Natuurlijk, als ik al die actie's had gedaan terwijl ik nuchter was, dan had ik me nu kapotgeschaamd.😳😳😳Stevie_ schreef op maandag 29 januari 2018 @ 20:37:
Heeft er iemand wel eens dronken of onder andere omstandigheden 'getrade'? Zo ja; aanrader?
Okay. Waarschijnlijk een heel domme vraag...maar ik kom er even niet uit met mezelf.
Gisteren heb ik de ICX gekocht voor 0.71163 BNB met een dollar waarde van 9.72
De waarde is nu 0.71484 BNB (dat is hoger) met een dollar waarde van 9.29 (dat is lager)
Stel dat ik nu verkoop maak ik dan per saldo verlies (in dollar volgens mij wel) of winst (in BNB volgens mij wel)?
Hoe werkt dit nu precies?
De waarde is nu 0.71484 BNB (dat is hoger) met een dollar waarde van 9.29 (dat is lager)
Stel dat ik nu verkoop maak ik dan per saldo verlies (in dollar volgens mij wel) of winst (in BNB volgens mij wel)?
Dollar/Euro prijs is enkel van belang als je wil gaan uitcashen, dus je maakt inderdaad verlies als je terug naar fiat zou willen gaan. Maar als je verwacht dat de waarde van BNB gaat stijgen ga je er op het einde van de rit meer aan over houden. Omdat je meer BNB hebt.....smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:01:
Okay. Waarschijnlijk een heel domme vraag...maar ik kom er even niet uit met mezelf.
[ Voor 5% gewijzigd door frederick130391 op 29-01-2018 22:04 ]
Verlies lijkt me.smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:01:
De BNB staat vandaag bijna 5% in verlies t.o.v. de dollar.smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:01:
Zolang je je BNB's niet omzet naar fiat, heb je geen 'verlies'. Zodra de BNB aantrekt, zal je qua euro's/dollars ook weer meer hebben.
Het is gewoon een hefboom. Je gaat van ICX naar BNB (winst) maar van BNB naar dollars met verlies omdat die koers slechter staat.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dank voor de antwoorden hierboven!
Dus met uitbetalen (dollars) zou ik verlies maken maar ik hou er meer BNB aan over dan wat ik uitgegeven heb.
En wat nu als ik er een andere coin voor koop, dan maak ik alsnog verlies omdat de BNB stand minder gunstig is, toch?
...In dit opzicht zou op dit moment met verlies (in dollar) dus op termijn nog winst kunnen opleveren zodra de BNB weer een goede koers vaart.
Dus met uitbetalen (dollars) zou ik verlies maken maar ik hou er meer BNB aan over dan wat ik uitgegeven heb.
En wat nu als ik er een andere coin voor koop, dan maak ik alsnog verlies omdat de BNB stand minder gunstig is, toch?
...In dit opzicht zou op dit moment met verlies (in dollar) dus op termijn nog winst kunnen opleveren zodra de BNB weer een goede koers vaart.
[ Voor 22% gewijzigd door smoken op 29-01-2018 22:14 ]
Wat vinden jullie van het aantal supply en de market cap van ven? Deze is behoorlijk groot ik neig te denken dat ven op op tops zo rond de 12 dollar uitkomt.. met de huidige market cap. Ik hoor verhalen over 30/40 dollar maar weet niet of die heel realistisch is met 800.000 supply
Zo, ik heb toch maar al mijn bitcoin cash (was toch gratis
) omgezet naar VEN voor HODL, nu eens kijken wat er gebeurd de komende maand!
superB
Het is ook maar net wat je doel is. Mijn doel is zoveel mogelijk BTC bij elkaar traden en eind 2018 maar kijken hoeveel ik heb en hoeveel het waard is. Als jouw doel is zoveel mogelijk BNB bij elkaar krijgen dan heb je een goede trade gedaan maar als je vooral bezig bent met je dollar en euro waarde omhoog krijgen dan heb je verlies. Iedergeval ik verwacht dat dit een heel mooi crypto jaar gaat worden. Mij zul je ook niet zien uitcashen naar Tether of die troep ook al daalt BTC en alts. Ik verwacht aan het eind van het jaar bitcoin op $25k en een totale marketcap van 950.000.000.000 - 1200.000.000.000$. Vandaar dat ik soms dagen niet actief ben. Vroeger keek ik enorm vaak naar de koersen nu is dat maar heel beperkt, me record is 3 dagen nietsmoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:01:
Zit zelf ook naar trinity te kijken, soort lightning coin voor Neo en die gaat het wel aardig doen denk ik.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:19:
Wat vinden jullie van Trinity? Ik ben wel fan aan het worden van coins via Neo. Zo vind ik Ontology ook nog wel interessant.
Zijn er daarnaast mensen met GET? Ik hoop dat zij binnenkort wel op meerdere exchanges komen, want nu bloedt alles een beetje dood.
Lijkt me wel een hele mooie is om nu in te stappen, net op de markt, het is alleen nog even wachten tot ze binnenkort met meer nieuws komen.
Heb er net 400 van gekocht voor de hodl, kijk ik wel waar die eind van het jaar op staat.
[ Voor 7% gewijzigd door pkool837 op 29-01-2018 22:17 ]
Verwijderd
Ik hoor hier regelmatig mensen wel eens winst nemen of niet instappen omdat een munt 'te hoog' is gegaan. Ik ben benieuwd hoe jullie dit bepalen. Ik heb daar zelf nogal moeite mee merk ik.
