Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vanaf 06:50 deze ochtend is er in ieder geval weer een stabiele stijgende lijn te zien. Da's al een hele verbetering ten opzichte van de afgelopen dagen.Goh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:18:
Ik snap echt niks van LTC. Maandag komt er nieuws, maar daar lijkt de koers totaal niet op te reageren.
Aanvulling: En het is al vaker geroepen hier: Buy the rumours, sell the news..!!
[ Voor 10% gewijzigd door Xessive op 24-02-2018 19:25 . Reden: Aanvulling ]
Seriously? Nope, not a bit...
Meen je dat serieus?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Lekker laag nu, heb ik m'n grootste winsten op behaald.
4000 euro in 2 dagen.
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 24-02-2018 19:28 ]
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 24-02-2018 19:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik geloof best dat daar winsten op te behalen zijn maar het project is echt ruk.Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:27:
[...]
4000 euro in 2 dagen.
Verwijderd
Zit op dit moment in LTC, Ven en ICX. Op het verkeerde moment ingestapt vlak voordat de markt 50/70% in mekaar zakte. Zit nog steeds op plus/minus 50/60% verlies op inleg.jeroencuracao schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:57:
Wat is jullie strategie op korte termijn (binnen nu en een week?)
- Inzetten op..... (welke coins)
- Holdn op ..... (welke cions)
- Juist verkopen van ..... (welke coins)
- Hoge verwachting van.... (welke coins)
Raak een beetje overzicht kwijt.
Thanks allen!
Houd een vast aantal munten LTC , Ven en ICX waar ik niet aan kom wat de koers ook doet. Mijn gedachte is dat ik daarmee mijn verlies aan het eind van het jaar weer recht trek. Met de rest van de munten geef ik mijzelf de gelegenheid short term te handelen.
Ben jij tonnen heen en weer aan het schuiven ofzo?Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:27:
[...]
4000 euro in 2 dagen.
Ben op slag verliefd op Linda.
* Flagg zoekt zijn Frank Boeien cd op.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Als je een munt koopt die 0.00000001 kost dan wil dat ook nog wel een keer.Flagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:36:
[...]
Ben jij tonnen heen en weer aan het schuiven ofzo?![]()
Ben op slag verliefd op Linda.
* Flagg zoekt zijn Frank Boeien cd op.
Hij gaat nu wel erg hard naar beneden, ik gok dat hij er zo doorheen gaat. Door de 9500 dus..Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:37:
4de keer in 2 dagen tijd dat we rond de 9.5/9.6 zitten. Mogen er nu wel eens doorheen gaan..
[ Voor 3% gewijzigd door DJT op 24-02-2018 19:39 ]
Dacht eigenlijk dat penny stocks nauwelijks wat opleveren. Als mijn sell orders ooit eens bereikt worden zal ik eens voor de grap 100€ in 1 van die krengen gooien. Misschien Linda wel, just for the hell of it.Nopheros schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:37:
[...]
Als je een munt koopt die 0.00000001 kost dan wil dat ook nog wel een keer.
Check cryptopia eens, vrij makkelijk om daar met kleingeld winst te maken.Flagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:39:
[...]
Dacht eigenlijk dat penny stocks nauwelijks wat opleveren. Als mijn sell orders ooit eens bereikt worden zal ik eens voor de grap 100€ in 1 van die krengen gooien. Misschien Linda wel, just for the hell of it.
Ronduit belachelijk zelfs ... er is geen product of dienst ter wereld dat zulke sterke schommelingen kent als crypto. Nou hecht ik geen waarde stabiliteit, regulering, heb ik geen belang bij dagprijzen en korte termijn verdiensten, maar dit wel het andere uiterste.zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:35:
Wtf 4000 in twee dagen is niet niks zeg.
Van mij mag het allemaal iets subtieler eerlijk gezegd,het toont mijns inziens aan dat crypto nog maar nauwelijks in de kinderschoenen staat.
Ik kocht haar op 12 en verkocht op 60, ging daarna naar de 90+.Flagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:39:
[...]
Dacht eigenlijk dat penny stocks nauwelijks wat opleveren. Als mijn sell orders ooit eens bereikt worden zal ik eens voor de grap 100€ in 1 van die krengen gooien. Misschien Linda wel, just for the hell of it.
