• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:37

TheVMaster

Moderator WOS
.oisyn schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:24:
Maar zijn argument dat hij het op deze manier uit handen houdt van de Russen gaat natuurlijk nergens over :)
Nope, maar blijkbaar heeft zij hem dat dan wijs gemaakt en gaat daar ook compleet in mee. Kan me bijna niet voorstellen hoe je zo enorm in de luren kan laten leggen. Die vrouw is echt een gevaar voor de samenleving aan het worden zo.

[Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 10-05-2023 15:42]

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34
downtime schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:52:
[...]

Ik denk dat hij bang is dat het bedrijf onteigend wordt. Dan is verkopen de betere optie want dan krijg je er nog geld voor.
:? Onteigenen zal in Nederland (of in de EU, of in de westerse wereld) niet snel gebeuren. Verplichte verkoop zelfs niet... Zijn aandelen blijven nu renderen, het werk wordt door anderen gedaan. Enige nadeel : hij mag als aandeelhouder niet de winstbestemming vaststellen. Dus de "vervangende AH-vergadering" kan besluiten om al de winst te reserveren... Worden zijn aandelen wel meer van waard maar hij krijgt niets uitgekeerd... Dus kan hij zij rechtszaken niet meer betalen (alhoewel het mij sterk lijkt dat hij niet allerlei potjes naast de bedrijven heeft staan).

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

bvdbos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:45:
[...]

:? Onteigenen zal in Nederland (of in de EU, of in de westerse wereld) niet snel gebeuren.
Natuurlijk. Maar vertel dat een paranoide man die heeft gehoord dat dit soort zaken in Rusland gebeuren. De rechter heeft hem uit zijn eigen bedrijf gezet en nu is hij ervan overtuigd dat hij slachtoffer van een crimineel complot is geworden.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

.oisyn schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:24:
Maar zijn argument dat hij het op deze manier uit handen houdt van de Russen gaat natuurlijk nergens over :)
Klopt. Maar dat interesseert hem ook niet echt. Hij wil zijn geld zien maar hij weet ook dat Tweede Kamerleden zich niet opwinden over zijn problemen. Dus maakt ie er maar een groter verhaal over Russische invloed in Nederland van.

• Jism
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
.oisyn schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:18:
Dus omdat je bang bent dat de Russen het bedrijf over nemen, verkoop je het, want... dan is het wel veilig voor de Russen? 8)7
Reversed trojan horse of social engineering. Rian heeft het wiel uitgevonden, je weet.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• PhRiXoS
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
PhRiXoS schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:53:
morgen aflevering 8 van In de ban van Rian
aflevering is nu te beluisteren

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 23:38
PhRiXoS schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 07:46:
[...]

aflevering is nu te beluisteren
Net geluisterd :P Podcast is leuk in elkaar gezet. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
op computable een achtergrond verhaal over de zakelijke/financiele verbanden

https://www.computable.nl...ten-pijlen-op-elkaar.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:45

Baseman77

We move

peter-rm schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:33:
op computable een achtergrond verhaal over de zakelijke/financiele verbanden
Van Rijbroek heeft zeker belang bij het vlot te gelde maken van Sanderinks aandelen in Centric. Sinds echtgenoot Gerard buitenspel staat bij Centric, is haar inkomen van 35.000 euro per maand gestopt als adviseur van de Twentse zakenman.
8)7 :X
Ik ben heel benieuwd waar dit op gaat uitlopen, maar Sanderink staat er zo te lezen niet goed op financieel gezien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Baseman77 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:46:
[...]

[...]

Ik ben heel benieuwd waar dit op gaat uitlopen, maar Sanderink staat er zo te lezen niet goed op financieel gezien.
Toen ik dat bedrag zag, moest ik ook even twee keer knipperen haha. Wat een idiote soap is dit toch ook...

per aspera ad astra

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Meeuw
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:17

I'm a bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:32
Baseman77 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:46:
[...]

[...]

Ik vroeg me vooral af... 35000 per jaar voor iemand die wereldwijd dé topper op het gebied van cybersecurity is ?? Koopje... :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:50:
[...]

Ik vroeg me vooral af... 35000 per jaar voor iemand die wereldwijd dé topper op het gebied van cybersecurity is ?? Koopje... :+
per MAAND

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekiejoekie
Oeps... overheen gelezen... Maar hé, kwaliteit heeft z'n prijs he ? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Oekiejoekie schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:53:
[...]

Oeps... overheen gelezen... Maar hé, kwaliteit heeft z'n prijs he ? :+
Dan had ze toch moeten betalen? 7(8)7

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jism
  • Niet online
Bizar he hoe 35k per maand je zulke waanzinnigheid binnen je bedrijven brengt. Rian is The gift that keeps on giving :+ Maar ik stel voor dat teminste iemand opstaat en die man in een rolstoel voor de komende paar weken even afzonderd van alles in een mentaal hospitaal plaatst. Dat is de enige manier om m los te peuteren van de waanzin in waarin die verkeerd veroorzaakt door haar.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33
TheVMaster schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:42:
[...]

Nope, maar blijkbaar heeft zij hem dat dan wijs gemaakt en gaat daar ook compleet in mee. Kan me bijna niet voorstellen hoe je zo enorm in de luren kan laten leggen. Die vrouw is echt een gevaar voor de samenleving aan het worden zo.
Tijdens Corona geloofden ook hele volksstammen alle onzinverhalen dat leidde tot onderandere het in de fik steken van 5g masten.