Neem bijvoorbeeld VEN. Wanneer ik naar dagchart kijk dan valt er leg up te zien van ongeveer 18-22 januari. Als ik met een simpel hulpmiddel als bollinger bands kijk dan zou ik de 19e al winst hebben genomen, omdat dat toen al behoorlijk overextended leek. Niet de juiste keuze. Op dit moment zit ik maar door de dips, maar ik zou graag willen sparren met iemand die hier goed in is.
Neem bijvoorbeeld VEN. Wanneer ik naar dagchart kijk dan valt er leg up te zien van ongeveer 18-22 januari. Als ik met een simpel hulpmiddel als bollinger bands kijk dan zou ik de 19e al winst hebben genomen, omdat dat toen al behoorlijk overextended leek. Niet de juiste keuze. Op dit moment zit ik maar door de dips, maar ik zou graag willen sparren met iemand die hier goed in is.
Volgens mij niet.smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:12:
Dank voor de antwoorden hierboven!
Inderdaad.
Net wat je zegt, met de huidige marketcap. Dat de marketcap x3 gaat is niet heel onrealistisch om te denken.shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:13:
Wat vinden jullie van het aantal supply en de market cap van ven? Deze is behoorlijk groot ik neig te denken dat ven op op tops zo rond de 12 dollar uitkomt.. met de huidige market cap. Ik hoor verhalen over 30/40 dollar maar weet niet of die heel realistisch is met 800.000 supply
Helaas is : 3 ook niet geheel uit de lucht gegrepen
Ik denk dat Ven nu weer een mooi stukje lager is en er volgende maand toch wat moois nog staat te wachten. Maar de echt grote gains zullen idd wel geweest zijn.
Wat wordt de volgende munt met kleine marketcap die gaat naar de top 20, wie zal het zeggen...
Ik wil niet zeggen dat ik een expert ben (verre van), maar ik zet altijd de candlestiks op 1h en kijk of er een afvlakking optreedt van de trend naar boven. Dit in combinatie met het depth grafiek kun je er iets over zeggen.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:17:
Ik hoor hier regelmatig mensen wel eens winst nemen of niet instappen omdat een munt 'te hoog' is gegaan. Ik ben benieuwd hoe jullie dit bepalen. Ik heb daar zelf nogal moeite mee merk ik.
Wie doet hier aan Daytraden? Ben al enkele avonden wat filmpes aan het kijken met wat tips. MACD / RSI / StochRSI / ...
Zit 's avonds toch in de zetel voor tv, dus kan ik evengoed proberen enkele procentjes mee te nemen over de volledige avond. Natuurlijk zal dit niet altijd lukken, maar kom... :-)
Wat zijn jullie indicatoren waar je naar kijkt? Handel je in BTC of ETH? Kortom, benieuwd naar jullie ervaringen en tips :-)
Zit 's avonds toch in de zetel voor tv, dus kan ik evengoed proberen enkele procentjes mee te nemen over de volledige avond. Natuurlijk zal dit niet altijd lukken, maar kom... :-)
Wat zijn jullie indicatoren waar je naar kijkt? Handel je in BTC of ETH? Kortom, benieuwd naar jullie ervaringen en tips :-)
Check eens de 55 day moving average. Meester crypto (tja niet verzonnen) heeft hier mooi filmpje over op zijn yt kanaal.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:17:
Ik hoor ook mensen over $100 en zelfs $1.000, maar dat lijkt me gewoon absoluut niet realistisch gezien de enorme hoeveelheid coins die er in omloop zijn.shakespeare schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:13:
Mijn verwachting is ook (nergens op gebaseerd, maar dat terzijde), ergens eind dit jaar van $6.50 de $10 aan te tikken. Dat zou in mijn ogen gewoon een fantastisch rendement zijn.
Verwijderd
Hier weer even gestart met good old fashioned naked price action chart readingargon007 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:33:
Wie doet hier aan Daytraden? Ben al enkele avonden wat filmpes aan het kijken met wat tips. MACD / RSI / StochRSI / ...
Wat denken jullie van Theta?
Theta’s innovation is set to disrupt today’s online video industry much in the same way that the YouTube platform did to traditional video back in 2005. One of our biggest challenges had been the high costs of delivering video to various parts of the world, and this problem is only getting bigger with HD, 4K and higher quality video streams,” said Steve Chen, Co-Founder of YouTube.
I’m excited to be part of the next evolution of the streaming space, helping Theta create a decentralized peer-to-peer network that can offer improved video delivery at lower costs.
Steve Chen, Co-founder of Youtube.
Ikzelf denk dat dit deze coin zeker potentie heeft. Simpel voorbeeld; Al kijk ik Netflix is het vaak voor een bepaalde tijd alles behalve scherp. Zij beloven onder andere dit probleem te kunnen verhelpen. Benieuwd wat jullie mening over Theta is.
Theta’s innovation is set to disrupt today’s online video industry much in the same way that the YouTube platform did to traditional video back in 2005. One of our biggest challenges had been the high costs of delivering video to various parts of the world, and this problem is only getting bigger with HD, 4K and higher quality video streams,” said Steve Chen, Co-Founder of YouTube.
I’m excited to be part of the next evolution of the streaming space, helping Theta create a decentralized peer-to-peer network that can offer improved video delivery at lower costs.
Steve Chen, Co-founder of Youtube.
Ikzelf denk dat dit deze coin zeker potentie heeft. Simpel voorbeeld; Al kijk ik Netflix is het vaak voor een bepaalde tijd alles behalve scherp. Zij beloven onder andere dit probleem te kunnen verhelpen. Benieuwd wat jullie mening over Theta is.
Het ligt er ook aan wat je wil bereiken, is je bedoeling zo hoog mogelijk uitstappen? Zo ja dan is er weinig wat je kan helpen anders dan koersen en depth charts in de gaten blijven houden. Blijft wel dat dat in jouw voorbeeld ook niet de beste methode is want er zijn nogal wat sell walls weggevreten die ik ook niet direct verwacht had. Wil je het meer wiskundig aanpakken dan zou je ook meerdere keren in en uit kunnen stappen aan de hand van analyse. Hak hem eens in stukken en gooi die bollinger er nog eens tegenaan?Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:17:
Ik kan je wel helpen maar ik ben van de laatste methode en nog vervelender, ik hou niet vaak langer dan een uur vast.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vaak hebben die stijgingen ook te maken met events die er aan komen. Dan kan je wel wat langer in een munt blijven zitten dan je anders zou aandurven. Niet tot voorbij het event natuurlijk, maar bvb tot een paar uur er voor. Uiteindelijk blijft het altijd een berekende gok.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:17:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik zit zo'n beetje voor 80% in NEO en iCX, maar zit erg te zoeken waar ik het in ga stoppen (short term) rond/tijdens beide events.
VEN ben ik nog steeds een beetje bang voor, aangezien die dip niet echt op houdt.
Iemand een richting? Of gewoon keihard hodlen?
VEN ben ik nog steeds een beetje bang voor, aangezien die dip niet echt op houdt.
Kans is klein dat dit nog gebeurd. Als ik de technical analyse charts lees met elliot wave van bv Eric Choe en Philakone dan zou het volgende gebeurden :RickvN schreef op maandag 29 januari 2018 @ 21:29:
[...]
Ik hoop eigenlijk weer richting 7k sat om goed in te kunnen stappen.
Zoals volgens deze theorie lijkt gaan we een klein dipje krijgen rond 8600 sat (resistance) en hierna vervolgt wave 5 naar 10k a 11k sat. Om hierna vervolgens te corrigeren. En mijn gevoel zegt dan dat hij weer rond 7500a 8000 sat uitkomt (eerst wave 5 afwachten)
Let op de targets houden geen rekening met anouncements (die voor icx de 31ste komen). Hierdoor had ik Vechain 10% te goedkoop verkocht omdat ik sellorders had ingesteld.
Verwijderd
ICX moet eerst nog even door een giga sellwall op 0,008 ETH heen komen :0VySio schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:41:
[...]
Kans is klein dat dit nog gebeurd. Als ik de technical analyse charts lees met elliot wave van bv Eric Choe en Philakone dan zou het volgende gebeurden :
Zoals volgens deze theorie lijkt gaan we een klein dipje krijgen rond 8600 sat (resistance) en hierna vervolgt wave 5 naar 10k a 11k sat. Om hierna vervolgens te corrigeren. En mijn gevoel zegt dan dat hij weer rond 7500a 8000 sat uitkomt (eerst wave 5 afwachten)
Let op de targets houden geen rekening met anouncements (die voor icx de 31ste komen). Hierdoor had ik Vechain 10% te goedkoop verkocht omdat ik sellorders had ingesteld.
Waarom laat je het niet gewoon even in bitcoin/ethereum als je toch van plan bent om niet veel later weer terug in te stappen?DeKoetsier schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:39:
Ik zit zo'n beetje voor 80% in NEO en iCX, maar zit erg te zoeken waar ik het in ga stoppen (short term) rond/tijdens beide events.
Die wordt as we speak keihard opgevreten... Helaas heb ik voor mijn vriendin haar PF wel ICX gekocht, ik zit daarentegen nog steeds in VEN, ik wil liever m'n VEN ook niet sellen, dan ben ik m'n winst kwijtVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:43:
[...]
ICX moet eerst nog even door een giga sellwall op 0,008 ETH heen komen :0
[ Voor 13% gewijzigd door Lucky0wn op 29-01-2018 23:48 ]
Thnx, daar neig ik ook het meest naar.Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:43:
[...]
Waarom laat je het niet gewoon even in bitcoin/ethereum als je toch van plan bent om niet veel later weer terug in te stappen?
Maar zie ook dat ADA met een update van hun roadmap komt op 5 feb, dus daar zit ik bijv. ook over na te denken.
Hopelijk is mijn keuze om de munten in ICX en NEO te houden, gedurende deze aziatische nacht, geen verkeerde. Ik ga het morgenvroeg mee maken;)
Ik blijf twijfelen over VEN... Ik sta nu op een verlies als ik zou verkopen, maar ben bang dat er morgen helemaal "niets" meer van over is.. pfffff..wat een hobby ;-)
De belangrijkste regel in crypto en stocks :Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 22:17:
Neem bijvoorbeeld VEN.
Na een flinke stijging komt altijd een correctie. Er zijn heel veel methodes om het te analyseren wanneer deze komt, en wanneer je het beste weer kunt instappen. Geeft geen garantie, maar werkt vaak beter als boerenverstand.
Correcties gebeuren bij iedere munt, bitcoin zit nu al bijna een maand in de correctie, wat ook normaal is na zo'n stijging.
Wil je het meest op safe spelen dan moet je gewoon je munt kopen die je wil, vasthouden en vooral niet speculeren.
