[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.503 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Tranzy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:23:
[...]

Wat een onzin is dat zeg. Dus als ik bijvoorbeeld 200 kon missen toen ik instapte en nu 3000 heb mag ik niet mopperen als dat weer 800 minder is door een dip?
ik snap dat je minder blij kijkt als je van je 3000 euro winst opeens 1000 euro ziet verdampen omdat de koers lager staat dan gister. Maar je moet wel bedenken het is alsnog winst want je initiele inleg is 200 en niet 3000.

daarnaast kan het op andere ook wel overkomen als greedy, als je sad wordt dat je winst minder is, want eigelijk moet je alsnog blij zijn dat je redelijk in de plus staat.

mensen die een coin kopen op de ATH en daarna hun inleg zien halveren, tja dat is vervelender dan je winst zien verdampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:59

raq

Xamsix schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:11:
https://benebit.io/en

Nog iemand die hier om 14.00 in gaat stappen? Je krijgt de coins binnen 7 dagen. 10.000 mensen op de Telegram group. Goede site, goed team. Idee bestaat wel al, dus de vraag is of ze het beter kunnen doen.

Bedoeling is dat de coin vrij snel op een aantal exchanges beschikbaar komt, waaronder Kucoin. Dus wellicht handig voor een snelle winst.
Ja, met een klein beetje. Meer als proef om te kijken hoe zo'n ICO in zijn werk gaat en wat je er voor nodig hebt. Het aanschaffen van de tokens ging in ieder geval eenvoudig.
Het achterliggende idee van benebit heb ik niet uitgeplozen, als het niets wordt dan zie ik het maar als leergeld.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-08 22:59

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Op een positieve note. Ik ben smack op tijd uit WTC gestapt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:58
Rebbelx schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:20:
[...]

Denk dat vooral mensen die begin dit jaar zijn ingestapt meer en meer gaan afhaken. Ergens is dit ook wel logisch...Men hoort verhalen dat er geld meer te verdienen is maar denk dat de meeste nieuwelingen tot nu toe enkel geld hebben verloren.
ik ben sinds oktober bezig maar pas 3 januari serieus wat geld erin gestopt (1000 euro). in 2 dagen tijd, dankzij stijgingen van trx en ven iets meer dan verdubbeld. toen heb ik gelijk mijn inleg eruit gehaald. daarna niet echt meer iets bijgekomen, het gaat op en neer. maar ik heb nu dus nog steeds de (ongeveer) 1000 euro winst waarmee ik nu verder ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
AFCAjax schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:25:
[...]

Je mag best mopperen, maar mensen slaan een beetje door vind ik. Vorige dip leek wel een begrafenis. En nu begint het direct weer als er een keer 10% van BTC af gaat.

Je weet toch waar je mee bezig bent? En je weet diep in je hart ook wel dat 10K voor een cryptocoin ook nergens op gebaseerd is.
Dat heeft er niets mee te maken. Het zijn gewoon keiharde munten als je het naar je bank laat overmaken.

Ben wel met je eens dat dit gewoon risico van het "vak" is.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:27:
[...]

ik snap dat je minder blij kijkt als je van je 3000 euro winst opeens 1000 euro ziet verdampen omdat de koers lager staat dan gister. Maar je moet wel bedenken het is alsnog winst want je initiele inleg is 200 en niet 3000.

daarnaast kan het op andere ook wel overkomen als greedy, als je sad wordt dat je winst minder is, want eigelijk moet je alsnog blij zijn dat je redelijk in de plus staat.

mensen die een coin kopen op de ATH en daarna hun inleg zien halveren, tja dat is vervelender dan je winst zien verdampen.
He even voor de duidelijkheid... ik ben niet aan het mopperen he. Ik vond alleen de reactie van AFC een beetje kort door de bocht. ;) ;)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Tranzy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:28:
[...]

Dat heeft er niets mee te maken. Het zijn gewoon keiharde munten als je het naar je bank laat overmaken.

Ben wel met je eens dat dit gewoon risico van het "vak" is.
Het zijn ook keiharde munten, daar heb je gelijk in. Maar ik vind dat sommige mensen hier overdreven doen (niet op de man af).

Allemaal al dikke winst gepakt, maar als het een keer minder gaat moet iedereen opeens naar USDT en weet niemand waar hij het zoeken moet.

Iedereen roept HOLD maar als het er op aan komt zijn er maar weinig die ook echt hold doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
AFCAjax schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:30:
[...]

Het zijn ook keiharde munten, daar heb je gelijk in. Maar ik vind dat sommige mensen hier overdreven doen (niet op de man af).

Allemaal al dikke winst gepakt, maar als het een keer minder gaat moet iedereen opeens naar USDT en weet niemand waar hij het zoeken moet.

Iedereen roept HOLD maar als het er op aan komt zijn er maar weinig die ook echt hold doen.
idd...en kruipen al weer richting de 11k...En misschien is Lightning straks wat BTC nodig gaat hebben?

https://www.ccn.com/insta...k-just-pizza-transaction/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VEN is nu weer op weg naar een nieuwe ATH voor vandaag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:32:
Waar kijk je? Op mijn scherm komt hij namelijk nog niet in de buurt..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:14
De ATH van 81678 is nog een eind weg, waar baseer je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is ook een kwestie van verwachtingen managen. Mensen die pas zijn ingestapt zijn gewend aan stijgingen van 10% per en raken dus in paniek als het een keer 5% daalt. Als je er wat langer in zit, al is het maar voor een half jaar dan ben je ook gewend aan periodes van dalingen of zijwaarts saai gekabbel.

Ik verwacht dus gewoon een dip naar 4-5 k en pas een opvering over 2-3 maanden. Geen idee of dat zal gebeuren natuurlijk, maar op mij heeft het in ieder geen enkele gevoelsmatige invloed als het naar 6k daalt dus ( btc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59
Mits BTC zelf een beetje stabiel blijft nu.. mocht BTC nog verder zakken kan je een ATH met VEN ook wel vergeten :w

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:59

Sandyman538

SandstorM [148839]

Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:06:
[...]

Bitcoin stabiliseert beetje en VEN direct omhoog weer, volgens mij helpt het dat VEN nu ook een USDT pair heeft. En dat er vol vertrouwen is.

Wilde net op 73k bijna m'n VEN even parkeren in BTC om gebruik te maken van de dip haha
Het ging zo hard naar beneden dat ik dacht, ik verkoop ze wel even en als ik weer een lichte trend naar boven zie koop ik er meer terug, dus keurig op dik 72k verkocht :X :P

Nu maar weer even wachten op een klein dipje, want VEN staat inmiddels weer op 77k, hahaha.
[...]

In pincipe ben ik ook van het hold, dus rest van de portfolio ook niks mee gedaan, maar ik dacht, ik probeer dit eens. Blijkt toch niet zo makkelijk te zijn, hahaha.

[ Voor 23% gewijzigd door Sandyman538 op 22-01-2018 15:37 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
[...]

Ik hold gewoon. Als je in de technologie gelooft dan hou je gewoon bij (tenzij er verschrikkelijk slecht nieuws komt, dan stap je beter even uit om het van afstand te bekijken). Het probleem van uitstappen en terug instappen is dat je niet weet wanneer de dip eindigt en de boost terug begint. Vaak mis je de trein dan en moet je nog duurder inkopen. Het is gewoon gokken en hopen dat je goed gokt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirojil
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 11:00
Jammer dat HTMLCOIN het net niet lijkt te redden om op kucoin geregistreerd te worden.. iets meer dan een uur nog om te stemmen en EBTC staat 8% voor.. Had een leuke boost kunnen geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
sjorremans schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:35:
[...]

Mits BTC zelf een beetje stabiel blijft nu.. mocht BTC nog verder zakken kan je een ATH met VEN ook wel vergeten :w
ATH van VEN is niet per se afhankelijk van een stijging/daling BTC. VEN kan nog steeds 90K worden, ookal zakt BTC bij wijze van spreken naar 6K, dan is VEN minder waard (in euro's) maar de ATH in BTC is gewoon gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Crypts schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Kijk dat is bijna wat ik zoek! Wel weer diy maar goed, dat is dan maar niet anders. Thanks! :)

Edit: ga eerst wel even kijken of hij ook data van andere plekken dan coinmarketcap kan afhalen.
Klopt, maar deze lijkt wel een stuk eenvoudiger dan die anderen die ik had gevonden. Daarbij is dit ook verreweg de meest goedkope manier die ik tot nu toe heb gevonden. Voor een Euro of 6 á 7 ben je volgens mij klaar :). Da's een gokje waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 22:08
Het geshill op dit topic stijgt echt met de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:43
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:10:
Vraagje, ik wil op korte termijn 1 of 2 ETH halen ivm een ICO die binnenkort begint.
Ik heb een Nano Ledger tot me beschikking.

Nu wil ik het even simpel via Litebit doen, en dan bij ontvangst adres mijn ledger wallet adres neerzetten..
Hoe zit het dan met fees? worden die dan nog in mindering gebracht?
Of is het zo dat wanneer ik 1 ETH koop, ik zo ook 1 ETH aan saldo op mijn ledger heb staan?
Volgens mij heeft Litebit je al wat kosten in de prijs doorberekend waar ze de fees van betalen. Hoeveel de fee van een transactie is, zie het zelf: ethgasstation.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 21:02

Mystikal

It never hurts to help!

Mensen gaan idd volledig los in de hype van het moment.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Mystikal schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:37:
Geef ze eens ongelijk, ook hype's kunnen lekker voor winst zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel BNB raden jullie aan om te kopen op binance? voor enkele trades te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:39:
Met enkel deze info kunnen we er vrij weinig mee. Het belangrijkste is dat je jezelf afvraagt "hoeveel kan ik missen?" Steek er nooit meer geld in dan je kunt missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon uitrekenen met welke kapitaal je wilt handelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Hoeveel denk je? 3 miljoen? Nee, 1 of 2 natuurlijk...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:10:
Ik koop nu steeds Bitcoins bij Bitonic en verstuur deze vervolgens naar mijn Binance account om daar coins van te kopen.. of kan ik dit beter op een ''veel'' goedkopere manier doen?
Valt mee, je betaald alleen de fee bij Bitonic die naar mijn mening heel redelijk is. Als je het op een goed moment koopt heb je gewoon op een betrouwbare en snelle wijze je coins.

Het wordt pas duur als je de BTC van A naar B gaat sturen, die transactions fees zijn best hoog, waardoor je het beter eerst om kunt zetten in een wat kleinere coin die op beide exchanges aangeboden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
VEN in korte tijd wel weer +2K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Valt mee, je betaald alleen de fee bij Bitonic die naar mijn mening heel redelijk is. Als je het op een goed moment koopt heb je gewoon op een betrouwbare en snelle wijze je coins.

Het wordt pas duur als je de BTC van A naar B gaat sturen, die transactions fees zijn best hoog, waardoor je het beter eerst om kunt zetten in een wat kleinere coin die op beide exchanges aangeboden wordt.
Dat, of GDAX gebruiken, daar kun je BTC gratis overboeken. Maar ik heb inderdaad mijn eerste bitcoins naar mijn wallet gestuurd, rechtstreeks vanuit coinbase, waarde: €95,- kosten: €14 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

Mystikal schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:37:
Is het hype of het onstaan van een nieuw bedrijf wat daadwerkelijk klanten en inkomstenstromen (vraag naar token) gaat hebben? Ik denk een combinatie van beide op dit moment maar dat het laatste op de lange termijn alsnog gaat zorgen dat de prijs van VEN nog heel veel kan stijgen.

Zoek op dit moment maar is een andere project wat al zovel sterke partnerships gesloten heeft? Dan is de grote aankondiging op 26-02 nog niet eens geweest. PBOC anyone?

Je moet bij dit soort shilling (zoals boven ook) wel tussen de regels kunnen lezen of dat het daadwerkelijk iets is of alleen puur hype (zoals bijv tron / xvg).

DYOR :*)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
alle ;)

of 1 en als die bijna op is met daytrade, koop je weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:43
BertP schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Volgens mij is dat bij de Rabobank al het geval, dat je je crypto's moet opgeven.
En zo niet? Kunnen ze toch niet weten of je die hebt? Uit laten cashen op de rekening van je vrouw/vriendin en niks aan het handje, mochten er vragen komen? Ja die waren van mn vrouw. Simple as that

Werk en privé moet gescheiden blijven vind ik. Ik zou in ieder geval niet graag bij een bedrijf willen werken die mij privé zaken verbied, maargoed daarom ben ik ook freelancer haha

[ Voor 18% gewijzigd door Lucky0wn op 22-01-2018 15:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 20:30
Waarom alleen voor trades? Best kans dat BNB meer waard wordt dan het nu is, dus waarom niet 10? Heb je wat om te traden en een klein beetje om te laten groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47

spartacusNLD

This is Sparta!!

BertP schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:26:
[...]
Volgens mij is dat bij de Rabobank al het geval, dat je je crypto's moet opgeven.
Nope dat hoeft ik niet (bij de Rabobank). Persoonlijke beleggingen hoef je niet op te geven zolang ze maar niet verband hebben met het werk wat je doet. Mensen die beleggingsadviseur zijn hebben natuurlijk andere verplichtingen.

*werkt bij Rabo (nog 2 weken, dan mooi naar Ordina).

[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 22-01-2018 15:56 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 bnb is genoeg voor paar trades hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
spartacusNLD schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:51:
[...]

Nope dat hoeft niet (bij de Rabobank). Persoonlijke beleggingen hoef je niet op te geven zolang ze maar niet verband hebben met het werk wat je doet.

*werkt bij een bank
Dan zal dat het verschil zijn, bekenden van mij moesten het wel doen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:22
powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:50:
[...]

Waarom alleen voor trades? Best kans dat BNB meer waard wordt dan het nu is, dus waarom niet 10? Heb je wat om te traden en een klein beetje om te laten groeien.
Heb je al munten gekocht op Binance zonder gebruik te maken van BNB? Zo ja dan heb je waarschijnlijk wel wat dust. Deze kan je verkopen naar BNB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Oh kom aan... transfer duurt te lang (ongeduldig :P ). Even wat bijkopen. Nog in dubio wat precies :P NEO, XVG, VEN (eigenlijk al wat laat)... Of misschien XLM... Keuzes weer!

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:43
[...]

Nope dat hoeft niet (bij de Rabobank). Persoonlijke beleggingen hoef je niet op te geven zolang ze maar niet verband hebben met het werk wat je doet.

*werkt bij een bank
Kijk zo'n regeling zou ik nou goed kunnen begrijpen. Handelen met voorkennis mag natuurlijk niet en dat wordt hierdoor gereguleerd.

Je zou bijna denken dat die Noorse bank gewoon een hedgefund aan het leggen is voor crypto en straks gewoon crypto als investeringsproduct aan te gaan bieden.

[ Voor 6% gewijzigd door Lucky0wn op 22-01-2018 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:53:
Oh kom aan... transfer duurt te lang (ongeduldig :P ). Even wat bijkopen. Nog in dubio wat precies :P NEO, XVG, VEN (eigenlijk al wat laat)... Of misschien XLM... Keuzes weer!
IOTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
aaaido schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:52:
[...]

Heb je al munten gekocht op Binance zonder gebruik te maken van BNB? Zo ja dan heb je waarschijnlijk wel wat dust. Deze kan je verkopen naar BNB ;)
Ook lang niet altijd helaas, ik heb bijvoorbeeld nog 0.00099690 ETH, maar om die te verkopen naar BNB moet ik minimaal 0,02 BNB aanschaffen, dat terwijl 0.00099690 ETH 0.012899 BNB is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:53:
Ardor is onder de $1 gedipt, absolute steal voor die prijs naar mijn mening...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Volgens mijn bescheiden mening koop je bij Bitonic de Bitcoins incl. de fees voor het aangegeven bedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:47
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Ook lang niet altijd helaas, ik heb bijvoorbeeld nog 0.00099690 ETH, maar om die te verkopen naar BNB moet ik minimaal 0,02 BNB aanschaffen, dat terwijl 0.00099690 ETH 0.012899 BNB is :p
Probeer eens tegen markt prijs. Dan kan het volgens mij wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

IOTA ook wel een goede :/
Ardor kan ik niet kopen op Binance.... Dus dat wordt hem nu even niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Wat hierboven wordt gezegd. Probeer tegen marktprijs. Als is 0.00099690 ETH misschien gewoon te weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Yoki1985 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:58:
[...]

Probeer eens tegen markt prijs. Dan kan het volgens mij wel!
Thanks, werkte inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Jebus4life schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Helaas niet te koop op Binance, had het graag willen kopen, een munt die een week geleden nog $2,30 en nu onder $1 is wel interessant (voor een kleine investering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Nope dat hoeft ik niet (bij de Rabobank). Persoonlijke beleggingen hoef je niet op te geven zolang ze maar niet verband hebben met het werk wat je doet. Mensen die beleggingsadviseur zijn hebben natuurlijk andere verplichtingen.

*werkt bij Rabo (nog 2 weken, dan mooi naar Ordina).
Adviseurs moeten idd goed uitkijken, daar is hele strikte regelgeving voor en terecht. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 22:30
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:58:
IOTA ook wel een goede :/
Ardor kan ik niet kopen op Binance.... Dus dat wordt hem nu even niet.
IOTA zou ik even mee wachten.

https://www.ccn.com/a-num...o-online-seed-generators/
Tevens de IOTA Snapshot binnenkort (28 jan?)