Als je wilt gelooft iedereen alles wat je zegt. Als je het maar goed doet. En in dit geval, kloppen een x aantal feiten ook daadwerkelijk. Dat het daarna ontspoord in iets wat niet op feiten is gebaseerd doet daar niets aan af. Als je zo leest in het bericht van bv. de Gelderlander over Peter Wakkie doemt mij ook het idee op van 'schimmig figuur'. Hij zal immers niet voor niets ineens opgemakt zijn in Spanje. Waar rook is, is vaak ook vuur.

Dus ik snap wel dat Sanderink daar snel in mee gaat, gezien hij al toch al een wat warrige weg ingeslagen is met Rian.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Even van een afstandje bekeken. Veel mensen zijn goed in iets op zakelijk, professioneel, artistiek, fysiek, en/of persoonlijk vlak, et cetera. De één weet dat al van jongs af aan en de ander komt daar pas veel later (of nooit) achter. In het mooiste geval zijn dat zaken met een positieve invloed op de maatschappij als geheel of op specifieke situaties en mensen in het bijzonder.

Van Rijbroek heeft in beginsel geen verstand van datgene waar zij verstand van zegt te hebben. Zij is echter uitermate goed in het lezen van mensen, het doorgronden van hun zwakke punten en het vinden van creatieve manieren om deze punten op zo een goed mogelijke manier te ge- dan wel misbruiken. En haar winst? Aandacht? Macht? Geld? Een combinatie daarvan? Het zal allemaal niet fraai zijn in het licht van bovenstaande alinea.

Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frame164
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-06 15:57
bvdbos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 15:45:
[...]

:? Onteigenen zal in Nederland (of in de EU, of in de westerse wereld) niet snel gebeuren. Verplichte verkoop zelfs niet... Zijn aandelen blijven nu renderen, het werk wordt door anderen gedaan. Enige nadeel : hij mag als aandeelhouder niet de winstbestemming vaststellen. Dus de "vervangende AH-vergadering" kan besluiten om al de winst te reserveren... Worden zijn aandelen wel meer van waard maar hij krijgt niets uitgekeerd... Dus kan hij zij rechtszaken niet meer betalen (alhoewel het mij sterk lijkt dat hij niet allerlei potjes naast de bedrijven heeft staan).
Daar zouden zijn aandelen meer waard van kunnen worden, maar geld op de bank voor een bedrijf werkt vaak negatief. Geld op de bank is dood geld. Alleen als ze met die winst gaan investeren in nieuwe zaken zou de waarde kunnen stijgen (als aandeelhouder er in geloven).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 10:51
Roenie schreef op maandag 15 mei 2023 @ 14:51:
Even van een afstandje bekeken. Veel mensen zijn goed in iets op zakelijk, professioneel, artistiek, fysiek, en/of persoonlijk vlak, et cetera. De één weet dat al van jongs af aan en de ander komt daar pas veel later (of nooit) achter. In het mooiste geval zijn dat zaken met een positieve invloed op de maatschappij als geheel of op specifieke situaties en mensen in het bijzonder.

Van Rijbroek heeft in beginsel geen verstand van datgene waar zij verstand van zegt te hebben. Zij is echter uitermate goed in het lezen van mensen, het doorgronden van hun zwakke punten en het vinden van creatieve manieren om deze punten op zo een goed mogelijke manier te ge- dan wel misbruiken. En haar winst? Aandacht? Macht? Geld? Een combinatie daarvan? Het zal allemaal niet fraai zijn in het licht van bovenstaande alinea.

Ondanks dat heb ik een soort van bewondering voor haar. Zij heeft dus ook een gave, net als jij en ik (wellicht) hebben. Wel eentje met een negatieve connotatie. Zou zij deze eigenschappen gebruiken terwijl zij aan de 'goede' kant staat, dan zijn haar kwaliteiten wellicht onderwerp van bewondering (op GoT).
We gaan het hier niet persoonlijk maken

[Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2023 14:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Graag er ook niet zo op reageren.

Haar kwaliteiten kan ik los zien van waar zij het voor gebruikt 😉

Haar zaak intrigeert mij echter mateloos

[Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2023 14:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 02-06 10:51
We gaan het hier niet persoonlijk maken

[Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-05-2023 14:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik zou haar gave meer kenmerken als 'voorkeursgedrag' en niet een 'talent'. Waar je een talent kan vormgeven en laten floreren, is voorkeursgedrag iets waar je maar weinig invloed op kan uitoefenen. Ze zou bijvoorbeeld niet een goede spion zijn of iets dergelijks.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
De volgende nederlaag in de rechtbank.

https://www.bd.nl/binnenl...miljoen-betalen~a934e2eb/
Zowel Sanderink als Van Egten gingen tegen dat laatste vonnis in beroep. En dat pakt nu voordelig uit voor Van Egten. Het Gerechtshof Den Haag oordeelt dat ze inderdaad recht heeft op veel meer dwangsommen dan eerder gevonnist: niet 1,9 miljoen, maar in totaal 4.610.000 miljoen euro. Sanderink moet dus nog ruim 2,6 miljoen bijbetalen. Hij is ook veroordeeld tot proces- en advocaatkosten, voor een totaalbedrag van bijna 37.000 euro.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik denk dat het om 4,61 miljoen euro gaat oftewel 4.610.000 euro :). Foutje van bd.nl

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:25

Alfisti

CaffeineJunkieXL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• bvdbos
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:34
Loveless85 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 17:04:
[Afbeelding]

Ze ziet er gezond & happy uit. Interessant moment om de publiciteit weer op te zoeken, normaliter zag je haar niet bij de vele rechtszaken.

