Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Anoniem: 821127
Kan iemand BTC even wat peper in den achterwerk stoppen; het lijkt nu een beetje ping-pong te worden...
Ben ook benieuwd; heb een klein aantal VEN ingekocht en tegen een grove marge alvast in de sell staanStarcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:29:
Ah, een nieuw slowchat topic. Ben benieuwd wat er zal gebeuren met de prijs van VEN als om 11:00 Huobi VEN/USDT mogelijk gaat maken.
[ Voor 54% gewijzigd door MAX3400 op 22-01-2018 10:30 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik denk niet dat het te laat is met VEN, ik heb ook vroeg gekocht (5200 sats) en wat later (23530 sats) nog eens. Staat nu wel op ATH dus even wachten is misschien de moeite waard. Mogelijk zakt hij in na die webcast van 24 januari wel een beetje terug na deze enorme run. Zeker als de PBOC geruchten niet nu bevestigd gaan worden.Anoniem: 821127 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:19:
[...]
Zo zie ik het idd ook, ingekocht op $3 dollar, zou nog graag wat bijkopen nu ik hem zo hard zie gaan, maar waarschijnlijk toch te laat voor
Ook benieuwd...kan een pump krijgen of men kan juist gaan inwisselen voor usdt..denk zelf dat het directe gevolg niet zo heel groot gaat zijn eigenlijk aangezien Ven al wel verhandeld werd op deze exchange.Starcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:29:
Ah, een nieuw slowchat topic. Ben benieuwd wat er zal gebeuren met de prijs van VEN als om 11:00 Huobi VEN/USDT mogelijk gaat maken.
[ Voor 16% gewijzigd door pirodr01 op 22-01-2018 10:32 ]
Hele oude post.freekdamen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:09:
[...]
Iemand al meegedaan aan de presale? Heb me ingeschreven maar na de negatieve reacties op KYC een beetje terug houdend.
Had je uiteindelijk nog meegedaan met ICX ?
Hoezo in paniek?Starcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
Net m'n VEN verkocht uit paniek op 77k tikt hij nu de 80k aan
Niet
ik heb wel een binance account alleen ik doe er niks mee.
Ik "hoop" dan ook dat dat zal gebeuren; dan overweeg ik nog wat bij te kopen. Maar helaas zal het me sowieso niet lukken de 10.000 te halen. Geeft niks, maar jammer is het wel. (moet je nagaan als je de 250.000 stuks bereikt hebt! O_o).Freek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:30:
Ik denk niet dat het te laat is met VEN, ik heb ook vroeg gekocht (5200 sats) en wat later (23530 sats) nog eens. Staat nu wel op ATH dus even wachten is misschien de moeite waard. Mogelijk zakt hij in na die webcast van 24 januari wel een beetje terug na deze enorme run. Zeker als de PBOC geruchten niet nu bevestigd gaan worden.
Voor de rest merk ik aan mezelf dat ik steeds rustiger word als het gaat om fluctuaties in de cryptowereld. En dat is wel fijn, want daardoor ben je er toch minder mee bezig.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Denk dat kans op (korte) pump groter is. Zou niet weten waarom je in usdt zou willen ruilen? De prijs zal nog altijd fluctueren samen met de btc pair. Anders zou er arbitrage mogelijk zijn.pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Ook benieuwd...kan een pump krijgen of men kan juist gaan inwisselen voor usdt..denk zelf dat het directe gevolg niet zo heel groot gaat zijn eigenlijk aangezien Ven al wel verhandeld werd op deze exchange.
Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!
Huobi heeft maar 5% van het totale VEN volume dus denk dat dumpen naar USDT wel mee zal vallen.pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Ook benieuwd...kan een pump krijgen of men kan juist gaan inwisselen voor usdt..denk zelf dat het directe gevolg niet zo heel groot gaat zijn eigenlijk aangezien Ven al wel verhandeld werd op deze exchange.
Iedereen voorspelt een dip op 11:00 vanwege de mogelijkheid uit te cashen naar USDT op Huobi.
Tsja.. als het idee Hodl'en is snap ik niet waarom je dit hebt gedaan.Starcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:33:
[...]
