Nieuw: DiscVault 26 — Beheer je fysieke schijvenverzameling | DiscVault 26. Beschikbaar als PWA en (binnenkort) native iOS app
downtime schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:52:
[...]
Ik denk dat hij bang is dat het bedrijf onteigend wordt. Dan is verkopen de betere optie want dan krijg je er nog geld voor.
Natuurlijk. Maar vertel dat een paranoide man die heeft gehoord dat dit soort zaken in Rusland gebeuren. De rechter heeft hem uit zijn eigen bedrijf gezet en nu is hij ervan overtuigd dat hij slachtoffer van een crimineel complot is geworden.bvdbos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:45:
[...]
Onteigenen zal in Nederland (of in de EU, of in de westerse wereld) niet snel gebeuren.
Klopt. Maar dat interesseert hem ook niet echt. Hij wil zijn geld zien maar hij weet ook dat Tweede Kamerleden zich niet opwinden over zijn problemen. Dus maakt ie er maar een groter verhaal over Russische invloed in Nederland van..oisyn schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:24:
Maar zijn argument dat hij het op deze manier uit handen houdt van de Russen gaat natuurlijk nergens over
Verwijderd
Reversed trojan horse of social engineering. Rian heeft het wiel uitgevonden, je weet..oisyn schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:18:
Dus omdat je bang bent dat de Russen het bedrijf over nemen, verkoop je het, want... dan is het wel veilig voor de Russen?
aflevering is nu te beluisterenPhRiXoS schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:53:
morgen aflevering 8 van In de ban van Rian
Dₒ yₒᵤ ₙₑᵥₑᵣ qᵤₑₛₜᵢₒₙ ₜₕₑ ₙₐₜᵤᵣₑ ₒf yₒᵤᵣ ᵣₑₐₗᵢₜy?
Net geluisterd
https://www.computable.nl...ten-pijlen-op-elkaar.html
peter-rm schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:33:
op computable een achtergrond verhaal over de zakelijke/financiele verbanden
Van Rijbroek heeft zeker belang bij het vlot te gelde maken van Sanderinks aandelen in Centric. Sinds echtgenoot Gerard buitenspel staat bij Centric, is haar inkomen van 35.000 euro per maand gestopt als adviseur van de Twentse zakenman.
Ik ben heel benieuwd waar dit op gaat uitlopen, maar Sanderink staat er zo te lezen niet goed op financieel gezien.
Toen ik dat bedrag zag, moest ik ook even twee keer knipperen haha. Wat een idiote soap is dit toch ook...Baseman77 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:46:
[...]
[...]
![]()
![]()
Ik ben heel benieuwd waar dit op gaat uitlopen, maar Sanderink staat er zo te lezen niet goed op financieel gezien.
per aspera ad astra
Op de geëiste 80 miljoen door Centric is nu ook beslag gelegd volgens het FD.
https://www.agconnect.nl/...len-van-holding-sanderink
I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
Ik vroeg me vooral af... 35000 per jaar voor iemand die wereldwijd dé topper op het gebied van cybersecurity is ?? Koopje...Baseman77 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:46:
[...]
[...]
![]()
![]()
Ik ben heel benieuwd waar dit op gaat uitlopen, maar Sanderink staat er zo te lezen niet goed op financieel gezien.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
per MAANDOekiejoekie schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:50:
[...]
Ik vroeg me vooral af... 35000 per jaar voor iemand die wereldwijd dé topper op het gebied van cybersecurity is ?? Koopje...
Oeps... overheen gelezen... Maar hé, kwaliteit heeft z'n prijs he ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Dan had ze toch moeten betalen?Oekiejoekie schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:53:
[...]
Oeps... overheen gelezen... Maar hé, kwaliteit heeft z'n prijs he ?
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Verwijderd
Tijdens Corona geloofden ook hele volksstammen alle onzinverhalen dat leidde tot onderandere het in de fik steken van 5g masten.TheVMaster schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:42:
[...]
Nope, maar blijkbaar heeft zij hem dat dan wijs gemaakt en gaat daar ook compleet in mee. Kan me bijna niet voorstellen hoe je zo enorm in de luren kan laten leggen. Die vrouw is echt een gevaar voor de samenleving aan het worden zo.
Als je wilt gelooft iedereen alles wat je zegt. Als je het maar goed doet. En in dit geval, kloppen een x aantal feiten ook daadwerkelijk. Dat het daarna ontspoord in iets wat niet op feiten is gebaseerd doet daar niets aan af. Als je zo leest in het bericht van bv. de Gelderlander over Peter Wakkie doemt mij ook het idee op van 'schimmig figuur'. Hij zal immers niet voor niets ineens opgemakt zijn in Spanje. Waar rook is, is vaak ook vuur.
Dus ik snap wel dat Sanderink daar snel in mee gaat, gezien hij al toch al een wat warrige weg ingeslagen is met Rian.
Van Rijbroek heeft in beginsel geen verstand van datgene waar zij verstand van zegt te hebben. Zij is echter uitermate goed in het lezen van mensen, het doorgronden van hun zwakke punten en het vinden van creatieve manieren om deze punten op zo een goed mogelijke manier te ge- dan wel misbruiken. En haar winst? Aandacht? Macht? Geld? Een combinatie daarvan? Het zal allemaal niet fraai zijn in het licht van bovenstaande alinea.
Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).
Daar zouden zijn aandelen meer waard van kunnen worden, maar geld op de bank voor een bedrijf werkt vaak negatief. Geld op de bank is dood geld. Alleen als ze met die winst gaan investeren in nieuwe zaken zou de waarde kunnen stijgen (als aandeelhouder er in geloven).bvdbos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:45:
[...]
Onteigenen zal in Nederland (of in de EU, of in de westerse wereld) niet snel gebeuren. Verplichte verkoop zelfs niet... Zijn aandelen blijven nu renderen, het werk wordt door anderen gedaan. Enige nadeel : hij mag als aandeelhouder niet de winstbestemming vaststellen. Dus de "vervangende AH-vergadering" kan besluiten om al de winst te reserveren... Worden zijn aandelen wel meer van waard maar hij krijgt niets uitgekeerd... Dus kan hij zij rechtszaken niet meer betalen (alhoewel het mij sterk lijkt dat hij niet allerlei potjes naast de bedrijven heeft staan).
We gaan het hier niet persoonlijk makenRoenie schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:51:
Even van een afstandje bekeken. Veel mensen zijn goed in iets op zakelijk, professioneel, artistiek, fysiek, en/of persoonlijk vlak, et cetera. De één weet dat al van jongs af aan en de ander komt daar pas veel later (of nooit) achter. In het mooiste geval zijn dat zaken met een positieve invloed op de maatschappij als geheel of op specifieke situaties en mensen in het bijzonder.
Van Rijbroek heeft in beginsel geen verstand van datgene waar zij verstand van zegt te hebben. Zij is echter uitermate goed in het lezen van mensen, het doorgronden van hun zwakke punten en het vinden van creatieve manieren om deze punten op zo een goed mogelijke manier te ge- dan wel misbruiken. En haar winst? Aandacht? Macht? Geld? Een combinatie daarvan? Het zal allemaal niet fraai zijn in het licht van bovenstaande alinea.
Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2023 14:41 ]
Haar kwaliteiten kan ik los zien van waar zij het voor gebruikt 😉
Haar zaak intrigeert mij echter mateloos
[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2023 14:42 ]
[ Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2023 14:41 ]
Ik zou haar gave meer kenmerken als 'voorkeursgedrag' en niet een 'talent'. Waar je een talent kan vormgeven en laten floreren, is voorkeursgedrag iets waar je maar weinig invloed op kan uitoefenen. Ze zou bijvoorbeeld niet een goede spion zijn of iets dergelijks.Roenie schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:51:
Even van een afstandje bekeken. Veel mensen zijn goed in iets op zakelijk, professioneel, artistiek, fysiek, en/of persoonlijk vlak, et cetera. De één weet dat al van jongs af aan en de ander komt daar pas veel later (of nooit) achter. In het mooiste geval zijn dat zaken met een positieve invloed op de maatschappij als geheel of op specifieke situaties en mensen in het bijzonder.
Van Rijbroek heeft in beginsel geen verstand van datgene waar zij verstand van zegt te hebben. Zij is echter uitermate goed in het lezen van mensen, het doorgronden van hun zwakke punten en het vinden van creatieve manieren om deze punten op zo een goed mogelijke manier te ge- dan wel misbruiken. En haar winst? Aandacht? Macht? Geld? Een combinatie daarvan? Het zal allemaal niet fraai zijn in het licht van bovenstaande alinea.
Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).
https://www.bd.nl/binnenl...miljoen-betalen~a934e2eb/
Zowel Sanderink als Van Egten gingen tegen dat laatste vonnis in beroep. En dat pakt nu voordelig uit voor Van Egten. Het Gerechtshof Den Haag oordeelt dat ze inderdaad recht heeft op veel meer dwangsommen dan eerder gevonnist: niet 1,9 miljoen, maar in totaal 4.610.000 miljoen euro. Sanderink moet dus nog ruim 2,6 miljoen bijbetalen. Hij is ook veroordeeld tot proces- en advocaatkosten, voor een totaalbedrag van bijna 37.000 euro.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
My favorite programming language is solder.
Voor de liefhebbers de gehele uitspraak: https://deeplink.rechtspr...id=ECLI:NL:GHDHA:2023:847Joris748 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:47:
De volgende nederlaag in de rechtbank.
https://www.bd.nl/binnenl...miljoen-betalen~a934e2eb/
[...]
En nog een stukje audio uit de zitting bij de ondernemingskamer...The_Admin schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:04:
[Afbeelding]
Ze ziet er gezond & happy uit. Interessant moment om de publiciteit weer op te zoeken, normaliter zag je haar niet bij de vele rechtszaken.
Hier overigens een liveblog; https://fd.nl/bedrijfslev...ink-bij-ondernemingskamer
bron : de mail die Sanderink naar gemeenteraadsleden in het hele land (?) heeft gestuurd vergezeld van ‘bewijsmateriaal’: tientallen hoogst vertrouwelijke documenten, zoals leningsovereenkomsten, bankcontracten, vergaderverslagen en interne memo's. Ook zit er een geluidsopname bij van de vergadering op 18 maart waarin Sanderink door zijn Raad van Commissarissen wordt geschorst.
Verwijderd
Ik wil het niet echt kwaliteiten noemen. Het is iets wat ze voor zichzelf in heeft kunnen zetten en wat haar vooruit helpt. Maar vaak met een spoor van schade en ellende. De rode draad in dit alles komt precies op hetzelfde neer iedere keer. Het is hier al vaker geschreven maar overal waar zij komt eindigen dingen in puin. Waarom zou dat nu anders zijn?Roenie schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:51:
Van Rijbroek heeft in beginsel geen verstand van datgene waar zij verstand van zegt te hebben. Zij is echter uitermate goed in het lezen van mensen, het doorgronden van hun zwakke punten en het vinden van creatieve manieren om deze punten op zo een goed mogelijke manier te ge- dan wel misbruiken. En haar winst? Aandacht? Macht? Geld? Een combinatie daarvan? Het zal allemaal niet fraai zijn in het licht van bovenstaande alinea.
Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).
Ik neig heel snel naar een narcistische persoonlijkheidsstoornis. En aangezien Sanderink ook een autist is die twee elkaar lijken te hebben gevonden. Maar ze is geen security expert, ze gilt maar wat rond en iedereen in haar kringen moet maar op haar bolle ogen geloven dat ze kennis van zaken heeft.
Een mail sturen met daarin oproep tot verkopen om zo uit handen van de russen te blijven? Hoe verzin je het? We hebben 20 jaar een bank en data wezen staan dat tot op de dag van vandaag veilig is gebleken. Met d'r blockchain security... En kamerleden maar porren om blockchain security toe te passen.
Nee, het is d'r om de macht en geld. Haar zakken vullen. De rest kan haar echt een worst wezen. Komt ook weinig goeds uit die vrouw dan behalve hier voor ons vermaak. Ik denk dat ze prive een steek hier en daar los heeft zitten.
Ik ben niet iemand die snel geneigd is van een een afstand ergens een label op te plakken, maar alles gelezen te hebben valt denk ik wel de case te maken dat ze onder de z.g.n. dark triad van persoonlijkheidskenmerken valt.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:09:
Ik neig heel snel naar een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
The dark triad:
Waarbij er vaak een overlap is tussen de verschillende eigenschappen.
- Narcissism is characterized by grandiosity, pride, egotism, and a lack of empathy.
- Machiavellianism is characterized by manipulation and exploitation of others, an absence of morality, lack of emotion, and a higher level of self-interest.
- Psychopathy is characterized by continuous antisocial behavior, impulsivity, selfishness, callous and unemotional traits and remorselessness
De samenleving zou imho beter functioneren als we ons beter bewust waren van deze eigenschappen en kwetsbare mensen hier beter tegen zouden kunnen beschermen. Een case zoals Sanderink trekt natuurlijk veel aandacht door de aard ervan, maar op kleinere schaal kunnen mensen met dark triad persoonskenmerken slachtoffers maken.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Verwijderd
De enige manier om 'm recht te zetten is om de invloed te ontbinden. No contact. Afgezonderd. En alle banden die die heeft met haar te knippen. Ook alle invloed die zij heeft per direct ontnemen.
Pas dan schijnt er mischien een lichtje in zijn bovenkamer, en klaart de stof op. I've bin there. Ik ben er alleen maar sterker uit gekomen.
Maar verder ben ik het wel met je eens dat waarschuwen voor sociopaten (manipulatief, egocentrisch, gebrek aan empathie) op zijn plaats is. Het kan tamelijk duidelijk zijn bij publieke personen. Het is soms moeilijk te spotten bij mensen die je persoonlijk kent.
Haar grootste kwaliteit is dat zij haar slachtoffers weet te selecteren. Net als een leeuw die voor de oude en zieke zebra gaat.Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:09:
[...]
Ik wil het niet echt kwaliteiten noemen. Het is iets wat ze voor zichzelf in heeft kunnen zetten en wat haar vooruit helpt. Maar vaak met een spoor van schade en ellende. De rode draad in dit alles komt precies op hetzelfde neer iedere keer. Het is hier al vaker geschreven maar overal waar zij komt eindigen dingen in puin. Waarom zou dat nu anders zijn?
Ik neig heel snel naar een narcistische persoonlijkheidsstoornis. En aangezien Sanderink ook een autist is die twee elkaar lijken te hebben gevonden. Maar ze is geen security expert, ze gilt maar wat rond en iedereen in haar kringen moet maar op haar bolle ogen geloven dat ze kennis van zaken heeft.
Een mail sturen met daarin oproep tot verkopen om zo uit handen van de russen te blijven? Hoe verzin je het? We hebben 20 jaar een bank en data wezen staan dat tot op de dag van vandaag veilig is gebleken. Met d'r blockchain security... En kamerleden maar porren om blockchain security toe te passen.
Nee, het is d'r om de macht en geld. Haar zakken vullen. De rest kan haar echt een worst wezen. Komt ook weinig goeds uit die vrouw dan behalve hier voor ons vermaak. Ik denk dat ze prive een steek hier en daar los heeft zitten.
Verwijderd
Maar dat is bekend. Ze hebben een neus voor mannen met status, aanzien of macht maar weten ook precies de zwakheden eruit te plukken. Het is bijna een gave en vloek tegelijk.Roenie schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Haar grootste kwaliteit is dat zij haar slachtoffers weet te selecteren. Net als een leeuw die voor de oude en zieke zebra gaat.
In de aanloop van het contact met haar met Sanderink herinner ik me nog dat ze er echt pro-actief mee bezig was, om 'm in te kunnen palmen. En dat is in zekere zin ook gelukt.A closet (or covert) narcissist is the type who does not want to be seen to be openly chasing the limelight, so they tend to choose victims who makes them look good by association. They'll usually go for successful people - those with high status who others admire.
Sanderink is niet zo belangrijk meer op dit punt; ik zou eerder kijken naar de schade die hoe dan ook aangericht zal gaan worden. En wat het voor een gevolg allemaal heeft straks.
Als je mails eruit stuurt met "Nu verkopen ivm russen" dan zou ze met verkoop namelijk kunnen bekrachtigen toch ineens toegang te krijgen tot die grotere kluis.
En dat is precies wat ze wil. Het ene is al zeker gesteld. Nu het andere nog.
Het is ook een groot voordeel dat Sanderink geen kinderen heeft. Niks zo vervelend als van die rotkinderen die zich druk maken over het feit dat het nieuwe dinnetje van pappie de erfenis er doorheen jaagtRoenie schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Haar grootste kwaliteit is dat zij haar slachtoffers weet te selecteren. Net als een leeuw die voor de oude en zieke zebra gaat.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
En eigenlijk weinig vrienden, die vrienden die er waren hadden ook posities binnen zijn bedrijven. Daar heeft zij weer handig gevallen van fraude en andere zaken (herinneren we nog waar Van Egten allemaal van beschuldigd werd?) "gevonden" waardoor de vriendschap met Sanderink niet meer bestaat.Oekiejoekie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:43:
Het is ook een groot voordeel dat Sanderink geen kinderen heeft. Niks zo vervelend als van die rotkinderen die zich druk maken over het feit dat het nieuwe dinnetje van pappie de erfenis er doorheen jaagt
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Verwijderd
Woensdag 24 mei 2023
Op woensdag 24 mei 2023 wordt ter terechtzitting van de Ondernemingskamer – onder voorbehoud van wijzigingen – de volgende zaak behandeld:
•09.30 uur: het verzoek van (de raad van commissarissen van) Oranjewoud N.V. en Strukton Groep N.V. tot het bevelen van een onderzoek naar het beleid en de gang van zaken van Oranjewoud N.V. en Strukton Groep N.V. en tot het treffen van bepaalde onmiddellijke voorzieningen.
Verwijderd
Jup.
Hij bouwde het zelf op: honderden miljoenen eigen vermogen en drie enorme ondernemingen. Het schoolvoorbeeld van een self-made miljonair heette lange tijd Gerard Sanderink. Maar morgen dreigt hij als rancuneuze complotdenker een zakelijke knock-out te ontvangen en zijn imperium te verliezen.
Zodat de Russische mafia in opdracht van Vladimir Putin kan "ontdekken" dat het RIVM een aanval met een biologisch wapen gebaseerd op 5G Covid golven aan het voorbereiden in op het voormalig Russisch grondgebied in West-Europa (grens: Atlantikwal) dat eigenlijk deel uitmaakt van het huidige Grote Onoverwinnelijke Russische Rijk, dat enkel bestaat om in samenspraak met de Raad van Commissarissen de macht van Sanderink in zijn bedrijven aan hem te ontnemen via een samenzwering op de verbindingen van URLs tussen Google en de websites waarbij de wetware cloud van Sanderink wordt gehackt via de koper op welke zijn TV is aangesloten en golven uitzendt? Het is overduidelijk dat dit ten alle tijden moet worden voorkomen, en het is maar goed dat hij wordt bijgestaan door de beste expert in Cyber ter wereld: "Unhacked" Rian van Rijbroek!Het schrikbeeld dat ik voor ogen heb is dat de Russische maffia binnendringt in de laboratoria van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) gebouw
( /s voor degenen voor wie dat onduidelijk was)
Korte, niet-sarcastische versie: Wat heeft de Russische maffia te zoeken bij het RIVM? Als ze een biologisch wapen willen, kunnen ze dat waarschijnlijk gewoon via-via in Rusland krijgen.
Via Wuhan lijkt mij nog eenvoudigerAmphiebietje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:51:
...Korte, niet-sarcastische versie: Wat heeft de Russische maffia te zoeken bij het RIVM? Als ze een biologisch wapen willen, kunnen ze dat waarschijnlijk gewoon via-via in Rusland krijgen.
Dezelfde gave als sekteleiders, de paus, Elon Musk, Larry Ellison etc...Roenie schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:51:
Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL
Ongetwijfeld. En die lijst is nog wel langer. Al zit Van Rijbroek nog niet op hun niveau.mphilipp schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:18:
[...]
Dezelfde gave als sekteleiders, de paus, Elon Musk, Larry Ellison etc...
https://twitter.com/Angel...geliqueKunst%7Ctwcon%5Es1
Voorzitter wrakingskamer zegt dat er procesregels zijn. "Ik heb er godverdomme zoveel problemen mee dat het alleen maar gaat over de regels en niet over de inhoud!" schreeuwt Sanderink.
https://twitter.com/Angel...tatus/1661295237065498625
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Dat krijg je er nou van als hij zijn medicijnen niet krijgtWillem30 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:29:
Hij is weer lekker bezig...not.
Voorzitter wrakingskamer zegt dat er procesregels zijn. "Ik heb er godverdomme zoveel problemen mee dat het alleen maar gaat over de regels en niet over de inhoud!" schreeuwt Sanderink.
https://twitter.com/Angel...tatus/1661295237065498625
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Rian van Rijbroek wil ook iets zeggen maar wordt onderbroken door de voorzitter: "U bent geen partij".
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Van Rijbroek breekt weer in maar dat mag niet van de voorzitter. "Maar ik ben adviseur van Sanderink Investments", zegt ze. Maar de voorzitter is niet onder de indruk. Ze krijgt het woord niet.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Van Rijbroek probeert het weer: "Er loopt wel een strafrechtelijk onderzoek...." Maar de voorzitter onderbreekt haar weer, tot woede van Sanderink.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Wat serieuzer, heel mooi om te zien dat de rechters niet meegaan in de waanbeelden van Sanderink en Rijbroek. Vooral Rijbroek vindt zichzelf natuurlijk heel interessant en belangrijk, het enige waar zij echt mee te raken is (geen aandacht / geen stem) wordt nu mooi ingezet tegen haar.
[ Voor 78% gewijzigd door Drardollan op 24-05-2023 11:57 ]
All your base are belong to us!
Ik heb geen al te hoge pet meer op wat de Nederlandse rechtspraak betreft, maar ik had het toch echt wel een dieptepunt gevonden als ze in deze waanzin was meegegaan.Drardollan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:48:
Al de 2e mooie rechtszaak van de dag
Wat serieuzer, heel mooi om te zien dat de rechters niet meegaan in de waanbeelden van Sanderink en Rijbroek. Vooral Rijbroek vindt zichzelf natuurlijk heel interessant en belangrijk, het enige waar zij echt mee te raken is (geen aandacht / geen stem) wordt nu mooi ingezet tegen haar.
Ik krijg maar één beeld bij het lezen van de tweets: Wat een idioten. Als Sanderink amerikaan was geweest had die Rijbroek hem waarschijnlijk wel gek genoeg gekregen om hem zichzelf kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen. Past wel mooi in het rijtje DeSantis, Trump en dan Sanderink for President! erbij.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Ik snap echt niet dat hij nu zonder advocaat deze zaak heeft opgepakt. Hij is echt te impulsief en emotioneel om het zelf op te kunnen pakken.
Denk dat deze soap nog heel lang doorgaat
[ Voor 76% gewijzigd door Brinkiewestland op 24-05-2023 13:20 ]
Man man man.... wat een kleuterBrinkiewestland schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:18:
en hij heeft de zaal verlaten
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hij heeft zichzelf er alleen maar mee. Een rechter/uitspraak laat zich hier niet door tegenhouden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zou jij, als advocaat, de reputatieschade willen hebben?Brinkiewestland schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:18:
en hij heeft de zaal verlaten
Ik snap echt niet dat hij nu zonder advocaat deze zaak heeft opgepakt. Hij is echt te impulsief en emotioneel om het zelf op te kunnen pakken.
Denk dat deze soap nog heel lang doorgaat
Je wordt als advocaat toch niet meer serieus genomen als je dit soort onzin gaat verdedigen? Zelfs met een idioten toeslag van honderd procent zou ik het nooit doen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Hey Chatgpt, schrijf een filmscript over Sanderink en Rijbroek.Pierre schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:31:
Hij ligt nu te stampvoeten op de grond, iemand hier die een script kan schrijven dit is wel een Oscar waard.
Zou dat werken?
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Besef je wel dat in dit geval het de ziekte is die spreekt, niet de man....
(gebruik gezegd in mijn werk).
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Het Artikel van RTVoost schrijft over 'Rian Sanderink' - ze zijn blijkbaar getrouwd ondertussen.Joris748 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:06:
Valt Van Reijbroek eigenlijk ook nog via de rechter aan te pakken? Het zou wel schrijnend zijn als zij met de miljoenen van Sanderink gaat lopen.
Voor het eerst hier?HTT-Thalan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:08:
[...]
Het Artikel van RTVoost schrijft over 'Rian Sanderink' - ze zijn blijkbaar getrouwd ondertussen.
Jazeker. En gok dat ze het ook voor elkaar heeft om dat in gemeenschap van goederen te doen.HTT-Thalan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:08:
[...]
Het Artikel van RTVoost schrijft over 'Rian Sanderink' - ze zijn blijkbaar getrouwd ondertussen.
Gezien dat standaard niet meer is.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Zie de meest recente aflevering van de podcast: "In de ban van Rian"Cyberpope schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:10:
[...]
Jazeker. En gok dat ze het ook voor elkaar heeft om dat in gemeenschap van goederen te doen.
Gezien dat standaard niet meer is.
https://www.ad.nl/binnenl...ljoenenerfenis~a9794fe50/
Daarin wordt ook gesteld dat de stichtingen die Sanderink had opgericht om zijn nalatenschap te beheren rond dezelfde tijd zijn opgeheven.
[ Voor 13% gewijzigd door Joris748 op 24-05-2023 19:36 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Jazeker. Maar vind de uitkomst vele malen minder spannend dan de werkelijkheidMarc H schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:45:
[...]
Hey Chatgpt, schrijf een filmscript over Sanderink en Rijbroek.
Zou dat werken?
Title: Shadows of Deception
Genre: Drama/Thriller
Logline:
When tech mogul Gerard Sanderink discovers that his trusted cybersecurity consultant, Rianne van Rijbroek, may not be who she claims to be, a dangerous game of deception unfolds, blurring the lines between trust and betrayal.
Synopsis:
INT. SANDERINK'S MANSION - STUDY - DAY
GERARD SANDERINK (60s, a wealthy and influential tech entrepreneur) sits at his desk, surrounded by monitors displaying complex code. Enter RIANNE VAN RIJBROEK (30s, intelligent and mysterious), who confidently approaches Gerard.
RIANNE VAN RIJBROEK
Gerard, I've discovered a potential breach in our systems. We need to act quickly.
Gerard looks impressed but slightly skeptical.
GERARD SANDERINK
Rianne, you've been a valuable asset to my company. Your expertise is unparalleled. But lately, I've been hearing whispers about your past. Who are you, really?
Rianne's confident facade falters, revealing a flicker of vulnerability.
RIANNE VAN RIJBROEK
I assure you, Gerard, my past is irrelevant. My focus is on protecting your empire. Trust me.
Gerard hesitates, torn between his suspicions and his reliance on Rianne's skills.
INT. SANDERINK'S MANSION - SECRET ROOM - NIGHT
Gerard, unable to let go of his doubts, investigates Rianne's background. He discovers inconsistencies, hidden identities, and a web of deception surrounding her.
INT. CYBERSECURITY FIRM - DAY
Gerard confronts Rianne in her office, the tension palpable.
GERARD SANDERINK
Rianne, I've uncovered the truth about you. Who are you really working for? What is your endgame?
RIANNE VAN RIJBROEK
(standing her ground)
Gerard, you think you know everything about me, but you're only scratching the surface. The real question is, can you handle the truth?
Gerard, torn between disbelief and curiosity, decides to delve deeper.
INT. UNDERGROUND LAIR - NIGHT
Gerard, armed with newfound information, tracks down an elusive figure from Rianne's past, uncovering a dangerous secret organization.
INT. SANDERINK'S MANSION - STUDY - FINAL SHOWDOWN - DAY
Gerard confronts Rianne, both armed with evidence and hidden agendas.
GERARD SANDERINK
Everything points to a hidden agenda, Rianne. Why did you get close to me? To infiltrate my company? To manipulate me?
RIANNE VAN RIJBROEK
(steely resolve)
Gerard, there's more at stake here than you can possibly comprehend. I did what I had to do to protect you, to protect us.
A thrilling and intense showdown between Gerard and Rianne ensues, culminating in a shocking revelation that challenges everything Gerard thought he knew.
INT. SANDERINK'S MANSION - STUDY - EPILOGUE - DAY
Gerard, battered but wiser, sits at his desk, contemplating the events that transpired. Rianne, her true intentions revealed, stands nearby.
GERARD SANDERINK
I never thought trust could be such a fragile thing. But perhaps, in a world of shadows, it's the only thing that can truly save us.
Rianne's expression softens, revealing a hint of remorse.
RIANNE VAN RIJBROEK
Gerard, I've made choices I'm not proud of, but my intentions were always to protect you and your empire. Can you forgive me?
Gerard considers her words, uncertainty etched on his face.
FADE OUT.
Note
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik lurk af en toe, vind het interessant om wat achtergrond te lezen en tweakers is wat strenger met het accepteren van informatie dan sommige nieuwswebsites, die zich meer op sensatie richten.
Sanderink begint weer over de Russen. Hij smijt met namen van personen en bedrijven die allemaal corrupt en crimineel zijn.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
De advocaat van Strukton, mr. Analbers, begint aan zijn pleidooi. Volgens hem zijn er bij Strukton grote zorgen over de mentale gezondheid van Sanderink. "het betoog van Sanderink is warrig en staat bol van de feitelijke onjuistheden".
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
"Wat de berichten van Sanderink vooral laten zien, is dat hij op dit moment volstrekt niet in staat is om leiding te geven aan ondernemingen van Oranjewoud en Strukton. het is evident dat als iemand iets doet dat Sanderink niet zint....
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
... hij niet schroomt, om met de meest vreemde beschuldigingen te komen die dan voor hem rechtvaardigen dat deze persoon per direct het veld moet ruimen."
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Volgens Analbers heeft de rvc echt geprobeerd om samen te werken met Sanderink. "Dat Sanderink inmiddels in een geheel eigen realiteit lijkt te leven en er niemand meer in staat lijkt te zijn hem tot rede te brengen is natuurlijk een persoonlijk drama voor hem, ...
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
... en de rvc maakt zich dan ook oprecht zorgen over zijn gezondheid, zowel fysiek als mentaal".
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Uit de onderliggende stukken blijkt dat Sanderink dat probleem niet ziet. In december 2022 zei hij zelfs in een vergadering dat hij wilde stopen met alle infraprojecten voor de overheid, omdat hij de overheid verdacht van complotten tegen zijn bedrijven.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Ze troffen hem aan en hadden op de gang een gesprek met hem: Sanderink leek uit zijn gewone doen en maakte zich ernstig zorgen over zijn eigen veiligheid. Ook is hij van mening dat zijn eigen situatie niet begrepen wordt danwel onvoldoende ernstig ingeschat wordt door anderen."
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
En nogmaals over die middag: "De leden van de rvc die Sanderink toen opzochten troffen een persoon aan die in grote verwarring verkeerde en die vreesde dat er een aanslag op zijn leven werd beraamd."
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Banken worden het zat:
Na lang praten wilden de banken wel weer verder met Oranjewoud en Strukton. Maar een van de voorwaarden daarvoor was dat ze in de toekomst verschoond zouden blijven van mails vol informatie over rechtszaken, complotten en privebesognes van Sanderink
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
De banken eisen nu dat Sanderink niet meer terug keert bij Strukton en Oranjewoud, anders zeggen ze alsnog de kredietrelatie op, zo betoogt advocaat Analbers nu. En dat zou de genadeklap zijn voor de ondernemingen.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
... en de verzekeraars...
Zelfs de verzekeraar van de bedrijven, D&O, eist nu dat de nieuwe polis alleen kan ingaan als de commissarissen en de bestuurders geen verantwording meer hoeven af te leggen aan Sanderink.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
...en de accountant...
Op 17 maart heeft accountant Mazars besloten te stoppen met de werkzaamheden voor Strukton, na een aanvaring met Sanderink. Nadat de rvc hem schorste kwam Mazars terug, maar onder strikte voorwaarde dat Sanderink wegbleef.
— Angelique Kunst 🇺🇦 (@AngeliqueKunst) 24 mei 2023
Oef, wat een schade richt die man aan. Zowel bij zichzelf als bij zijn bedrijven. Diep en diep triest.
Steam/Discord: Flimovic
LOLLankHoar schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:20:
[...]
Jazeker. Maar vind de uitkomst vele malen minder spannend dan de werkelijkheid
[...]
Maar inderdaad, nogal erg tam en saai..
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Hier is ook gewoon het huwelijk besproken en er is ook ruime aandacht voor geweest in de media, ook de niet op sensatie beluste media.HTT-Thalan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:28:
[...]
Ik lurk af en toe, vind het interessant om wat achtergrond te lezen en tweakers is wat strenger met het accepteren van informatie dan sommige nieuwswebsites, die zich meer op sensatie richten.
Het staat niet in de beschrijving van de aflevering, maar ik meen me te herinneren dat hierin werd gezegd dat onderzoek is gedaan naar de publieke registratie van het huwelijk (iets met een register waar alle huwelijken in staan) en dat hieruit bleek dat het om huwelijkse voorwaarden zou moeten gaan. Echter was niet te achterhalen wat die voorwaarden dan waren.Joris748 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:13:
[...]
Zie de meest recente aflevering van de podcast: "In de ban van Rian"
https://www.ad.nl/binnenl...ljoenenerfenis~a9794fe50/
Daarin wordt ook gesteld dat de stichtingen die Sanderink had opgericht om zijn nalatenschap te beheren zijn rond dezelfde tijd zijn opgeheven.
Verwijderd
Je denkt dat ie alles alleen doet? Die staat onder invloed van die giftige tante.Flimovic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:33:
[...]
Oef, wat een schade richt die man aan. Zowel bij zichzelf als bij zijn bedrijven. Diep en diep triest.
Zeker niet, maar dat maakt het nog wel triest.Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:43:
[...]
Je denkt dat ie alles alleen doet? Die staat onder invloed van die giftige tante.
Steam/Discord: Flimovic
Verwijderd
Stukje toelichting op Rian vanaf marker.
Geen idee welke ze daar me bedoelde: rechten van de mens (EHRM) of justitie
De ene is gevestigd in Straatsburg de ander in Luxemburg.
Kan alleen maar hopen dat ze in het juiste land zijn voor hun volgende zaak?
Nou, nee.SnowDude schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:58:
hoe zullen ze nu in die wrakingskamer zitten. Die moeten zich toch ook een bult lachen?
De kamer zal dit theaterstuk echt niet kunnen waarderen.
Helaas is het wel koren op de molen voor mensen die al een denkbeeld hebben dat alles en iedereen tegen hun is.
Ziehier deel 2.onno oliver schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:46:
Nou, hoorde ik "onze Rian" vandaag iets zeggen over "het Europese hof".
Het spelletje wordt nu gegooid op vooringenomenheid van de rechterlijke macht, die uiteraard weer beïnvloed wordt door regeringsbeleid dus komen we weer op het al aanwezige wantrouwen van GS uit.
[ Voor 34% gewijzigd door alt-92 op 25-05-2023 00:10 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Moeten ze dan trouwens niet eerst voorbij de Raad van State? Maar ik wens GS en Rian veel geluk toe, en onszelf veel popcorn, want bij de EU rechtsinstellingen zijn ze natuurlijk ook niet achterlijk. Grote kans dat de zaak niet eens wordt aangenomen...alt-92 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:05:
Ziehier deel 2.
Het spelletje wordt nu gegooid op vooringenomenheid van de rechterlijke macht, die uiteraard weer beïnvloed wordt door regeringsbeleid dus komen we weer op het al aanwezige wantrouwen van GS uit.
Het vervelende is dat hij hierdoor een self-fullfilling prophecy maakt. Door zijn eigen gedrag gaan zijn bedrijven kapot doordat partijen als banken afstand van hem nemen. Precies wat hij zelf aangeeft: ze willen me kapotmaken!Flimovic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:33:
[...]
Oef, wat een schade richt die man aan. Zowel bij zichzelf als bij zijn bedrijven. Diep en diep triest.
Dit dus.
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door NMH op 28-05-2023 18:29 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Hij is nog steeds de eigenaar ook al heeft hij er niks meer te zeggen. Als het Rian vooral om het geld gaat hoeft ze (nog) geen nieuw slachtoffer te zoeken.Herman schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:13:
Als het zo door gaat, dan is Sanderink niet zo interessant meer voor Rian en kan ze op zoek naar een volgend slachtoffer
Geld is niet het enige. Macht en aandacht zal ook een drijfveer zijn. De macht valt langzaam weg. Geld heeft Sanderink, aandacht zorgt ze zelf wel voor.downtime schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:15:
[...]
Hij is nog steeds de eigenaar ook al heeft hij er niks meer te zeggen. Als het Rian vooral om het geld gaat hoeft ze (nog) geen nieuw slachtoffer te zoeken.
Ik denk dat ze dit feestje wel uitzit tot Sanderink onder de zoden gaat. Dan heeft ze geld, macht en aandacht zijn dan compleet verdwenen, dus dan op naar het volgende slachtoffer voor nieuwe macht en aandacht.
Ik weet niet of haar adviseurssalaris van 30k+ per maand(!) ook is teruggedraaid sinds haar wettige echtgenoot niet meer de baas is. Maar wellicht adviseert zij een holding. Dus dan is er nog niks aan de hand.downtime schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:15:
[...]
Hij is nog steeds de eigenaar ook al heeft hij er niks meer te zeggen. Als het Rian vooral om het geld gaat hoeft ze (nog) geen nieuw slachtoffer te zoeken.
Misschien wil Rian ook wel 's met pensioen ;-)_JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:49:
[...]
Ik denk dat ze dit feestje wel uitzit tot Sanderink onder de zoden gaat. Dan heeft ze geld, macht en aandacht zijn dan compleet verdwenen, dus dan op naar het volgende slachtoffer voor nieuwe macht en aandacht.
[ Voor 27% gewijzigd door Titusvh op 01-06-2023 15:51 ]
Vraag me af of ze zich nog kan vertonen in Twente, na Sanderink’s overlijden. Immers zij gaat er dan vandoor met het geld wat bedoelt was voor de regio._JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:49:
[...]
Geld is niet het enige. Macht en aandacht zal ook een drijfveer zijn. De macht valt langzaam weg. Geld heeft Sanderink, aandacht zorgt ze zelf wel voor.
Ik denk dat ze dit feestje wel uitzit tot Sanderink onder de zoden gaat. Dan heeft ze geld, macht en aandacht zijn dan compleet verdwenen, dus dan op naar het volgende slachtoffer voor nieuwe macht en aandacht.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Als inwoner van de regio Twente kan ik je verzekeren dat ze zich nu ook al niet meer kant vertonen hier. Doodzonde wat ze heeft gedaan, dit zou voor de ontwikkeling van de regio een welkome investering zijn geweest.Joris748 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:47:
[...]
Vraag me af of ze zich nog kan vertonen in Twente, na Sanderink’s overlijden. Immers zij gaat er dan vandoor met het geld wat bedoelt was voor de regio.
Verwijderd
https://uitspraken.rechts...d=ECLI:NL:GHAMS:2023:1275
Die verdwijnt gewoon naar het buitenland. Ze is hier te bekend en kan na Sanderink geen nieuwe slachtoffers meer maken. Dan moet het al iemand zijn die onder een steen gelegen heeft.Joris748 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:47:
[...]
Vraag me af of ze zich nog kan vertonen in Twente, na Sanderink’s overlijden. Immers zij gaat er dan vandoor met het geld wat bedoelt was voor de regio.
Ze was al bekend voor Sanderink (de nieuwsuur uitzending was voordat hij in beeld was), dus denk niet dat dat een belemmering is._JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:26:
[...]
Die verdwijnt gewoon naar het buitenland. Ze is hier te bekend en kan na Sanderink geen nieuwe slachtoffers meer maken. Dan moet het al iemand zijn die onder een steen gelegen heeft.
Ze heeft haar uiterlijk niet (meer) mee om echt nog een vis aan de haak te slaan denk ik._JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:26:
[...]
Die verdwijnt gewoon naar het buitenland. Ze is hier te bekend en kan na Sanderink geen nieuwe slachtoffers meer maken. Dan moet het al iemand zijn die onder een steen gelegen heeft.
Ik denk het niet (alleen) haar uiterlijk is waarmee ze bepaalde mensen onder invloed krijgt. Ze heeft haar onzin ook op TV mogen verkondigen dus ook daar zijn mensen er gewoon ingetrapt.Nature schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:49:
[...]
Ze heeft haar uiterlijk niet (meer) mee om echt nog een vis aan de haak te slaan denk ik.
Zolang ze dat kunstje kan herhalen kan ze nieuwe mensen onder invloed krijgen.
Joran van der Sloot is er ook zo een. Die deed gewoon aan cocaine import en export vanuit de gevangenis, is getrouwd, nu gescheiden en gaat opnieuw trouwen en schijnt sowieso een zeer grote schare vrouwelijke fans te hebben.
Zonder overigens Rian te willen beschuldigen van moord met voorbedachte rade, maar ze hebben wel beide blijkbaar een enorm charisma.
Zelf ben ik er zakelijk ook wel eens ingetuind. Gelukkig was de schade beperkt.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Nogmaals, dat was ze ook al voor Sanderink…Osiris schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:07:
En ze is nu een landelijk bekendheid in Nederland. Dan zou ze denk ik naar 't buitenland moeten uitwijken, aangezien ik toch mag hopen dat niemand anders in NL nog zo gek is.
De nieuwsuur uitzending was een opstapje naar invloed op Sanderink.
Pas later kwamen de verhalen van andere ondernemers die als de dood voor Rian zijn.
Die verhalen en ook dit hele gezeik met Sanderink en al die rechtszaken, blogs, podcasts, wekelijkse nieuwsartikelen, etc... dat was er voorheen niet. Je moet nu wel onder een steen leven wil je daar straks nog in trappen.
Of net als Sanderink ondanks alle tegengeluiden eigenwijs in haar geloven. Er zullen er vast nog een paar zijn in Nederland, maar niet met zoveel geld en (voorheen) macht als Sanderink. Dus toch maar naar het buitenland? Van Rijbroek weet niets van cybercriminaliteit, maar zij heeft een neusje voor het vinden van de zwakke plek van mensen. Met het klimmen der jaren zal zij haar 'uiterlijk' uiteraard steeds minder kunnen inzetten. Maar zij leert steeds bij en kan dit opvangen met andere skills._JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:48:
[...]
De nieuwsuur uitzending was een opstapje naar invloed op Sanderink.
Pas later kwamen de verhalen van andere ondernemers die als de dood voor Rian zijn.
Die verhalen en ook dit hele gezeik met Sanderink en al die rechtszaken, blogs, podcasts, wekelijkse nieuwsartikelen, etc... dat was er voorheen niet. Je moet nu wel onder een steen leven wil je daar straks nog in trappen.
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops