Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.887 views

Onderwerpen

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Als de Bitcoin stijgt, stijgt je ICX vanzelf weer meer. ;)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
HellBeast schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:01:
ICX wil niet meer zo klimmen. Ik heb ze denk ik te hoog ingekocht.
Hopelijk zakt die, heb een hele rits buy orders klaar staan :).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
RickvN schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Hopelijk zakt die, heb een hele rits buy orders klaar staan :).
Ik hoop het oprecht voor je, zolang de BTC maar weer bijtrekt voor het event begint,

Verwijderd

*O* DGB weer in de top 50 *O*

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:08

watercoolertje

Untertitel

HellBeast schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:01:
ICX wil niet meer zo klimmen. Ik heb ze denk ik te hoog ingekocht.
Wat heb je betaald? 8250~8500 sats is op het moment het plafond. Morgen goed in de gaten houden want dan komt er hopelijk goed nieuws op de jaarlijkse ICX summit.

Ik ga er van uit dan ie dan eindelijk los breekt. Het is heen garantie (verre van) maar de TA's die gedaan zijn spreken bijna allemaal over meer 10k sats binnen een niet al te lange periode.

PS mijn portfolio is 90% ICX dus kan een rooskleuriger beeld geven dan de werkelijkheid :9

[ Voor 29% gewijzigd door watercoolertje op 29-01-2018 13:14 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
ja en nu wachten tot hij een euro per stuk wordt...

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

watercoolertje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Wat heb je betaald? 8250~8500 sats is op het moment het plafond. Morgen goed in de gaten houden want dan komt er hopelijk goed nieuws op de jaarlijkse ICX summit.

Ik ga er van uit dan ie dan eindelijk los breekt. Het is heen garantie (verre van) maar de TA's die gedaan zijn spreken bijna allemaal over meer 10k sats binnen een niet al te lange periode.

PS mijn portfolio is 90% ICX dus kan een rooskleuriger beeld geven dan de werkelijkheid :9
Is die summit niet op de 31e? Of heb ik dat verkeerd opgeschreven?

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:24
Imgnrydrmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:15:
[...]

Je hebt gelijk, en morgen gaan de Koreaanse exchanges weer open

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

[...]

Correct, de 31e

Heb persoonlijk geen idee van timings. Maar 9 uur s'morgens in Korea is 1 uur s'nachts bij ons.
Ga er dus vanuit dat het event underway is (of begint, afhankelijk van de starttijd van het event) wanneer wij wakker worden in Europa

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• RickvN
Ah, dus uiterlijk morgenavond inkopen voor ICX?
Dan houd ik de koers goed in de gaten. Wil proberen in te kopen tussen 70-72 sat, maar dan evt wellicht bijstellen naar boven...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Jebus4life schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Die staat als private chart, maar je mag hem van mij gerust nog eens plakken in dit topic anders? :)
Lijkt er op dat TradingView wat problemen heeft, werkt af en toe wel en dan weer niet.

De belangrijkste grafiek zoals hij hem plaatste:
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/363441/ZwXu51R5.jpg

Resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/363440/6VXMDn76.jpg

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Blik1984 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik dacht dat ze al open waren. Dan nog maar snel inkopen voordat ze de prijs op gaan drijven :D

Misschien hadden we beter hier in kunnen beleggen: https://www.nu.nl/economi...au-in-ruim-tien-jaar.html :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:54

HellBeast

Oh My GoT!

watercoolertje schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:12:
[...]

Ik heb er 8150 voor betaald. Het valt mee hoor, maar ik had hogere verwachtingen op de korte termijn. Ik zal rustig afwachten. Meer kun je toch niet doen. Nu met verlies verkopen is gewoon dom.

Beauty is in the eye of the beerholder

Verwijderd

nemesis2212 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:14:
[...]

ja en nu wachten tot hij een euro per stuk wordt...
Dat klinkt goed!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

RickvN schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:19:
Ah, dus uiterlijk morgenavond inkopen voor ICX?
Dan houd ik de koers goed in de gaten. Wil proberen in te kopen tussen 70-72 sat, maar dan evt wellicht bijstellen naar boven...
Kan ik weinig over zeggen. Pas wel op, want de verwachtingen zijn torenhoog rond het event, dus de boel kan evengoed een serieuze dip krijgen indien die niet worden ingelost (al zou mainstream Korea eindelijk toegang krijgen tot ICX deze week, if so gaat dat de boel ook nog een serieus duwtje geven).

Mainnet wordt officieel voorgesteld
Enkele DApps worden getoond.
Roadmap voor 2018
Vermoedelijk nog wel een partnership (of meerdere)

Locatie is ook zeer indrukwekkend (Lotte world tower, 1 van de hoogste gebouwen ter wereld, prachtig gebouw ook).

https://medium.com/helloi...se-candidate-6a6c5b5d86da

[ Voor 18% gewijzigd door Jebus4life op 29-01-2018 13:23 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:08

watercoolertje

Untertitel

[...]

ja klopt, dacht dat het nu de 30ste was :Y)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-11 13:32
Morgen en overmorgen even goed aan het gas, -30% o.i.d?... kunnen we de flut maand januari in stijl afsluiten en daarna omhoog.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
[...]

Wat verwachten mensen hier daar eigenlijk van? Ik weet nog niet hoe ik het in moet schatten inkooptechnisch gezien als ik heel eerlijk ben. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:44
Beste allen,

Ook ik zit sinds een week met een bescheiden bedrag in de crypto's. Na een initiële dip direct na mijn aankoop, zit ik redelijk stabiel. Mijn portfolio ziet er als volgt uit:

https://cointrackr.com/s/wbacl4b38Lejg

Uiteraard heb ik een hoop ingelezen. Mijn gewenste strategie is met name dat ik het geheel er zo'n 2 jaar op laat staan, en daarna kijk wat de situatie is. Hebben jullie op basis van mijn portfolio zaken waarvan jullie zeggen dat iets echt nodig is om te wijzigen/aanpassen?

Ik zit met name ermee dat mijn aandeel NEO en ICX erg laag zijn, en dat een relatief groot deel in de hele grote munten zoals BTC, ETH en LTC heb zitten. Zouden jullie dat anders doen?

Dank alvast :)

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
[...]

Waar kan ik dit vinden/lezen?

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 22:00
HellBeast schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:20:
[...]

Ik heb er 8150 voor betaald. Het valt mee hoor, maar ik had hogere verwachtingen op de korte termijn. Ik zal rustig afwachten. Meer kun je toch niet doen. Nu met verlies verkopen is gewoon dom.
8550 hier.... 😢😢
Wederom kunnen uitblinken in het verkeerde moment kiezen. Ik klik op koop....en koers viel echt direct omlaag.. Ongelofeloos

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:58

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

-Edwin- schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:26:
Ik zit met name ermee dat mijn aandeel NEO en ICX erg laag zijn, en dat een relatief groot deel in de hele grote munten zoals BTC, ETH en LTC heb zitten. Zouden jullie dat anders doen?
Je zou overal een klein percentage af kunnen snoepen en wellicht Monero toevoegen. Mocht men opeens massaal privacy kriebels krijgen dan heb je dat afgedicht in je portfolio. :) LTC ben ik persoonlijk niet zo'n fan van dus die zou als eerste sneuvelen :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• miicker
  • Niet online
smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:28:
[...]

8550 hier.... 😢😢
Wederom kunnen uitblinken in het verkeerde moment kiezen. Ik klik op koop....en koers viel echt direct omlaag.. Ongelofeloos
Je beschrijft zojuist mijn leven :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
-Edwin- schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:26:
Beste allen,

Ook ik zit sinds een week met een bescheiden bedrag in de crypto's. Na een initiële dip direct na mijn aankoop, zit ik redelijk stabiel. Mijn portfolio ziet er als volgt uit:

https://cointrackr.com/s/wbacl4b38Lejg

Uiteraard heb ik een hoop ingelezen. Mijn gewenste strategie is met name dat ik het geheel er zo'n 2 jaar op laat staan, en daarna kijk wat de situatie is. Hebben jullie op basis van mijn portfolio zaken waarvan jullie zeggen dat iets echt nodig is om te wijzigen/aanpassen?

Dank alvast :)
Ik zou het voorlopig lekker zo houden. Misschien nog 5% BTC en ETH inleveren om 5% VEN/ICX/NEO erbij te nemen als de prijzen gunstig zijn. Met name VEN/ETH is nu aantrekkelijk geprijsd, ICX zal nog wel stijgen en daarna een correctie krijgen. NEO staat nu al redelijk hoog.

Overall heb je naar mijn mening een solide PF. Geen gigantische risico's, maar je profiteert wel over de hele linie mee als de markt aantrekt. Een +100 of 200% in een week zal er niet inzitten, maar dat levert ook alleen maar stress op.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:24
Mellamel schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Waar kan ik dit vinden/lezen?
o.a. in de officiële Telegram van ICON

• smoken
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:31:
[...]

Je beschrijft zojuist mijn leven :P
😂😂 steungroep oprichten?

• Ypuh
smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:35:
[...]

😂😂 steungroep oprichten?
Niet de Mile High Club maar de Buy High Club?

• miicker
  • Niet online
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Ik doe niet aan zomaar 'buy high' ik doe alleen aan buy ATH!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:28:
[...]

8550 hier.... 😢😢
Gaat dit over ICX? Ik bedoel het niet vervelend, maar wat ik me afvraag: de afgelopen 2 weken stond ICX vaak onder de 8 dollar en heeft hij zelfs onder de 7 dollar gestaan. Toen is ICX hier vaker genoemd en ook waarom er veel van werd verwacht vanwege de opkomende events. Vervolgens lijkt niemand echt in te stappen. Gisteren stijgt de koers eindelijk een keer >9 dollar en dan stappen er hier ineens wel een heleboel mensen in. :? Hetzelfde viel me een paar weken terug al op bij VEN. Die werd hier ook al vaker genoemd en pas nadat die al een stuk verder was gestegen, begonnen de meeste hier erin te stappen.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Kijken jullie dan niet naar de grafieken? Je kan toch bijna aan zien komen dat mooie ronde getallen á la 8250 en 8500 dikke sell walls krijgen?

Ik vond het al een Godswonder dat hij door de 8000 heen brak.

• powercoaster
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:37:
[...]

Mag ik ook lid worden?
Vrijdag VEN gekocht voor 0.00673938 ETH |:(

• RickvN
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Mag ik ook lid worden?
Over een maand lach je over die sats.

*hoop ik :)

• HaskoF
  • Laatst online: 11-11 16:20
[...]

Mag ik ook lid worden?
#me2 +1 8)7 |:(

• miicker
  • Niet online
[...]

Mag ik ook lid worden?
Ik heb VEN gekocht voor 77K sat, is nu 58 :+

• Bmfd
valermos schreef op maandag 29 januari 2018 @ 10:31:
Is hier iemand bekend met de ZClassic en BPrivate?
BPrivate is de achterliggende partij die blijkbaar op 28 Februari een Fork gaan uitbrengen.

Dit is informatie die ik heb verkregen van bepaalde bronnen die daar diep inzitten echter ben ik er te weinig bekend mee.

(PS. Enig idee wanneer Bittrex weer mensen toe laat?)
Gisteren is inderdaad bevestigd dat de snapshot op 28 februari plaatsvindt: https://twitter.com/bitcoinprivate/status/957770524435902466

• Ypuh
[...]

Mag ik ook lid worden?
Dat is/was gewoon een prima prijs hoor. Het 'nadeel' is dat de waarde van ETH 20% is gestegen de afgelopen 24u, dit corrigeert zich wel weer. Mocht je nu €100,- inleggen en dan ETH > VEN kopen, ben je ongeveer even duur uit als vorige week.

Lesson learned: Wat ETH/BTC achter de hand houden in de toekomst. Die kunnen natuurlijk ook gewoon stijgen (al denk je van niet de afgelopen weken).

[ Voor 7% gewijzigd door Ypuh op 29-01-2018 13:44 ]

• smoken
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Gaat dit over ICX? Ik bedoel het niet vervelend, maar wat ik me afvraag: de afgelopen 2 weken stond ICX vaak onder de 8 dollar en heeft hij zelfs onder de 7 dollar gestaan. Toen is ICX hier vaker genoemd en ook waarom er veel van werd verwacht vanwege de opkomende events. Vervolgens lijkt niemand echt in te stappen. Gisteren stijgt de koers eindelijk een keer >9 dollar en dan stappen er hier ineens wel een heleboel mensen in. :? Hetzelfde viel me een paar weken terug al op bij VEN. Die werd hier ook al vaker genoemd en pas nadat die al een stuk verder was gestegen, begonnen de meeste hier erin te stappen.
Laat ik het samenvatten met twee woorden: zenuwachtige beginneling... gekocht tegen goede prijs, verkocht tegen betere prijs, zag de stijging, las de rumors, kocht weer opnieuw op het totaal verkeerde moment... :-(

Die grafieken (sell en buy walls?) ik interpreteer ze blijkbaar totaal verkeerd

• powercoaster
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Ik heb VEN gekocht voor 77K sat, is nu 58 :+
Ai, dat is helemaal niet lekker
RickvN schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:39:
[...]

Over een maand lach je over die sats.

*hoop ik :)
Kan niet anders ;)

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:34
Ik heb een goede munt gevonden, kun je vrijwel overal mee betalen.

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

[...]

Je moet ook geld hebben op het juiste moment he ;)

Ik had geluk: Stellar steeg plots, die heb ik met 20% winst verkocht en ICON haperde op dat moment rond de $7,50. Dus heb ik met dat geld ICON gekocht. Ik hoop hier ook zo'n 20% op te pakken woensdag.

• powercoaster
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:42:
[...]

Dat is/was gewoon een prima prijs hoor. Het 'nadeel' is dat de waarde van ETH 20% is gestegen de afgelopen 24u, dit corrigeert zich wel weer. Mocht je nu €100,- inleggen en dan ETH > VEN kopen, ben je ongeveer even duur uit als vorige week.

Lesson learned: Wat ETH/BTC achter de hand houden in de toekomst. Die kunnen natuurlijk ook gewoon stijgen (al denk je van niet de afgelopen weken).
Achteraf had ik het een paar uur later gelijk moeten verkopen op 73K en dan in het weekend ETH aanhouden. Maar goed, mijn glazen bol weigert dienst :+

• AFCAjax
Ik heb nu ook dat het probleem dat ik niet genoeg BTC'tjes heb, zit vast in Stellar en een klein gedeelte in VEN. Wil van Stellar af als hij 5,3K hit, daarmee verhoog ik mijn VEN positie, en vul de rest aan met ICX.

Dan ga ik alleen nog maar 50/50 spelen in alts.

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:40
[...]

Zo werkt het blijkbaar hier (en overal). De ene week is het shitcoin dit en dat, de andere week wordt diezelfde munt de hemel in geprezen.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:33
[...]

Mag ik ook lid worden?
Ik dacht lekker in een 'dip' ADA te kopen op 0.00056 ETH.
Hij heeft vanaf toen inmiddels het laagste punt punt van heel de maand bereikt :+

• Ypuh
AFCAjax schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:49:
Ik heb nu ook dat het probleem dat ik niet genoeg BTC'tjes heb, zit vast in Stellar en een klein gedeelte in VEN. Wil van Stellar af als hij 5,3K hit, daarmee verhoog ik mijn VEN positie, en vul de rest aan met ICX.

Dan ga ik alleen nog maar 50/50 spelen in alts.
Zelfde probleem hier. Dat traden is pairs vind ik eigenlijk maar helemaal niets.

Ik wil ook graag wat flexibeler zijn om op een nieuwe kans in te springen. ETH en BTC zijn daar alleen ook niet stabiel genoeg voor (ETH +20% vandaag, waardoor ik mijn alts met 'verlies' zou moeten verkopen). Bij fiat loop je het risico dat je de stijging mist.

Denk dat ik uiteindelijk toch maar voor 25-30% aan ETH in mijn PF kies straks.

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23
Verdomme wanneer gaat alles eens naar de moooonnnn. Nog even en we gaan de dalingen weer rechtvaardigen met het zogenaamde excuus dat het door de futures komt ergens in 2021 en omdat het zomervakantie is in Korea en mijn nichtje deze week altijd op de kat past en omdat er morgen voetbal op tv is en omdat het allemaal al naar de moon is gegaan in 1999 blablablabla. Welk excuus er ook was of is, de moon is steeds verder weg.

Ik. Wil. Over. Die. 600. Miljard. Marktcab. Heen. En. Nooit. Meer. Terug.

Ok? Akkoord? Deal? Mooi! Let's go!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Vanaf morgen als het goed is weer meer volume vanuit Zuid-Korea; een bizarre hoeveelheid van 3 miljoen mensen (1/17 van populatie) heeft zich keurig geregistreerd bij lokale exchanges en voldaan aan KYC-vereisten op last van Zuid-Koreaanse toezichthouders. Zou zomaar stukje extra inkoopkracht kunnen ontstaan.

https://twitter.com/CryptoOfKorea/status/957813712294903808

• AFCAjax
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:58:
Verdomme wanneer gaat alles eens naar de moooonnnn. Nog even en we gaan de dalingen weer rechtvaardigen met het zogenaamde excuus dat het door de futures komt ergens in 2021 en omdat het zomervakantie is in Korea en mijn nichtje deze week altijd op de kat past en omdat er morgen voetbal op tv is en omdat het allemaal al naar de moon is gegaan in 1999 blablablabla. Welk excuus er ook was of is, de moon is steeds verder weg.

Ik ben ook wel een beetje klaar met dit saaie gezeik.

• powercoaster
Kom voor VEN de volgende TA tegen, lijkt er op dat de komende uren belangrijk zijn. Blijven we in het stijgende kanaal (groene lijnen) of gaan we verder in de dalende trend (donker blauw).
https://www.tradingview.c...-trading-within-channels/

Mochten we binnen het stijgende kanaal blijven, kunnen we een mooie stijging naar boven verwachten de komende dagen: https://www.tradingview.c...TH/zYUVC8OX-VEN-ETH-Long/

[ Voor 24% gewijzigd door powercoaster op 29-01-2018 14:05 ]

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:58:

Het is de schuld van het WK voetbal. En Trump.

• gabn88
Rookert25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:01:
Vanaf morgen als het goed is weer meer volume vanuit Zuid-Korea; een bizarre hoeveelheid van 3 miljoen mensen (1/17 van populatie) heeft zich keurig geregistreerd bij lokale exchanges en voldaan aan KYC-vereisten op last van Zuid-Koreaanse toezichthouders. Zou zomaar stukje extra inkoopkracht kunnen ontstaan.

Of ze willen hun geld graag uit de BTC hebben...

• Rookert25
gabn88 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:04:
[...]

Of ze willen hun geld graag uit de BTC hebben...
Allemaal naar NEO of VEN hoop ik :)

• NotSoSteady
In de tussentijd kunnen we nogmaals genieten van deze geweldige creatie.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:18
Rookert25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:01:

Wordt dat inderdaad nieuw geld, of zijn dat allemaal mensen die nog geld in crypto hebben zitten en zich dus nu verplicht moeten registeren om dat er nog uit te kunnen halen?

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:44
sh4d0wman schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:30:
[...]

Je zou overal een klein percentage af kunnen snoepen en wellicht Monero toevoegen. Mocht men opeens massaal privacy kriebels krijgen dan heb je dat afgedicht in je portfolio. :) LTC ben ik persoonlijk niet zo'n fan van dus die zou als eerste sneuvelen :+
Dank voor de tip! Op zich ben ik het eens over LTC, echter zou ik dan liever een moment zoeken waarop ICX en NEO wat lager staan, om mijn aandeel daarin te vergroten. Mijn initiële bedrag is niet zo groot, dus maar een klein deel in Monero zal mij ook niet erg veel opleveren denk ik.
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:32:
[...]

Ik zou het voorlopig lekker zo houden. Misschien nog 5% BTC en ETH inleveren om 5% VEN/ICX/NEO erbij te nemen als de prijzen gunstig zijn. Met name VEN/ETH is nu aantrekkelijk geprijsd, ICX zal nog wel stijgen en daarna een correctie krijgen. NEO staat nu al redelijk hoog.

Overall heb je naar mijn mening een solide PF. Geen gigantische risico's, maar je profiteert wel over de hele linie mee als de markt aantrekt. Een +100 of 200% in een week zal er niet inzitten, maar dat levert ook alleen maar stress op.
Dank :). Mijn enige verandering waar ik nog aan denk is inderdaad om iets meer in NEO en ICX te steken vanuit de grote munten. VEN doe ik nu even niet, omdat ik daar al aardig wat in heb zitten en ik dan wel erg afhankelijk wordt van de koers van VEN.

Wanneer de tijd daar is en NEO/ICX gunstig liggen om in te kopen zal ik wat van mijn grotere munten daarin steken!

Het geeft mij in ieder geval al wat vertrouwen dat jullie beiden niet mijn PF afschieten ;)

• gabn88
13 Theta Token Theta Token THETA $243.987.000 $0,263517 64,74%
20 Viberate Viberate VIB $196.342.000 $0,491693 48,41%
9 IOStoken IOStoken IOST $132.167.000 $0,066517 95,15%
26 adToken adToken ADT $17.647.400 $0,152731 45,99%
23 Trinity Network Credit Trinity Network Credit TNC $15.488.600 $0,346940 47,66%
28 Lunyr Lunyr LUN $14.878.500 $46,08 45,16%
17 Populous Populous PPT $10.777.400 $67,94 57,38%
10 Aeternity Aeternity AE $6.586.490 $2,95 87,88%
12 LightChain LightChain LIGHT $5.631.020 $0,006829 68,76%
21 Yee Yee YEE $4.759.280 $0,042816 48,24%
3 Scry.info Scry.info DDD $4.388.010 $0,414185 182,51%
8 Profile Utility Token Profile Utility Token PUT $3.979.200 $2,64 95,96%
25 Primas Primas PST $3.160.570 $0,588424 46,38%
22 FairGame FairGame FAIR $2.485.450 $0,069269 47,74%
27 Molecular Future Molecular Future MOF $1.885.380 $0,454092 45,35%
19 Asch Asch XAS $1.782.800 $1,44 52,17%
18 IPChain IPChain IPC $1.608.250 $1,06 56,37%

Dit zijn de 7 grootste stijgers van afgelopen week, allemaal minimaal met een volume van $1.000.000 per 24 uur. Sommige zijn x2 of meer gegaan, maar minimaal 40% in de plus. Wat mij opvalt is dat hier bijna niet over deze coins gepraat wordt? Niet interessant?

• NotSoSteady
gabn88 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:07:
13 Theta Token Theta Token THETA $243.987.000 $0,263517 64,74%
20 Viberate Viberate VIB $196.342.000 $0,491693 48,41%
9 IOStoken IOStoken IOST $132.167.000 $0,066517 95,15%
26 adToken adToken ADT $17.647.400 $0,152731 45,99%
23 Trinity Network Credit Trinity Network Credit TNC $15.488.600 $0,346940 47,66%
28 Lunyr Lunyr LUN $14.878.500 $46,08 45,16%
17 Populous Populous PPT $10.777.400 $67,94 57,38%
10 Aeternity Aeternity AE $6.586.490 $2,95 87,88%
12 LightChain LightChain LIGHT $5.631.020 $0,006829 68,76%
21 Yee Yee YEE $4.759.280 $0,042816 48,24%
3 Scry.info Scry.info DDD $4.388.010 $0,414185 182,51%
8 Profile Utility Token Profile Utility Token PUT $3.979.200 $2,64 95,96%
25 Primas Primas PST $3.160.570 $0,588424 46,38%
22 FairGame FairGame FAIR $2.485.450 $0,069269 47,74%
27 Molecular Future Molecular Future MOF $1.885.380 $0,454092 45,35%
19 Asch Asch XAS $1.782.800 $1,44 52,17%
18 IPChain IPChain IPC $1.608.250 $1,06 56,37%

Dit zijn de 7 grootste stijgers van afgelopen week, allemaal minimaal met een volume van $1.000.000 per 24 uur. Sommige zijn x2 of meer gegaan, maar minimaal 40% in de plus. Wat mij opvalt is dat hier bijna niet over deze coins gepraat wordt? Niet interessant?
Iedereen heeft het denk ik wel gehad met die shitcoins.

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
NotSoSteady schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Iedereen heeft het denk ik wel gehad met die shitcoins.
Trinity :9~

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Trinity staat op mijn lijstje om te bekijken, ik heb ook al een KuCoin account aangemaakt om die eventueel daar te kopen.

Van de rest heb ik nog nooit gehoord.

• Bmfd
gabn88 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:07:
(...)

Zo uit mijn hoofd heb ik Theta, Viberate, IOST, Trinity en PPT hier voorbij zien komen. Lang niet alles, maar toch een redelijk aantal. Er zijn zoveel coins op de markt, het gaat je nooit lukken om alle grote stijgingen mee te pakken en het heeft geen zin om al die pumps te gaan achtervolgen.

• pirodr01
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:12:
[...]

Zo uit mijn hoofd heb ik Theta, Viberate, IOST, Trinity en PPT hier voorbij zien komen. Lang niet alles, maar toch een redelijk aantal. Er zijn zoveel coins op de markt, het gaat je nooit lukken om alle grote stijgingen mee te pakken en het heeft geen zin om al die pumps te gaan achtervolgen.
Inderdaad...wat daarnaast ook van belang is, is het volume...een munt kan procentueel wel gestegen zijn, maar als er maar heel weinig volume is, geeft dat een vertekend beeld.

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:18

flessuh

Set sail for fail!

ik zag een aantal pagina's terug dat de exchanges in Korea morgen weer open gaan. Bestaat het risico niet dat een groot aantal Koreanen juist gaat dumpen door wat er gebeurt is?

https://www.dutchsolarboat.com

• pirodr01
flessuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:14:
ik zag een aantal pagina's terug dat de exchanges in Korea morgen weer open gaan. Bestaat het risico niet dat een groot aantal Koreanen juist gaat dumpen door wat er gebeurt is?
Dat risico bestaat idd...afgaande op de populariteit van crypto in SK ga ik daar persoonlijk niet vanuit, maar het is mogelijk ja.

• Rookert25
Hopelijk shitcoins dumpen en goede coins terughalen. :)

• Stevie_
Zeker mogelijk. Maar er is van alles mogelijk. Bv dat USDT in elkaar klapt. Of dat Binance wordt gehackt. Boeiend, we zien het wel :).

• powercoaster
Voor de liefhebber: Nog 10 uur en 40 minuten tot Korea weer mee doet; https://www.stockmarketclock.com/exchanges/krx/trading-hours

• Joest-J
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-10 11:22
Wordt er nu niet gehandeld op de Korea exchanges??

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:18

flessuh

Set sail for fail!

Rookert25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Hopelijk shitcoins dumpen en goede coins terughalen. :)
Nou ja, ik weet een bepaalde coin die sommigen als shitcoin zien waar volgens mij 20-25% van in Korea getrade werd dus ik maak me wel wat zorgen ja :+

https://www.dutchsolarboat.com

• Stevie_
Is er ook ergens een soort van formele bron die dit bevestigd?

• pirodr01
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Weet niet of het enkel FUD is, maar op Reddit:

[–]eionjrpRedditor for 14 days. 1 punt 31 minuten geleden

hate to tell you some bad news, but since most you guys are not accurate with korean news, i’ll tell you this: korean exchanges and banks are working on accepting new registrations and fiat deposits. However, it will unlikely begin tomorrow. It will take more time. So, don’t get too excited for tomorrow.

• powercoaster
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Goede vraag, ik zit even te zoeken, maar kom eigenlijk niet verder dat vanaf morgen anonieme stortingen niet meer toegestaan zijn. Over een sluiting zie ik eigenlijk niks.

https://www.reuters.com/a...nk-accounts-idUSKBN1FC069

https://www.telegraaf.nl/...crypto-verkoop-aan-banden

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
NotSoSteady schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:45:
Pas op, dat is een enorm piramidespel.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• pirodr01
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Goede vraag, ik zit even te zoeken, maar kom eigenlijk niet verder dat vanaf morgen anonieme stortingen niet meer toegestaan zijn. Over een sluiting zie ik eigenlijk niks.

Dit ziet er wel hoopvol uit;

• Stevie_
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:27:
[...]

Ah, thx, dat zijn redelijke formele communicatiebronnen :).

Lijkt me goed dat, voordat we countdowns en allemaal scenario's wat er wel of niet allemaal gaat gebeuren als Korea dit of blabla, met enkel als bron Reddit of andere dom informele communicatiebron, zoveel mogelijk achterwege laten of in ieder geval de 'fud-potentie' benoemen? Best irritant namelijk.

• miicker
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:45:
Heb er een paar van, maar ik vind de koers te veel schommelen en daardoor te risicovol om deze te HODL'en. Alles wat ik van deze munt binnen krijg steek ik daarom in andere crypto.

• powercoaster
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Heb er een paar van, maar ik vind de koers te veel schommelen en daardoor te risicovol om deze te HODL'en. Alles wat ik van deze munt binnen krijg steek ik daarom in andere crypto.
Bovendien klopt die kaart niet meer die er op staat :+

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:36:
[...]

Ah, thx, dat zijn redelijke formele communicatiebronnen :).

Lijkt me goed dat, voordat we countdowns en allemaal scenario's wat er wel of niet allemaal gaat gebeuren als Korea dit of blabla, met enkel als bron Reddit of andere dom informele communicatiebron, zoveel mogelijk achterwege laten of in ieder geval de 'fud-potentie' benoemen? Best irritant namelijk.
De handel in Korea loopt gewoon door.
Één van de grootste coins is Ripple XRP zoals je kunt zien wordt meer dan de helft van het volume in KRW gedaan op Koreaanse exchanges.
Als de handel stil zou liggen gaan er honderden miljoenen euro's per dag minder om. Dat is niet zo.

• AFCAjax
miicker schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Echt een shitcoin. Waar is Gulden?

• miicker
  • Niet online
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Bovendien klopt die kaart niet meer die er op staat :+
True, en als je kijkt naar het koersverloop t.a.v. BTC is het echt dramatisch. 5 jaar terug kon je van 1 van deze munten nog 1 BTC kopen, tegenwoordig koop je er nog niet 0,000001 BTC meer voor.. Slechte ROI dus

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 07:21
/sfeerspons mode aan
Overigens moeten we denk ik ook hier even goed lezen en/of wat er begrijpen wat er nou daadwerkelijk staat te gebeuren. Want ik lees o.a. hier veel enthousiasme over dat er 'iets groots' staat te gebeuren in Korea en we waarschijnlijk veel groene cijfers gaan zien.

Maar van wat ik gechecked heb (met translate) van de artikelen op Koreaanse nieuws sites is het eigenlijk niet meer dat er een soort van bankaccounts die nu gekoppeld zijn aan een eigenaar. Dit zodat er minder in de anonimiteit gehandeld kan worden. Voor de iedereen die al op het puntje van zijn stoel zat omdat de koersen omhoog zouden moeten schieten zou ik de verwachtingen wel enigzins willen temperen. Voordat we hier straks allemaal teleurgestelde reacties zien.
/off

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
AFCAjax schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Echt een shitcoin. Waar is Gulden?
Sinds 2007 een waardeloze paper wallet, daarvoor een paar jaar stabiel.

• HoppyF
BertP schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:52:
[...]

/sfeerspons mode aan
Overigens moeten we denk ik ook hier even goed lezen en/of wat er begrijpen wat er nou daadwerkelijk staat te gebeuren. Want ik lees o.a. hier veel enthousiasme over dat er 'iets groots' staat te gebeuren in Korea en we waarschijnlijk veel groene cijfers gaan zien.

Maar van wat ik gechecked heb (met translate) van de artikelen op Koreaanse nieuws sites is het eigenlijk niet meer dat er een soort van bankaccounts die nu gekoppeld zijn aan een eigenaar. Dit zodat er minder in de anonimiteit gehandeld kan worden. Voor de iedereen die al op het puntje van zijn stoel zat omdat de koersen omhoog zouden moeten schieten zou ik de verwachtingen wel enigzins willen temperen. Voordat we hier straks allemaal teleurgestelde reacties zien.
/off
Klopt.
Het is paniek om niets want de Koreaanse overheid wil alleen geen anonieme accounts. Je kunt daar dus gewoon blijven handelen als je rekeningnummer en ID bekend zijn. Vrij normaal dus.
Witwassen wil men niet faciliteiten en dat zou overal zo moeten zijn.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:58
Vraagje: op 1 februari ga ik, waarschijnlijk, deelnemen aan een nieuwe ICO waarbij je na KYC, etherium moet verzenden naar een bepaald adres. Nu heb ik inmiddels een adres via Myetherwallet aangemaakt maar nu vraag ik mij af hoe werkt dat nu precies met een nieuwe ico? Accepteert MEW alle nieuwe tokens vanzelf? Hoe gaat zoiets in zijn werk? Het is mijn eerste ICO, vandaar.

Zero.

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:05:
Vraagje: op 1 februari ga ik, waarschijnlijk, deelnemen aan een nieuwe ICO waarbij je na KYC, etherium moet verzenden naar een bepaald adres. Nu heb ik inmiddels een adres via Myetherwallet aangemaakt maar nu vraag ik mij af hoe werkt dat nu precies met een nieuwe ico? Accepteert MEW alle nieuwe tokens vanzelf? Hoe gaat zoiets in zijn werk? Het is mijn eerste ICO, vandaar.
Probeer het ICO topic even, die weten er meer vanaf denk ik. (hoewel veel van die mensen hier ook wel rondhangen, maar hier sneeuwt je vraag al snel onder)

ICO Topic

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:05:
Je kunt op verschillende sites de token natracken. Bij MEW staan de meeste munten er vanzelf in. Via metamask kun je de code van de munt invoeren en dan zie je de balance in je wallet.

• Bmfd
Tokenswap van Wanchain is begonnen: https://medium.com/wancha...ins-wan-swap-554d24585c76

Nu worden de ERC20-tokens omgewisseld voor Wancoins. Waarschijnlijk komt WAN dus deze of anders volgende week op exchanges terecht. :)

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:10:
Tokenswap van Wanchain is begonnen: https://medium.com/wancha...ins-wan-swap-554d24585c76

Nu worden de ERC20-tokens omgewisseld voor Wancoins. Waarschijnlijk komt WAN dus deze of volgende week op exchanges terecht. :)
Die gaat het eerste uur de lucht in. Velen willen wanchain kopen.

• Bmfd
lighting_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:12:
[...]

Die gaat het eerste uur de lucht in. Velen willen wanchain kopen.
Dat idee heb ik ook ja. :9 Overigens is direct na de launch kopen niet slim denk ik. Er zijn mensen die bereid zijn om op de openingsdag 10$ neer te leggen, bijna X30 vanaf ICO. Ook al vind ik Wanchain een interessant project, dat is het naar mijn mening absoluut niet waard en dan pas ik. Genoeg andere projecten met veel potentie.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Dat idee heb ik ook ja. :9 Overigens is direct na de launch kopen niet slim denk ik. Er zijn mensen die bereid zijn om op de openingsdag 10$ neer te leggen, bijna X30 vanaf ICO. Ook al vind ik Wanchain een interessant project, dat is het naar mijn mening absoluut niet waard en dan pas ik. Genoeg andere projecten met veel potentie.
Snel bij proberen te zijn. Als dat lukt. :+

• GJmetal
  • Laatst online: 21-11-2021
En wanneer komt WAN dan precies op binance?

• powercoaster
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:03:
Kom voor VEN de volgende TA tegen, lijkt er op dat de komende uren belangrijk zijn. Blijven we in het stijgende kanaal (groene lijnen) of gaan we verder in de dalende trend (donker blauw).
https://www.tradingview.c...-trading-within-channels/

Mochten we binnen het stijgende kanaal blijven, kunnen we een mooie stijging naar boven verwachten de komende dagen: https://www.tradingview.c...TH/zYUVC8OX-VEN-ETH-Long/
Lijkt er sterk op dat we het stijgende kanaal gaan verlaten
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1801/363476/sc4jnMnr.jpg

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 14:53
Oeh toch nog een buy order van 70000 sat ICX er doorheen gekregen.

Nu is mijn PF mooi rond voor Q1

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:21:
[...]

Op binance zie je vaak de nieuwe coins snel de lucht in schieten om vervolgens hard te dalen.
Ik zie wel hoe wanchain het gaat doen. Zelf vermoed ik een geleidelijke daling in de dagen erop.

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
GJmetal schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:24:
En wanneer komt WAN dan precies op binance?
Dat wil ik ook wel weten. Bij de release gelijk voor 10k kopen en een uur later voor 30k verkopen. Daarna rustig kijken wanneer hij dropt zodat ik hem weer kan inkopen..

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 14:53
powercoaster schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:26:
[...]

Lijkt er sterk op dat we het stijgende kanaal gaan verlaten
[afbeelding]
Juist, het kan dus beide kanten opgaan zoals bij elke munt :+

• Bmfd
Danny.G schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:22:
[...]

Snel bij proberen te zijn. Als dat lukt. :+
Gaat je nooit lukken, ik zou het niet eens proberen. Bots pikken het zoveel sneller op. Ik denk dat het best aannemelijk is dat Wan als eerste op Binance komt:

https://www.reddit.com/r/..._trading_on_pivx_listing/

Waarschijnlijk kwam dit door de API waar PIVX al ~20 minuten voor de aankondiging in voor kwam. Dat is al vaker gebeurd (of het is insider trading) en zal waarschijnlijk ook weer met Wan gebeuren. Erg lastig om daar dan nog tussen te komen. :)

• HoppyF
Ripple XRP is voorzichtig aan het opkrabbelen en boekt tov de BTC toch een bescheiden winst.
Hopelijk gaat dit ook eens doorzetten vandaag.
https://www.moonstats.com/xrp

• powercoaster
aaaido schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Juist, het kan dus beide kanten opgaan zoals bij elke munt :+
Ik wilde bijna zeggen, het is net als het weer, alhoewel ik de temperatuur hier voorlopig niet naar winterse waarden zie dalen. Dan maar winter in mijn portfolio ;)

[ Voor 5% gewijzigd door powercoaster op 29-01-2018 15:37 ]

• Ypuh
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:32: Bots pikken het zoveel sneller op.
Njah, die bots zijn zo oneerlijk snel. Het moment dat jij met je muis boven de sell order knop hangt, is die bot er alweer over/onderdoor gegaan. Hoe dat mogelijk is, geen idee, maar kan strontvervelend zijn ben ik achter gekomen 8)7

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:59

BLACKfm

O_o

HoppyF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:35:
Ripple XRP is voorzichtig aan het opkrabbelen en boekt tov de BTC toch een bescheiden winst.
Hopelijk gaat dit ook eens doorzetten vandaag.
https://www.moonstats.com/xrp
Over de afgelopen 2 weken is er anders vrij weinig veranderd, dus tot zover dat 'opkrabbelen'...
Pagina: 1 ... 40 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)