Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.888 views

Onderwerpen

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-11 14:53
Als VEN nog verder daalt (zeg 45k sat) dan is dat nog steeds niet zo raar imo. Ven is een goed product maar is wel enorm gehypet de afgelopen weken/maanden. De explosieve stijging voor het laatste event resulteerde in een anti-climax omdat men verwachtte dat VEN juist ging stijgen na de presentatie echter was deze stijging al voltooid door de hype. Er zullen dan ook veel mensen zijn die VEN kopen of verkopen adv de hype.

Dat VEN nog wat zal dalen maakt mij persoonlijk niet zoveel uit aangezien ik persoonlijk echt geloof in het product en dus ook veel meer groei verwacht. Jammere is dan weer wel dat ik wellicht iets te vroeg heb bijgekocht. Mrja dat is het spel.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
aaaido schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:51:
Als VEN nog verder daalt (zeg 45k sat) dan is dat nog steeds niet zo raar imo. Ven is een goed product maar is wel enorm gehypet de afgelopen weken/maanden. De explosieve stijging voor het laatste event resulteerde in een anti-climax omdat men verwachtte dat VEN juist ging stijgen na de presentatie echter was deze stijging al voltooid door de hype. Er zullen dan ook veel mensen zijn die VEN kopen of verkopen adv de hype.

Dat VEN nog wat zal dalen maakt mij persoonlijk niet zoveel uit aangezien ik persoonlijk echt geloof in het product en dus ook veel meer groei verwacht. Jammere is dan weer wel dat ik wellicht iets te vroeg heb bijgekocht. Mrja dat is het spel.
Koop je meer bij

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:34
BLACKfm schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:40:
[...]

Over de afgelopen 2 weken is er anders vrij weinig veranderd, dus tot zover dat 'opkrabbelen'...
Ligt er aan over welke periode je kijkt.
Ik zei ook voorzichtig en bescheiden, ik heb het niet over een enorme stijging.
https://coinlib.io/compare/2018-01-17/XRP/BTC/VEN

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11 18:58
Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:32:
[...]

Gaat je nooit lukken, ik zou het niet eens proberen. Bots pikken het zoveel sneller op. Ik denk dat het best aannemelijk is dat Wan als eerste op Binance komt:

https://www.reddit.com/r/..._trading_on_pivx_listing/

Waarschijnlijk kwam dit door de API waar PIVX al ~20 minuten voor de aankondiging in voor kwam. Dat is al vaker gebeurd (of het is insider trading) en zal waarschijnlijk ook weer met Wan gebeuren. Erg lastig om daar dan nog tussen te komen. :)
Yep. WAN zal snel stijgen in het begin vermoed ik, veel mensen hebben hem gemist en willen hem alsnog hebben. Dus eerst even een stevige pump en daarna hopelijk wat afzwakken en terug naar een lagere koers zou mij aannemelijk lijken.

Hopelijk dan.. :P

• Tjibmeister
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-11 16:11
Heb op Steemit de grafiekjes van februari van de afgelopen jaren geplaatst. Die zien er ook elk jaar weer vergelijkbaar uit: Grafiekjes februari

Verwachten jullie weer een vergelijkbaar scenario?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-11 22:06
Tjibmeister schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:25:
Heb op Steemit de grafiekjes van februari van de afgelopen jaren geplaatst. Die zien er ook elk jaar weer vergelijkbaar uit: Grafiekjes februari

Verwachten? Nee. Hopen? Ja natuurlijk!! :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Isaya
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:50

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik hoop er van harte op!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 11:58

Voorzichtige maar gestage groei van 10 tot 20%? Ik teken ervoor.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:34
Als er veel mensen denken dat februari weer beter word en er naar gaan handelen dan zou het zomaar kunnen kloppen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 22:00
Pôh. Nu zakt VEN wel echt diep :-(
Krijg bijna de neiging om ICX te verkopen met verlies..

Must resist.. want mij kennende piekt ICX daarna direct 😂

• lighting_
  • Laatst online: 04-11 12:50
smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:43:

Valt wel mee. Maar is nu wel in een dalende trend. Eens kijken of het onder de 6 dollar komt.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31

Ik hoop dat m'n buy order op 55k en een beetje getikt wordt vandaag :D

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Voor degene waar de app van Binance het nog niet doet..
Instellingen aanpassen naar verenigd koninkrijk op de iphone zelf.

Dan doet ie het weer :)

• zorss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08 12:41

VEN staat nog steeds op X3 (kijkende naar het begin van deze maand)..

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:48
NEO is langzaam aan het groeien, elke dag een paar procent. best lekker.
Nog iets van 20% en dan zitten we weer op de ATH $196.85

• smoken
zorss schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:49:
[...]

VEN staat nog steeds op X3 (kijkende naar het begin van deze maand)..
Snap ik en wat dat betreft natuurlijk super!
Maar als persoonlijk ijkpunt gebruik ik toch echt mijn aankoop waarde

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:48
Cogy schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:48:
Voor degene waar de app van Binance het nog niet doet..
Instellingen aanpassen naar verenigd koninkrijk op de iphone zelf.

Dan doet ie het weer :)
Om die Binance app te gebruiken moet je een device certificaat installeren toch, waarmee allerlei permissies gegeven worden op je device?

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Snap ik en wat dat betreft natuurlijk super!
Maar als persoonlijk ijkpunt gebruik ik toch echt mijn aankoop waarde
Ik ben wel benieuwd waar het dippen ophoudt haha. Ik denk dat 50K echt de bodem is, maar wie weet.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
AFCAjax schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:52:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar het dippen ophoudt haha. Ik denk dat 50K echt de bodem is, maar wie weet.
Tenzij ETH ineens hele gekke dingen gaat doen, verwacht ik ook niet onder maar wel tot de 50k te komen.

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
rvdlaar schreef op maandag 29 januari 2018 @ 16:51:
[...]

Om die Binance app te gebruiken moet je een device certificaat installeren toch, waarmee allerlei permissies gegeven worden op je device?
Klopt

• HoppyF
[...]

Dat doe ik dus maar even niet.
Hoe weet ik of dat certificaat te vertrouwen is?
Ik begrijp niet waarom ze geen app in de app store zetten gewoon waar die hoort.
Binance heeft geld zat om een app te bekostigen.

• powercoaster
[...]

Het beste is in de gaten houden wanneer de app weer in de store te krijgen is. Af en toe zet Binance die open. Begin deze maand was hij even beschikbaar en daarmee heb ik geen enkel probleem. Terwijl die van de website wel problemen oplevert.
De url is https://itunes.apple.com/app/binance-crypto/id1298387631 (maar is nu dus niet beschikbaar).

Let op: Download niet de Binance HODL app, deze is niet van Binance!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Sam2013 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:17:
[...]

Hoeveel heb je gekocht man haha dat ding knalt omhoog..... Ik zat er net voor hihi😉

Klein tipje. Na icx knalt altijd aion omhoog. Zijn met elkaar verbonden. Icx staat hoog. Aion laag. Just my 2 cents.
Die AION was echt een goeie koop zeg :9

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-11 17:42
Hoe denken jullie over Raiblocks? Ben op een tweede run aan het wachten zodra het op Binance komt, eventueel rebrand en een nieuwe wallet krijgt. Uit eigen gebruik lijkt het momenteel DE perfecte currency...

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

untflanked schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:06:
Hoe denken jullie over Raiblocks? Ben op een tweede run aan het wachten zodra het op Binance komt, eventueel rebrand en een nieuwe wallet krijgt. Uit eigen gebruik lijkt het momenteel DE perfecte currency...
Ik wacht vol spanning, al weken :9

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

gws24

Thinking is hard!

Nee, ze laten namelijk wel weer heel toevallig de grafiek van 2014 weg. De hype de afgelopen maanden is naar mijn mening veel meer vergelijkbaar met de hype eind 2013.

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2062644.png

Dit is dus de aftermath van de 2013 bubble en de dipjes in januari 2015 en 2016 stellen niks voor :+

Edit 2: grafiek komt hier vandaan: https://medium.com/@mcase...price-theory-2eed48ecf7da. Interessant stuk over bitcoin bubbels.

[ Voor 22% gewijzigd door gws24 op 29-01-2018 17:21 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de liefhebbers, de Dag van de Crypto in de RAI, live te volgen:
YouTube: Dag van de Crypto - Amsterdam RAI - 29 en 30 Januari

Verwijderd

HoppyF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:02:
[...]

Dat doe ik dus maar even niet.
Hoe weet ik of dat certificaat te vertrouwen is?
Ik begrijp niet waarom ze geen app in de app store zetten gewoon waar die hoort.
Binance heeft geld zat om een app te bekostigen.
Had ergens gelezen dat Apple geen apps toelaat waarmee je kan traden.. Vandaar dat je dus Binance/Kucoin/.. niet kan vinden in de Apple Store.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik heb wat doms gedaan boys... niet normaal.

ik dacht dat de presale van beetoken nog open was
https://beetoken-ico.eu

scam site identiek aan de echte.. www.beetoken.com 0.5 eth overgemaakt via myetherwallet allemaal weg dus... gvd had mn hele adres balk volstaan kon het domein niet checken en alles ging even snel.
Wijze les.. dus let op met ico's!!!!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:28:

scam site identiek aan de echte.. 0.5 eth overgemaakt via myetherwallet allemaal weg dus... gvd had mn hele adres balk volstaan kon het domein niet checken en alles ging even snel.
Dat is kut voor je :'(
Misschien handig om linkjes eruit te halen ?

• aaaido

https://beetoken-ico.eu

scam site identiek aan de echte.. www.beetoken.com 0.5 eth overgemaakt via myetherwallet allemaal weg dus... gvd had mn hele adres balk volstaan kon het domein niet checken en alles ging even snel.
Jeetje das zuur

Bedankt voor het delen want dit zijn zaken die wellicht iedereen kan overkomen

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-11 20:34

....

scam site identiek aan de echte.. ... 0.5 eth overgemaakt via myetherwallet allemaal weg dus... gvd had mn hele adres balk volstaan kon het domein niet checken en alles ging even snel.
Wow, mega zuur kerel. Thnx voor de heads-up in ieder geval, maar erg balen voor jou.

• phlnoodle
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05-2024
Heb momenteel mijn investering in crypto's 50/50 verdeeld over ICX & ADA... weet dat niemand een glazen bol heeft hier maar ben aan het twijfelen om mijn ADA te ruilen voor stratus met de komende aankondigingen... graag jullie mening :)

• shakespeare
ja.. echt zuur. ik let altijd erg op met dit soort zaken, heb ook geen idee hoe ik op die site kwam. Als ik echt goed gekeken had had ik kunnen zien dat ico de 31ste in public sale ging. het overkomt je, dus zorg er alsjeblieft voor dat je 3x dubbelcheckt!!!!

Nu steek ik 2k in VEN hopelijk dat de bodem bereikt is;) hahaha

• bac0tje
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-11 11:33
phlnoodle schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:34:
Heb momenteel mijn investering in crypto's 50/50 verdeeld over ICX & ADA... weet dat niemand een glazen bol heeft hier maar ben aan het twijfelen om mijn ADA te ruilen voor stratus met de komende aankondigingen... graag jullie mening :)
Aankomende zondag is er weer een update van de roadmap van ADA. Ik zou even kijken wat het dan doet.

Maar voor de rest, ik zit ook in ADA voor de long term. Dus iets met WC eend en WC eend ;)

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 14:47
Las hier vandaag iets over dat Korea deze nacht weer op exchanges kon? Klopt dit? Wist namelijk niet dat daar iets gebanned was?

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 14:25
Geinig, had wat Poe staan. Letterlijk op het moment dat ik kijk in delta net een piek, lijkt een pump? Meteen maar verkocht, gaat echt maar om een paar euro extra, maar wou toch een kleiner portfolio dus goed moment

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:58:
Verdomme wanneer gaat alles eens naar de moooonnnn. Nog even en we gaan de dalingen weer rechtvaardigen met het zogenaamde excuus dat het door de futures komt ergens in 2021 en omdat het zomervakantie is in Korea en mijn nichtje deze week altijd op de kat past en omdat er morgen voetbal op tv is en omdat het allemaal al naar de moon is gegaan in 1999 blablablabla. Welk excuus er ook was of is, de moon is steeds verder weg.

Ik. Wil. Over. Die. 600. Miljard. Marktcab. Heen. En. Nooit. Meer. Terug.

Ok? Akkoord? Deal? Mooi! Let's go!
We weten allemaal dat het jouw schuld is met je klote Ven en Icon, als jij nu eens alles verkoopt kan het weer verder gaan moonen.

Wat moet je uberhaupt met al die cryptos, ga je trouwen ofzo?

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:05:
[...]

Wat is je doel? Ik zou gewoon Holden als je vertrouwen hebt.

Ik doe soort van 'swingtraden/daytraden' tussen 2 holdmunten. Als de ene flink stijgt zet ik een groot deel om naar de ander. Als het later andersom is wissel ik weer terug. Zo kun je eigenlijk niet nat gaan en krijg je als je het goed doet meer munten. Je bepaald steeds zelf het trademoment, dus het kan ook eigenlijk niet misgaan indien je vertrouwen hebt in een munt.
Wat een onzin zeg. 'Zo kun je eigenlijk niet nat gaan'.

Je hebt gewoon onwijs veel geluk gehad. WTC is ook wel is 50% of 100% omhoog geschoten met onverwachts nieuws. Zie het dan maar lekker terug te kopen. Je kunt de markt niet timen.

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Southern Sun schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:50:
Geinig, had wat Poe staan. Letterlijk op het moment dat ik kijk in delta net een piek, lijkt een pump? Meteen maar verkocht, gaat echt maar om een paar euro extra, maar wou toch een kleiner portfolio dus goed moment
Ze hebben net een nieuwe samenwerking aangekondigd: "Announcing Our Partnership With Digital Media Network Maven" en er komt binnenkort een nieuwe CEO. Misschien dat daarom de prijs omhoog gaat?

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
https://www.reddit.com/r/...e_signs_partnership_with/

Lijkt me een grote potentiele stap! Wellicht ook voor crypto in het algemeen

• Ypuh
rvT schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:55:
[...]

Wat een onzin zeg. 'Zo kun je eigenlijk niet nat gaan'.

Je hebt gewoon onwijs veel geluk gehad. WTC is ook wel is 50% of 100% omhoog geschoten met onverwachts nieuws. Zie het dan maar lekker terug te kopen. Je kunt de markt niet timen.
Kan mij wel vinden in zijn tactiek hoor. Wie zegt dat je per se dezelfde munt terug moet kopen wanneer je 5% winst hebt gepakt en de munt vervolgens nog 15% in waarde omhoog gaat. Dan moet je opzoek naar een nieuwe stijger.

Ergste geval is dat je een munt koopt die alleen maar daalt en moet holden, maar dat risico is er altijd. De afgelopen weken is het vrij standaard dat een munt 2-3 dagen in de lift zit en vervolgens 2-3 dagen dipt/corrigeert. Het risico is dan relatief laag, nadeel is dat je ook niet snel je PF zult verdubbelen, maar dat lukt niemand en helemaal niet als je in 10 verschillende coins investeert.

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Kan mij wel vinden in zijn tactiek hoor. Wie zegt dat je per se dezelfde munt terug moet kopen wanneer je 5% winst hebt gepakt en de munt vervolgens nog 15% in waarde omhoog gaat. Dan moet je opzoek naar een nieuwe stijger.

Ergste geval is dat je een munt koopt die alleen maar daalt en moet holden, maar dat risico is er altijd. De afgelopen weken is het vrij standaard dat een munt 2-3 dagen in de lift zit en vervolgens 2-3 dagen dipt/corrigeert. Het risico is dan relatief laag, nadeel is dat je ook niet snel je PF zult verdubbelen, maar dat lukt niemand en helemaal niet als je in 10 verschillende coins investeert.
Ik ben het eens met @rvT

Er wordt aangegeven dat er telkens swingtraders worden gedaan tussen 2 HODL-munten, dus dan moet je telkens dezelfde munt terugkopen.

Ik geloof best dat zo'n tactiek succesvol kan zijn, maar er zit natuurlijk ook een nodige dosis geluk bij. Waarom denk je dat alle ervaren traders op beurzen etc. allerlei moeilijke analyses doen als het ook op zo'n makkelijke manier zou kunnen? Omdat er op de lange termijn meer geluk dan wijsheid bij komt kijken.
Zo kun je eigenlijk niet nat gaan
Je bepaald steeds zelf het trademoment, dus het kan ook eigenlijk niet misgaan indien je vertrouwen hebt in een munt.
Sorry, maar zo makkelijk is het gewoon echt niet. Het wordt hier afgedaan als een zekerheid en die bestaan er absoluut niet, al helemaal niet in crypto. Dat iets op de korte termijn werkt, zegt niet dat het op de lange termijn ook blijft werken. Je kunt de markt niet timen.

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Die AION was echt een goeie koop zeg :9
Haha nou Ik zie het maar positief in. Icx verkocht op 9.85 en aion gekocht op 5.45.
Maar de dag is nog niet om he😉 sterker nog bijgekocht op 5.10 rond half 5.

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:23
DarkShadow schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:53:
[...]

We weten allemaal dat het jouw schuld is met je klote Ven en Icon, als jij nu eens alles verkoopt kan het weer verder gaan moonen.

Wat moet je uberhaupt met al die cryptos, ga je trouwen ofzo?
Nee ik wil een Lamborghini enzo, liefst twee. En het liefst volgebde week. Verdomme. Ik heb net FUN verkocht, mooie dikke rode streep, koop die dan want moon!

• Ypuh
Tjah, het is een beetje vergelijkbaar met elke keer op rood inzetten en je inzet verdubbelen als je verliest. Er komt alleen een moment dat je geen geld meer hebt (ofwel, één van de twee stijgt niet meer nadat je je kleine winstmarge gepakt hebt).

Voordeel in cryptoworld is dat je ervoor kunt kiezen om over te stappen naar een andere munt? Zo lang je het bij de 'steady' coins houdt (ICX/BTC/ETH/VEN/NEO) zul je nooit alles in 1x kwijt raken lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 29-01-2018 18:38 ]

• rvT

rvT

Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:11:
[...]

Been there, done that. Je gaat het echt niet winnen van de markt. Sowieso waardeloos om 5% winst te pakken in crypto. Daytrading is echt maar aan een handjevol mensen besteed, en de mensen die het kunnen hebben genoeg geld om een koers te kunnen beïnvloeden. Grappig dat je nu beweert dat de koers altijd omhoog gaat. Je kunt de markt niet timen: De markt gaat net zo makkelijk ook weer naar beneden.

Holden blijft de strategie voor vrijwel iedereen hier om het maximale rendement te behalen.

Ik heb ooit 2.200.000 Stellar in mijn bezit gehad, ook heb ik ooit 4824 NEO in mijn portefeuille mogen hebben, een ander moment had ik 37.000 VEN in mijn bezit, terwijl ik ook ooit 24.000 Stratis heb getrade.

Gelukkig heb ik de laatste maanden wel gehold waardoor ik eindelijk vermogen ben op gaan bouwen. Maar elke keer die 5% pakken gaat je echt niet rijk maken. Sterker nog, grote kans dat je kei hard op je bek gaat waardoor jouw geld simpelweg naar andere mensen gaat.

• Bmfd
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:37:
Tjah, het is een beetje vergelijkbaar met elke keer op rood inzetten en je inzet verdubbelen als je verliest. Er komt alleen een moment dat je geen geld meer hebt (ofwel, één van de twee stijgt niet meer nadat je je kleine winstmarge gepakt hebt).

Voordeel in cryptoworld is dat je ervoor kunt kiezen om over te stappen naar een andere munt? Zo lang je het bij de 'steady' coins houdt (ICX/BTC/ETH/VEN/NEO) zul je nooit alles in 1x kwijt raken lijkt me.
Ja, maar nu zeg je het zelf al: het is dan gewoon gokken, terwijl het wordt afgedaan als een zekerheid.

https://www.reddit.com/r/..._trading_this_past_month/

Lees dat stuk eens. Dat is iemand die in een bullmarket een beetje is gaan prutsen en er bakken met geld mee heeft verdiend en dacht dat die het allemaal heel goed wist om het allemaal net zo makkelijk kwijt te raken toen de koers wat minder voorspelbaar werd. Imo overschatten veel 'daytraders' zich net zo erg als die kerel en is het gewoon op goed geluk trades maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bmfd op 29-01-2018 18:45 ]

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
miikebtc schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:11:
https://www.reddit.com/r/...e_signs_partnership_with/

Lijkt me een grote potentiele stap! Wellicht ook voor crypto in het algemeen
Een affiliate heeft een partnership gesloten.....
Wel een kleine nuance.

Daarnaast, wat die partnership nou is, of wat een partnership uberhaubt is is ook bizar vaag natuurlijk.

Als ik vandaag een bedrijfje start heb ik ook een partnership met de ABN Amro, en de Nederlandste Staat. Ga ik op de koffie bij mijn oude baas en maken we een fotootje dat hij een intentie-verklaringkje ondertekend dat ie openstaat om af en toe te adviseren, heb ik een partnership met een multi-billion dollar company te pakken.

Dus tja... korreltje zout.
This agreement between Citylink and China Telecom Zhangzhou is a start for a series of mutually beneficial cooperation projects in communication services, resource sharing, IoT ecosystem services, IoT industry applications and other areas. The partners will bring into full play the advantages, rich experience and resources in their respective industry fields, enhance competitiveness in their respective markets and further promote informatization of enterprises and implementation of IoT in Zhangzhou.
Proest :+ Standard mumbo-jumbo waarin veel woorden staan, maar niks concreets afgesproken wordt. :z

[ Voor 27% gewijzigd door armageddon_2k1 op 29-01-2018 18:47 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Slux
  • Niet online
rvT schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:40:
[...]

Been there, done that. Je gaat het echt niet winnen van de markt. Sowieso waardeloos om 5% winst te pakken in crypto. Daytrading is echt maar aan een handjevol mensen besteed, en de mensen die het kunnen hebben genoeg geld om een koers te kunnen beïnvloeden. Grappig dat je nu beweert dat de koers altijd omhoog gaat. Je kunt de markt niet timen: De markt gaat net zo makkelijk ook weer naar beneden.

Holden blijft de strategie voor vrijwel iedereen hier om het maximale rendement te behalen.

Ik heb ooit 2.200.000 Stellar in mijn bezit gehad, ook heb ik ooit 4824 NEO in mijn portefeuille mogen hebben, een ander moment had ik 37.000 VEN in mijn bezit, terwijl ik ook ooit 34.000 Stratis heb getrade.

Gelukkig heb ik de laatste maanden wel gehold waardoor ik eindelijk vermogen ben op gaan bouwen. Maar elke keer die 5% pakken gaat je echt niet rijk maken. Sterker nog, grote kans dat je kei hard op je bek gaat waardoor jou mensen simpelweg naar andere mensen gaat.
Het is voor iedereen anders, Holden gaat voor mij slechter dan daytraden en Ik pak regelmatig 5% winst, het gaat mij toch vrij goed af.
Ik vind het dan een beetje rare opmerking dat 5% winst pakken waardeloos is in crytpo 8)7
winst is winst

Voor de rest mee eens hoor ;) de markt is niet te timen, net als je denkt een patroon te zien en daar op in wilt spelen ben je vaak al te laat

• shakespeare
zo net nog even 350 VEN gekocht op 58k ongeveer.. hopelijk is dit de bodem en gaan we omhoog.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Dag van de Crypto

[ Voor 32% gewijzigd door New Yorker op 29-01-2018 18:52 ]

Weg

• rvT

rvT

//

[ Voor 99% gewijzigd door rvT op 29-01-2018 18:57 ]

• HoppyF
Slux schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:49:
[...]

Het is voor iedereen anders, Holden gaat voor mij slechter dan daytraden en Ik pak regelmatig 5% winst, het gaat mij toch vrij goed af.
Ik vind het dan een beetje rare opmerking dat 5% winst pakken waardeloos is in crytpo 8)7
verwent kreng :+ winst is winst

Voor de rest mee eens hoor ;) de markt is niet te timen, net als je denkt een patroon te zien en daar op in wilt spelen ben je vaak al te laat
Je bent wel een uitzondering denk ik.
Daytraden is niet eenvoudig.
Dat wil niet zeggen dat het niet kan want dat is wel zo het is alleen niet geschikt voor iedereen en ook niet iets wat je "even" tussen de bedrijven door doet.
5% winst is prima want het hoeft niet altijd 30% te zijn. De kansen op een klein beetje winst zijn groter dan op veel winst.
Het HODL-en is dus wel nuttig al blijft het wel interessant dagelijks even te kijken wat de koersen doen.
Meer nieuwsgierigheid dan echt nuttig moet ik er wel eerlijk bij zeggen.
Ik ben ook maar een beginner op de crypto markt, de aandelen markt ken ik wel en daar ben ik al lang een HODL-er en kijk daar soms tijden niet naar. Het gaat daar echt om de lange termijn en daar bedoel ik mee jaren. In de crypto markt is een week al lang zo lijkt het.

• Slux
  • Niet online
rvT schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:56:
[...]

En hoelang zit je al in crypto als ik vragen mag?
Een jaartje echt actief aan het handelen in crypto en dan gemiddeld +-12 uur per dag met af en toe een paar weken rust, daarvoor wel een hoop gevolgd in cryptoland en jaren op de gewone beurs gehandeld, o,a, valuta's, goud, zilver.

In het jaar crypto heb ik meer verdiend dan dat ik in al die jaren op de gewone beurs heb verdiend.

Beetje uit de hand gelopen hobby :P

• Ypuh
Hoeren aan de crypto.

Heerlijk, dit is echt weer de grootste onzin die ik vandaag gezien heb. Bedankt! :+

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Slux schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:49:
[...]

winst is winst
Sterker nog, om de snelheid erin te houden pak ik regelmatig minder dan 5%. :+ Ik ga toch echt geen 2 uur wachten tot ik misschien van 4 naar 5% ga, dat schiet niet op maar zo doet iedereen het weer anders. Ik zie het ook niet als eenmalig 4/5% maar het is rendement op rendement en ja heel soms moet ik even een zakje wat langer aanhouden omdat ik verkeerd zit, dat is dan maar even niet anders. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 16:29
VEN lijkt de bodem te hebben bereikt vandaag. Op naar de 7usd e.v.

• LTTFF
  • Laatst online: 01:25
outlandos schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:28:
goede onderbouwing ook.... 8)7

• Crypts
LTTFF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:30:
[...]

goede onderbouwing ook.... 8)7
Idd, de bodem is namelijk 0. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• HoppyF
Crypts schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:31:
[...]

Idd, de bodem is namelijk 0. :+
Ja, alleen dat bedoelt hij niet.
Hoe zou je het laagste punt van de dag willen noemen?
ddvdd? (de dip van de dag....) :?

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-11 22:43
Icx morgen verkopen of houden tot de 31?
Ik ben niet echt een icx Holder.
Als ik verkoop gaat het in neo.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Crypts
HoppyF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:34:
[...]

Geen idee, crypto's doen niet aan dagen maar 24 uur is wel een ijkpunt. :)
Blijft wel dat geen onderbouwde uitspraak is.

• LTTFF
  • Laatst online: 01:25
[...]

ja, maar hoe weet je dat dit het laagste punt is? omdat het nu weer omhoog gaat? wie zegt dat het zometeen niet weer omlaag gaat? totaal geen idee en/of onderbouwing. pure speculatie dus.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
[...]

Uhm.. 24 hour low?
Zeg maar, wat bij 99% vd exchanges erbij staat.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Bmfd
Het lijkt erop dat CMC de prijzen van Koreaanse exchanges weer meeneemt in de berekeningen: https://themerkle.com/coi...th-korean-price-tracking/

Ik vond het een slimme keuze om ze niet meer mee te nemen in de berekening, maar het was niet slim om er geen aankondiging van te doen. Om ze nu weer ineens wel weer mee te nemen in de berekening vind ik een aparte zet.

Verwijderd

Ik ben benieuwd wat er gebeurd als Korea weer gaat handelen. Als ze de 'Azië' trend doorzetten van de laatste weken cashen ze massaal uit. Echter het is wel Korea, cryptoland bij uitstek. Toen het stil gelegd werd zakte de koers stevig. Nu het weer open gaat verwacht ik zelf een redelijk stijging.
Als ze nu massaal uitcashen en meteen 24% belasting moet betalen,zit je ook niet op te wachten lijkt me?Denk dat het wel leading is voor hoe de rest vd wereld op 'regulatie' gaat reageren..We zullen het zien.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Hoelaat begint her neo devcon event (nl tijd)

Was het icon event nu ook morgen of de 31e?

• aaaido

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Wat een respectloze lul, en dan heb ik het niet over die met het brilletje.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• aaaido
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:53:
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als Korea weer gaat handelen. Als ze de 'Azië' trend doorzetten van de laatste weken cashen ze massaal uit. Echter het is wel Korea, cryptoland bij uitstek. Toen het stil gelegd werd zakte de koers stevig. Nu het weer open gaat verwacht ik zelf een redelijk stijging.
Als ze nu massaal uitcashen en meteen 24% belasting moet betalen,zit je ook niet op te wachten lijkt me?Denk dat het wel leading is voor hoe de rest vd wereld op 'regulatie' gaat reageren..We zullen het zien.
Lijkt mij dat als je weer kan handelen dat de meeste als een malle gaan inkopen. Het is wellicht niet het slimste om te doen maar denk dat de meeste mensen simpelweg weer willen traden en dus kopen :P

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
outlandos schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:28:
Wishfull thinking? Ik zie geen reden waarom het niet nog lager zou kunnen. Ik heb mijn VEN dan ook buitengegooid, koop later in februari wel weer in. Uiteraard, zoiets kan ook slecht uitdraaien. Dan stop ik het wel in een andere coin.

Iemand trouwens een idee waarom WTC weer dik in het groen staat? Ik had zo'n snelle recovery niet verwacht na hun groot nieuws.

[ Voor 13% gewijzigd door TomTorquay op 29-01-2018 20:14 ]

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-11 19:35
Verwacht nog wel veel van OmiseGo in de nabije toekomst. Ze zijn goed vertegenwoordigd in het plasma onderzoek (schalingsprobleem ethereum oplossen) en zullen ook de eerste zijn die de use-case wordt van plasma. Daarnaast 31 januari een meeting met 'verrassende onthullingen'.

• HoppyF
LTTFF schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:38:
[...]

ja, maar hoe weet je dat dit het laagste punt is? omdat het nu weer omhoog gaat? wie zegt dat het zometeen niet weer omlaag gaat? totaal geen idee en/of onderbouwing. pure speculatie dus.
Je weet alleen dat je het laagste punt langs zag komen als deze al voorbij is.
Je bent dus altijd te laat.
Ondanks dat is het wel een punt om kort na dit tijdstip in te stappen als je toch al het plan had een coin aan te schaffen. De volgende dag kan er alsnog een lagere dip komen dit is niet te voorspellen.
Het blijft speculeren en handelen.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
RideWithUz schreef op maandag 29 januari 2018 @ 19:55:
Hoelaat begint her neo devcon event (nl tijd)

Was het icon event nu ook morgen of de 31e?
Laat maar, 8.00 pst dus 17.00 nl tijd

Icon de 31e 😁

• HoppyF
Korea gaat gewoon verder met handelen. Dat zie je ook aan de volumes op de Koreaanse exchanges.
Alleen witwassen wordt tegengegaan maar daar zullen de Koreanen weinig moeite mee hebben denk ik zo. Crypto handel is daar meer geaccepteerd dan hier.
Uitcashen doen ze ook niet want dat doe je uiteraard alleen als de koersen erg hoog staan en dat is nu niet het geval.

• smoken
RideWithUz schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:17:
[...]

Laat maar, 8.00 pst dus 17.00 nl tijd

Icon de 31e 😁
NEO stijgt mooi in ieder geval, jammer dat ik er geen heb ☺

Vol vertrouwen dat "mijn" muntjes vannacht gaan stijgen.. en zo niet.. dan niet

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 07:21
De handel ligt daar niet stil he ;) Is wel een kleine nuance die gemaakt moet worden.

• Ypuh
Ik heb gemerkt dat als je naar de koers staart hij niet automatisch beter wordt. In films op Wall Street zie je ze altijd wel voor zo'n schermpje zitten en werkt het waarschijnlijk wel.

Wat doe ik fout?

• Stevie_
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:31:
Ik heb gemerkt dat als je naar de koers staart hij niet automatisch beter wordt. In films op Wall Street zie je ze altijd wel voor zo'n schermpje zitten en werkt het waarschijnlijk wel.

Wat doe ik fout?
Meer fappen / dumpert kijken / nerden met andere shit of leren daytraden ;-).

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 07:21
Ypuh schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:31:

Wat doe ik fout?
Heb je de glazen bol al gepakt? Je toetsenbord omdraaien en willekeurige muisklikken werkt in de films ook positief op koersen.

• Ypuh
BertP schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:32:
[...]

Heb je de glazen bol al gepakt? Je toetsenbord omdraaien en willekeurige muisklikken werkt in de films ook positief op koersen.
Ik heb afgelopen zaterdag wel in het glas gekeken, mooie dingen gezien en toen op avontuurlijke wijze in slaap gevallen. Ook dat hielp niet.

All j/k aside. Heeft iemand van jullie ook écht een glazen bol thuis? We maken er altijd wel grappen over enzo, maar heeft iemand het al wel eens geprobeerd?

https://link.marktplaats.nl/m1245398719
T'is een gokje waard toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 29-01-2018 20:37 ]

• Stevie_
Heeft er iemand wel eens dronken of onder andere omstandigheden 'getrade'? Zo ja; aanrader?

Verwijderd

De chart in het filmpje is overigens niet de BTC chart maar de ETCBTC chart. Ik was aanwezig op de dag van de crypto om live market analyses te doen ter promotie van de Coinstreet trading club en kennelijk is mijn pc gefilmd tijdens een analyse.

gr,

Jordy

ps indien ook aanwezig kom morgen rustig langs om een praatje te maken. ;)

• powercoaster
Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:37:
Heeft er iemand wel eens dronken of onder andere omstandigheden 'getrade'? Zo ja; aanrader?
Ja.. kennelijk heb ik toevallig afgelopen zaterdag vanaf een festival een gouden kans gepakt met XVG. Ik was echt zo blij met 200 euro winst in een paar minuten tijd. Blijkt achteraf 2 cent te zijn _O- d:)b
Toen was het leuk in elk geval :*)

• Crypts
Dronken niet maar wel een keer flink aangeschoten eens in een dip diep in de nacht een aankoop gedaan en de volgende dag met iets van 20% weer weg kunnen doen. Dat was gewoon een mazzeltje, of het een aanrader is geen idee. :+
Overigens was ik wel zo slim of dom niet all in te gaan, nuchter had ik waarschijnlijk meer ingezet.

[ Voor 12% gewijzigd door Crypts op 29-01-2018 20:56 ]

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Ja. Nee.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
Zou het nog de moeite zijn om nu NEO aan te schaffen? NEO stijgt harder dan de alts die ik nu heb.
Vraag is natuurlijk hoe lang nog.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Mozes123 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:04:
Zou het nog de moeite zijn om nu NEO aan te schaffen? NEO stijgt harder dan de alts die ik nu heb.
Op de ATH.
Ik zit nog maar enkele weken in de crypte, maar regel 1 die ik heb geleerd is: koop nooit op de ATH.
Kijk naar VEN. Vorige week 80K, nu 57K sat...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Ypuh
Buy high, sell low.

• Tominatie
  • Niet online
NEO is altijd de moeite waard maar op korte termijn zou ik het niet doen aangezien hij nu op zijn ATH in bitcoin waarde staat. Ik zit zelf nu te denken om in STRAT, GVT en SUB te gaan. Heb m'n NEO zojuist even weer verkocht voor bitcoin.

• RickvN
Waarom dipt ICX niet :X

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Tominatie
  • Niet online
Bedoel je in BTC waarde? Dat komt omdat BTC ook daalt. Als BTC zijn langverwachte "break-out" gaat hebben dan dalen alle alts (vaak) weer in BTC waarde, ben benieuwd...

Verwijderd

Wat vinden jullie van Trinity? Ik ben wel fan aan het worden van coins via Neo. Zo vind ik Ontology ook nog wel interessant.

Zijn er daarnaast mensen met GET? Ik hoop dat zij binnenkort wel op meerdere exchanges komen, want nu bloedt alles een beetje dood.

• Mozes123
  • Laatst online: 21-06-2024
En om welke reden, behalve de normale dips, verwacht jij een daling dan? Ben benieuwd?

• smoken
ICX is toch aardig getipt tussen gisteravond en van middag? Circa een dollar op sommige momenten

• Pierlala

Pierlala

Hij bijt niet!

Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:19:
Zijn er daarnaast mensen met GET? Ik hoop dat zij binnenkort wel op meerdere exchanges komen, want nu bloedt alles een beetje dood.
Het is een beetje vervelend dat ze er bewust niet over communiceren in de telegram app.
De exchanges (ED en IDEX) waar ze nu op te verhandelen zijn, zijn gewoon ruk natuurlijk.
Verwacht binnenkort toch wel wat actie, het kan niet anders dan dat ze er wel mee bezig zijn natuurlijk.

• RickvN
smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:23:
[...]

ICX is toch aardig getipt tussen gisteravond en van middag? Circa een dollar op sommige momenten
Ik hoop eigenlijk weer richting 7k sat om goed in te kunnen stappen.

• Bmfd
Pierlala schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:26:
[...]

Het is een beetje vervelend dat ze er bewust niet over communiceren in de telegram app.
De exchanges (ED en IDEX) waar ze nu op te verhandelen zijn, zijn gewoon ruk natuurlijk.
Verwacht binnenkort toch wel wat actie, het kan niet anders dan dat ze er wel mee bezig zijn natuurlijk.
Vaak mogen ze er niet over communiceren vanwege een NDA.

• Pierlala

Pierlala

Hij bijt niet!

Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:29:
[...]

Vaak mogen ze er niet over communiceren vanwege een NDA.
Ja dat inderdaad!
Pagina: 1 ... 41 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)