Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.889 views

Onderwerpen

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 22:00
ICX is hard op weg naar de $10

(denk ik)

[ Voor 28% gewijzigd door smoken op 30-01-2018 09:32 ]

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Mr_Ripple schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:24:
[...]

What's in a name ;)

Ook voor Ripple geldt, ver vandaan blijven!
Ripple is ook met goede dingen bezig. Het is inderdaad geen PnD coin waar je effe snel op kunt cashen. Iedereen die overigens wel met dat soort zaken bezig is krijgt nog wel de deksel op de neus want rijk zul je daarmee niet worden. Je kunt beter kijken naar coins met een solide basis die toekomstperspectief hebben op lange termijn.

Groetjes, FaceDown.

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Wow, Neo heeft vannacht een mooi verloop gehad. Natuurlijk kijk ik te laat om te proberen er een graantje van mee te pikken...

Aan de andere kant, ik had me voorgenomen om mijn Neo bij te houden dus misschien maar best x)

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Flagg schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:32:
[...]

Haha hoop geld op verloren? :)
Gelukkig behoor ik niet tot de categorie bagholders. ;)

XRP = trash

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:32:

(denk ik)
Yes gaat lekker!

Zijn jullie nog van plan om rond het evenement even uit ICX te stappen (buy the rumor sell the news)?
Ik verwacht namelijk wel weer een zogehete 'correctie/dip/dump' na een evenement/nieuwsitem.

En zoja: wat is jullie next target? Ik zat te denken aan ADA..

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
NEO wordt nu weer aardig gedumpt , beetje te vroeg want het event begint pas om 17:00

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
mklkhanou schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:38:
[...]

Yes gaat lekker!

Zijn jullie nog van plan om rond het evenement even uit ICX te stappen (buy the rumor sell the news)?
Ik verwacht namelijk wel weer een zogehete 'correctie/dip/dump' na een evenement/nieuwsitem.

ADA heb ik zelf ook een beetje van, maar die hebben nog niks concreets.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mr_Ripple schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:37:
[...]

Gelukkig behoor ik niet tot de categorie bagholders. ;)
Wel tot de categorie ongefundeerd dingen roepen zonder enige aanleiding of onderbouwing. Maar troost je je bent bij lange na niet de enige.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

Yes gaat lekker!

niet volledig, misschien 50% eruit halen en terugstorten in NEO of VEN

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Flagg schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Wel tot de categorie ongefundeerd dingen roepen zonder enige aanleiding of onderbouwing. Maar troost je je bent bij lange na niet de enige.
Ik vond zijn voorspellingen aardig onderbouwd :X

Waarom moeten we wegblijven bij XLM en XRP?

• Ypuh
XLM lijkt me gewoon prima.

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:15
Nog iemand ingestapt in de Pillar trein? Paar maanden geleden getwijfeld om in te stappen in deze ICO, helaas niet gedaan.
Daarna nog getwijfeld om in te stappen rond de 10 cent, ook niet gedaan. Afgelopen dagen mooie groei doorgemaakt naar de 1,80 USD

• smoken
[...]

Yes gaat lekker!

Tot wanneer wachten jullie met het verkopen van ICX? Echt tot net voor het event?

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
Inderdaad.. Is een hartstikke mooi systeem met een (in mijn ogen) mooie toekomst.

XRP is nou eenmaal altijd een beetje een vreemde eend in de bijt geweest omdat het met banken temaken heeft. Voor velen is dit juist niet wat een crypto moet zijn. Vandaar dat dit waarschijnlijk nooit groot gaat worden.

• Whis!
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:40:
[...]

ADA heb ik zelf ook een beetje van, maar die hebben nog niks concreets.
Cardano heeft 5 februari een meeting/event iets staan. Ik kijk niet eens meer naar de inhoud. Ik volg momenteel gewoon de coins die iets announcen en stap uit tijdens de announcement. Succes gegarandeerd.. :+

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 07:21
smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:32:

(denk ik)
Laat hem maar knallen, heb een sell order op $15 en $25.

*heeft hoop* :+

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Flagg schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:40:
[...]

Iemand vroeg iets over Stellar, dat jij het verder niet kan handelen is jouw probleem. ;)

XRP = trash

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Neo event om 17.00 uur.
Icx event, iemand die een tijd weet??
Morgen Tron announcement, doe ik toch even een klein gokje op....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-11 20:34
Icx knalt door de tien:)

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
mklkhanou schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Cardano heeft 5 februari een meeting/event iets staan. Ik kijk niet eens meer naar de inhoud. Ik volg momenteel gewoon de coins die iets announcen en stap uit tijdens de announcement. Succes gegarandeerd.. :+
Die tactiek wil ik ook toe gaan passen.
Heb met VEN en ICX op hoofdlijnen zelf al de goede inschatting gehad. Al faalde ik in mijn eigen trades.

