[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.504 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:46
kan die daarna alleen nog maar gaan stijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Is er een specifieke reden voor, of zijn de grote jongens bezig?

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Don't
Panic
and
HODL

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:18
Dit lijkt me echt een geweldig idee!. Supergoedkoop. @Crypts :)

[ Voor 4% gewijzigd door ksborg op 22-01-2018 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:03:
[...]

En dat is alleen maar goed nieuws...
Ik heb mijn kapper juist verteld om er ver weg van te blijven als je het niet begrijpt.
En het heeft mij een gratis knipbeurt opgeleverd (jeuj).

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
En we zijn weer onder de $11k ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Lijkt er op dat de Amerikanen weer aan de boom gaan schudden. Val er niet uit....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 18:18
sh4d0wman schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:16:
Lijkt er op dat de Amerikanen weer aan de boom gaan schudden. Val er niet uit....
Dat zullen ze ook over ons denken. Ik hoop stiekem dat hij nog een stuk gaat zakken zodat ik er nog wat bij kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Is het al tijd om te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Ik wacht nog even. Ben er vorige week ook te vroeg ingestapt. Ik verwacht (speculatie) dat het nog wel verder gaat zakken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:07
En de whales spelen ondertussen lekker verder met VEN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nog ff wachten, misscien dat ie nog een keer kort onder de 10K dollar dipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Niet online

Nila

Idiot!

Ik zei het vanmorgen nog, als het zo doorgaat dan tikt de ETH de 1000 USD aan, heb toen ook een buyorder klaar gezet van 8 ETH... Laat de boel maar stijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
De pieken worden lager en de dalen dieper.
Voor de daytrader met een goed gevoel een heerlijk scenario, voor de HODL-er niet echt. Het zou kunnen dat de stieren het binnenkort weer gaan overnemen, maar ik denk dat de beren nog wel even de dienst uit blijven maken in cryptoland.

In 2,5 uur tijd - 10% is toch wel heel fors.

Als BTC de 10.000 aantikt, dan zou het wel eens een bloedbad kunnen gaan worden. Er is gewoon te weinig 'goed' nieuws om eens flink wat kapitaal aan te trekken, dat ook nog eens wat langer blijft zitten en niet meteen bij de eerste winst, of verlies vluicht.

[ Voor 35% gewijzigd door Witte op 22-01-2018 14:31 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 20:30
Zou de $10k er nog in zitten vandaag? Dan wil ik wel kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Witte schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:23:
Voor de daytrader met een goed gevoel een heerlijk scenario, voor de HODL-er niet echt. Het zou kunnen dat de stieren het binnenkort weer gaan overnemen, maar ik denk dat de beren nog wel even de dienst uit blijven maken in cryptoland.

Als BTC de 10.000 aantikt, dan zou het wel eens een bloedbad kunnen gaan worden. Er is gewoon te weinig 'goed' nieuws om eens flink wat kapitaal aan te trekken, dat ook nog eens wat langer blijft zitten en niet meteen bij de eerste winst, of verlies vluicht.
Dat bloedbad is bij veel handelaren meer dan welkom, ik hoop eigenlijk we deze week de bodem aantikken en vanaf volgende week weer echt gaan groeien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dat veel mensen een grote dip verwachten dit moment. Is het slim om alles naar usdt om te zetten? Of gewoon hodl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Januari is wel een drama maand hoor.
Ik ben blij dat ik er grotendeels uitgestapt ben begin januari.

Nu lekker in Aandeel Pharming gestopt, die gaat als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

Witte schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:23:

In 2,5 uur tijd - 10% is toch wel heel fors.

HODL is dat je juist niet naar de day-to-day kijkt maar maand tot maand. En als daar groei in zit dan is het goed. Als je als HODLER elke dag de prijzen gaat zitten bekijken kan dat niet goed gaan want dan maak je jezelf blij of bang voor niks ;)

dat een prijs -50% gaat in een week en dan vervolgens +200% een week later heb je alsnog 100% winst :P

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 22-01-2018 14:34 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:31:
[...]

Dat bloedbad is bij veel handelaren meer dan welkom, ik hoop eigenlijk we deze week de bodem aantikken en vanaf volgende week weer echt gaan groeien :).
Ik ben op het punt aangekomen om ook nog eens een kleine inleg te doen dus vwb die inleg komt dit goed uit.. Vwb mijn HODL lijstje op dit moment iets minder :+

Nu nog ff bepalen wat nu precies de bodem gaat worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:42
Vanochtend geld naar Kraken overgemaakt met het gevoel dat er een dip zou gaan aankomen. Dat lijkt nu inderdaad zo te zijn. Nu hoop ik dat de euro's zsm op kraken staan om ze vervolgens te wisselen en naar binance te sturen om op 'n goed moment VEN erbij te nemen.

Paar dagen eerder al geroepen dat het een zeer veelbelovend muntje is, maar dat ik verwachtte dat hij zou gaan dippen. Helaas is dat pas veel later gebeurd als dat ik dacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
D-Ed schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:33:
[...]

Ik ben op het punt aangekomen om ook nog eens een kleine inleg te doen dus vwb die inleg komt dit goed uit.. Vwb mijn HODL lijstje op dit moment iets minder :+

Nu nog ff bepalen wat nu precies de bodem gaat worden :9
Bekijk de grafieken en tips van alanmastsrs even, die geeft ook aan wat de buy zone is :)

Zie https://www.tradingview.c...nd-of-Correctoin-Altcoins

[ Voor 11% gewijzigd door Stevie_ op 22-01-2018 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Waarom hoor ik niemand hier over het feit dat er nog geen salarissen zijn. De kerstsalarissen zijn altijd al rond de 18e. Dit is de maand waarop iedereen het langst op zijn geld moet wachten. Hoeveel mensen gebeurt het wel niet dat ze of aan het einde van de maand tekort komen, laat staan nog extra's hebben om te investeren. Iedereen die even geld nodig heeft trekt dit als eerste uit crypto zowat. Eind van de week zijn de eerste salarissen weer, verwacht dan ook zeker een goede stijging. En dit gaat echt over beduidend meer geld dan een paar bonusjes in de VS. Oftewel, ik heb gisteren in de grootste dip enorm bijgekocht. Nu kan het nog goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:32:
Lees dat veel mensen een grote dip verwachten dit moment. Is het slim om alles naar usdt om te zetten? Of gewoon hodl?
Aan de streep naar beneden te zien ben je eigenlijk al 'te laat' maar als je verwacht dat het nog verder gaat zakken en je doet liever niet aan HODL dan kan het nog natuurlijk..

Niet echt een antwoord waar je nu iets aan hebt maar tja, dit zijn de tijden dat je er een stuk beter uit kunt komen. Maar ook een stuk slechter dus sowieso kiezen waar je je goed bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

Steefmeister schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:34:
Vanochtend geld naar Kraken overgemaakt met het gevoel dat er een dip zou gaan aankomen. Dat lijkt nu inderdaad zo te zijn. Nu hoop ik dat de euro's zsm op kraken staan om ze vervolgens te wisselen en naar binance te sturen om op 'n goed moment VEN erbij te nemen.

Paar dagen eerder al geroepen dat het een zeer veelbelovend muntje is, maar dat ik verwachtte dat hij zou gaan dippen. Helaas is dat pas veel later gebeurd als dat ik dacht.
kon je beter op https://anycoindirect.eu/ eth kopen en dat direct naar binance sturen.
- sneller
- goedkoper
- niet op kraken hoeven vertrouwen en hun vreselijke betrouwbaarheid ( de laatste tijd )

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
Ik denk toch dat de 'oude' economie van aandelen en bedrijven te veel wordt verward. Als een aandeel een knauw krijgt kan, dat een aantal redenen hebben:
- bedrijf was te hoog geprijsd, er komt een winstwaarschuwing en beleggers ruiken onraad en vluchten. Dan kan het wel even duren voor er weer groei optreedt, als dat al gebeurt. Als er weer vertrouwen komt in het bedrijf (omdat de CEO iets geruststellends zegt of zo) gaat het herstel sneller.
- er is algehele onrust, en ten onrechte wordt een aandeel afgestraft doordat beleggers massaal uitstappen. Dan is er weer vlot groei te verwachten: immers het aandeel is verworden tot een koopje.

Bij crypto is weinig sprake van een dergelijk scenario, dus is eigenlijk nauwelijks te voorspellen wat de koers gaat doen. Het is lastig te duiden wat een intrinsieke waarde per coin zou moeten zijn. Is 1000 $ per ETH nu een koopje, of eigenlijk overpriced? Zeg het maar.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Bekijk de grafieken en tips van alanmastsrs even, die geeft ook aan wat de buy zone is :)

Zie https://www.tradingview.c...nd-of-Correctoin-Altcoins
Okay, das ff wennen.. Dus tussen de $10.700,- en $8.177,- als ik het goed lees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:42
spartacusNLD schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:36:
[...]

kon je beter op https://anycoindirect.eu/ eth kopen en dat direct naar binance sturen.
- sneller
- goedkoper
- niet op kraken hoeven vertrouwen en hun vreselijke betrouwbaarheid ( de laatste tijd )
Klopt wel, maar
- ik heb er geen account
- tevens vind ik de prijzen die ze hanteren wat gortig. LTC (waarde 144 euro, maar 150,50 dokken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ribo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:02
Reactie van Charles Hoskinson op de kritiek dat Cardano (Ada) nog geen product heeft. Betreft een visualisering van de Github repository. Ziet er wel indrukwekkend uit. Zie ook die van Ethereum en Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
haha net op tijd geselled.. btc naar 8/9k usd. wordt tijd. ik pak de restjes wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Het gaat naar de klote waar je bij staat. 25 procent de min in tegenover vanmorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

- sneller
- goedkoper
Ik vind Anycoin maar duur t.o.v. de vele andere aanbieders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Point.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:44:
Het gaat naar de klote waar je bij staat. 25 procent de min in tegenover vanmorgen
Gewoon blockfolio dicht, en iets leuks doen komende week... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:39
Eerlijk gezegd begrijp ik de halleluja berichten niet zo vandaag.
Ik zie alleen maar alles dik in het rood staan, weinig reden voor vreugde hoewel het wel goed is om in te kopen natuurlijk.
De BTC weet geen richting te vinden en dips iedere keer weer en behoorlijk ook met 10-15%.
Dat heeft zijn effect op de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:21
[...]

- sneller
- goedkoper
Bij Litebit krijg je iets meer voor je geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
HoppyF schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:45:
VEN stond daarnet nog op +25%

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
D-Ed schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:39:
[...]

Okay, das ff wennen.. Dus tussen de $10.700,- en $8.177,- als ik het goed lees?
Hij update de grafieken paar keer per dag, even naar beneden scrollen. Onder de 10100 is buy zone, volgens hem dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Achja, we spreken nog van een gezonde correctie..... Of toch niet meer. Tijd zal het leren. Ik blijf het nauwlettend in de gaten houden zodat ik snel kan bijkopen. XRP en NEO blijven hoog op mijn lijst staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
Mooi geweest door vandaag, ik zie morgen wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:07
HoppyF schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:45:
Ik zie alleen maar alles dik in het rood staan, weinig reden voor vreugde hoewel het wel goed is om in te kopen natuurlijk.
De BTC weet geen richting te vinden en dips iedere keer weer en behoorlijk ook met 10-15%.
Dat heeft zijn effect op de rest.
Het is gewoon ellende de laatse weken.. natuurlijk lekker bijkopen met zijn alle.. Dat heb ik al 3 weken gedaan nu en ondertussen is alles nog verder gezakt.. Ik ga de komende weken/maanden niks meer doen behalve hodl..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Point.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:44:
Gaat vaker naar the moooonnnn waar je bij staat. Deze correctie is alleen maar goed. Vooral hodl en deze week niet teveel kijken :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:47
Malawolar schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:35:
Waarom hoor ik niemand hier over het feit dat er nog geen salarissen zijn. De kerstsalarissen zijn altijd al rond de 18e. Dit is de maand waarop iedereen het langst op zijn geld moet wachten. Hoeveel mensen gebeurt het wel niet dat ze of aan het einde van de maand tekort komen, laat staan nog extra's hebben om te investeren. Iedereen die even geld nodig heeft trekt dit als eerste uit crypto zowat. Eind van de week zijn de eerste salarissen weer, verwacht dan ook zeker een goede stijging. En dit gaat echt over beduidend meer geld dan een paar bonusjes in de VS. Oftewel, ik heb gisteren in de grootste dip enorm bijgekocht. Nu kan het nog goedkoop :)
Is dat niet een beetje een domme manier om met je geld om te gaan. Als je maand over hebt aan het einde van je salaris dan heb je imho weinig in crypto te zoeken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 08:12
Viper® schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:32:
[...]

Hele oude post.
Had je uiteindelijk nog meegedaan met ICX ?
Nee helaas niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Kijk dat is bijna wat ik zoek! Wel weer diy maar goed, dat is dan maar niet anders. Thanks! :)

Edit: ga eerst wel even kijken of hij ook data van andere plekken dan coinmarketcap kan afhalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Crypts op 22-01-2018 14:52 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer lopen de futures ook al weer af, donderdag? Toch maar mijn LTC met verlies verkocht om later na woensdag een paar meer terug te kunnen kopen als de daling van BTC inderdaad richting 8700 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
Steefmeister schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:34:

Had ik bij die de crash van vorige week, maar dan bij Coinbase. 3 dagen op moeten wachten en ondertussen natuurlijk al terug een pak geklommen. Lesje geleerd om fiat on hand te hebben voor die gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Balen
was toen mijn eerste ico. gas limit toen verkeerd ingevuld dus kreeg toen destijds 'out of gas'.

vanaf mijn toen nog maar meegedaan, 5 min later uitverkocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Het is weer tijd om met z'n allen depressief te zijn. Vanmorgen allemeel geilen op VEN als hij +30% doen, en nu weer huilen omdat BTC een klein dipje heeft.

Sorry, maar als je er depressief van wordt, betekent het dat je er geld in hebt zitten dat je niet kunt missen. Leuk is anders, maar come on jongens. Het is en blijft voor nu gewoon een casino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Is dat niet een beetje een domme manier om met je geld om te gaan. Als je maand over hebt aan het einde van je salaris dan heb je imho weinig in crypto te zoeken.
Dat ja. Dan kun je het dus eigenlijk niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
AtlAntA schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Punt is, geloof me er zijn zat mensen die zo met hun geld omgaan. Verdere punt is, iedereen heeft zometeen wel weer geld over vanwege nieuw salaris, oftewel, zeker weten dat er een pump komt een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Als je lef hebt kan, kan je zo elke keer $100 tot $200 pakken per BTC. Tot nu toe zit er elke keer een kleine korte stijging in. Maar ja, wanneer he..
Ik blijf wel aan de zijkant staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan_13
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-08 12:12
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Kijk dat is bijna wat ik zoek! Wel weer diy maar goed, dat is dan maar niet anders. Thanks! :)

Edit: ga eerst wel even kijken of hij ook data van andere plekken dan coinmarketcap kan afhalen.
Misschien is dit ook een idee:
https://www.makeuseof.com/tag/make-cryptocurrency-dashboard/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
AFCAjax schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
Het is weer tijd om met z'n allen depressief te zijn. Vanmorgen allemeel geilen op VEN als hij +30% doen, en nu weer huilen omdat BTC een klein dipje heeft.

Sorry, maar als je er depressief van wordt, betekent het dat je er geld in hebt zitten dat je niet kunt missen. Leuk is anders, maar come on jongens. Het is en blijft voor nu gewoon een casino.
Ik vind die dips inderdaad nog fascinerend en heb er ook geen moeite mee. Wat ik wel jammer vind is dat ik mijn VEN steeds te vroeg verkocht heb omdat ie max. een uur later weer 5-10% hoger staat en je bij de dips niet meer terug kan kopen wat je had. Lesson learned: rockets zijn niet voor daytrading.

All-in-all nog geen noemenswaardige winsten/verliezen, maar al wel veel geleerd in een paar dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:47
Malawolar schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
[...]

Punt is, geloof me er zijn zat mensen die zo met hun geld omgaan. Verdere punt is, iedereen heeft zometeen wel weer geld over vanwege nieuw salaris, oftewel, zeker weten dat er een pump komt een dezer dagen.
Ik hoop het. Gaat erg hard naar beneden met de btc nu. Nog sneller dan vorige week iirc.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Ik neem aan dat iedereen NU VEN koopt, aangezien hij stuk lager staan dan ATH? Als je FOMO't, doe het in een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Wat is de goedkoopste coin om van Kraken naar Binance te sturen? Litecoin? Of XLM?
Rookert25 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:02:
Ik neem aan dat iedereen NU VEN koopt, aangezien hij stuk lager staan dan ATH? Als je FOMO't, doe het in een dip.
Ik ga juist wat NEO bijkopen om te holden.

[ Voor 62% gewijzigd door Ypuh op 22-01-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Net weer bijgesprokkeld idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:43
pirodr01 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:03:
[...]

Net weer bijgesprokkeld idd :D
Bitcoin stabiliseert beetje en VEN direct omhoog weer, volgens mij helpt het dat VEN nu ook een USDT pair heeft. En dat er vol vertrouwen is.

Wilde net op 73k bijna m'n VEN even parkeren in BTC om gebruik te maken van de dip haha

[ Voor 13% gewijzigd door Lucky0wn op 22-01-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
zou mij niks verbazen als je het straks nog goedkoper kan krijgen. we zitten toch in een daling en zou mij niks verbazen als we vanavond of morgen weer onder de $500 miljard marketcap zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:02:
Wat is de goedkoopste coin om van Kraken naar Binance te sturen? Litecoin? Of XLM?
Ik doe enkel nog LTC. Die is redelijk goedkoop en gaat razendsnel (minuutje of 5-10 tot dusver - ter vergelijk ETH deed over dezelfde route bij mij 2 hele uren!! Die doen we dus niet weer ;)).
Maar heb geen ervaring met XLM overhevelen van Kraken naar Binance - dus kan daarmee geen vergelijk maken...

[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 22-01-2018 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
het typerende aan FOMO is juist niet in een dip kopen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:02
Ik heb laatst nog xlm over gezet naar binance.
Kosten een halve cent en stond er binnen 5 minuten op.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:07:
[...]

Laat noobs maar lekker op de ath instappen, iedereen blij, en dan blijft de slager tenminste nog even langer weg bij BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]
Klopt. De echte FOMO's kopen juist tijdens een stijging en dus te laat... (beginnersfout die ik een paar keer gemaakt heb in het begin...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik wil op korte termijn 1 of 2 ETH halen ivm een ICO die binnenkort begint.
Ik heb een Nano Ledger tot me beschikking.

Nu wil ik het even simpel via Litebit doen, en dan bij ontvangst adres mijn ledger wallet adres neerzetten..
Hoe zit het dan met fees? worden die dan nog in mindering gebracht?
Of is het zo dat wanneer ik 1 ETH koop, ik zo ook 1 ETH aan saldo op mijn ledger heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffel1997
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11-2023
Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Bitcoin stabiliseert beetje en VEN direct omhoog weer, volgens mij helpt het dat VEN nu ook een USDT pair heeft. En dat er vol vertrouwen is.

Wilde net op 73k bijna m'n VEN even parkeren in BTC om gebruik te maken van de dip haha
Inderdaad! VEN zal rond zn dollarvalue willen blijven en dus in btc-pair naar nieuwe ATH gaan om zelfde waarde in dollar te krijgen!
Tegen da btc weer een serieuze stijging meemaakt, zullen ze dat al lang vergeten zijn en zullen we ook dan weer meestijgen! We kunnen op dit moment enkel winst maken! (Op voorwaarde dat btc natuurlijk niet vanavond -25% gaat) _/-\o_

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Deze maand redelijk de dans ontsprongen tijdens dipjes maar nu ontkom ik er blijkbaar ook niet aan. Waar de portfolio tussen de $400 en $300 kabbelde de afgelopen weken, duwt deze nu tegen de psychologische $300 aan. Maar niet getreurd, gewoon HODL, trekt wel weer bij... En zo niet, dan niet. Kan er niet wakker van liggen.

HTMLcoin houdt zich nog wel aardig kranig nu, staat t.o.v. de BTC 13% in de +, en maar amper 1% in de - op de Dollarkoers. Ben benieuwd voor hoe lang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 11:06
Gaat de laatste weken toch echt helemaal nergens meer over....Euforie de ene dag en de andere dag terug gewoon evenveel achteruit als de dag ervoor vooruit :-) Hebben gewoon geen bal vooruitgang geboekt sinds begin dit jaar...integendeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:40:
en weer ingekocht in VEN, net op 77,2 K verkocht, nu ingekocht op 76,5 K, het is niet veel, maar wel wat winst :p
Hmm, toch (veel) te vroeg geweest met het terugkopen, maar goed, ik zie VEN wel weer stijgen.

Weet je wat me trouwens opvalt (kan aan mij liggen), maar veel munten staan redelijk hoog als ik op sta, en een stuk lager gedurende de dag. Als dat een trend is die zich doorzet moet ik daar maar eens op in gaan spelen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop nu steeds Bitcoins bij Bitonic en verstuur deze vervolgens naar mijn Binance account om daar coins van te kopen.. of kan ik dit beter op een ''veel'' goedkopere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:10:
Vraagje, ik wil op korte termijn 1 of 2 ETH halen ivm een ICO die binnenkort begint.
Ik heb een Nano Ledger tot me beschikking.

Nu wil ik het even simpel via Litebit doen, en dan bij ontvangst adres mijn ledger wallet adres neerzetten..
Hoe zit het dan met fees? worden die dan nog in mindering gebracht?
Of is het zo dat wanneer ik 1 ETH koop, ik zo ook 1 ETH aan saldo op mijn ledger heb staan?
volgens mij zit de fee al ingebouwd bij litebit. zij hebben laatst hun site veranderd en daarbij duidelijk gemaakt hoe het werkt met bid, ask prijzen en de huidige marketwaarde. weet niet 100% zeker als je het naar een andere wallet adres overmaakt dan die van hunzelf. volgens mij kost dat je niks extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:10:
Ik koop nu steeds Bitcoins bij Bitonic en verstuur deze vervolgens naar mijn Binance account om daar coins van te kopen.. of kan ik dit beter op een ''veel'' goedkopere manier doen?
Die vragen zijn hier al zo vaak gesteld.. :+

Ja die zijn er. Kraken/GDAX/BL3P/Coinbase en ga zo maar door.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lucky0wn
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Hmm, toch (veel) te vroeg geweest met het terugkopen, maar goed, ik zie VEN wel weer stijgen.

Weet je wat me trouwens opvalt (kan aan mij liggen), maar veel munten staan redelijk hoog als ik op sta, en een stuk lager gedurende de dag. Als dat een trend is die zich doorzet moet ik daar maar eens op in gaan spelen denk ik :P
Pas daarmee op! Beginnersfout van mij waar ik al enkele malen geld aan verloren ben. Zo'n beweging herhaalt zich maximaal 2-3x om daarna weer onvoorspelbaar te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
sjorremans schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Die vragen zijn hier al zo vaak gesteld.. :+

Ja die zijn er. Kraken/GDAX/BL3P/Coinbase en ga zo maar door.
Ik vind coinbase ook niet bepaald goedkoop en ben eigenlijk ook wel opzoek naar een goedkoper alternatief. Als ik voor 100 euro coins koop op Coinbase, dan betaal ik daar €3,14 over. Vind ik toch vrij veel. Voordeel is wel dat je dan met GDAX dit kosteloos kan versturen naar Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En over half jaar de announcement van die bank dat ze er een trading desk in op gaan zetten, zo rollen ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:39
WTF in wat voor wereld zijn we terecht gekomen als een werkgever wil gaan bepalen met wat voor zaken z'n werknemers zich buiten het werk bezig houden. Dit klinkt toch heel erg alsof de banken het dun door de broek loopt vanwege crypto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een bank die zijn medewerkers verbiedt te handelen in Bitcoin. :')
Vraag me af hoe ze dat willen controleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Dan gaan ze toch lekker handelen in ETH of VEN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Praktisch heel de top 100 staat weer eens in het rood. Heb ik wat gemist? Ik had het idee dat de markt weer wat ging aantrekken en rond de $600b ging hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:07
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:15:
[...]

Ik vind coinbase ook niet bepaald goedkoop en ben eigenlijk ook wel opzoek naar een goedkoper alternatief. Als ik voor 100 euro coins koop op Coinbase, dan betaal ik daar €3,14 over. Vind ik toch vrij veel. Voordeel is wel dat je dan met GDAX dit kosteloos kan versturen naar Binance.
Ik wilde net ook kopen via coinbase, maar kwam erachter dat ik op btcdirect goedkoper uit ben. Het verschil is niet heel groot, maar coinbase heb ik hierdoor links laten liggen. Zover ik weet ben ik geen fee kwijt van btcdirect naar binance, maar misschien heb ik het helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:08
Dit soort nieuws zal er wel vaker zijn en dit zal echt geen groot effect op de prijs hebben. Het is een bank die het niet toestaat dat medewerkers zich bezighouden met crypto. Ten eerste is dat een kansloze actie als werkgever zijnde, ten tweede gaat het gelukkig maar om een Noorse bank met 31.500 medewerkers. Als het een grote Amerikaanse bank zou zijn, zou het effect denk ik wel iets groter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:17:
Praktisch heel de top 100 staat weer eens in het rood. Heb ik wat gemist? Ik had het idee dat de markt weer wat ging aantrekken en rond de $600b ging hangen.
zo leek het gisteravond wel, al was er al een kleine daling.

hopelijk gaan we niet weer richting de $400miljard. want denk dat niemand blij wordt van zulke schommelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
anboni schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:15:
[...]

WTF in wat voor wereld zijn we terecht gekomen als een werkgever wil gaan bepalen met wat voor zaken z'n werknemers zich buiten het werk bezig houden. Dit klinkt toch heel erg alsof de banken het dun door de broek loopt vanwege crypto...
Dit kan inderdaad niet... Zelfde als een werkgever in Nederland je zou verbieden om bijvoorbeeld om USD te kopen... Onzin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
[...]

Weet ik, daarom de tip om het nu te doen, er is niks veranderd qua tech/devs/partners sinds ... 4 uur geleden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]

WTF in wat voor wereld zijn we terecht gekomen als een werkgever wil gaan bepalen met wat voor zaken z'n werknemers zich buiten het werk bezig houden.
Volgens mij zijn daar altijd al voorbeelden van geweest. Maar dit is wel sterk ja...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 11:06
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:19:
[...]

zo leek het gisteravond wel, al was er al een kleine daling.

hopelijk gaan we niet weer richting de $400miljard. want denk dat niemand blij wordt van zulke schommelingen
Denk dat vooral mensen die begin dit jaar zijn ingestapt meer en meer gaan afhaken. Ergens is dit ook wel logisch...Men hoort verhalen dat er geld meer te verdienen is maar denk dat de meeste nieuwelingen tot nu toe enkel geld hebben verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 18:22
Hmmm BTC of ETH inslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:19:
[...]
Volgens mij zijn daar altijd al voorbeelden van geweest. Maar dit is wel sterk ja...
Oké ik snap het als je in de verslavingszorg werkt dat je recreatief geen drugs moet gebruiken want dat kan je baan kosten, maar cryptos?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
[...]

Die zijn er al, insiders regeling bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
.....
Wat een onzin is dat zeg. Dus als ik bijvoorbeeld 200 kon missen toen ik instapte en nu 3000 heb mag ik niet mopperen als dat weer 800 minder is door een dip?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:07
Heeft het eigenlijk nut om mijn zojuist gekochte ETH om te ruilen voor coins die ook gedaald zijn? ETH is namelijk op dit moment ook in waarde aan het dalen. Mijn analyse is dat het alleen verstandig is om nu coins te kopen die qua percentage meer gezakt zijn dan ETH. In binance kijk ik dan hoeveel % ETH is gedaald tegenover de USDT en vergelijk dat dan met het percentage van de coins die ik wil kopen. Die zijn niet om te ruilen tegen USDT, dus ik vraag me af of de vergelijking dan wel klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:19:
[...]

Dit kan inderdaad niet... Zelfde als een werkgever in Nederland je zou verbieden om bijvoorbeeld om USD te kopen... Onzin
Veel bankmedewerkers moeten hun beleggingen aan compliance opgeven. Cryptovaluta valt daar echter buiten. Ja Lazarro werkt ook bij een bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Tranzy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Wat een onzin is dat zeg. Dus als ik bijvoorbeeld 200 kon missen toen ik instapte en nu 3000 heb mag ik niet mopperen als dat weer 800 minder is door een dip?
Je mag best mopperen, maar mensen slaan een beetje door vind ik. Vorige dip leek wel een begrafenis. En nu begint het direct weer als er een keer 10% van BTC af gaat.

Je weet toch waar je mee bezig bent? En je weet diep in je hart ook wel dat 10K voor een cryptocoin ook nergens op gebaseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Nee, het ligt veel simpeler. Ik zie liever 20% winst, dan dat ik 10% verlies zie. Simple as that. Of ik het geld nu kan missen of niet. En ja, het is een casino. Maar mag ik dan wel degene zijn die de jackpot wint? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Veel bankmedewerkers moeten hun beleggingen aan compliance opgeven. Cryptovaluta valt daar echter buiten. Ja Lazarro werkt ook bij een bank
Volgens mij is dat bij de Rabobank al het geval, dat je je crypto's moet opgeven.
Pagina: 1 ... 3 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)