Iedereen voorspelt een dip op 11:00 vanwege de mogelijkheid uit te cashen naar USDT op Huobi.
Wil je traden op de koers, heb je verkeerd gekocht
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bepaal t voor jezelf...nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:32:
ik hoor iedereen alleen maar over vechain op dit forum. is deze coin echt zo belangrijk of denken mensen hier dik geld mee te gaan verdienen? en wat verwachten jullie van de waarde de komende tijd?
ik heb wel een binance account alleen ik doe er niks mee.
YouTube: VeChain (VEN/VET/THOR) Coin Review - Chinese Government Back Crypto
[ Voor 9% gewijzigd door pirodr01 op 22-01-2018 10:35 ]
Toen ik het deed wist ik eigenlijk ook wel dat het niet verstandig was, maar de emotie nam het even oversjorremans schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:34:
[...]
Tsja.. als het idee Hodl'en is snap ik niet waarom je dit hebt gedaan.
Wil je traden op de koers, heb je verkeerd gekocht

tja de meeste kiezen toch voor de harde valutaStarcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:33:
[...]
Ben benieuwd hoe lang dit zo ongeveer het enige gespreksonderwerp in deze chat blijft. Ik hodl sowieso na 11:00.
Nu: het lijkt me mooi als we als Tweakers-zijnde vaker een munt (succesvol) kunnen incorporeren.
Wow, is juist een extra trading manier en zou wat mij betreft juist eerder een positieve impact dan een negatieve impact hebbenStarcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
mja...denk dat t ook wel meevalt, kan me niet echt voorstellen dat het aanbieden van de mogelijkheid opeens zal betekenen dat mensen er massaal gebruik van gaan maken. Maar wie weet, het is een bijzonder marktbie100 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:35:
[...]
tja de meeste kiezen toch voor de harde valuta
Ik begin er ook een beetje Trx gevoelens bij te krijgen, al zijn deze positiever dan bij Tron. Ik ga er woensdag ook even tijd voor maken om die webcast in de gaten te houden, mocht ik daar slechte gevoelens bij krijgen dan stap ik tijdelijk even eruit. Voor nu is mijn vertrouwen nog groot. Gelukkig ingestapt op ongeveer 30% van de huidige prijsCrypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:23:
[...]
Tot gisteren zat ik elke keer in bnb, trx en req maar dit ene laatste uitstapje heeft dus meer opgeleverd dan dat 'aanklooien' met die andere 3 bij elkaar over het hele weekend gezien. Ik vind ven wel een beetje een lastig geval, het voelt een beetje als hype muntje. Hij kan ook ineens keihard dalen, dat gebeurt ook minimaal eens per 24 uur.
[ Voor 16% gewijzigd door Rebbelx op 22-01-2018 10:39 ]

Soms ook een beetje griezelig he? Heb hetzelfde moet ik zeggen, het voelt onwerkelijk maar het meeste potentieel ligt nog voor ons.Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:38:
Begint langs een kant leuk te worden...langs andere kant...stijgt ie wel enorm...Vaak krijg je dan een serieuze dip nadien...Sta nu al op 500% winst met VEN
Vannacht stond er eentje van 500btc (700k VEN) op 72100. Is op PAC coin na (3400BTC) de grootste sell wall die ik ooit gezien hebStarcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:39:
Ja hoor 80k, maar bekijk die sell wall eens[afbeelding]
Keek trouwens net een Google Trends: VEN token wordt het meeste gezocht in Nederland op het moment
[ Voor 24% gewijzigd door Lucky0wn op 22-01-2018 10:46 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Je wil een website waar je ziet staan:DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:40:
Ik vroeg me af, hebben jullie ook een goede site, met voorspellingen van crypto-schrift geleerden die voornamelijk uitgekomen zijn? Kwam pas zo'n pagina tegen, met coins en verwachtingen van mensen, geranked in hoeveelheid van goede voorspellingen, maar vroeg me af hoe legit dat was.
BTC staat morgen 10% hoger
En dat met 100% zekerheid? Succes
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat zou nog beter zijn;) maar dat vroeg ik niet:pmiicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:41:
[...]
Je wil een website waar je ziet staan:
BTC staat morgen 10% hoger
En dat met 100% zekerheid? Succes
Voorspellingen geranked op hoeveel ze gelijk hadden etc.
