MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Daarna investeren in energie en olie.
[ Voor 24% gewijzigd door Deef_K op 21-02-2018 08:42 ]
Beschikbaar vermogen 3.256.919.937,65
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
De debug functie doet ook niets zichtbaars op dit moment. Verder zijn er geen updates geweest, dus de import en export functionaliteit moeten nog naar behoren werken.The Executer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:23:
Hmm, plotseling kan ik op mijn mobiel geen export/import meer doen. Hele functie lijkt niets te doen. Zet debug aan/uit doet ook niets. Heb de pagina al gesloten en opnieuw geopend, maar ook dit haalt niets uit.
Hmmm, nadat ik de pagina meerdere malen heb gesloten en geopend doet hij het weer. Vermoedt dat er per ongeluk ergens aangezet is dat de pagina geen extra vensters mag openen.Neo_TGP schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:26:
[...]
De debug functie doet ook niets zichtbaars op dit moment. Verder zijn er geen updates geweest, dus de import en export functionaliteit moeten nog naar behoren werken.
Heb op mijn mobiel nu wel een export kunnen maken, echter kan ik die op de pc niet importeren. Ik zie in de console een foutmelding voorbij komen:
Uncaught DOMException: Failed to execute 'atob' on 'Window': The string to be decoded contains characters outside of the Latin1 range.
at importFile (https://clickfarm.nl/inc/base.js:1657:34)
at <anonymous>:1:1
Daarnaast kom ik de volgende melding tegen:
The key "telephone" is not recognized and ignored.
Deze zit in de volgende code:
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, shrink-to-fit=no, telephone=no">
[ Voor 15% gewijzigd door The Executer op 21-02-2018 09:30 ]
De eerste fout betekend dat de string die je plakt niet goed geformat is, dus daar gaat wat mis met het kopieren.The Executer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:30:
[...]
Hmmm, nadat ik de pagina meerdere malen heb gesloten en geopend doet hij het weer. Vermoedt dat er per ongeluk ergens aangezet is dat de pagina geen extra vensters mag openen.
Heb op mijn mobiel nu wel een export kunnen maken, echter kan ik die op de pc niet importeren. Ik zie in de console een foutmelding voorbij komen:
Uncaught DOMException: Failed to execute 'atob' on 'Window': The string to be decoded contains characters outside of the Latin1 range.
at importFile (https://clickfarm.nl/inc/base.js:1657:34)
at <anonymous>:1:1
Daarnaast kom ik de volgende melding tegen:
The key "telephone" is not recognized and ignored.
Deze zit in de volgende code:
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1, shrink-to-fit=no, telephone=no">
De 2e is een warning die inderdaad zichtbaar is in alle browsers behalve Edge, maar die zorgt er voor dat Edge er geen telefoonnummers maakt van de bedragen of aantallen
Ik kopieer de string naar mijn Gmail, sla het bericht als concept op en open deze op de pc. Vervolgens copy/paste waarbij ik dus deze melding krijg. Zal eens zien of ik de code op een andere manier kan 'versturen'.Neo_TGP schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:34:
[...]
De eerste fout betekend dat de string die je plakt niet goed geformat is, dus daar gaat wat mis met het kopieren.
De 2e is een warning die inderdaad zichtbaar is in alle browsers behalve Edge, maar die zorgt er voor dat Edge er geen telefoonnummers maakt van de bedragen of aantallen
Er mogen geen enters in de string zitten, ik kan me zo voorstellen dat dat gebeurt als je hem via mail doorstuurt.The Executer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:40:
[...]
Ik kopieer de string naar mijn Gmail, sla het bericht als concept op en open deze op de pc. Vervolgens copy/paste waarbij ik dus deze melding krijg. Zal eens zien of ik de code op een andere manier kan 'versturen'.
Heb nu de tekst via whatsapp doorgestuurd, nu gaat het wel goed. Maar even een manier zien te vinden om de tekst als 1 string tussen pc/mobiel heen en weer te krijgen.Neo_TGP schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:43:
[...]
Er mogen geen enters in de string zitten, ik kan me zo voorstellen dat dat gebeurt als je hem via mail doorstuurt.
Thanks voor je hulp!
Nog even en dan zit ik op level 18 !
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Ik neem aan dat je dit niet helemaal volgens het boekje hebt gedaan?Neus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:11:
Zo. Beschikbaar vermogen: € 228.624.057.656.940,20
Nog even en dan zit ik op level 18 !
Ik kom in ieder geval niet verder dan een kleine 300 miljard gespendeerd momenteel
tijd voor wat klusjes!
Ik kreeg op een gegeven probleem met olie en manueel klikken op de 'Pomp olie' knop werkte niet snel genoeg. Dus met Safari en de Inspector de knop aangepast zodat ie, ipv 1x pompen, meteen 1000 keer pompte (onclick="objOilTank.fill(1000)" id="push">Pomp Olie!</button>).
Maar als je genoeg olietanks koopt en maar snel genoeg op de 'Pomp olie' knop drukt, dan verkoopt ie meteen tegen 80% van de huidige prijs je olie. En dat gaat lekker snel! Zeker met een Auto Clicker (van MurGaa.com).
Ben nog steeds met de kippen en pasta bezig maar af en toe mijn saldo aanvullen met de verkoop van olie is wel zo handig.
Zie: YouTube: Clickfarm.nl automatisch olie verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door Neus op 21-02-2018 10:32 ]
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Neus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:32:
Nee, niet echt...![]()
Ik kreeg op een gegeven probleem met olie en manueel klikken op de 'Pomp olie' knop werkte niet snel genoeg. Dus met Safari en de Inspector de knop aangepast zodat ie, ipv 1x pompen, meteen 1000 keer pompte (onclick="objOilTank.fill(1000)" id="push">Pomp Olie!</button>).
Maar als je genoeg olietanks koopt en maar snel genoeg op de 'Pomp olie' knop drukt, dan verkoopt ie meteen tegen 80% van de huidige prijs je olie. En dat gaat lekker snel! Zeker met een Auto Clicker (van MurGaa.com).
Ben nog steeds met de kippen en pasta bezig maar af en toe mijn saldo aanvullen met de verkoop van olie is wel zo handig.
Krijg echter maar ~200k per run. Klopt dat?
Met het graan van het veld worden eerst je kippenboerderijen aangevuldHemical schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:07:
Op dit moment zijn er: 27 Robots die 270 velden bewerken (voor 646.517,7kg graan per run).
Krijg echter maar ~200k per run. Klopt dat?
Klopt inderdaad, de kippetjes eten echter niet zo giga veel nog haha. Zal m'n velden maar eens upgraden denk ik. Graan kwam er plots ook niet meer bij, had het proces redelijk 1:1 afgestemd, werkte goed, en plots zonder iets te veranderen niet meer haha.bertjuuhh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:09:
[...]
Met het graan van het veld worden eerst je kippenboerderijen aangevuld

tijd voor wat klusjes!
Dit.Hemical schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:11:
[...]
Klopt inderdaad, de kippetjes eten echter niet zo giga veel nog haha. Zal m'n velden maar eens upgraden denk ik. Graan kwam er plots ook niet meer bij, had het proces redelijk 1:1 afgestemd, werkte goed, en plots zonder iets te veranderen niet meer haha.
Ineens wordt de graanproductie niet meer bijgeteld. Na paar keer page refresh dan wel weer.
Al een paar keer al mijn chickies deaud door dit bugje.
Heerlijk om te zien dat tweakers, tweakers zijn en zo'n spelletje weer gaan hacken.
Ik speel nog steeds gewoon volgens het boekje, maar alleen al level 8 worden is behoorlijk moeilijk, want investeringen in energie en olie zijn duur
Ik doe beiden, heerlijk die export en importyannickie111 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:35:
Heerlijk om te zien dat tweakers, tweakers zijn en zo'n spelletje weer gaan hacken.
Ik speel nog steeds gewoon volgens het boekje
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verhouding van kosten voor een Energiecentrale en wat het oplevert i.c.m. windmolemodules is volgens mij niet optimaal.
Op dit moment zijn er 132 energiecentrales.
Kosten eenvoudige energiecentrale: € 29.098.526,66
Er zijn op dit moment 150 controllers actief die samen een energieverbruik hebben van: 1.200 units per tick.
Terwijl:
Op dit moment zijn er: 31 Robots die 310 velden bewerken (voor 791.882,6kg graan per run).
Meer modules kan ik niet echt runnen, terwijl ze maar 19% van m'n graanproductie kunnen verwerken.