Persoonlijk kies ik mijn munt welke binnenkort omhoog gaat, ik heb mijn munt meestal 4-10 dagen.
Als ik jou was zou ik de posities die je nu hebt een paar weken aanhouden. Volgens mij twijfel je veel te veel waardoor je uiteindelijk te laat instapt en de grootse stijging mist, om vervolgens in de dip te verkopen.smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:50:
Ik blijf twijfelen over VEN... Ik sta nu op een verlies als ik zou verkopen, maar ben bang dat er morgen helemaal "niets" meer van over is.. pfffff..wat een hobby ;-)
Hey man, morgen kan hij ook verdubbeld zijn. Blijven crypto's. Vanwaar deze wanhopige gedachte?smoken schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:50:
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
kijk nog eens
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ik dacht zojuist: die op 8000 is zo opgevreten, komt er opeens een dubbel zo grote bij
Laten we even afwachten wat onze Koreaanse vrienden doen.
Zojuist met 280.000icx verhoogd. Gewoon een sellwall van €2.5 miljoen euro.
En iemand zit daar achter zijn pctje te gniffelen denk ik.
Edit: wall is ook weer verwijderd. Ik keek bij de eth/icx trouwens.
[ Voor 9% gewijzigd door VySio op 30-01-2018 00:06 ]
Ik zit ook in dubio met VEN. Momenteel zit in 60% VEN en 40% ICX. Voor VEN verwacht ik komende week niet echt grote veranderingen in positieve zin. Dus overweeg een gokje te wagen om 25% VEN te verkopen en in TRX te stoppen om morgen daar een ritje mee te maken.
Die ETH wall op ICX dampt aardig op
Die ETH wall op ICX dampt aardig op
[ Voor 7% gewijzigd door 0xygen op 30-01-2018 00:08 ]
Volgens mij.... schat jij me aardig goed in.. ;-)Bmfd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:56:
[...]
Als ik jou was zou ik de posities die je nu hebt een paar weken aanhouden. Volgens mij twijfel je veel te veel waardoor je uiteindelijk te laat instapt en de grootse stijging mist, om vervolgens in de dip te verkopen.
Heb het inderdaad een beetje moeilijk met een beslissing nemen, waardoor ik te lang wacht.. Alsnog de beslissing neem, maar de boot finaal mis 😂
Iets met het gevoel hebben dat ik "iets" moet doen om de controle weer in mijn handen.te hebben.. Maar ja, wie hou ik nu helemaal voor de gek... Ik ga lekker slapen en zie het morgen wel.Crypts schreef op maandag 29 januari 2018 @ 23:57:
[...]
Hey man, morgen kan hij ook verdubbeld zijn. Blijven crypto's. Vanwaar deze wanhopige gedachte?
Dank voor de wake-up call!
Heb hem al paar keer geplaatst zien worden haha.VySio schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:01:
[...]
Edit: wall is ook weer verwijderd.
Schitterend dit!
Willen de Koreanen over een paar uur goedkoop shoppen, of hoe moet ik dat zien?VySio schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:01:
[...]
Ja ik besloot om ze er maar uit te gooien. 😉😉😉VySio schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:01:
[...]
Persoonlijk denk ik dat een groot aandeelhouder aan het controleren is. Hoe het precies werkt weet ik niet, en waarom ook niet precies. Maar zo kunnen ze gecontroleerder stijgen. Misschien heeft de aankondiging ermee te maken.Anton.net schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:06:
[...]
Willen de Koreanen over een paar uur goedkoop shoppen, of hoe moet ik dat zien?
Ik denk maar zo dat ze het bewust doen voor de gezonde toekomst van de munt. Als je snel resultaat wel zien is het gewoon een tegenvaller.
Dat is het, alleen dat gevoel. We weten allemaal hoe het voelt, je stapt in, de boel duikelt naar beneden en ja, wat ga je dan doen? Nou soms even niks, dat is ook een keuze. Om je nog maar een hart onder de riem te steken, ik zit ook nog met een klein zakje ven. Paar leuke ritjes gemaakt en met een deel te laat uitgestapt, shit happens.smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:05:
Iets met het gevoel hebben dat ik "iets" moet doen om de controle weer in mijn handen.te hebben.. Maar ja, wie hou ik nu helemaal voor de gek... Ik ga lekker slapen en zie het morgen wel.
Dank voor de wake-up call!
Ik zou zo graag een leuk ritje maken,misschien kan ik het dan allemaal wat beter in een bepaald perspectief plaatsen ;-)Crypts schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:11:
[...]
Dat is het, alleen dat gevoel. We weten allemaal hoe het voelt, je stapt in, de boel duikelt naar beneden en ja, wat ga je dan doen? Nou soms even niks, dat is ook een keuze. Om je nog maar een hart onder de riem te steken, ik zit ook nog met een klein zakje ven. Paar leuke ritjes gemaakt en met een deel te laat uitgestapt, shit happens.
Maar ja, ben net bezig en dan ook nog maar met het luttele bedrag van circa €120,-
Ja die ETH wall is om nu die BTC wall van bijna 90 stuksVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:15:
ICX is door de sellwall. Stijgt nu rustig door..
Verwijderd
Net nog wat bijgekocht, kijken wat het morgen doet en dan weer een deel verkopen. Een vast aantal laat ik staan de rest van het jaar.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:15:
ICX is door de sellwall. Stijgt nu rustig door..