Welke pagina kwam je dan tegen? Ik vertrouw er niks van, maar wil het wel eens zienDeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:40:
Ik vroeg me af, hebben jullie ook een goede site, met voorspellingen van crypto-schrift geleerden die voornamelijk uitgekomen zijn? Kwam pas zo'n pagina tegen, met coins en verwachtingen van mensen, geranked in hoeveelheid van goede voorspellingen, maar vroeg me af hoe legit dat was.
Anoniem: 992889
Ik zag wel gisteren een linkje van 2 amerikaanse nerds geloof ik die wetenschappelijk ICO's ranken.DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:40:
helaas zijn goede ICÓ;s meestal snel vol.
Veel hype ja, maar VEN heeft er ook wel veel tegenover staan. Zit zelf sinds november in VEN en mag dus niet klagen. Partnerships met bedrijven - waarvan ik qua omvang dezelfde weleens zie lang komen in mijn werk - die echt niet zomaar zonder uitgebreide due diligence met zo'n blockchainstartup'je in zee gaven voor mij de doorslag (zie nu ook Breyer Capital afgelopen weken). Het toezicht van PwC is de kers op de taart, voorkom veel fuck-ups. Daarnaast is de community constructief en zie je relatief weinig MOOON-posts.Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:37:
[...]
Ik begin er ook een beetje Trx gevoelens bij te krijgen, al zijn deze positiever dan bij Tron. Ik ga er woensdag ook even tijd voor maken om die webcast in de gaten te houden, mocht ik daar slechte gevoelens bij krijgen dan stap ik tijdelijk even eruit. Voor nu is mijn vertrouwen nog groot. Gelukkig ingestapt op ongeveer 30% van de huidige prijs
Ik zou hem graag met je delen, maar kom er zelf ook niet meer op. Dus vandaar ook de vraag, of een eventueel alternatief.TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:42:
[...]
Welke pagina kwam je dan tegen? Ik vertrouw er niks van, maar wil het wel eens zien
Als ik m weer vind hoor je het, dan kan ik hem zelf ook wat beter onderzoeken.
[ Voor 28% gewijzigd door DeKoetsier op 22-01-2018 10:48 ]
Qua VEN vs TRX: Voor iedere uitlating van die Justin van TRX staat een reeële partnership van VEN. Dat is dus shilling vs groei ;-)
Zit zelf ook best diep in VEN sinds $1.66 en heb de afgelopen weken steeds wat bijgekocht op verschillende levels, telkens wanneer er goed nieuws was. Heeft me geen windeieren gelegd.
[ Voor 26% gewijzigd door Eijkb op 22-01-2018 10:50 ]
.
Juist door deze website heb ik de keus gemaakt om in VEN en Neo te stappen. Heeft me vreselijk goed geholpen!Eijkb schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:47:
Ik kijk regelmatig op Tradingview, daar heb je live grafieken maar ook voorspellingen met als leuke gimmick de "play" knop die het koersverloop laat zien sinds de voorspelling. Op die site kunnen mensen een account aanmaken en hun voorspellingen intekenen (TA) en de mensen met de meeste volgers hebben de meeste impact en zitten best vaak goed. Doe er je voordeel mee (of geniet van de soms absurde koersen die geheel tegen een voorspelling indruisen)
Thnx, ga ik eens bekijkenEijkb schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:47:
Ik kijk regelmatig op Tradingview, daar heb je live grafieken maar ook voorspellingen met als leuke gimmick de "play" knop die het koersverloop laat zien sinds de voorspelling. Op die site kunnen mensen een account aanmaken en hun voorspellingen intekenen (TA) en de mensen met de meeste volgers hebben de meeste impact en zitten best vaak goed. Doe er je voordeel mee (of geniet van de soms absurde koersen die geheel tegen een voorspelling indruisen)
Ah nice, toch nog iemand die er ook klaar voor zit. Ik denk dat ik er 1 ETH tegenaan knal. Heb hier goeie verwachtingen van!m0nk schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:46:
[...]
Vandaag de presale, zitten er klaar voor vanavond om 21:00. Twijfel alleen nog hoeveel ik erin ga stoppen. Heb redelijk wat winst met INS gepakt dus wil een deel daarvan in XNK stoppen.
Ik hoop erop, voor mij het moment om bij te kopen. VEN gaat wat mij betreft richting de 100 dollar einde jaarRebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:38:
Begint langs een kant leuk te worden...langs andere kant...stijgt ie wel enorm...Vaak krijg je dan een serieuze dip nadien...Sta nu al op 500% winst met VEN

Bron: Mijn glazen bol die de situatie van de afgelopen 10/15 uur heeft geanalyseerd:P
Misschien een stomme tip, maar je hebt al in je webgeschiedenis gekeken?DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Ik zou hem graag met je delen, maar kom er zelf ook niet meer op. Dus vandaar ook de vraag, of een eventueel alternatief.
Als ik m weer vind hoor je het, dan kan ik hem zelf ook wat beter onderzoeken.
Ben ook wel benieuwd waar de paniek vandaan kwam. Las je ergens iets? FOMO / FUD? Ik heb inmiddels geleerd daar niets van aan te trekken en als "het gevoel" opkomt doe ik mijn laptop dicht en wacht ik even. Nooit handelen op emotie (moeilijk!).Starcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
.
We love the smell of innovation in the morning!
Mjah dat is het dus een beetje, het voelt een beetje als déjà vu. In trx was er ook heel veel vertrouwen hier en dat is nog maar kort geleden.Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:37:
[...]
Ik begin er ook een beetje Trx gevoelens bij te krijgen, al zijn deze positiever dan bij Tron. Ik ga er woensdag ook even tijd voor maken om die webcast in de gaten te houden, mocht ik daar slechte gevoelens bij krijgen dan stap ik tijdelijk even eruit. Voor nu is mijn vertrouwen nog groot. Gelukkig ingestapt op ongeveer 30% van de huidige prijs
Niemand weet hoe het loopt en dit is dus puur mijn persoonlijke gevoel hierbij. Krijgen we goed nieuws dan kan hij zomaar x2 doen maar valt het tegen dan kan het net zo rap naar beneden. Zoals ik al aangaf zie ik qua koersontwikkeling een redelijke parallel met trx.
Just to be sure, ik zit hier anders in dan de meesten. Voor mij is 50% meer dan prima aangezien ik hier op dagelijkse basis mijn inkomen uit haal. Dat ik uitstap heeft dus niets te maken met verwachtingen oid, ik 'moet' op bepaalde momenten gewoon mijn winst veilig stellen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zit te kijken naar tradingview, maar kom er niet helemaal uit waar je deze voorspellingen in kunt zien. Ik neem aan dat je dit ergens kunt selecteren als je in de chart zit?Eijkb schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:47:
Qua VEN vs TRX: Voor iedere uitlating van die Justin van TRX staat een reeële partnership van VEN. Dat is dus shilling vs groei ;-)
Zit zelf ook best diep in VEN sinds $1.66 en heb de afgelopen weken steeds wat bijgekocht op verschillende levels, telkens wanneer er goed nieuws was. Heeft me geen windeieren gelegd.
Ik zit er nu over te denken mijn PF wat om te gooien en meer in te zetten op VEN. Ik kan bijvoorbeeld uit Ripple stappen en dat inzetten op VEN.. Maar het liefst blijf ik in beide munten zitten, ik heb nog steeds het idee dat XRP ook nog wel omhoog gaat schieten.
Ja die valt wel op vandaag. Sowieso al een tijdje filnke groei, maar zn ath (tov btc) was afgelopen zomer. Werkt het project? De marketcap is nog niet al te hoog, dus mogelijk best interessant.NoE schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:54:
CND gaat ook gestaag door
Lees anders mijn posts deze morgen nog even terug.ksborg schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:54:
Zou m'n VEN vooral willen verkopen om op een lager punt meer te kopen, maar dat lijkt de laatste dagen bijna onmogelijk. Goed teken natuurlijk, maar toch!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
https://www.tradingview.com/ideas/indicator/miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:55:
[...]
Ik zit te kijken naar tradingview, maar kom er niet helemaal uit waar je deze voorspellingen in kunt zien. Ik neem aan dat je dit ergens kunt selecteren als je in de chart zit?
Ik hoop op tweakers, dat dat geen vergeten stap zou zijn. Is helaas gecleaned.TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:53:
[...]
Misschien een stomme tip, maar je hebt al in je webgeschiedenis gekeken?

Jep, het Tron-momentje zit ik wel op te wachten... Maar zou het ook jammer vinden om door een domme beslissing m'n positie kwijt te raken. Heb er maar heel weinig van en heb wel goede hoop dat deze echt doorstoomt dit jaar.Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:59:
[...]
Lees anders mijn posts deze morgen nog even terug.
Laten staan is denk ik de beste keuze....Heb de laatste dagen ook paar keer gedacht:" Ik verkoop, wacht op dip en koop er terug meer aan" Uiteindelijk maar niet gedaan, wat de juiste beslissing is geweest. Voor hetzelfde geld, hou je er net minder over....ksborg schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:02:
[...]
Jep, het Tron-momentje zit ik wel op te wachten... Maar zou het ook jammer vinden om door een domme beslissing m'n positie kwijt te raken. Heb er maar heel weinig van en heb wel goede hoop dat deze echt doorstoomt dit jaar.
Oja, zie het ja, 0,05BTC (wauw), zal mijn sell order vast klaar zetten.DarkShadow schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Ja die valt wel op vandaag. Sowieso al een tijdje filnke groei, maar zn ath (tov btc) was afgelopen zomer. Werkt het project? De marketcap is nog niet al te hoog, dus mogelijk best interessant.
kan helaas niet verder kijken dan 11-12-2017
Is wel weer 30% van m'n portfolio inmiddels...
Vrees eigenlijk wel een beetje voor woensdag, de announcement staat toch al vast, is van DNV GL en heeft niets te maken met PBoC? Als mensen dat verwachten vermoed ik er veel gedumpt gaat worden.
Ik ga denk ik nog heel even greedy blijven tot morgenavond of woensdagochtend. Maar verkoop 40% van m'n VEN voor de announcement. Ga misschien wel de accouncement proberen meepikken, maar vermoed dat het zo'n typisch gevalletje buy the rumour sell the news zou kunnen worden (toch gezien de verwachtingen) en zie ik dan wel wat ik doe. Misschien verkoop ik gewoon alles gewoon en zie ik dan wat de koers doet, gaat hij omhoog: achja, 40% in iets nieuws (wss Ardor), 60% naar de bankrekening. Gaat hij omlaag koop ik misschien een pak extra coins in.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik gebruik zelf Binance en ik heb hier ook aan zitten denken, maar het probleem vind ik ook, dat als je ze verkoopt voor BTC, ETH of BNB, dat je ook weer afhankelijk bent van wat die munt op dat moment doet. Hoe pakken jullie dit aan? Of traden jullie meteen door naar USDT of een andere currency?Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:05:
[...]
Laten staan is denk ik de beste keuze....Heb de laatste dagen ook paar keer gedacht:" Ik verkoop, wacht op dip en koop er terug meer aan" Uiteindelijk maar niet gedaan, wat de juiste beslissing is geweest. Voor hetzelfde geld, hou je er net minder over....
Ik houd mijne vast, wellicht dat er ff gedumpt gaat worden na woensdag maar er staan nog veel grotere punten op het programma voor Ven de komende tijd.Jebus4life schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:07:
Lekker wakker worden de afgelopen paar dagen met VEN ^^
Is wel weer 30% van m'n portfolio inmiddels...
Vrees eigenlijk wel een beetje voor woensdag, de announcement staat toch al vast, is van DNV GL en heeft niets te maken met PBoC? Als mensen dat verwachten vermoed ik er veel gedumpt gaat worden.
Ik ga denk ik nog heel even greedy blijven tot morgenavond of woensdagochtend. Maar verkoop 40% van m'n VEN voor de announcement. Ga misschien wel de accouncement proberen meepikken, maar vermoed dat het zo'n typisch gevalletje buy the rumour sell the news zou kunnen worden (toch gezien de verwachtingen) en zie ik dan wel wat ik doe. Misschien verkoop ik gewoon alles gewoon en zie ik dan wat de koers doet, gaat hij omhoog: achja, 40% in iets nieuws (wss Ardor), 60% naar de bankrekening. Gaat hij omlaag koop ik misschien een pak extra coins in.
Je kan het toch in twee stappen doen. Verkopen naar ETH -> gelijk door naar -> USDTmiicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Ik gebruik zelf Binance en ik heb hier ook aan zitten denken, maar het probleem vind ik ook, dat als je ze verkoopt voor BTC, ETH of BNB, dat je ook weer afhankelijk bent van wat die munt op dat moment doet. Hoe pakken jullie dit aan? Of traden jullie meteen door naar USDT of een andere currency?
Same here . Dip komt vast mar uiteindelijk doel is lang niet gehaald.pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:08:
[...]
Ik houd mijne vast, wellicht dat er ff gedumpt gaat worden na woensdag maar er staan nog veel grotere punten op het programma voor Ven de komende tijd.
See the bigger picture!
Ik heb ook een leuke computer..
Wat degene die je quote beschrijft is simpelweg hoog terug naar btc/eth en lager weer instappen zodat je meer ven voor hetzelfde geld hebt, dat heeft niets te maken met terug naar 'fiat'.miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Ik gebruik zelf Binance en ik heb hier ook aan zitten denken, maar het probleem vind ik ook, dat als je ze verkoopt voor BTC, ETH of BNB, dat je ook weer afhankelijk bent van wat die munt op dat moment doet. Hoe pakken jullie dit aan? Of traden jullie meteen door naar USDT of een andere currency?
Ik trade om zo veel mogelijk BTC over te houden. Als die een dip heeft is dit niet erg omdat ik geen BTC maar waarde in euro's/dollars verlies. Bij de alt coins is de waarde uitgedrukt in BTC, zakt dat, dan heb je ook direct minder BTC. Dus als ik verkoop laat ik het altijd in BTC staan.miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:07:
[...]
Wow, er stond een sell wall bij de 80000 die echt immens was. En ik zie net dat er flink gekocht is. Als hij flink stijgt dan verkoop ik hem om weer in te kopen rond de 77000.hellsau schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:51:
Ik heb wel een voorspelling. ICX gaat vanaf nu het komende uur(11:30/11:45) net iets voorbij de 80000 en zal daarna weer zakken naar iets van 75000 in zo'n 2,5 uur.
Bron: Mijn glazen bol die de situatie van de afgelopen 10/15 uur heeft geanalyseerd:P
Akkoord hoor, maar wil geen coin die 1/3e van m'n portfolio is, is gewoon niet gezond om op een gezonde manier winst te maken.pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:08:
[...]
Ik houd mijne vast, wellicht dat er ff gedumpt gaat worden na woensdag maar er staan nog veel grotere punten op het programma voor Ven de komende tijd.
Als VeChain naar 20€ schiet, des te beter he (ik gun het alle VEN houders hier (inclusief mezelf), zeker die kerel met 20k VEN
*Niet dat ik van plan ben alles van de hand te doen (behalve als de announcement me dus echt niet aanstaat), maar ik krijg het gevoel dat de stijging echt wel wat te groot was de afgelopen tijd, mensen lijken hier partnerships met PBoC te verwachten terwijl we spreken over een announcement tussen DNV GL & VeChain...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Anoniem: 992889
makkie. Misschien wel 11:p.Hotzenwalder schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:15:
Ik ben benieuwd of we de $10 nog gaan raken vandaag met VEN. Hij komt wel dicht in de buurt nu.
Gisteren dacht je nog dat hij terug zou dalen naar 5,50 $Hotzenwalder schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:15:
Ik ben benieuwd of we de $10 nog gaan raken vandaag met VEN. Hij komt wel dicht in de buurt nu.
Valt mee he
Hoop het niet, heb liever een dip en nieuwe resistance op USD 8.50 dan zenuwachtig koersverloop. Ik verwacht dat buy en sell walls weer opgetrokken worden komende tijd.Hotzenwalder schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:15:
Het was een stille wens zodat ik nog even wat goedkoop kon bijkopen, maar nu is het gewoon goed vasthoudenMartin11 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Gisteren dacht je nog dat hij terug zou dalen naar 5,50 $
Valt mee he
Met 100 ingestapt in november en inmiddels dankzij VEN bijna 200!
En dat terwijl ik vorige week nog op 90 stond door mijn TRX blundertje.
Ik weet dat ik niet veel geld heb geinvesteerd vergeleken met de die-hards hier, maar vind het mooi om de ontwikkelingen te zien!
Mijn pick van het weekend: ik koop op zaterdag gewoon voor een paar tientjes een leuke deal en kijk hoe het de week verloopt. Dit weeken CND en heel schattig wat Elfjes gekocht.NoE schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:54:
CND gaat ook gestaag door
Oja voordat ik teveel offtopic ga :
Het is een gokje inderdaad...Ven is ook een groot deel van mijn portfolio, meer dan de helft in dollar, maar dat komt ook doordat het de grootste stijger is. Voor mij is het een beetje 'go big or go home', ik heb er al flink van gebaald dat ik bitcoin zo laat ontdekt heb, wil straks niet opnieuw balen dat ik hier geen vertrouwen in had. Maar dat is voor iedereen persoonlijk uiteraardJebus4life schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:14:
[...]
Akkoord hoor, maar wil geen coin die 1/3e van m'n portfolio is, is gewoon niet gezond om op een gezonde manier winst te maken.
Als VeChain naar 20€ schiet, des te beter he (ik gun het alle VEN houders hier (inclusief mezelf), zeker die kerel met 20k VEN). Maar als de koers halveert dan ben ik inmiddels een maandloon kwijt, geen zin in. Winst pakken, risico minimaliseren & herinvesteren waar nodig
*Niet dat ik van plan ben alles van de hand te doen (behalve als de announcement me dus echt niet aanstaat), maar ik krijg het gevoel dat de stijging echt wel wat te groot was de afgelopen tijd, mensen lijken hier partnerships met PBoC te verwachten terwijl we spreken over een announcement tussen DNV GL & VeChain...
Ben eigenlijk wel geïnteresseerd in CND en ook XNK
Welkom bij de clubStarcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
Misschien heeft het meerwaarde als je dan zelf ook iets verteld over waarom je geinteresseerd bent en waarom wij dat zouden moeten zijn?DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:18:
Zullen we even een VEN verbod houden hier, zodat de andere coins aan bod komen?
Inderdaad, deze week is het VEN, de volgende week is het weer een andere munt waar iedereen op FOMO't.DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:18:
Zullen we even een VEN verbod houden hier, zodat de andere coins aan bod komen?
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Daar heb je een punt.pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:20:
[...]
Misschien heeft het meerwaarde als je dan zelf ook iets verteld over waarom je geinteresseerd bent en waarom wij dat zouden moeten zijn?
Ik zit me nu in te lezen over XNK en dit zal voor mij een nieuwe stap zijn. In de zin van, dat ik normaal alleen via Binance handel en dit een andere manier is om mee te doen (aan een presale).
Ik kom er op terug wanneer ik meer info heb.
Hier mijn 750 VEN verkocht op 750000 SAT (eth). Steeg daarna weer door als een malle. Ik blijf er even vanaf en hoop op een dip. Zoniet, gegokt en verloren.
Wat je dus eigenlijk zegt is dat je november en december gratis ervaring op hebt gedaan en nu op bijna 100% staat. Dat doe je niet slecht dan toch?RubenA schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:18:
Voor het eerst een mooie winst aan het maken
Met 100 ingestapt in november en inmiddels dankzij VEN bijna 200!
En dat terwijl ik vorige week nog op 90 stond door mijn TRX blundertje.
Ik weet dat ik niet veel geld heb geinvesteerd vergeleken met de die-hards hier, maar vind het mooi om de ontwikkelingen te zien!
Er zijn maar weinig 'cursussen' die een dusdanig rendement opleveren.
[ Voor 6% gewijzigd door Starcaz op 22-01-2018 11:24 ]
auwrvT schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:24:
Haha, ik heb in oktober 37.000 VEN verkocht voor 0,25 USD cent per stuk
Wordt met de dag pijnlijker
Dat is zeer zeker waar!Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:23:
[...]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat je november en december gratis ervaring op hebt gedaan en nu op bijna 100% staat. Dat doe je niet slecht dan toch?![]()
Er zijn maar weinig 'cursussen' die een dusdanig rendement opleveren.
Had nu gewild dat ik iets meer te besteden had om in de crypto's te gaan zitten.
Wachten tot ik klaar ben met studeren en hopen dat het zo'n stijgende markt blijft!
ja 7500 euro toen ipv 3 ton nu . is wel klein verschilrvT schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:24:
Haha, ik heb in oktober 37.000 VEN verkocht voor 0,25 USD cent per stuk
Wordt met de dag pijnlijker
ik hoop eigelijk dat Reddcoin ook is een keer die kant op gaat. van 0.01 eurocent naar een euro of 5
[ Voor 16% gewijzigd door nemesis2212 op 22-01-2018 11:30 ]
Damn dat moet pijn doen...Gouden regel is dus maw...HOLDEN!nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:26:
[...]
ja 7500 euro toen ipv 3 ton nu . is wel klein verschil
detailnemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:26:
[...]
ja 7500 euro toen ipv 3 ton nu . is wel klein verschil
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Wel als die tweede crypto BTC ispowercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:30:
Weet iemand toevallig een website waar je de koers van twee of meer cryptos in één grafiek kan weergeven?
https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/#charts
Ik weet niet of dat het slimste is, ik zou, als iets van 100 naar 1000 euro stijgt toch wel een deel eraf snoepen (en de rest hodl) ipv iets volledig verkopenRebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:29:
[...]
Damn dat moet pijn doen...Gouden regel is dus maw...HOLDEN!
ja dat is altijd het dilemma. deel winst eraf halen of toch laten staan met de hoop op meer winst en kans op minder winst/verliesStevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Ik weet niet of dat het slimste is, ik zou, als iets van 100 naar 1000 euro stijgt toch wel een deel eraf snoepen (en de rest hodl) ipv iets volledig verkopen.
Inderdaad, ik heb er zelf ook altijd moeite mee om iets van de hand te doen, maar als ik kijk naar de laatste tripjes waarbij ik veel geld had kunnen pakken (xvg, xrp, trx) en dit niet heb gedaan, is het altijd zonde om koersen te zien pieken en vervolgens heel hard terugvallen..Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Ik weet niet of dat het slimste is, ik zou, als iets van 100 naar 1000 euro stijgt toch wel een deel eraf snoepen (en de rest hodl) ipv iets volledig verkopen.
Zie hier: https://coinlib.io/compare/2017-12-22/ETH/VENpowercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:34:
[...]
Die ken ik inderdaad, maar nu eentje waarbij je zelf kan bepalen wat die andere crypto is ipv BTC
[ Voor 20% gewijzigd door BillMcNeal op 22-01-2018 11:36 ]
Die ken ik inderdaad, maar nu eentje waarbij je zelf kan bepalen wat die andere crypto is ipv BTCaufbakanleitung schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:31:
[...]
Wel als die tweede crypto BTC is
https://coinmarketcap.com/currencies/stellar/#charts
Gouden regel is niet terugkijken... Oktober is een eeuwigheid geleden in crypto's, vorige week heb ik nog ingekocht op 50% van de waarde nu. Niemand weet vooraf hoe iets gaat lopen dus het heeft zo weinig zin dat nu nog aan te halen.Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:29:
[...]
Damn dat moet pijn doen...Gouden regel is dus maw...HOLDEN!
Aangezien ze Listia als platform erachter hebben staan, bij hun start, en dus al gelijk een 10+milj. users hebben. Kan een goede basis vormen.pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:20:
[...]
Misschien heeft het meerwaarde als je dan zelf ook iets verteld over waarom je geinteresseerd bent en waarom wij dat zouden moeten zijn?
Interessante review: https://cryptobriefing.co...eview-xnk-token-analysis/
UPSIDES
Team well experienced with online marketplaces
Immediate integration into existing product
Strong community to support project
DOWNSIDES
Roadmap to mass adoption faces big challenges
Blockchain development in very early stages
[ Voor 30% gewijzigd door DeKoetsier op 22-01-2018 11:38 ]
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)