Verwijderd
De marketcap moet gewoon veel hoger worden. Het is nu een speelveld van whales en pump and dump groepen die de hele markt bepalen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Ronduit belachelijk zelfs ... er is geen product of dienst ter wereld dat zulke sterke schommelingen kent als crypto. Nou hecht ik geen waarde stabiliteit, regulering, heb ik geen belang bij dagprijzen en korte termijn verdiensten, maar dit wel het andere uiterste.
Van mij mag het allemaal iets subtieler eerlijk gezegd,het toont mijns inziens aan dat crypto nog maar nauwelijks in de kinderschoenen staat.
Nice, toch lekker geld verdienen inderdaad.Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Ik kocht haar op 12 en verkocht op 60, ging daarna naar de 90+.
Deze maanden is het me wel beduidend minder vergaan.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:42:
[...]
Ronduit belachelijk zelfs ... er is geen product of dienst ter wereld dat zulke sterke schommelingen kent als crypto. Nou hecht ik geen waarde stabiliteit, regulering, heb ik geen belang bij dagprijzen en korte termijn verdiensten, maar dit wel het andere uiterste.
Nog wat centjes gestuurd naar Cryptopia, ga vol in Linda.
[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 24-02-2018 19:48 ]
Ik denk dat je beter morgen even af had kunnen wachten. Verwacht nog de 8200 dip.A87 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:29:
Wat een prijzen pfffoe net weer bijgekocht maar zou eigenlijk stoppen ,,, ging er vanuit dat die prijzen niet meer lager gingen.. lol ::D:D:D:D:
Ik ga een beetje mee in wat @Verwijderd al zegt, we hebben te weinig nieuwe spelers waardoor we nu blijven fluctueren binnen de kaders die we als huidige deelnemersgroep zelf aanvaardbaar vinden. Met de / het aantal dat nu deelneemt gaan we in ieder geval geen steek verder komen.Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:44:
[...]
Deze maanden is het me wel beduidend minder vergaan.
--edit--
Daarop aanvullend ... mijn hemel wat hoop ik dat er van de 1200+ munten die we nu hebben en meer dan 900 binnen een maand wegvallen, omvallen, stoppen met bestaan .. het maakt me niet uit, maar een orde van hooguit 100 stuks, en liever 50 stuks is mij eigenlijk prima. Alts...prima, maar het is nu gewoon nestvervuiling in zijn zuiverste vorm (aan het) (ge)worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Turbo-Puppy op 24-02-2018 19:53 ]
en reden ? .................
wat een bende
Prepare for the next ATH
Vraag het me af of tie zo laag zal gaan in de komende dagen. Ligt er aan hoeveel support er is van 9500 tot 9000, als dat snel gaat kan het wel snel gebeurd zijn denk ik, al vraag ik me af of dan 8200 de bodem zal zijn. Ben ook heel benieuwd of de 9500 zometeen heel lang zal duren.zwembroek schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 19:47:
[...]
Ik denk dat je beter morgen even af had kunnen wachten. Verwacht nog de 8200 dip.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 24-02-2018 20:02 ]
ja deze weerstand was er ook op 9600, 9700, 9800........Flagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:01:
[...]
Vraag het me af of tie zo laag zal gaan in de komende dagen. Ligt er aan hoeveel support er is van 9500 tot 9000, als dat snel gaat kan het wel snel gebeurd zijn denk ik, al vraag ik me af of dan 8200 de bodem zal zijn. Ben ook heel benieuwd of de 9500 zometeen heel lang zal duren.
Prepare for the next ATH
Downwards pressure continues for #btc along the support line. With stoch indicator showing momentum for sellers, I do expect support line to be tested in the next day.
$8,900 is the first Fibonacci-level. https://t.co/pwhH9EEFK7
Fibonacci-level tja wat moet ik daarmee ?Exocet schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:03:
#btc #bitcoin mid-day update:
Downwards pressure continues for #btc along the support line. With stoch indicator showing momentum for sellers, I do expect support line to be tested in the next day.
$8,900 is the first Fibonacci-level. https://t.co/pwhH9EEFK7
Prepare for the next ATH
Niets, een oldskool beleggingstooltje, niet van toepassing op crypto's.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:05:
[...]
