Etherdelta werkt best ok maar je moet heel goed lezen wat je doet, want het werkt niet als een normale exchange. Oprecht goed handleiding lezen.DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:21:
[...]
Interesssant, zie dat ze op Etherdelta te kopen zijn. Is dat een fijne exchange? Ik ken het helemaal niet.
Token Sale endedstefan1988 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:15:
Partnership VeChain met CPChain zojuist announced!
https://medium.com/@thebl...-iot-in-china-519462c6aab
CPChain tokens zijn nog voor een prikkie te krijgen nu!
24 JANUARY
Fijn zou ik het zeker niet noemen. De laatste keer dat ik daar iets gekocht heb ben ik er 15min mee bezig geweest.. weet niet of het intussen wat vlotter werkt.DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:21:
[...]
Interesssant, zie dat ze op Etherdelta te kopen zijn. Is dat een fijne exchange? Ik ken het helemaal niet.
Dat de banken doodsbang zijn wordt echt overdreven. De bedragen die in crypto rondgaan zijn nog altijd minimaal en crypto is er nog lang niet klaar voor om banken te vervangen.deurmatje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:18:
[...]
Dat komt omdat die banken doodsbang zijn. Het liefst verbieden ze alles wat ook maar met een vinger wijst naar hun Monopoly.
Ga er maar van uit dat als banken crypto echt de intentie zouden hebben om crypto te verbieden omdat ze bang zijn, dat je dat echt wel zou merken.
Dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door Bmfd op 31-01-2018 14:25 ]
Zodra ze dat doen gaan veel mensen het gewoon niet opgeven (zoals nu waarschijnlijk al het geval is). Zolang ze een normale methode vinden (zoals bijvoorbeeld van aandelen) is het prima en zullen ze op de lange termijn veel meer eraan verdienen dan dat ze het nu gaan afschieten. Gewoon netjes reguleren zoals de aandelenwereld en iedereen heeft er baat bij (behalve de pump en dump mensen).nemesis2212 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:19:
[...]
ja als zij dit onder de gokwet gaan hangen dan denk ik dat veel nederlanders uitstappen. overheid probeert op allerlei manieren geld van je af te nemen.
Maar het staat toch op 2 exchanges, idex en etherdelta. Op etherdelta kan ik hem trouwens niet vinden, op coinmarketcap staat een vage afkorting ( 0xfae4 ).
Benieuwd of iemand hier in gaat zitten, muntje is wel heel goedkoop nu.
Verwijderd
- En dit willen we dus expliciet voorkomen -
[ Voor 81% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 14:49 ]
Verwijderd
- Geen referrals, vraag er ook niet om -
[ Voor 77% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 14:52 ]
[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 14:52 ]
Dit ja, ik zie de meerwaarde er ook niet echt van in?Elixyr schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:29:
Wat is er zo bijzonder aan Bl3p dat iedereen hier op wil?
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
[ Voor 79% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 14:52 ]
Verwijderd
Goedemiddag,
Vraagje ik heb GET tokens op MEW en wil deze naar Idex krijgen om mee te traden. Hoe krijg ik mijn GET op Idex? Ik moet blijkbaar mijn MEW pairen maar hoe? Kom er niet echt uit.
Vraagje ik heb GET tokens op MEW en wil deze naar Idex krijgen om mee te traden. Hoe krijg ik mijn GET op Idex? Ik moet blijkbaar mijn MEW pairen maar hoe? Kom er niet echt uit.
Kom maar door met dat verbod. Als het geen legitiem betaalmiddel meer is, dan kan de belastingdienst er ook geen belasting meer over heffen. Belastingvrije crypto
(Om deze reden zal het dan ook wel afketsen, zo'n verbod)
Verwijderd
Chat ingekocht. Iets te impulsief. Is al meer gedaald dan de helft en gaat nog veel dieper zakken. Ik kan deze munt echter niet meer traden naar btc. Omdat de waarde lager is dan 0.002.
