Dual zone achteraf inbouwen is heel kostbaar. Er kan écht heel veel als je wilt achteraf (check https://www.mercedesforum.nl/mbenznl/) maar het zijn serieuze ingrepen vaak.Kecin schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:13:
[...]
Hartelijk dank! Ik zie dat de kilometers met de gewenste opties vaak hoger zitten of de prijs toch een par duizenden verschilt met de clima optie. Achteraf inbouwen lijkt me verschrikkelijk. Fijn om de officiële optie te weten. Er is gelukkig nog geen haast bij dus ik ga de Marktplaats filters instellen. Het spiegelpakket viel me overigens aan op, er staan er veel zonder automatisch dimmende binnenspiegel. Dat kan echt niet meer, haha. Voor de rest toevallig bij wen Jupiter Rood wezen kijken met Nightpakket. Zag er wel gruwelijk mooi uit. Wel een statement op de weg zullen we maar zeggen. Ik kijk ondertussen ook naar de gewone C station. Die ligt qua prijzen niet heel gek, wel de opties, minder de looks van een CLA maar nogsteeds een prachtige wagen.
Vrij unieke optie op de rode CLA welke ik deelde is de in 12 kleuren instelbare sfeer verlichting (code 877), zie je niet veel voorbij komen. Klein detail imho maar maakt het wel af.
Let ook op het AMG exclusief pakket (code P39) dat deze auto heeft. (zie het leren dashboard met contrast sticksels), zie je ook zeker niet vaak.
Dat er destijds zo veel auto's geconfigureerd zijn zonder dimmende spiegel vind ik ook een vreemde maar lijkt een trent te zijn geweest in die jaren. Ook C klasse zie je vaak zonder. Destijds was dat ook een van de weinige opties welke ik toevoegde aan de mijn lease edition A-Klasse W176.
Nightpakket zou ik niet heel veel waarde aan hechten, achteraf donker maken van ruiten is relatief eenvoudig en zijn vele bedrijven die dat doen. Destijds heeft de dealer het voor aflevering voor mij orde gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door MrLink op 09-08-2022 12:37 ]