[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste
Acties:
  • 401.377 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:56
somfortiwan schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:37:
Ik zat een maand geleden op hetzelfde punt ongeveer. De laatste dagen bijgekocht en ondertussen ben ik al gelukkig met 153 :) Go LTC go!

[...]
Psssst zou je misschien voortaan je reacties onder de quote neer willen zetten? Leest wel zo prettig. :)

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

ARK kun je beter mee wachten. Die gasten doen namelijk alles op hun gemak. Verwacht dus niet veel komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20
ionn schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:59:
ARK kun je beter mee wachten. Die gasten doen namelijk alles op hun gemak. Verwacht dus niet veel komende maanden.
Waarom wachten als je iets voor hold koopt? ;)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1038835

Adnanos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:48:
Heeft er iemand hier CPchain? Ze hebben een partnership met vechain en is een nieuw opkomende Chinese project.
Ik vind dit ook een interessant project, ik ben alleen een beetje huiverig voor de hoge total supply van 1.000.000.000. Met de huidige koers van USD 0,33 heb je dan al een stevige Market Cap te pakken, voor een project in de start-up fase. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

RustStorm schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:00:
[...]

Waarom wachten als je iets voor hold koopt? ;)
Omdat je meer geld kan verdienen als je wacht en andere munten koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
Anoniem: 1035039 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:56:
Ben benieuwd of de Amerikanen het truckje van Aziaten gaan pikken en alles dumpen, of dat we gestaagd blijven stijgen.
Ik hoop dat de dip van nu komt door de middagpauze en we zo weer verder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Anoniem: 1038835 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:01:
[...]

Ik vind dit ook een interessant project, ik ben alleen een beetje huiverig voor de hoge total supply van 1.000.000.000. Met de huidige koers van USD 0,33 heb je dan al een stevige Market Cap te pakken, voor een project in de start-up fase. Of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben het hier met je eens. Maar als ze het dezelfde kant als VeChain (stond ook op 1 miljard) uitgaan ...
Er is ook een kans dat ze tokens gaan burnen natuurlijk.
Ik ben vooral ingestapt omdat enkele mensen die het vroeger altijd juist hadden, deze sterk aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• somfortiwan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:18
Ok, zal ik doen!
AtlAntA schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:58:
[...]

Psssst zou je misschien voortaan je reacties onder de quote neer willen zetten? Leest wel zo prettig. :)
Sorry, mijn cursor begint altijd bovenaan, zal het nu nooit meer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 989849

Ik heb al mijn ETH net verkocht. Waarom heb ik 22 euro aan fee betaald? Dat snap ik niet. Het is toch 0,25% koop en verkoop?

Ik heb 3,3 ETH verkocht net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Heeft iemand een idee wanneer wanchain op binance komt?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:20
ionn schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:02:
[...]

Omdat je meer geld kan verdienen als je wacht en andere munten koopt.
Yup, dat zou inderdaad een reden kunnen zijn. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

YouTube: Jurassic Scam - Bitconnect

[ Voor 104% gewijzigd door A87 op 07-02-2018 13:40 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:38
zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:06:
Heeft iemand een idee wanneer wanchain op binance komt?
Als we dat eens wisten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-05 09:04
Eventjes het speelgeld terug in fiat omgezet...Wil even afwachten hoe de states gaan reageren...Pompen ze de boel nog meer omhoog of zuigen ze de markt terug leeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Pompen of verzuipen, ik zet in op pompen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1034309

Rebbelx schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:17:
Eventjes het speelgeld terug in fiat omgezet...Wil even afwachten hoe de states gaan reageren...Pompen ze de boel nog meer omhoog of zuigen ze de markt terug leeg ?
Wel slim ja. Zou me niet verbazen als er weer een correctie komt na zo'n snelle stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1038835

Adnanos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:04:
[...]

Ik ben het hier met je eens. Maar als ze het dezelfde kant als VeChain (stond ook op 1 miljard) uitgaan ...
Er is ook een kans dat ze tokens gaan burnen natuurlijk.
Ik ben vooral ingestapt omdat enkele mensen die het vroeger altijd juist hadden, deze sterk aanraden.
Als ze een Market Cap zouden halen van 1 miljard, dan is de prijs x3 gegaan. Dat is natuurlijk een heel mooi rendement. Maar To the Moon is anders... Wel heel veel positief nieuws overal over CPChain, deze bijvoorbeeld:
https://cryptocoin.com.au...alysis-cpchain-cpc-token/

Ik denk zelf dat ik, als ik nog wat FIAT had gehad, toch deze zou overslaan en verder zou kijken of er niet iets te vinden is met een veel lagere Market Cap, met dus nog meer groeipotentieel. Maar ik blijf CPC zeker volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Anoniem: 1034309 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:19:
[...]

Wel slim ja. Zou me niet verbazen als er weer een correctie komt na zo'n snelle stijging.
Inderdaad...heb mijn vaste munten die ik blijf holden en daarbuiten heb ik wat speelgeld om te proberen traden. Gisterenavond wat winst gepakt, terug verkocht omdat ik de aziaten niet vertrouwde, deze morgen terug ingekocht, daarnet weer verkocht met winst. Nu gewoon kijken naar Amerika...Langs ene kant denk ik dat ze gaan cashen, langs andere kant heb ik het gevoel dat ze de boel gaan willen verder opdrijven wegens het goede nieuws van gisteren. En omdat er mensen een FOMO gevoel gaan hebben omdat we weer stijgen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Rebbelx schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:22:
[...]

Inderdaad...heb mijn vaste munten die ik blijf holden en daarbuiten heb ik wat speelgeld om te proberen traden. Gisterenavond wat winst gepakt, terug verkocht omdat ik de aziaten niet vertrouwde, deze morgen terug ingekocht, daarnet weer verkocht met winst. Nu gewoon kijken naar Amerika...Langs ene kant denk ik dat ze gaan cashen, langs andere kant heb ik het gevoel dat ze de boel gaan willen verder opdrijven wegens het goede nieuws van gisteren. En omdat er mensen een FOMO gevoel gaan hebben omdat we weer stijgen.
"Langs ene kant denk ik dat ze gaan cashen, langs andere kant heb ik het gevoel dat ze de boel gaan willen verder opdrijven wegens het goede nieuws van gisteren." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik ga voor het eerste. Na snelle stijgingen volgen meestal correcties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Anoniem: 1038835 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Als ze een Market Cap zouden halen van 1 miljard, dan is de prijs x3 gegaan. Dat is natuurlijk een heel mooi rendement. Maar To the Moon is anders... Wel heel veel positief nieuws overal over CPChain, deze bijvoorbeeld:
https://cryptocoin.com.au...alysis-cpchain-cpc-token/

Ik denk zelf dat ik, als ik nog wat FIAT had gehad, toch deze zou overslaan en verder zou kijken of er niet iets te vinden is met een veel lagere Market Cap, met dus nog meer groeipotentieel. Maar ik blijf CPC zeker volgen!
De huidige marketcaps zeggen niet alles. Als Crypto echt groot wordt (waar ik in geloof) dan gaan deze marketcaps peanuts lijken. De echte producten zullen het overleven, wat CPChain kan zijn. Ik heb er een klein bedragje in gestoken en we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-05 11:17
RustStorm schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:57:
[...]

Daar zit een kern van waarheid in, ware het niet dat een ontwikkelaar er voor kan kiezen eerst zijn/haar "product" op orde te brengen alvorens allerlei beloften en partnerships aan te gaan. Als het product op orde is, is het natuurlijk gemakkelijker om het zakelijk een succes te maken.

Uiteindelijk is ALLES een gok, want niemand weet iets zeker; zowel op de beurs als in de cryptowereld.

Edit: ARK is gestegen hoor, dus "niet meestijgen" is niet helemaal waar. :)
ARK is inderdaad gestegen, we zitten nu weer op hetzelfde niveau als op 29 november. Ik blijf het een mooi project vinden, evenals Lisk.

Wat vinden we van AION?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Anoniem: 1034309 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:25:
[...]

Ik ga voor het eerste. Na snelle stijgingen volgen meestal correcties.
Dit is veel te logisch gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Trouwens overduidelijk dat iedereen in een afwachtende houding zit....prijzen hangen stil op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Rebbelx schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:31:
Trouwens overduidelijk dat iedereen in een afwachtende houding zit....prijzen hangen stil op dit moment :)
Iedereen is lunchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Rebbelx schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:31:
Het kan niet omhoog blijven schieten. Het moet ergens even stabiliseren of zelfs dippen om weer omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:25
Adnanos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:33:
[...]

Het kan niet omhoog blijven schieten. Het moet ergens even stabiliseren of zelfs dippen om weer omhoog te gaan.
pffff :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52
Gister zelf ING (nee niet de bank :+, IUNGO network ) op kucoin opgepikt. Was gereleased op ergste moment van de daling en ging voor ca. 30% van de ICO prijs met op dat moment een marketcap van maar 8 miljoen. Terwijl het toch een solide project lijkt en veel ratings geven dit ook aan. Niet om te shillen, maar hier een gratis tip van een coin die alleen al op korte termijn imo makkelijk x3 a 4 kan gaan naar zijn ico marketcap.

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
We gaan terug omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zie bitcoin naar 30-40K klimmen komende 3 maanden.. zal wel moeten ik word moe van die 2000 in de min. Ach long time hodle anyway.. maar geeft een shit gevoel

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 07-02-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
ggj87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:04:
[...]

Ik hoop dat de dip van nu komt door de middagpauze en we zo weer verder kunnen.
Dip? ik kom net terug van mijn lunchpauze en alles staat hoger dan toen ik vertrok.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:30
untflanked schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:40:
[...]

ARK is waarschijnlijk de meest longterm HOLD die je kan nemen. Ze doen echter momenteel alleen maar aan codering en niet aan marketing. Een van de redenen dat ze, mijns inziens, nog zo laag staan.
Net als alle grote/bekende coins doen dus :) klinkt zeer verstandig. Marketing in de producten die de cryptomarkt gaan bieden lijken mij sowieso een slecht plan.

Verstandig dat je niet reageerde op mijn vorige reactie.
FaceDown schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:52:
Ik zou nooit investeren in een product zonder dat daar een goed bedrijf, management, pr, partners etc omheen zitten. Voor een mooi product te maken heb je 1 goede techneut nodig. Om dat vervolgens een zakelijk een succes te maken is een heeel andere ball game. Is imho dus ook een zeer grote gok.
Oke, dus investeren in iets gedecentraliseerd is uit den boze volgens jou. Wat heb je dan überhaupt nog te zoeken bij crypto?
En 1 techneut? Man man man, je lijkt wel een manager. Die over 3 maanden de deur uit moet omdat de verwachtingen niet worden gehaald.
Anoniem: 989849 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:06:
Ik heb al mijn ETH net verkocht. Waarom heb ik 22 euro aan fee betaald? Dat snap ik niet. Het is toch 0,25% koop en verkoop?

Ik heb 3,3 ETH verkocht net
Geen idee waarom je dat hebt gedaan, een transactie zou je ongeveer 7 cent moeten kosten nu. Op het toppunt, tijdens de cryptokatten game hype, kostte een ETH transactie je iets minder dan €5.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:52
[...]

Het kan vriezen of het kan dooien met kans op regen!
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
poderosoo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:35:
Gister zelf ING (nee niet de bank :+ ) op kucoin opgepikt. Was gereleased op ergste moment van de daling en ging voor ca. 30% van de ICO prijs met op dat moment een marketcap van maar 8 miljoen. Terwijl het toch een solide project lijkt en veel ratings geven dit ook aan. Niet om te shillen, maar hier een gratis tip van een coin die alleen al op korte termijn imo makkelijk x3 a 4 kan gaan naar zijn ico marketcap.
Met een supply van 62 miljoen munten zit er iig potentie in voor een hoge waardestijging. Laten we het hopen (heb geen ING).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 14:32
Wanneer gaat dat USDT gecheckt worden? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

thestiffmeister schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:46:
Wanneer gaat dat USDT gecheckt worden? Weet iemand dat?
Waarschijnlijk nooit want dan valt het kaartenhuis in elkaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:50
en omhoog, Amerika wordt wakker

[ Voor 55% gewijzigd door C6DL op 07-02-2018 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-05 19:07
Anoniem: 472287 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:52:
[...]

Waarschijnlijk nooit want dan valt het kaartenhuis in elkaar :+
Hij doelt denk ik op de subpoena van de CFTC, maar volgens mij is daar nu nog niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik zit met een paar zaken die mij tegen houden om er meer geld in te stoppen dan nu, wellicht dat jullie mij kunnen overtuigen om het wel te doen?
1. De afhankelijkheid van de BTC van de Alts
2. De rol van BTC als betaalmiddel is inmiddels verdwenen i.v.m. traagheid.
3. BTC en de bizarre fluctuaties, dit in combi met punt 1 heeft tot gevolg dat in de huidige setting geen enkele Alt op wat voor manier een betaalmiddel kan zijn.
4. De snelle mogelijkheid die er is om vanuit crypto in Fiat te stappen verpest de hele boel.

Ik geloof heilig in een aantal projecten buiten de BTC om maar hoe ik het ook bekijk, de massa gaat alleen maar investeren in de BTC voor een snelle winst, en uiteindelijk is dat gedoemd om te mislukken.
Hierdoor worden de Alts meegetrokken en wat hou je dan nog over?
Niet veel geld in ieder geval....

[ Voor 6% gewijzigd door Thommie.nl op 07-02-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Ben er ook net ff uitgestapt met zo'n 30% van mijn PF. Toch een leuke winst daarop gepakt van 20% de afgelopen 24u.

BTC lijkt wel door te stijgen, maar wil gewoon wat fiat achter de hand hebben mocht hij vandaag/vannacht weer terugvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 11:57
Adnanos schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:48:
Heeft er iemand hier CPchain? Ze hebben een partnership met vechain en is een nieuw opkomende Chinese project.
Yep! Zojuist gekocht op IDEX, verwacht er heel veel van :)

HODL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tias86
Koop van je winst gewoon een fiat, dan heb je die altijd achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:26
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:58:
Ben er ook net ff uitgestapt met zo'n 30% van mijn PF. Toch een leuke winst daarop gepakt van 20% de afgelopen 24u.

BTC lijkt wel door te stijgen, maar wil gewoon wat fiat achter de hand hebben mocht hij vandaag/vannacht weer terugvallen.
Die 20% winst is eigenlijk minder verlies hè want daarvoor is de koers sterker gedaald.
We hebben dus meer procenten stijging nodig om het verlies te compenseren.
Niet zo erg maar wel iets om rekening mee te houden.
Uitstappen doe ik echt niet ook niet tijdelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:24
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVYkpdnWkAA7GvP?format=jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:03:
[...]

Die 20% winst is eigenlijk minder verlies hè want daarvoor is de koers sterker gedaald.
Ik ook niet. Heb voornamelijk gehodled de afgelopen weken, met uitzondering van een deel Ripple waar ik wat winst uit heb gehaald. De komende tijd hodl ik of ik koop eventueel nog wat bij in de lows. Verkopen doe ik de komende maanden niet, of alles moet echt in elkaar storten dan haal ik net voor het einde mijn laatste 50 euro er nog uit.. maar dat zou wel echt een doemscenario zijn..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Sam2013 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:58:
Ik zit met een paar zaken die mij tegen houden om er meer geld in te stoppen dan nu, wellicht dat jullie mij kunnen overtuigen om het wel te doen?
3. BTC en de bizarre fluctuaties, dit in combi met punt 1 heeft tot gevolg dat in de huidige setting geen enkele Alt op wat voor manier een betaalmiddel kan zijn.
4. De snelle mogelijkheid die er is om vanuit crypto in Fiat te stappen verpest de hele boel.

Ik geloof heilig in een aantal projecten buiten de BTC om maar hoe ik het ook bekijk, de massa gaat alleen maar investeren in de BTC voor een snelle winst, en uiteindelijk is dat gedoemd om te mislukken.
Als je gevoel zegt dat je er geen extra geld in moet stoppen, snap ik niet waarom je zou willen dat anderen je overtuigen om tegen je gevoel in te gaan.

Ja, alts zijn erg afhankelijk van het koersverloop van bitcoin, maar dat gaat met bijvoorbeeld ethereum niet anders zijn. Zolang er extreme stijgijgen zijn, zullen er ook crashes volgen, ook als er eenmaal fiat-pairings komen.

De traagheid van bitcoin valt nu mee ten opzichte van december en dat wordt met het LN alleen maar beter.

Voor de rest zie ik niet in waarom de snelle switch van crypto naar fiat een nadeel zou vinden, dus daar kan ik weinig over zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Whoooo, bijna de 8,5k $ grens voor BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Laatst online: 08-05 14:32
Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:56:
[...]

Hij doelt denk ik op de subpoena van de CFTC, maar volgens mij is daar nu nog niks over bekend.
YUP, die bedoel ik. Maar geen idee dus >:) Dit i.vm. het omzetten van ETH in USDT mocht het noodzakelijk worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
[...]

Ik ben op verschillende punten ingestapt en op verschillende exchanges. De winsten en verliezen bekijk ik dus ook een beetje onafhankelijk van elkaar.

De enige munt die ik echt hodl is NEO en die staan op KuCoin waar ik nooit inlog. De rest op Kraken/Binance waar ik actief handel.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 07-02-2018 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:11
thestiffmeister schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:06:
[...]

YUP, die bedoel ik. Maar geen idee dus >:) Dit i.vm. het omzetten van ETH in USDT mocht het noodzakelijk worden.
Als je je echt zorgen maakt om USDT, kun je natuurlijk ook op 'n exchange gaan zitten waar ze fiat pairs hebben (niet dat het veel zal uitmaken, als je sommigen mag geloven, zou het opblazen van USDT eenzelfde effect hebben als mtgox destijds)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:07:
[...]

Ik ben op verschillende punten ingestapt en op verschillende exchanges. De winsten en verliezen bekijk ik dus ook een beetje onafhankelijk van elkaar.

De enige munt die ik echt hodl is NEO en die staan op KuCoin waar ik nooit inlog. De rest op Kraken/Binance waar ik actief handel.
Dat is denk ik ook wel een goede strategie om niet in één keer in te stappen met bv 1000 euro maar dit te verspreiden dus 5 x 200 om maar iets te noemen.
Daarmee verklein je het risico van op het verkeerde moment instappen.
Het ideale instapmoment bestaat immers alleen op papier en is achteraf te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
1. die afhankelijkheid zal sterk afnemen. Bittrex lanceert bijvoorbeeld binnenkort USD pairings voor de altcoins.
2. Aan BTC wordt constant gewerkt. Google "lightning" eens. Dit zal het probleem oplossen.
3. zie punt 1
4. iedereen moet de vrijheid hebben om uit te stappen wanneer hij het wilt imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sorry maar dan heb je zelf echt 0% research gedaan, jij bent het type die koopt in pieken en verkoopt in dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Laatst online: 24-04 23:51
Ik snap echt niet dat mensen maar blijven verkopen, is toch juist het domste wat je kan doen als je ziet dat het aan het opleven is.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
[...]

Ik denk er exact hetzelfde over. Prachtig dat mijn Icon 50% is gestegen, ik heb nog 30% nodig om mijn verlies te compenseren. En nu uitstappen durf ik niet aan. De kans dat ik nu een fout bega is groter dan wanneer ik het over een langere termijn bekijk. Ik wil die onverwachte boot echt niet missen. Als ik vanavond tegen mijn waarde van voor de dip sta dan stap ik voor vannacht wel even uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:07:
[...]

Als je er toch niet mee trade en enkel hold zou ik je NEO gewoon naar een eigen wallet halen waar je de private key van beheert. Zelf gebruik ik de NEON-wallet hiervoor.
Geen reden om op exchange te laten staan ivm. veiligheid en voor de transactie kosten hoef je het niet te laten want die zijn namelijk 0 bij NEO _/-\o_

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:42
dennis112 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:18:
Ik snap echt niet dat mensen maar blijven verkopen, is toch juist het domste wat je kan doen als je ziet dat het aan het opleven is.
Dit zijn ook veelal winstnemers die erg laag hebben ingekocht en nu voor een 'snellewinst' gaan (enigszins ook een 'zekere' aangezien ze nu verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

KaiseRRuby schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:27:
[...]

ARK is inderdaad gestegen, we zitten nu weer op hetzelfde niveau als op 29 november. Ik blijf het een mooi project vinden, evenals Lisk.

Wat vinden we van AION?
https://i.imgur.com/N1jZedQ.png
https://steemitimages.com...xUCJwhhaqbLn/IMG_2410.JPG

Als ark al niet kan slagen......................
ik heb trouwens een vote bij dutchdelegate vandaag uitbetaald! nice, hoef dan zelf niet te minen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 07-02-2018 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
Waarom niet? Zullen best wat mensen zijn die laag zijn ingestapt gisteren en nu hun winst nemen. Daarnaast zou het me niet verbazen als er de komende tijd mensen uitstappen zodra ze op breakeven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:09
Want een coin kan alleen maar recht naar beneden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:38
Ik snap wel dat je denkt dat nu verkopen raar is aangezien BTC bijvoorbeeld alleen maar aan het stijgen is. Echter je kan ook met targets werken. Dan is het een heel ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Wat een ongelofelijke draaikonten bij de Telegraaf.
Andere valuta zoals ethereum, ripple en cardano werden in een etmaal tijd eveneens flink duurder. Neo spande de kroon met een waardestijging van meer dan 50 procent. De handel werd mogelijk ondersteund door bemoedigende woorden van Amerikaanse toezichthouders. Die willen wel meer toezicht op de beurzen en de handel in de munten, maar kwamen vooralsnog niet met maatregelen.
https://www.telegraaf.nl/...munten-weer-flink-duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Nopheros schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Want een coin kan alleen maar recht naar beneden? :?
Lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Ehm ja dat doe ik toch? Waar typ ik anders een reactie op 8)7

Jij hebt ook gekocht op de "opleving" van 13k naar 17k toen BTC net naar beneden ging van 20k?

Want ja is toch een opleving?

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 07-02-2018 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nopheros schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Nog een keer lezen... :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:50
sorry? het domste? .. jij hebt een glazenbol?
praat je zo ook als we nog later komen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Nopheros schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:23:
[...]

Hij zegt snap niet dat mensen nu verkopen nu het aan het opleven is

Jij: Ja want een coin kan alleen recht naar beneden?

Dus ik niet snap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
En daar ging de magische 8,5K grens aan diggelen!
UP we go (again)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
aaaido schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:23:
Ik snap wel dat je denkt dat nu verkopen raar is aangezien BTC bijvoorbeeld alleen maar aan het stijgen is. Echter je kan ook met targets werken. Dan is het een heel ander verhaal :)
Dat zijn meestal traders die inderdaad met targets werken. Ze proberen de markt te "lezen" en zijn al bijvoorbeeld blij met een % of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Wat is er nu weer verkeerd aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:08

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:26:
[...]

blijkbaar mogen media alleen maar dingen posten als de koers omhoog gaat en niet als het naar beneden gaat .. ofzo..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
A87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:20:
[...]

ik heb trouwens een vote bij dutchdelegate vandaag uitbetaald! nice, hoef dan zelf niet te minen _/-\o_
Ik heb ook lange tijd een redelijk aantal Ark. Geen spectaculaire pumps, dus echt iets voor de lange termijn, precies mijn strategie voor al mijn coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Bmfd schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Niks op zich maar eerst dagenlang de Bitcoin en andere crypto tot de grond toe af te branden en nu weer terugkrabbelen.
Ze zijn dus net zo wispelturig als de crypto markt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Vorige week vrijdag stonden we op de 9500 waarna de daling van afgelopen dagen volgde. Als we de komende dagen voorbij de 9500 komen dan heb ik wel vertrouwen in dat we niet meer zo ver zullen dalen als 6000.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1033723

haha als zelfs Telegraaf weer positieve berichten de wereld in gaat helpen lijkt het lek boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
tias86 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:25:
[...]

Hij zegt snap niet dat mensen nu verkopen nu het aan het opleven is

Jij: Ja want een coin kan alleen recht naar beneden?

Dus ik niet snap
Disclaimer, ik zeg niet dat ik gelijk heb, is ook maar mijn persoonlijke mening.

Hij snapt niet dat mensen nu verkopen terwijl er een opleving is.

Mijn reactie, wat uitgebreider: Tuurlijk is er een opleving, als een coin daalt zal dit niet in 1 rechte lijn strak naar beneden gaan. Daar tussen zullen waves zitten waar het weer wat hoger gaat.

Bijv. toen het van 20k naar 13k ging en vervolgens weer naar 17k ging.

Dat zou je ook een opleving kunnen noemen, neemt niet weg dat we nu op 8.5 k staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:53
Wou net wat FUN kopen op Bittrex
Zie nog net op tijd dat ie overmorgen gaat delist worden op Bittrex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:11
HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:27:
[...]

Niks op zich maar eerst dagenlang de Bitcoin en andere crypto tot de grond toe af te branden en nu weer terugkrabbelen.
Ze doen toch precies hetzelfde met de ouderwetse aandelenmarkten? Daar zijn de superlatieven ook niet aan te slepen als er eens een fikse daling is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poderosoo
A87 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:20:
[...]

Wat een tabel, jezus zeg. LISK heeft hun Virtual Machine in development is een groot rood kruis. Ark heeft hun VM in development en gebruikt nu ETH VM, grote groene vink 8)7.
Wallet Quality tov NEO is een subjectief parameter, niet objectief. Over die adoption plan kolum begin ik niet eens.

