Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.886 views

Onderwerpen

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Greymore1 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:20:
Azie wordt zo wakker en wat gaan ze doen als ze die ICX zo hoog zien staan? Panic sell, zodat de prijs dropt? Of kopen ze bij waardoor het nog meer gaat stijgen.. Wie oh wie?
Een panic sell in combinatie met een stijgende markt is wel een beetje gekke bewoording of niet dan.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:29
TRX heeft het al een tijdje moelijk. Hoop dat hij binnenkort weer de draad kan oppakken en dat we de trein maar weer mogen gaan laten rijden :-)

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:53
Je "kan" best wel met een lage inleg veel geld maken. Je kan bijvoorbeeld 20 euro investeren in Trx of rdd. Als die to the moon gaan heb je ook met 20 euro een hele lekkere winst ;)

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
smoken schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:50:
[...]

Ik ga het even een paar dagen met HODL'en proberen... Is ook beter voor mijn gemoedstoestand..

Zit nu een beetje in dubio, wachten tot VEN omhoog gaat 4,5 verkopen en dan ICX kopen of nu al?

Nu zou ik verlies maken op de VEN ($0,40 per stuk) maar als ik wacht tot ik break-even heb maar intussen de ICX nog verder stijgt dan is het verschil wellicht nog groter en heb ik per saldo meer verlies.. Hmz
Zou nu zeker geen VEN verkopen en ICX kopen, dan verlies je 2x.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:04

GaMbiNo

1337

phYzar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:49:
[...]

Dit lees ik heel de tijd in alle crypto topics en sorry, maar het klopt niet.

Je belegt je geld in datgene waarvan je verwacht dat het omhoog gaat. Punt. Als dat een andere munt is, of een ander markt, dan stap je over. Want alleen al de term dip is een foute aanname voor iets wat _nu_ gebeurt. Het verleden is geen enkele garantie op wat er gaat gebeuren. Je weet pas achteraf dat het een dip was. Dus: stop je geld in iets waarvan je de toekomst rooskleurig inziet. Een dalende munt heeft geen enkele reden om terug omhoog te gaan. Koersen hebben geen geheugen. Je hoeft geen loyaliteit te hebben bij je huidige beleggingen. Je verlies heb je al te pakken, wil je winst, pak datgene wat potentie heeft, en misschien is dat iets anders dan datgene wat aan het dalen is. Misschien ook niet. Kijk vooruit, niet achteruit.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik heb nu dus ook VEN helaas met wat verlies verkocht om hiervan ICX te kopen. Ik verwacht dat ICX op korte termijn veel meer gaat stijgen dan VEN en dan heeft het geen zin om die VEN koste wat kost vast te houden. Of dat uiteindelijk ook zo is zal de tijd uitwijzen natuurlijk... dat blijft een gok, maar vasthouden aan VEN hopende op een stijging is ook een gok.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

phYzar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 19:49:
[...]

Dit lees ik heel de tijd in alle crypto topics en sorry, maar het klopt niet.

Je belegt je geld in datgene waarvan je verwacht dat het omhoog gaat. Punt. Als dat een andere munt is, of een ander markt, dan stap je over. Want alleen al de term dip is een foute aanname voor iets wat _nu_ gebeurt. Het verleden is geen enkele garantie op wat er gaat gebeuren. Je weet pas achteraf dat het een dip was. Dus: stop je geld in iets waarvan je de toekomst rooskleurig inziet. Een dalende munt heeft geen enkele reden om terug omhoog te gaan. Koersen hebben geen geheugen. Je hoeft geen loyaliteit te hebben bij je huidige beleggingen. Je verlies heb je al te pakken, wil je winst, pak datgene wat potentie heeft, en misschien is dat iets anders dan datgene wat aan het dalen is. Misschien ook niet. Kijk vooruit, niet achteruit.
Sorry maar ben ik het niet mee eens. Koersen schommelen. Als je iets koopt moet je dus zorgen dat je het met winst verkoopt. Buy low sell high. Het verleden is dus wel degelijk belangrijk. Als je daar niet naar kijkt zal je rendement zeer beroerd zijn.

Groetjes, FaceDown.

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:48
RickvN schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:05:
Zojuist een plan gesmeed :).
NEO gaat lekker gestaag omhoog, maar daar heb ik vrij weinig van in aantallen (< 1,5), dus die ga ik mooi van de hand doen en eerst investeren in ICX en ADA. Na announcement van volgende week zet ik ICX over naar VeChain.
ADA is captain slow en moet je lang geduld mee hebben, zo lijkt het.
ICX zal het goed gaan doen op korte en lange termijn en met NEO zit je sowieso goed (met als wachtverzachter het genereren van GAS terwijl je hold).

zou je wel in ADA investeren?

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 16:07
ICX gaat gewoon stijgen tot de 31e.
Dan word het gewoon weer gedumped.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

GaMbiNo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:07:
[...]

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik heb nu dus ook VEN helaas met wat verlies verkocht om hiervan ICX te kopen. Ik verwacht dat ICX op korte termijn veel meer gaat stijgen dan VEN en dan heeft het geen zin om die VEN koste wat kost vast te houden. Of dat uiteindelijk ook zo is zal de tijd uitwijzen natuurlijk... dat blijft een gok, maar vasthouden aan VEN hopende op een stijging is ook een gok.
En ICX gaat straks ook dalen, want correctie. Die verkoop je dan weer om coin X te kopen want je denkt dat die gaat stijgen. En zo heb je binnen de kortste keren een fors negatief rendement te pakken.
Het is vrijwel zeker dat VEN gaat stijgen dus zo'n gok is dat niet. De vraag is hoe lang het duurt. Hierop verlies nemen omdat je in een andere munt wilt stappen is gewoon dom. Met name omdat je de volgende munt waarschijnlijk ook met verlies gaat verkopen.

Groetjes, FaceDown.

• aaaido
VEN en ICX zijn beide goede investeringen momenteel. VEN omdat die lekker laag staat en ICX omdat er veel te gebeuren staat op de korte termijn.

Het is meer de vraag bij welke prijs je het nog kan instappen op ICX. Dat wil je natuurlijk zo laag mogelijk. Zelf heb ik een Limit order staan op 0.007000 ETH per stuk.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
rav994 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:09:
Nah dat weet ik niet...een deel zal zeker verkopen maar afhankelijk van de inhoud van de aankondiging zou ie nog wel verder kunnen stijgen ook, zeker omdat ie net in Korea ook op de markt gaat komen.

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:08
rvdlaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:08:
[...]

ICX zal het goed gaan doen op korte en lange termijn en met NEO zit je sowieso goed (met als wachtverzachter het genereren van GAS terwijl je hold).

Ik heb vanmiddag mijn ADA overgezet naar ICX om die wat te versterkenen dat was tot nu toe een goed besluit.

Mijn intentie is om de 30e voor 30% uit ICX te gaan om dat weer in ADA te stoppen.
Ik ben benieuwd :*)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als iedereen zo denkt wordt hij waarschijnlijk eerder gedumpt zodat veel minder mensen winst pakken die dat nu verwachten. Een 'event' alleen hoeft echt niet tot stijging te leiden. Daarvoor moet er toch substantieel nieuws zijn. Ik geloof ook niet in 'sell the news'. Ik vind dat ook dom. Dit veroorzaakt tijdelijke dipjes terwijl koersen door goed nieuws (bijv belangrijke nieuwe partners) wel degelijk omhoog gaan op langere termijn (itt tot de hypes die ook zo weer uit de koers verdwijnen).

Groetjes, FaceDown.

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik denk dat ICX nog wel 's een geval kan worden die tegen het normale 'sell the news' ingaat. Staat als Zuid-Koreaans product nog niet op Zuid-Koreaanse exchanges en zou me dus niet verbazen als deze volgende week ook allemaal ICX gaan listen tijdens de summit. Kan me niet voorstellen dat hij dan dropped. CoinOne zal hij toch zeker op gelist gaan worden lijkt me

• rvdlaar
de holders zullen ongeacht holden (tot die groep behoor ik).
dan heb je nog de swing traders, die zullen op het hoogtepunt uitstappen en laag weer inkopen.
Ook zijn er nog de mensen die alleen instappen voor de short term profits, die gaan er uit en die zullen wellicht in een andere munt weer instappen.

Wat ik probeer aan te geven is dat "gewoon weer gedumped" wel wat genuanceerder in elkaar zit.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
FaceDown schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:07:
[...]

Sorry maar ben ik het niet mee eens. Koersen schommelen. Als je iets koopt moet je dus zorgen dat je het met winst verkoopt. Buy low sell high. Het verleden is dus wel degelijk belangrijk. Als je daar niet naar kijkt zal je rendement zeer beroerd zijn.
Gehecht raken aan je investering is een slecht iets. Geen enkele professionele trader zal je ooit aanraden om ten alle tijden vast te houden aan je investering. Dat hele 'HODL'-gebeuren is iets wat ontstaan is in crypto en ik snap het persoonlijk niet.

Nee, het heeft geen zin om continu coins te verkopen als je op verlies staat, maar het kan wel slim zijn om de boel met verlies te verkopen als je verwacht dat je het verlies met andere investeringen sneller kan goedmaken of als je verwacht dat het verlies alleen nog maar groter gaat worden. Er moet een redenatie achter zitten. Als je op die manier je verlies kan minimaliseren, dan is dat prima. Als je de boel uit paniek verkoopt als je op verlies staat en vervolgens weer zonder idee ergens anders op instapt, dan is het een ander verhaal.

• rvdlaar
japjaan schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:14:
Ik denk dat ICX nog wel 's een geval kan worden die tegen het normale 'sell the news' ingaat. Staat als Zuid-Koreaans product nog niet op Zuid-Koreaanse exchanges en zou me dus niet verbazen als deze volgende week ook allemaal ICX gaan listen tijdens de summit. Kan me niet voorstellen dat hij dan dropped. CoinOne zal hij toch zeker op gelist gaan worden lijkt me
Ik hoop op Bithumb, met WON pairing. dat zou positief zijn.

Verwijderd

Vechain nu wel een leuke prijs momenteel. Al zakt ie iets tijdens de nacht voor de lange termijn zeker nu nog goedkoop te noemen.

• rav994
0xygen schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:12:
[...]

Ik heb vanmiddag mijn ADA overgezet naar ICX om die wat te versterkenen dat was tot nu toe een goed besluit.

Mijn intentie is om de 30e voor 30% uit ICX te gaan om dat weer in ADA te stoppen.
Ik ben benieuwd :*)
ADA zal nooit wat worden, er zijn gewoon teveel munten in de omloop.
Er zijn 25.927.070.538 muntjes, dan moet je erg veel verkopen om te stijgen.
Ter vergelijking bij ICX zijn er 380.045.004 in de omloop.

• japjaan
rvdlaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:16:
[...]

Ik hoop op Bithumb, met WON pairing. dat zou positief zijn.
Ja dat zou helemaal mooi zijn. Maar theloop (bedrijf achter ICON) is sowieso al partners met CoinOne

• Ypuh
Ik heb mooi ff een deeltje ICX ingecashed en stop het weer lekker in VEN. Misschien te vroeg, maar deze oplviegingen hebben de afgelopen weken nog geen 1x doorgezet.

• pirodr01
Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Gehecht raken aan je investering is een slecht iets. Geen enkele professionele trader zal je ooit aanraden om ten alle tijden vast te houden aan je investering. Dat hele 'HODL'-gebeuren is iets wat ontstaan is in crypto en ik snap het persoonlijk niet.

Nee, het heeft geen zin om continu coins te verkopen als je op verlies staat, maar het kan wel slim zijn om de boel met verlies te verkopen als je verwacht dat je het verlies met andere investeringen sneller kan goedmaken of als je verwacht dat het verlies alleen nog maar groter gaat worden. Er moet een redenatie achter zitten. Als je op die manier je verlies kan minimaliseren, dan is dat prima. Als je de boel uit paniek verkoopt als je op verlies staat en vervolgens weer zonder idee ergens anders op instapt, dan is het een ander verhaal.
Klopt, eerder substratum verkocht in een dip om er extra ICX van te kopen met de verwachting dat ICX veel sneller zal gaan stijgen dan dat SUB uit haar dalletje komt...tot nu toe goede keuze :D

• Bmfd
japjaan schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:17:
[...]

Ja dat zou helemaal mooi zijn. Maar theloop (bedrijf achter ICON) is sowieso al partners met CoinOne
https://twitter.com/CryptoOfKorea/status/956043652823945216

Komt binnenkort op deze exchange die nieuw gelanceerd wordt in Zuid-Korea. De verwachting is ergens in februari.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:04

GaMbiNo

1337

FaceDown schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:10:
[...]

En ICX gaat straks ook dalen, want correctie. Die verkoop je dan weer om coin X te kopen want je denkt dat die gaat stijgen. En zo heb je binnen de kortste keren een fors negatief rendement te pakken.
Het is vrijwel zeker dat VEN gaat stijgen dus zo'n gok is dat niet. De vraag is hoe lang het duurt. Hierop verlies nemen omdat je in een andere munt wilt stappen is gewoon dom. Met name omdat je de volgende munt waarschijnlijk ook met verlies gaat verkopen.
Dat kan, maar de praktijk is dat ik nu al een kleine winst heb aangezien ICX stijgt en VEN niet. Mocht dit straks anders zijn zal ik moeten proberen op tijd weer VEN te kopen. Tuurlijk is dit een gok maar vasthouden en hopen op een stijging die er niet komt terwijl andere coins wel hard gaan is echt niet altijd het beste imho.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik stap toch nog ff in ICX.. mischien dom mischien stijgt die door tot dinsdag... ;) hahaha... wellicht hetzelfde als wtc..

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:31
shakespeare schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:22:
ik stap toch nog ff in ICX.. mischien dom mischien stijgt die door tot dinsdag... ;) hahaha... wellicht hetzelfde als wtc..
Fomeau, ik snap niet waarom je nu zou instappen..

• japjaan
shakespeare schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:22:
Pumps chasen is echt nooit een goed idee. Wellicht kom je er een paar keer mee weg, maar vaak niet. Buy low sell high zeggen ze natuurlijk niet voor niets :)

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ypuh schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:18:
Ik heb mooi ff een deeltje ICX ingecashed en stop het weer lekker in VEN. Misschien te vroeg, maar deze oplviegingen hebben de afgelopen weken nog geen 1x doorgezet.
Goede zet denk ik. Azie gaat straks cashen op deze opvlieger van ICX en dat deels in VEN steken. ICX heeft een leuk dagje maar over de laatste week ben ik niet onder de indruk. Ik zie er op langere termijn ook weinig in eigenlijk.

Groetjes, FaceDown.

• aaaido
ICX staat momenteel bijna even hoog als zijn ATH als je het vergelijkt met de waarde van BTC

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
aaaido schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:06:
Je "kan" best wel met een lage inleg veel geld maken. Je kan bijvoorbeeld 20 euro investeren in Trx of rdd. Als die to the moon gaan heb je ook met 20 euro een hele lekkere winst ;)
Inderdaad, zo heb ik bv. met vertcoin 550 euro verdiend met een inleg van 57 euro.
Met reddcoin, verge en linda heb ik nog veel meer verdiend tov van mijn inleg.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Klinkt allemaal leuk en aardig hè maar jullie vergeten 1 ding.

Icon heeft uitstel gedaan tot na de invoering van de wetgeving van de nieuwe regels voor Korea. Wat nou als ze reeds een basis hebben gelegd met mainnet om de bitcoin/ether voor Korea te ondermijnen/vervangen. Dat ze netjes binnen de wet blijven is daar een flinke tell voor. Steun van regering. Basis om alles op te creëren. Dat is mainnet.

Huge.

• rav994
Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:39:
Klinkt allemaal leuk en aardig hè maar jullie vergeten 1 ding.

Icon heeft uitstel gedaan tot na de invoering van de wetgeving van de nieuwe regels voor Korea. Wat nou als ze reeds een basis hebben gelegd met mainnet om de bitcoin/ether voor Korea te ondermijnen/vervangen. Dat ze netjes binnen de wet blijven is daar een flinke tell voor. Steun van regering. Basis om alles op te creëren. Dat is mainnet.

Huge.
Uitstel van wat?

• Thommie.nl
En om even volledig te zijn m.b.t. icon;
Vergeet aion niet. Staat nu rustig op 5.50. Koopje.

• pirodr01
Weet iemand toevallig zo hoe laat het Icon event begint en eindigt de 31e? Het zou iig 7 uur duren geloof ik?

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
FaceDown schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Goede zet denk ik. Azie gaat straks cashen op deze opvlieger van ICX en dat deels in VEN steken. ICX heeft een leuk dagje maar over de laatste week ben ik niet onder de indruk. Ik zie er op langere termijn ook weinig in eigenlijk.
Laatste week niet onder de indruk? Die munt stond in december rond Kerst (tijdelijk) nog op 1,5 dollar. Ik heb er zelfs gigantisch veel gekocht onder de dollar. En jij zegt niet onder de indruk. Deze munt heeft dat tot vandaag/gister gedaan zonder enige hype. Nu wordt die inderdaad wel flink gehyped. En dan kom jij met VEN aankakken.

Ik ben zelf ondertussen de maan al ver voorbij. Dus ik zie het allemaal wel aan. Dat maakt misschien ook wel het verschil. De daytraders zijn volgens mij ondertussen zwaar in de meerderheid. Maar mijn zakken long term holds zijn ondertussen meer waard dan een Teslaatje :+

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Een goed advies :
Als je slecht hebt geslapen, NIET HANDELEN!!!

Verkeerde order en gelijk 20% van mijn NEO kwijt, gelukkig verdeel ik altijd alles over meerdere coins dus de schade valt mee... maar wel weer een goede les geweest ;)
Af en toe vergeet je stiekem dat het toch wel ECHT geld kan kosten :p

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:36
GovertNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:44:
[...]

Laatste week niet onder de indruk? Die munt stond in december rond Kerst (tijdelijk) nog op 1,5 dollar. Ik heb er zelfs gigantisch veel gekocht onder de dollar. En jij zegt niet onder de indruk. Deze munt heeft dat tot vandaag/gister gedaan zonder enige hype. Nu wordt die inderdaad wel flink gehyped. En dan kom jij met VEN aankakken.

Ik ben zelf ondertussen de maan al ver voorbij. Dus ik zie het allemaal wel aan. Dat maakt misschien ook wel het verschil. De daytraders zijn volgens mij ondertussen zwaar in de meerderheid. Maar mijn zakken long term holds zijn ondertussen meer waard dan een Teslaatje :+
Lekker man. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Maar mijn zakken long term holds zijn ondertussen meer waard dan een Teslaatje :+
Zolang je niet casht heb je geen Tesla.

XRP = trash

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Dan koopt ie toch een Lambo met crypto... |:(

Hij heeft gewoon een punt, reageer daar dan op

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:18
Leuk dagje vandaag, +10% mijn portfolio. Hopelijk blijft het nu een keer in plaats van dat het morgen weer verdampt.

Roomba E5 te koop

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
[...]
Laatste week niet onder de indruk?
Gewoon negeren, die VEN-shiller. Hij draait het altijd zodat VEN met de winst gaat gaan lopen. Zogezegd dan.

Aion, deze coin heb ik al zien passeren, maar heeft er iemand zin om te vertellen waarom dat een goeie investering zou zijn? En anders zoek ik het zelf wel op hoor :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

D-Ed schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:58:
[...]

Dan koopt ie toch een Lambo met crypto... |:(

Hij heeft gewoon een punt, reageer daar dan op
Het punt is opscheppen? Volgens mij heeft VEN het beter gedaan afgelopen maanden dan ICX.

Groetjes, FaceDown.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
Mr_Ripple schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:56:
[...]

Klopt. Maar jij weet niet wat ik ondertussen al aan NEO en ICX gecasht hebt.

Het ging mij er meer om dat iedereen op zoek is naar snel geld. Zonder zich te verdiepen in de munten zelf. En als iemand zegt dat hij niet onder de indruk is over de laatste week. Ja sorry dat gaat er niet in.

Hoe lang heeft het geduurd voordat de Bitcoin op die gigantisch ATH stond? En dan gaan we praten over een paar weken? Tuurlijk valt er met daytraden leuk te verdienen maar sinds deze hype in de cryptowereld zie je echt iedere munt behoorlijk gehyped en omhoog geduwd worden. Er zit geen logica in.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
FaceDown schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Het punt is opscheppen? Volgens mij heeft VEN het beter gedaan afgelopen maanden dan ICX.
Het gaat over crypto.. Bijna iedereen hier heeft het de laatste maanden over ‘to the moon’! Dat er dan eindelijk eens iemand voorbij komt die wat ‘opschept’ is het minste wat je wel eens mag verwachten..

Hij heeft een punt over het feit dat mensen nogal snel roepen dat iets tegenvalt omdat er een paar weken weinig beweging te zien is.. (of naar beneden)..

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11 21:16
Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:43:
En om even volledig te zijn m.b.t. icon;
Vergeet aion niet. Staat nu rustig op 5.50. Koopje.
Aion is qua potentiële marketcap prima aankoop. Weet alleen wel dat er tot het eind van dit jaar elke maand 6% extra tokens gereleased worden waar je dus tegen op moet boksen.

Wot-stats

Verwijderd

Wat is ook alweer de minimum withdrawl op Binance om naar fiat te gaan?

• Bmfd
FaceDown schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:01:
[...]

Ze hebben het beide heel erg goed gedaan. Gaan we serieus zo kinderachtig doen dat we het rendement van coins met elkaar gaan vergelijken? "Mijn coin heeft het beter gedaan dan die van jou, lekker puh :P ", kom op zeg. Jouw geshill wordt heel erg vervelend ondertussen. Het is jammer dat je 0 onderzoek hebt gedaan naar ICX en dan met uitspraken zoals dit komt
ICX heeft een leuk dagje maar over de laatste week ben ik niet onder de indruk. Ik zie er op langere termijn ook weinig in eigenlijk.

• Thommie.nl
Net icx verkocht 75% van wat ik had. Prima winst gedraaid. Mocht het nog gek doen heb ik nog 25 % erin maar winst is er al uit!

VEN gekocht en Aion.

T'is niet dat ik icx niet vetrouw, meer de winst jagers niet die straks weer dumpen.

Ik ben blij met mijn winst. Ik verdien ze niet per week.
Buy low sell high.
Prima actie; heb er vertrouwen in.

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
japjaan schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:24:
[...]

Pumps chasen is echt nooit een goed idee. Wellicht kom je er een paar keer mee weg, maar vaak niet. Buy low sell high zeggen ze natuurlijk niet voor niets :)
We zitten vandaag toch pas op plus minus +20%?

is toch niet heel gek of een super pump ofzo?

31 jan: "Mainnet, 2018 roadmap, and introduce a number of DApps that will run on top of the ICON network"r 2018- Interoperability initiatives: Creat

lijkt me veel te vroeg om nu te verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sanalologo op 28-01-2018 21:13 ]

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

gws24

Thinking is hard!

Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:08:
[...]

Jouw geshill wordt heel erg vervelend ondertussen. Het is jammer dat je 0 onderzoek hebt gedaan naar ICX en dan met uitspraken zoals dit komt

[...]
Dat je nog op die gast reageert.. Ik raad iedereen aan om voor de gein eens de posthistorie van Facedown van deze maand door te lezen. Begin deze maand was volgens hem nog xrp DE munt en een long term hodl en iedereen die het toen niet met hem eens was een idioot/amateur. Nu doet hij precies hetzelfde met VEN en volgende maand gok ik met weer een andere munt.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
rvdlaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 20:08:
[...]

Thnx voor je inzicht. Buy order van ADA eraf gehaald en op ICX gezet. Voor de korte termijn sowieso de beste keuze.
ICX lijkt alweer in te zakken, heb een mooie buy ladder staan, dus hopelijk gaan ze stapsgewijs af.

Ik verwacht zelf verder niet dat ICX gedumpt wordt na de aankondiging, maar wel een tijdje door zal stijgen..

Edit: Hopelijk een forse sprong met ICX maken, zodat ik het er daarna uit kan trekken en in VEN kan stoppen voor de 26e...

[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 28-01-2018 21:17 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 22:50

Nhz

Net ook wat VEN gekocht van de winst van mijn eerste paar dagen daytraden. :-)

Groetjes

• Thommie.nl
Nhz schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:14:
Net ook wat VEN gekocht van de winst van mijn eerste paar dagen daytraden. :-)
Hoeveel heb je gekocht man haha dat ding knalt omhoog..... Ik zat er net voor hihi😉

Klein tipje. Na icx knalt altijd aion omhoog. Zijn met elkaar verbonden. Icx staat hoog. Aion laag. Just my 2 cents.

[ Voor 17% gewijzigd door Thommie.nl op 28-01-2018 21:18 ]

• Greymore1
  • Laatst online: 11-12-2021
RickvN schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:13:
[...]

Thnx voor je inzicht. Buy order van ADA eraf gehaald en op ICX gezet. Voor de korte termijn sowieso de beste keuze.
ICX lijkt alweer in te zakken, heb een mooie buy ladder staan, dus hopelijk gaan ze stapsgewijs af.

Ik verwacht zelf verder niet dat ICX gedumpt wordt na de aankondiging, maar wel een tijdje door zal stijgen..

Edit: Hopelijk een forse sprong met ICX maken, zodat ik het er daarna uit kan trekken en in VEN kan stoppen voor de 26e...
Same :)

• Ypuh
Elke coin wordt 'gedumpt' na een aankondiging voor zover ik mijn kort durende carriere heb meegekregen. De een noemt het dip, de ander correctie en weer een ander whale-dump, maar enkel stijgen heb ik nog niet gezien.

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

- Geen crossposts -

[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2018 21:44 ]

• Ari Gold
  • Nu online
VEN werd al steeds lager nog voor de livestream.

• Thommie.nl
Ari Gold schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:21:
VEN werd al steeds lager nog voor de livestream.
Was er live bij. Maar das onwaar. Was tijdens.
Partnership werd bevestigd en desondanks naar beneden.

• TomTorquay
Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Hoeveel heb je gekocht man haha dat ding knalt omhoog..... Ik zat er net voor hihi😉
Ik zie niks knallen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:07:
Wat is ook alweer de minimum withdrawl op Binance om naar fiat te gaan?

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19

Mystikal

It never hurts to help!

Zojuist ook ICX ingeruild voor VEN. Slechts 3 dagen gehad, toch 20% gepakt.

Basement Bios ---- Exo-S

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
Mijn strategie vanavond. Ven max ingekocht. Korea word straks wakker en koopt massaal ven in tegen deze lage prijs. Icx word weggedaan tegen leuke winst. Sell ven na stijging en koop icx ervoor terug. Wat jullie?

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Veel te vroeg... ICX gaat verdubbelen aankomende week en VEN blijft stabiel voor nu...

• Ypuh
atvokado schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:31:
Veel te vroeg... ICX gaat verdubbelen aankomende week en VEN blijft stabiel voor nu...
:+

Wat kunnen die bots vervelend zijn trouwens. Probeer de hele tijd een buy order de te plaatsen, maar dan komt er zo'n bot met een paar 1.000 coins overheen.

• TomTorquay
Waarom zou Korea ICX dumpen als er bij VEN de komende week niks te gebeuren staat?

• pirodr01
TomTorquay schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:35:
Waarom zou Korea ICX dumpen als er bij VEN de komende week niks te gebeuren staat?
Lijkt mij ook niet logisch idd...hoewel Ven op dit moment wel een koopje is en ze de neiging hebben om uit het niets grote partnerships op Twitter bekend te maken.

• Nhz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-11 22:50

Nhz

Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Klein tipje. Na icx knalt altijd aion omhoog. Zijn met elkaar verbonden. Icx staat hoog. Aion laag. Just my 2 cents.
Haha niet zoveel, ik zat er ook net voor. De paar % winst al 'te pakken'. ;-)

Groetjes

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Het is ook net Peppie en Kokkie hier zeg.

#slapstick

• Ari Gold
  • Nu online
Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:23:
[...]

Was er live bij. Maar das onwaar. Was tijdens.
Partnership werd bevestigd en desondanks naar beneden.
Rond half 3 die middag ging hij langzaam omlaag en in de nacht weer iets omhoog en toen weer omlaag.

• Bmfd
gws24 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:13:
[...]

Dat je nog op die gast reageert.. Ik raad iedereen aan om voor de gein eens de posthistorie van Facedown van deze maand door te lezen. Begin deze maand was volgens hem nog xrp DE munt en een long term hodl en iedereen die het toen niet met hem eens was een idioot/amateur. Nu doet hij precies hetzelfde met VEN en volgende maand gok ik met weer een andere munt.
Haha, ik zie het. :X

Het gaat mij er meer om dat er op dit topic goede adviezen worden gegeven waar ik zelf veel aan heb, maar als we nu allemaal zoals @FaceDown puur de coins gaan shillen waar we zelf inzitten gaat dit topic hard achteruit. Daarnaast creëer je overbodig FOMO en dat kan nadelig uitpakken voor instappers.

Paar voorbeelden:
Persoonlijk maakt het me niks uit, want ik heb nu meer coins en VEN gaat gegarandeerd nog flink stijgen in de toekomst.
De correctie naar boven zal waarschijnlijk hard gaan.
Ik denk het niet. Ik denk dat de koers omhoog vliegt straks en dan een hoop met mindere munten zitten.
Zelfde verhaal met Ripple dus. Eerst zit hij het helemaal de hemel in te prijzen, om vervolgens een paar weken later met dit soort reacties aan te komen:
Punt bij Ripple is alleen dat er zoveel coins in niet-publieke handen zijn dat ze eigenlijk met de prijs kunnen doen wat ze willen. Als ze niet willen dat de prijs de komende jaren boven de $2 uit komt, dan kunnen ze daar makkelijk voor zorgen. Dit itt veel andere munten waar meer sprake is van marktwerking.
Mensen gaan hier af op de reacties van anderen, ook al zouden ze hun eigen onderzoek moeten doen. Als je dan allerlei FOMO gaat creëren met zulke uitspraken en er een paar weken later ineens zo op terug komt, dan vind ik dat triest.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
Bmfd schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:43:
[...]

Haha, ik zie het. :X

Het gaat mij er meer om dat er op dit topic goede adviezen worden gegeven waar ik zelf veel aan heb, maar als we nu allemaal zoals @FaceDown puur de coins gaan shillen waar we zelf inzitten gaat dit topic hard achteruit. Daarnaast creëer je overbodig FOMO en dat kan nadelig uitpakken voor instappers.

Paar voorbeelden:

[...]

[...]

[...]

Zelfde verhaal met Ripple dus. Eerst zit hij het helemaal de hemel in te prijzen, om vervolgens een paar weken later met dit soort reacties aan te komen:

[...]

Mensen gaan hier af op de reacties van anderen, ook al zouden ze hun eigen onderzoek moeten doen. Als je dan allerlei FOMO gaat creëren met zulke uitspraken en er een paar weken later ineens zo op terug komt, dan vind ik dat triest.
Niet op de man spelen!
@FaceDown heeft zeker op een aantal punten gelijk.
Vast niet op alles maar dat heeft niemand hier. We zijn immers niet alwetend en hebben geen glazen bol.
Dat je voorstander bent van je eigen coins die je bezit lijkt me logisch.
Je koopt ze niet voor niets immers.
Je mag dus gerust opmerkingen maken over je eigen coins.
Dat er hier in het topic van de hak op de tak gesprongen wordt is bekend.
De ene week is het halleluja voor coin X de week erop is het coin Y en is coin X de pispaal.
Zo gaat het nu eenmaal.

• Mortel
  • Laatst online: 11-11 22:43
Ven is een goede investering naar mijn mening. Shillen van ven is inderdaad niet onterecht. Al wordt het op een gegeven moment wel irritant.

Op de korte termijn zie ik meer in icx, lisk, xrb. Dus pak daar me gains en zet die weg in ven en de steun pilaar van mijn portfolio ETH.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

XRP en VEN zijn beide goed voor lange termijn HODL. De reden dat ik 100% op VEN zit zijn de betere verwachtingen en minder manipulatie. Op dat zielige geflame reageer ik verder niet.

[ Voor 30% gewijzigd door FaceDown op 28-01-2018 22:01 ]

Groetjes, FaceDown.

• Ari Gold
  • Nu online

Wat is deze.. _O-

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-11 12:18
Haha er zijn nog andere coins dan VEN en ICX he. Ik houd ook beide in mijn portfolio maar waar halen jullie de wijsheid vandaan dat ICX voor VEN wordt ingeruild of andersom. Ada, IOTA, WAVES en tig andere coins staan ook laag vergeleken met pakweg een maand geleden dus als de Koreanen koopjes zouden jagen hadden ze al lang wat van die munten aangeschaft...

Overigens net een interessant interview van Ivan on tech met een van de founders van IOTA. Moeite waard om terug te kijken mijns inziens.

• Ypuh
poderosoo schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:06:
[...]

Aion is qua potentiële marketcap prima aankoop. Weet alleen wel dat er tot het eind van dit jaar elke maand 6% extra tokens gereleased worden waar je dus tegen op moet boksen.
Buiten het feit dat ze al op 10$+ hebben gestaan, wat maakt AION zo interessant dan? Heb je mogelijk wat leesvoer?

Ook is er nog maar zo'n 15% van de coins in omloop. Lijkt me dus dat die nieuwe influx nog wel een behoorlijke impact blijft houden op de prijs.

• Roboroach
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:47
Wat denken jullie van de munt RLC? De laatste dagen is deze eigenlijk alleen maar gezakt / stabiel gebleven ondanks de stijging van de grote munten.

[ Voor 6% gewijzigd door Roboroach op 28-01-2018 22:06 ]

• Ypuh
Roboroach schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:05:
Wat denken jullie van de munt RLC? De laatste dagen is deze eigenlijk alleen maar gezakt / stabiel gebleven ondanks de stijging van de grote munten.
Goed team, maar is nog maar de vraag of ze er iets concreets van maken.

Heb er een paar % in zitten en sindsdien zijn ze gevallen als een baksteen. Zal op termijn wel goedkomen, maar eerder maanden/jaren dan dagen/weken.

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Roboroach schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:05:
Heb ik een aantal van. Is niet gezakt hoor:

7d +14%
1d +2 %

Hoop dat hij binnenkort er een tandje bij doet.

http://www.avfoto.nl

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-11 21:16
Ypuh schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:04:
[...]

Buiten het feit dat ze al op 10$+ hebben gestaan, wat maakt AION zo interessant dan? Heb je mogelijk wat leesvoer?

Ook is er nog maar zo'n 15% van de coins in omloop. Lijkt me dus dat die nieuwe influx nog wel een behoorlijke impact blijft houden op de prijs.
Zit samen met ICON en WAN in de interoperatibility alliance en hebben al verschillende partnerships, valt hier genoeg over te lezen icm met die andere twee. Daarnaast geef ik inderdaad ook aan dat die coins die maandelijks gereleased worden een mogelijke impact op de prijs hebben voor het komende jaar.

Wot-stats

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:49
jesse111 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 19:10:
Walton gaat echt heeeerlijk, heb 270% winst er op te pakken :D Eindelijk doet het is wat :)

ITC gaat ook lekker vandaag, denk dat die binnenkort wel harder gaat aangezien er veel uitgebracht wordt binnenkort.
ITC blijft lekker stijgen. Helaas heb ik ITC op de ATH gekocht. Heb nog een lange weg te gaan om op dat niveau te komen. Maar goed, het is een hodl munt. De enige munt ook die ik op Huobi heb staan.

• japjaan
Vergeet Lisk niet mensen, weinig hype atm. 20 Februari relaunch event: rebranding, nieuwe web-based omgeving met wallet, explorer alles in 1 eigenlijk. Core 1.0 (grootste gedeelte van hun SDK) komt voor de tijd waarschijnlijk nog. Ook listing op Bitflyer, Bithumb en Kucoin zijn vrijwel allemaal tegen die tijd. Bitflyer had Lisk logo op hun server, was uitgelekt en verwijderd, Lisk had een foto met bezoek aan Bithumb kantoor en Kucoin heeft iemand een bericht gestuurd dat ze wachten op een teken van Lisk wanneer ze de listing actief mogen maken en dat Lisk op veel exchanges tegelijkertijd gelist gaat worden. Zijn wel allemaal geruchten niks is 100% zeker natuurlijk. Heeft al op 40$ gestaan.

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10 13:01

azteke

King

Deze dan! _/-\o_
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pQxyoxloSKI]

[ Voor 13% gewijzigd door azteke op 28-01-2018 22:23 ]

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

• Greymore1
Wat doen jullie als BTC morgen naar 20k gaat? omzetten naar FIAT en dan holden tot het weer dropt, om het dan weer om te zetten? Er wordt over een "outbreak" gesproken in de wandelgangen.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Greymore1 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:25:
Wat doen jullie als BTC morgen naar 20k gaat? omzetten naar FIAT en dan holden tot het weer dropt, om het dan weer om te zetten? Er wordt over een "outbreak" gesproken in de wandelgangen.
Gewoon verder hodlen :)

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:42
japjaan schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:17:
Vergeet Lisk niet mensen, weinig hype atm. 20 Februari relaunch event: rebranding, nieuwe web-based omgeving met wallet, explorer alles in 1 eigenlijk. Core 1.0 (grootste gedeelte van hun SDK) komt voor de tijd waarschijnlijk nog. Ook listing op Bitflyer, Bithumb en Kucoin zijn vrijwel allemaal tegen die tijd. Bitflyer had Lisk logo op hun server, was uitgelekt en verwijderd, Lisk had een foto met bezoek aan Bithumb kantoor en Kucoin heeft iemand een bericht gestuurd dat ze wachten op een teken van Lisk wanneer ze de listing actief mogen maken en dat Lisk op veel exchanges tegelijkertijd gelist gaat worden. Zijn wel allemaal geruchten niks is 100% zeker natuurlijk. Heeft al op 40$ gestaan.
Die $40 geeft zo'n vertekend beeld, als ik de graph op bittrex bekijk was de ATH ongeveer 10% hoger dan nu ofzo (ivm btc)... Niet echt alsof het nu zo'n geweldig koopje is dus... Maar goed, wil niet zeggen dat het geen goede investering is (weet verder niet al te veel van Lisk), maar met (dollar)prijzen gooien is in dit geval niet zo'n best idee imo.

• japjaan
Snowdog schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:27:
[...]

Die $40 geeft zo'n vertekend beeld, als ik de graph op bittrex bekijk was de ATH ongeveer 10% hoger dan nu ofzo (ivm btc)... Niet echt alsof het nu zo'n geweldig koopje is dus... Maar goed, wil niet zeggen dat het geen goede investering is (weet verder niet al te veel van Lisk), maar met (dollar)prijzen gooien is in dit geval niet zo'n best idee imo.
Fair enough. Maar als btc een bullrun heeft vallen alts vaak om. Lisk houdt zich altijd vrij goed staande. Maar met al het nieuws wat eraan komt hoop ik toch op een goede stijging de komende weken

• rvdlaar
zou WANchain na de 31e komen? 1e of 2e week februari?
Zou wel slim zijn, anders zit je het event van ICX in de weg.

WANchain zit ik echt op te wachten, daar wil ik net als ICX vroeg instappen (WAN, ICX en AION hebben een partnership).

QTUM zou ik nu nog teveel verlies op maken (en denk dat ik dat niet inloop met WAN), maar misschien tegen die tijd dat ik QTUM tegen een acceptabel verlies kan swappen voor WAN.

• Bmfd
rvdlaar schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:42:
zou WANchain na de 31e komen? 1e of 2e week februari?
Zou wel slim zijn, anders zit je het event van ICX in de weg.

WANchain zit ik echt op te wachten, daar wil ik net als ICX vroeg instappen (WAN, ICX en AION hebben een partnership).

QTUM zou ik nu nog teveel verlies op maken (en denk dat ik dat niet inloop met WAN), maar misschien tegen die tijd dat ik QTUM tegen een acceptabel verlies kan swappen voor WAN.
Morgen zouden ze met een update komen over de tokenswap. Zodra die is beginnen, verwacht ik dat het niet meer lang gaat duren voordat Wanchain op exchanges terecht komt.

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Kunnen die Koreanen zo niet handelen?

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:25
Als BTC morgen naar 20k gaat, cash ik alles en gaat het naar m'n spaarekening voor dat huis wat we aan het plannen zijn :+

• rvdlaar
Niets. het is nog veel te vroeg in het jaar om nu al uit te stappen uit BTC. Zou het alleen doen als ik niet anders kan (geld nodig).

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:42
Gaat sowieso niet gebeuren. Maar als 'ie morgen naar 1 miljoen dollar gaat, ja, dan zal ik waarschijnlijk ook wel uitcashen.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:58
_/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 28-01-2018 22:57 ]

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
Zou leuk zijn maar als hij echt naar de 20k gaat kan het ook zijn dat er nòg meer in zit en wellicht 21k of 25k ook mogelijk is. Blijft gissen. Ik laat het gewoon afhangen van het moment.

• TomTorquay
Greymore1 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:25:Er wordt over een "outbreak" gesproken in de wandelgangen.
Welke wandelgangen?

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Van 12k naar 20k op een dag.
Zelfs dat is onmogelijk in cryptocurrency land.

[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 28-01-2018 23:45 ]

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-11 22:06
Vraag ik mij ook af. En wat wordt er bedoeld met een outbreak?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:51
anboni schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:50:
[...]

Als BTC morgen naar 20k gaat, cash ik alles en gaat het naar m'n spaarekening voor dat huis wat we aan het plannen zijn :+
als dat gebeurd koop ik ten 1e een paar staatsloten en dan trakteer ik jou op een biertje

• Greymore1
theorganiser schreef op maandag 29 januari 2018 @ 00:22:
[...]

als dat gebeurd koop ik ten 1e een paar staatsloten en dan trakteer ik jou op een biertje
doen we!
Pagina: 1 ... 38 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)