Maar ik gaf het toen straks al aan: toen ICX nog onder de 7 en 8 dollar stond is er herhaaldelijk gezegd dat er de 31ste veel op het programma stond en dat die in aanloop daar naartoe waarschijnlijk nog een behoorlijk stuk gaat stijgen. Vervolgens komt die stijging en uiteindelijk ben je pas ingestapt toen die op 9,7$, volgens mij. Dan heeft het toch weinig zin?smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:13:
[...]
Ik zou zo graag een leuk ritje maken,misschien kan ik het dan allemaal wat beter in een bepaald perspectief plaatsen ;-)
Maar ja, ben net bezig en dan ook nog maar met het luttele bedrag van circa €120,-
Die 'leuke ritjes' kan je op die manier in ieder geval vergeten. Het bedrag wat je erin steekt lijkt me niet echt relevant. Als ik jou was zou ik nu dus posities aannemen waar je op de lange termijn veel vertrouwen in hebt, want op de huidige manier gaat het niet echt een succes worden vrees ik.
Heb je helemaal gelijk in! Dus ICX verkopen is ook geen gedachte die speelt, althans...niet onder de $10 of voor het event.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:29:
[...]
Maar ik gaf het toen straks al aan: toen ICX nog onder de 7 en 8 dollar stond is er herhaaldelijk gezegd dat er de 31ste veel op het programma stond en dat die in aanloop daar naartoe waarschijnlijk nog een behoorlijk stuk gaat stijgen. Vervolgens komt die stijging en uiteindelijk ben je pas ingestapt toen die op 9,7$, volgens mij. Dan heeft het toch weinig zin?
Die 'leuke ritjes' kan je op die manier in ieder geval vergeten. Het bedrag wat je erin steekt lijkt me niet echt relevant. Als ik jou was zou ik nu dus posities aannemen waar je op de lange termijn veel vertrouwen in hebt, of ik zou toch overwegen om uit crypto te stappen, want op de huidige manier gaat het niet echt een succes worden vrees ik.
Misschien leer ik mijn lesje nu. Even wachten wat VEN doet en dan beslissen hoe verder te gaan.. In ieder geval met meer geduld dan tot nog toe ;-)
Dank voor je reactie!
(overigens: volgens de Delta App is mijn saldo de afgelopen 24u met 3% toegenomen... geen idee hoe, maar ik ben er gewoon tevreden mee ;-))
[ Voor 5% gewijzigd door smoken op 30-01-2018 00:41 ]
Verwijderd
Lekkere wall weer bij ICX, nou ja zie het morgen wel. Bereidheid om te kopen is er wel in ieder geval.
Nog wel ja. "Sell the news" schijnt het nieuwe HODL te zijn wat zou betekenen dat ICX morgen keihard gaat kelderen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:44:
Lekkere wall weer bij ICX, nou ja zie het morgen wel. Bereidheid om te kopen is er wel in ieder geval.
Groetjes, FaceDown.
Eet die "sellwall" van 3 voor 8465 het stuk van mij maar op.
En dan stijgt ie nog verder.. ben er ziek van
[ Voor 28% gewijzigd door Greymore1 op 30-01-2018 01:06 ]
Het is jammer dat je met 2 maten meet, voor de zoveelste keer. Voor de announcement van VEN hield je rekening met het scenario dat whales de dip zouden kopen en dat de koers daarna omhoog zou vliegen, nu heb je het over 'keihard kelderen' omdat het niet om jou geliefde VEN gaat. Het is jammer dat je het totaal niet onderbouwd, zelfde verhaal bij het onderstaande:FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 00:56:
[...]
Nog wel ja. "Sell the news" schijnt het nieuwe HODL te zijn wat zou betekenen dat ICX morgen keihard gaat kelderen.
Ja, het is aannemelijk dat ICX morgen een dip krijgt. Maar op basis van wat zou die keihard moeten kelderen, kan je dit onderbouwen? De koers heeft namelijk redelijk stabiel gelegen tussen de 7.5$ en 8.5$ de afgelopen tijd. Dus ja, er heeft een stijging plaatsgevonden, maar geen absurde stijging die een behoorlijke correctie zou rechtvaardigen. Daarnaast is het volume ook niet substantieel vermeerderd (afgezien van afgelopen zaterdag toen de hele markt een erg laag volume had).ICX heeft een leuk dagje maar over de laatste week ben ik niet onder de indruk. Ik zie er op langere termijn ook weinig in eigenlijk.
[ Voor 18% gewijzigd door Bmfd op 30-01-2018 01:22 ]
Hier is mijn onderbouwing: omdat ik denk dat het gaat gebeuren. Ik denk dat ICX een hype is waarover je over 2 jaar niets meer van hoort. Andere coins zoals VET en XRP gaan de wereld veroveren. Geloof je het niet, investeer vooral ergens anders in zou ik zeggenBmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:15:
[...]
Het is jammer dat je met 2 maten meet, voor de zoveelste keer. Voor de announcement van VEN hield je rekening met het scenario dat whales de dip zouden kopen en dat de koers daarna omhoog zou vliegen, nu heb je het over 'keihard kelderen' omdat het niet om jou geliefde VEN gaat. Het begint ondertussen (ja, ik ga het zeggen, voor de eerste keer in mijn leven) op FUD te lijken, want je onderbouwt het totaal niet. Zelfde verhaal met onderstaande, het zou fijn zijn als je dit soort reacties zou kunnen onderbouwen:
[...]
Ja, het is aannemelijk dat ICX morgen een dip krijgt. Maar op basis van wat zou die keihard moeten kelderen, kan je dit onderbouwen? De koers heeft namelijk redelijk stabiel gelegen tussen de 7.5$ en 8.5$ de afgelopen tijd. Dus ja, er heeft een stijging plaatsgevonden, maar geen absurde stijging die een behoorlijke correctie zou rechtvaardigen. Daarnaast is het volume ook niet substantieel vermeerderd (afgezien van afgelopen zaterdag toen de hele markt een erg laag volume had).
Groetjes, FaceDown.
Volgens mij wordt het tijd voor een andere hobby...Greymore1 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:01:
Dit is toch geen onderbouwing?FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:23:
[...]
Hier is mijn onderbouwing: omdat ik denk dat het gaat gebeuren. Ik denk dat ICX een hype is waarover je over 2 jaar niets meer van hoort. Andere coins zoals VET en XRP gaan de wereld veroveren. Geloof je het niet, investeer vooral ergens anders in zou ik zeggen
En dit is dan weer shillen.FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:23:
[...]
Hier is mijn onderbouwing: omdat ik denk dat het gaat gebeuren. Ik denk dat ICX een hype is waarover je over 2 jaar niets meer van hoort. Andere coins zoals VET en XRP gaan de wereld veroveren. Geloof je het niet, investeer vooral ergens anders in zou ik zeggen
Waarom denk/vind je dat ICX een hype is waar je over 2 jaar niets meer van hoort en waarom gaan VET en XRP (really?) de wereld veroveren? En dat is niet "omdat je dat denkt", want dat denken en de vermoedens komt ergens vandaan.
Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt wat direct van de aardbodem verdwijnt als de grillige Koreaanse regering eens een dagje minder cryptominded is. Verder hebben ze imo niet de partners die Vechain en Ripple wel hebben maar teren ze vooralsnog puur op speculatie en hype en is imo dus een zeer riskante belegging.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:25:
[...]
Dit is toch geen onderbouwing?Waarom gaan XRP en VET wel de wereld veroveren en ICX niet?
Groetjes, FaceDown.
Laat maar. Ik wilde nog uitgebreid reageren, maar het wordt meer en meer duidelijk dat je niet weet waar je het over hebt, dus ik ga de moeite niet eens meer doen.
Ik heb net zo goed hoge verwachtingen van VEN en ik vind het een erg tof project, maar ik vind het irritant dat alles wat niet is gericht op VEN volgens jou zwaar minderwaardig is en dat je met uitspraken komt als
ICX heeft een leuk dagje maar over de laatste week ben ik niet onder de indruk. Ik zie er op langere termijn ook weinig in eigenlijk.
Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt wat direct van de aardbodem verdwijnt als de grillige Koreaanse regering eens een dagje minder cryptominded is.
Het begint echt op FUD te lijken, wat erg jammer is. Let daar alsjeblieft wat meer op, net als dat je iets minder gaat shillen.wat zou betekenen dat ICX morgen keihard gaat kelderen.
Edit: het gaat mij er niet om dat je kritiek hebt op ICX, dat vind ik absoluut geen probleem. Ik vind dat opbouwende kritiek erg waardevol kan zijn en het is prettig om een kritisch tegengeluid te horen, maar bij jou is er sprake van ongefundeerde uitspraken en daar gaat het mij om.
[ Voor 19% gewijzigd door Bmfd op 30-01-2018 02:22 ]
Een stevige tik zonet, alles binnen de paar minuten een paar % naar beneden. De herstelfase lijkt echter alweer ingezet.
Verwijderd
Ik zou je willen adviseren je meer in ICX te verdiepen alvorens je zulke loze opmerkingen plaatst.FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:30:
[...]
Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt wat direct van de aardbodem verdwijnt als de grillige Koreaanse regering eens een dagje minder cryptominded is.
Lol koreanen lijken dus eerder flink wat uit de markt te halen dan omgekeerd. VEN ook zwaar aan het kelderen... reeds onder de 5 euro
Haha, ach ja zo spelen we het spel allemaal. Afgelopen nacht: Amerika pumpt naar 11183 en dropt naar 11.000 vlak voordat Azie wakker wordt. Wij pumpen weer even naar 11139 voor de markt open gaat rond 08:00 en nu deze open is vliegt de koers weer naar beneden. We hebben net de 10.800 geraakt en bouncen weer wat terug omhoog.
Benieuwd wanneer we door de lower of higher support gaan. Er is opzich genoeg positief nieuws echter lijkt mainstream media nu vooral negatieve berichten te plaatsen. Dat heeft met name invloed op mogelijke nieuwe instappers. BTC trading volume is ook best laag op Binance.
VEN zal wel weer bijtrekken wanneer er nieuws komt en de rebranding. Dat laatste is pas eind deze maand en in crypto termen ver weg. Moonboys zijn waarschijnlijk overgestapt naar ICX en nu NEO. No worries
Benieuwd wanneer we door de lower of higher support gaan. Er is opzich genoeg positief nieuws echter lijkt mainstream media nu vooral negatieve berichten te plaatsen. Dat heeft met name invloed op mogelijke nieuwe instappers. BTC trading volume is ook best laag op Binance.
VEN zal wel weer bijtrekken wanneer er nieuws komt en de rebranding. Dat laatste is pas eind deze maand en in crypto termen ver weg. Moonboys zijn waarschijnlijk overgestapt naar ICX en nu NEO. No worries
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik hoop eigenlijk dat die totale marketcap is de 600.000.000.000 goed voorbij gaat. Is weer behoorlijk wat afgesnoept.
Valt wel mee, begin er langzaam aan te wennen ;-) over 3 uurtjes is het vast alweer een stukje beter...Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 06:54:
Zo weer fijn wakker worden dit...
Zie wel een neerwaardse trend ontstaan in mijn Delta app... van $650 naar $550 naar $450 en nu krap $400. Het leven van een HODL'r valt niet mee ;-)
Heeft geen zin, hij leest altijd maar een paar worden van een bericht, en maakt daar zijn eigen verhaal van.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 03:44:
[...]
Ik zou je willen adviseren je meer in ICX te verdiepen alvorens je zulke loze opmerkingen plaatst.
Er is alleen maar VEN in zijn wereld.
Ja ik weet het maar deze hodler doet vannacht ook zelf eens een koreaantje denk ik.Dakillerbean schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 06:56:
[...]
Valt wel mee, begin er langzaam aan te wennen ;-) over 3 uurtjes is het vast alweer een stukje beter...![]()
Zie wel een neerwaardse trend ontstaan in mijn Delta app... van $650 naar $550 naar $450 en nu krap $400. Het leven van een HODL'r valt niet mee ;-)
Zero.
Ja zat er stiekem ook al een keer aan te denken... Voor ik richting bed vertrek even alles verpatsen, en dan in de ochtend weer terugkopen in de hoop meer muntjes over te houden... Zul je zien dat dan ineens alles spontaan de lucht in gaatPelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:10:
[...]
Ja ik weet het maar deze hodler doet vannacht ook zelf eens een koreaantje denk ik.
Bijkomend nadeel is dat ik dan alles weer vanuit mijn wallets naar exchanges moet gaan sturen enzo... Gok met mijn portfolio dat het meer aan fee's kost dan het uiteindelijk op gaat leveren ben ik bang....
Hm, ik zal toch moeten concluderen dat ik de trein heb gemist van ICX.
Voortaan maar een week voor grote announcements inkopen en dan er niet meer aanzitten.
Zijn er nog mooie events op komst naast die van ICX en VEN komende vier weken?
Ik zie vooral wat kleinere announcements die niet veel zullen doen.
Voortaan maar een week voor grote announcements inkopen en dan er niet meer aanzitten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ICX is wel weer wat aan het klimmen nu. Ik zorg wel dat ik voor het event alles heb verkocht. Maakt mijn verlies met IOST weer een beetje goed. Dat is wel fijn.
Beauty is in the eye of the beerholder
Januari in retrospect:
- Verge en Wraith protocol! Helemaal de bom!
- Verge boooh
- VeChain helemaal de bom! Want supply chain enzo! En RFID!
- VeChain gecashed!
- ICX helemaal de bom!
- Verge boooh
- VeChain gecashed!
- ICX helemaal de bom!
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
* hmr is een idiot..armageddon_2k1 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:49:
Januari in retrospect:
- Verge boooh
- VeChain gecashed!
- ICX helemaal de bom!
[ Voor 12% gewijzigd door hmr op 30-01-2018 07:59 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
ik weet niet of het een typo is maar hij zegt geCASHed, niet gecRashedhmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:50:
[...]
Vechain is helemaal niet gecrashed... zit even in een dip en totaal niet te vergelijken met verge...
Dit wordt een belangrijke week. Einde daling nabij, eerst nog naar $8000 of doormodderen?
GoedemorgenVerwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:51:
[...]
ik weet niet of het een typo is maar hij zegt geCASHed, niet gecRashed
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Af en toe is het achteraf zo makkelijk...
Ik had of moeten wachten met ADA, of zondag mijn verlies pakken en de neerwaardse spiraal afwachten. Het lijkt wel of nu de prijs omlaag gedrongen wordt als ik het verloop van de week bekijk en sommige sellwalls.
Dit was mijn instap in daytrading en moet nu blijven plakken (van mezelf) tot zondag om het verlies te beperken.. Achja, wat had ik anders gedaan? Niks waarschijnlijk, ik zag dit namelijk gewoon niet aankomen
Ik had of moeten wachten met ADA, of zondag mijn verlies pakken en de neerwaardse spiraal afwachten. Het lijkt wel of nu de prijs omlaag gedrongen wordt als ik het verloop van de week bekijk en sommige sellwalls.
Dit was mijn instap in daytrading en moet nu blijven plakken (van mezelf) tot zondag om het verlies te beperken.. Achja, wat had ik anders gedaan? Niks waarschijnlijk, ik zag dit namelijk gewoon niet aankomen
Iemand een idee hoe lang Poloniex nodig heeft om een account te valideren?
Ik was laatst mijn 2FA-code kwijt. Daarna waren ze vrij snel met vragen stellen enzo. Maar nu zit ik bij de validate (foto van rijbewijs verzonden, etc) en nu zit ik daar al weer een week op antwoord te wachten.
Ik was laatst mijn 2FA-code kwijt. Daarna waren ze vrij snel met vragen stellen enzo. Maar nu zit ik bij de validate (foto van rijbewijs verzonden, etc) en nu zit ik daar al weer een week op antwoord te wachten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
XLM zit vooralsnog in een goede dip.
Verwachtingen hiervoor komende tijd? Lijkt ook niet heel veel spannends te gaan doen?
Verwachtingen hiervoor komende tijd? Lijkt ook niet heel veel spannends te gaan doen?
Down, vooral ver vandaan blijven!RickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:19:
XLM zit vooralsnog in een goede dip.
XRP = trash
Hmm, ik zie het als een mooie kans om wat bij te kopen. Maar lees je vooral in in de munt en het team erachter.
Je bedoelt een vaag Koreaans bedrijfje dat partnerships heeft in zowat alle lagen van de Koreaanse maatschappij en overheid. Van banken, verzekeraars en universiteiten tot ziekenhuizen?FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:30:
[...]
Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt wat direct van de aardbodem verdwijnt als de grillige Koreaanse regering eens een dagje minder cryptominded is. Verder hebben ze imo niet de partners die Vechain en Ripple wel hebben maar teren ze vooralsnog puur op speculatie en hype en is imo dus een zeer riskante belegging.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik stop nog even 1 eth (indien de max dat toelaat.. is nog onduidelijk) in de ICO van Beetoken en dan ben ik voorlopig wel even klaar met crypto en hodl ik weer een tijdje.
Dan is mijn portfolio:
VEN
XRP
XVG
POWR
Beetoken ICO
Dan is mijn portfolio:
VEN
XRP
XVG
POWR
Beetoken ICO
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 30-01-2018 08:33 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Sell wall van (als ik heel snel tel) 144 BTC op ICX
tussen 8.7 sat & 9 sat
Weet iemand hoe laat het icx event is morgen?
Alsof VEN niet afhankelijk is van de grillen van China.FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:30:
[...]
Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt wat direct van de aardbodem verdwijnt als de grillige Koreaanse regering eens een dagje minder cryptominded is. Verder hebben ze imo niet de partners die Vechain en Ripple wel hebben maar teren ze vooralsnog puur op speculatie en hype en is imo dus een zeer riskante belegging.
ICX een vaag Koreaans bedrijfje, wel eens van Dayli gehoord? Nog een voor de Tweakers not-to-follow list.
Ik weet niet voor hoeveel je ICX gekocht hebt, maar ik heb ze vrij duur gekocht (gemiddeld $ 9.55) maar heb toch wat momentjes gehad dat ik op winst stond. Het event is morgen, dus in de aanloop naar het event stijgt hij vast nog verder?RickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 07:41:
Hm, ik zal toch moeten concluderen dat ik de trein heb gemist van ICX.
Daarnaast: de koers van zowel de ETH als de BNB is een stuk lager dan toen ik de ICX kocht.
Dus als ik nu zou verkopen, zou ik in aantal ETH of BNB toch echt winst maken. Moet je daarna alleen geduldig wachten tot die munt weer stijgt.
Enkele weken gekocht op 71k sat en verkocht op 79k sat.smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:49:
[...]
Ik weet niet voor hoeveel je ICX gekocht hebt, maar ik heb ze vrij duur gekocht (gemiddeld $ 9.55) maar heb toch wat momentjes gehad dat ik op winst stond. Het event is morgen, dus in de aanloop naar het event stijgt hij vast nog verder?
Daarnaast: de koers van zowel de ETH als de BNB is een stuk lager dan toen ik de ICX kocht.
Dus als ik nu zou verkopen, zou ik in aantal ETH of BNB toch echt winst maken. Moet je daarna alleen geduldig wachten tot die munt weer stijgt.
Prima resultaat, alleen baal ik nu dus, ik had 10% meer resultaat kunnen hebben. Dat maakt mij niet zoveel uit, maar ik had ook andere coins verkocht om met meer in ICX te kunnen stappen, die kans heb ik dus gemist.
Nu dus maar op zoek naar een volgende optie. Stratis, Lisk of IOTA lijken mooie plannen te hebben voor februari...
Je bedoeld Jed McCaleb, die eerst in Ripple zat, waar het ook zo geweldig mee gaat.Jarrean schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:24:
[...]
Hmm, ik zie het als een mooie kans om wat bij te kopen. Maar lees je vooral in in de munt en het team erachter.
XRP = trash
3 kanshebbers om Coin of the week te worden volgende week wanneer we niet meer over ICX pratenRickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 08:53:
[...]
Nu dus maar op zoek naar een volgende optie. Stratis, Lisk of IOTA lijken mooie plannen te hebben voor februari...
[ Voor 29% gewijzigd door Jebus4life op 30-01-2018 09:03 ]
Zegt iemand met Ripple in zijn naam....
Lisk verwacht ik wel wat van komende weken. Heb zojuist mijn RPX en WTC ingeruild voor LSK en IOTA. WTC heeft zijn groeispurt wel gehad (vorige week) en zie ik niet veel verder groeien. Ripple.. Tja.. I dunno.Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:03:
[...]
3 kanshebbers om Coin of the week te worden volgende week wanneer we niet meer over ICX praten
Verder heb ik het meeste in VEN zitten. Al heel wat ups and downs meegemaakt als VEN hodler. Ben benieuwd wanneer deze een goeie jump gaat maken. Maar goed, het is nog langs niet eind feb, dus kan nog wel even duren.
What's in a name
Ook voor Ripple geldt, ver vandaan blijven!
XRP = trash
Mannen.. ik ben dus gisteren opgelicht. Deze scammers hebben al voor 100k aan eth opgehaald bijna.. het wordt tijd dat ze hier harder tegen optreden.
op een ico van bee token.
op een ico van bee token.
Haha hoop geld op verloren?Mr_Ripple schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:24:
[...]
What's in a name![]()
Ook voor Ripple geldt, ver vandaan blijven!
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)