Toon posts:

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 125 126 Laatste
Acties:
  • 390.342 views

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-06 19:24
HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:27:
[...]

Niks op zich maar eerst dagenlang de Bitcoin en andere crypto tot de grond toe af te branden en nu weer terugkrabbelen.
Ze zijn dus net zo wispelturig als de crypto markt zelf.
Gisteren opende ze nog met de titel ‘bloedrode dag op Wall Street’ na een daling van 4%, moet je de berichten eens voorstellen bij een daling van 20% of 50%.

Een daling van 50% zoals we de afgelopen week hebben gezien is gewoon heel erg veel, hartstikke logisch dat de media daar over schrijven. Beetje apart dat je er telkens zo moeilijk over doet.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:26
poderosoo schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:18:
[...]

Als je er toch niet mee trade en enkel hold zou ik je NEO gewoon naar een eigen wallet halen waar je de private key van beheert. Zelf gebruik ik de NEON-wallet hiervoor.
Geen reden om op exchange te laten staan ivm. veiligheid en voor de transactie kosten hoef je het niet te laten want die zijn namelijk 0 bij NEO _/-\o_
Hmmz, een software wallet zie ik niet zitten. De kans dat mijn laptop stuk gaat is waarschijnlijk groter dan dat KuCoin omvalt.

Een hardware wallet zoals de Nano Ledger kan niet uit. Het gaat sowieso niet om heel veel geld, dus heb me er niet in verdiept, al is NEO natuurlijk wel een ideale coin om offline te hodl'en (volgens mij krijg je dan toch ook gewoon GAS?).

• mrbirds
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-01-2019
gabn88 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
Mijn advies als daytrader is dat verkopen rond deze koersen helemaal zo gek niet is. Een terugval van 10% zou niet meer dan gezond zijn. En mocht het nog 10% stijgen, dan is een terugval naar de huidige koers zeer waarschijnlijk. Dus netto ben je dan in het laatste geval alleen de transactiekosten verloren, maar daar staat ook een potentiële winst tegenover.

(just my 2 cents)
Amen! _/-\o_

https://athcoinindex.com - Cryptocurrency ATH prijzen & marketcaps

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:27:
[...]

Niks op zich maar eerst dagenlang de Bitcoin en andere crypto tot de grond toe af te branden en nu weer terugkrabbelen.
Ze zijn dus net zo wispelturig als de crypto markt zelf.
Oh ja nou wordt ie mooi. Als ze alleen het slechte nieuws brengen, dan zijn ze negatief.

Als ze met goed nieuws ook een bericht doen zijn het draaikonten???

Echt je kan ook zeiken om het zeiken.

Het is nieuwssss je weet wel berichten van dingen die in de maatschappij gebeuren.

Dat jij met je aluhoedje denkt dat het puur meningen zijn en pogingen om te manipuleren ligt aan jou en je gebrekkige therapeut. :P

[Voor 17% gewijzigd door Flagg op 07-02-2018 14:37]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Beffie94
  • Laatst online: 30-04-2018
Waarom blijft de xrp toch zo achter?

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:13
Grotman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:31:
[...]

Want RTL4 en de Telegraaf hebben zoveel impact op de gehele wereldhandel in crypto? ;)
Gelukkig niet maar wel op het aantal Nederlanders wat van plan is om in crypto te stappen.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:27
HoppyF schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:36:
[...]

Gelukkig niet maar wel op het aantal Nederlanders wat van plan is om in crypto te stappen.
telegraaf en zijn clickbait titels....

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-06 23:08

Malantur

BBG'er
Specialiteit van de dag: kopen op de pieken en verkopen in de dalen, om maximaal geld weg te gooien in een stijgende markt 8)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:00
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
[...]

Ik zou gewoon die 50% pakken. De kans dat hij nog 30% stijgt is klein en de kans dat hij daalt en je tegen een lager tarief weer meer muntjes terug kunt kopen is reeel. Stijgt hij wel door, dan zoek je een andere coin die in een dipje zit/zat.
Je wilt niet weten hoeveel pech ik daarmee heb gehad. Als je het goed timed helemaal perfect natuurlijk. Ik heb dit een aantal keren met succes uit kunnen voeren waardoor mijn winst echt flink was gestegen. Als ik daarna alles had vastgehouden dan was mijn verlies zelfs met de afgelopen dip zeer beperkt geweest. Maar door 1 dikke mis peer van een trade en de daarna opvolgende boosheid en drang om alles weer te compenseren heb ik uiteindelijk meer dan de helft van inleg verloren. Dat was een lesje in handelen in crypto.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:31
Ypuh schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:32:
[...]

Hmmz, een software wallet zie ik niet zitten. De kans dat mijn laptop stuk gaat is waarschijnlijk groter dan dat KuCoin omvalt.

Een hardware wallet zoals de Nano Ledger kan niet uit. Het gaat sowieso niet om heel veel geld, dus heb me er niet in verdiept, al is NEO natuurlijk wel een ideale coin om offline te hodl'en (volgens mij krijg je dan toch ook gewoon GAS?).
Zolang je de private-key maar ergens anders non-digitaal (of encrypted USB bv.) bewaart kan je altijd je wallet recoveren. Heb zelf dus dat ik op 2 devices bij mijn wallet kan. En GAS kan je gewoon claimen zonder actief te staken inderdaad.

Wot-stats

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:29

FaceDown

Storende factor.

gabn88 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:30:
Mijn advies als daytrader is dat verkopen rond deze koersen helemaal zo gek niet is. Een terugval van 10% zou niet meer dan gezond zijn. En mocht het nog 10% stijgen, dan is een terugval naar de huidige koers zeer waarschijnlijk. Dus netto ben je dan in het laatste geval alleen de transactiekosten verloren, maar daar staat ook een potentiële winst tegenover.

(just my 2 cents)
Een terugval is in dit geval helemaal niet zo logisch. We zijn immers flink aan het corrigeren van een val. Dan nog; voorspellen wanneer die terugval komt is nogal moeilijk. Imo is HOLD het beste bij een dergelijke correctie omhoog. Al het andere is gokken imo.

Groetjes, FaceDown.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 10-03 14:28

Imgnrydrmr

Purrmeow~

zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:38:
[...]
Je wilt niet weten hoeveel pech ik daarmee heb gehad. Als je het goed timed helemaal perfect natuurlijk. Ik heb dit een aantal keren met succes uit kunnen voeren waardoor mijn winst echt flink was gestegen. Als ik daarna alles had vastgehouden dan was mijn verlies zelfs met de afgelopen dip zeer beperkt geweest. Maar door 1 dikke mis peer van een trade en de daarna opvolgende boosheid en drang om alles weer te compenseren heb ik uiteindelijk meer dan de helft van inleg verloren.
Mijn truc is om weg te lopen van het scherm na een mislukte trade, ten minste tot nadat die frustratie weg is. Vaak ga ik dan gaan lopen ofzo. Want door die emoties doe je inderdaad domme dingen.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:26
zwembroek schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:38:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel pech ik daarmee heb gehad. Als je het goed timed helemaal perfect natuurlijk. Ik heb dit een aantal keren met succes uit kunnen voeren waardoor mijn winst echt flink was gestegen. Als ik daarna alles had vastgehouden dan was mijn verlies zelfs met de afgelopen dip zeer beperkt geweest. Maar door 1 dikke mis peer van een trade en de daarna opvolgende boosheid en drang om alles weer te compenseren heb ik uiteindelijk meer dan de helft van inleg verloren.
De kunst is dan misschien om het verlies niet te ver op te laten lopen, zodat je ook makkelijker kunt profiteren van een +20-30% gain?

Ik heb zelf ook nog een paar coins die ik zo'n beetje op ATH gekocht heb en weiger te verkopen, maar ook op lagere punten ingekocht en daar mijn winsten op gepakt. Het zijn geen grote bedragen, maar merk nu dat het steeds beter gaat.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 22:02
Beffie94 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:36:
Waarom blijft de xrp toch zo achter?
Inderdaad. Mijn haat liefde verhouding met XRP is nog steeds aanwezig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:22

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

If I had a dollar for every time I didn't know what was going on, I'd be like: "Why am I always getting all this money?!"

Pagina: 1 ... 124 125 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee