Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Iemand verbieden om iets te publiceren zonder rechterlijke uitspraak. Daar moet je toch smakelijk om lachen. In welk parallel universum leeft die kant toch. Denken ze dat we in de VS zitten of zo?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:07
zwahiel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:11:
[...]

Iemand verbieden om iets te publiceren zonder rechterlijke uitspraak. Daar moet je toch smakelijk om lachen. In welk parallel universum leeft die kant toch. Denken ze dat we in de VS zitten of zo?
Er is ook geen serieuze advocaat die zo'n brief stuurt. Het dient namelijk geen enkel (juridisch) doel.

Alleen een advocaat die geen nee durft te zeggen tegen zijn cliënt stuurt zo'n reactie.

Iemand al een keer geteld hoeveel advocaten hij al versleten heeft?

En was de recente woonplaatswijziging wellicht ingegeven om bij een andere rechtbank uit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men kan pressie zetten. Maar of je er wat uit kunt krijgen is een tweede.

Dit zijn gewoon duur betaalde advocaten en zolang zij hun invoice kunnen sturen met daarin hun honorarium zal het hun een worst wezen. Je weet dat de baas van Centric geld heeft. Die leg je niet links neer of verkoop je geen nee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nes01No schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:04:
[...]

Weigerden in goed Nederlands het is nogal oud dit nieuws:-) hoe de huidige jaarrekeningen zijn is een ander verhaal. Destijds dat is toen.....
Als Van Rijbroek ergens bij betrokken is zou ik als ik accountant was alles wel drie keer narekenen. Beter nog, de opdracht doorgeven ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 11:26

Plasma_Wolf

Student

Een vervolg op de zaak van Centric tegen Brigitte van Egten
Wild Chocolate schreef op woensdag 27 april 2022 @ 13:16:
Ik hoop toch dat een rechter resoluut afrekent met zo'n claim en Centric op z'n donder geeft voor misbruik van procesrecht. Als ik me niet vergis, heeft de rechter Van Egten keer op keer in het gelijk gesteld.
De rechter heeft de claim inderdaad afgewezen, en direct een sanctie geplaatst op een mogelijke nieuwe poging. Als Centric en/of DSS opnieuw beslag leggen in deze zaak, moeten ze aan van Egten 1 miljoen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Plasma_Wolf schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:13:

[...]

De rechter heeft de claim inderdaad afgewezen, en direct een sanctie geplaatst op een mogelijke nieuwe poging. Als Centric en/of DSS opnieuw beslag leggen in deze zaak, moeten ze aan van Egten 1 miljoen betalen.
Die uitspraak was wel te verwachten natuurlijk. Ben benieuwd wat de volgende stap wordt. Misschien begint nu de endgame van van Rijbroek, waarin ze Sanderink voorstelt al zijn eigendommen aan haar over te dragen zodat er bij hem geen beslag meer te leggen valt.

Toch ook weer verbazend hoe ze ermee denken weg te komen, "toevallig gekozen datum" yeah right!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plasma_Wolf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 11:26

Plasma_Wolf

Student

Het is mij niet helemaal duidelijk geworden of de claim van 60 miljoen ook is afgewezen. Lijkt me van wel, maar het ik heb het niet letterlijk gelezen in het artikel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Inmiddels kan je toch ook met goed fatsoen niet meer bij Centric werken? Dan financier je dit soort wangedrag…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Plasma_Wolf schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:19:
Het is mij niet helemaal duidelijk geworden of de claim van 60 miljoen ook is afgewezen. Lijkt me van wel, maar het ik heb het niet letterlijk gelezen in het artikel.
Om (conservatoir) beslag te leggen moet je naar de rechter. Deze toetst oppervlakkig. Daarna dient de eiser een normale zaak aan te spannen.

In dit geval heeft de oppervlakkige toets gefaald. In theorie hoeft dat een normale rechtzaak niet in de weg te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat beslag leg je inderdaad, als je of men het vermoeden heeft dat hij of zij het geld tijdens of na de rechtzaak weg kan sluizen. Ik heb het zakelijk ook gehad, en na een spoedprocedure eraf gekregen. De hele civiele procedure gewonnen, en er zelf 5k schadevergoeding uitgehaald. De hele civiele procedure was geheel onterecht. Sommige advocaten zijn echt klootzakken en misbruiken iedere mogelijkheid binnen de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:20:
Men kan pressie zetten. Maar of je er wat uit kunt krijgen is een tweede.

Dit zijn gewoon duur betaalde advocaten en zolang zij hun invoice kunnen sturen met daarin hun honorarium zal het hun een worst wezen. Je weet dat de baas van Centric geld heeft. Die leg je niet links neer of verkoop je geen nee.
Een rechter heeft begin 2021 Sanderink's advocaat hier al eens op aangesproken. Dat de advocaat een rol heeft in het onder controle houden van een client.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Podcast "Achter gesloten deuren" van het FD: https://fd.nl/bedrijfslev...ownotes-sanderink-podcast
Seizoen 1... zal mij benieuwen hoeveel seizoenen nog gaan volgen.

[ Voor 23% gewijzigd door PalingDrone op 04-05-2022 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52

Qwerty-273

Meukposter

Frieda schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:18:
Ben benieuwd wat de volgende stap wordt. Misschien begint nu de endgame van van Rijbroek, waarin ze Sanderink voorstelt al zijn eigendommen aan haar over te dragen zodat er bij hem geen beslag meer te leggen valt.
Dat is er toch al? Via zijn nalatenschap stichting waar zij bestuurder van gemaakt is. Ja dat is pas na zijn overlijden, maar tot die tijd denk ik niet dat hij ook maar iets zal weigeren wat ze vraagt.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

eamelink schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:26:
Inmiddels kan je toch ook met goed fatsoen niet meer bij Centric werken? Dan financier je dit soort wangedrag…
Dus ik neem aan dat jij geen benzine/diesel/gas meer verbruikt want daarmee financieer je de oorlog in Oekraine...

De mensen op de vloer van Centric doen gewoon hun werk, IT dienstverlening voor bedrijven...die hebben niets met deze praktijken...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Mike2k schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:05:
Dus ik neem aan dat jij geen benzine/diesel/gas meer verbruikt want daarmee financieer je de oorlog in Oekraine...
Tu quoque.
De mensen op de vloer van Centric doen gewoon hun werk, IT dienstverlening voor bedrijven...die hebben niets met deze praktijken...
Mee eens hoor, maar ergens ligt uiteraard een grens waar je je niet meer kan 'verschuilen' achter 'doen gewoon hun werk'. Eerst hadden ze alleen een knotsgekke eigenaar, nu blijkt ook het bestuur van Centric daar aan mee te doen. Dan begint op z'n minst het moment dat je als medewerker je conclusies moet trekken erg dichtbij te komen, als dat punt niet inmiddels achter ons ligt. De opbrengsten van de arbeid van de 'gewone' medewerkers worden nu ingezet om met malafide juridische procedures het leven van onschuldigen zuur te maken. Dat is niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Qwerty-273 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:00:
[...]

Dat is er toch al? Via zijn nalatenschap stichting waar zij bestuurder van gemaakt is. Ja dat is pas na zijn overlijden, maar tot die tijd denk ik niet dat hij ook maar iets zal weigeren wat ze vraagt.
Dit zou door Sanderink in het verleden wel zijn weersproken:
- https://www.agconnect.nl/...ijbroek-krijgt-niet-alles

Bijzonder detail: De ontkenning is per e-mail verzonden. Van Rijbroek zou toegang hebben (gehad) tot het e-mail adres van Sanderink :) * doet aluhoedje weer af

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar krijgt wel toegang tot het authoriseren van betalingen. :P Laat Rian van rijbroek een groffe meer dan 2 ton inmiddels te hebben berekend aan Centric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:06
Herman schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 16:34:
[...]

Dit zou door Sanderink in het verleden wel zijn weersproken:
- https://www.agconnect.nl/...ijbroek-krijgt-niet-alles

Bijzonder detail: De ontkenning is per e-mail verzonden. Van Rijbroek zou toegang hebben (gehad) tot het e-mail adres van Sanderink :) * doet aluhoedje weer af
Het verhaal gaat altijd dat Sanderink niet aan e-mail doet, dus dat aluhoedje mag best op blijven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

anboni schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 18:00:
[...]

Het verhaal gaat altijd dat Sanderink niet aan e-mail doet, dus dat aluhoedje mag best op blijven...
In de mail stond anders gewoon "deze mail is door de heer Sanderink zelf geschreven en verstuurd" dus, seems legit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Rukapul schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:21:
[...]

En was de recente woonplaatswijziging wellicht ingegeven om bij een andere rechtbank uit te komen?
Van wie is deze wijziging?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
PcDealer schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:56:
[...]

Van wie is deze wijziging?
Sanderink, volgens recent artikel van de Tubantia journaliste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:47

Lordy79

Vastberaden

Qwerty-273 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 15:00:
[...]

Dat Rijbroek bestuurder wordt van de stichting die de macht heeft betekent niet dat ze eigenaar is. De stichting geeft certificaten van aandelen uit en wie die certificaten bezit is eigenaar.
Het idee van zo'n stichting is juist dat de macht in een vennootschap wordt losgesneden van het bezit.
De stichting mag dus wel veel zoals het aanstellen van leden van de raad van commissarissen die weer bestuurders benoemt.

Dat Rian erfgename wordt van de certificaten is niet onwaarschijnlijk maar daarvoor moet je het testament van de huidige eigenaar kennen en dat is niet openbaar.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:16

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Plasma_Wolf schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:13:

[...]

Het FD heeft hier vandaag ook nog een artikel over gemaakt, helaas wel achter een paywall.
Samenvatting hier te lezen: https://www.agconnect.nl/...maakte-misbruik-van-recht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Wild Chocolate schreef op woensdag 27 april 2022 @ 13:16:
Ik hoop toch dat een rechter resoluut afrekent met zo'n claim en Centric op z'n donder geeft voor misbruik van procesrecht. Als ik me niet vergis, heeft de rechter Van Egten keer op keer in het gelijk gesteld.
Alfisti schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:16:
[...]

Het FD heeft hier vandaag ook nog een artikel over gemaakt, helaas wel achter een paywall.
Samenvatting hier te lezen: https://www.agconnect.nl/...maakte-misbruik-van-recht
Mijn vertrouwen in ons rechtssysteem wordt niet beschaamd, gelukkig 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Interessante uitspraak! Misbruik van recht wordt niet vaak aangenomen in Nederland. Daarvoor moet je het wel heel bont maken. Wat een afgang dat een voorheen toonaangevend bedrijf als Centric zich hiervoor leent. Kennelijk zitten er in het bestuur van Centric alleen nog maar jaknikkers zonder integriteit. De integere bestuurders zijn immers ontslagen of hebben zelf ontslag genomen.

Ook interessant: Centric maakt al sinds jaar en dag gebruik van het gerenommeerde advocatenkantoor CMS. Dit keer is gekozen voor een advocaat uit Sittard. Kennelijk wilden de advocaten van CMS zich (terecht!) niet branden aan deze schandalige beslaglegging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Vanaf 25 november 2022 hebben (de advocaten van) [eiseres] en [A] met elkaar gecorrespondeerd (…)
Da's best knap 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Lan Mandragoran schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:48:
[...]

Interessante uitspraak! Misbruik van recht wordt niet vaak aangenomen in Nederland. Daarvoor moet je het wel heel bont maken. Wat een afgang dat een voorheen toonaangevend bedrijf als Centric zich hiervoor leent. Kennelijk zitten er in het bestuur van Centric alleen nog maar jaknikkers zonder integriteit. De integere bestuurders zijn immers ontslagen of hebben zelf ontslag genomen.

Ook interessant: Centric maakt al sinds jaar en dag gebruik van het gerenommeerde advocatenkantoor CMS. Dit keer is gekozen voor een advocaat uit Sittard. Kennelijk wilden de advocaten van CMS zich (terecht!) niet branden aan deze schandalige beslaglegging.
Inderdaad goed om te zien dat een gerenommeerd kantoor zich hiervoor niet leent. Ik ben wel benieuwd of de dienstdoende advocaat nu nog ergens een tik op de vingers krijgt, van de deken o.i.d.

EDIT: Vermoedelijk moet er dan eerst iemand een klacht indienen. Als ik van Echten was, zou ik dat nog ff laten doen...

[ Voor 5% gewijzigd door Wild Chocolate op 18-05-2022 23:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Podcast van BNR "De Technoloog" (waar ooit een memorabel interview over de smart blockchain met Rian plaatsvond.)
"Er is geen uitweg meer in de kwestie Sanderink."
Te gast is Stijn van Gils, journalist bij het FD. Stijn verdiepte zich de afgelopen jaren in de kwestie Sanderink. Hij kwam onder meer 'per ongeluk' in een interview terecht met de Centric-topman en schreef talloze artikelen over het ICT-bedrijf.
https://www.bnr.nl/podcas...r-in-de-kwestie-sanderink

Een informatief uurtje luisteren zonder dat je een FD login nodig hebt.

Acties:
  • +36 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-P3dMP-svTSMdBIAp755biux9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/79q5MA3XiKxY8umVHjiO1OZO.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-09 11:44
Alle overheidscommunicatie moet gaan verlopen via de darkweb IoT smart blockchain? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeoh
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-08 18:58

Jeoh

blaat

Natuurlijk, want als je SMSjes op de smartcyberblockchain zitten kan je ze niet verwijderen en zijn ze 97% cyberveilig tegen hackers.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Komt nog bij dat Mark single is, wel wat digitale hulp kan gebruiken én een leugentje helemaal niet schuwt. Ik ben geen koppelaar maar dit is toch wel een perfecte combinatie? Mark en Rian, klopt toch prima (net als Henk en Ingrid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
https://fd.nl/bedrijfslev...-onderzoeker-ixe2caBMxNkD

Wat een soap blijft het!

Zoals je het nu post is het een linkdrop, zeker bij een paywall. Quote s.v.p. de essentiële delen uit het artikel of geef zelf een korte samenvatting, zodat mensen weten waar het over gaat. Zie ook: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops

[ Voor 50% gewijzigd door defiant op 27-05-2022 00:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Doe dan op z'n minst een quote of geef aan waarom het interssant is :> Het zit namelijk achter een betaalmuur ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Herman schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:53:
[...]

Doe dank op z'n minst een quote of geef aan waarom het interssant is :> Het zit namelijk achter een betaalmuur ;)
Een zeldzame link zonder paywall: https://www.tubantia.nl/e...j-is-ontmaskerd~a374c015/

Komt er mooi makkelijk vanaf... als ie echt zo de kluit heeft lopen belazeren had ie minimaal echt geschorst moeten worden. Maar ja, iets met witte boorden. :+

[ Voor 17% gewijzigd door Bastien op 24-05-2022 21:02 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Herman schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 20:53:
[...]

Doe dank op z'n minst een quote of geef aan waarom het interssant is :> Het zit namelijk achter een betaalmuur ;)
O sorry, bij mij is die namelijk wel gratis te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhWolf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-09 11:44
Wackmack schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 21:28:
[...]

O sorry, bij mij is die namelijk wel gratis te lezen.
Omdat je nog niet door je 5 gratis artikelen per periode heen bent. Maar FD maakt wel degelijk gebruik van een betaalmuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bastien schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 21:00:
[...]

Een zeldzame link zonder paywall: https://www.tubantia.nl/e...j-is-ontmaskerd~a374c015/

Komt er mooi makkelijk vanaf... als ie echt zo de kluit heeft lopen belazeren had ie minimaal echt geschorst moeten worden. Maar ja, iets met witte boorden. :+
Schitterend. Lekker voor die advocaat ook. 4 maanden geschorst. Maar iets zegt me dat het honorarium meer dan voldoende was om even 4 maanden geen advocaatje meer te spelen.

Van Rijbroek is een narcist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Ik vind dattie er nog genadig vanaf is gekomen. Dit soort shit zou knetterhard afgestraft moeten worden. Vertrouwen in de rechtstraat ligt aan het fundament van een democratische rechtstaat, het schenden daarvan mag van mij echt wel het einde van iemand zijn professionele carrière betekenen. Op zn minst.
Maargoed, wie ben ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Voorwáárdelijk geschorst. Proeftijdje uitzitten en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:30

3DDude

I void warranty's

PalingDrone schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:08:
Podcast "Achter gesloten deuren" van het FD: https://fd.nl/bedrijfslev...ownotes-sanderink-podcast
Seizoen 1... zal mij benieuwen hoeveel seizoenen nog gaan volgen.
aflevering 2 en 3 zijn er ook haha. :+

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Osiris schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 22:58:
[...]

Voorwáárdelijk geschorst. Proeftijdje uitzitten en gaan met die banaan.
Mja, dit staat niet fraai op je CV als advocaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Het FD heeft een artikel waarin staat dat er beslag wordt gelegd op een boerderij van Sanderink om zijn schuld aan zijn ex te betalen.

https://www.bva-auctions..../lot/64725/19141009?pid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Lordy79 schreef op maandag 30 mei 2022 @ 23:09:
Het FD heeft een artikel waarin staat dat er beslag wordt gelegd op een boerderij van Sanderink om zijn schuld aan zijn ex te betalen.

https://www.bva-auctions..../lot/64725/19141009?pid=0
Kleine verbetering, er is beslag gelegd en de veilig staat gepland voor 4 juli. De kavels worden stuk voor stuk bij opbod verkocht tot het totaal van een kleine 2 miljoen (1,96) euro is bereik, de verbeurdverklaarde dwangsommen van van Egten aan Sanderink. Enige manier om de veiling te voorkomen is betaling van Sanderink. En er staat no geen aantal ton open.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

PolarBear schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:19:
[...]

Kleine verbetering, er is beslag gelegd en de veilig staat gepland voor 4 juli. De kavels worden stuk voor stuk bij opbod verkocht tot het totaal van een kleine 2 miljoen (1,96) euro is bereik, de verbeurdverklaarde dwangsommen van van Egten aan Sanderink. Enige manier om de veiling te voorkomen is betaling van Sanderink. En er staat no geen aantal ton open.
3 juli zal ie wel betalen dan. Of zelf bieden op de kavels en dan niet betalen om de boel nog meer te traineren.... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:20

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Lordy79 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:05:
[...]

3 juli zal ie wel betalen dan. Of zelf bieden op de kavels en dan niet betalen om de boel nog meer te traineren.... 8)7
Breng die man nou niet op nog meer foute ideeën :+

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Lordy79 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:05:
[...]

"Toewijzing aan de hoogste bieder geschiedt na gunning van de opdrachtgever."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

PolarBear schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:18:
[...]

Gewoon een sympathiek vrindje laten bieden ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Lordy79 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:47:
[...]

Tja en dan betaal je niet en krijg de de deurwaarder voor tonnen zo niet meer achter je aan. En dat eindigt dan ook in beslagnames en executieverkoop. Moet je maar overhebben voor je vriend Sanderink.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:58
[...]

Ik kan me overigens ook voorstellen dat meneer Sanderink niet heel veel vrienden (meer) heeft. Hij schijnt al niet echt een sociaal dier te zijn geweest, maar de invloed van Rian zal dat waarschijnlijk niet hebben verbeterd.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zolang hij rijk is zal hij wel 'vrienden' hebben en mensen die afhankelijk van hem zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Malfunctions schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 10:47:
[...]

Ik kan me overigens ook voorstellen dat meneer Sanderink niet heel veel vrienden (meer) heeft. Hij schijnt al niet echt een sociaal dier te zijn geweest, maar de invloed van Rian zal dat waarschijnlijk niet hebben verbeterd.
Begreep uit het boek dat hij ongeveer iedereen die hem gunstig gezind was weggejaagd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
[...]

Zou niet weten waarom hij dat zou doen. Het doel is om geld over te houden aan de verkoop, zodat Van Egten betaald kan worden. Het doel is niet zijn huis af te pakken. Dus als dat sympathieke vriendje gaat bieden gaat dan geld ook gewoon naar Van Egten. Dan kan hij beter die hele veiling voorkomen en direct zijn ex betalen. Dat laatste verwacht ik ook overigens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Lan Mandragoran schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 13:49:
[...]

Zou niet weten waarom hij dat zou doen. Het doel is om geld over te houden aan de verkoop, zodat Van Egten betaald kan worden. Het doel is niet zijn huis af te pakken. Dus als dat sympathieke vriendje gaat bieden gaat dan geld ook gewoon naar Van Egten. Dan kan hij beter die hele veiling voorkomen en direct zijn ex betalen. Dat laatste verwacht ik ook overigens.
Lees even het draadje terug ;)

Er werd hypothetisch gespeculeerd dat Sanderink een stroman zou kunnen laten bieden. Als die het winnend bod heeft, en vervolgens niets meer van zich laat horen, dan zou het proces nog langer getraineerd worden.

Allemaal erg hypothetisch en onwaarschijnlijk, maar je gaat vanzelf in dergelijke richtingen speculeren omdat er al zoveel gekke dingen voorbij zijn gekomen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peter-rm
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:01
artikel in computable over mogelijk opstappen CEO centric
https://www.computable.nl...&utm_content=topartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 15:18

Croga

The Unreasonable Man

PolarBear schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 13:19:
Als ik die fotos zo zie dan wordt het nog lastig om die 2 miljoen te halen.... Of er moet héél veel grond bij zitten. Dat huis op de fotos gaat niet verder komen dan een half miljoentje, zeker gezien de staat van onderhoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Het gaat om een aantal percelenBij elkaar dus 49.475 m2 / bijna 5 hectare. Daarmee red je het niet inderdaad.

Maar ik meen dat er nog meer percelen geveild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

De uitspraak is te vinden onder ECLI:TADRAMS:2022:73.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Succes met het vinden van een opvolger. Wie durft daar nu nog in te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Ja hij stapt op volgens het FD....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Lordy79 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:12:
Ja hij stapt op volgens het FD....
De complete uitvoerende directie volgens het financieel dagblad.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Gé Brander schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 22:21:
[...]

De complete uitvoerende directie volgens het financieel dagblad.
Inderdaad. Ceo cfo en coo. Dit omdat 3 andere niet uitvoerende bestuurders bepaalde voornemens om Sanderink 'in zijn hok terug te duwen' hebben geblokkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:46

Nobby

Nuts!

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Mooi shitshow dit. Wie zijn de drie niet-uitvoerende bestuurders die denken dat ze wel zonder directie kunnen? Er zijn naast Sanderink nog een paar (vermoedelijk) heren met een flinke portie boter op hun hoofd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ojjorz schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 04:14:
Wie zijn de drie niet-uitvoerende bestuurders die denken dat ze wel zonder directie kunnen?
Op dit moment zijn er twee executives: Johan Taams, CEO en Patrick Rosengarten, CFO. Daarnaast bestaat de one-tier board uit drie non-executives: Louis Luijten, Chairmain of the Board, en Aike Schoots en Peter Mous als non-executive members.
https://www.centric.eu/be/nl/over-centric/governance/
Er zijn naast Sanderink nog een paar (vermoedelijk) heren met een flinke portie boter op hun hoofd.
Die bestuursleden hebben best wel een staat van dienst, als ik het zo bekijk. Ik ben erg benieuwd naar hun beweegredenen om tegen het uitvoerend bestuur te stemmen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Herman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 04:59:
[...]

[...]

[...]

Die bestuursleden hebben best wel een staat van dienst, als ik het zo bekijk. Ik ben erg benieuwd naar hun beweegredenen om tegen het uitvoerend bestuur te stemmen :)
Geen kleine jongens nee... Ze zullen wel nooit een statement maken helaas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Ojjorz schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 05:03:
[...]

Geen kleine jongens nee... Ze zullen wel nooit een statement maken helaas.
Gewoon handpoppen van Sanderink en daar worden ze vast goed voor betaald.

De enige manier om het bedrijf nog te redden is dat het verkocht wordt, er een nieuw, degelijk bestuur aan het roer komt die het vertrouwen van de klant en andere stakeholders terugwint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:03
Lordy79 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 06:01:
[...]

De enige manier om het bedrijf nog te redden is dat het verkocht wordt, er een nieuw, degelijk bestuur aan het roer komt die het vertrouwen van de klant en andere stakeholders terugwint.
Liever vandaag dan morgen. Een substantieel deel van de vitale infrastructuur van de overheid is afhankelijk van dit gekkenhuis. Allemaal zo specifiek dat er nauwelijks van concurrentie gesproken kan worden. De markt gaat dit dus niet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Lordy79 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 06:01:
[...]

Lijkt mij toch listig , je kan wellicht voor onbehoorlijk bestuur worden aangeklaagd ? (geen juridische kennis hier)

Maar je mag en kan toch niet als trekpop functioneren a la een Oligarch onder Poetin ? Daar hebben we hopelijk voldoende wet en regelgeving voor ?

Overigens ben ik er niet zo zeker van dat er niemand de open posities inneemt, er zullen zat opportunisten zijn die er wel een gooi naar willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

PolarBear schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:18:
[...]

Ik vermoed dat sanderink niet de opdrachtgever is van deze veiling ;). Dus de gunning word verleend door een schuldeiser / deurwaarder oid denk ik. En als een meebiedende stroman niks meer laat horen, stappen ze misschien wel naar de eerstvolgende bieder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

CornermanNL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 07:49:
[...]

Lijkt mij toch listig , je kan wellicht voor onbehoorlijk bestuur worden aangeklaagd ? (geen juridische kennis hier)
Onbehoorlijk bestuur heeft een vrij hoge drempel. En het ging om de vraag of er een gang naar de ondernemerskamer gemaakt moest worden om Sanderink 'in zijn hok' terug te duwen. Beslissen om dat níet te doen is geen onbehoorlijk bestuur. (Althans, in juridische zin :P)

Volgens mij - excuse me if I'm wrong - hangt er boven Centric een stichting administratiekantoor die uiteindelijk de baas is en die zal nu nieuwe bestuurders moeten zoeken. Daar trekt Sanderink natuurlijk aan te touwtjes (of mevr. Rijbroek) En ik denk ook net als jij dat er wel mensen te vinden zijn die het willen doen maar het bedrijf is zeker besmet.
je mag en kan toch niet als trekpop functioneren a la een Oligarch onder Poetin ? Daar hebben we hopelijk voldoende wet en regelgeving voor ?
Tja, de eigenaar (aandeelhoudersvergadering) besluit en dat is natuurlijk een belangrijk recht. Uiteindelijk moet er gewoon met de voeten gestemd wordend door stakeholders zoals klanten en ik begreep dat DNB het contract niet heeft verlengd. Zoals gezegd: het bedrijf is besmet en vanuit het ministerie van binnenlandse zaken zal er ook wel een dringend advies aan gemeenten komen om geen nieuwe contracten met Centric te sluiten / verlengen en ja, dan is het einde in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
Marcva schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 07:27:
[...]

Liever vandaag dan morgen. Een substantieel deel van de vitale infrastructuur van de overheid is afhankelijk van dit gekkenhuis. Allemaal zo specifiek dat er nauwelijks van concurrentie gesproken kan worden. De markt gaat dit dus niet oplossen.
De centric applicaties voor gemeentes is software waar je niet zomaar vanaf komt. Gaat enorm veel geld en moeite kosten. Normale hosting en beheercontracten is niet echt een issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

m3gA schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:40:
[...]

De centric applicaties voor gemeentes is software waar je niet zomaar vanaf komt. Gaat enorm veel geld en moeite kosten. Normale hosting en beheercontracten is niet echt een issue.
En tijd misschien, misschien zijn gemeentes er wel mee bezig over te stappen op iets anders?

De chinese camera's hebben ze immers ook weg gedaan ;)

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ojjorz schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 04:14:
Mooi shitshow dit. Wie zijn de drie niet-uitvoerende bestuurders die denken dat ze wel zonder directie kunnen? Er zijn naast Sanderink nog een paar (vermoedelijk) heren met een flinke portie boter op hun hoofd.
Toeval of niet, maar alle 3 de niet-uitvoerende bestuurders die tegen hebben gestemd zijn onderdeel geworden van het bestuur nadat deze hele shitshow begon. Ze wisten dus waar ze aan begonnen en het zou mij niets verbazen als dit akkefietje wellicht ook besproken is tijdens de sollicitatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcva
Marzman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:45:
[...]

En tijd misschien, misschien zijn gemeentes er wel mee bezig over te stappen op iets anders?

Er zijn eigenlijk maar twee leveranciers voor gemeenten: Pink en Centric. Een paar grote gemeenten hebben volgens mij zelf wat ontwikkeld. Voor kleinere gemeenten is dat niet te doen en zijn dus afhankelijk.
Hoe goed het product ook is, als afnemer wil je niet afhankelijk zijn van een bedrijf met deze staat van dienst.
Is dus wel iets anders dan een camera ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 07:57:
[...]

Ik vermoed dat sanderink niet de opdrachtgever is van deze veiling ;). Dus de gunning word verleend door een schuldeiser / deurwaarder oid denk ik. En als een meebiedende stroman niks meer laat horen, stappen ze misschien wel naar de eerstvolgende bieder.
Exact wat ik bedoelde 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zonder paywall: nieuws: Centric-directie dient ontslag in na conflict met eigenaar Sanderink :P
Marzman schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:45:
[...]

De grote systemen zijn duur zat om een Europese aanbesteding verplicht te maken. Dan zou een massale migratie zichtbaar moeten zijn via https://www.tenderned.nl, ik zie het niet.

1 monopolist zou ik overigens sowieso erg graag niet zien..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Als Centric zo essentieel is voor de (digitale) infrastructuur van de samenleving en om werkgelegenheid te waarborgen, kan de overheid niet (in een uiterst geval) overgaan tot nationalisatie?

#zomaareengedachtegang O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Marcva schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:07:
[...]

Er zijn eigenlijk maar twee leveranciers voor gemeenten: Pink en Centric.
Dat gaat dan specifiek over software als BRP (StUF-BG), er zijn nog veel meer soorten software van Centric in gebruik.

Toevallig werk ik voor een concurrent op een ander vlak voor gemeenteland, maar er zijn ook wel taartpunten waar ze in de praktijk de enige realistische leverancier zijn m.u.v. maatwerk of hele andere processen, niet iedere gemeente werkt op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcva
Noxious schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:14:
[...]

Dat gaat dan specifiek over software als BRP (StUF-BG), er zijn nog veel meer soorten software van Centric in gebruik.

Toevallig werk ik voor een concurrent op een ander vlak voor gemeenteland, maar er zijn ook wel taartpunten waar ze in de praktijk de enige realistische leverancier zijn m.u.v. maatwerk of hele andere processen, niet iedere gemeente werkt op dezelfde manier.
Ja, bevolking en gebouwen. Maar denk ook aan het hele Sociaal Domein: bijstandsuitkeringen, Jeugdzorg, Wmo. Dacht ook financiën. DNB heeft ook software van ze.
Post en archiefsystemen zijn wel wat algemener, net als de reguliere kantoorautomatisering natuurlijk. Daar zit Centric niet dacht ik.
Ze zitten juist in de core business van de overheid. Dat is het zorgelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Als ik de nieuwsberichten moet geloven, dan wordt Peter Mous de nieuwe CEO. Hij was dus al een niet-uitvoerend bestuurslid. (Bron)

Wellicht dat Sanderink hiermee een bestuursvoorzitter heeft die minder uit de pas gaat lopen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Herman op 08-06-2022 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonde, maar ik geef er ook geen reet meer om eerlijk gezegd. Als na zoveel keren dan nog niet duidelijk voor je is dat je een charlatan naast je hebt die als een soort proxy alles wat je hebt aan het ruinieren is en met de meest krankzinnige dingen uit de kast komt dan moet je blijkbaar goed vallen voordat je het met eigen ogen ziet.

Die man is blind. Zij buit hem uit. Ze verdiend er grof aan. Iedereen erom heen houdt het in stand. Dat mens moet gewoon strafrechterlijk worden vervolgd voor de schade die ze berokkend heeft aan Sanderink en naasten. Wat een vreselijk mens is Rian van rijbroek ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-09 21:28
Het gaat maar door:
Tubantia: Vriendin van Sanderink beschuldigt zijn ex van poging tot zware mishandeling.
https://www.tubantia.nl/e...re-mishandeling~aa8f86a0/

Wie had het ooit kunnen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:20

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

moppentappers schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:02:
Het gaat maar door:
Tubantia: Vriendin van Sanderink beschuldigt zijn ex van poging tot zware mishandeling.

Helaas achter een paywall. Kan je een kleine opsomming plaatsen? :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Gerard Sanderinks vriendin Rian van Rijbroek heeft aangifte gedaan tegen zijn ex wegens een poging tot zware mishandeling. Ze verdenkt Brigitte van Egten van het saboteren van haar auto. Daarmee komt er opnieuw een hoofdstuk bij in de verbeten juridische strijd tussen de twee vrouwen.
Rian claimt dat tijdens de beslaglegging van documenten/bestanden in haar huis met haar auto is geknoeid.
Advocaat Gino van Tilborg: „Het gebeurde in de garage, waar Van Rijboek niet aanwezig mocht zijn. De auto werd nagekeken op de aanwezigheid van bestanden om in beslag te nemen. Maar wat zij niet wisten is dat er een camera loopt in die garage. Van Rijbroek heeft gezien dat de ict’er wat raar ergens onder het stuur ‘rommelde’. Daarna opende hij de motorkap”. Ook daar zou de ict’er zich verdacht hebben gedragen, aldus Van Tilborg.
Lekker substantiele bewijzen weer zo te zien :+

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 23:22
Woy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:13:
[...]

Rian claimt dat tijdens de beslaglegging van documenten/bestanden in haar huis met haar auto is geknoeid.

[...]

Ze heeft nu een smart-distributieketting gekregen in d'r koekblik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:07:
[...]

Zonde, maar ik geef er ook geen reet meer om eerlijk gezegd. Als na zoveel keren dan nog niet duidelijk voor je is dat je een charlatan naast je hebt die als een soort proxy alles wat je hebt aan het ruinieren is en met de meest krankzinnige dingen uit de kast komt dan moet je blijkbaar goed vallen voordat je het met eigen ogen ziet.

Die man is blind. Zij buit hem uit. Ze verdiend er grof aan. Iedereen erom heen houdt het in stand. Dat mens moet gewoon strafrechterlijk worden vervolgd voor de schade die ze berokkend heeft aan Sanderink en naasten. Wat een vreselijk mens is Rian van rijbroek ook.
Het kan niet anders dat die Rian iets doet/heeft waardoor ze dit soort mannen letterlijk en figuurlijk bij de ballen pakt. Dit is niet het eerste "slachtoffer". Ben zo benieuwd of we er ooit achter komen welke spelletjes zij speelt met haar zogenaamde partners.

Ook als je terug kijkt naar eerdere gevallen, dan blijft het mega bizar dat veel van die mannen niet eens willen praten wat er gebeurd is (met hun)...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
moppentappers schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:02:
Het gaat maar door:

Denk dat je bedenken bedoelt en uhh, rijbroek :+

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Woy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:13:
[...]

Advocaat Gino van Tilborg: „Het gebeurde in de garage, waar Van Rijboek niet aanwezig mocht zijn. De auto werd nagekeken op de aanwezigheid van bestanden om in beslag te nemen. Maar wat zij niet wisten is dat er een camera loopt in die garage. Van Rijbroek heeft gezien dat de ict’er wat raar ergens onder het stuur ‘rommelde’.

Let op de formulering: de advocaat zegt wat Rian zag. Blijkbaar heeft hij de beelden (die er waarschijnlijk niet eens zijn) dus zelf niet eens gezien en is het weer Rian geloven op haar mooie blauwe ogen...

Als het gevolg is dat Van Egten wordt beschuldigd van poging tot mishandeling, dan zou dit onderzoek van de auto op civielrechtelijke gronden door een partij van Van Egten gedaan zijn. Dat kan toch nooit zonder dat de partij Sanderink/Van Rijbroek ook een vertegenwoordiging erbij mag hebben?

[edit]
Inmiddels het artikel kunnen lezen. Inderdaad onderzoek in opdracht van Van Egten, onder leiding van een deurwaarder. Die laatste zou in principe garant moeten staan voor een juiste afhandeling. (al kan een ICT-er hem wellicht alles wijsmaken...).
Maar het lijntje naar van Egten is nu nog boterzacht en kan pas worden opgehelderd als die opdracht tot sabotage boven water komt. Maar daarvoor is/wordt beslag gelegd (in opdracht van Van Rijbroek) op de correspondentie tussen Van Egten/deurwaarder/ICT-er.
Afhankelijk van de uitkomst dus vasle aangifte en smaad terwijl dat juist verboden was door de rechter.
[small](geen idee of die uitspraak alleen voor Sanderink geldt of ook voor zijn meesteres)[/[small]]

Bizar hoe één persoon zo'n ravage kan aanrichten. Hoe kan je in hemelsnaam dat mens aanpakken als het slachtoffer het zelf niet inziet?

[ Voor 35% gewijzigd door Titusvh op 09-06-2022 10:24 . Reden: artikel gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Titusvh schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:10:
[...]

Bizar hoe één persoon zo'n ravage kan aanrichten. Hoe kan je in hemelsnaam dat mens aanpakken als het slachtoffer het zelf niet inziet?
Dit icm waarom ziet het slachtoffer deze shitstorm niet... Er moet meer zijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JB schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:15:
[...]

Die man is 73, misschien is hij aan het dementeren. En verder zal het ook niet zo'n grote gevolgen meer hebben voor hem als zijn bedrijf kapot gaat. Het is niet dat hij nog een hele carriere voor de boeg heeft.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Marzman schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:02:
[...]

Die man is 73, misschien is hij aan het dementeren. En verder zal het ook niet zo'n grote gevolgen meer hebben voor hem als zijn bedrijf kapot gaat. Het is niet dat hij nog een hele carriere voor de boeg heeft.
Nee inderdaad, stelt voor de rest weinig voor allemaal 7(8)7

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Laatst online: 19:52

Qwerty-273

Meukposter

JB schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:37:
Ook als je terug kijkt naar eerdere gevallen, dan blijft het mega bizar dat veel van die mannen niet eens willen praten wat er gebeurd is (met hun)...
Zou jij als invloed rijke man met een (voormalig) succesvol bedrijf (want daar kiest ze ze toch op uit) in het open vertellen hoe dom je wel niet was? Met in het achterhoofd dat deze mevrouw waarschijnlijk nog behoorlijk wat chantage spullen ergens heeft opgeslagen om bij ook maar een geluidje je weer opgebouwde leven compleet op te blazen. Ik snap ze wel, zwijgen en niet meer op reageren. Een donkere bladzijde (of heel boek soms) is nou niet direct waar je mee loopt rond te zwaaien.

En Sanderink is altijd al een vreemde vogel geweest. Zijn wil is wet, en hij weet het beter dan de rest. Dat was ook al voor Rian in zijn leven kwam.

Ik had deze nieuwe wending niet verwacht, maar het is wel weer een nieuwe bladzijde voor deze soap. 8)7

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
JB schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:15:
[...]

Dat is het punt juist. Er is niet meer, er is minder. Sanderink heeft geen kinderen. En die doen doorgaans moeilijk als het nieuwe vriendinnetje van papa de erfenis er doorheen jast...

Voor de liefhebbers: Google eens op Piet Derksen. Dat was de oprichter van Center Parcs. Die stopte op latere leeftijd ook bakken geld in dubieuze doelen op het gebied van geloof. Maar die had wel kinderen. Daar is nog jaaaaren geprocedeerd over de erfenis.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JB schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 11:16:
[...]

Nee inderdaad, stelt voor de rest weinig voor allemaal 7(8)7
voor hem

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:56
Ik vind het zelf het ergste voor van Egten en de oud-gedienden van Centric. Die zitten ongevraagd in deze shit en het wordt almaar erger.

Dat Sanderink en zijn bedrijven ten onder gaan en hij uit de sloot moet drinken lig ik niet wakker van. Dat is zijn eigen schuld. Maar net als bij mensen die met alcohol oprijden is de schade helaas vaak elders.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Marcva schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:31:
[...] Maar denk ook aan het hele Sociaal Domein: bijstandsuitkeringen, Jeugdzorg, Wmo. [...]
Daar zijn gelukkig een boel alternatieven in, ik werk er voor eentje :P
Pagina: 1 ... 19 ... 29 Laatste

Let op:
Let s.v.p. op ons beleid betreft linkdrops: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#linkdrops