Marketcap is zeker niet alleszeggend, dat is zeker waar. Wel vind ik dat je het mee moet wegen. Er is een nog veel langere geschiedenis van mensen die nooit market cap in het achterhoofd hebben gehouden en zich daardoor nog veel erger hebben vergist
Wat heeft ADA te bieden wat ETH niet heeft? ETH is echter een gevestigde naam, een bruikbaar product en de basis van talloze blockchain projecten.
ADA moet nog duizenden bruggen over voordat het dezelfde staat heeft, en dan? Waarom is het dan beter dan ETH, aka, heeft het meer waarde?
Ven afschilderen als een poging tot een nieuwe Alliexpress is ook onzin en helemaal niet waar ze mee bezig zijn. Ze hebben vandaag net kenbaar gemaakt samen te gaan werken met de nummer 1 universiteit van de wereld op het gebied van blockchain technologie.
Dat het ooit een Aliexpress kan worden is de enige toepassing van VEN die nuttig is voor de consument/coinbezitter.
Wat is de waarde van de coin VEN als het gebruikt gaat worden zoals het bedoeld is?
En dat ze op een uni onderzoek gaan doen naar blockchain... wat heeft dat nou echt voor waarde op jouw muntje?
pirodr01 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 17:22:
[...]
Dat zeg ik niet, ik verkondig echter niet op basis van marketcap dat de munt niet verder kan stijgen of zeker zal dalen. Ik ken de munt onvoldoende, dus doe er ook geen uitspraken over. De post die ik aanhaalde was opgesteld alsof het allemaal feiten betrof, terwijl de helft niet klopte. Om dan Ven de nieuwe alliexpress te noemen en daarom af te schrijven is echt kolder.
Dat is niet wat ik deed. Laat staan dat ik VEN de nieuwe aliexpress noemde, ik betwijfel dat zelf dus ten zeerste waardoor ik juist ontzettend weinig vertrouwen heb in het muntje VEN.
De techniek is super boeiend en interessant, maar het muntje? Not so much.
Klopt, en dat is ook niet per se erg

op dit moment kan je erg veel geld verdienen daarmee. Maar ik kies zelf liever voor long-term, en als de coin zelf geen relevantie heeft met het product zelf ga ik er persoonlijk iig niet in investeren.
[
Voor 29% gewijzigd door
Richh op 31-01-2018 17:25
]