Kan ik nu wat extra overmaken naar CHAT en dan het totaal omzetten naar btc? Mij lijkt van wel, maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Kan ik nu wat extra overmaken naar CHAT en dan het totaal omzetten naar btc? Mij lijkt van wel, maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Met een marketorder kan je wel traden tegen btc, tenminste ik ga er vanuit dat je via Binance bedoeld?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:35:
Chat ingekocht. Iets te impulsief. Is al meer gedaald dan de helft en gaat nog veel dieper zakken. Ik kan deze munt echter niet meer traden naar btc. Omdat de waarde lager is dan 0.002.
Verwijderd
Verkopen als market order dan kan het wel.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:35:
Tegen marketprice verkopen kan altijd.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:35:
Ik ontvang er graag één. Helaas lukt DM'en niet, omdat ik iemand anders al een DM heb gestuurd met een zelfde vraag en dat mag kennelijk nietbeepee schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:33:
Ik heb ook nog een bl3p ref code. Eerste pm mag hem hebben!
Verwijderd
Het feit dat het een Nederlandse exchange is, makkelijk geld in- en uitboeken.vuurtjih schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:32:
[...]
Dit ja, ik zie de meerwaarde er ook niet echt van in?
Ah ok bedankt, als iemand nog een bl3p ref code heeft hou ik me aanbevolen.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:36:
[...]
Het feit dat het een Nederlandse exchange is, makkelijk geld in- en uitboeken.
Vandaar dus.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:36:
[...]
Heb je ook gewoon https://bitvavo.com/ voor.
[ Voor 71% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 14:52 ]
[ Voor 80% gewijzigd door .oisyn op 31-01-2018 14:52 ]
vanwaar opeens de bl3p hype? ik zie dat zij alleen maar BTC/EUR doen
En als je iets groter denkt is over- en afboeken naar een willekeurige exchange in Europa net zo snel en veilig.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:36:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Is er iemand bekend met de exchange alcurex? Ik krijg bij geen 1 coin een wallet adress te zien. Hij genereert geen adres. Heeft dat met mijn browser te maken?
Nederland (en veel andere landen) zitten in een spagaat.. Ze willen belasting kunnen heffen als je er aan verdient en kunnen zeggen "we hebben je gewaarschuwd" als je ermee verliest...
Ik denk zelf dat een verbod compleet kansloos is, op basis waarvan ga je mensen verbieden om Bitcoin te kopen?
Zolang je Pokemon kaarten, postzegels en theezakjes mag verzamelen verzamel ik wel cryptocoins
Tja, ze kunnen ook verbieden om bepaalde zakjes wit poeder te verzamelen, of bepaalde plantjes, of stukken staal in een bepaalde vorm, dus ze kunnen het prima verbieden als ze het willen. Of het te handhaven is is weer een andere vraag, en of het nuttig is al helemaal. Zoals gezegd, je mag wel gewoon gokken en daar is het risico nog een flink stuk hoger.RookieRooster schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Nederland (en veel andere landen) zitten in een spagaat.. Ze willen belasting kunnen heffen als je er aan verdient en kunnen zeggen "we hebben je gewaarschuwd" als je ermee verliest...
Ik denk zelf dat een verbod compleet kansloos is, op basis waarvan ga je mensen verbieden om Bitcoin te kopen?
Zolang je Pokemon kaarten, postzegels en theezakjes mag verzamelen verzamel ik wel cryptocoins
er is sinds gisteravond 12 uur weinig veranderd. blijft beetje op hetzelfde allemaalVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:46:
Gaan weer lekker naar beneden....
Dat belasting heffen doen ze al middels Box 3. Althans voor daghandel, voor HODL geldt volgens mij hetzelfde. Dan moet je het wel netjes opgeven uiteraard.RookieRooster schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:44:
[...]
Nederland (en veel andere landen) zitten in een spagaat.. [Ze willen belasting kunnen heffen als je er aan verdient en kunnen zeggen "we hebben je gewaarschuwd" als je ermee verliest...
Zeggen dat ze ervoor gewaarschuwd hebben? Dan ook maar waarschuwen voor een eventuele beurs crash, of aandelen-/derivatenhandel compleet verbieden?
ok vaag bij mij laad ie niet, krijg steeds een wit scherm.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Schijnt met Mac zo te zijn. Windows doet hij wel.Greymore1 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:50:
[...]
ok vaag bij mij laad ie niet, krijg steeds een wit scherm.
Weet iemand wanneer Cardano weer een stap verder zal gaan zetten in hun proces om een werkend product te krijgen?
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=Sunri5e schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:56:
Weet iemand wanneer Cardano weer een stap verder zal gaan zetten in hun proces om een werkend product te krijgen?
Volgende week een roadmap update
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bedankt voor je reactie. Ik ben erg benieuwd wat het project zal gaan brengen. Het idee om een 3e generatie platform te gaan ontwikkelen klinkt erg goed. De mensen die er achter zitten heb ik ook vertrouwen in. Echter is er nog geen werkend product. Dus het is een beetje alles of niets.Jebus4life schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:58:
[...]
https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=
Volgende week een roadmap update
Dan maak je zelf een nieuw topic aan? zo lastig is dat niet.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:01:
[...]
In plaats van dat je nu als een havik boven een aantal topics moet hangen om dit te checken, en ons vervolgens elke keer moet vertellen dat we zelf maar moeten uitzoeken hoe we dit verkrijgen en delen. Kun je misschien redeneren dat er blijkbaar veel vraag/aanbod is, en dus een manier voor ons kan voorzien. Misschien in de vorm van een apart topic?
Wat is goedkoop met een Total Supply 1.000.000.000 CPC ? Zeg het maarDarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:27:
[...]
Maar het staat toch op 2 exchanges, idex en etherdelta. Op etherdelta kan ik hem trouwens niet vinden, op coinmarketcap staat een vage afkorting ( 0xfae4 ).
Benieuwd of iemand hier in gaat zitten, muntje is wel heel goedkoop nu.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wat zijn naast Kraken en Binance nog meer betrouwbare exchanges? Ik wil mijn risico op termijn een beetje gaan spreiden, zonder alles in een software/hardware wallet te zetten (zoveel is het nou ook weer niet).
Ik zit te denken aan IDEX en/of Bittrex, voor zover ik daar op kan komen.
Je kan via BTC direct weer voor minder dan 250 euro aan BTC kopen
Lijkt nu wel een redelijk moment om ADA in te stappen i.v.m. dat hij nu erg laag staat en de update volgende week komt.
Bittrex.Ypuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:13:
Wat zijn naast Kraken en Binance nog meer betrouwbare exchanges? Ik wil mijn risico op termijn een beetje gaan spreiden, zonder alles in een software/hardware wallet te zetten (zoveel is het nou ook weer niet).
KuCoin. Accepteren ook gewoon leden zonder id verificatie... geen fiat mogelijkheid tho.Ypuh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:13:
Ik iDeal wel ff snel wat geld naar Coinbase en Kraken... Ow wachtCrypts schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:41:
[...]
En als je iets groter denkt is over- en afboeken naar een willekeurige exchange in Europa net zo snel en veilig.
Kraken kun je gewoon overmaken, werkt prima. Heb t tot nu toe elke keer dezelfde dag nog binnen gekregen. Ok, niet instant, maar meestal snel genoeg.The Redman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:21:
[...]
Ik iDeal wel ff snel wat geld naar Coinbase en Kraken... Ow wacht
Dus niet zoals @Crypts zeimark-k schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:24:
[...]
Kraken kun je gewoon overmaken, werkt prima. Heb t tot nu toe elke keer dezelfde dag nog binnen gekregen. Ok, niet instant, maar meestal snel genoeg.
Paar uur kan in de cryptowereld een eeuwigheid zijn.net zo snel
Verwijderd
CHAT stijgt weer? Is het realistisch dat hij weer boven zijn ATH komt of in de buurt? Ik denk dat ding zakt wel weer naar de oude flatline.
Klopt. Al denk ik dat het alles of niets bij deze coin gaat zijn. Als ze met een werkend product gaan komen wat idd een 3e generatie na Bitcoin en Ethereum dan gaan flink stijgen. Maar er is ook een kans dat er geen werkend product komt en dan gaat de koers gewoon naar 0,0. Dus als je van een gokje houdt....AFCAjax schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:14:
Lijkt nu wel een redelijk moment om ADA in te stappen i.v.m. dat hij nu erg laag staat en de update volgende week komt.
alleen op een kleine exchange nog, IDEXGJmetal schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:18:
[...]
Waar zijn die tokens nog verkrijgbaar dan?
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:33:
CHAT stijgt weer? Is het realistisch dat hij weer boven zijn ATH komt of in de buurt? Ik denk dat ding zakt wel weer naar de oude flatline.
Die Chat ziet er wel leuk uit om op te daytraden. Golfbeweging en in op mijn 1 minuut Candlesticks zie je tussen de 0.2% a 3% winst. Als je geluk hebt... :-)
Verwijderd
Dat bedoelde ik idd. Chat na een uur verkocht met 50% verlies. Nu stijgt hij weer tegen mijn verwachting in.
Verwijderd
Lol jouw reacties in dit topic zijn tot dusver vooral To the moon etc geweest.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:33:
Ik denk dat dit je eerste ervaring is met verlies maken door FOMO (ik weet helemaal niks van Chat dus misschien stijgt die idd nog wel weer).
Maar die ATH gaat die never nooit raken. (alhoewel, zeg nooit nooit)
Klopt dus is het handiger te klooien met wachten op referrals/invites e.d.?The Redman schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:25:
Paar uur kan in de cryptowereld een eeuwigheid zijn.
Ik had snel wellicht even tussen haakjes moeten zetten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
BTC lijkt weer zin te hebben om onder de 10k te duiken. Klinkt misschien heel gek, maar ik wil hem ook wel even naar de 8k zien gaan. Al die chaos, end of the world & crypto en stuff heeft ook wel wat.
Maar dan natuurlijk niet naar m'n portfolio kijken.
Misschien is het slimmer om je eerst eens wat meer in crypto te verdiepen? Het is hier al vaker uitgelegd dat het niet slim is om in een coin te stappen nadat die net op Binance is gelist.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:40:
[...]
Dat bedoelde ik idd. Chat na een uur verkocht met 50% verlies. Nu stijgt hij weer tegen mijn verwachting in.
ATH ligt 10 keer hoger dan de huidige prijs, hoe groot acht je de kans zelf dat die op korte termijn gehaald gaat worden? Het komt niet echt over alsof je weet waar je mee bezig bent (ook gezien je eerdere reacties) en dat is meestal een goed recept om je geld kwijt te raken.
Verwijderd
Bedankt voor je bevestiging. Als dat ding nog een keer To the moon gaat baal ik wel. Ik las hier 1 reactie over een nieuwe munt die goed steeg. Iets te snel ingestapt denk ik. LeermomentjeVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:40:
[...]
Lol jouw reacties in dit topic zijn tot dusver vooral To the moon etc geweest.
Ik denk dat dit je eerste ervaring is met verlies maken door FOMO (ik weet helemaal niks van Chat dus misschien stijgt die idd nog wel weer).
Maar die ATH gaat die never nooit raken. (alhoewel, zeg nooit nooit)
Verwijderd
De staat is niet blij. Als mensen hun spaargeld wegstoppen is er geen overzicht en loopt de belastingdienst vermogenbelasting mis. Georganiseerde misdaad en terroristische organisaties hebben vrij spel. Banken zijn al helemaal niet happy, reden mag duidelijk zijn.DarkShadow schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:13:
[...]
Hoe zouden ze dat uberhaupt willen verbieden. Je kan het gewoon internationaal overal aanschaffen. Het lijkt mij ook heel bizar, je kan online je geld overal instoppen, weggeven of vergokken, maar zodra het iets is wat de status quo en het bankwezen bedreigt wordt het ineens bekeken alsof het om terrorisme gaat.
De waarschuwingen en alles wat je ziet: de machthebbers die doodsbang zijn voor het concept van gedecentraliseerde betaalmogelijkheid.
Vergis je niet hoe diep dit gaat. Het klootjesvolk wordt al eeuwen in bedwang gehouden door fiat. Met fiat kun je mensen sturen, als dat wegvalt valt er een deel macht weg...
Crypto mag niet te groot worden. Op dit moment is het dankzij ons allemaal een ordinair "gokje wagen" geworden.
De mogelijkheid voor een financiële revolutie is er, maar zoals altijd kijkt iedereen naar de kleine mogelijkheden voor zichzelf en niet naar de globale collectieve mogelijkheden die blockchain zou kunnen bieden.
het zou deze week zo kunnen gebeuren tis alleen minder dat de rest ook mee gaatDanny.G schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:45:
BTC lijkt weer zin te hebben om onder de 10k te duiken. Klinkt misschien heel gek, maar ik wil hem ook wel even naar de 8k zien gaan. Al die chaos, end of the world & crypto en stuff heeft ook wel wat.
Wat een paranoïa. Voor crypto gelden momenteel veel minder regels dan fiat-geld. Als je adoptie wilt en ermee wilt betalen zul je ook moeten accepteren dat dezelfde anti-witwasregels ervoor gaan gelden. Die gaan er nu komen vanuit EU - Google de 4e anti-witwasrichtlijn maar - en dat is helemaal prima.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:52:
[...]
De staat is niet blij. Als mensen hun spaargeld wegstoppen is er geen overzicht en loopt de belastingdienst vermogenbelasting mis. Georganiseerde misdaad en terroristische organisaties hebben vrij spel. Banken zijn al helemaal niet happy, reden mag duidelijk zijn.
De waarschuwingen en alles wat je ziet: de machthebbers die doodsbang zijn voor het concept van gedecentraliseerde betaalmogelijkheid.
Vergis je niet hoe diep dit gaat. Het klootjesvolk wordt al eeuwen in bedwang gehouden door fiat. Met fiat kun je mensen sturen, als dat wegvalt valt er een deel macht weg...
Crypto mag niet te groot worden. Op dit moment is het dankzij ons allemaal een ordinair "gokje wagen" geworden.
De mogelijkheid voor een financiële revolutie is er, maar zoals altijd kijkt iedereen naar de kleine mogelijkheden voor zichzelf en niet naar de globale collectieve mogelijkheden die blockchain zou kunnen bieden.
Overigens zie ik nog steeds weinig perspectief voor crypto-valuta. Blockchain-as-a-Service, zoals NEO, VeChain, WTC et cetera doen, biedt veel meer perspectief. Bedrijven implementeren dit veel eerder dan Jan met de Pet bij de bakker.
Bovendien weet ik zeker dat de grote meerderheid helemaal geen zin heeft om zelf zijn wallets en keys te moeten beheren, veel te veel gedoe en je bent de sjaak als je ze kwijt bent. Ook daar zullen gewoon vanwege de vraag uit de markt weer banken ontstaan.
of we noemen hem: TMM coin. Take My Money coin.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:53:
Ga ook maar een coin uitbrengen met de toepasselijke naam "Suckers"
Waarom verkoop je iets na een uur met verlies? De bedoeling van daytraden is snelle, winstgevende deals te maken. Als dat niet direct lukt zet je een sell-order op je gewenste prijs en moet je ff geduld hebben...Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:40:
[...]
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
wasacoin wasa wasa was aaaapnemesis2212 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:03:
[...]
of we noemen hem: TMM coin. Take My Money coin.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Sjonge jonge wat is die BTC grillig de afgelopen 24 uur. Er is geen lijn in te ontdekken...
Een lijn naar beneden zou ik zeggenCrazyFool schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:09:
Sjonge jonge wat is die BTC grillig de afgelopen 24 uur. Er is geen lijn in te ontdekken...
In het geval van CHAT dus geduld tot 2078. Als je bovenin een pump of op de top van een hype inkoopt, dan kan je maar beter zo snel mogelijk je verlies nemen. In plaats van te holden tot Sint-Juttemis.c0ne schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Waarom verkoop je iets na een uur met verlies? De bedoeling van daytraden is snelle, winstgevende deals te maken. Als dat niet direct lukt zet je een sell-order op je gewenste prijs en moet je ff geduld hebben...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Klopt, op dit moment zou het gewoon niet werken omdat het voor de meeste mensen een onbegrijpelijk concept is. Dat is een feit en ben ik helemaal met je eens.Rookert25 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:00:
[...]
Wat een paranoïa. Voor crypto gelden momenteel veel minder regels dan fiat-geld. Als je adoptie wilt en ermee wilt betalen zul je ook moeten accepteren dat dezelfde anti-witwasregels ervoor gaan gelden. Die gaan er nu komen vanuit EU - Google de 4e anti-witwasrichtlijn maar - en dat is helemaal prima.
Overigens zie ik nog steeds weinig perspectief voor crypto-valuta. Blockchain-as-a-Service, zoals NEO, VeChain, WTC et cetera doen, biedt veel meer perspectief. Bedrijven implementeren dit veel eerder dan Jan met de Pet bij de bakker.
Bovendien weet ik zeker dat de grote meerderheid helemaal geen zin heeft om zelf zijn wallets en keys te moeten beheren, veel te veel gedoe en je bent de sjaak als je ze kwijt bent. Ook daar zullen gewoon vanwege de vraag uit de markt weer banken ontstaan.
Maar een feit blijft ook dat een gedecentraliseerde valuta een bedreiging is voor banken en overheid. Waarom zou je nog euro's voor yen omwisselen voor een negatief tarief als je ook naar china kan reizen en betalen met raiblocks (om maar wat te noemen)
De mogelijkheid is ontstaan dankzij blockchain. En ik denk werkelijk dat er mensen, overheden en grote bedrijven niet blij mee zijn. Omdat de potentie gewoon enorm is, en vele diensten overbodig maakt.
Samen sta je sterk. En dat is de grootste angst van de gevestigde orde. Er gebeuren dagelijks op grote schaal dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat kun je paranoïa noemen, prima. Ik ben er heilig van overtuigd dat veel landen niet zitten te wachten op een volk dat samen sterk staat.
Verwijderd
lol:pmajoh schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:07:
Die bestaat al: https://uetoken.com/
Beste en duidelijkste ICO ever.
Ook maar eens op Waves zo'n token aanmaken.
Iedereen heeft het over FOMO. Waar kan ik die coins kopen?
spoiler:
Verwijderd
FUD geeft ook mooie mogelijkheden in 2018 heb ik gehoord in de wandelgangen.Ari Gold schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:14:
spoiler:
https://coinmarketcap.com/currencies/gotfomo/Ari Gold schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:14:
spoiler:
Oh en een ICO: http://fomocoin.org/
[ Voor 8% gewijzigd door powercoaster op 31-01-2018 16:16 ]
Bij de Hodl exchangeAri Gold schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:14:
spoiler:
Verwijderd
Beetje dom idd. Hoop dat ik een juiste keus heb gemaakt omdat het best een shitcoin lijkt.c0ne schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Waarom verkoop je iets na een uur met verlies? De bedoeling van daytraden is snelle, winstgevende deals te maken. Als dat niet direct lukt zet je een sell-order op je gewenste prijs en moet je ff geduld hebben...
Ik weet niet hoe jullie spaans is maar mij lijkt het wel positief;)
http://www.europapress.es...chain-20180131142411.html
Voor de luie mensen:Sam2013 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:19:
Ik weet niet hoe jullie spaans is maar mij lijkt het wel positief;)
Santander zal een tool lanceren om grensoverschrijdende betalingen met blockchain-technologie te stroomlijnen
MADRID, 31 januari (EUROPA PRESS) - De president van Banco Santander, Ana Botín, kondigde woensdag aan dat de entiteit in het eerste kwartaal van 2018 een nieuwe digitale tool zal lanceren, ondersteund door de 'blockchain'-technologie, die overdrachten tussen landen versnelt en ze transparanter maakt.
Tijdens de presentatie van de jaarrekeningen van de entiteit heeft Botín aangekondigd dat deze tool, die 'Santander Pay' zou kunnen heten, beschikbaar zal zijn in Spanje, Brazilië, Polen en het Verenigd Koninkrijk en een 'totale transparantie' mogelijk zal maken in zowel commissies als type van verandering voordat de transacties worden uitgevoerd.
Op deze manier vertrouwt Santander als een van de eerste wereldwijde banken om blockchain-technologie in betalingen tussen individuen te implementeren. "De nieuwe tool zal veel transparantere transfers mogelijk maken, zoals het exacte geld kennen dat zal komen wanneer bijvoorbeeld een transfer naar Brazilië wordt uitgevoerd," zei Botín, die er van overtuigd is dat de applicatie beschikbaar zal zijn in het eerste kwartaal.
[ Voor 44% gewijzigd door powercoaster op 31-01-2018 16:24 ]
I smell Ripple?powercoaster schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:21:
[...]
Voor de luie mensen:
Santander lanzará una herramienta para agilizar pagos transfronterizos con tecnología 'blockchain'
MADRID, 31 januari (EUROPA PRESS) - De president van Banco Santander, Ana Botín, kondigde woensdag aan dat de entiteit in het eerste kwartaal van 2018 een nieuwe digitale tool zal lanceren, ondersteund door de 'blockchain'-technologie, die overdrachten tussen landen versnelt en ze transparanter maakt. Tijdens de presentatie van de jaarrekeningen van de entiteit heeft Botín aangekondigd dat deze tool, die 'Santander Pay' zou kunnen heten, beschikbaar zal zijn in Spanje, Brazilië, Pole ...
Leer mas: http://www.europapress.es...chain-20180131142411.html
(c) 2015 Europa Press. Está expresamente prohibida la redistribución y la redifusión de este contenido sin su previo y expreso consentimiento.
De overheid is alleen bang vanwege de makkelijke mogelijkheid om belasting te ontduikingen. Maar de grote internationale bedrijven dan? Ook al is bij wet een laag belasting tarief mogelijk. Moreel is dat ook ontduiking.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:12:
[...]
Klopt, op dit moment zou het gewoon niet werken omdat het voor de meeste mensen een onbegrijpelijk concept is. Dat is een feit en ben ik helemaal met je eens.
Maar een feit blijft ook dat een gedecentraliseerde valuta een bedreiging is voor banken en overheid. Waarom zou je nog euro's voor yen omwisselen voor een negatief tarief als je ook naar china kan reizen en betalen met raiblocks (om maar wat te noemen)
De mogelijkheid is ontstaan dankzij blockchain. En ik denk werkelijk dat er mensen, overheden en grote bedrijven niet blij mee zijn. Omdat de potentie gewoon enorm is, en vele diensten overbodig maakt.
Samen sta je sterk. En dat is de grootste angst van de gevestigde orde. Er gebeuren dagelijks op grote schaal dingen die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat kun je paranoïa noemen, prima. Ik ben er heilig van overtuigd dat veel landen niet zitten te wachten op een volk dat samen sterk staat.
Zit eraan te denken om vanaf vanavond mijn portfolio zo te verdelen:
33% ADA
33% IOTA
34% VEN
Your thoughts?
33% ADA
33% IOTA
34% VEN
Your thoughts?
Dit is een hele moeilijke.Adnanos schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:18:
https://www.rt.com/busine...yptocurrency-petro-maduro
Wat vinden jullie hiervan?
Het lijkt me (praktische gesproken) een aankoop van een olieaandeel rechtstreeks van de Venezolaanse overheid die op die manier sancties wilt omzeilen. Eens inlezen hoe het praktisch zou zitten.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
TO THE MOOOOOOOOOOOOOOOOONAFCAjax schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:23:
33% ADA
33% IOTA
34% VEN
Your thoughts?
Land wat zo goed als failliet is,Jebus4life schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:23:
[...]
Dit is een hele moeilijke.
Het lijkt me (praktische gesproken) een aankoop van een olieaandeel rechtstreeks van de Venezolaanse overheid die op die manier sancties wilt omzeilen. Eens inlezen hoe het praktisch zou zitten.
waar zijn lokale currency zo goed als niks waard is.
Deze man wil nu als laatste red middel een crypto lanceren.
waarom overweeg je uberhaupt om deze dictator te geloven ?
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
Verwijderd
ADA en IOTA voor korte of lange termijn?AFCAjax schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 16:23:
33% ADA
33% IOTA
34% VEN
Your thoughts?
Ik heb echt even een noobvraagje tussendoor.
de Bitcoin zie ik op termijn niet goedkomen maar heb wel vol vertrouwen in Ripple. Stel ik krijg gelijk;
Als ik nu dus Ripple heb op pair BTC schiet ik er per saldo ook niet veel mee op of hoe zit dat precies?
de Bitcoin zie ik op termijn niet goedkomen maar heb wel vol vertrouwen in Ripple. Stel ik krijg gelijk;
Als ik nu dus Ripple heb op pair BTC schiet ik er per saldo ook niet veel mee op of hoe zit dat precies?
[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 31-01-2018 16:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)