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 21-05 09:10
Anoniem: 1033723 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:28:
haha als zelfs Telegraaf weer positieve berichten de wereld in gaat helpen lijkt het lek boven.
Die hebben zeker posities genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Ik denk er exact hetzelfde over. Prachtig dat mijn Icon 50% is gestegen, ik heb nog 30% nodig om mijn verlies te compenseren. En nu uitstappen durf ik niet aan. De kans dat ik nu een fout bega is groter dan wanneer ik het over een langere termijn bekijk. Ik wil die onverwachte boot echt niet missen. Als ik vanavond tegen mijn waarde van voor de dip sta dan stap ik voor vannacht wel even uit.
Ik zou gewoon die 50% pakken. De kans dat hij nog 30% stijgt is klein en de kans dat hij daalt en je tegen een lager tarief weer meer muntjes terug kunt kopen is reeel. Stijgt hij wel door, dan zoek je een andere coin die in een dipje zit/zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Bezulba schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:26:
[...]

blijkbaar mogen media alleen maar dingen posten als de koers omhoog gaat en niet als het naar beneden gaat .. ofzo..
Onderschat de macht van de media niet
Door FUD te verspreiden op NU.nl en de Telegraaf en ook op RLL4 raken mensen verward.
Hier in dit topic kun je alles roepen en hier neemt iedereen het luchtig op of met een flinke korrel zout.
Ik kan UP UP UP roepen of we gaan crashen!
Heeft weinig waarde.
Als media dit doen beïnvloeden ze de burgers die niet zoveel kennis hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:11
Mijn advies als daytrader is dat verkopen rond deze koersen (~$8500) helemaal zo gek niet is. Een terugval van 10% zou niet meer dan gezond zijn. En mocht het nog 10% stijgen, dan is een terugval naar de huidige koers zeer waarschijnlijk. Dus netto ben je dan in het laatste geval alleen de transactiekosten verloren, maar daar staat ook een potentiële winst tegenover.

(just my 2 cents)

[ Voor 3% gewijzigd door gabn88 op 07-02-2018 15:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Onderschat de macht van de media niet
Door FUD te verspreiden op NU.nl en de Telegraaf en ook op RLL4 raken mensen verward.
Hier in dit topic kun je alles roepen en hier neemt iedereen het luchtig op of met een flinke korrel zout.
Ik kan UP UP UP roepen of we gaan crashen!
Heeft weinig waarde.
Als media dit doen beïnvloeden ze de burgers die niet zoveel kennis hebben.
Want RTL4 en de Telegraaf hebben zoveel impact op de gehele wereldhandel in crypto? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
[...]

Gisteren opende ze nog met de titel ‘bloedrode dag op Wall Street’ na een daling van 4%, moet je de berichten eens voorstellen bij een daling van 20% of 50%.

Een daling van 50% zoals we de afgelopen week hebben gezien is gewoon heel erg veel, hartstikke logisch dat de media daar over schrijven. Beetje apart dat je er telkens zo moeilijk over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
poderosoo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Als je er toch niet mee trade en enkel hold zou ik je NEO gewoon naar een eigen wallet halen waar je de private key van beheert. Zelf gebruik ik de NEON-wallet hiervoor.
Geen reden om op exchange te laten staan ivm. veiligheid en voor de transactie kosten hoef je het niet te laten want die zijn namelijk 0 bij NEO _/-\o_
Hmmz, een software wallet zie ik niet zitten. De kans dat mijn laptop stuk gaat is waarschijnlijk groter dan dat KuCoin omvalt.

Een hardware wallet zoals de Nano Ledger kan niet uit. Het gaat sowieso niet om heel veel geld, dus heb me er niet in verdiept, al is NEO natuurlijk wel een ideale coin om offline te hodl'en (volgens mij krijg je dan toch ook gewoon GAS?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gabn88 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
Mijn advies als daytrader is dat verkopen rond deze koersen helemaal zo gek niet is. Een terugval van 10% zou niet meer dan gezond zijn. En mocht het nog 10% stijgen, dan is een terugval naar de huidige koers zeer waarschijnlijk. Dus netto ben je dan in het laatste geval alleen de transactiekosten verloren, maar daar staat ook een potentiële winst tegenover.

(just my 2 cents)
Amen! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Oh ja nou wordt ie mooi. Als ze alleen het slechte nieuws brengen, dan zijn ze negatief.

Als ze met goed nieuws ook een bericht doen zijn het draaikonten???

Echt je kan ook zeiken om het zeiken.

Het is nieuwssss je weet wel berichten van dingen die in de maatschappij gebeuren.

Dat jij met je aluhoedje denkt dat het puur meningen zijn en pogingen om te manipuleren ligt aan jou en je gebrekkige therapeut. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 07-02-2018 14:37 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022231

Waarom blijft de xrp toch zo achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Grotman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Want RTL4 en de Telegraaf hebben zoveel impact op de gehele wereldhandel in crypto? ;)
Gelukkig niet maar wel op het aantal Nederlanders wat van plan is om in crypto te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Gelukkig niet maar wel op het aantal Nederlanders wat van plan is om in crypto te stappen.
telegraaf en zijn clickbait titels....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:42
Specialiteit van de dag: kopen op de pieken en verkopen in de dalen, om maximaal geld weg te gooien in een stijgende markt 8)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Ik zou gewoon die 50% pakken. De kans dat hij nog 30% stijgt is klein en de kans dat hij daalt en je tegen een lager tarief weer meer muntjes terug kunt kopen is reeel. Stijgt hij wel door, dan zoek je een andere coin die in een dipje zit/zat.
Je wilt niet weten hoeveel pech ik daarmee heb gehad. Als je het goed timed helemaal perfect natuurlijk. Ik heb dit een aantal keren met succes uit kunnen voeren waardoor mijn winst echt flink was gestegen. Als ik daarna alles had vastgehouden dan was mijn verlies zelfs met de afgelopen dip zeer beperkt geweest. Maar door 1 dikke mis peer van een trade en de daarna opvolgende boosheid en drang om alles weer te compenseren heb ik uiteindelijk meer dan de helft van inleg verloren. Dat was een lesje in handelen in crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:32:
[...]

Hmmz, een software wallet zie ik niet zitten. De kans dat mijn laptop stuk gaat is waarschijnlijk groter dan dat KuCoin omvalt.

Een hardware wallet zoals de Nano Ledger kan niet uit. Het gaat sowieso niet om heel veel geld, dus heb me er niet in verdiept, al is NEO natuurlijk wel een ideale coin om offline te hodl'en (volgens mij krijg je dan toch ook gewoon GAS?).
Zolang je de private-key maar ergens anders non-digitaal (of encrypted USB bv.) bewaart kan je altijd je wallet recoveren. Heb zelf dus dat ik op 2 devices bij mijn wallet kan. En GAS kan je gewoon claimen zonder actief te staken inderdaad.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

gabn88 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
Mijn advies als daytrader is dat verkopen rond deze koersen helemaal zo gek niet is. Een terugval van 10% zou niet meer dan gezond zijn. En mocht het nog 10% stijgen, dan is een terugval naar de huidige koers zeer waarschijnlijk. Dus netto ben je dan in het laatste geval alleen de transactiekosten verloren, maar daar staat ook een potentiële winst tegenover.

(just my 2 cents)
Een terugval is in dit geval helemaal niet zo logisch. We zijn immers flink aan het corrigeren van een val. Dan nog; voorspellen wanneer die terugval komt is nogal moeilijk. Imo is HOLD het beste bij een dergelijke correctie omhoog. Al het andere is gokken imo.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:38:
[...]
Je wilt niet weten hoeveel pech ik daarmee heb gehad. Als je het goed timed helemaal perfect natuurlijk. Ik heb dit een aantal keren met succes uit kunnen voeren waardoor mijn winst echt flink was gestegen. Als ik daarna alles had vastgehouden dan was mijn verlies zelfs met de afgelopen dip zeer beperkt geweest. Maar door 1 dikke mis peer van een trade en de daarna opvolgende boosheid en drang om alles weer te compenseren heb ik uiteindelijk meer dan de helft van inleg verloren.
Mijn truc is om weg te lopen van het scherm na een mislukte trade, ten minste tot nadat die frustratie weg is. Vaak ga ik dan gaan lopen ofzo. Want door die emoties doe je inderdaad domme dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel pech ik daarmee heb gehad. Als je het goed timed helemaal perfect natuurlijk. Ik heb dit een aantal keren met succes uit kunnen voeren waardoor mijn winst echt flink was gestegen. Als ik daarna alles had vastgehouden dan was mijn verlies zelfs met de afgelopen dip zeer beperkt geweest. Maar door 1 dikke mis peer van een trade en de daarna opvolgende boosheid en drang om alles weer te compenseren heb ik uiteindelijk meer dan de helft van inleg verloren.
De kunst is dan misschien om het verlies niet te ver op te laten lopen, zodat je ook makkelijker kunt profiteren van een +20-30% gain?

Ik heb zelf ook nog een paar coins die ik zo'n beetje op ATH gekocht heb en weiger te verkopen, maar ook op lagere punten ingekocht en daar mijn winsten op gepakt. Het zijn geen grote bedragen, maar merk nu dat het steeds beter gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 09:14

hmr

Inderdaad. Mijn haat liefde verhouding met XRP is nog steeds aanwezig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 125 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)