[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.505 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
XLM Stellar gaat ook weer hard op dit moment! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aufbakanleitung
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-08 23:37
powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Die ken ik inderdaad, maar nu eentje waarbij je zelf kan bepalen wat die andere crypto is ipv BTC ;)
Ik heb een gevonden. Wat ik wel jammer vind is dat je alleen naar de prijs (in $) kan kijken en niet de Market Cap; dat vind ik namelijk zelf veel informatiever.

https://www.cryptocurrencychart.com/

Edit: Oh nee, het kan wel in Market Cap! Top site :D

[ Voor 6% gewijzigd door aufbakanleitung op 22-01-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:33:
[...]

ja dat is altijd het dilemma. deel winst eraf halen of toch laten staan met de hoop op meer winst en kans op minder winst/verlies
Waarom is dat een dillema? Te greedy is volgens mij in beleggen echt niet slim. Natuurlijk, als alles enkel blijft stijgen is het mooi om te kunnen zeggen dat je heel stoer altijd hodl hebt gedaan ;).

Net zoals Miljoenenjacht, deelnemers die 375.000 euro krijgen aangeboden en toch doorgaan met koffertjes openen want kans op meer: vervolgens met 75.000 euri naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 20:30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:24

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

M'n portfolio is flink geslonken. Op 't hoogste punt was ie 2,5x zoveel waard als nu. Ripple is nu bijv echt naadje. Had gewoon moeten verkopen toen ie 2,5 euro verkoopwaarde was.

Man man, naja, maar holden. En maar zien. Tis nu triest laag allemaal.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
nieuws: 'Malware vervangt bitcoinadres in Windows-klembord'

Toch wel een reden om altijd even het adres te dubbelchecken :o

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
tjongejonge...wat een huichelaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aufbakanleitung
Damn! Je kunt 'm zelfs op logaritmisch zetten!
https://www.cryptocurrenc...mic/2017-12-23/2018-01-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22-09 20:46
NeFoRcE schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:40:
M'n portfolio is flink geslonken. Op 't hoogste punt was ie 2,5x zoveel waard als nu. Ripple is nu bijv echt naadje. Had gewoon moeten verkopen toen ie 2,5 euro verkoopwaarde was.

niet iedereen verdient gouden bergen ik ook niet hoor btw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Waarom is dat een dillema? Te greedy is volgens mij in beleggen echt niet slim. Natuurlijk, als alles enkel blijft stijgen is het mooi om te kunnen zeggen dat je heel stoer altijd hodl hebt gedaan ;).

Net zoals Miljoenenjacht, deelnemers die 375.000 euro krijgen aangeboden en toch doorgaan met koffertjes openen want kans op meer: vervolgens met 75.000 euri naar huis gaan.
ja dat is het wel. het gevecht tussen greed en accepteren dat je winst hebt en dat pakken. ik denk dat met crypto's de aantal geldwolven (greedy) niet veel minder gaat worden. ook al blijft het gokken is het toch heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb mn winst gewoon even gepakt op VEN, gewoon om het even op mn bank te hebben. ik stap weer in een deze dagen met een gedeelte.

toch 4,5k verdient vanaf dec. ook weer wat verlies gehad dus per saldo iets minder maar desalniettemin niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
AFCAjax schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:36:
Is dat een beetje een betrouwbaar project? Ik heb er het nodige over gelezen, een non-profit met een mooi streven, maar 90% van de coins blijven eigendom van het platform om vrij te vergeven. Dit kan in de toekomst ook betekenen dat ze hun eigen koers kunnen beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Same hier, tijd om Ripple een beetje af te romen indien deze nog een beetje stijgt en het geld in andere coins te steken. :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08 10:39
AFCAjax schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:36:
hmm.. vreemd p&d ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:26
DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:18:
Zullen we even een VEN verbod houden hier, zodat de andere coins aan bod komen? ;)
Nee, vooral vrijlaten! Het voornaamste nut van deze topics af en toe meelezen is namelijk aankijken wanneer coins mainstream gehyped worden, wat het geval is als het hier continu aan bod komt. Dan wordt het tijd om strakke stop-losses in te stellen en de markt in de gaten te houden, omdat de top er binnenkort aankomt :9. De eerste NEO top vorig jaar, meer recent XVG, XRP, nu VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starcaz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:24:
Ik verwacht de laagste dip (VEN) rond 11:50 dit op basis van de gemiddelde tijd na een piek dat er weer een dip komt :P
Helemaal goed, toch jammer dat hij echt net niet mijn sell order pakte |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Is er bij jullie iets bekend over Reddcoin en nieuwe ontwikkelingen. Vraag me af wat jullie verwachtingen zijn.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:39:
[...]

