Dat moest je in het halve jaar denk ik ongeveer wat tussen de nieuwsuur uitzending zat en dat ze met Sanderink ging ook hebben gedaan._JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:48:
[...]
De nieuwsuur uitzending was een opstapje naar invloed op Sanderink.
Pas later kwamen de verhalen van andere ondernemers die als de dood voor Rian zijn.
Die verhalen en ook dit hele gezeik met Sanderink en al die rechtszaken, blogs, podcasts, wekelijkse nieuwsartikelen, etc... dat was er voorheen niet. Je moet nu wel onder een steen leven wil je daar straks nog in trappen.
Als je in die tijd als Sanderink wat belletjes naar gerenommeerde security experts had gedaan (en hij had geluisterd) dan was hem deze ellende bespaard gebleven.
Ik denk dat je overschat hoe bekend ze is. Buiten mijn kennissen in de IT hebben de meesten nog nooit van haar gehoord. En zelfs daar zijn er bij die zo iets hebben van “oh ja, wat was daar ook al weer mee”.
Als ze nog groter wil zal ze inderdaad naar het buitenland moeten maar denk dat er nog genoeg mkb ondernemers te vinden zijn in Nederland die haar niet kennen.
Dan gaat het wel echt om het machtsspelletje, voor het geld hoeft ze het niet meer te doen waarschijnlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Shinji op 01-06-2023 22:21 ]