Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.886 views

Onderwerpen

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:06
Ehh... Waarom zou BTC ineens weer zo belachelijk snel omhooggaan?

Bedoel ik ben bullish hoor maar ik zie eigenlijk geen aanleiding voor plotselinge groeispurts. Zelfs dat het de 1e dag na het sluiten van de CME futures lijkt me weinig uitmaken want die futures zelf leken niet zoveel impact te hebben als die van CBOE.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
The Redman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 01:09:
want die futures zelf leken niet zoveel impact te hebben als die van CBOE.
Hebben we überhaupt onomstotelijk bewijs dat de CBOE futures dat wel zijn geweest?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• The Redman
  • Laatst online: 01:06
.oisyn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 01:11:
[...]

Hebben we überhaupt onomstotelijk bewijs dat de CBOE futures dat wel zijn geweest?
Nee zeker niet, alleen dat het samenviel maakt het op z'n minst reëel dat er een link was. Meer dan 'het is denkbaar' is het niet, laat staan onomstotelijk te bewijzen. Correlatie is zeker niet noodzakelijk causatie.

Zelf denk ik dat wel de perceptie dat de futures een rol zouden spelen heeft bijgedragen aan het omlaag brengen van Bitcoin (iedereen verwachtte shorts), los van of de futures daadwerkelijk zo manipulatief van aard waren. Blijft echter speculatief.

Edit: Wat is met de BTC hashrate gaande. Ik keek vanmiddag en toen was het 15,5 exahashes (weekly low; prognose difficulty -15%) en nu 24 exahashes (all time high; prognose difficulty +20%).

[ Voor 45% gewijzigd door The Redman op 29-01-2018 01:31 ]

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Greymore1 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:25:
Wat doen jullie als BTC morgen naar 20k gaat? omzetten naar FIAT en dan holden tot het weer dropt, om het dan weer om te zetten? Er wordt over een "outbreak" gesproken in de wandelgangen.
Als het gradueel is niet naar fiat, maar binnen 24h een jump naar 20k zeker naar fiat. Ik heb mijn lesje geleerd. :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
NEO is ook weer mooi bezig. Zou de $200 in zicht kunnen komen op korte termijn? Dromen mag wel zeker :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
The Redman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 01:12:
Edit: Wat is met de BTC hashrate gaande. Ik keek vanmiddag en toen was het 15,5 exahashes (weekly low; prognose difficulty -15%) en nu 24 exahashes (all time high; prognose difficulty +20%).
Niets bijzonders. Je vergelijkt toevallig een piek met een dal :). Wel is de hash rate langzaam aan het stijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 29-01-2018 02:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

GovertNL schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:02:
[...]

Klopt. Maar jij weet niet wat ik ondertussen al aan NEO en ICX gecasht hebt.

Het ging mij er meer om dat iedereen op zoek is naar snel geld. Zonder zich te verdiepen in de munten zelf. En als iemand zegt dat hij niet onder de indruk is over de laatste week. Ja sorry dat gaat er niet in.

Hoe lang heeft het geduurd voordat de Bitcoin op die gigantisch ATH stond? En dan gaan we praten over een paar weken? Tuurlijk valt er met daytraden leuk te verdienen maar sinds deze hype in de cryptowereld zie je echt iedere munt behoorlijk gehyped en omhoog geduwd worden. Er zit geen logica in.
Weet ik, daarom is het ook belangrijk dat je zo nu en dan wat casht.
Had jij Neo ook al vanaf antshares? :9

XRP = trash

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
Ypuh schreef op zondag 28 januari 2018 @ 22:08:
[...]

Goed team, maar is nog maar de vraag of ze er iets concreets van maken.

Heb er een paar % in zitten en sindsdien zijn ze gevallen als een baksteen. Zal op termijn wel goedkomen, maar eerder maanden/jaren dan dagen/weken.
Maak mij geen zorgen over iExec :*)
Heb er een kleine 8000 van. Richtprijs voor februari zal rond de $5.- á $10.- liggen.
Zal langzaam maar zeker naar die prijs groeien. V2 komt in mei en dan zal het sneller gaan.
Dit project heeft geen FOMO nodig. Het team en project is solid.
Naast iExec heb ik alleen ICX en AMLT.
Kijk niet op een dag, kijk naar het einde van het jaar. Over 5 jaar wil ik mss wel eens wat laten uitbetalen.
Kijk meer waar het team uit bestaat, het project, roadmap, welk probleem ze willen oplossen in ons huidige systeem en of er toekomst voor is.
Geloof niet zozeer in een currency omdat deze kan fungeren als DDAP in het netwerk.
Geloof wel dat 5 á 10% van alle projecten overblijven.
Iedereen maakt zijn eigen keuze daar in.
Je kan de markt niet voorspellen, je kan er wel op in spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door jorisdeket op 29-01-2018 06:52 ]

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23
sourcecode schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:09:
het is smullen om de koersverloop van WTC nu te zien.........
biertje erbij + nootjes :)
En? Leuke avond gehad? Precies wanneer je eerste slokje nam van je biertje begon de correctie van WTC ;).

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Is het een goed moment om in wtc in te stappen voor de LT?

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Ennnn BTC weet terug bij af

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 14:47
Idd...lijkt geen meter meer vooruit te kunnen. Las veel dit weekend over "dit is de ommekeer" Niet dus...Wat me ook opvalt is dat het smorgens steeds allemaal naar rood gaat. Is dit het gevolg van Korea die geld uit de markt haalt ? Vroeger keek ik uit naar de morgen aangezien Korea wel enorm de markt vooruit hielp..Tegenwoordig lijkt het net andersom...Europa en Amerika die een stijging doet en Korea die ervan profiteert.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:18
.oisyn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 01:11:
[...]

Iemand linkte een paar dagen geleden een reddit post waarin werd betoogd dat die futures eigenlijk amper invloed konden hebben. Kwam erop neer dat het benodigde volume en daarmee risico veel te groot was. Enig effect van die futures op de koers zou dus puur uit angst geweest moeten zijn.

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
Ik wil mij aanmelden bij KuCoin. Heeft er iemand een referral link? Graag via DM. Ik zal de eerste gebruiken.

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
anboni schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:24:
[...]

Iemand linkte een paar dagen geleden een reddit post waarin werd betoogd dat die futures eigenlijk amper invloed konden hebben. Kwam erop neer dat het benodigde volume en daarmee risico veel te groot was. Enig effect van die futures op de koers zou dus puur uit angst geweest moeten zijn.
Dat is ook hoe ik erover denk. Ik geloof er niets van dat de daling het gevolg was van shortende whales. Hooguit wat traders die voorzorgmaatregelen namen, zoals je zelf ook al zegt.

Verwijderd

Zo, de richting van VEN is weer even aangegeven vanochtend. 30BTC wall op 60k en nog 9btc net boven de 60k. Gelukkig buywalls deze keer.

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:56:
Zo, de richting van VEN is weer even aangegeven vanochtend. 30BTC wall op 60k en nog 9btc net boven de 60k. Gelukkig buywalls deze keer.
Ven trekt weer lekker op idd...jammer dat de satoshi waarde opeens weer gekelderd is |:(

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-11 11:02
Heb echt op het verkeerde moment WTC gekocht. Harde les: nooit achter een push aan kopen.
Nu flink gekelderd afgelopen dagen. Wat zeggen de mensen hier? Vasthouden voor LT, of omzetten naar ETH of VEN, voor LT?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Verwijderd

Shao Kahn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:02:
Heb echt op het verkeerde moment WTC gekocht. Harde les: nooit achter een push aan kopen.
Nu flink gekelderd afgelopen dagen. Wat zeggen de mensen hier? Vasthouden voor LT, of omzetten naar ETH of VEN, voor LT?
Wat is je doel? Ik zou gewoon Holden als je vertrouwen hebt.

Ik doe soort van 'swingtraden/daytraden' tussen 2 holdmunten. Als de ene flink stijgt zet ik een groot deel om naar de ander. Als het later andersom is wissel ik weer terug. Zo kun je eigenlijk niet nat gaan en krijg je als je het goed doet meer munten. Je bepaald steeds zelf het trademoment, dus het kan ook eigenlijk niet misgaan indien je vertrouwen hebt in een munt.

• anboni
.oisyn schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:44:
[...]

Dat is ook hoe ik erover denk. Ik geloof er niets van dat de daling het gevolg was van shortende whales. Hooguit wat traders die voorzorgmaatregelen namen, zoals je zelf ook al zegt.
Nu ik achter m'n PC zit, kan ik die link weer terugvinden: https://www.reddit.com/r/...utures_how_they_work_and/

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Rebbelx schreef op maandag 29 januari 2018 @ 07:51:
[...]

Idd...lijkt geen meter meer vooruit te kunnen. Las veel dit weekend over "dit is de ommekeer" Niet dus...Wat me ook opvalt is dat het smorgens steeds allemaal naar rood gaat. Is dit het gevolg van Korea die geld uit de markt haalt ? Vroeger keek ik uit naar de morgen aangezien Korea wel enorm de markt vooruit hielp..Tegenwoordig lijkt het net andersom...Europa en Amerika die een stijging doet en Korea die ervan profiteert.
dit inderdaad. amerika en wij beetje de marketcap richting de $600 miljard brengen zodat die koreanen het weer leeg kunnen trekken. eigelijk moeten we het andersom doen. laat hun de boel maar is omhoog krikken... schiet niet op zo |:(

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-11 12:07
die IOST tokens gaan ook goed, maar niet heus...

there's no tweak without the tweaker

Verwijderd

pirodr01 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:58:
[...]

Ven trekt weer lekker op idd...jammer dat de satoshi waarde opeens weer gekelderd is |:(
Leg uit. Hij staat op 58. Wat al dagen zo is inmiddels.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 14:47
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:33:
[...]

Idd... ik snap niet waar mensen dat altijd halen...Staat al dagen +- aan dezelfde waarde..

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
[...]

Ach ja, hij werd op 28.5k ook dagen vastgezet, tot ie los mocht.

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:36
Rebbelx schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Idd... ik snap niet waar mensen dat altijd halen...Staat al dagen +- aan dezelfde waarde..
Dit dus. Of worden ze opgewonden als het 10 cent omhoog gaat.

• seezung
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 23:56
ICX trekt wel weer bij, interessante read wel;

https://medium.com/@neoch...n-icx-part-1-e6896df560b5

Nieuws uit Korea:

Over 3 million Koreans (1/17 of total population) have created KYC bank -> exchange accounts according to the financial authorities and commercial banks. The virtual currency trading real name system will be implemented on January 30th.

https://twitter.com/CryptoOfKorea/status/957813712294903808

[ Voor 13% gewijzigd door seezung op 29-01-2018 09:39 ]

www.twitch.tv/seezung77

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Ari Gold schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:35:
[...]

Dit dus. Of worden ze opgewonden als het 10 cent omhoog gaat.
Waar heb je het over? 22 januari - 9.4 dollar, 24 januari, 8.5 dollar, 26 januari 7.7 dollar. Nu op 6.6. Dat was dus allemaal 50, 30 en 15% hoger. Lul dus niet zo'n eind weg.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24

JT

VETAK y0

Dames, zullen we het gezellig houden ;)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Interessanter is het om te kijken naar het volume van VEN. Je ziet dat er 1 (of een paar) gigantische mensen bezig zijn om gigantische hoeveelheden te verkopen of te kopen, al een paar weken lang. Je ziet het zowel in aankoop als in verkoop. Bij een hoge prijs worden ze steeds verkocht en bij een lage weer ingekocht. Kijk maar eens goed naar de golfbewegingen die de volumeprijs maakt.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Al dagen op 58K? Pak anders een tijdlijn van 7 dagen erbij :S
Ik zal je helpen:
22 jan: 80K
23 jan: 75K
24 jan: 76K
25 jan: 67K
26 jan: 62K
27 jan: 65K
28 jan (voor de duidelijkheid, gister): 59K
29 jan: (nu): 69K

Dus al dagen op 58 is echt de grootste onzin.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:36
Malawolar schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:39:
[...]

Waar heb je het over? 22 januari - 9.4 dollar, 24 januari, 8.5 dollar, 26 januari 7.7 dollar. Nu op 6.6. Dat was dus allemaal 50, 30 en 15% hoger. Lul dus niet zo'n eind weg.
:?

Dat zijn inderdaad prijzen waar je kan zeggen; VEN gaat weer lekker.

Soms zie je zulke reacties hier komen terwijl hij nauwelijks stijgt. Daar was mijn reactie op.

Dus weet niet met welk been jij uit bed kwam, was niet de goeie in ieder geval. ;)

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

Ben een weekendje nauwelijks online geweest en heb niet echt iets van nieuws binnengekregen.

2 vaststellingen:

M'n portfolio heeft grotendeels een mooie groei gemaakt, ICX, XRB & NEM hebben lekker gelopen (ik had NEM pas gekocht na de drop van het nieuws over de hack).

Er zijn weer 600 miljoen Tether bijgemaakt afgelopen weekend... 8)7
De relatie met hun auditeur is afgesprongen en die weigert te commenten. Tether houdt natuurlijk vol dat alles OK is en dat alles gebacked is met fiat en/of collateral...

Laatste audit is gebeurd toen er wat, 400-500 miljoen Tether waren? Dat mensen hierin blijven geloven begrijp ik toch echt niet... :w

[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 29-01-2018 09:50 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• miicker
  • Niet online
Haast iedereen heeft zijn PF gedeeld, beter laat dan nooit, hier mijn bescheiden PF:
https://cointrackr.com/s/FvKN1ehmoog9A

Verwijderd

miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Ik zal je helpen:

Nu 69k? Dude. Zit je wel in de juiste charts te kijken?

• Stevie_
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Ik zal je helpen:

Nu? Je bedoelt volgende week? Nu toch echt 5900 en het zou me niks verbazen dat we de 5500 nog aantikken de komende week. Prima toch? Uiteindelijk stijgt VEN over de ATH en kan 'iedereen' nu nog even bijtanken :-).

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-11 10:10

hmr

Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Nu? Je bedoelt volgende week? Nu toch echt 5900 en het zou me niks verbazen dat we de 5500 nog aantikken de komende week. Prima toch? Uiteindelijk stijgt VEN over de ATH en kan 'iedereen' nu nog even bijtanken :-).
Daarom.. ik heb een brok ingekocht op 1,40 EUR (weet de satoshi niet meer) en ook nog op 72k sat... die staat nu dus onderwater... :) maar komt allemaal wel goed! Met hindsight had ik beter later kunnen inkopen.. heeft @therobber mij ook gezegd, maar luister soms niet. ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• valermos
  • Laatst online: 13-11 10:13
Is hier iemand bekend met de ZClassic en BPrivate?
BPrivate is de achterliggende partij die blijkbaar op 28 Februari een Fork gaan uitbrengen.

Dit is informatie die ik heb verkregen van bepaalde bronnen die daar diep inzitten echter ben ik er te weinig bekend mee.

(PS. Enig idee wanneer Bittrex weer mensen toe laat?)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Zitten er nog tweakers hier in Particle? Ik heb afgelopen dagen een klein deel toegevoegd aan mijn longterm portfolio nav wat positieve artikelen en het zien van de roadmap voor dit jaar.

Verder zit ik eraan te denken om een dele van mijn Verge (wat dik 40% onder water staat..) om te wisselen naar wat meer digibyte en litecoin en eventueel particle. Goed idee of lekker mijn verge laten staan?

[ Voor 66% gewijzigd door Pelox op 29-01-2018 10:43 ]

Zero.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:03:
[...]

Wel afhankelijk van wat de markt gaat doen he; als de BTC weg zou zakken richting de 8k dan zie ik VEN even hard meedalen.

Het zou fijn zijn als de bitcoin nu eens stabiel blijft en definitief de weg omhoog gaat vinden, ipv langzaamaan weer die 10k grens uit te proberen..

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Ik heb heb een deel van mijn NEO op HitBTC staan, dit is gebeurt omdat ik eerder XEM had deze heb ik omgezet naar NEO. Ik wacht nu al langer dan een week op de optie withdraw zodat ik het kan verplaatsen naar bv Binance. Nu staat voor NEO alle opties Offline, Deposit, transfer en withdraw dit is toch belachelijk?
Zal wel een klacht sturen maar of het zal helpen :(

• Stevie_
hmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Daarom.. ik heb een brok ingekocht op 1,40 EUR (weet de satoshi niet meer) en ook nog op 72k sat... die staat nu dus onderwater... :) maar komt allemaal wel goed! Met hindsight had ik beter later kunnen inkopen.. heeft @therobber mij ook gezegd, maar luister soms niet. ;)
Haha, ja, komt wel goed ;-). Lijkt erop dat VEN enigszins kunstmatig rond de 58000 - 60000 gestabiliseerd wordt. Dat is vaker gebeurd :-)

Ik koop in ieder geval nu met een zooitje coins VEN in op dips en verkoop die weer zodra de koers weer wat stijgt, zo probeer ik de dips wat op te vangen. Afgelopen dagen nu gekocht op 62300 - 60500 - 58000 - 57200 en staat nog buyorder rond 56500. Werkt best goed naast een groot aantal coins die ik HODL :-).

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
hijacker80 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:37:
Ik heb heb een deel van mijn NEO op HitBTC staan, dit is gebeurt omdat ik eerder XEM had deze heb ik omgezet naar NEO. Ik wacht nu al langer dan een week op de optie withdraw zodat ik het kan verplaatsen naar bv Binance. Nu staat voor NEO alle opties Offline, Deposit, transfer en withdraw dit is toch belachelijk?
Zal wel een klacht sturen maar of het zal helpen :(
Volgens mij ligt dit aan NEO, ik had dit op Bittrex ook.

• hmr

hmr

Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Haha, ja, komt wel goed ;-). Lijkt erop dat VEN enigszins kunstmatig rond de 58000 - 60000 gestabiliseerd wordt. Dat is vaker gebeurd :-)

Ik koop in ieder geval nu met een zooitje coins VEN in op dips en verkoop die weer zodra de koers weer wat stijgt, zo probeer ik de dips wat op te vangen. Afgelopen dagen nu gekocht op 62300 - 60500 - 58000 - 57200 en staat nog buyorder rond 56500. Werkt best goed naast een groot aantal coins die ik HODL :-).
Had ook lagere buy orders staan, maar in de fomo voor het event toch gezwicht.. en toen dipje.. achja is niet zoveel ven. Het grootste gedeelte is al keer 3 gegaan :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
japjaan schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Volgens mij ligt dit aan NEO, ik had dit op Bittrex ook.
ah okay... afwachten dus |:( Nu stijgt NEO dus was sowieso wel plan het te houden maar kan er nu helemaal niks mee. Gas wordt vast ook niet uitbetaald op HitBTC namelijk.

• anboni
outlandos schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:37:
[...]

Het zou fijn zijn als de bitcoin nu eens stabiel blijft en definitief de weg omhoog gaat vinden, ipv langzaamaan weer die 10k grens uit te proberen..
Volgens mij is de koers toch al 'n paar dagen redelijk stabiel. Ik zie op Kraken in ieder geval de 24h low steeds ietsje hoger worden en de high zit er maar 'n procent of 5 boven. Maar inderdaad, een beetje structurelere klim zou leuk zijn.

• hmr

hmr

Het leukste vind ik eigenlijk dat mensen het maar vervelend vinden als de markt zich minder volatiel gedraagt. Misschien wel logisch want sommige mensen hier verwachten natuurlijk binnen een week met een obscure alt-coin een ton te verdienen. Ik ben voornamelijk benieuwd naar mijn waarde rond 1 maart. Dan is de rebranding VEN geweest, hoop ik dat XVG eindelijk eens keer weer iets gaat doen na het pr-fiasco van begin jan en XRP ook weer eens wat laat zien :).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:58:
[...]

Nu 69k? Dude. Zit je wel in de juiste charts te kijken?
Typo, moest 59 zijn :P

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:18

flessuh

Set sail for fail!

hmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:48:
Het leukste vind ik eigenlijk dat mensen het maar vervelend vinden als de markt zich minder volatiel gedraagt. Misschien wel logisch want sommige mensen hier verwachten natuurlijk binnen een week met een obscure alt-coin een ton te verdienen. Ik ben voornamelijk benieuwd naar mijn waarde rond 1 maart. Dan is de rebranding VEN geweest, hoop ik dat XVG eindelijk eens keer weer iets gaat doen na het pr-fiasco van begin jan en XRP ook weer eens wat laat zien :).
op Twitter komen nog wel aardige meldingen voorbij dat XVG weer aan nieuwe exchanges is toegevoegd. Met de prijs doet het alleen totaal niets, mede door de lage bitcoin denk ik.

https://www.dutchsolarboat.com

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Zit te denken om wat NEO in te ruilen voor VEN. Staat goed laag en zal binnenkort wel weer een break-out hebben.

• Stevie_
hmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:45:
[...]

Had ook lagere buy orders staan, maar in de fomo voor het event toch gezwicht.. en toen dipje.. achja is niet zoveel ven. Het grootste gedeelte is al keer 3 gegaan :P
Jup, hier ook, circa 2,5x :-). Maar wel altijd grote winsten verkocht, dus 2,5 winst pak daardoor wat minder hoog uit, maar wel wat meer zekerheid. Geen verkeerde keuze om in deze roerige tijden wat minder greedy te zijn. En ik probeer de winst groter te maken door met dat 'zooitje' coins nog wat te verdienen bij dalingen. Echter ben ik rondom het event en bijhorende ath vergeten te verkopen en blijf ik nu dips opkopen haha. VEN heeft daardoor nu echt een hoog aandeel in mijn portfolio (ruim 40%). Ben nu al bijna te greedy om de dips van afgelopen dagen weer te verkopen bij een stijging...maar het is eigenlijk te leuk om te spelen met de dips van VEN en daar ook wat aan te verdienen :-). In ieder geval staat de eerst sell order pas rondom de 65000 en hoop dat mooi uit te kunnen harken richting de volgende ATH :-).

Ik ben echt heel benieuwd wat komende maand gaat brengen :-).

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
flessuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:51:
[...]

op Twitter komen nog wel aardige meldingen voorbij dat XVG weer aan nieuwe exchanges is toegevoegd. Met de prijs doet het alleen totaal niets, mede door de lage bitcoin denk ik.
Volgens deze TA gaat XVG naar $1+, heb ik absoluut geen problemen mee..
https://www.tradingview.c...ctive-May-Blow-Your-Mind/

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:34
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:01:
[...]

ik ook niet :*)

• hmr

hmr

[...]

Mijn fomo kietelt gelijk weer een beetje aan mijn fiat... :@ Nu is het nog goedkoop om de positie te versterken ;).

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:18

flessuh

Set sail for fail!

[...]

Dat soort dingen heb ik eerder gehoord. Maar daar zou ik zeker geen problemen mee hebben. Kan ik huis kopen van m'n XVG waarde :P (dus in theorie)

https://www.dutchsolarboat.com

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
[...]

Zeer kleine kans met een coin circulatie van 14.528.930.594.
Dan zou die in de top 5/6 van de marketcap staan

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 11:14
Ik heb vorige week hier een vraag gesteld, maar naar mijn weten geen reactie op gehad.
Zou iemand dit kunnen beantwoorden aub?

Ik heb bij Binance ingelegd op twee munten, die ik vervolgens op CoinMarketCap zie stijgen.
Hoe kan het dan dat mijn totaalbedrag op Binance soms zelfs zakt?

• miicker
  • Niet online
Slux schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:07:
[...]

Zeer kleine kans met een coin circulatie van 14.528.930.594.
Dan zou die in de top 5/6 van de marketcap staan
Dit denk ik dus ook, aan de andere kant: zie XRP

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Jasikevicius3 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:07:
Ik heb vorige week hier een vraag gesteld, maar naar mijn weten geen reactie op gehad.
Zou iemand dit kunnen beantwoorden aub?

Ik heb bij Binance ingelegd op twee munten, die ik vervolgens op CoinMarketCap zie stijgen.
Hoe kan het dan dat mijn totaalbedrag op Binance soms zelfs zakt?
Je moet rekening houden met je munt waarmee je coins staan gekoppeld: Bitcoin, Ethereum of BNB. Als die zakken in waarde kan ook jouw coin zakken in waarde.

Stel: je hebt een muntje gekocht voor 1 eth. Op het moment van kopen is Eth € 1000 waard.
Een week later is jouw muntje 1.1 Eth waard, je hebt dus winst ten opzichte van Ethereum. Maar als in diezelfde week Ethereum 15% in waarde is gedaald, is jouw munt in euro/dollar minder waard.

• Pelox
  • Laatst online: 21:58
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:08:
[...]

En top 7 is ook goed wat mij betreft :*)

Zero.

• Slux
  • Niet online
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:08:
[...]

Tja je weet het nooit maar het valt mij op dat de laatste maanden een heel ander publiek in crypto zit, de meeste kijken alleen maar naar de pennystocks in de hoop dat het een nieuwe BTC gaat worden, hoop gelukszoekers die met alleen maar met oogkleppen en FOMO kopen

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 11:28

TheKeeper

In 2 words: NO!

Twee en een halve week geleden toch ook maar in de crypto's gestapt. Niet de meest ideale tijd,
maar dat weet je nooit van te voren. Ik weet hoe een 'normale' beurs met aandelen e.d. werkt, maar dit is toch ietsje anders merk ik al wel. Minder 'proven' en meer gevoel. In het begin wat geprobeerd te daytraden, maar dat leverde wisselende resultaten en best wat stress op. Dus afgelopen weekend wat (in mijn ogen) mindere coins eruit gegooid en een fatsoelijke portfolio opgebouwd:
https://ibb.co/i65nMw

ICX zit er wat zwaar in door de waardestijging.
Meest opvallende munten zullen XMR en DGD zijn, maar dat is omdat DGD in mijn ogen waardevaster moet zijn dan de overige coins en XMR juist wat radicaler kan zijn.

Verder hoor ik graag meningen en opmerkingen over mijn portfolio.

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 11:14
Imgnrydrmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Je moet rekening houden met je munt waarmee je coins staan gekoppeld: Bitcoin, Ethereum of BNB. Als die zakken in waarde kan ook jouw coin zakken in waarde.

Stel: je hebt een muntje gekocht voor 1 eth. Op het moment van kopen is Eth € 1000 waard.
Een week later is jouw muntje 1.1 Eth waard, je hebt dus winst ten opzichte van Ethereum. Maar als in diezelfde week Ethereum 15% in waarde is gedaald, is jouw munt in euro/dollar minder waard.
En dat kun je niet voorkomen? Die ''koppeling'' heb je altijd?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Jasikevicius3 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Die koppeling is alleen fictief. Het gaat er maar om naar welke grafiek je kijkt. Kijk je naar muntje X vs BTC of muntje X vs $.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:14:
[...]

Tja je weet het nooit maar het valt mij op dat de laatste maanden een heel ander publiek in crypto zit, de meeste kijken alleen maar naar de pennystocks in de hoop dat het een nieuwe BTC gaat worden, hoop gelukszoekers die met alleen maar met oogkleppen en FOMO kopen
Dat is natuurlijk niet zo. De afgelopen weken hebben we een bear market ipv bull market. Dat is de significante verandering. Het publiek is echt niet radicaal veranderd. Hun gedrag waarschijnlijk wel.

Groetjes, FaceDown.

• AFCAjax
FaceDown schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo. De afgelopen weken hebben we een bear market ipv bull market. Dat is de significante verandering. Het publiek is echt niet radicaal veranderd. Hun gedrag waarschijnlijk wel.
Hoe weet je dat?

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Jasikevicius3 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Als je koopt op Binance gaat Binance de grafiekjes weergeven per trading pair, dus bv ETH/XLM. Coinmarketcap kijkt dacht ik naar de waarde in fiat. Hierdoor kan je bij de ene een stijgijng zien en bij de ander een daling.

Als je coin pairs koopt moet je altijd met beide rekening houden. In de Binance app kan je ook de waarde in dollar zien en proberen daarop af te gaan. Je kan bij bepaalde exchanges ook coins tegen Eur/Usd kopen, maar dan heb je minder keuze.

• Slux
  • Niet online
FaceDown schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:18:
[...]

Dat heeft er niks mee te maken of het een bear of bull market is, je ziet dat de pennystocks gepumpt en gedumpt worden, en leest op de meeste forums dat er heel ander publiek inzit dan maanden geleden, kijk alleen maar naar de vorige crypto topics op tweakers, ik hoor zelfs dat opa's en oma's tegenwoordig instappen.

Allemaal op zoek naar de nieuwe tulpen :+ En de big boys weten daar goed op te verdienen

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 29-01-2018 11:29 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
hebben jullie die BUY wall gezien van XRB op kucoin ? 163 BTC.. something going on ? prijs gaat er dus niet onder voorlopig.... ;) ik stap weer in.

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:27:
hebben jullie die BUY wall gezien van XRB op kucoin ? 163 BTC.. something going on ? prijs gaat er dus niet onder voorlopig.... ;) ik stap weer in.
XRB zou binnenkort naar Binance moeten komen, kan me voorstellen dat daar mensen op zitten wachten.

• powercoaster
VEN zie ik ook niet heel veel lager gaan :)
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/363430/NbdzFHX5.jpg

Verwijderd

Jarrean schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:29:
[...]

XRB zou binnenkort naar Binance moeten komen, kan me voorstellen dat daar mensen op zitten wachten.
Jarrean schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:29:
[...]

Dat loopt toch al een tijdje. Ik geloof dat ze door de opzet van hun blockchain allemaal aanpassingen moeten doen om over binance gelist te kunnen worden.
Het was maar de vraag of dat ging lukken. Anders hadden ze er vermoedelijk allang opgestaan.

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:31:
[...]

[...]

Dat loopt toch al een tijdje. Ik geloof dat ze door de opzet van hun blockchain allemaal aanpassingen moeten doen om over binance gelist te kunnen worden.
Het was maar de vraag of dat ging lukken. Anders hadden ze er vermoedelijk allang opgestaan.
Ik heb ook mijn twijfels over XRB. Peer to peer werkt fantastisch maar met exchanges hebben ze al tijden problemen. Ze zijn naar mijn weten vorig jaar door Cryptopia (en las zelfs Bittrex? geen idee of dat echt zo is) gedelist vanwege dezelfde problemen als ze nu hebben. Ik probeer geen fud te verspreiden maar het baart mij toch wel wat zorgen. Ik heb zelf een groot gedeelte van mijn stack verkocht en een klein beetje gehouden.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dat denk ik. Het is onlogisch om te denken dat na jaren er opeens een heel ander publiek aan het handelen is.

Groetjes, FaceDown.

• AFCAjax
FaceDown schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:35:
[...]

Dat denk ik. Het is onlogisch om te denken dat na jaren er opeens een heel ander publiek aan het handelen is.
Vind ik niet, sinds een paar maanden zijn er heel veel mensen bij gekomen door de media aandacht etc.

• anboni
[...]

Serieus? Onlogisch? Nadat de koers in 'n half jaar tijd verviervoudigd is en de traditionele media over elkaar buitelen om daarover jubelende berichten te schrijven? En dan denk jij dat het onlogisch is dat er een heel ander publiek bezig is? |:(

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

AFCAjax schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:37:
[...]

Vind ik niet, sinds een paar maanden zijn er heel veel mensen bij gekomen door de media aandacht etc.
Dat klopt wel, ik dacht dat hij het over weken had ipv maanden.
Toch denk ik niet dat de impact van dit 'ander type' handelaar zo groot is. Het is natuurlijk niet zo dat de cryptohandelaren van een paar maanden geleden allemaal doorgewinterde profs zijn. Die reageren waarschijnlijk nagenoeg hetzelfde op koersen als ome Henk die net is ingestapt.

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

anboni schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:38:
[...]

Serieus? Onlogisch? Nadat de koers in 'n half jaar tijd verviervoudigd is en de traditionele media over elkaar buitelen om daarover jubelende berichten te schrijven? En dan denk jij dat het onlogisch is dat er een heel ander publiek bezig is? |:(
Waarom zou dat publiek 'anders' zijn? In welk opzicht? Hebben de cryptohandelaren daarvoor bergen geld verdiend door hun enorme technische kennis van cryptos en handel? Wel nee dat was gewoon mazzel hebben. De hele markt ontplofte en het maakte geen zak uit of je in een veelbelovende munt zat of de eerste de beste shitcoin.

Groetjes, FaceDown.

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-10 13:49
[...]

Dat heb je dan toch echt verkeerd gedacht. Kijk alleen al naar de registratie stop van binance (recent) en bittrex. In het uurtje per dag dat binance op een gegeven moment geen stop had kregen ze 240.000 aanmeldingen per uur per dag binnen! Dat betekend dat er wel degelijk een grote instroom is van nieuwe mensen. Dit heeft alles met de hype van de laatste maanden te maken en is ook echt wel ander publiek imo.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

beepee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:45:
[...]

Dat heb je dan toch echt verkeerd gedacht. Kijk alleen al naar de registratie stop van binance (recent) en bittrex. In het uurtje per dag dat binance op een gegeven moment geen stop had kregen ze 240.000 aanmeldingen per uur per dag binnen! Dat betekend dat er wel degelijk een grote instroom is van nieuwe mensen. Dit heeft alles met de hype van de laatste maanden te maken en is ook echt wel ander publiek imo.
Wat is er precies anders aan dan? Nieuw is niet per se anders.

Groetjes, FaceDown.

• beepee
FaceDown schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Waarom zou dat publiek 'anders' zijn? In welk opzicht? Hebben de cryptohandelaren daarvoor bergen geld verdiend door hun enorme technische kennis van cryptos en handel? Wel nee dat was gewoon mazzel hebben. De hele markt ontplofte en het maakte geen zak uit of je in een veelbelovende munt zat of de eerste de beste shitcoin.
Waarom zou het anders zijn? Omdat het publiek van jaren geleden waar jij het over had veel meer de early adopters waren. Early adopters zijn toch vaak mensen die weten waar ze mee bezig zijn, anders laten ze het wel links liggen. Oftewel, ze verdiepen zich er in. Nu zie je toch veel mensen die puur door de hype in het nieuws en op social media en door vrienden denken een quick buck te kunnen maken. Denken dat ze de boot met btc hebben gemist dus gaan massaal voor de pennystocks en komen vervolgens alleen maar lambo en moooon roepen hier.

Ik kan je zeggen dat de discussie hier in minder dan een jaar tijd veel veranderd is.

Tot slot jij hebt het over mazzel hebben. Is het mazzel? Die mensen met mazzel waar jij het over hebt zagen jaren geleden zelf ergens de meerwaarde van in. De mensen die nu instromen doen dit (initieel) alleen vanwege de hype

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
FaceDown schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Mee eens.
Er is een grote toestroom van nieuwe handelaren niet allemaal professional maar dat waren de pioniers ook niet. Het is een beetje vreemd om onderscheid te gaan maken en de handelaren van een jaar of langer geleden nu opeens crypto pro's of de elite te gaan noemen.
De toestroom zal nog meer toe gaan nemen als de Exhanges de registraties open zetten en hun capaciteit vergroten. Dat is goed voor iedereen, pro's en beginners!

• pirodr01
HoppyF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Mee eens.
Er is een grote toestroom van nieuwe handelaren niet allemaal professional maar dat waren de pioniers ook niet. Het is een beetje vreemd om onderscheid te gaan maken en de handelaren van een jaar of langer geleden nu opeens crypto pro's of de elite te gaan noemen.
De toestroom zal nog meer toe gaan nemen als de Exhanges de registraties open zetten en hun capaciteit vergroten. Dat is goed voor iedereen, pro's en beginners!
Klopt, uiteindelijk hebben we deze nieuwe instroom hard nodig om het geld binnen te laten komen, ondanks dat zij andere motieven of handelswijze hebben.

• HoppyF
pirodr01 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:56:
[...]

Klopt, uiteindelijk hebben we deze nieuwe instroom hard nodig om het geld binnen te laten komen, ondanks dat zij andere motieven of handelswijze hebben.
Inderdaad.
Ervaren handelaren of pro's als je ze zo moet noemen zijn echt niet allemaal techneuten met diepgaande kennis van crypto coins. Uiteindelijk willen ze er ook gewoon geld mee verdienen.
Het publiek hier op dit forum maar ook op de rest van Tweakers is zeker veranderd de afgelopen jaren.
Ik zit hier al een tijdje dus zie dit ook wel gebeuren.
Niets mis mee. We zitten hier om elkaar te helpen en niet iedereen is software engineer of werkt in de ICT.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

beepee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:53:
[...]

[...]

Waarom zou het anders zijn? Omdat het publiek van jaren geleden waar jij het over had veel meer de early adopters waren. Early adopters zijn toch vaak mensen die weten waar ze mee bezig zijn, anders laten ze het wel links liggen. Oftewel, ze verdiepen zich er in. Nu zie je toch veel mensen die puur door de hype in het nieuws en op social media en door vrienden denken een quick buck te kunnen maken. Denken dat ze de boot met btc hebben gemist dus gaan massaal voor de pennystocks en komen vervolgens alleen maar lambo en moooon roepen hier.

Ik kan je zeggen dat de discussie hier in minder dan een jaar tijd veel veranderd is.

Tot slot jij hebt het over mazzel hebben. Is het mazzel? Die mensen met mazzel waar jij het over hebt zagen jaren geleden zelf ergens de meerwaarde van in. De mensen die nu instromen doen dit (initieel) alleen vanwege de hype
Die nieuwelingen waar jij en sommige anderen zo neerbuigend over doen betalen wel ongeveer elke euro die jij uitcasht. Of denk je dat al die early adopters op magische wijze euro's hebben gecreeerd?
Verder denk ik dat er genoeg early adopters zijn die ook niet precies weten wat welke munt doet, net zoals er nieuwe instroom is die zich heel goed verdiept in de materie.

Groetjes, FaceDown.

• beepee
HoppyF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Het is een beetje vreemd om onderscheid te gaan maken en de handelaren van een jaar of langer geleden nu opeens crypto pro's of de elite te gaan noemen.
Zoals vaker draai je weer een discussie. Waar heb jij mij zien zeggen dat mensen die al een jaar (of meer) in crypto's zitten "pro's of elite" zijn. Ik zeg alleen dat het andere mensen waren/zijn met een andere mindset dan de mensen die nu instromen.

• beepee
FaceDown schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Die nieuwelingen waar jij en sommige anderen zo neerbuigend over doen betalen wel ongeveer elke euro die jij uitcasht. Of denk je dat al die early adopters op magische wijze euro's hebben gecreeerd?
Verder denk ik dat er genoeg early adopters zijn die ook niet precies weten wat welke munt doet, net zoals er nieuwe instroom is die zich heel goed verdiept in de materie.
En weer draai je discussie. Ik zeg er letterlijk niets neerbuigends over. Ik zeg gewoon dat de mensen die nu instromen anders zijn dan de mensen die er al jaren inzitten. Pak anders even de de Technology Adoption Life Cycle er bij. Er is een reden waarom je mensen in groepen in kan delen. En daarnaast is er een reden voor dat de innovaters en early adopters vakjes kleiner zijn. Het zegt iets over jou als persoon in welk vakje je zit.

Afsluitend, het enige wat ik misschien "neerbuigend" heb gezegd is dat veel mensen hier lambo en mooon komen roepen. Kennelijk voel jij je aangesproken. :)

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 01:28

zomertje

Barisax knorretje

Gaat er nog iemand instappen in de Legolas ICO? Nog 3 dagen voor de 2e ronde.
https://legolas.exchange/

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• HoppyF
beepee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:01:
[...]

Zoals vaker draai je weer een discussie. Waar heb jij mij zien zeggen dat mensen die al een jaar (of meer) in crypto's zitten "pro's of elite" zijn. Ik zeg alleen dat het andere mensen waren/zijn met een andere mindset dan de mensen die nu instromen.
Dat zijn mijn woorden inderdaad.
Het maakt mij niet zoveel uit hoe je dit wilt noemen early adopters vind ik ook prima.
Zoals altijd in de techniek heb je early adopters nodig, ook in de crypto.
Dit betekent niet dat alles wat daarna komt bagger is.
Uitspraken als to the moon, shitcoins enz zijn niet nodig en slaan nergens op. Niet iedere beginner roept dit.

• beepee
Moeilijk he, inhoudelijk reageren?
HoppyF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:17:
[...]

Ik ontken dit nergens, ik probeer alleen te onderbouwen (zou jij ook eens moeten doen) dat de nieuwe instroom net wat anders is dan de mensen die er al jaren inzitten.
[...]

Dit heb ik nooit gezegd?! (En dat vind ik ook helemaal niet).
[...]

Uitspraken als to the moon, shitcoins enz zijn niet nodig en slaan nergens op. Niet iedere beginner roept dit.
Gast, ik heb helemaal nooit gezegd dat elke beginner dit roept. Ik zeg alleen dat ik het tegenwoordig iets vaker voorbij zie komen dan een jaar geleden, en jij voelde je er kennelijk door aangesproken.

• HoppyF
beepee schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:23:
Moeilijk he, inhoudelijk reageren?

[...]

Ik ontken dit nergens, ik probeer alleen te onderbouwen (zou jij ook eens moeten doen) dat de nieuwe instroom net wat anders is dan de mensen die er al jaren inzitten.

[...]

Dit heb ik nooit gezegd?! (En dat vind ik ook helemaal niet).

[...]

Gast, ik heb helemaal nooit gezegd dat elke beginner dit roept. Ik zeg alleen dat ik het tegenwoordig iets vaker voorbij zie komen dan een jaar geleden, en jij voelde je er kennelijk door aangesproken.
De instroom is zeker anders, nou en?
Ik ga tegen jou toch ook niet zeuren dat je pas een paar jaar op GoT zit?
Dat maakt toch niets uit?

Er worden hier veel vragen gesteld en dat mag ook hoewel de zoekfunctie vaker gebruikt zou mogen worden. Dit geldt echter ook voor andere topics op GoT.
Ik beschouw mijzelf ook als beginner op crypto en ik maak ook fouten. Prima, daar leer ik van en ik ben ook niet met duizenden euro's ingestapt.
Ik verwacht dan ook niet binnen een paar weken rijk te worden maar wel om hier wat te leren.

• pirodr01
pfft...en daar gaat BTC weer sub 11K :(

• beepee
Op de man, dus weg.

Maakt niet uit wie er begonnen is en waarmee, hierbij stopt dit verhaal.

Niet meer op de man reageren aub (dit geld voor iedereen uiteraard)

[ Voor 100% gewijzigd door janvanduschoten op 29-01-2018 13:57 ]

• powercoaster
pirodr01 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:33:
pfft...en daar gaat BTC weer sub 11K :(
Alhoewel er voor elke richting wel een TA te vinden is, kwam ik vanochtend deze tegen, welke voorlopig goed lijkt te kloppen:
https://www.tradingview.c...storical-11-200-Breakout/

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-11 11:02
Ik dacht, als beginnende crypto investeerder, hier handige tips te kunnen vinden en plaatsen. Ik weet dat het slowchat is maar kunnen we overgaan tot de orde vd dag en niet elkaar bestrijden op defenities en opmerkingen?

Much appreciated.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:31:
VEN zie ik ook niet heel veel lager gaan :)
[afbeelding]
Zo heeft ie er al veelvuldig uitgezien de afgelopen tijd... En toch is hij blijven zakken en zakken... Veel verder dan ik in ieder geval voorzien had (-25% bijna tov BTC, als ik mij niet vergis). Dus ik waag mij er niet meer aan ;)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

Dat zijn mijn woorden inderdaad.
Het maakt mij niet zoveel uit hoe je dit wilt noemen early adopters vind ik ook prima.
Net alsof het zinnetje to the moon nooit jou gedachte is gepasseerd toen jou munt sky high ging. Roomser dan de paus zeker

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:44

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

kazz1980 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:51:
[...]

Zo heeft ie er al veelvuldig uitgezien de afgelopen tijd... En toch is hij blijven zakken en zakken... Veel verder dan ik in ieder geval voorzien had (-25% bijna tov BTC, als ik mij niet vergis). Dus ik waag mij er niet meer aan ;)
Ze proberen een stabiele dollar waarde aan te houden. Als BTC in $ waarde stijgt, daalt VEN in satoshi. Nu BTC in $ waarde daalt zal VEN weer iets stijgen in satoshi. (zelfde redenering voor een ETH paar, omdat ETH zo hard omhoog ging afgelopen dagen had dat een negatief effect op het VEN/ETH pair) Uitzonderingen zijn nieuws (goed of slecht) maar ja dat hou je altijd. Dus nu je dit weet kun je er weer veilig in traden :P

[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 29-01-2018 13:00 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• HellBeast
  • Laatst online: 15:54

HellBeast

Oh My GoT!

ICX wil niet meer zo klimmen. Ik heb ze denk ik te hoog ingekocht.

Beauty is in the eye of the beerholder

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:40:
[...]

Alhoewel er voor elke richting wel een TA te vinden is, kwam ik vanochtend deze tegen, welke voorlopig goed lijkt te kloppen:
https://www.tradingview.c...storical-11-200-Breakout/
Die staat als private chart, maar je mag hem van mij gerust nog eens plakken in dit topic anders? :)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Pagina: 1 ... 39 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)