Dat vind ik anders, je inleg is immers 0 euro. Ik zou bij Miljoenenjacht altijd doorgaan voor de ultieme klapper (en dan bedoel ik 2-3 ton ipv 50k) omdat je in feite toch niets te verliezen hebt.

Bij Crypto's is het toch anders, je kunt je inleg deels kwijt raken en de kans op +1000% is niet zo groot meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
shakespeare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:49:
heb mn winst gewoon even gepakt op VEN, gewoon om het even op mn bank te hebben. ik stap weer in een deze dagen met een gedeelte.

toch 4,5k verdient vanaf dec. ook weer wat verlies gehad dus per saldo iets minder maar desalniettemin niet ontevreden.
De winstpakker wint altijd. Dat heb ik ook vaker gedaan zo hoor. Gaat soms wel eens mis en dan mis ik nog een mooie stijging. Maar dat zelfde pakt soms ook mega goed uit, zo heb ik Ripple weggedaan op 2,30 terwijl iedereen bij mij op werk z'n Ripples vasthield tot zelfs een dollar p/s.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Tranzy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:51:
Is er bij jullie iets bekend over Reddcoin en nieuwe ontwikkelingen. Vraag me af wat jullie verwachtingen zijn.
helaas hier al tijdje geen updates van gezien. Ik hoop nog dat Reddcoin ooit bij binance komt en wacht op een update. ik denk dat deze meer potentie heeft dan de prijs waar hij nu op zit. helemaal omdat hij ooit de 3 cent heeft gehaald en nu rond de 1 cent zweeft. ik heb best wat reddcoin dus fingers crossed :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

HODL is een geweldige strategie, maar niet als je in matige coins als TRX of XRP zit. Daar zit op de korte en middellange termijn gewoon nauwelijks beweging in.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MainframeX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:55:
[...]

De winstpakker wint altijd. Dat heb ik ook vaker gedaan zo hoor. Gaat soms wel eens mis en dan mis ik nog een mooie stijging. Maar dat zelfde pakt soms ook mega goed uit, zo heb ik Ripple weggedaan op 2,30 terwijl iedereen bij mij op werk z'n Ripples vasthield tot zelfs een dollar p/s.
Ligt eraan of het een HODL munt is of gewoon om winst te pakken. Bij VEN zou ik dat niet doen. Misschien alleen swingtraden ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:40:
Ik vroeg me af, hebben jullie ook een goede site, met voorspellingen van crypto-schrift geleerden die voornamelijk uitgekomen zijn? Kwam pas zo'n pagina tegen, met coins en verwachtingen van mensen, geranked in hoeveelheid van goede voorspellingen, maar vroeg me af hoe legit dat was.
Deze? https://walletinvestor.com/forecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:57:
[...]
helaas hier al tijdje geen updates van gezien. Ik hoop nog dat Reddcoin ooit bij binance komt en wacht op een update. ik denk dat deze meer potentie heeft dan de prijs waar hij nu op zit. helemaal omdat hij ooit de 3 cent heeft gehaald en nu rond de 1 cent zweeft. ik heb best wat reddcoin dus fingers crossed :9
Onlangs al mn muntjes eruit gedaan. Er zit weinig beweging in. Die 3cnt was volgens mij het resultaat van een soort van P&D. Kon ook niet echt veel vinden over nieuws of toekomst, verder zie ik ook niet in dat Steam, FB, Reddit etc gebruik gaat maken van het systeem om betalingen middels RDD te doen, lijkt me dat ze dan eerder zelf iets ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Eijkb schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:47:
Ik kijk regelmatig op Tradingview, daar heb je live grafieken maar ook voorspellingen met als leuke gimmick de "play" knop die het koersverloop laat zien sinds de voorspelling. Op die site kunnen mensen een account aanmaken en hun voorspellingen intekenen (TA) en de mensen met de meeste volgers hebben de meeste impact en zitten best vaak goed. Doe er je voordeel mee (of geniet van de soms absurde koersen die geheel tegen een voorspelling indruisen) :D

Qua VEN vs TRX: Voor iedere uitlating van die Justin van TRX staat een reeële partnership van VEN. Dat is dus shilling vs groei ;-)

Zit zelf ook best diep in VEN sinds $1.66 en heb de afgelopen weken steeds wat bijgekocht op verschillende levels, telkens wanneer er goed nieuws was. Heeft me geen windeieren gelegd.
Ik zal eens wat tijd in die site gaan steken, kijken of ik er wat aan heb :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Jeetje .. CND gaat ook hard zeg.. Ga me eens verdiepen in de coin. Het schijnt een een coin te zijn om crypto trading efficiënter te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:57:
[...]

Hier kan je stemmen op welke coins er moeten komen: https://www.binance.com/vote.html
Let op: kan alleen als je een account hebt en kost je 0.1 BNB per stem.

Edit: Stemronde van deze maand is al afgelopen

[ Voor 3% gewijzigd door powercoaster op 22-01-2018 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malortje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 10:31
BillMcNeal schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:05:
[...]

Onlangs al mn muntjes eruit gedaan. Er zit weinig beweging in. Die 3cnt was volgens mij het resultaat van een soort van P&D. Kon ook niet echt veel vinden over nieuws of toekomst, verder zie ik ook niet in dat Steam, FB, Reddit etc gebruik gaat maken van het systeem om betalingen middels RDD te doen, lijkt me dat ze dan eerder zelf iets ontwikkelen.
Ik zit zojuist te kijken en zie dat ze een "petition" hebben lopen met Steam.
https://www.change.org/p/...tion-to-the-steam-network
Als steam RDD gaat accepteren als betaal/doneer middel, kan de munt nog best wel eens gaan stijgen.

Laten we hopen want ik heb er aan zooitje apart staan.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
https://benebit.io/en

Nog iemand die hier om 14.00 in gaat stappen? Je krijgt de coins binnen 7 dagen. 10.000 mensen op de Telegram group. Goede site, goed team. Idee bestaat wel al, dus de vraag is of ze het beter kunnen doen.

Bedoeling is dat de coin vrij snel op een aantal exchanges beschikbaar komt, waaronder Kucoin. Dus wellicht handig voor een snelle winst.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aufbakanleitung
Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:49:
[...]

Is dat een beetje een betrouwbaar project? Ik heb er het nodige over gelezen, een non-profit met een mooi streven, maar 90% van de coins blijven eigendom van het platform om vrij te vergeven. Dit kan in de toekomst ook betekenen dat ze hun eigen koers kunnen beinvloeden.
Ik weet dat Stellar best wel een goed Blockchain development platform is (net als bijv. Ethereum, en Hyperledger), maar ik vind dat ze 85% nog zelf in handen hebben dus ook een probleem om in de munt te investeren. Zelf zeggen ze er het volgende mee te gaan doen:

Niet alle 100 miljard Lumens zijn direct in circulatie gebracht op het Stellar netwerk: de bedoeling is om deze geleidelijk te verspreiden binnen een periode van 10 jaar. Stellar.org heeft een “giveaway” programma bedacht om te zorgen dat de Lumens op de juiste manier verdeeld worden aan diverse groepen:

50% is bestemd voor individuen die Lumens willen hebben/gebruiken
25% zal worden gedoneerd aan non-profit organisaties ten behoeve van ontwikkelingslanden
20% heeft Stellar.org verdeeld onder alle Bitcoin (19%) en Ripple (1%) houders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 13:55
Carvertical 24ste 22:00 op kucoin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag komt wanchain op binance. Wat zijn jullie verwachtingen van deze coin?
Ik heb nog nooit het verloop van een nieuwe coin zien gebeuren, dus weet niet wat hij normaal doet. Gaat hij ineens heel hard stijgen de eerste dag en normaliter als de hype gepasseert is de volgende dag terug zakken naar de initieele prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:22:
Woensdag komt wanchain op binance.
Heb je ook een bron hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:18
Spijtig dat mijn sell order van 9.50 niet is doorgegaan op de VEN...
Hij zakt wel lekker nu. :/

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:07
Ik heb nog nooit het verloop van een nieuwe coin zien gebeuren, dus weet niet wat hij normaal doet. Gaat hij ineens heel hard stijgen de eerste dag en normaliter als de hype gepasseert is de volgende dag terug zakken naar de initieele prijs?
Al 2x een coin op Binance weten komen. Dat ding ontploft en enkele minuten later crasht de boel in elkaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Xamsix schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:11:
https://benebit.io/en

Nog iemand die hier om 14.00 in gaat stappen? Je krijgt de coins binnen 7 dagen. 10.000 mensen op de Telegram group. Goede site, goed team. Idee bestaat wel al, dus de vraag is of ze het beter kunnen doen.