Op dit moment is er maximaal 100,000 units opslag beschikbaar. Iedere unit kan 100 energie opslaan en kost: € 5.000,00
Mijn totale energie staat op dit moment op 100.000. Zou deze dan niet op 10.000.000 moeten staan?
Rhàshan - Aditu Sunlock
Nu je het zegt.. Maar zal 1 op 1 zijn inderdaad.The Executer schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:58:
Ik kom nog wel een afrondingsfout tegen:
Op dit moment is er maximaal 100,000 units opslag beschikbaar. Iedere unit kan 100 energie opslaan en kost: € 5.000,00
Mijn totale energie staat op dit moment op 100.000. Zou deze dan niet op 10.000.000 moeten staan?
Wat ik zelf graag zou willen zien is om de CPU een extra instelling te geven.
Wil eigenlijk een X-aantal Olie/Bloem bewaren voor Pasta productie, en de restanten kunnen verkopen tegen je ingestelde laagste bedrag.
[ Voor 19% gewijzigd door Hemical op 21-02-2018 12:12 ]
Foei.Neus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:32:
Nee, niet echt...![]()
Zeker ook wat extra geld via de console bijgedrukt? Als ik kijk naar de prijs van een pomp in combinatie met de kosten van een centrale is dit volgens mij bijna niet te doen om 30 mil aan tanks vol te krijgen.Neus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:32:
Nee, niet echt...![]()
prey to rngusPaul schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:59:
Is bekend, oplossing komt er ook aan (kolencentrale, wekte in de laatste screenshot 1000 energie op. Ik weet niet wat er nodig is om de kolen ervoor op te graven maar met 1000 energie kun je 125 controllers bedienen
2250 boerderijen
10 pastafabrieken (meer dan genoeg met enter)
150 energiecentrales
320 velden
16000 boerderijenBob schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:28:
Wie zit hoe ver? Ik zit nu net aan level 11, 100 % clean, mijn enige 'cheat' is enter ingedrukt houden.
2250 boerderijen
10 pastafabrieken (meer dan genoeg met enter)
150 energiecentrales
320 velden
15 pastafabrieken
170 energiecentrales
430 velden
tijd voor wat klusjes!
De huidige energieproductie: 115.690
De huidige piekenergievraag: 23.543
Olieverbruik: 244
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
wat heb je er aan als je in 2/3 seconden al je bloem hebt verwerktvuurtjih schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:57:
Waarom zo weinig pastafabrieken? Is toch net zo makkelijk om er wat meer te kopen?
tijd voor wat klusjes!
Hoe verwerk je je bloem dan? Je verkoopt die met de CPU?s0ulmaster schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:58:
[...]
wat heb je er aan als je in 2/3 seconden al je bloem hebt verwerkt
Je hebt namelijk vrij veel velden.
Maak pasta: 780 Fabrieken.
Op dit moment kunnen we per run 1.560.000kg bloem verwerken tot pasta
Kippen:
Je hebt op dit moment 1.706.000 kippen rondlopen. Deze kippen leggen: 682.400 eieren per 5 ticks.
Er is opslag voor 15.600.000 eieren
M'n bloem gaat tot 1.560.000 KG ( Dus hetzelfde wat de Pasta kan maken ).
Bloem/Eiereren gaan op dezelfde snelheid zodat ik elke 2/3 minuten max pasta kan maken.
[ Voor 93% gewijzigd door Hemical op 21-02-2018 14:12 ]
als je engerie benodigdheid voor pasta maken hoger is dan consumptie van landbouwers en windmolen, krijgt je productie altijd voorrang op het produceren op pasta, indien je het automatiseerds0ulmaster schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:58:
[...]
wat heb je er aan als je in 2/3 seconden al je bloem hebt verwerkt
Huidig level is: 9
Hoeveelheid landbouwgrond: 270
Aantal vaten olie op voorraad: 392.310
De huidige energieproductie: 1.470
Aantal pompen: 156
Op dit moment zijn er 147 energiecentrales.
503 kippenboerderijen
Je bent nu op research level: 45
geen "hacks of cheats" wel zo eerlijk
[ Voor 3% gewijzigd door jimmya3 op 21-02-2018 14:09 ]
het is geen cheat/hacks als de ontwikkelaar, zijn code niet goed weet dicht te timmeren en de functie gewoon openbaar maaktjimmya3 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:09:
sow netjes ik ben nog maar beginner dus
Hoeveelheid landbouwgrond: 270
Aantal vaten olie op voorraad: 392.310
De huidige energieproductie: 1.470
Aantal pompen: 156
Op dit moment zijn er 147 energiecentrales.
503 kippenboerderijen
Je bent nu op research level: 45
geen "hacks of cheats" wel zo eerlijk
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
maar pasta maken is niet geautomatiseerd toch?badboyqxy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:09:
[...]
als je engerie benodigdheid voor pasta maken hoger is dan consumptie van landbouwers en windmolen, krijgt je productie altijd voorrang op het produceren op pasta, indien je het automatiseerd
tijd voor wat klusjes!
cheat engine werkt op basis van geheugen manipulatie, dit werkt gewoon op basis van class functies die @Neo_TGP niet heeft dichtgetimmerddragonhaertt schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:12:
Tuurlijk is het dan wel een cheat. Er zijn niet voor niks "cheat codes" en programma's als "cheat engine".
s0ulmaster schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:13:
[...]
maar pasta maken is niet geautomatiseerd toch?
if(objFlourSilo.contents > 255000 && objEgg.amount > 2500000 && parseInt(objEnergy.available) > 6250 ) {
objPastaFactory.produce();
}
if(objPasta.price() >= 435 && objStorehouse.pasta > 0){
objPasta.sell();
}
}, 500);
En die geheugenmanipulatie is ook niet dichtgetimmerd.badboyqxy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:15:
[...]
cheat engine werkt op basis van geheugen manipulatie, dit werkt gewoon op basis van class functies die @Neo_TGP niet heeft dichtgetimmerd
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Eieren overschot wordt volgens mij voor de verkeerde prijs verkocht.
Ik verdien elke 5 ticks 400.000 EUR aan eieren overschot terwijl de kippen maar 4.000.000 eieren leggen per 5 ticks.
De huidige prijs is 0,10 en overschot wordt verkocht voor de helft.
Volgens mij wordt het overschot nu verkocht tegen 0.10 per ei
4.000.000 * 0,10 = 400.000
4.000.000 * 0,05 = 200.000
Volgens mij verdien ik elke 5 ticks 200.000 EUR te veel.

Ik wou dat mijn baas zo gul was.

Game status:
lvl: 12
vermogen: 32 miljard
velden: 250
robots: 25
energie centrales: 175
olie pompen: 175
boerderijen: 10.000 (met 10.000.000 kippen)
pasta fabrieken: 500 (scheelt weer klikken bij het pasta maken. Nu maar 3x klikken en mijn bloem is op
Ik speel zonder zelf wijzigingen aan te brengen aan de code van @Neo_TGP Dus helemaal clean
Ik kan zo 10 miljard per dag verdienen denk ik in de tijd die ik er nu aan spendeer.
valt het gebruik van beschikbaargestelde functies onder cheaten/hacken
Een game in C stelt zijn functies ook open voor eender wie genoeg skills heeft. Code aanpassen isbadboyqxy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:20:
de vraag is:
cheaten/hacken imo. Tenzij het spel 'hackme' of iets dergelijks heet is het toch duidelijk dat het spelen met de code geen deel is van de gameplay?
helemaal geen windmolens?Xeodopel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:19:
Ik wil niet voor iedereen het bederven, maar ik zie nog een rekenfoutje in het voordeel van de gebruiker.
Eieren overschot wordt volgens mij voor de verkeerde prijs verkocht.
Ik verdien elke 5 ticks 400.000 EUR aan eieren overschot terwijl de kippen maar 4.000.000 eieren leggen per 5 ticks.
De huidige prijs is 0,10 en overschot wordt verkocht voor de helft.
Volgens mij wordt het overschot nu verkocht tegen 0.10 per ei
4.000.000 * 0,10 = 400.000
4.000.000 * 0,05 = 200.000
Volgens mij verdien ik elke 5 ticks 200.000 EUR te veel.![]()
Ik wou dat mijn baas zo gul was.![]()
Game status:
lvl: 12
vermogen: 32 miljard
robots: 25
energie centrales: 175
olie pompen: 175
pasta fabrieken: 500 (scheelt weer klikken bij het pasta maken. Nu maar 3x klikken en mijn bloem is op)
Ik speel zonder zelf wijzigingen aan te brengen aan de code van @Neo_TGP Dus helemaal clean
Ik kan zo 10 miljard per dag verdienen denk ik in de tijd die ik er nu aan spendeer.
helemaal mee eensNeo_TGP schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:23:
Mijn doel is dat jullie plezier beleven aan het spel, en als je plezier haalt uit het manipuleren van mijn code vind ik dat net zo tof als je het speelt zoals ik het bedoeld hebZolang je het er maar even bij vermeld als je hier loopt te patsen met je stats
Volgens mij wachten we allemaal gespannen op je nieuwe update
tijd voor wat klusjes!
Eigenlijk speel je hetzelfde spel maar dan met wat customisaties (=mods) welke jouw progress een stuk vlotter laat lopen. Dus is jouw progress niet zonder meer te vergelijken met anderen.badboyqxy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:20:
de vraag is:
Maar dat neemt niet weg dat de aanpassingen die sommige van jullie doen niet leuk en handig zijn. Ook @Neo_TGP heeft daar natuurlijk wel wat aan. Want hij kan dat natuurlijk ook gaan implementeren in de standaard versie.
En daar wacht ik dan wel weer op.
Jawel
windmolens: 950
controllers: 150
[ Voor 13% gewijzigd door Xeodopel op 21-02-2018 14:30 ]
Ik weet niet wat het is, maar wat een vreselijke verslavende game, ik kan gewoon niet meer stoppen!!!!
http://yor.minitroopers.com
precies dit LOL je hebt het niet eens in de gaten dat je er zoveel tijd aan besteedYor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:30:
* stiekem lopen we nu met z'n allen litecoins te minen voor @Neo_TGP *
Ik weet niet wat het is, maar wat een vreselijke verslavende game, ik kan gewoon niet meer stoppen!!!!
edit: mn vrouw inmiddels ook. Overigens beiden zonder "truukjes".
[ Voor 53% gewijzigd door gysman11 op 21-02-2018 15:15 ]
Hoe? Ik heb zelf momenteel 310 velden en 3.500.000 kippen. (Ok NVM, allemaal dood want ik krijg geen graan..)Xeodopel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:19:
Er komt nu geen graan meer binnen waardoor de productie stil ligt.
Wat ik overigens ook niet snap:
Op dit moment zijn er: 31 Robots die 310 velden bewerken (voor 957.630,3kg graan per run). Dit kost 465 Energie per run.
3.5M kippen aten ongeveer 500k graan. Waarom komt er nu geen graan bij?
Snel onderzoek verhogen
- Squeeek !!!
Yeah, heb het al geupped naar Op dit moment zijn er: 34 Robots die 340 velden bewerken (voor 1.050.304,2kg graan per run).Ekitch schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:19:
Het kan zijn dat de kippen 500k in 5 tikken eten en je 957k in 10 tikken binnenkomt. Dat is net te weinig.
Snel onderzoek verhogen
En boerderijen stacken ook voedsel voor de kippen, ik zie dat ze dat ook opeten. Nu krijg ik wederom geen graan erbij, terwijl dat zojuist wel gebeurde.. Mijn research level is 45.
Vandaar ook de vraag hoe @Xeodopel dat doet met 10m kippen en slechts 250 velden. Research level?
[ Voor 10% gewijzigd door Hemical op 21-02-2018 15:24 ]
Heel veel research gedaan, eigenlijk al vanaf het begin toen het spel net uit kwam.Hemical schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:22:
[...]
Yeah, heb het al geupped naar Op dit moment zijn er: 34 Robots die 340 velden bewerken (voor 1.050.304,2kg graan per run).
En boerderijen stacken ook voedsel voor de kippen, ik zie dat ze dat ook opeten. Nu krijg ik wederom geen graan erbij, terwijl dat zojuist wel gebeurde.. Mijn research level is 45.
Vandaar ook de vraag hoe @Xeodopel dat doet met 10m kippen en slechts 250 velden. Research level?
Opbrengst per veld: 35455.51kg
Op dit moment zijn er: 25 Robots die 250 velden bewerken (voor 8.863.877,5kg graan per run).
Het onderzoek zal: 24618 seconden duren en kost: € 2.026.415,00
Opbrengstverbetering: 8.33% (voor deze upgrade)
Je bent nu op research level: 19
Mijn level staat niet in verhouding tot anderen die pas begonnen zijn. Die research levels zijn er pas later in gekomen. Daarvoor deed ik al steeds research en kreeg je ieder keer 10% verbetering.
Ik start altijd een nieuw research als die weer is afgelopen.
Dat verklaart een hoop.Xeodopel schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:49:
[...]
Heel veel research gedaan, eigenlijk al vanaf het begin toen het spel net uit kwam.
Opbrengst per veld: 35455.51kg
Op dit moment zijn er: 25 Robots die 250 velden bewerken (voor 8.863.877,5kg graan per run).
Het onderzoek zal: 24618 seconden duren en kost: € 2.026.415,00
Opbrengstverbetering: 8.33% (voor deze upgrade)
Je bent nu op research level: 19
Mijn level staat niet in verhouding tot anderen die pas begonnen zijn. Die research levels zijn er pas later in gekomen. Daarvoor deed ik al steeds research en kreeg je ieder keer 10% verbetering.
Ik start altijd een nieuw research als die weer is afgelopen.
Op dit moment zijn er: 34 Robots die 340 velden bewerken (voor 1.050.304,2kg graan per run). Dit kost 510 Energie per run
Het onderzoek zal: 4025 seconden duren en kost: € 331.334
Opbrengstverbetering: 6.41% (voor deze upgrade)
Je bent nu op research level: 45.
Haha, en ik pas op 19, zou ook niet weten met welk level ik mij nu moet vergelijken.Hemical schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:54:
[...]
Dat verklaart een hoop.
Op dit moment zijn er: 34 Robots die 340 velden bewerken (voor 1.050.304,2kg graan per run). Dit kost 510 Energie per run
Het onderzoek zal: 4025 seconden duren en kost: € 331.334
Opbrengstverbetering: 6.41% (voor deze upgrade)
Je bent nu op research level: 45.
Ben allang blij dat je research als deze loopt wordt bewaard. Dat was in het begin ook niet, dus moest je het helemaal afronden voordat ik kon stoppen. Nu moet ik 7 uur wachten voor het klaar is dus ben blij als ik nu afsluit dat hij morgen weer verder gaat
Hopelijk voor einde werkdag 20 miljoen pasta dozen in de verkoop.
[ Voor 4% gewijzigd door Xeodopel op 21-02-2018 15:58 ]
Ik heb bijv. 442 Silo's. 1 nieuwe waar maar 5000KG graan ik kan kost mij ondertussen 4.420.908.309.807,18 euro...
Een 50ton silo kost op marktplaats 749,- zie: https://link.marktplaats.nl/m1248247433
Ik snap nu wel dat mensen gaan cheaten op deze manier.
Maak er vaste prijzen van of upgrade mogelijkheden (5000KG, 25000KG, 100000KG) of doe de prijs elke keer bij alles als je een level up gaat wat meer om hoog, maar niet op deze manier.
-
Edit, Laat maar weer, energie probleempje zeg maar. Opgelost door handmatig wat olie te produceren....
[ Voor 25% gewijzigd door The_Butler op 22-02-2018 09:13 ]
at your service
Even meer landbouwgrond kopen, je kippen maken nu telkens gelijk je graan op. En als je te weinig graan hebt gaan je kippen dood.The_Butler schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 17:33:
Ik heb het spel denk ik gebroken, toen ik de tweede kippen stal neerzette had ik te weinig graan; nu zijn alle kippen dood en heb ik 0 inkomen van graan?
Je bent nu op research level: 27
Veel te verslavend dit haha!
Stack Sats
Het onderzoek zal: 3659 seconden duren en kost: € 301.213,00Luuksche schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:49:
Het onderzoek zal: 13895 seconden duren en kost: € 1.143.858,00
Je bent nu op research level: 27
Veel te verslavend dit haha!
Opbrengstverbetering: 6.47% (voor deze upgrade)
Je bent nu op research level: 44
[ Voor 27% gewijzigd door Gebanned op 21-02-2018 20:49 ]
Momenteel level 8 clean.
Enige 'truukje' = bij veel kopen klik ik met links, houd ik de muis ingedrukt en houd ik Enter even ingedrukt.
Dit zorgt ervoor dat ik langer met mijn muis kan doen en geen last van mijn hand krijg
Edit:
Zie trouwens dat de hoeveelheid eieren en % een beetje wegvallen. niet heel erg, maar misschien is het een easy fix.

[ Voor 25% gewijzigd door Raymon1988 op 21-02-2018 22:55 . Reden: Toevoeging ]
Verwijderd
Nu in Chrome geopend toevallig, en ik zie ineens schuifbalken
Denk dat dit eerder een feature is dan een bug hoor. Eigenlijk bewijst hij je een dienst door je te laten switchen naar een fatsoenlijke browserVerwijderd schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:03:
Er zit een bug in het spel als je gebruik maakt van IE (11 in mijn geval). De CPU's zijn geen schuifbalken maar gewoon vlakken. Dat verklaart waarom mijn olie nooit op 20 werd verkocht toen die waarde niet gehaald werd, ik kon dat niet aanpassen.
Nu in Chrome geopend toevallig, en ik zie ineens schuifbalken
Verwijderd
Ik werk allang in een fatsoenlijke browser, Firefox. Maar daar doe ik geen spelletjes e.d. in, ik houd graag een snelle browser voor serieuze zaken.Dennahz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:10:
[...]
Denk dat dit eerder een feature is dan een bug hoor. Eigenlijk bewijst hij je een dienst door je te laten switchen naar een fatsoenlijke browser
Alle niet serieuze shit doe ik in IE. Aangezien ik Chrome echt een afschuwelijk ding vind.
Als je een website maakt, dan is het wel handig als het in alle browsers hetzelfde werkt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2018 09:15 ]
Neo_TGP schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:37:
Ik test alles in Edge en Chrome. Vanavond verwacht ik weer wat tijd te hebben om verder te kunnen werken aan het spel
Verwijderd
Misschien een popupje: open in Chrome of Edge.Neo_TGP schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:37:
Ik test alles in Edge en Chrome. Vanavond verwacht ik weer wat tijd te hebben om verder te kunnen werken aan het spel
Voor zover ik weet pas in een volgende update.jimmya3 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:01:
in welk level krijg je de kolencentrale's ?
Grapjas. Vanavond verwacht ik weer mn hele avond te verdoen met het spelen van het spel...Neo_TGP schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:37:

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
1st world problems
tijdelijk je graanproductie terugschroeven door je farmrobots te verkopen?CappieL schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:03:
Ik heb teveel kippen, waardoor ik te weinig bloem heb voor pasta... daardoor ik weer te weinig geld heb voor nieuw landbouwgrond
1st world problems
Geen graan is geen voer voor de kippen is dode kippen is probleem opgelost :-)

Kan momenteel 400.000 pasta per minuut maken, maar dat kost me 100k energie wat ik niet per minuut kan aanleveren haha.
[ Voor 38% gewijzigd door Hemical op 22-02-2018 11:27 ]
Maak pasta:
Op dit moment kunnen we per run 200,000kg bloem verwerken tot pasta. Iedere run verbruikt 5,000 energie.
10kg bloem gemixt met 100 eieren levert 10 dozen pasta op.
Maar als op 'maak pasta' klik, worden er 200.000kg bloem en 2.000.000 eieren afgeboekt, terwijl er maar 20.000 dozen pasta gegenereerd worden...
Dus ik denk dat de tekst anders zou moeten zijn (of de productieformule).
[ Voor 22% gewijzigd door CappieL op 22-02-2018 11:34 ]
Dit klopt toch ook gewoon?jab221 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:30:
Volgens mij ben ik tegen een bugje aangelopen...
Maak pasta:
Op dit moment kunnen we per run 200,000kg bloem verwerken tot pasta. Iedere run verbruikt 5,000 energie.
10kg bloem gemixt met 100 eieren levert 10 dozen pasta op.
Maar als op 'maak pasta' klik, worden er 200.000kg bloem en 2.000.000 eieren afgeboekt, terwijl er maar 20.000 dozen pasta gegenereerd worden...
Per run 200.000kg bloem, hiermee verbruik ik 2.000.000 eieren. Dit wordt ook zo afgeboekt en krijg er 20.000 dozen pasta voor terug.
20.000 * 10 = 200.000
20.000 * 100 = 2.000.000
Edit:
Lees verkeerd, recept vermeld inderdaad 10 dozen. Dit staat er bij mij zelf ook..
Zou dan inderdaad 1 op 1 moeten zijn dus bij 200.000 kg bloem 200.000 dozen pasta
[ Voor 11% gewijzigd door Pieroman op 22-02-2018 11:49 ]
Nope, niet als je per 10kg bloem 10 dozen pasta zou moeten krijgen; dan zou de verhouding bloem:pasta dus 1:1 moeten zijn.Pieroman schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:45:
[...]