Fibonacci-level tja wat moet ik daarmee ?
Yep en heeft al vaker tegen de 9500 aan zitten hikken de afgelopen dagen volgens mij. Maar volgens mij komt er een moment dat dat wegvalt en hij een serieus snelle daling gaat maken, vraag me af of dat onder de 9500 of vanaf 9000 en lager zal zijn of nog lager.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:03:
[...]
ja deze weerstand was er ook op 9600, 9700, 9800........
Of een plotselinge stijging natuurlijk, je weet het niet.
Uiteindelijk ben ik nog net zo completely in the dark als vanmiddag. Heb er nog steeds geen gevoel bij waar het naartoe gaat.
[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 24-02-2018 20:26 ]
en dan bedoel ik goed geld......
Prepare for the next ATH
Nope.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:12:
is er al uberhaubt een coin die goed geld verdient met zijn product..... ?
en dan bedoel ik goed geld......
Ik denk dat ripple Inc goed verdiend met hun xcurrent netwerk, maar niet met het product xrp iig.
daarom ben ik maar weer op USDT gegaan...........Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:31:
Als het zo door blijft gaan wordt het geen Lambo, maar een scootmobiel. ( met Lamboschildje uiteraard)
Prepare for the next ATH
Nooit de geheimen van de smit prijsgeven he.Ton Hasselt schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:03:
Linda van 11 naar 16, tel uit je winst.
en voor wat ?
zo ja het is tijd voor rap loskoppeling ico's aan BTC.......
[ Voor 24% gewijzigd door sourcecode op 24-02-2018 20:42 ]
Prepare for the next ATH
Even je quote aangepast.Flagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:14:
[...]
Nope.
Ik denk dat ripple Inc goed verdiend met hun xcurrent netwerk, maar nog niet met het product xrp iig.
Als reactie op o.a. de extreme toename in korte tijd van votes voor elastos.
Wordt steeds minder.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:41:
ik denk toch dat de markt gaat zien waarom 1 bitcoin zo dik geld moet kosten...........
en voor wat ?
En die loskoppeling ben ik wel met je eens.
[ Voor 6% gewijzigd door Ton Hasselt op 24-02-2018 20:45 ]
Ik zou er niet raar van opkijken dat ELA gediskwalificeerd worden i.v.m. valsspelen en dat WePower gelist wordt omdat ze BNB uitdelen.radem205 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:43:
https://twitter.com/cz_bi...s/967424352894435329?s=20
Als reactie op o.a. de extreme toename in korte tijd van votes voor elastos.
Moet ook wel zeggen dat de votes van ELA verdacht hard gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Ypuh op 24-02-2018 20:47 ]
My thoughts.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:46:
[...]
Ik zou er niet raar van opkijken dat ELA gediskwalificeerd worden i.v.m. valsspelen en dat WePower gelist wordt omdat ze BNB uitdelen.
Ik ben er nog steeds niet zeker van dat het gaat gebeuren. 50/50 chance. Maar mocht het massaal geadopteerd worden is het een gamechanger.
Ik blijf een realist ook al heb ik een paar van die dingen.
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat het bedrijf naar de beurs gaat, xrp uit de lucht gehaald wordt vanwege geen toekomst en dat xrp holders daarvoor aandelen gaan krijgen.
[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 24-02-2018 20:51 ]
BTC wordt nu eenmaal veel als trading pair gebruikt.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:41:
ik denk toch dat de markt gaat zien waarom 1 bitcoin zo dik geld moet kosten...........
en voor wat ?
De buitenwereld kent alleen de Bitcoin als crypto als je het man in de straat vraagt.
Ook de fin. beurzen kennen alleen Bitcoin futures en niet van de andere 1500 klonen, waarvan
90/95 % een scam is.
Onverwoestbaar netwerk.
dat dachten we ook van yahoo................ vroegerRaptorXS schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:50:
[...]
BTC wordt nu eenmaal veel als trading pair gebruikt.
De buitenwereld kent alleen de Bitcoin als crypto als je het man in de straat vraagt.
Ook de fin. beurzen kennen alleen Bitcoin futures en niet van de andere 1500 klonen, waarvan
90/95 % een scam is.
Onverwoestbaar netwerk.
Prepare for the next ATH
inmiddels bezitter van duizenden LCC ... nu hopen dat de koers zo blijft ... of yobit open gaat.
Wat jij wil, gaf alleen een fatsoenlijk antwoordsourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:53:
[...]
dat dachten we ook van yahoo................ vroeger
bizar vanmiddag was die nog 6 dollar ?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:54:
Op tradesatoshi gaat de LCC momenteel voor minder dan $1 ... ben massaal aan het inslaan !!
inmiddels bezitter van duizenden LCC ... nu hopen dat de koers zo blijft ... of yobit open gaat.
ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik mijn LTC bij litebit can omzetten naar LCC
Prepare for the next ATH
You're kidding, right?Greymore1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:01:
Wanneer gaat BLZ weer eens even omhoog? HODL al een dag. Ik wil NANO kopen...
Maar even uit interesse dan: wat voor procentuele stijging verwacht jij binnen een dag? En hoelang hou je je coins aan terwijl je verlies hebt? 1 dag is namelijk niet echt veel.
Ja nou, ik heb een biertje teveel op om het serieus uit te leggen, maar je wil de ene hype coin post-hype inruilen voor de andere hype coin post-hype. Het zijn beide geen shitcoins, maar je kiest in mijn ogen wel de slechtst mogelijke timing.
correctie ? trend ? down the drain ? wie zal het zeggenDJT schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:07:
En daar ging de 9500..
Prepare for the next ATH
Bedoel je XRP? Tsja, dat is geen crypto.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:11:
wel grappig dat RPX / BTC constant blijft
10-20% lijkt me wel wat. Jij wilt niet weten hoe vaak ik de "juiste" munt in bezit had en die echt begon te stijgen nadat ik hem had verkocht, met minimale winst of zelfs een klein beetje verlies. Wel glazen bol met een FOMO mentaliteit in mijn geval. Had er allang 2x mijn inleg van kunnen maken. Dus nu HODL totdat ie echt gaat stijgen. Maarja intussen wel FOMO gevoelensBmfd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:07:
[...]
Maar even uit interesse dan: wat voor procentuele stijging verwacht jij binnen een dag? En hoelang hou je je coins aan terwijl je verlies hebt? 1 dag is namelijk niet echt veel.
Ff ter illustratie.
Je wil deze inruilen:

voor deze...
Wanneer hij weer goed stijgt, he. Met zeker 10-15%. Staan Sell-orders klaar. Ik wil toch die NANO, mocht ie nog verder dalen.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:14:
[...]
Ff ter illustratie.
Je wil deze inruilen:
[afbeelding]
voor deze...
[afbeelding]
Njah, ik zou er nog ff een nachtje over slapen en morgen met een nieuw strijdplan komenGreymore1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:16:
[...]
Wanneer hij weer goed stijgt, he. Met zeker 10-15%. Staan Sell-orders klaar. Ik wil toch die NANO, mocht ie nog verder dalen.
Ja en GAYcoin en RICKcoin, geweldig. Oh ja en WOMANcoin, zal eens in de maand flink in waarde dalen.
NANOGreymore1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:16:
[...]
Wanneer hij weer goed stijgt, he. Met zeker 10-15%. Staan Sell-orders klaar. Ik wil toch die NANO, mocht ie nog verder dalen.
Last Price
0.014595 $11.84
24h Change
0.000484 +3.43%
24h High
0.019900
24h Low
0.013825
hoe bedoel je volatiel
Prepare for the next ATH
Verwijderd
Enkel op slakkenhuizen en varens toepasbaarRaptorXS schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:08:
[...]
Niets, een oldskool beleggingstooltje, niet van toepassing op crypto's.
Zou het ook niet vreemd vinden als ze beiden gediskwalificeerd worden....Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:46:
[...]
Ik zou er niet raar van opkijken dat ELA gediskwalificeerd worden i.v.m. valsspelen en dat WePower gelist wordt omdat ze BNB uitdelen.
Al hoop ik persoonlijk wel dat WPR gelist wordt hoor!
[ Voor 6% gewijzigd door TweakTweet op 24-02-2018 21:20 ]
Om eerlijk te zijn zou ik je verwachtingen wat verlagen. 10 tot 20 procent binnen een dag is echt heel erg veel. Als je zo'n rendement verwacht en het vervolgens niet krijgt, word je ongeduldig en ga je irrationele beslissingen nemen (been there, done that). Probeer je coins wat langer aan te houden en niet vanuit FOMO aankopen te doen, vaak haal je daar namelijk het minste rendement op.Greymore1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:14:
[...]
10-20% lijkt me wel wat. Jij wilt niet weten hoe vaak ik de "juiste" munt in bezit had en die echt begon te stijgen nadat ik hem had verkocht, met minimale winst of zelfs een klein beetje verlies. Wel glazen bol met een FOMO mentaliteit in mijn geval. Had er allang 2x mijn inleg van kunnen maken. Dus nu HODL totdat ie echt gaat stijgen. Maarja intussen wel FOMO gevoelens
Prepare for the next ATH
VEN ? Nooit iets over gehoord hier.sourcecode schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:19:
wat mij wel opvalt is hoe VEN gekoppeld is aan BTC........
Idd wat is VEN nou weer? Waarschijnlijk geen populaire coin hier.
En gemiddeld onder de $1 p/s gebleven.
"In the murky deep he slumbers... ARISE! Dingetje! (kan even niet op zn naam komen)"
Wat voor maas in de wet heb je gevonden, of gaan we de ondergang van Turbo-Puppy live meemaken?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:22:
Zo ... Gooi de koers maar open op Yobit LCC @ $6 of meer graag .. Heb Trade-Satoshi even leeg gekocht, houder van 8200 LCC nu.![]()
LCC is op 1 exchange 1 dollar waard en op YoBit blijkbaar 5 dollar op moment. Als hij 8k coins verkoopt gaat de prijs natuurlijk wel wat omlaag.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Wat voor maas in de wet heb je gevonden, of gaan we de ondergang van Turbo-Puppy live meemaken?
In het begin wilde je er nog zo graag vanaf en nu koop je er 8200Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:22:
Zo ... Gooi de koers maar open op Yobit LCC @ $6 of meer graag .. Heb Trade-Satoshi even leeg gekocht, houder van 8200 LCC nu.![]()
simpel ..Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:24:
[...]
Wat voor maas in de wet heb je gevonden, of gaan we de ondergang van Turbo-Puppy live meemaken?
Trade-Satoshi deed mee aan de fork .. dus voor iedere LTC kreeg je 10 LCC, deelnemers aldaar kregen gelijk een wallet toegewezen en hadden al sell orders staan, sommige as low als $0.10 ...
De handel is een uur geleden opengegaan, en ik had daar al wat LTC geplaatst, dus toen de handel openging, gelijk een buy order op 1satoshi meer gezet dan waarmee mijn order ongeveer gevuld kon worden ... en daar ging ie, in 20 minuten tijd zo'n beetje alle orders tot me genomen.
Nu duimen dat de koers boven de $1 blijft, alles meer is riante winst.
Okee, maar gaan die freebies niet massaal gedumpt worden dan zodra de handel open gaat? Kan me niet voorstellen dat de kopers rijen dik staan te popelen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:28:
[...]
simpel ..
Trade-Satoshi deed mee aan de fork .. dus voor iedere LTC kreeg je 10 LCC, deelnemers aldaar kregen gelijk een wallet toegewezen en hadden al sell orders staan, sommige as low als $0.10 ...
De handel is een uur geleden opengegaan, en ik had daar al wat LTC geplaatst, dus toen de handel openging, gelijk een buy order op 1satoshi meer gezet dan waarmee mijn order ongeveer gevuld kon worden ... en daar ging ie, in 20 minuten tijd zo'n beetje alle orders tot me genomen.![]()
Nu duimen dat de koers boven de $1 blijft, alles meer is riante winst.
Aan de andere kant, $1+ moet misschien haalbaar zijn/blijven. Wish you the best!
Gaan we meemaken, echt een risico zat er niet aan, heb voornamelijk rotzooi gebruikt die ik nog had voor aankoop.. XRP, wat tegoeden in mining pools, een stapel XVG die nog ergens stond en een woeste aankoop RDD die niet vooruit te branden is, schoont de boel mooi op zo.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:32:
[...]
Okee, maar gaan die freebies niet massaal gedumpt worden dan zodra de handel open gaat? Kan me niet voorstellen dat de kopers rijen dik staan te popelen.
Aan de andere kant, $1+ moet misschien haalbaar zijn/blijven. Wish you the best!
RDD is anders flink gestegen.Turbo-Puppy schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:34:
[...]
Gaan we meemaken, echt een risico zat er niet aan, heb voornamelijk rotzooi gebruikt die ik nog had voor aankoop.. XRP, wat tegoeden in mining pools, een stapel XVG die nog ergens stond en een woeste aankoop RDD die niet vooruit te branden is, schoont de boel mooi op zo.
Tot ongeveer 80% van de prijs waarvoor ik ze ooit kocht ... dus dat schoot ook niet op voor nu, de rek is er wel weer even uit, en die wordt morgen echt geen dubbeltje waard, en over 3 maand ook niet vermoed ik zo. Daarom dat ik er wel vanaf wilde. Has er op gegokt dat die op Binance zou komen.
De 9500 heeft zo'n beetje de hele dag gekost, we gaan nu wel wat harder nu die doorbroken is.Flagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:43:
Gaat hard nu, krijgen we weer bij iedere 100$ een hapering of gaan we meteen door?
Sinds kort ook een Jesuscoin (JC), +16% vandaagGreymore1 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:18:
[...]
Ja en GAYcoin en RICKcoin, geweldig. Oh ja en WOMANcoin, zal eens in de maand flink in waarde dalen.
De website hebben ze nog aardig hun best op gedaan https://jesuscoin.network/
Zaten gisteren ook al tegen de 9500.PilatuS schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:46:
[...]
De 9500 heeft zo'n beetje de hele dag gekost, we gaan nu wel wat harder nu die doorbroken is.
GeweldigHenkDeFreeze schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Sinds kort ook een Jesuscoin (JC), +16% vandaag![]()
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Klopt. Door de 9500 omlaag breken heeft erg lang geduurd, denk dat het nu wel harder omlaag gaat. Ben benieuwd wat er op 9000 gaat gebeuren.
Briljant!HenkDeFreeze schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Sinds kort ook een Jesuscoin (JC), +16% vandaag![]()
Duidelijke doelen, goede whitepaper.
En net zo onzinnig als vrijwel alle andere Crypto alleen minder pretenties.
deze marge is al genoeg zo
Prepare for the next ATH
Die doet het in aanloop naar zondagen altijd goed. Morgen ligt de handel plat.HenkDeFreeze schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:48:
[...]
Sinds kort ook een Jesuscoin (JC), +16% vandaag
In nomine Patris et Filii et Spiritus Crypto.Ypuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:56:
[...]
Die doet het in aanloop naar zondagen altijd goed. Morgen ligt de handel plat.
Mooi hè dat Crypto op het moment dat je het typt gaat direct de handrem er weer op. Echt geen peil op te trekken.PilatuS schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 21:53:
[...]
Klopt. Door de 9500 omlaag breken heeft erg lang geduurd, denk dat het nu wel harder omlaag gaat. Ben benieuwd wat er op 9000 gaat gebeuren.
Maakt het lollig maar soms ook lichtelijk frustrerend.
Zoals het nu gaat doen we nog 2 dagen over om naar de 9000 te komen inderdaadFlagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:04:
[...]
Mooi hè dat Crypto op het moment dat je het typt gaat direct de handrem er weer op. Echt geen peil op te trekken.
Maakt het lollig maar soms ook lichtelijk frustrerend.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Alles in het leven is 50/50 kansFlagg schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:49:
[...]
Ik ben er nog steeds niet zeker van dat het gaat gebeuren. 50/50 chance. Maar mocht het massaal geadopteerd worden is het een gamechanger.
Ik blijf een realist ook al heb ik een paar van die dingen.
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat het bedrijf naar de beurs gaat, xrp uit de lucht gehaald wordt vanwege geen toekomst en dat xrp holders daarvoor aandelen gaan krijgen.
VenYpuh schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 22:18:
https://coinmarketcap.com/currencies/mooncoin/#markets
[afbeelding]
Is er ook al een DIP coin?
*doet laptop toe en gaat slapen*
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!