Hier overigens een liveblog; https://fd.nl/bedrijfslev...ink-bij-ondernemingskamer
En nog een stukje audio uit de zitting bij de ondernemingskamer...
bron : de mail die Sanderink naar gemeenteraadsleden in het hele land (?) heeft gestuurd vergezeld van ‘bewijsmateriaal’: tientallen hoogst vertrouwelijke documenten, zoals leningsovereenkomsten, bankcontracten, vergaderverslagen en interne memo's. Ook zit er een geluidsopname bij van de vergadering op 18 maart waarin Sanderink door zijn Raad van Commissarissen wordt geschorst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jism
  • Niet online

Ik wil het niet echt kwaliteiten noemen. Het is iets wat ze voor zichzelf in heeft kunnen zetten en wat haar vooruit helpt. Maar vaak met een spoor van schade en ellende. De rode draad in dit alles komt precies op hetzelfde neer iedere keer. Het is hier al vaker geschreven maar overal waar zij komt eindigen dingen in puin. Waarom zou dat nu anders zijn?

Ik neig heel snel naar een narcistische persoonlijkheidsstoornis. En aangezien Sanderink ook een autist is die twee elkaar lijken te hebben gevonden. Maar ze is geen security expert, ze gilt maar wat rond en iedereen in haar kringen moet maar op haar bolle ogen geloven dat ze kennis van zaken heeft.

Een mail sturen met daarin oproep tot verkopen om zo uit handen van de russen te blijven? Hoe verzin je het? We hebben 20 jaar een bank en data wezen staan dat tot op de dag van vandaag veilig is gebleken. Met d'r blockchain security... En kamerleden maar porren om blockchain security toe te passen.

Nee, het is d'r om de macht en geld. Haar zakken vullen. De rest kan haar echt een worst wezen. Komt ook weinig goeds uit die vrouw dan behalve hier voor ons vermaak. Ik denk dat ze prive een steek hier en daar los heeft zitten.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• defiant
  • Laatst online: 12:23

defiant

Moderator General Chat
Jism schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:09:
Ik neig heel snel naar een narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ik ben niet iemand die snel geneigd is van een een afstand ergens een label op te plakken, maar alles gelezen te hebben valt denk ik wel de case te maken dat ze onder de z.g.n. dark triad van persoonlijkheidskenmerken valt.

The dark triad:
  • Narcissism is characterized by grandiosity, pride, egotism, and a lack of empathy.
  • Machiavellianism is characterized by manipulation and exploitation of others, an absence of morality, lack of emotion, and a higher level of self-interest.
  • Psychopathy is characterized by continuous antisocial behavior, impulsivity, selfishness, callous and unemotional traits and remorselessness
Waarbij er vaak een overlap is tussen de verschillende eigenschappen.

De samenleving zou imho beter functioneren als we ons beter bewust waren van deze eigenschappen en kwetsbare mensen hier beter tegen zouden kunnen beschermen. Een case zoals Sanderink trekt natuurlijk veel aandacht door de aard ervan, maar op kleinere schaal kunnen mensen met dark triad persoonskenmerken slachtoffers maken.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jism
  • Niet online
Naar mijn mening is het voor sanderink al te laat. Die wil het niet zien. Die zal het ook pas zien als ie alleen staat en zonder haar verdere invloed. Tot die tijd.... Dendert de titanic gewoon voort.

De enige manier om 'm recht te zetten is om de invloed te ontbinden. No contact. Afgezonderd. En alle banden die die heeft met haar te knippen. Ook alle invloed die zij heeft per direct ontnemen.

Pas dan schijnt er mischien een lichtje in zijn bovenkamer, en klaart de stof op. I've bin there. Ik ben er alleen maar sterker uit gekomen.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
@defiant Psychopatie/sociopatie bevat die kenmerken al, dus ik vraag me in hoeverre dit geaccepteerde wetenschap is, zeker met zo'n benaming die je eerder in in een populair geschreven boekje/webtekst verwacht. De tekst op wikipedia wijst daar ook op.

Maar verder ben ik het wel met je eens dat waarschuwen voor sociopaten (manipulatief, egocentrisch, gebrek aan empathie) op zijn plaats is. Het kan tamelijk duidelijk zijn bij publieke personen. Het is soms moeilijk te spotten bij mensen die je persoonlijk kent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Jism schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:09:
[...]

Ik wil het niet echt kwaliteiten noemen. Het is iets wat ze voor zichzelf in heeft kunnen zetten en wat haar vooruit helpt. Maar vaak met een spoor van schade en ellende. De rode draad in dit alles komt precies op hetzelfde neer iedere keer. Het is hier al vaker geschreven maar overal waar zij komt eindigen dingen in puin. Waarom zou dat nu anders zijn?

Ik neig heel snel naar een narcistische persoonlijkheidsstoornis. En aangezien Sanderink ook een autist is die twee elkaar lijken te hebben gevonden. Maar ze is geen security expert, ze gilt maar wat rond en iedereen in haar kringen moet maar op haar bolle ogen geloven dat ze kennis van zaken heeft.

Een mail sturen met daarin oproep tot verkopen om zo uit handen van de russen te blijven? Hoe verzin je het? We hebben 20 jaar een bank en data wezen staan dat tot op de dag van vandaag veilig is gebleken. Met d'r blockchain security... En kamerleden maar porren om blockchain security toe te passen.