Dit klopt toch ook gewoon?
Per run 200.000kg bloem, hiermee verbruik ik 2.000.000 eieren. Dit wordt ook zo afgeboekt en krijg er 20.000 dozen pasta voor terug.
20.000 * 10 = 200.000
20.000 * 100 = 2.000.000
Blijkbaar krijg ik een ander recept voorgeschoteld dan jullie. Beetje vreemd, want zelfs bij een reload van de pagina blijft bij mij het recept ongewijzigd.
Ik had dit gisteren ook al gezien maar dacht dat ik niet goed kon rekenen. Tevens krijg ik het zelfde recept in tekst als jij. Ik verwacht een tikfoutje in het recept. Anders leveren de pastadozen wel heel veel op.jab221 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:47:
[...]
Nope, niet als je per 10kg bloem 10 dozen pasta zou moeten krijgen; dan zou de verhouding bloem:pasta dus 1:1 moeten zijn.
Blijkbaar krijg ik een ander recept voorgeschoteld dan jullie. Beetje vreemd, want zelfs bij een reload van de pagina blijft bij mij het recept ongewijzigd.
Ik denk dat een van jullie een A-merk recept heeft en een van jullie een eigen-huismerk.jab221 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:47:
[...]
Nope, niet als je per 10kg bloem 10 dozen pasta zou moeten krijgen; dan zou de verhouding bloem:pasta dus 1:1 moeten zijn.
Ik laat even in het midden wie van de 2 dat is.

Wel jammer dat in het topic steeds dezelfde vragen terug komenjab221 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:47:
Bij het maken van de pasta wordt er 1 doos per "aantal kilo bloem" gemaakt, bij het weergeven van het recept op de pagina wordt er berekend dat je (100 / "aantal kilo bloem") dozen krijgt. Aangezien "aantal kilo bloem" op 10 staat, zegt de pagina dat je 10 dozen krijgt. Als je nu de boel nept een zegt dat er maar 5 kilo nodig zou zijn (objPasta.recipe = 5;) dan kost het maken van één doos nog maar 5 kilo bloem, maar de weergave maakt er van dat je 20 dozen zou krijgen.
Iedereen ziet staan dat je 10 dozen zou krijgen en iedereen krijgt maar 1 doos.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Nee juist geen GUI graag! De charme van dit spel wordt mede bepaald door de simpele text-based vormgeving!Jantje2000 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:02:
Grappig spelletje. Kun je niet een GUI erbij bouwen en uiteindelijk op Steam gaan zetten?
Dennahz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:10:
[...]
Denk dat dit eerder een feature is dan een bug hoor. Eigenlijk bewijst hij je een dienst door je te laten switchen naar een fatsoenlijke browser
Rhàshan - Aditu Sunlock
lekker bijdehandPaul schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:10:
Jawel, die komen wel. Ze zijn er alleen nog niet
Maar het wordt tijd om de onzonlaag te vervuilen met kolen opstoken
tijd voor wat klusjes!
at your service
Wat mij betreft hoeft hier ook geen fancy GUI omheen, het beloningssysteem werkt wat mij betreft zo ook prima.
Ik zit nu nog in de pasta fase (level 7) en alleen de olie tank / pomp verhouding is wat overkill (3 tanks is zat, ook met de klik op "Pomp olie", houd daarna de ENTER ingedrukt truc)
Maar zelfs dan, kun je daar niet veel geld mee te verdienen.
Ik denk dat er verder een bugje in de knop "bewerk landbouwgrond" zit (en misschien ook in de maal graan)
Als ik bijvoorbeeld 51 keer landbouwgrond koop en 5 farm robots, blijft de knop actief.
Maar het lijkt alsof de handmatige opbrengst over alle velden wordt berekend en niet voor de resterende velden? (#velden - 10 * #bots)
Ik kan in ieder geval op deze manier mijn graanvoorraad handmatig sneller opkrikken, dan alle velden door bots laten bewerken.
500 "The server made a boo boo"
hier nog nooit problemen mee gehadPieroman schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 08:38:
Gisteren op een ander systeem verder gespeeld maar kon daarna niet exporteren vanuit Chrome. Middag / avond progress kwijt