Bedoeling is dat de coin vrij snel op een aantal exchanges beschikbaar komt, waaronder Kucoin. Dus wellicht handig voor een snelle winst.
Listing op exchanges staat op de roadmap voor Q2? :? Dat noem ik niet snel. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
argon007 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Al 2x een coin op Binance weten komen. Dat ding ontploft en enkele minuten later crasht de boel in elkaar :-)
Hoelaat? Welke tijdzone? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Listing op exchanges staat op de roadmap voor Q2? :? Dat noem ik niet snel. :P
Sorry, vrij snel na de main ICO, die loopt van 22 feb tot 10 april. In de pre-ICO (vanmiddag) krijg je 30% bonus.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

argon007 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:24:
[...]

Ideaal scenario voor een daytrader natuurlijk ;) Verkopen op de piek, de crash afwachten en dan nog eens kopen voor de bounce.... (nb. ik begin daar zelf denk ik maar niet aan - heb een natuurlijke gave om precies op het verkeerde moment in/uit te stappen... haha! Het is me 1 keer gelukt en 2 keer mislukt tot zover. Het succes heeft me een paar tientjes opgeleverd (toch leuk in korte tijd!), de missers hebben me dik 100 gekost :P)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:56:
Ik heb VEN gekocht op $8,10, dus echt veel winst kan ik er nog niet op pakken, had het graag wat eerder gekocht.

Ik zit er nu over te denken mijn PF wat om te gooien en meer in te zetten op VEN. Ik kan bijvoorbeeld uit Ripple stappen en dat inzetten op VEN.. Maar het liefst blijf ik in beide munten zitten, ik heb nog steeds het idee dat XRP ook nog wel omhoog gaat schieten.
ik zit momenteel 25% in VEN en 20% ripple, speel met dezelfde gedachte echter ook ik zie xrp nog wel stijgen op de lange termijn... keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
RideWithUz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:29:
[...]

ik zit momenteel 25% in VEN en 20% ripple, speel met dezelfde gedachte echter ook ik zie xrp nog wel stijgen op de lange termijn... keuzes keuzes
True, ik denk toch dat ik mijn XRP eruit ga gooien, ik vermoed dat VEN een stuk meer gaat stijgen.

Net trouwens VEN verkocht voor 77K, nu hopen dat hij wat daalt en dan koop ik hem weer voor 74K o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:24
ICX is ook redelijk rustig momenteel. De 24ste is toch mainnet launch he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Anton.net schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:32:
Ja verbaast mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Klopt. Had er ook wat meer van verwacht eerlijk gezegd..
Hopelijk komt het nog :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

RideWithUz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:29:
[...]
Ik heb groot gedeelte van Ripple verkocht op 1,40 EUR tijdje terug en in VEN gestopt. Maar nog steeds niet heel gek veel in VEN staan - dus ook in dubio nog wat meer die kant op te sluizen. Maar ja - waarvandaan....

Heb nu in het portfolio (van hoog naar laag percentage): RLC (=20%), VEN, XLM, REQ, XVG, ADA, NEO, XBT, BCH, ETH (=5%) en nog klein restantje Ripple.
Recent overgestapt van heel gespreid portfolio naar meer gericht op bepaalde coins - maar vind het nu nog steeds wat veel verschillende coins eigenlijk! (totale waarde portfolio is momenteel kleine 800 euro).

Heb verder trouwens nog FUN, WAVES en ICX op de radar staan... Maar ja - niet genoeg centjes om overal in te stappen - dus keuzes keuzes! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door kazz1980 op 22-01-2018 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:07
RmNL90 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:27:
[...]

Hoelaat? Welke tijdzone? Bron?
Check de RLC coin. Werd op 12 januari gereleased op Binance. Werd geopend (ETH) op 0.004380 om 7h 's morgens.

Bekijk op coinmarketcap maar eens wat dit net deed qua grafie. Het sprong er uit en een korte tijd daarna dipte alles in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:23
31ste heeft Icon ook een grote summit met (naar verwachting/geruchten) grote aankondigingen. Geduld, er komt vanzelf wel activiteit bij ICX deze maand.
Overigens staat ie nog steeds ruwweg 20% hoger vergeleken met een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik bezit ook nog het e.e.a. aan BCN, maar als ik coinmarketcap mag geloven dan is de max supply bijna aangetikt, wat gebeurt er in zo'n geval?
Ik vond het wel een leuke coin, omdat hij redelijk hoog staat in de market cap en een enorm lage aanschafprijs heeft:
https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:10:
[...]

Hier kan je stemmen op welke coins er moeten komen: https://www.binance.com/vote.html
Let op: kan alleen als je een account hebt en kost je 0.1 BNB per stem.

Edit: Stemronde van deze maand is al afgelopen
ja die votepoll ken ik. enige wat ik mij afvraag is of de nr1 of mogelijk top 5 sowieso bij binance komt of dat het niet veel uitmaakt en onzeker is of die coins uberhaupt worden toegevoegd na zo'n poll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22-09 22:08
Weet je het zeker? Volgens mij moet de tokenswap nog plaatsvinden, dus daarvoor komt hij überhaupt niet op een exchange. Ik kan het ook niet terugvinden in de announcement-chat van Wanchain op Telegram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:43

DJT

Ik zit nu sinds +/- 7 januari in de crypto's, tot zover zonder succes in financiële zin. Dat is te wijten aan onervarenheid (leergeld) en een lastige markt (zeker voor een beginner). Zit nu sinds zaterdag op het punt dat ik stelling heb gekozen m.b.t. een aantal munten en dat ik het daar voorlopig bij hou. Sindsdien heb ik alleen een stukje BNB ingewisseld voor extra VEN en dat blijkt tot zover een goede keuze te zijn geweest.

Verdeling is nu als volgt:
31% VEN
15% HTML
8,5% WABI
7% LUX
6,5% POE
6,5% ETN
6% ADA
5,5% TRX
5,5% POWR
4,5% NAS
2% BNB
0,5% PAC

Het is een vrij brede portefeuille maar dit zijn wel allemaal projecten (op TRX na) waar ik nu toekomst in zie. In het % VEN zit ongeveer 33% speelgeld, als de snelle groei er een beetje uit gaat zou ik dit weer elders in kunnen zetten (of niet..). Een munt waar ik ook nog iets in wil doen is FUN, welicht van het speelgeld dat ik over hou uit VEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:41:
[...]

Weet je het zeker? Volgens mij moet de tokenswap nog plaatsvinden, dus daarvoor komt hij überhaupt niet op een exchange. Ik kan het ook niet terugvinden in de announcement-chat van Wanchain op Telegram.
Nee zeker weet ik het niet, had het ook maar via een whatsapp groep gezien. Dusja kan ook wel eens niet kloppen, vind er eigenlijk ook niets van terug als ik zo wat google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:40:
[...]

ja die votepoll ken ik. enige wat ik mij afvraag is of de nr1 of mogelijk top 5 sowieso bij binance komt of dat het niet veel uitmaakt en onzeker is of die coins uberhaupt worden toegevoegd na zo'n poll
Dat is een hele goede vraag, nummer 1 in elk geval, alleen is daar dan weer de vraag van wanneer
https://support.binance.c...unity-Coin-RaiBlocks-XRB-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Van gisteren maar nog niet gezien volgens mij!
'I am proud to announce that as of today, Breyer Capital has agreed to support VeChain through an official advisory role,' - Jim Breyer, founder of Breyer Capital.
https://twitter.com/vecha...status/955111526746136576

[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 22-01-2018 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Nee zeker weet ik het niet, had het ook maar via een whatsapp groep gezien. Dusja kan ook wel eens niet kloppen, vind er eigenlijk ook niets van terug als ik zo wat google.
Ik zou de officiele chat van Wanchain even joinen als ik jou was: https://t.me/WanchainANN

Het heeft geen zin om te gaan speculeren over de datum dat hij op exchanges komt. De exchange bepaalt zelf of er überhaupt een mededeling over komt, het kan net zo goed zijn dat hij gewoon zonder aankondiging veschijnt.

Voorlopig moet de tokenswap dus nog plaatsvinden, voor die tijd gebeurt er dus sowieso niks.

Tip: koop niet meteen als die op een exchange komt. ICO prijs was 0,34$. Tokens konden toen aangekocht worden met Ethereum en aangezien Ethereum in die tijd X4 is gegaan, zal de prijs minimaal rond de 1.5$ gaan liggen, maar gezien de hype zie ik hem de eerste paar uur wel naar de 15$ gaan om vervolgens ergens tussen 2 en 5 dollar terecht te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

DJT schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:42:
Ik zit nu sinds +/- 7 januari in de crypto's, tot zover zonder succes in financiële zin. Dat is te wijten aan onervarenheid (leergeld) en een lastige markt (zeker voor een beginner). Zit nu sinds zaterdag op het punt dat ik stelling heb gekozen m.b.t. een aantal munten en dat ik het daar voorlopig bij hou. Sindsdien heb ik alleen een stukje BNB ingewisseld voor extra VEN en dat blijkt tot zover een goede keuze te zijn geweest.
[...]
Het is een vrij brede portefeuille maar dit zijn wel allemaal projecten (op TRX na) waar ik nu toekomst in zie. In het % VEN zit ongeveer 33% speelgeld, als de snelle groei er een beetje uit gaat zou ik dit weer elders in kunnen zetten (of niet..). Een munt waar ik ook nog iets in wil doen is FUN, welicht van het speelgeld dat ik over hou uit VEN.
Geen succes in financiële zin in absoluut of relatieve zin? Ik ben gestart vlak voor de december dip ( :( )... Dus sta overall best stevig in de min nog steeds. Maar gezien de markt heb ik het toch best netjes gedaan vind ik... met meerdere stevige dips sta ik nu op -20%. Dat had een stuk minder gekund... Dus al is het financieel nog steeds echt niet leuk, beschouw het toch wel als een succes. Extreem veel geleerd in ieder geval... En hopelijk gaat dát zich nog wel weer terug betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

BillMcNeal schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Klopt. Had er ook wat meer van verwacht eerlijk gezegd..
Hopelijk komt het nog :X
De mainnet release was normaal eind 2017. Deze is met 1 maand uitgesteld (niet dat ik me daar zorgen om maakte, communicatie was erg goed), maar vermoed dat een groot deel toen ingekocht had en waarschijnlijk gehold heeft (ik herinner me ook geen dip in m'n portfolio rond die tijd van ICX).

Mainnet komt deze week (in principe woensdag), de 31e is hun event. Daar verwacht ik veel meer van.
De 2018 roadmap wordt gepresent + een aantal apps die op het Icon netwerk gaan lopen.

Afhankelijk van de markt verwacht ik dus nog wel een leuke boost, wie weet halen we de komende 4 ofzo weken wel de grens van de 5 miljard market cap, dat is pas echt een big deal.
*Ben overtuigd dat het er zeker van komt dit jaar, maar zouden er dus wel eens dicht bij kunnen komen na 31/01 (we waren er al heel dicht bij net voor de crash).

*Enja, ik hold iig minstens nog tot het eindelijk beschikbaar komt in Korea, ik verwacht dat de Koreanen helemaal gek gaan worden van ICX

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 22-01-2018 12:55 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Onderweg naar een nieuw dipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:45:
[...]

Dat is een hele goede vraag, nummer 1 in elk geval, alleen is daar dan weer de vraag van wanneer
https://support.binance.c...unity-Coin-RaiBlocks-XRB-
hmm sowieso nr 1 dan zo te zien. omdat reddcoin op nr 5 stond ben ik heel benieuwd naar de volgende poll. en er zullen vast tussendoor ook nog wel coins aan binance toegevoegd worden want daar hebben zij alleen maar baat bij en worden ze rijker van.

we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Zijn we al uit de vorige dan? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:58:
[...]

Zijn we al uit de vorige dan? :P
ik niet iig :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:43

DJT

kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:52:
[...]

Geen succes in financiële zin in absoluut of relatieve zin? Ik ben gestart vlak voor de december dip ( :( )... Dus sta overall best stevig in de min nog steeds. Maar gezien de markt heb ik het toch best netjes gedaan vind ik... met meerdere stevige dips sta ik nu op -20%. Dat had een stuk minder gekund... Dus al is het financieel nog steeds echt niet leuk, beschouw het toch wel als een succes. Extreem veel geleerd in ieder geval... En hopelijk gaat dát zich nog wel weer terug betalen...
In relatieve zin, ik ben namelijk niet uitgestapt ;). Ik heb er circa €2k in zitten en dat is op dit moment €1,6k waard als ik zou verkopen. Toen ik startte stond de BTC op $15k, als hij daar nu op zou staan zou ik niet op verlies staan. Slecht voorbereid (FOMO) begonnen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
http://fortune.com/2018/0...rea-bitcoin-exchange-tax/
Zou dit er iets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RmNL90
  • Laatst online: 25-08-2021
Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Ik zou de officiele chat van Wanchain even joinen als ik jou was: https://t.me/WanchainANN

Het heeft geen zin om te gaan speculeren over de datum dat hij op exchanges komt. De exchange bepaalt zelf of er überhaupt een mededeling over komt, het kan net zo goed zijn dat hij gewoon zonder aankondiging veschijnt.

Voorlopig moet de tokenswap dus nog plaatsvinden, voor die tijd gebeurt er dus sowieso niks.

Tip: koop niet meteen als die op een exchange komt. ICO prijs was 0,34$. Tokens konden toen aangekocht worden met Ethereum en aangezien Ethereum in die tijd X4 is gegaan, zal de prijs minimaal rond de 1.5$ gaan liggen, maar gezien de hype zie ik hem de eerste paar uur wel naar de 15$ gaan om vervolgens ergens tussen 2 en 5 dollar terecht te komen.
Zover ik weet zal inderdaad eerst de tokenswap plaatsvinden.. zo staat het ook al dagen aangegeven op hun officiële twitterkanalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:06
25 januari komt Stellar met nieuws.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
zwembroek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:10:
To the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

USA gaat bijna ontwaken.... Dus een kleine dip kan nu helemaal niet zoveel kwaad volgens mij... Gaan er straks (hopelijk) mensen bij het wakker worden snel instappen en gaan we weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Dat Benebit klinkt wel intressant, hun maximale hoeveelheid coins is namelijk 300 Miljoen. Als je kijkt is er geen enkele coin rond die hoeveelheid die goedkoper is dan deze munt. Nu is het alleen de vraag of deze coin goed te gebruiken valt en te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Ik heb een beetje het idee dat als Bitcoin onderuit gaat, dat er daarna naar een legitieme reden wordt gezocht, terwijl er niet altijd een reden achter hoeft te zitten.

Beetje hetzelfde verhaal als met die futures en met het Chinese nieuwjaar. Eerst hoor je er nagenoeg niemand over en pas nadat bitcoin heeft gedipt wijst iedereen dat als oorzaak aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
https://cryptostart.nl/ni...es-open-vanaf-22-01-2018/

Weet niet of het al was gepost, maar Litebit is blijkbaar weer open.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Ik heb een beetje het idee dat als Bitcoin onderuit gaat, dat er daarna naar een legitieme reden wordt gezocht, terwijl er niet altijd een reden achter hoeft te zitten.

Beetje hetzelfde verhaal als met die futures en met het Chinese nieuwjaar. Eerst hoor je er nagenoeg niemand over en pas nadat bitcoin heeft gedipt wijst iedereen dat als oorzaak aan.
Klopt denk ik ook wel. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat je (ik) een poging wil doen de risico's in te schatten. Met andere woorden, kan ik bijkopen of moet ik even verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Dat is iets mens eigen :) We proberen vaak overal een verklaring/reden voor te vinden.

Je ziet dat inderdaad heel erg goed in een topic als deze. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Daacuso schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:14:
https://cryptostart.nl/ni...es-open-vanaf-22-01-2018/

Weet niet of het al was gepost, maar Litebit is blijkbaar weer open.
Dat is het alternatief voor Bitonic maar dan met meer munten? Of is het ook een exchange/wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:20
Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:19:
[...]

Dat is het alternatief voor Bitonic maar dan met meer munten? Of is het ook een exchange/wallet?
Inderdaad net als Bitonic, maar dan met meer munten. Kopen met Ideal en eventueel direct verkopen uit de Litebit wallet.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een link/ proof waar de aankondiging staat?
Ik weet dat er een roadmap uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:10:
Idee waar we dat zelf kunnen lezen? Heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:29:
[...]

Idee waar we dat zelf kunnen lezen? Heb je een link?
2018 roadmap wordt naar buiten gebracht, volgens rumours dus de 25e

https://ikiguide.com/2018...lar-lumens-xlm-singapore/

Afbeeldingslocatie: https://www.coinmarketcal.com/images/proof/4fd0c4e9b59865e32c44a574d88cfeb6.jpeg

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
wat nieuws over stellar mag wel weer een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:43
Wow VEN even lekker aan het dippen! En achteraf steeds weer spijt waarom ik niet op 80k vanochtend verkocht had haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:37:
Wow VEN even lekker aan het dippen! En achteraf steeds weer spijt waarom ik niet op 80k vanochtend verkocht had haha
Alles is lekker aan het dippen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 22-09 15:05
Vind er niets lekkers aan ;-)
Daytraden is niet mijn ding denk ik :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
en weer ingekocht in VEN, net op 77,2 K verkocht, nu ingekocht op 76,5 K, het is niet veel, maar wel wat winst :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
NEO verkocht op $134,- en BTC op $11390,-
Nu is alleen de vraag hoe laag ik ze weer terugkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Makes you wanna cry...
Invested quite a half of my wealth in your cloud mining, and paused for three months time will greatly affects my families well being...
Achtergrond: bitcoin.com heeft de lifetime mining contracts stop gezet.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
Dat gevoel ken ik... maar uiteindelijk: als we het wel gedaan zouden hebben, dan was de dip waarschijnlijk niet gebeurd. ;) Oftewel, dit hadden we nooit zien aankomen, dus het feit we niet verkocht en gekocht hebben is gewoon een goed iets. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ballebek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:42:
Makes you wanna cry...

[...]

cloud mining in het algemeen maakt me al aan het huilen en al helemaal de mensen die erin trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Geheel oftopic maar ven icm met je naam blijf ik grappig vinden. :+

Tsja dat is het met daytraden, eigenlijk kies je nooit echt het goede moment uit maar zolang er maar wat marge op zit maakt dat weinig uit. Je had overigens vanaf vanochtend alweer meerdere keren in- en uit kunnen stappen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:44:
[...]

cloud mining in het algemeen maakt me al aan het huilen en al helemaal de mensen die erin trappen.
Ik heb m'n investering er lang en breed uit (120% van de BTC inleg) mede omdat die contracten spotgoedkoop waren in het begin.

Ik zou er nu niet meer aan beginnen met de kennis die ik heb.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom cnd zo hard gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Ballebek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:42:
Makes you wanna cry...

[...]

meer investeren dan je kan missen :') cloud mining :') bitcoin.com :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
The Redman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:57:
[...]

meer investeren dan je kan missen :') cloud mining :') bitcoin.com :')
Hier op de werkvloer heeft er een een scheiding te pakken (althans, daar lijkt het op).
Ik hoor ook niemand meer over cryptos, zelfs niet in de ballenbak of bij de kapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik zat net even stom te denken en ik weet dat er tickers voor browsers e.d. zijn maar weet iemand of er niet zoiets bestaat als een fysieke ticker voor btc en consorten? :P Ik weet dat het wellicht wat meer tweakerswaardig is een oude telefoon oid hiervoor te gebruiken maar ik heb liever een klokje, dat zou mijn werkplek helemaal af maken en mijn werk ook nog eens wat handiger maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Ballebek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:59:
[...]

Hier op de werkvloer heeft er een een scheiding te pakken (althans, daar lijkt het op).
Ik hoor ook niemand meer over cryptos, zelfs niet in de ballenbak of bij de kapper.
scheiding te pakken?(doe snel meer geld er in pompen >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:01:
Ik zat net even stom te denken en ik weet dat er tickers voor browsers e.d. zijn maar weet iemand of er niet zoiets bestaat als een fysieke ticker voor btc en consorten? :P Ik weet dat het wellicht wat meer tweakerswaardig is een oude telefoon oid hiervoor te gebruiken maar ik heb liever een klokje, dat zou mijn werkplek helemaal af maken en mijn werk ook nog eens wat handiger maken. :)
Ook al een tijdje naar gezocht. Er zijn op Github wat projectjes (ik weet ze zo niet meer uit m'n hoofd) die zoiets doen en het projecteren op een klein display op je Raspberry Pi. Wel allemaal voor vrij specifieke hardware gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ballebek schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:59:
[...]
En dat is alleen maar goed nieuws... Alle n00bs eruit heeft een flinke dip gegeven - en nu op naar een gezonde markt met gezonde stijgingen (hoop ik dan) op basis van echt waarde ipv wat er bij de kapper geroepen wordt... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
ksborg schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Ook al een tijdje naar gezocht. Er zijn op Github wat projectjes (ik weet ze zo niet meer uit m'n hoofd) die zoiets doen en het projecteren op een klein display op je Raspberry Pi. Wel allemaal voor vrij specifieke hardware gemaakt.
Heb wel iets gevonden maar die is veel te functioneel voor wat ik wil en schreeuwend duur.. Lametric $200. Grappig, maar ook weer niet verrassend, dat ik niet de enige ben. Eigenlijk wil ik niet iets zelf in elkaar prutsen, het moet gewoon mooi staan op mijn bureau. :)

Edit: zou ook liever geen lcd willen maar matrix, weet dat dat met pi ook kan maar dat is echt overkill voor een simpele ticker.

[ Voor 9% gewijzigd door Crypts op 22-01-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:01:
https://www.reddit.com/r/...asppi_lego_btceth_ticker/

Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
BTC blijft maar omlaag gaan.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nee dus. :P Wat ik al zei het is nog makkelijker een oude telefoon hiervoor in te zetten maar dat is niet wat ik zoek. Misschien tijdelijk bij gebrek aan beter is het wel een idee, simpel paginaatje maken met waardes is niet zo het punt. Nog mooier zou overigens een wandklok zijn. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Pagina: 1 2 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)