Ik ben nieuw hier. Lees als paar maand mee. Heb mij maar eens geregistreerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Mortel op 22-01-2018 16:04 ]

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 01:18
Iemand toevallig al een theorie waarom BTC ineens een duik naar beneden heeft gedaan rond 12:00? Manipulatie?

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Mortel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:03:
[...]
IOTA zou ik even mee wachten.

https://www.ccn.com/a-num...o-online-seed-generators/
Tevens de IOTA Snapshot binnenkort (28 jan?)
Die had ik gezien. Maar ja - kan hem ook wat meer in een dip gedrukt hebben waardoor het juist nu wel interessant is....
Maar ga denk ik voor Verge. Daar heb ik al wat staan - wil juist niet te veel verschillende coins meer. Zoveel waarde heeft mijn portfolio namelijk niet (helaas :P )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKoole
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 16:12
MainframeX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:04:
Iemand toevallig al een theorie waarom BTC ineens een duik naar beneden heeft gedaan rond 12:00? Manipulatie?
Hier staan wel wat mogelijke redenen: https://cryptopanic.com/news/bitcoin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 22:30
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:05:
[...]

Die had ik gezien. Maar ja - kan hem ook wat meer in een dip gedrukt hebben waardoor het juist nu wel interessant is....
Maar ga denk ik voor Verge. Daar heb ik al wat staan - wil juist niet te veel verschillende coins meer. Zoveel waarde heeft mijn portfolio namelijk niet...
Eens, maar na de snapshot ontstaan er toch weer FUD door mensen die onervaren zijn.
Zelf zit ik in ICX, VEN, ETH, SUB en LSK.
Edit: en natuurlijk NEO

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
MainframeX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:04:
Waarom worden dalingen altijd als manipulatie gezien :/

Nee jongens, de gifbeker moet leeg, dus moeten we btc rond de 8k a 9k dollars zien voordat we weer omhoog kunnen. althans, dat zeggen een aantal respectabele mensen die zich richten op TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Mortel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:07:
[...]

Eens, maar na de snapshot ontstaan er toch weer FUD door mensen die onervaren zijn.
Zelf zit ik in ICX, VEN, ETH, SUB en LSK.
Edit: en natuurlijk NEO
Ik heb nu RLC, XLM, VEN, XVG (alles pakweg 13-20%) . En wat minder in NEO, REQ, ADA, BCH, XBT en ETH (allemaal rond de 5-7%)

Nog beetje aan het zoeken naar een goed portfolio. Had eerst héél breed ingezet - veel coins met allen 3-5%. Ben nu wat meer aan het focussen op bepaalde veelbelovende (hoop ik) coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Is het raar als ik btc zo laag mogelijk wil. Dan koop ik namelijk wat btc erbij. ATH 2018 zal boven de 20k liggen als we de FUD buiten beschouwing houden. Dat is makkelijk verdiend. Heb daarom wat extra apart gelegd als BTC 5k kost.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me ingelezen in APPC, wat vinden jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaaido
Adamoland schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:17:
Is het raar als ik btc zo laag mogelijk wil. Dan koop ik namelijk wat btc erbij. ATH 2018 zal boven de 20k liggen als we de FUD buiten beschouwing houden. Dat is makkelijk verdiend. Heb daarom wat extra apart gelegd als BTC 5k kost.
Knap en respect als jij zo lang kan wachten :)
De verleiding om met deze dips in te slaan is groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Nee, dat lijkt me nogal logisch... Hoop zelf alleen wel dat het nu een tijdje weer eens omhoog gaat allemaal... Wil ook een keer wat winst zien! :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 18:08
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:18:
Ik heb me ingelezen in APPC, wat vinden jullie?
vind je er zelf van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 23:59
Heb al wat gezocht, maar kom er toch niet uit. Heb paar dagen geleden via Bitonic Litecoins gekocht en als wallet mijn GreenAddress opgegeven. De litecoins zijn nooit aangekomen. Contact gehad met Bitonic, die zeggen dat ze verzonden zijn (met bewijs). Kan het komen omdat GreenAddress alleen een bitcoin wallet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Sanalologo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:10:
[...]

Waarom worden dalingen altijd als manipulatie gezien :/

Nee jongens, de gifbeker moet leeg, dus moeten we btc rond de 8k a 9k dollars zien voordat we weer omhoog kunnen. althans, dat zeggen een aantal respectabele mensen die zich richten op TA.
We gaan het zien. Zitten deze mensen hier op tweakers of heb je dat elders gelezen? Zijn deze prognoses ook nog ergens te lezen? Als je niks voorhanden hebt dan zoek zelf even hoor.

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
Jebus4life schreef op maandag 22 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Wil ik ook al een tijdje, maar helaas zit ik enkel op Binance atm. Toch bedankt voor de tip :)
Daan00 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:20:
Heb al wat gezocht, maar kom er toch niet uit. Heb paar dagen geleden via Bitonic Litecoins gekocht en als wallet mijn GreenAddress opgegeven. De litecoins zijn nooit aangekomen. Contact gehad met Bitonic, die zeggen dat ze verzonden zijn (met bewijs). Kan het komen omdat GreenAddress alleen een bitcoin wallet is?
Litecoin naar bitcoin wallet gaat inderdaad niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Emphast op 22-01-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Emphast schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:21:
[...]

Wil ik ook al een tijdje, maar helaas zit ik enkel op Binance atm. Toch bedankt voor de tip :)
Ik zit even te kijken naar HitBTC, lijkt dat het daar zonder verificatie kan. Ik heb een account aangemaakt, en je kan er in principe meteen crypto naartoe sturen. Bijvoorbeeld LTC vanuit Binance naar HitBTC sturen, daar even omwisselen voor ARDR. Of zie ik dan iets over het hoofd?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 16:01
Xamsix schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:11:
https://benebit.io/en

Nog iemand die hier om 14.00 in gaat stappen? Je krijgt de coins binnen 7 dagen. 10.000 mensen op de Telegram group. Goede site, goed team. Idee bestaat wel al, dus de vraag is of ze het beter kunnen doen.

Bedoeling is dat de coin vrij snel op een aantal exchanges beschikbaar komt, waaronder Kucoin. Dus wellicht handig voor een snelle winst.
Hoop voor je dat je nog niet bent ingestapt.. http://www.thsboys.org.uk/school-information/staff/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
20k eind 2018 is natuurlijk compleet giswerk. Net als al de rest. 5k is ook gewoon gevaarlijk weinig. Als BTC ooit zo diep zakt, dan vraag ik me af of we snel weer omhoog gaan daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
[...]

[...]

Litebit heeft deze coin ook nog. Mocht je nog euro's te spenderen hebben.
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:25:
[...]
Ik zit even te kijken naar HitBTC, lijkt dat het daar zonder verificatie kan. Ik heb een account aangemaakt, en je kan er in principe meteen crypto naartoe sturen. Bijvoorbeeld LTC vanuit Binance naar HitBTC sturen, daar even omwisselen voor ARDR. Of zie ik dan iets over het hoofd?
Lijkt mij dat dat gewoon op die manier kan. Ik lees alleen niet zulke goede dingen over HitBTC: https://www.reddit.com/r/hitbtc/

[ Voor 42% gewijzigd door MainframeX op 22-01-2018 16:29 ]

Idempotent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:33
Het verschil BTCdirect en Coinbase in aankoop BTC is toch redelijk groot vind ik:

BTC: 100€ = 0.01108915 BTC (99.1€)
CB: 100€ = 0.01073604 BTC (95.9)

ten tijde van mijn post :)

Dus wel groot verschil eigenlijk.

Zit er dan een verschil tussen de transferfee's van de beide naar binance?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:29
Ze nemen wel de moeite om de foto's te spiegelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Het kakt allemaal aardig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:27:
Het verschil BTCdirect en Coinbase in aankoop BTC is toch redelijk groot vind ik:

Coinbase zijn dieven. De fees die je daar betaalt zijn echt schandalig hoog, en niet alleen op BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

behalve vechain. Die klimt juist weer terug:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 10:15
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:29:
[...]

behalve vechain. Die klimt juist weer terug:p.
Maar dit is niet het Vechain topic tocht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunri5e schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Vechain is geen crypto? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vechain gaat top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
MainframeX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:27:
[...]

Litebit heeft deze coin ook nog. Mocht je nog euro's te spenderen hebben.
Thanks voor de tip.. laat ik ook maar een handjevol inslaan, alleen 0.0000 beschikbaar nu :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
Sunri5e schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:30:
[...]
Dit is gewoon het Vechain slowchat topic hoor ;)

Ik kan me trouwens wel voor de kop slaan waarom in geen Vechain heb gekocht trouwens toen deze paar dagen terug op 6$ stond 8)7
Marcjah schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Thanks voor de tip.. laat ik ook maar een handjevol inslaan, alleen 0.0000 beschikbaar nu :O
Komt wel weer. Zodra de markt weer stabiliseert kan je ineens weer kopen bij Litebit :P

[ Voor 53% gewijzigd door MainframeX op 22-01-2018 16:33 ]

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 15:02
"carVertical tokens (cV) gain the power!

You can start depositing your carVertical tokens at KuCoin starting today, January 22, 23:00 (UTC+8).

The trading with cV/BTC and cV/ETH pairs will start on January 24, 2018 at 22:00 (UTC +8). 🚀"

Ben zwaar benieuwd wat cV gaat doen. :) Vind het een veelbelovend project, ben zelf al vaak genoeg (bijna) opgelicht met het kopen van een tweedehands auto dus het concept vind ik super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
[b]MainframeX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:31:

[...]

Komt wel weer. Zodra de markt weer stabiliseert kan je ineens weer kopen bij Litebit :P
Haha, waarschijnlijk.. Litebit ondersteunt alleen geen wallet voor deze coin zie ik. Dan maar direct in MEW boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

Daan00 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:20:
What currency exchange sources do you support?
We support:

BitcoinAverage.com
BitStamp
Kraken
LocalBitcoins
The Rock Trading
Huobi
BTCChina
BitFinex and
QuadrigaCX.
Kiwi-Coin.

straat gewoon op de website van GreenAdress....
wellicht jezelf meer inlezen, voordat je (domme) acties doet, lijkt mij 8)7

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:33
ADA krijgt ook een serieuze sell wall tegen.. Hmmmmm, ik dacht nochtans die als een HODL aan te kopen, maar de laatste tijd lijkt die echt niet meer in trek te zijn.. :/

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:26
kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:27:

TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:29:
[...]
Coinbase zijn dieven. De fees die je daar betaalt zijn echt schandalig hoog, en niet alleen op BTC.
Coinbase heeft dan ook nog steeds geen Segwit geïmplementeerd, waardoor een transactie bij hun veel meer ruimte op de blockchain kost. Logischerwijs kost dit ook meer fee, maar dit berekent Coinbase gewoon door aan de klant.

Als Coinbase Segwit zou implementeren, zouden de fees een stuk lager kunnen.
Sterker nog, omdat Coinbase zo'n grote speler is, zou het ook een serieus effect hebben op de transactie-stapel die Bitcoin moet verwerken. Daardoor zouden vervolgens de transactietijden weer beter worden én zullen de mining fees ook dalen omdat het netwerk minder overbelast raakt.

Bitonic geeft het juiste voorbeeld in dit verhaal: segwit implementeren en transacties groeperen (al zijn die ook ontzettend duur, maar de opbrengst daarvan gaat naar Bitonic BV).

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

NEO hangt alweer een tijdje op de 0.0115. Die mag van mij wel weer eens een stapje omhoog. Maar als
Ik onderstaande nieuwsartikel zo lees gebeurt dat wellicht eind januari? 🤔
https://coincentral.com/u...neo-devcon-san-francisco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Na 26e gaan we weer stijgen. Kon nog wel eens veel verder dalen.
Mijn advies, verkopen die hap en dan terug voor korting.
Iets met Futures CME.... hou je toch niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Dat betekend dat de coins nu 'weg' zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 20:53
Daan00 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:39:
[...]

Dat betekend dat de coins nu 'weg' zijn?
Ja helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:05
MainframeX schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:31:
[...]

Ik kan me trouwens wel voor de kop slaan waarom in geen Vechain heb gekocht trouwens toen deze paar dagen terug op 6$ stond 8)7
Omdat je toen niet wist wat de koers zou doen! Kijk liever vooruit...grootste fout is niet meer bijkopen omdat het eerder goedkoper was. Dus als je nu denkt dat ie zomaar verder stijgt is het nog steeds zo'n goede buy. Maar ja, tov toen hij op 6 dollar stond is er niet echt veel veranderd en zal je over 2 weken wellicht denken had ik maar gekocht/had ik maar verkocht...

offtopic:
Ik word zo onderhand wel moe van dat Vechain geneuzel de hele dag hoor. Als het zou aanhoudt mag er wel een eigen topic komen wat mij betreft. En ja ik heb ook Vechain, maar nee hoef er niet de hele dag over te praten

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
ik weet niet via welke site je het gedaan hebt maar het is gewoon echt heel apart dat er niet een bepaalde check zit op addressen voordat er coins getransfered kunnen worden. dus nu zweven die coins in het oneindige waar nooit iemand bij kan komen?

op ze minst zouden ze dan retour moeten komen omdat het adres niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:46
Sam2013 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:38:
Na 26e gaan we weer stijgen. Kon nog wel eens veel verder dalen.
Mijn advies, verkopen die hap en dan terug voor korting.
Iets met Futures CME.... hou je toch niet tegen.
of gewoon HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Hihi lachen. Als je de coins naar een wallet stuurt die deze coin niet ondersteunt zijn ze ook niet meer terug te halen dus? Ik vind cryptocurrencies nu al leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

kazzzdafke schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:37:
ADA krijgt ook een serieuze sell wall tegen.. Hmmmmm, ik dacht nochtans die als een HODL aan te kopen, maar de laatste tijd lijkt die echt niet meer in trek te zijn.. :/
contradictio in terminis? ;)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
nemesis2212 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:43:
[...]

ik weet niet via welke site je het gedaan hebt maar het is gewoon echt heel apart dat er niet een bepaalde check zit op addressen voordat er coins getransfered kunnen worden. dus nu zweven die coins in het oneindige waar nooit iemand bij kan komen?

op ze minst zouden ze dan retour moeten komen omdat het adres niet klopt.
Normaal zit er wel een check of het adres daadwerkelijk bestaat. Misschien bestaat dit adres wel als een LTC wallet? Of is dit onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
Emphast schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:44:
[...]

Normaal zit er wel een check of het adres daadwerkelijk bestaat. Misschien bestaat dit adres wel als een LTC wallet? Of is dit onmogelijk?
Het adres bestaat ook wel (er staan bitcoins van mij op), alleen kan de wallet blijkbaar niet overweg met LTC.. Wist ik veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Daan00 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:44:
[...]

Hihi lachen. Als je de coins naar een wallet stuurt die deze coin niet ondersteunt zijn ze ook niet meer terug te halen dus? Ik vind cryptocurrencies nu al leuk :)
Ja, ik vind het ook belachelijk dat dat geld nu voorgoed verdwenen is. Dat slaat toch nergens op. Dit vind ik echt een van de bijzonder grote nadelen van crypto. Al moet ook wel gezegd, LTC sturen naar een BTC-wallet is ook niet echt voorzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:27:
[...]
20k eind 2018 is natuurlijk compleet giswerk. Net als al de rest. 5k is ook gewoon gevaarlijk weinig. Als BTC ooit zo diep zakt, dan vraag ik me af of we snel weer omhoog gaan daarna.
Ja volgens mij was het 6,5k euro de echte ondergrens voor BTC, 5k zit er idd iets te ver onder onder. Maar de 20k grens is in de minst optimistische scenario berekening wel haalbaar. Mediaan dat op 50k geloof ik. Dat is met monte carlo gevonden, anyways geen garanties voor de toekomst. Maar ik laat me graag verrassen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Emphast schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:44:
[...]

ik zelf zit bij litebit. als ik daar een random adres invoer (meestal de adressen waar litebit niet een eigen online wallet van heeft) staat daar onder van: super dit lijkt ons een goed adres of dit adres kennen wij niet als litecoin adres (bijvoorbeeld).

tuurlijk moet je altijd goed opletten wat voor adres je invoert maar dat het mogelijk is dat er zomaar coins naar een random niet bestaand adres gestuurd kan worden is echt mindblowing hoe slecht dat in elkaar zit.

iets met iban check bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ik kwam op het laatste moment allemaal negatieve berichten tegen. Dus gelukkig niet ingestapt!

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46

CyBeRSPiN

sinds 2001

Daan00 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:44:
[...]

Ja crypto's lopen wat dat betreft ver achter op banken ;). Die hadden vorige eeuw al een 11-proef als controle dat het op zn minst een geldig bankrekeningnummer is. Kon je nog steeds naar een verkeerd nummer overmaken natuurlijk en moest je de eigenaar zo vriendelijk vinden om het terug te storten. Bij overmaken naar een onbekend / niet bestaand nummer kreeg je je geld vroeg of laat wel terug.
Maar het ontbreken van de 'middle man' en dus alle bijkomende services is juist een van bijzondere eigenschappen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 22-01-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 13:34

Pablo

Rito pls

tja... beter inlezen..... op de website van de wallet staat met welke coins het overweg kan....

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Pagina: 1 ... 4 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)