Totdat Rian al zijn bezittingen (inclusief bezit Centric) erft, dan is het maar de vraag wat er gebeurt met de beperkingen die Sanderink zijn opgelegd mbt het bestuur van Centric en de bevoegdheden die hij heeft. Ik vrees het ergste aangezien die beperkingen v.z.i.w. alleen betrekking hebben op de persoon Sanderink.downtime schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:32:
[...]
Nu hij geen controle meer heeft over Centric is het geen trein meer maar een boedelbak. Het groepje mensen wat er last van heeft is een stuk kleiner geworden.
Waren zijn aandelen niet omgezet in certificaten, waarbij de aandelen en het stemrecht in een stichting is ondergebracht ofzo? Dan zou Rian alleen die certificaten erven, lijkt me (ik hoop tenminste dat het zo geregeld zal zijn, heb er zelf gelukkig ook niet teveel verstand van).PhWolf schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 11:49:
[...]
Totdat Rian al zijn bezittingen (inclusief bezit Centric) erft, dan is het maar de vraag wat er gebeurt met de beperkingen die Sanderink zijn opgelegd mbt het bestuur van Centric en de bevoegdheden die hij heeft. Ik vrees het ergste aangezien die beperkingen v.z.i.w. alleen betrekking hebben op de persoon Sanderink.
https://www.socialcooling.com/
Correct, ze zou hem volproppen met medicatie van alternatieve geneeswijze, ofzo. Maar dat werkt helemaal niet. Het is een autist Sanderink. En heeft moeite met vertrouwen van andere mensen. Het feit dat er allemaal complotten zijn en hij het nog daadwerkelijk geloofd ook.anboni schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Tja, de geruchten gaan dat Rian z'n medicatie controleert. Als daar iets bij zou zitten voor bepaalde mentale issues die hij niet of in te lage dosering krijgt, wordt het waarschijnlijk een stuk makkelijker om 'm in te palmen.
Het heeft ook geen zin meer om die man anders wijs te maken. Hij ziet het gewoon niet. Zij maakt daar misbruik van. Hij is het appeltje na de dorst. Ik wil bijna zeggen well played hoor... Paar keer aan de piele trekken en intussen een half imperium verkrijgen.
M'n magische bol werken.
Wel moet ik zeggen dat die Van Rijbroek een multitalent is, zij heeft overal verstand van:
"Hij bezit naast zijn bedrijvenimperium ook zo'n 67 hectare landbouwgrond in Twente, ter waarde van bijna 5 miljoen euro. Volgens betrokkenen worden die percelen inmiddels beheerd door Van Rijbroek, die zaken als pacht afhandelt met de betrokken boeren."
Aldus het AD: https://www.ad.nl/binnenl...ian-van-rijbroek~ad9a73d5
"Hij bezit naast zijn bedrijvenimperium ook zo'n 67 hectare landbouwgrond in Twente, ter waarde van bijna 5 miljoen euro. Volgens betrokkenen worden die percelen inmiddels beheerd door Van Rijbroek, die zaken als pacht afhandelt met de betrokken boeren."
Aldus het AD: https://www.ad.nl/binnenl...ian-van-rijbroek~ad9a73d5
[Voor 3% gewijzigd door Roenie op 07-03-2023 22:43]
Van Rijbroek is een talent met iemand uitkleden, zoveel mogelijk zijn zaken beheren en dan leegzuigen.
Kijk maar naar de verhalen van de exen van haar, alles kapotmaken.

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 21TB HDD - 5.5TB SSD
Denk jebitshape schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:46:
Van Rijbroek is een talent met iemand uitkleden, zoveel mogelijk zijn zaken beheren en dan leegzuigen.![]()

Als je jouw posting op een dubbelzinnige manier leest dan klinkt het al wat beter.
Broekdelen.Jism schreef op maandag 13 maart 2023 @ 22:42:
De beperkte verhalen van ex'en van Rian van rijbroek spreken boekdelen.
hij is nog steeds van het padje
https://www.telegraaf.nl/...tbank-u-weet-ik-te-vinden
Almelo - Strukton-baas Gerard Sanderink is een zittingszaal van de rechtbank van Almelo binnengestormd en er vrijwel direct weer uitgezet. Hij kwam halverwege de dag schreeuwend en tierend binnen en sloeg dreigende taal uit naar een van de rechters. „U weet ik te vinden”, zei hij, hem aanwijzend. De rechters in Almelo zitten volgens Sanderink en zijn vrouw Rian van Rijbroek allemaal in het kamp van zijn ex-vriendin Brigitte van Egten, waarmee hij een juridische strijd voert.
https://www.telegraaf.nl/...tbank-u-weet-ik-te-vinden
Almelo - Strukton-baas Gerard Sanderink is een zittingszaal van de rechtbank van Almelo binnengestormd en er vrijwel direct weer uitgezet. Hij kwam halverwege de dag schreeuwend en tierend binnen en sloeg dreigende taal uit naar een van de rechters. „U weet ik te vinden”, zei hij, hem aanwijzend. De rechters in Almelo zitten volgens Sanderink en zijn vrouw Rian van Rijbroek allemaal in het kamp van zijn ex-vriendin Brigitte van Egten, waarmee hij een juridische strijd voert.
Nog steeds van het padje? Hij raakt er met de dag verder vandaan. Elke keer denk je dat de bodem wel bereikt is, maar nu ineens schreeuwend binnenvallen en rechters bedreigen... Gaat echt niet goed met de draadjes in de bovenkamer, zeer zorgwekkend.
https://www.geenstijl.nl/...d-in-rechtszaak-tegen-ex/
Iemand een straight-jacket? Jezus.
Iemand een straight-jacket? Jezus.

[Voor 43% gewijzigd door Jism op 16-03-2023 15:41]
M'n magische bol werken.
AD bericht ook over de tierende ster van dit draadje... En Rian is blijkbaar gewoon een secretaresse
https://www.ad.nl/binnenl...voor-geen-meter~a6a8ccb7/Van Rijbroeks advocaat Vlassenroot stelt dat zijn cliënte de beledigende en beschuldigende mails niet zelf bedacht: ze heeft ze alleen maar getypt, in opdracht van Sanderink
Dan wordt er dus in ieder geval toegegeven dat zij de mails getypt en verzonden heeft. Ik dacht dat altijd ontkend was dat zij er iets mee te maken had. Maakt de kans dat daar een veroordeling uit gaat rollen een stuk groter: de meeste rechters zullen dwars door dat “secretaresse rolletje” heen kijken, lijkt mij.SunnieNL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:07:
AD bericht ook over de tierende ster van dit draadje... En Rian is blijkbaar gewoon een secretaresse
[...]
https://www.ad.nl/binnenl...voor-geen-meter~a6a8ccb7/
Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
weer een stap verder
Strukton stuurt eigen topman Sanderink weg na woedeaanval in rechtbank
Amsterdam - De gifbeker moet helemaal leeg voor Gerard Sanderink. Een dag na de opzienbarende woedeaanval van de miljonair in de rechtbank van Almelo stuurt de raad van commissarissen van zijn bouwbedrijf Strukton en zijn ingenieursbureau Oranjewoud hem de laan uit. Dat is een ongekende stap want de zakenman had niet alleen de dagelijkse leiding maar is ook de eigenaar. Eerder dit jaar plaatste de Ondernemingskamer hem al definitief op afstand van zijn it-bedrijf Centric omdat hij volgens de rechter niet meer rationeel handelde.
https://www.telegraaf.nl/...-woedeaanval-in-rechtbank
Amsterdam - De gifbeker moet helemaal leeg voor Gerard Sanderink. Een dag na de opzienbarende woedeaanval van de miljonair in de rechtbank van Almelo stuurt de raad van commissarissen van zijn bouwbedrijf Strukton en zijn ingenieursbureau Oranjewoud hem de laan uit. Dat is een ongekende stap want de zakenman had niet alleen de dagelijkse leiding maar is ook de eigenaar. Eerder dit jaar plaatste de Ondernemingskamer hem al definitief op afstand van zijn it-bedrijf Centric omdat hij volgens de rechter niet meer rationeel handelde.
[Voor 56% gewijzigd door peter-rm op 17-03-2023 21:26]
Ook Ingenieursbedrijf Oranjewoud heeft Sanderink geschorst volgens nu.nlpeter-rm schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:24:
weer een stap verder
https://www.nu.nl/economi...rukton-en-oranjewoud.html
Rian van Rijbroek, een zelfverklaarde cyberdeskundige volgens nuDaarnaast heeft Sanderink ruzie met zijn voormalige geliefde Brigitte van Egten. Hij verbrak zijn relatie met haar voor Rian van Rijbroek, een zelfverklaarde cyberdeskundige.

Sanderink kan nu de RvC ontslaan en een nieuwe aanstellen en dan vriendjes als bestuurders aanstellen.spijkerhoofd schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 21:31:
[...]
Ook Ingenieursbedrijf Oranjewoud heeft Sanderink geschorst volgens nu.nl
https://www.nu.nl/economi...rukton-en-oranjewoud.html
[...]
Rian van Rijbroek, een zelfverklaarde cyberdeskundige volgens nu
Bij Centric kan dat niet meer maar bij de andere bedrijven wel. Rian zal slim genoeg zijn om Sanderink zélf niet meer als bestuurder neer te zetten...
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Geschorst en dan alsnog de RVC kunnen ontslaan? Weet je zeker dat dat kan? Het artikel zegt dat hij geen beslissingen meer mag nemen.Lordy79 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 22:03:
[...]
Sanderink kan nu de RvC ontslaan en een nieuwe aanstellen en dan vriendjes als bestuurders aanstellen.
Bij Centric kan dat niet meer maar bij de andere bedrijven wel. Rian zal slim genoeg zijn om Sanderink zélf niet meer als bestuurder neer te zetten...
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput
De vraag is of de ondernemingskamer dan weer ingrijptpeter-rm schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 23:43:
hij is geschorst als CEO, maar als enig aandeelhouder kan hij wel de RvC ontslaan
Dat zou kunnen. Maar bij Centric greep de rechter (ook) in omdat Centric kritieke diensten voor de overheid beheert. Het is maar de vraag of ze Strukton en Oranjewoud ook zo belangrijk vinden.Lordy79 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 05:34:
[...]
De vraag is of de ondernemingskamer dan weer ingrijpt
Oranjewoud is eigenlijk alleen de holding waar o.a. Strukton en Antea in zitten. Strukton doet dagelijks ongeveer 30% van het spooronderhoud, alleen daarom al een hele belangrijke, want geen aannemer = geen treinen. En die wereld is zo klein dat het werk niet even naar de andere spelers geschoven kan worden. Antea omvallen zal knap lastig zijn voor een boel overheden die ze inschakelen voor adviesklussen, dat is nog wel te regelen.downtime schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:31:
[...]
Dat zou kunnen. Maar bij Centric greep de rechter (ook) in omdat Centric kritieke diensten voor de overheid beheert. Het is maar de vraag of ze Strukton en Oranjewoud ook zo belangrijk vinden.
Als Strukton veel bouwopdrachten names de overheid doet wel...downtime schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:31:
[...]
Dat zou kunnen. Maar bij Centric greep de rechter (ook) in omdat Centric kritieke diensten voor de overheid beheert. Het is maar de vraag of ze Strukton en Oranjewoud ook zo belangrijk vinden.