Nee, het is d'r om de macht en geld. Haar zakken vullen. De rest kan haar echt een worst wezen. Komt ook weinig goeds uit die vrouw dan behalve hier voor ons vermaak. Ik denk dat ze prive een steek hier en daar los heeft zitten.
Haar grootste kwaliteit is dat zij haar slachtoffers weet te selecteren. Net als een leeuw die voor de oude en zieke zebra gaat. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jism
  • Niet online
Roenie schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Haar grootste kwaliteit is dat zij haar slachtoffers weet te selecteren. Net als een leeuw die voor de oude en zieke zebra gaat. ;)
Maar dat is bekend. Ze hebben een neus voor mannen met status, aanzien of macht maar weten ook precies de zwakheden eruit te plukken. Het is bijna een gave en vloek tegelijk.
A closet (or covert) narcissist is the type who does not want to be seen to be openly chasing the limelight, so they tend to choose victims who makes them look good by association. They'll usually go for successful people - those with high status who others admire.
In de aanloop van het contact met haar met Sanderink herinner ik me nog dat ze er echt pro-actief mee bezig was, om 'm in te kunnen palmen. En dat is in zekere zin ook gelukt.

Sanderink is niet zo belangrijk meer op dit punt; ik zou eerder kijken naar de schade die hoe dan ook aangericht zal gaan worden. En wat het voor een gevolg allemaal heeft straks.

Als je mails eruit stuurt met "Nu verkopen ivm russen" dan zou ze met verkoop namelijk kunnen bekrachtigen toch ineens toegang te krijgen tot die grotere kluis.

En dat is precies wat ze wil. Het ene is al zeker gesteld. Nu het andere nog.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oekiejoekie
Roenie schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:00:
[...]
Het is ook een groot voordeel dat Sanderink geen kinderen heeft. Niks zo vervelend als van die rotkinderen die zich druk maken over het feit dat het nieuwe dinnetje van pappie de erfenis er doorheen jaagt :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14

Qwerty-273

Meukposter

Oekiejoekie schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:43:
Het is ook een groot voordeel dat Sanderink geen kinderen heeft. Niks zo vervelend als van die rotkinderen die zich druk maken over het feit dat het nieuwe dinnetje van pappie de erfenis er doorheen jaagt :+
En eigenlijk weinig vrienden, die vrienden die er waren hadden ook posities binnen zijn bedrijven. Daar heeft zij weer handig gevallen van fraude en andere zaken (herinneren we nog waar Van Egten allemaal van beschuldigd werd?) "gevonden" waardoor de vriendschap met Sanderink niet meer bestaat.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jism
  • Niet online
Maar dat is toch algemeen bekend... Het isoleren van het slachtoffer. Zo kan men die macht c.q invloed blijven uitoefenen. Wie een gevaar vormt voor haar wordt (niet letterlijk) geruimd - of in sommige bewezen gevallen beticht van wat dan ook om maar het veld te ruimen.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-06 23:06
https://www.rechtspraak.n...er-24-en-25-mei-2023.aspx

Woensdag 24 mei 2023
Op woensdag 24 mei 2023 wordt ter terechtzitting van de Ondernemingskamer – onder voorbehoud van wijzigingen – de volgende zaak behandeld:

•09.30 uur: het verzoek van (de raad van commissarissen van) Oranjewoud N.V. en Strukton Groep N.V. tot het bevelen van een onderzoek naar het beleid en de gang van zaken van Oranjewoud N.V. en Strukton Groep N.V. en tot het treffen van bepaalde onmiddellijke voorzieningen.

• Jism
  • Niet online
https://www.rtvoost.nl/ni...et-is-de-russische-maffia

Jup.
Hij bouwde het zelf op: honderden miljoenen eigen vermogen en drie enorme ondernemingen. Het schoolvoorbeeld van een self-made miljonair heette lange tijd Gerard Sanderink. Maar morgen dreigt hij als rancuneuze complotdenker een zakelijke knock-out te ontvangen en zijn imperium te verliezen.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-06 16:34

Amphiebietje

In de blubber

De man is duidelijk van het padje af:
Het schrikbeeld dat ik voor ogen heb is dat de Russische maffia binnendringt in de laboratoria van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) gebouw
Zodat de Russische mafia in opdracht van Vladimir Putin kan "ontdekken" dat het RIVM een aanval met een biologisch wapen gebaseerd op 5G Covid golven aan het voorbereiden in op het voormalig Russisch grondgebied in West-Europa (grens: Atlantikwal) dat eigenlijk deel uitmaakt van het huidige Grote Onoverwinnelijke Russische Rijk, dat enkel bestaat om in samenspraak met de Raad van Commissarissen de macht van Sanderink in zijn bedrijven aan hem te ontnemen via een samenzwering op de verbindingen van URLs tussen Google en de websites waarbij de wetware cloud van Sanderink wordt gehackt via de koper op welke zijn TV is aangesloten en golven uitzendt? Het is overduidelijk dat dit ten alle tijden moet worden voorkomen, en het is maar goed dat hij wordt bijgestaan door de beste expert in Cyber ter wereld: "Unhacked" Rian van Rijbroek!

( /s voor degenen voor wie dat onduidelijk was)

Korte, niet-sarcastische versie: Wat heeft de Russische maffia te zoeken bij het RIVM? Als ze een biologisch wapen willen, kunnen ze dat waarschijnlijk gewoon via-via in Rusland krijgen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Roenie
  • Niet online
Amphiebietje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:51:
...Korte, niet-sarcastische versie: Wat heeft de Russische maffia te zoeken bij het RIVM? Als ze een biologisch wapen willen, kunnen ze dat waarschijnlijk gewoon via-via in Rusland krijgen.
Via Wuhan lijkt mij nog eenvoudiger ;)

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:16

mphilipp

Romanes eunt domus

Dezelfde gave als sekteleiders, de paus, Elon Musk, Larry Ellison etc...

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

• Roenie
  • Niet online
mphilipp schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 10:18:
[...]

Dezelfde gave als sekteleiders, de paus, Elon Musk, Larry Ellison etc...
Ongetwijfeld. En die lijst is nog wel langer. Al zit Van Rijbroek nog niet op hun niveau.

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Op het AD staat een live verslag van de zitting. Zoals verwacht een wraking en deze is direct in behandeling genomen

https://twitter.com/Angel...geliqueKunst%7Ctwcon%5Es1

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-05 23:38
Hij is weer lekker bezig...not.

Voorzitter wrakingskamer zegt dat er procesregels zijn. "Ik heb er godverdomme zoveel problemen mee dat het alleen maar gaat over de regels en niet over de inhoud!" schreeuwt Sanderink.

https://twitter.com/Angel...tatus/1661295237065498625

• Joris748
  • Nu online
Manmanman wat een soap

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SnowDude
  • Nu online
Willem30 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:29:
Hij is weer lekker bezig...not.

Voorzitter wrakingskamer zegt dat er procesregels zijn. "Ik heb er godverdomme zoveel problemen mee dat het alleen maar gaat over de regels en niet over de inhoud!" schreeuwt Sanderink.

https://twitter.com/Angel...tatus/1661295237065498625
Dat krijg je er nou van als hij zijn medicijnen niet krijgt

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

Jammer dat er geen livestream van is... toch? :9B (waar is de popcorn smilie?)

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

Herman

FP ProMod
Eigenlijk wel erg zonde, al die tijd die rechtbanken kwijt zijn aan die verwarde man. Is dit op den duur niet gewoon misbruik van recht o.i.d.?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +7Henk 'm!

• phYzar
De twitter van Angelique Kunst hierover is goud, Rian komt er maar niet tussen:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
Al de 2e mooie rechtszaak van de dag _O-

Wat serieuzer, heel mooi om te zien dat de rechters niet meegaan in de waanbeelden van Sanderink en Rijbroek. Vooral Rijbroek vindt zichzelf natuurlijk heel interessant en belangrijk, het enige waar zij echt mee te raken is (geen aandacht / geen stem) wordt nu mooi ingezet tegen haar.

[Voor 78% gewijzigd door Drardollan op 24-05-2023 11:57]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marc H
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

Drardollan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:48:
Al de 2e mooie rechtszaak van de dag _O-

Wat serieuzer, heel mooi om te zien dat de rechters niet meegaan in de waanbeelden van Sanderink en Rijbroek. Vooral Rijbroek vindt zichzelf natuurlijk heel interessant en belangrijk, het enige waar zij echt mee te raken is (geen aandacht / geen stem) wordt nu mooi ingezet tegen haar.
Ik heb geen al te hoge pet meer op wat de Nederlandse rechtspraak betreft, maar ik had het toch echt wel een dieptepunt gevonden als ze in deze waanzin was meegegaan.

Ik krijg maar één beeld bij het lezen van de tweets: Wat een idioten. Als Sanderink amerikaan was geweest had die Rijbroek hem waarschijnlijk wel gek genoeg gekregen om hem zichzelf kandidaat te stellen voor de presidentsverkiezingen. Past wel mooi in het rijtje DeSantis, Trump en dan Sanderink for President! erbij.

• SnowDude
  • Nu online
hoe zullen ze nu in die wrakingskamer zitten. Die moeten zich toch ook een bult lachen?

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

De wraking is afgewezen, en de volgende wrakingsverzoeken worden niet in behandeling genomen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Marc H
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

Goh, wat verrassend. Die zag ik echt niet aankomen.. 7(8)7 7(8)7 _O- _O-

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
en hij heeft de zaal verlaten

Ik snap echt niet dat hij nu zonder advocaat deze zaak heeft opgepakt. Hij is echt te impulsief en emotioneel om het zelf op te kunnen pakken.

Denk dat deze soap nog heel lang doorgaat

[Voor 76% gewijzigd door Brinkiewestland op 24-05-2023 13:20]

• SnowDude
  • Nu online
Man man man.... wat een kleuter

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

SnowDude schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:20:
[...]

Hij heeft zichzelf er alleen maar mee. Een rechter/uitspraak laat zich hier niet door tegenhouden.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Hij ligt nu te stampvoeten op de grond, iemand hier die een script kan schrijven dit is wel een Oscar waard.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marc H
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

Brinkiewestland schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:18:
en hij heeft de zaal verlaten

Ik snap echt niet dat hij nu zonder advocaat deze zaak heeft opgepakt. Hij is echt te impulsief en emotioneel om het zelf op te kunnen pakken.

Denk dat deze soap nog heel lang doorgaat
Zou jij, als advocaat, de reputatieschade willen hebben?

Je wordt als advocaat toch niet meer serieus genomen als je dit soort onzin gaat verdedigen? Zelfs met een idioten toeslag van honderd procent zou ik het nooit doen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Marc H
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

Pierre schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:31:
Hij ligt nu te stampvoeten op de grond, iemand hier die een script kan schrijven dit is wel een Oscar waard.
Hey Chatgpt, schrijf een filmscript over Sanderink en Rijbroek.

Zou dat werken?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

SnowDude schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:20:
[...]

Besef je wel dat in dit geval het de ziekte is die spreekt, niet de man....

(gebruik gezegd in mijn werk).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Joris748
  • Nu online
Valt Van Reijbroek eigenlijk ook nog via de rechter aan te pakken? Het zou wel schrijnend zijn als zij met de miljoenen van Sanderink gaat lopen.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Joris748 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:06:
Valt Van Reijbroek eigenlijk ook nog via de rechter aan te pakken? Het zou wel schrijnend zijn als zij met de miljoenen van Sanderink gaat lopen.
Het Artikel van RTVoost schrijft over 'Rian Sanderink' - ze zijn blijkbaar getrouwd ondertussen.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:48
HTT-Thalan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:08:
[...]

Het Artikel van RTVoost schrijft over 'Rian Sanderink' - ze zijn blijkbaar getrouwd ondertussen.
Voor het eerst hier? :+

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

HTT-Thalan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:08:
[...]

Jazeker. En gok dat ze het ook voor elkaar heeft om dat in gemeenschap van goederen te doen.
Gezien dat standaard niet meer is.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Joris748
  • Nu online
Cyberpope schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:10:
[...]

Jazeker. En gok dat ze het ook voor elkaar heeft om dat in gemeenschap van goederen te doen.
Gezien dat standaard niet meer is.
Zie de meest recente aflevering van de podcast: "In de ban van Rian"

https://www.ad.nl/binnenl...ljoenenerfenis~a9794fe50/

Daarin wordt ook gesteld dat de stichtingen die Sanderink had opgericht om zijn nalatenschap te beheren rond dezelfde tijd zijn opgeheven.

[Voor 13% gewijzigd door Joris748 op 24-05-2023 19:36]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:32

LankHoar

Langharig tuig

Marc H schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:45:
[...]

Hey Chatgpt, schrijf een filmscript over Sanderink en Rijbroek.

Zou dat werken?
Jazeker. Maar vind de uitkomst vele malen minder spannend dan de werkelijkheid 8)7
Title: Shadows of Deception

Genre: Drama/Thriller

Logline:
When tech mogul Gerard Sanderink discovers that his trusted cybersecurity consultant, Rianne van Rijbroek, may not be who she claims to be, a dangerous game of deception unfolds, blurring the lines between trust and betrayal.

Synopsis:
INT. SANDERINK'S MANSION - STUDY - DAY

GERARD SANDERINK (60s, a wealthy and influential tech entrepreneur) sits at his desk, surrounded by monitors displaying complex code. Enter RIANNE VAN RIJBROEK (30s, intelligent and mysterious), who confidently approaches Gerard.

RIANNE VAN RIJBROEK
Gerard, I've discovered a potential breach in our systems. We need to act quickly.

Gerard looks impressed but slightly skeptical.

GERARD SANDERINK
Rianne, you've been a valuable asset to my company. Your expertise is unparalleled. But lately, I've been hearing whispers about your past. Who are you, really?

Rianne's confident facade falters, revealing a flicker of vulnerability.

RIANNE VAN RIJBROEK
I assure you, Gerard, my past is irrelevant. My focus is on protecting your empire. Trust me.

Gerard hesitates, torn between his suspicions and his reliance on Rianne's skills.

INT. SANDERINK'S MANSION - SECRET ROOM - NIGHT

Gerard, unable to let go of his doubts, investigates Rianne's background. He discovers inconsistencies, hidden identities, and a web of deception surrounding her.

INT. CYBERSECURITY FIRM - DAY

Gerard confronts Rianne in her office, the tension palpable.

GERARD SANDERINK
Rianne, I've uncovered the truth about you. Who are you really working for? What is your endgame?

RIANNE VAN RIJBROEK
(standing her ground)
Gerard, you think you know everything about me, but you're only scratching the surface. The real question is, can you handle the truth?

Gerard, torn between disbelief and curiosity, decides to delve deeper.

INT. UNDERGROUND LAIR - NIGHT

Gerard, armed with newfound information, tracks down an elusive figure from Rianne's past, uncovering a dangerous secret organization.

INT. SANDERINK'S MANSION - STUDY - FINAL SHOWDOWN - DAY

Gerard confronts Rianne, both armed with evidence and hidden agendas.

GERARD SANDERINK
Everything points to a hidden agenda, Rianne. Why did you get close to me? To infiltrate my company? To manipulate me?

RIANNE VAN RIJBROEK
(steely resolve)
Gerard, there's more at stake here than you can possibly comprehend. I did what I had to do to protect you, to protect us.

A thrilling and intense showdown between Gerard and Rianne ensues, culminating in a shocking revelation that challenges everything Gerard thought he knew.

INT. SANDERINK'S MANSION - STUDY - EPILOGUE - DAY

Gerard, battered but wiser, sits at his desk, contemplating the events that transpired. Rianne, her true intentions revealed, stands nearby.

GERARD SANDERINK
I never thought trust could be such a fragile thing. But perhaps, in a world of shadows, it's the only thing that can truly save us.

Rianne's expression softens, revealing a hint of remorse.

RIANNE VAN RIJBROEK
Gerard, I've made choices I'm not proud of, but my intentions were always to protect you and your empire. Can you forgive me?

Gerard considers her words, uncertainty etched on his face.

FADE OUT.

Note

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik lurk af en toe, vind het interessant om wat achtergrond te lezen en tweakers is wat strenger met het accepteren van informatie dan sommige nieuwswebsites, die zich meer op sensatie richten.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• phYzar
Oef, de anekdotes over zijn geestelijke staat:

Banken worden het zat:

... en de verzekeraars...

...en de accountant...

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:02

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

phYzar schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:31:
Oef, de anekdotes over zijn geestelijke staat:

[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]
Banken worden het zat:
[Twitter]
[Twitter]
... en de verzekeraars...
[Twitter]
...en de accountant...
[Twitter]
Oef, wat een schade richt die man aan. Zowel bij zichzelf als bij zijn bedrijven. Diep en diep triest.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Marc H
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

LankHoar schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:20:
[...]

Jazeker. Maar vind de uitkomst vele malen minder spannend dan de werkelijkheid 8)7

[...]
LOL 8)7

Maar inderdaad, nogal erg tam en saai..

• Shinji
HTT-Thalan schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:28:
[...]

Ik lurk af en toe, vind het interessant om wat achtergrond te lezen en tweakers is wat strenger met het accepteren van informatie dan sommige nieuwswebsites, die zich meer op sensatie richten.
Hier is ook gewoon het huwelijk besproken en er is ook ruime aandacht voor geweest in de media, ook de niet op sensatie beluste media.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Joris748 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:13:
[...]

Zie de meest recente aflevering van de podcast: "In de ban van Rian"

https://www.ad.nl/binnenl...ljoenenerfenis~a9794fe50/

Daarin wordt ook gesteld dat de stichtingen die Sanderink had opgericht om zijn nalatenschap te beheren zijn rond dezelfde tijd zijn opgeheven.
Het staat niet in de beschrijving van de aflevering, maar ik meen me te herinneren dat hierin werd gezegd dat onderzoek is gedaan naar de publieke registratie van het huwelijk (iets met een register waar alle huwelijken in staan) en dat hieruit bleek dat het om huwelijkse voorwaarden zou moeten gaan. Echter was niet te achterhalen wat die voorwaarden dan waren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jism
  • Niet online
Flimovic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:33:
[...]

Oef, wat een schade richt die man aan. Zowel bij zichzelf als bij zijn bedrijven. Diep en diep triest.
Je denkt dat ie alles alleen doet? Die staat onder invloed van die giftige tante.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:02

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Jism schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:43:
[...]

Je denkt dat ie alles alleen doet? Die staat onder invloed van die giftige tante.
Zeker niet, maar dat maakt het nog wel triest.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Jism
  • Niet online

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• onno oliver
Nou, hoorde ik "onze Rian" vandaag iets zeggen over "het Europese hof".
Geen idee welke ze daar me bedoelde: rechten van de mens (EHRM) of justitie
De ene is gevestigd in Straatsburg de ander in Luxemburg.

Kan alleen maar hopen dat ze in het juiste land zijn voor hun volgende zaak?

• Jism
  • Niet online
Het naar het europees hof brengen.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:41
Misschien is single zijn zo erg nog niet.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SnowDude schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:58:
hoe zullen ze nu in die wrakingskamer zitten. Die moeten zich toch ook een bult lachen?
Nou, nee.
De kamer zal dit theaterstuk echt niet kunnen waarderen.

Helaas is het wel koren op de molen voor mensen die al een denkbeeld hebben dat alles en iedereen tegen hun is.
onno oliver schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 21:46:
Nou, hoorde ik "onze Rian" vandaag iets zeggen over "het Europese hof".
Ziehier deel 2.
Het spelletje wordt nu gegooid op vooringenomenheid van de rechterlijke macht, die uiteraard weer beïnvloed wordt door regeringsbeleid dus komen we weer op het al aanwezige wantrouwen van GS uit.

[Voor 34% gewijzigd door alt-92 op 25-05-2023 00:10]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 04-06 16:34

Amphiebietje

In de blubber

alt-92 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:05:

Ziehier deel 2.
Het spelletje wordt nu gegooid op vooringenomenheid van de rechterlijke macht, die uiteraard weer beïnvloed wordt door regeringsbeleid dus komen we weer op het al aanwezige wantrouwen van GS uit.
Moeten ze dan trouwens niet eerst voorbij de Raad van State? Maar ik wens GS en Rian veel geluk toe, en onszelf veel popcorn, want bij de EU rechtsinstellingen zijn ze natuurlijk ook niet achterlijk. Grote kans dat de zaak niet eens wordt aangenomen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 12:11

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Flimovic schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:33:
[...]

Het vervelende is dat hij hierdoor een self-fullfilling prophecy maakt. Door zijn eigen gedrag gaan zijn bedrijven kapot doordat partijen als banken afstand van hem nemen. Precies wat hij zelf aangeeft: ze willen me kapotmaken!

Dit dus.

• Jism
  • Niet online
*knip*, graag iets meer vertellen over wat er te zien is. Zo is het een linkdrop.

[Voor 76% gewijzigd door NMH op 28-05-2023 18:29]

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
https://www.nu.nl/economi...bouwbedrijf-strukton.html

Nu ook bij Strukton en Oranjewoud geschorst

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

Herman

FP ProMod
Als het zo door gaat, dan is Sanderink niet zo interessant meer voor Rian en kan ze op zoek naar een volgend slachtoffer :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Herman schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:13:
Als het zo door gaat, dan is Sanderink niet zo interessant meer voor Rian en kan ze op zoek naar een volgend slachtoffer :P
Hij is nog steeds de eigenaar ook al heeft hij er niks meer te zeggen. Als het Rian vooral om het geld gaat hoeft ze (nog) geen nieuw slachtoffer te zoeken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 11:59
downtime schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:15:
[...]

Hij is nog steeds de eigenaar ook al heeft hij er niks meer te zeggen. Als het Rian vooral om het geld gaat hoeft ze (nog) geen nieuw slachtoffer te zoeken.
Geld is niet het enige. Macht en aandacht zal ook een drijfveer zijn. De macht valt langzaam weg. Geld heeft Sanderink, aandacht zorgt ze zelf wel voor.
Ik denk dat ze dit feestje wel uitzit tot Sanderink onder de zoden gaat. Dan heeft ze geld, macht en aandacht zijn dan compleet verdwenen, dus dan op naar het volgende slachtoffer voor nieuwe macht en aandacht.

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:54
downtime schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:15:
[...]

Ik weet niet of haar adviseurssalaris van 30k+ per maand(!) ook is teruggedraaid sinds haar wettige echtgenoot niet meer de baas is. Maar wellicht adviseert zij een holding. Dus dan is er nog niks aan de hand.
_JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:49:
[...]
Ik denk dat ze dit feestje wel uitzit tot Sanderink onder de zoden gaat. Dan heeft ze geld, macht en aandacht zijn dan compleet verdwenen, dus dan op naar het volgende slachtoffer voor nieuwe macht en aandacht.
Misschien wil Rian ook wel 's met pensioen ;-)

[Voor 27% gewijzigd door Titusvh op 01-06-2023 15:51]

• Joris748
  • Nu online
_JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 15:49:
[...]

Geld is niet het enige. Macht en aandacht zal ook een drijfveer zijn. De macht valt langzaam weg. Geld heeft Sanderink, aandacht zorgt ze zelf wel voor.
Vraag me af of ze zich nog kan vertonen in Twente, na Sanderink’s overlijden. Immers zij gaat er dan vandoor met het geld wat bedoelt was voor de regio.

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:48
Joris748 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:47:
[...]

Vraag me af of ze zich nog kan vertonen in Twente, na Sanderink’s overlijden. Immers zij gaat er dan vandoor met het geld wat bedoelt was voor de regio.
Als inwoner van de regio Twente kan ik je verzekeren dat ze zich nu ook al niet meer kant vertonen hier. Doodzonde wat ze heeft gedaan, dit zou voor de ontwikkeling van de regio een welkome investering zijn geweest.

• Jism
  • Niet online
Iemand had al veel eerder in moeten grijpen. Het is gewoon te laat. Er zit al een huwelijk aan vast. Als hij komt te overlijden.. You bet your ass dat iemand er heeeeel erg beter van gaat worden. En alles wat er nog uit zal rollen ook.

M'n magische bol werken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• onno oliver

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _JGC_
Joris748 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:47:
[...]

Die verdwijnt gewoon naar het buitenland. Ze is hier te bekend en kan na Sanderink geen nieuwe slachtoffers meer maken. Dan moet het al iemand zijn die onder een steen gelegen heeft.

• Shinji
_JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:26:
[...]

Die verdwijnt gewoon naar het buitenland. Ze is hier te bekend en kan na Sanderink geen nieuwe slachtoffers meer maken. Dan moet het al iemand zijn die onder een steen gelegen heeft.
Ze was al bekend voor Sanderink (de nieuwsuur uitzending was voordat hij in beeld was), dus denk niet dat dat een belemmering is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-06 13:24
_JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:26:
[...]

Ze heeft haar uiterlijk niet (meer) mee om echt nog een vis aan de haak te slaan denk ik.

• Osiris
  • Niet online
En ze is nu een landelijk bekendheid in Nederland. Dan zou ze denk ik naar 't buitenland moeten uitwijken, aangezien ik toch mag hopen dat niemand anders in NL nog zo gek is.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lordy79
  • Laatst online: 12:24

Lordy79

Fundamentalist

Nature schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 20:49:
[...]

Ze heeft haar uiterlijk niet (meer) mee om echt nog een vis aan de haak te slaan denk ik.
Ik denk het niet (alleen) haar uiterlijk is waarmee ze bepaalde mensen onder invloed krijgt. Ze heeft haar onzin ook op TV mogen verkondigen dus ook daar zijn mensen er gewoon ingetrapt.
Zolang ze dat kunstje kan herhalen kan ze nieuwe mensen onder invloed krijgen.

Joran van der Sloot is er ook zo een. Die deed gewoon aan cocaine import en export vanuit de gevangenis, is getrouwd, nu gescheiden en gaat opnieuw trouwen en schijnt sowieso een zeer grote schare vrouwelijke fans te hebben.

Zonder overigens Rian te willen beschuldigen van moord met voorbedachte rade, maar ze hebben wel beide blijkbaar een enorm charisma.

Zelf ben ik er zakelijk ook wel eens ingetuind. Gelukkig was de schade beperkt.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Shinji
Osiris schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:07:
En ze is nu een landelijk bekendheid in Nederland. Dan zou ze denk ik naar 't buitenland moeten uitwijken, aangezien ik toch mag hopen dat niemand anders in NL nog zo gek is.
Nogmaals, dat was ze ook al voor Sanderink…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _JGC_
Shinji schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:16:
[...]

Nogmaals, dat was ze ook al voor Sanderink…
De nieuwsuur uitzending was een opstapje naar invloed op Sanderink.

Pas later kwamen de verhalen van andere ondernemers die als de dood voor Rian zijn.

Die verhalen en ook dit hele gezeik met Sanderink en al die rechtszaken, blogs, podcasts, wekelijkse nieuwsartikelen, etc... dat was er voorheen niet. Je moet nu wel onder een steen leven wil je daar straks nog in trappen.

• Roenie
  • Niet online
_JGC_ schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:48:
[...]

De nieuwsuur uitzending was een opstapje naar invloed op Sanderink.

Pas later kwamen de verhalen van andere ondernemers die als de dood voor Rian zijn.

Die verhalen en ook dit hele gezeik met Sanderink en al die rechtszaken, blogs, podcasts, wekelijkse nieuwsartikelen, etc... dat was er voorheen niet. Je moet nu wel onder een steen leven wil je daar straks nog in trappen.
Of net als Sanderink ondanks alle tegengeluiden eigenwijs in haar geloven. Er zullen er vast nog een paar zijn in Nederland, maar niet met zoveel geld en (voorheen) macht als Sanderink. Dus toch maar naar het buitenland? Van Rijbroek weet niets van cybercriminaliteit, maar zij heeft een neusje voor het vinden van de zwakke plek van mensen. Met het klimmen der jaren zal zij haar 'uiterlijk' uiteraard steeds minder kunnen inzetten. Maar zij leert steeds bij en kan dit opvangen met andere skills.
Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Let op:
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee