Goed werkende website, in het idee van de blockchain kan ik me wel vinden en de key posities binnen het team lijken hun strepen we te hebben verdiend?
En de reden van m’n interesse: er lijken mooie announcements aan te komen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Slechte ervaring... met 4 procent verlies weer uitgestapt.
Eerst CHAT. Nu dit. Ik ga nooit meer in new listed binance coins
De prijs op Yobit (onbetrouwbaar) Staat nog steeds op $4+ en ze gingen voor $0.82 / $1,12 op TS ... Mercatox, de laatste van 3 exchanges die hem op dit moment aan het invoeren is, die houd zich bewust afzijdig. (als je in de css mouse event en blur uitzet kom je soms bij je wallet terecht)
Geen idee, maar het rommelt daar op de achtergrond.
Even afwachten wat hier uit komt ... hopelijk een stabiele koers van meer dan $2 ...
RRCreations schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:04:
[...]
Heb meegedaan aan de ICO, was de risico wel waard!
Staan in m'n LCC core wallet, dus ik voorzie geen probleem of risico, maar klaarblijkelijk ben ik ook 1 van weinigen geweest die moeiteloos afgelopen zaterdag heeft kunnen kopen, achter elkaar kon omzetten en het terugstorten naar m'n wallet.ggj87 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:31:
Kun je die LCC op een hardware wallet zetten? Misschien wel handig om ze even ergens veilig te stallen dan.
In de chat was al wat onvrede te lezen, heb hier zelf niets van ervaren. Vond wel ...en achteraf klopt dat ook wel als het het exact terug reken dat ik tamelijk veel LCC kreeg voor m'n geld .. eigenlijk wel een procent of 7/8% meer dan ik verwacht had. (ging voor 7500 stuks, en eindigde met 8200 stuks) .. Heb eerlijk gezegd ook niet opgelet hoe mijn trades verliepen, ik heb het moment gepakt in de gedachten dat hij binnen 2 uur op het niveau van Yobit zou komen voor een paar minuten. Toen dat niet gebeurde heb ik ze maar teruggehaald naar m'n wallet.
Die ICO is al afgelopen?Greymore1 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:32:
[...]
Zit nog te tobben of ik hem ga kopen en dan hoop op 10$ over niet al te lange tijd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik hoop zelf 100 aan het einde van dit jaar! To the moon!Greymore1 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:32:
[...]
Zit nog te tobben of ik hem ga kopen en dan hoop op 10$ over niet al te lange tijd.
Tippelt weer ergens rond.Dhr. Satoshi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 23:06:
Ik mis cryptosletje. Waar blijft die heer?
http://static2.uk.busines...4d8b4801-636/img9139.jpegzilver7 schreef op maandag 26 februari 2018 @ 22:06:
[...]
Voel dat ook wel een beetje zo. Krijg het idee dat de particuliere beleggers compleet zijn overgeleverd aan de grillen van de echte grote spelers. Die op de cryptomarkt ook nog eens helemaal ongereguleerd los kunnen gaan. Als zij besluiten dat bitcoin omhoog/omlaag moet, kunnen ze dat simpel in gang zetten.
http://static1.uk.busines...5008b4d10-640/img9246.png
http://static6.uk.busines...81/pump%20walkthrough.jpg
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 26-02-2018 23:57 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
P&D kan natuurlijk wel wat opbrengen, maar je moet wel op tijd verkopen.
die zus van hem is ook al zon psychopaat, als die kerel dood gaat neemt die zus alles over.
Ik zie nog een oorlog komen met america en korea
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 27-02-2018 02:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Op Reddit kwam ik ‘m van het weekend nog tegen in de sub van HTML... Wereld is maar klein, zo blijkt
Rustig nachtje voor mijn PF. LTC wat gezakt, HTML ietsje erbij... Iets zegt mij dat vandaag boring as h*ll gaat worden.
Met een cmc rond de 500 zal dat wel zo blijven ook. Er moet drastisch wat veranderen willen we weer gaan groeien.deamz0r schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 06:19:
Pff, zwaar de pest in die 10% jumps van de. Btc iedere keer. Maakt het handelen in alts gewoon onzinnig.
- meer nieuw geld de markt in
- de invloed van de uber whales inperken (verhoudingen t.o.v. kleine traders)
- de markt opschonen van 950+ shit coins die echt HE-LE-MAAL niet toevoegen of hier te zoeken hebben.
- p&d initiators heel erg hard aanpakken, gelijk vervolgen wat mij betreft.
- nieuwe coins niet meer aannemen op exchanges voordat je mc 200/300+ milj is.
Anders dan dat blijven we zo aanklooien denk ik.
Hoe moet een coin ooit aan een marketcap komen zonder op een exchange te staan?Turbo-Puppy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:23:
[...]
Ik vind het wel prima zo, een hoop shitcoins misschien, maar laat mensen zelf hun onderzoek doen en beslissen waar ze geld in willen steken, dat hoeft niemand voor ze te beslissen.
Ik zal je een hint geven...Jarrean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:33:
[...]
Hoe moet een coin ooit aan een marketcap komen zonder op een exchange te staan?
Ik vind het wel prima zo, een hoop shitcoins misschien, maar laat mensen zelf hun onderzoek doen en beslissen waar ze geld in willen steken, dat hoeft niemand voor ze te beslissen.
Google eens hoe een normaal bedrijf omzet genereerd voordat het de beurs op gaat.
https://www.ad.nl/auto/po...mstige-modellen~ae227b8e/
Iota?
Je hebt het nu toch niet over omzet maar over marketcap? En de marketcap is aantal coins * prijs op dat moment. Die prijs wordt op dit moment betaald door de exchanges waar een munt te vinden is.Turbo-Puppy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:45:
[...]
Ik zal je een hint geven...
Google eens hoe een normaal bedrijf omzet genereerd voordat het de beurs op gaat.
Zeggen dat een munt een bepaalde marketcap moet hebben voor het op exchanges komt is hetzelfde als zeggen dat een bedrijf een beurswaarde van boven de miljoen moet hebben voor deze op een beurs mag komen, volgens mij kan dat ook niet.
Iets met appels en peren is hier wel van toepassing denk ikTurbo-Puppy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:45:
[...]
Ik zal je een hint geven...
Spot on! Dat bedoel ik dus wel.Jarrean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:28:
[...]
Je hebt het nu toch niet over omzet maar over marketcap? En de marketcap is aantal coins * prijs op dat moment. Die prijs wordt op dit moment betaald door de exchanges waar een munt te vinden is.
Zeggen dat een munt een bepaalde marketcap moet hebben voor het op exchanges komt is hetzelfde als zeggen dat een bedrijf een beurswaarde van boven de miljoen moet hebben voor deze op een beurs mag komen, volgens mij kan dat ook niet.
Verwijderd
Achja , er is ook een startbedrag. Die is wel volkomen random adhv ICO.Jarrean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:33:
[...]
Hoe moet een coin ooit aan een marketcap komen zonder op een exchange te staan?
regulering voor Ico's moet zeker komen, maar momenteel krijgen ze inderdaad juistw aarde door de exchanges.
Echt op de hoogtij dagen van $20 gekocht, dus wel weer even blij met dit zetje in de rug.
Maarja, hoeveel BNB zal je moeten hebben voor die 3 BCPT....
Help me dan even
Verwijderd
Dat is dus het verhaal, dat is bijna niet mogelijk joh. Mensen die de pump organiseren kopen van tevoren in. Daarnaast zal je zien dat er een aantal met bots werken.Ton Hasselt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 00:05:
[...]
P&D kan natuurlijk wel wat opbrengen, maar je moet wel op tijd verkopen.
Trap er nou niet in.
- eensTurbo-Puppy schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 07:23:
[...]
Met een cmc rond de 500 zal dat wel zo blijven ook. Er moet drastisch wat veranderen willen we weer gaan groeien.
- meer nieuw geld de markt in
- de invloed van de uber whales inperken (verhoudingen t.o.v. kleine traders)
- de markt opschonen van 950+ shit coins die echt HE-LE-MAAL niet toevoegen of hier te zoeken hebben.
- p&d initiators heel erg hard aanpakken, gelijk vervolgen wat mij betreft.
- Hoe wil je de invloed van whales beperken en waarom zou je dat doen? Ik snap het vanuit idealistisch oogpunt, maar zo werkt het nou eenmaal. Het gebeurt op iedere financiële markt, crypto is geen uitzondering en gaat dat ook niet worden.
- De shitcoins mogen van mij best weg, maar het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Zolang mensen er voor willen betalen geeft dat een coin naar mijn mening bestaansrecht. Je hoeft er ten slotte geen geld aan uit te geven. Overigens denk ik dat het een tijdelijke hype is dat mensen in dat soort coins investeren, dus ik verwacht dat coins die niets toevoegen vanzelf het loodje leggen. Gewoon een kwestie van marktwerking. Ik zie op de aandelenmarkt niet echt de drang om bepaalde aandelen te weren omdat ze niet goed genoeg zijn, dus ik snap niet zo goed waarom dat hier wel zo is.
- eens
- Je wilt de invloed van whales beperken, maar op deze manier ontstaan ze juist. Coins zullen zonder exchanges op zoek gaan naar grote investeerders, of ze moeten heel veel geld gaan ophalen tijdens een ICO, maar dan lijkt 200/300 miljoen me al helemaal niet realistisch.
Maar sowieso: waarom moet een coin een marketcap van 200 of 300 miljoen hebben? Besef je je hoeveel dat is? Je kunt ook prima een relevante coin met een working product hebben zonder zo’n hoge marketcap, dus ik snap je punt sowieso niet echt.
Dat is het nou juist, sommige geloven heilig dat zij wel bij de juiste p&d groep zitten en dat het hen niet gebeurd.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:40:
[...]
Dat is dus het verhaal, dat is bijna niet mogelijk joh. Mensen die de pump organiseren kopen van tevoren in. Daarnaast zal je zien dat er een aantal met bots werken.
Trap er nou niet in.
Die zijn eigenlijk alleen te redden als je met een ijzeren stoel keihard in het gezicht slaat.
XRP = trash
If it aint fixed, it's broken.
Kan m'n BNB buy orders wel weer cancellen dus.RickvN schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:39:
En daar gaat BNB (https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001233691).
Echt op de hoogtij dagen van $20 gekocht, dus wel weer even blij met dit zetje in de rug.
Dit is wel echt een kudt week qua near misses van mijn orders. De munten waarvoor ik buy orders had staan zijn op 1-2% niet gehaald en vervolgens +20-30% gegaan en de sell orders zijn net niet gehaald om vervolgens -10-20% te gaan. Zeer frustrerend, ook al is de $ waarde omhoog gegaan.
Haha, toch raar dat dit soort airdrops voor zo’n stijging zorgen, want het heeft amper waarde.RickvN schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:39:
En daar gaat BNB (https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360001233691).
Het gaat niet eens om 5 dollar en je kunt het niet verkopen, aangezien Binance een minimum van 0.001 bitcoin per trade hanteert en daar kom je met 3 BCPT niet aan.
Vraag me af of zoiets nog wat met de koers gaat doen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Ik ben keihard rekt gegaan... nog even flink ingeslagen voor de persconferentie. Had het kunnen zien aankomen natuurlijk.KoudeAardbei schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:57:
VEN klapt ook in 1x flink omhoog.
Overigens staat hier nog een heel overzichtelijke samenvatting van wat er allemaal is besproken gisteren in de Vechain rebranding.
http://lifeofcrypto.nl/vechain-thor/
Waarom? Het veranderd niets aan de koers of veiligheid o.i.d. In het ergste geval krijgt de familie gelijk en cashen ze direct 300k BTC waardoor het aanbod de vraag overstijgt.AtlAntA schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:13:
nieuws: Man die claimt bitcoin uitgevonden te hebben aangeklaagd voor miljard...
Vraag me af of zoiets nog wat met de koers gaat doen.
Vind het sowieso een rommelig verhaal. Uit de mailbox van een overleden ICT waarin staat dat 300k BTC beheerd wordt, menen ze recht te hebben op 1,1m BTC van Satoshi Nakamoto. Weet de details (gelukkig) niet, maar krijg hier wel een Prince gevoel van.
Ja zo niet dus.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Keihard rekt? Grofweg -15% op VEN/BTC mede door een BTC die +10% gaat. Je bent vast nog jong in crypto want je zal nog wel eens harder rekt worden.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:17:
[...]
Ik ben keihard rekt gegaan... nog even flink ingeslagen voor de persconferentie. Had het kunnen zien aankomen natuurlijk.![]()
Overigens staat hier nog een heel overzichtelijke samenvatting van wat er allemaal is besproken gisteren in de Vechain rebranding.
http://lifeofcrypto.nl/vechain-thor/
Waarom wordt die Lifeofcrypto site hier gepusht de laatste dagen. Waardeloos artikel. Veel zinloze tekst en vol met taalfouten dus vrij snel afgehaakt.
[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 27-02-2018 09:44 ]
Nou er is natuurlijk een kans(je) dat die 1.1 miljoen btc op de markt komt wat de prijs flink kan drukken. Het is toch meer dan 5 procent van het totaal aan bitcoin wat ooit beschikbaar zal zijn.Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:18:
[...]
Waarom? Het veranderd niets aan de koers of veiligheid o.i.d. In het ergste geval krijgt de familie gelijk en cashen ze direct 300k BTC waardoor het aanbod de vraag overstijgt.
Vind het sowieso een rommelig verhaal. Uit de mailbox van een overleden ICT waarin staat dat 300k BTC beheerd wordt, menen ze recht te hebben op 1,1m BTC van Satoshi Nakamoto. Weet de details (gelukkig) niet, maar krijg hier wel een Prince gevoel van.
Verwijderd
Jij weet niet hoeveel geld ik erop heb gegooid...The Redman schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:21:
[...]
Keihard rekt? Grofweg -15% op VEN/BTC mede door een BTC die +10% gaat. Je bent vast nog jong in crypto want je zal nog wel eens harder rekt worden.
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Ssst. Had ik btc nou maar nooit bedachtSteeldunes schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:29:
Het was toch al lang bekend wie dat was? Hij zit zelfs hier op tweakers! Toch @Dhr. Satoshi ?
dat valt toch reuze mee? stabiel aan BTC.Ton Hasselt schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:24:
Ik heb gisteren Ltc en Ven gekocht, nou dan weet je het wel. 😢
Allebei zo'n 10% naar beneden in BTC waarde.Pranjic schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:29:
[...]
dat valt toch reuze mee? stabiel aan BTC.
EDIT: helaas dalen mijn KCS en Wabi ook.
[ Voor 9% gewijzigd door SkyField op 27-02-2018 09:37 ]
Zit je er voor de korte termijn in?SkyField schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:36:
[...]
Allebei zo'n 10% naar beneden in BTC waarde.
EDIT: helaas dalen mijn KCS en Wabi ook.
In principe heb ik ze voor de lange termijn, maar heb wel een bepaald punt waarop ik eruit ga stappen als ze doorzakken. Ik HODL ze niet tot de bodem
Verwijderd
Waarom geloof je hierin ? Wat maakt deze coin anders dan alles wat er al op de markt is?jorisdeket schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:53:
Net een paar duizend MAN (Martix Al Network) gekocht. Is kijken wat dat gaat doen over 5 jaar
Komt mogelijk binnen vijf jaar op Binance en dan gaat ie to the moon!Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:58:
[...]
Waarom geloof je hierin ? Wat maakt deze coin anders dan alles wat er al op de markt is?
(
Hehe, gisteren BTC gekocht op €8365, met de bedoeling een stop loss op €8100 en koersdoel van €9300. Kijk ik vanochtend is alles vannacht ineens verkocht, terwijl die geen €8100 is geweest. Heb waarschijnlijk vinkje bij ‘trailing’ per ongeluk aangezet, dus is verkocht op €8215. Ook zuur.Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 08:58:
[...]
Kan m'n BNB buy orders wel weer cancellen dus.
Dit is wel echt een kudt week qua near misses van mijn orders. De munten waarvoor ik buy orders had staan zijn op 1-2% niet gehaald en vervolgens +20-30% gegaan en de sell orders zijn net niet gehaald om vervolgens -10-20% te gaan. Zeer frustrerend, ook al is de $ waarde omhoog gegaan.
Verwijderd
Afgelopen week ben ik door een zeer terechte ban door de moderator @Grotman helaas gedwongen afwezig geweest van het forum.
Ik weet dat enkele van jullie dit betreurd zullen moeten hebben. Enkele zullen opgelucht geweest zijn. Maar 99% zal geen idee hebben wie de fuck ik ben en me totaal niet gemist hebben.
Ik wil iedereen bij deze mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn wangedrag, vooral @hmr . Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven en ik zal keihard werken aan mijn gedrag en houding tegenover de leden dit forum en zeker dit topic.
Juist. Bij uitstek is het slowchat topic voor mij een zeer uitdagende omgeving, er zijn hier zoveel prikkels en inkoppertjes te vinden dat een serieuze houding soms moeilijk is aan te houden. Dit is ook de reden waarom ik mij peberk tot louter het slowchat topic uit respect voor de serieuze handelaars die er echt wat van broberen te maken. Toch zal ik proberen mijn posts binnen deze slowchat wat meer te beperken tot inhoudelijke noodzakelijkheid, met natuurlijk de gefundeerde en scherpe humor die jullie van mij gewend zijn.
Ik hoop hiermee enige duidelijkheid te hebben gecreëerd voor mijn afwezigheid de afgelopen week.
Ik wil in het bijzonder @Dhr. Satoshi bedanken voor zijn geestelijke steun achter de schermen om. Zonder hem had ik deze periode zonder slowchat niet of moeilijker doorstaan, ik ben hem eeuwig dankbaar voor zijn prachtige anekdotes binnen het thema cryptocurrency en zo het moraal enigzins hoog te houden en de focus scherp. Vanavond zullen we tijdens het wekelijkse crypto strategie overleg met de vriendengroep ook zeker even een biertje doppen om mijn terugkeer in volle glorie te vieren.
Verder wil ik zeggen dat ik het ten uiterste betreur een paar serieuze fundatieleggers te zien vertrekken uit dit topic. Het niveau van het topic is beland in een oneindig diepe beerput met clowns en prutsers. Ik hoop hier enige verandering in te kunnen brengen met mijn scherpe visie op de cryptomarkt en mijn onovertroffen diplomatieke beleggingsstrategie.
Het is me een week geweest zeg! Nee grapje eigenlijk is er bar weinig gebeurd. Wat een bagger week.
Maar desalniettemin; Cryptosletje is back baby!
* Flagg is the true whale.
Ok vraag me nu af of je hier mee wat bots zou kunnen triggeren.
[ Voor 20% gewijzigd door Flagg op 27-02-2018 10:06 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik hoop niet meer dan je je kunt veroorloven te verliezen....Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:28:
[...]
Jij weet niet hoeveel geld ik erop heb gegooid...
*nb. ik ben overigens wel benieuwd nu..
[ Voor 8% gewijzigd door hmr op 27-02-2018 10:12 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Kleine wereld iddDakillerbean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 05:58:
[...]
Op Reddit kwam ik ‘m van het weekend nog tegen in de sub van HTML... Wereld is maar klein, zo blijkt![]()
Rustig nachtje voor mijn PF. LTC wat gezakt, HTML ietsje erbij... Iets zegt mij dat vandaag boring as h*ll gaat worden.
Dan nog, als je het puur deed om de dag erna te verkopen dan vraag je er een beetje om. Ven over een paar maanden is echt wel meer waard hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:28:
[...]
Jij weet niet hoeveel geld ik erop heb gegooid...
Ja snap er geen fuck van. Prijs gaat van hort naar her en er is nog steeds geen duidelijkheid mbt POMA. Lijken wel een stel labiele wijven daar in het team van HTML. En die gast die 4 titels in zijn naam hanteert heeft het ook behoorlijk hoog in de bol zeg, de tering.
Verwijderd
Eens. Het is een zootje. Als ze poma terugtrekken als een onderdeel van de roadmap dan zie ik persoonlijk geen toekomst. Niet dat het een coin is waar ik duizenden euro's in heb zitten, maar door mijn belachelijk lage inkoop op nieuwjaarsdag had dit zomaar een x100 kunnen worden. Toch leuk.muffstuff schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:32:
[...]
Ja snap er geen fuck van. Prijs gaat van hort naar her en er is nog steeds geen duidelijkheid mbt POMA. Lijken wel een stel labiele wijven daar in het team van HTML. En die gast die 4 titels in zijn naam hanteert heeft het ook behoorlijk hoog in de bol zeg, de tering.
Spijtig om te zien hoe de dingen zich daar ontwikkelen...
Ach joh, lekker laten gaan... Denk dat ik na KuCoin en HitBTC afscheid ga nemen van HTML, hoop daar op een redelijke boost en dan heb ik mijn centjes toch al wel binnen. En dan zoeken ze het maar lekker uit met hun HTML / POMA / whatever... Hij hoeft bij 1 van die 2 maar even een x10 P&D te doen en mijn zomervakantie is binnen, meer hoeft voor mij echt niet
Ach, over een paar weken/maanden eindigt dit muntje net als TRX ergens in het ongewis. Niemand die er nog naar omkijkt en een hele berg bagholders die maar "hopen" op betere tijden die waarschijnlijk nooit meer gaan komen...muffstuff schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:32:
[...]
Nope, nog niet eens in de buurt. Mijn "hele" leven "onder de rivieren" gewoond en sinds een jaar op 10 in het oosten des lands.Greymore1 schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:28:
@dakillerbean Heb jij in het verleden toevallig bij Computerland in Haarlem gewerkt?
Verwijderd
Zo sta ik er ook in. Hopen dat we nog een leuke pump meemaken bij die 1 van die 2 exchanges.Dakillerbean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Ach joh, lekker laten gaan... Denk dat ik na KuCoin en HitBTC afscheid ga nemen van HTML, hoop daar op een redelijke boost en dan heb ik mijn centjes toch al wel binnen. En dan zoeken ze het maar lekker uit met hun HTML / POMA / whatever... Hij hoeft bij 1 van die 2 maar even een x10 P&D te doen en mijn zomervakantie is binnen, meer hoeft voor mij echt niet![]()
[...]
Ach, over een paar weken/maanden eindigt dit muntje net als TRX ergens in het ongewis. Niemand die er nog naar omkijkt en een hele berg bagholders die maar "hopen" op betere tijden die waarschijnlijk nooit meer gaan komen...
[...]
Nope, nog niet eens in de buurt. Mijn "hele" leven "onder de rivieren" gewoond en sinds een jaar op 10 in het oosten des lands.
Ze zijn van 2 grote exchanges gehaald? Wat was daar de reden voor?Dakillerbean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:40:
[...]
Ach joh, lekker laten gaan... Denk dat ik na KuCoin en HitBTC afscheid ga nemen van HTML, hoop daar op een redelijke boost en dan heb ik mijn centjes toch al wel binnen. En dan zoeken ze het maar lekker uit met hun HTML / POMA / whatever... Hij hoeft bij 1 van die 2 maar even een x10 P&D te doen en mijn zomervakantie is binnen, meer hoeft voor mij echt niet
Verwijderd
Ze moeten juist nog toegevoegd worden aan deze exchanges en er is bevestigd van beide kanten dat dit gaat gebeuren. Iets met strohalmNopheros schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Ze zijn van 2 grote exchanges gehaald? Wat was daar de reden voor?
Nee andersom, ze worden toegevoegd aan deze 2 exchanges... Al duurt KuCoin nu wel al vrij lang, en HitBTC staat midden April gepland...Nopheros schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Ze zijn van 2 grote exchanges gehaald? Wat was daar de reden voor?
Ah excuus, beiden bedankt voor de info.Dakillerbean schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:43:
[...]
Nee andersom, ze worden toegevoegd aan deze 2 exchanges... Al duurt KuCoin nu wel al vrij lang, en HitBTC staat midden April gepland...
En opeens wordt de boel een beetje wakker daar.
Van .0515 naar .0544 in prijs gestegen. Briljant spelletje.
Yep Ik heb een botje te pakken. Ik koop iedere keer verdomd duur, en dan komt er een botje die .00001 hoger biedt.
[ Voor 29% gewijzigd door Flagg op 27-02-2018 10:47 ]
Dollar waarde is iets gestegen, maar waarde in BTC flink gedaald.
[ Voor 47% gewijzigd door Ypuh op 27-02-2018 10:54 ]
Verwijderd
Ik wou ook nano gaan halen als ie onder de 5 zou komen. Later bijgesteld naar 6. Had ik de lat maar op 7 gezet...Ypuh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:50:
Grrr BNB, RLC en NANO zijn gemoond nadat mijn buy orders op enkele tientallen sats niet doorgegaan zijn.
Ik heb gekocht op 20 en 7 sat en ga gezien alle heisa ook eieren voor m’n geld nemen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:41:
[...]
Zo sta ik er ook in. Hopen dat we nog een leuke pump meemaken bij die 1 van die 2 exchanges.
Maar ik wacht wel mooi KuCoin af, daar heb ik wel goede hoop op.
En 2 maart gaan ze toch ook al op een exchange?
Beauty is in the eye of the beerholder
Ik moet zegen dat het er wel gaaf uitziet, maar dat is niet overtuigend genoeg om hem aan te schaffen.
Tevens is die nogal prijzig. 220 dollar as we speak.Pranjic schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:06:
Hebben jullie een beetje vertrouwen in de nieuwe HODL Universa — hardware wallet?
Ik moet zegen dat het er wel gaaf uitziet, maar dat is niet overtuigend genoeg om hem aan te schaffen.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
ja klopt. 0,25 ETH. Behoorlijk duur.Mortel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:08:
[...]
Tevens is die nogal prijzig. 220 dollar as we speak.
Verwijderd
2 maart worden ze als geaccepteerd betaalmiddel toegevoegd op Megaxstore.comRickvN schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:56:
[...]
Ik heb gekocht op 20 en 7 sat en ga gezien alle heisa ook eieren voor m’n geld nemen.
Maar ik wacht wel mooi KuCoin af, daar heb ik wel goede hoop op.
En 2 maart gaan ze toch ook al op een exchange?
Kucoin staat geloof ik om en nabij 9 maart gepland. April hitbtc. Ik ga ff afwachten wat kucoin gaat doen, mijn grootste hoop is op dit moment HitBTC. Daar zijn ze gek op kleine muntjes. Zou het volume op html echt gigantisch kunnen boosten met positieve prijsontwikkeling.
Ik betreur de zaken nog steeds want liever had ik alles positief gezien en een longhold van om en nabij 2020 gehouden. Wellicht pak ik mn inleg +winst en laat ik de helft van de coins gratis staan in hoop op moon en lambo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!