Niet perse. Het gaat om de impact. Als je bij wijze van spreken de cateraar van de overheid bent dan zal het wegvallen (of wanpresteren) veel minder impact hebben dan wanneer je de IT-systemen van de overheid beheert.CH4OS schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:09:
[...]
Als Strukton veel bouwopdrachten names de overheid doet wel...Denk bijvoorbeeld aan wegenbouw, overheidsgebouwen...
Als het aanleggen van een nieuwe weg zes maanden langer duurt is dat hinderlijk maar geen ramp. Maar als de IT van de overheid plat gaat dan merkt heel Nederland dat.
Maar wel in opdracht van de overheid en heeft het wel degelijk ook impact op de maatschappij; meer files, omrijden en/of hinder... Dus dat kan de maatschappij ook een boel kosten.downtime schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:50:
Als het aanleggen van een nieuwe weg zes maanden langer duurt is dat hinderlijk maar geen ramp. Maar als de IT van de overheid plat gaat dan merkt heel Nederland dat.
Zou dit nou allemaal door Van Rijbroek zijn ingefluisterd of zit er echt een steekje los bij de man?
Beide. Ze weet aan welke touwtjes ze moet trekken.P-Rock schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:57:
Zou dit nou allemaal door Van Rijbroek zijn ingefluisterd of zit er echt een steekje los bij de man?
De manier waarop Sanderink steeds irrationeler lijkt te worden, doet me een beetje denken aan de podcast S-Town (als je hem nog nooit geluisterd hebt: doen). Wie weet wordt er aan het eind van de rit wel duidelijk waarom hij doet wat hij doet 

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
Ze heeft 'm precies waar ze 'm hebben wil. En houdt juist mensen op afstand die mogelijk een gevaar voor haar kip met de gouden eieren vormen.downtime schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:33:
[...]
Beide. Ze weet aan welke touwtjes ze moet trekken.
M'n magische bol werken.
Sanderink is altijd al een bijzondere man geweest. Maar Rijbroek weet het wel even te versterken.P-Rock schreef op zondag 19 maart 2023 @ 14:57:
Klopt. Dat is de ene kant van het verhaal.downtime schreef op zondag 19 maart 2023 @ 11:50:
[...]
Niet perse. Het gaat om de impact. Als je bij wijze van spreken de cateraar van de overheid bent dan zal het wegvallen (of wanpresteren) veel minder impact hebben dan wanneer je de IT-systemen van de overheid beheert.
De andere kant is dat de Ondernemingskamer naar alle stakeholders kijkt, zoals:
- klanten
- leveranciers
- personeel
- financiers (crediteuren)
- de gemeente/gemeenschap waar het bedrijf gevestigd is en waar (in)direct veel economische activiteit samenhangt met een bedrijf.
De vraag is welke maatschappelijke gevolgen het heeft als het bedrijf implodeert. Een bedrijf met honderden of duizenden werknemers zal door de ondernemingskamer anders worden behandeld dan een eenmans-spaar-BV waar geen crediteuren zijn behalve misschien de aandeelhouder zelf.
Het verkeer heeft langer hinder, maar als het tijdens de bouw doorstroomt (al is het langzaam), dan stroomt het bij vertraging ook gewoon door. Er is dus geen disruptieve schade bij vertraging.CH4OS schreef op zondag 19 maart 2023 @ 13:04:
[...]
Maar wel in opdracht van de overheid en heeft het wel degelijk ook impact op de maatschappij; meer files, omrijden en/of hinder... Dus dat kan de maatschappij ook een boel kosten.
De zaak rondom de 'gesaboteerde' auto heeft inmiddels gediend. Van Rijbroek mag weer eens de portemonnee trekken voor een bedrag à €41 500, en de rechter is ook niet bepaald gediend van haar pogingen om de rechtbank te misleiden 

Wanneer wordt er eindelijk eens een grens getrokken door de rechtbank en wordt er bijv. een onvoorwaardelijke celstraf gelast voor een van deze twee personen?
Het kan toch niet zo zijn dat je letterlijk in het oneindige misbruik van de rechtbank kan blijven maken in poging iets of iemand kapot te maken
Het kan toch niet zo zijn dat je letterlijk in het oneindige misbruik van de rechtbank kan blijven maken in poging iets of iemand kapot te maken

Zelfs een groep rechters heeft al eens uitgesproken "We stoppen ermee". Maar overruled omdat je recht (proberen te) halen, één van de grondbeginselen is van onze samenleving. Wellicht moeten ze eerst ontoerekeningsvatbaar of wilsonbekwaam worden verklaard o.i.d. Dat gaat misschien nog te ver.Glashelder schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:43:
Wanneer wordt er eindelijk eens een grens getrokken door de rechtbank en wordt er bijv. een onvoorwaardelijke celstraf gelast voor een van deze twee personen?
[Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 06-04-2023 15:55]
Net zo goed als Willem Engel verloren proces op verloren proces mag stapelen mag dit ook. Complete waanzin en misbruik van al onze systemen, maar we staan het allemaal toe.Glashelder schreef op donderdag 6 april 2023 @ 15:43:
Even snel opgezocht, zo te zien is de maximale 'straf' ervoor dus het vergoeden van de volledige proceskosten van de tegenpartij (wat hier dus toegewezen is). Iets wat voor de meeste mensen wel pijnlijk genoeg is, maar voor een stel met diepe zakken als Van Rijbroek en Sanderink schat ik in dat die nog wel genoeg geld hebben om meerdere jaren door te procederen.
Misschien zou een taakstraf of celstraf van bijvoorbeeld een maand bij herhaaldelijk misbruik wat meer zoden aan de dijk zetten.
Misschien zou een taakstraf of celstraf van bijvoorbeeld een maand bij herhaaldelijk misbruik wat meer zoden aan de dijk zetten.
Het wetboek van strafrecht kent ook Het misbruik van recht:
https://www.wetrecht.nl/misbruik-van-recht/
Dat lijkt me hier aardig van toepassing.
geen vragen via PM die ook op het forum gesteld kunnen worden.
Dat is al eens uitgesproken tijdens een rechtszaak van Sanderik overigens.CurlyMo schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:16:
Erg effectief is dat niet gebleken. En met onzinprocedures als deze beperkt ze in feite andermans (tijdige) toegang tot de rechter.
Het is een belangrijk grondrecht om gebruik te mogen blijven maken van ons rechtssysteem. Ze zal dus nooit onvoorwaardelijk uitgesloten kunnen worden van een gang naar de rechter, gegeven dat er een nieuwe zaak of een nieuw geschil is ontstaan. Voor bestaande en afgedane zaken is het op een gegeven moment wel klaar. Hier ligt ook een schone taak van de rechter, om daar streng op te zijn. Gelukkig kennen we hier geen Amerikaanse toestanden waar je bij federale zaken zowat in elke staat opnieuw mag beginnen.
Het is van toepassing maar je kunt er verder niet veel mee. Zover ik weet kan de rechter hooguit misbruik van procesrecht vaststellen en de eiser in die zaak de proceskosten laten betalen maar daarmee voorkom je niet dat dezelfde persoon daarna weer nieuwe zaken start. Het zal er hooguit voor zorgen dat de rechter in de volgende zaak gewaarschuwd is.CurlyMo schreef op donderdag 6 april 2023 @ 16:16:
Hoewel mensen het recht hebben dat hun zaak goed en objectief bekeken worden kan ik mij voorstellen dat Sanderink en Van Rijbroek al zo een naam hebben opgebouwd dat zij al met 1-0 achter staan als hun naam langs komt.
zeg maar gerust 10-0 achter, denk dat de rechters collectief een dikke facepalm doen als ze die namen zien. En terecht overigens, ik zou geen geduld kunnen opbrengen voor beschuldigingen als "seks met Afrikanen". Maar gelukkig ben ik geen rechterRoenie schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 16:17:
Hoewel mensen het recht hebben dat hun zaak goed en objectief bekeken worden kan ik mij voorstellen dat Sanderink en Van Rijbroek al zo een naam hebben opgebouwd dat zij al met 1-0 achter staan als hun naam langs komt.

Rechters horen natuurlijk hoe dan ook onpartijdig te zijn en hebben daar zo hun methodes voor, maar inderdaad, dit gedrag zal ook onder hen niet onbesproken blijven. Maar er zijn best veel rechters, dus het moet voorlopig nog wel te doen zijn om er 1 te vinden die nog niets met de Geer en Rian van doen heeft gehad.Frieda schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 17:18:
[...]
zeg maar gerust 10-0 achter, denk dat de rechters collectief een dikke facepalm doen als ze die namen zien. En terecht overigens, ik zou geen geduld kunnen opbrengen voor beschuldigingen als "seks met Afrikanen". Maar gelukkig ben ik geen rechter
Ik denk dat dit gedrag trouwens ook onhoudbaar kan worden voor de advocatuur. Tuurlijk, Gerard heeft diepe zakken en betaalt daarom vast heel aardig. Dus voorlopig zullen ze nog genoeg advocaten kunnen vinden. Maar hoe langer dit doorgaat en hoe meer het voor de buitenwereld duidelijk wordt dat Gerard en Rian vooral bezig zijn met een marathonsessie rechtspraak misbruiken, hoe pijnlijker het voor een advocaat wordt om deze zaken op te nemen. Hun goede naam wordt dan namelijk in verband gebracht met deze twee misbaksels. Er is niet voor niks al een (ex-)advocaat van Sanderink geschorst vorig jaar.
Er zijn heel, heel veel advocaten in Nederland. En als de ene het niet wil doen, doet een ander het wel. En als de andere het ook niet wil dan verdubbel je de prijs.PhWolf schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 17:47:
[...]
hoe pijnlijker het voor een advocaat wordt om deze zaken op te nemen. Hun goede naam wordt dan namelijk in verband gebracht met deze twee misbaksels. Er is niet voor niks al een (ex-)advocaat van Sanderink geschorst vorig jaar.
En als zo'n advocaat dan wil verbloemen dat ie het voor t geld doet zegt ie gewoon dat hij vindt dat iedereen recht heeft om een rechtszaak te starten. Net zoals er advocaten zijn die de grootste criminelen willen verdedigen en ook hun uiterste best doen om die buiten de gevangenis te houden.
offtopic:
Nu is dat laatste voor mij ook iets belangrijks: het maakt het recht en het gezag van de rechtsstaat juist groter als iedereen, zelfs de grootste crimineel, een eerlijk proces krijgt met goede verdediging.
Nu is dat laatste voor mij ook iets belangrijks: het maakt het recht en het gezag van de rechtsstaat juist groter als iedereen, zelfs de grootste crimineel, een eerlijk proces krijgt met goede verdediging.
Advocaten hebben zich aan regels te houden. Meerdere advocaten (3!) zijn al geschorst omdat ze onder druk van Sanderink en Van Reibroek regels overtreden hebben. Het afbreukrisico is vrij groot als je die twee verdedigt.Lordy79 schreef op maandag 10 april 2023 @ 07:40:
[...]
Er zijn heel, heel veel advocaten in Nederland. En als de ene het niet wil doen, doet een ander het wel. En als de andere het ook niet wil dan verdubbel je de prijs.
En als zo'n advocaat dan wil verbloemen dat ie het voor t geld doet zegt ie gewoon dat hij vindt dat iedereen recht heeft om een rechtszaak te starten. Net zoals er advocaten zijn die de grootste criminelen willen verdedigen en ook hun uiterste best doen om die buiten de gevangenis te houden.
offtopic:
https://www.advocatie.nl/...ning-gebruikt-voor-smaad/
https://www.advocatie.nl/...-van-sanderink-geschorst/
https://www.advocatie.nl/...chorst-voor-vier-maanden/
Doet me denken aan die banner op crimesite:Lordy79 schreef op maandag 10 april 2023 @ 07:40:
[...]
Er zijn heel, heel veel advocaten in Nederland. En als de ene het niet wil doen, doet een ander het wel. En als de andere het ook niet wil dan verdubbel je de prijs.
offtopic:
Erg gewaagde uitspraak... technisch onmogelijk in Nederland, al heb je miljarden qua geld.
M'n magische bol werken.
Met dat afbreukrisico valt het reuze mee, de advocaten in kwestie hadden gewoon de rug recht moeten houden en “nee” durven te verkopen aan Sanderink en Van Rijbroek als ze iets illegaals vragen.Joris748 schreef op maandag 10 april 2023 @ 07:56:
[...]
Advocaten hebben zich aan regels te houden. Meerdere advocaten (3!) zijn al geschorst omdat ze onder druk van Sanderink en Van Reibroek regels overtreden hebben. Het afbreukrisico is vrij groot als je die twee verdedigt.
https://www.advocatie.nl/...ning-gebruikt-voor-smaad/
https://www.advocatie.nl/...-van-sanderink-geschorst/
https://www.advocatie.nl/...chorst-voor-vier-maanden/
"Siri, wat is afbreukrisico?"field33P schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:37:
[...]
Met dat afbreukrisico valt het reuze mee, de advocaten in kwestie hadden gewoon de rug recht moeten houden en “nee” durven te verkopen aan Sanderink en Van Rijbroek als ze iets illegaals vragen.
In het FD staat nu dat andere bedrijven van Sanderink, zoals Strukton, ook voor onbepaalde tijd van hem af willen.
Het volgende grote hoofdstuk begint dus pas als Sanderink overlijdt en zijn erfgename zich het bestuur kan toeeigenen.
Ik wens meneer Sanderink een lang leven toe.
Nu ook op Nu.NL zonder muur
https://www.nu.nl/economi...richter-sanderink-af.html
Het volgende grote hoofdstuk begint dus pas als Sanderink overlijdt en zijn erfgename zich het bestuur kan toeeigenen.
Ik wens meneer Sanderink een lang leven toe.
Nu ook op Nu.NL zonder muur
https://www.nu.nl/economi...richter-sanderink-af.html
[Voor 20% gewijzigd door Lordy79 op 27-04-2023 18:01]
Is dat een retorische vraag?Jism schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:27:
Zou het kunnen dat Rian zich op de achtergrond ermee zit te bemoeien?
Zie niet anders in waarom sanderink eruit gewerkt moet worden. Of de invloed daartoe.
M'n magische bol werken.
De naam Sanderink alleen al is nu denk ik genoeg om eventuele nieuwe klanten te laten twijfelen.Jism schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:37:
Zie niet anders in waarom sanderink eruit gewerkt moet worden. Of de invloed daartoe.
Had hij trouwens niet zelf ook een onderzoek/rechtszaak aan zijn broek vanwege omkoping of iets dergelijks. Dat alleen al lijkt me reden genoeg om van de band af te willen. Of het voldoende is dat het ook daadwerkelijk lukt is wat anders.
Denk je 😂Jism schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:27:
Ja, maar ik denk niet dat ze tevreden is dat haar pion op non actief wordt gezet voor onbepaalde tijd. Ze verliest nu de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op de bedrijven.Jism schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 06:27:
Zoals gezegd, ik wens meneer Sanderink een heel lang leven toe (liefst in volle gezondheid van geest en lichaam)
Gaat het haar om het geld of om de macht? Als het haar om het geld gaat, heeft ze haar doel wel bereikt.Lordy79 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 07:47:
[...]
Ja, maar ik denk niet dat ze tevreden is dat haar pion op non actief wordt gezet voor onbepaalde tijd. Ze verliest nu de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op de bedrijven.
Zoals gezegd, ik wens meneer Sanderink een heel lang leven toe (liefst in volle gezondheid van geest en lichaam)
Maar goed ik denk dat Rian’s geest voldoende verknipt is om ook nog voor de macht te gaan. Ten kosten van alles.
Geld = macht. Dat weet Rian vast wel.Joris748 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 08:09:
[...]
Gaat het haar om het geld of om de macht? Als het haar om het geld gaat, heeft ze haar doel wel bereikt.
Maar goed ik denk dat Rian’s geest voldoende verknipt is om ook nog voor de macht te gaan. Ten kosten van alles.
Onderschat verder niet de capaciteit van anderen om nieuwe doelen te bedenken wanneer de oude bereikt zijn.
Als het Van Rijbroek om geld te doen zou zijn dan had zij zich op het moment dat zij Sanderink om haar vinger had gewonden wel koest gehouden denk ik.
Het gaat der helemaal niet om het geld, dat is een bijkomstigheid. Anders had ze die bedrijven wel met rust gelaten.
Die vrouw is gewoon knettergek en kikt erop om die eigenaren ten onder te laten gaan. Als een soort parasiet van bedrijf naar bedrijf.
Die vrouw is gewoon knettergek en kikt erop om die eigenaren ten onder te laten gaan. Als een soort parasiet van bedrijf naar bedrijf.
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Joh. Dat patroon was met d'r ex partners en toestanden ook terug te herleiden. De paar lui die benaderd werden met de vraag om wat meer te vertellen over de "relatie" smeten de deur gewoon dicht.Yariva schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:08:
Bedoel dat zegt wat... Het heeft alle waarschijnlijkheid dat ze vuile was achter de hand heeft wat ze gebruiken kan. En Sanderink is gewoon niet meer de man die het 30 jaar geleden was. Die man is de weg kwijt.
M'n magische bol werken.
Nou.... ik wil er niet teveel ongefundeerd op los speculeren, maar dit is natuurlijk op zich geen onverwachte fase in een bepaald proces. Sanderink verdwijnt van het toneel tot zijn erfgenamen de boel over kunnen nemen ofzo.Lordy79 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 07:47:
[...]
Ja, maar ik denk niet dat ze tevreden is dat haar pion op non actief wordt gezet voor onbepaalde tijd. Ze verliest nu de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op de bedrijven.
Think smart........ Act stupid........
Nee nee, zeker niet. De vraag is nu nog wie de erfgenamen zijn.BazzH schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:40:
[...]
Nou.... ik wil er niet teveel ongefundeerd op los speculeren, maar dit is natuurlijk op zich geen onverwachte fase in een bepaald proces. Sanderink verdwijnt van het toneel tot zijn erfgenamen de boel over kunnen nemen ofzo.
Dat is voor de hand liggend. Ze zijn onlangs getrouwd en zij beheert zijn stichting.Lordy79 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:44:
[...]
Nee nee, zeker niet. De vraag is nu nog wie de erfgenamen zijn.
1+1 = 3
Denk dat je deels fout zit. Denk niet dat ze er op kickt om personen of bedrijven ten onder te laten gaan. Denk dat ze kickt op aanzien en macht. Het geld is, dat ben ik dus met je eens, maar bijzaak. Je ziet haar bijvoorbeeld nooit (zichtbaar) exorbitante uitgaven doen.Yariva schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 10:08:
Het gaat der helemaal niet om het geld, dat is een bijkomstigheid. Anders had ze die bedrijven wel met rust gelaten.
Ze vind het, zo lijkt het, heerlijk om totale controle over een man te hebben. Voorheen werden de mannen wakker en zetten haar buiten, maar Sanderink is volledig in de ban van…. Triest om te zien, dat heb ik al eerse benoemd.
Ik vraag me af wat haar 'Endgame' is, of heeft ze haar doel al bereikt?
My favorite programming language is solder.
Een volgend slachtoffer. Doel is, mijn inziens, macht over de man. Als de man niet meer wil of kan, dan schakelt ze door naar de volgende. Tot op heden heb ik nergens een plan achter zien zitten.Puch-Maxi schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:54:
Ik vraag me af wat haar 'Endgame' is, of heeft ze haar doel al bereikt?
Ze loopt wel rond met nogal dure merkkleding en sierraden en laat dat ook graag zien.Drardollan schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:49:
[...]
Je ziet haar bijvoorbeeld nooit (zichtbaar) exorbitante uitgaven doen.
All I had to do was follow the damn train.
Wie zit er hoger op de apenrots dan Sanderink? Rutte? Bezoz? Poetin? Trump?Drardollan schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:01:
[...]
Een volgend slachtoffer. Doel is, mijn inziens, macht over de man. Als de man niet meer wil of kan, dan schakelt ze door naar de volgende. Tot op heden heb ik nergens een plan achter zien zitten.
Denk niet dat ze perse “naar boven kijkt”. Iedereen met een serieus bedrijf is een geschikte kandidaat.Roenie schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:35:
[...]
Wie zit er hoger op de apenrots dan Sanderink? Rutte? Bezoz? Poetin? Trump?
Vind haar er juist altijd wat goedkoop uitzien eigenlijk.-CJ schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:11:
[...]
Ze loopt wel rond met nogal dure merkkleding en sierraden en laat dat ook graag zien.
Mits die persoon gevoelig is voor haar werkwijze.Drardollan schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:37:
[...]
Denk niet dat ze perse “naar boven kijkt”. Iedereen met een serieus bedrijf is een geschikte kandidaat.
Bij vrouwelijke psychopaten is het einddoel meestal geld, bij mannelijke psychopaten is het einddoel meestal macht over anderen waar geld een middel is.Joris748 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 08:09:
[...]
Gaat het haar om het geld of om de macht? Als het haar om het geld gaat, heeft ze haar doel wel bereikt.
Zij lijkt me wel een psychopaat met mijn beperkte expertise.
ha..die ligt hier op de afdeling ook ergens onder in de kast.
Krijgen 'm aan de straatstenen niet kwijt

Bestaat dat echt?!?tmaniac schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:43:
ha..die ligt hier op de afdeling ook ergens onder in de kast.

Edit: ja dus: https://www.bol.com/nl/nl/p/unhacked/9200000104756461/

[Voor 13% gewijzigd door eNaSnI op 07-05-2023 09:51]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Welkom in deze draadeNaSnI schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:50:
[...]
Bestaat dat echt?!?
Edit: ja dus: https://www.bol.com/nl/nl/p/unhacked/9200000104756461/

Best wel een duur grapje voor zoiets. Wel hele goede recensies achterop van ene Sanderink en iemand van Strukton

In this world, Elwood, you must be oh so smart or oh so pleasant. Well, for years I was smart. I recommend pleasant. You may quote me.
Nou 10 euro vind ik wel meevallen.Ex Nunc schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:40:
[...]
Best wel een duur grapje voor zoiets. Wel hele goede recensies achterop van ene Sanderink en iemand van Strukton
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er werdt ons gevraagd of we die krengen als presentje aan consultants wilde geven..Ex Nunc schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:40:
[...]
We hebben vriendelijk gelachen omdat we dachten dat t een grap was..totdat er dus 1 exemplaar op de afdeling verscheen.
Gelukkig bleef het daarbij

M.i. is het tijd dat hij zijn bedrijven verkoopt en stopt met "ondernemen" maar het wrange is dat er één iemand is die hier van zal profiteren : Mevrouw Rijbroek.
Someone put Sanderink in a strait jacket. Jezus christus. 
Dit is rian aan het werk. Drijft die ouwe tot waanzin. In haar voordeel.

Dit is rian aan het werk. Drijft die ouwe tot waanzin. In haar voordeel.
M'n magische bol werken.
Verzint ie nou een nieuwe term? . Zou hij aan kobaltvergiftiging of dementie lijden? Hij stond vroeger toch echt bekend als een scherpe zuinige zakenman.
Zover ik begreep, ontnam ze hem zijn medicijnen, met een raaskal over de pharmaindustrie enzo, en schuift alternatieve geneeswijze voor. Het werkt natuurlijk voor geen meter maar het maakt voor Rian makkelijk om hem zo te beinvloeden.
Ik durf te wedden dat nu voorgesteld wordt het gehele bedrijf te verkopen om te beschermen tegen de oh zo vijandelijke russen, terwijl het naar mijn inziens een omgekeerd trojaans paard is.
Ik snap niet dat niemand in zijn of hun kringen, hier ingrijpt. Rian eruit schopt, ff geen invloed meer, die ouwe een tijdje in een hospitaal neerzet, m weer even laat wennen aan de medicijnen, en rian in alle vlakken ontbinden.
Dit gaat een keer mis.
Edit: Dit doet me denken aan die zaak in waarin een gozer z'n vriendin hier op straat in Lissabon doodgeslagen heeft. Iedereen waarschuwde er links / rechtsom dat het een keer fout zou gaan. En dat ging het ook. Zo is het ook hier met die soap. Het wordt steeds krankzinniger.
Ik durf te wedden dat nu voorgesteld wordt het gehele bedrijf te verkopen om te beschermen tegen de oh zo vijandelijke russen, terwijl het naar mijn inziens een omgekeerd trojaans paard is.
Ik snap niet dat niemand in zijn of hun kringen, hier ingrijpt. Rian eruit schopt, ff geen invloed meer, die ouwe een tijdje in een hospitaal neerzet, m weer even laat wennen aan de medicijnen, en rian in alle vlakken ontbinden.
Dit gaat een keer mis.
Edit: Dit doet me denken aan die zaak in waarin een gozer z'n vriendin hier op straat in Lissabon doodgeslagen heeft. Iedereen waarschuwde er links / rechtsom dat het een keer fout zou gaan. En dat ging het ook. Zo is het ook hier met die soap. Het wordt steeds krankzinniger.
[Voor 22% gewijzigd door Jism op 10-05-2023 08:09]
M'n magische bol werken.
Bestaande term. Beschrijft een Russisch systeem van oligarchen en een meewerkende trias politica om bedrijfsonteigening te faciliteren. Blijkbaar is Sanderink er van overtuigd geraakt dat de lange arm van Moskou tot in Nederland reikt en hier dezelfde macht heeft.spartaan1986 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:58:
Verzint ie nou een nieuwe term? . Zou hij aan kobaltvergiftiging of dementie lijden? Hij stond vroeger toch echt bekend als een scherpe zuinige zakenman.
Omdat het natuurlijk een botte en eigenwijze kerel is van zichzelf, die al eigenlijk heel zijn leven nooit naar iemand anders heeft geluisterd behalve zijn moeder. Als je al van "vrienden" kan spreken, dan zijn ze ook al oud en hebben (of hadden) ze een positie in een van zijn bedrijven. Bij een uitval in de privesfeer ben je ook gelijk je aanstelling/baan kwijt. Als er al iemand tussen zou zitten die niet ja en amen knikt naar alles wat uit zijn mond komt.Jism schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:04:
Het omzetten van het vermogen van Sanderink van aandelen/eigenaarschap naar pure cash is maar voor één persoon een voordeel. En dat is niet Sanderink zelf.
-- edit
Als je ziet wat er op de Amsterdamse Zuid-As zit/zat dan is dat ook niet vreemd. Of ze dan interesse zouden hebben in de kleine vis Sanderink is totaal een andere vraag.FirePuma142 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:08:
Blijkbaar is Sanderink er van overtuigd geraakt dat de lange arm van Moskou tot in Nederland reikt en hier dezelfde macht heeft.
[Voor 18% gewijzigd door Qwerty-273 op 10-05-2023 08:19]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.
Ja maar hij is gewoon niet meer bij zinnen, capabel op het moment. En zij maakt daar ernstig gebruik van. Dat is obvious, en dat zag je bij de vorige slachtoffers ook, waar sex het middel was.
Poh gewoon een nationaal bedrijf he; dat ff volledig naar de kut wordt geholpen op deze manier.
Poh gewoon een nationaal bedrijf he; dat ff volledig naar de kut wordt geholpen op deze manier.
M'n magische bol werken.
Zijn cyberexpert/veiligheidsadviseur zal dit wel ontdekt hebben

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zou misschien beter voor iedereen zijn. Maar Centric kan hij niet verkopen omdat er geen zeggenschap over de aandelen meer is en de zeggenschap over Antea en Strukton lijkt ook ontnomen te gaan worden. Ben wel benieuwd of de overheid dan tot een gedwongen verkoop kan overgaan of andere plannen heeft.bvdbos schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 07:24:
[...]
M.i. is het tijd dat hij zijn bedrijven verkoopt en stopt met "ondernemen"
Uhm Centric zit bij heel veel gemeentes en overheidsorganen. Dus dat lijkt mij voor Rusland juist heel interessant.Qwerty-273 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:13:
Of ze dan interesse zouden hebben in de kleine vis Sanderink is totaal een andere vraag.
Als alle perikelen rond Sanderink van de afgelopen jaren er niet waren geweest had ik dat laatste bericht best nog wel willen geloven. Nu klinkt het toch net iets meer als een volgende conspiracy van een ouwe dorpsgek.
Player1s Twitch
Sanderink en Rijbroek zijn echt "the gift that keeps on giving".
Wat een chaos.
Wat een chaos.
Dus omdat je bang bent dat de Russen het bedrijf over nemen, verkoop je het, want... dan is het wel veilig voor de Russen? 

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
Ik denk dat hij bang is dat het bedrijf onteigend wordt. Dan is verkopen de betere optie want dan krijg je er nog geld voor..oisyn schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:18:
Dus omdat je bang bent dat de Russen het bedrijf over nemen, verkoop je het, want... dan is het wel veilig voor de Russen?
FTFYdowntime schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:52:
[...]
Ik denk dat hij zij bang is dat het bedrijf onteigend wordt. Dan is verkopen de betere optie want dan krijg je er nog geld voor.

Zij is daar niet bang voor. Zij wil gewoon het geld en zij heeft hem bang gemaakt dat zijn bedrijf onteigend kan worden als hij het niet snel verkoopt.
Maar zijn argument dat hij het op deze manier uit handen houdt van de Russen gaat natuurlijk nergens over 

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"
Let op:
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops