Nope, niks in console. Autoclicker vannacht
edit; die ik truth be told gewoonweg vergeten ben uit te zetten gisteravond; pc ging niet goed in standby
Edit; @
Neo_TGP Ik zie dat het hierboven door @
Dennahz beschreven probleem ook hier zichtbaar is; mijn 173 overgebleven olie-energiecentrales zijn qua prijs ook foutief; een nieuwe kopen (nummer 174) zou 2.229.501.910.620 kosten, terwijl hij maar 1,3 miljoen zou moeten zijn volgens de berekeningen. Wel snel geld erbij zo

Ik heb ze net allemaal verkocht; wat me 17 biljoen heeft opgeleverd; het startbedrag voor de eerste centrale is 153.912,29, dat zou 100 moeten zijn vziw.
Edit zoveel;
Grappig; stel je verkoopt 1 miljoen pasta dozen voor 430 per stuk. Dat levert je 430 miljoen op.
Maar; stel je verkoopt 1 miljoen steenkool voor 5000 per ton, levert dat je 5 miljoen op. Alleen de steenkool krijg je per tick binnen; met mijn 200 mijnen nu 882k per tick. Pasta lukt mij met nu zo'n 15000 dozen per tick gemiddeld. Verschil is dus 882*5000 vs 15000*430 = verschil van 2 miljoen ten nadele van steenkool. Maar het upgraden van pasta is op dit moment veel duurder dan mijnen upgraden. ==> Ik ben dus naar 372 steenkoolmijnen gegaan; dan levert dat me al 1,302 miljoen steenkool per seconde op; wat me 6,5 miljoen oplevert. Upgrade ik nogmaals met 200; zit ik per seconde aan 2 miljoen winst!
Het is dan dus vele malen efficienter om alles stil te zetten, en continu steenkool te verkopen! Geen gedoe met graan en bloem meer; graan is de grote schaarste bij grote productie van bloem/pasta, waarbij landbouwgrond op dit moment 1 biljoen kost om te upgraden (naar 524), en onderzoek naar graan vele uren duurt.
Lang verhaal kort; vanaf een bepaald aantal mijnen is het niet meer lucratief om nog iets te maken, je hoeft alleen nog maar op de knop 'Verkoop steenkool' te duwen.
[
Voor 167% gewijzigd door
MoiZie op 01-03-2018 10:41
]