Als je minder landbouwgrond hebt dan "10 * aantal bots", is de "Handmatig bewerk"-knop disabled. Omdat de bots al de grond kunnen bewerken.Vaan Banaan schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 00:35:
Ik denk dat er verder een bugje in de knop "bewerk landbouwgrond" zit (en misschien ook in de maal graan)
Als ik bijvoorbeeld 51 keer landbouwgrond koop en 5 farm robots, blijft de knop actief.
Maar het lijkt alsof de handmatige opbrengst over alle velden wordt berekend en niet voor de resterende velden? (#velden - 10 * #bots)
Ik kan in ieder geval op deze manier mijn graanvoorraad handmatig sneller opkrikken, dan alle velden door bots laten bewerken.
Als je meer landbouwgrond hebt dan het aantal bots kan bewerken, is de "Handmatig bewerk"-knop actief, want daarmee kun je de overige velden bewerken.
Wat in de tekst van de bots 'verkeerd' staat, is dat die totale opbrengst alleen berekend is op basis van het aantal bots (en niet wordt gekeken naar de beschikbare landbouwgrond).
In theorie kun je dus heel veel bots hebben en weinig grond, waardoor je die totale opbrengst dus nooit zult krijgen.