ADA zal positief uitpakken verwacht ik die roadmap update. Stratis en IOTA staan ook op mijn watchlist :).
Lisk blijft ook gestaat groeien, dus die laat ik even links liggen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• smoken
BertP schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Laat hem maar knallen, heb een sell order op $15 en $25.

*heeft hoop* :+
Geen idee of dat reëele waardes zijn ... maar ik heb er ook een paar ingesteld.
Heb maar 8 ICX, dus ik hoop dat het zover gaat komen dat ik ze allemaal kan verkopen binnen de door mij gestelde waardes ;-)

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:36
kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:55:
Neo event om 17.00 uur.
Waar haal je vandaan dat tron een announcement doet? En de laatste paar announcements was nou niet echt ten goede voor de prijs :/

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11 23:56

Jebus4life

BE User

mklkhanou schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Misschien nog niet de slechtste strategie voor m'n ICX winst...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 14:55
EHA1337 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Waar haal je vandaan dat tron een announcement doet? En de laatste paar announcements was nou niet echt ten goede voor de prijs :/
Kan hij vanaf morgen hier posten dat hij op -40% staat ipv -35% zoals de afgelopen weken xD

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Apart om te zien dat NEO alweer $10,- heeft ingeleverd sinds 2 uur vannacht. Winstnemingen of zullen de verwachtingen van het event straks minder zijn geworden?

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
morgen komt Oyster pearl met Testnet release.. tip. ben net ingestapt.

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Weet iemand de naam van de website waarop de je portefeuile verdeling kan delen met anderen? Heb de link een aantal keer voorbij zien komen maar ik kan niks meer vinden.

Alvast bedankt!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mindsurfer schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:01:
Weet iemand de naam van de website waarop de je portefeuile verdeling kan delen met anderen? Heb de link een aantal keer voorbij zien komen maar ik kan niks meer vinden.

Alvast bedankt!
www.cointrackr.com

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Er stond een vrij dikke sell wall bij ICX maar iemand heeft flink wat ingeslagen net en we kunnen weer door:P

Dotabuff profile

• paul-s83
[...]

Dat komt omdat die pannenkoek te gierig is om een fatsoenlijk mediabureau in te schakelen om een beetje normale videostream te maken.

Ben benieuwd of ie zijn "miljardenbedrijfje" wederom met zijn selfiestick op zijn zolderkamer de hemel in gaat prijzen....

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-10 23:51
shakespeare schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:01:
morgen komt Oyster pearl met Testnet release.. tip. ben net ingestapt.
Laten we hopen dat het wat word. Ik kocht PRL op 2$ en 3$ vlak voor de rebranding en dus ook vlak voor de "crash". Flink in de min dus nu. :X

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Mr_Ripple schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:49:
[...]

Iemand vroeg iets over Stellar, dat jij het verder niet kan handelen is jouw probleem. ;)
Ja sorrie is idd mijn fout, hoop hier altijd een iets intelligentere groep mensen tegen te komen dan op Reddit en overige fora. Moet gewoon mijn verwachtingspatroon aanpassen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Oke ik ben even weg geweest en werd vanochtend wakker met nieuws dat ICX lekker aan het stijgen is. We zitten alweer over de 91k. Maar tot mijn grote verbazing is VEN nog steeds niet wat het geweest is, wat zijn de komende verwachtingen? Excuses alvast, ik moet er echt weer even inrollen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Had ik toch zowaar ook even wat ICX. Heb er leuk weer 20 extra VEN van kunnen kopen :+

Groetjes, FaceDown.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
Ben wel heel erg benieuwd hoe erg ICX gaat dalen als we naar de trend kijken dat voor een evenement of tijdens alles gedumpt gaat worden.

Want hij zit gigantisch in de lift. En dat zijn een hoop mensen denk die nog even mee willen liften en hem dan weer dumpen.

Ik zit mijzelf nu zelf even af te vragen wat wijs is. Ik ben in principe een hodler en heb er al zo gigantisch veel winst op gemaakt. Maar ik verwacht een behoorlijke correctie en uitstappers straks. Maybe dat ik 50 procent tussen vandaag en morgen even eruit haal.

Lastig dit haha.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Tripod62 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:15:
Oke ik ben even weg geweest en werd vanochtend wakker met nieuws dat ICX lekker aan het stijgen is. We zitten alweer over de 91k. Maar tot mijn grote verbazing is VEN nog steeds niet wat het geweest is, wat zijn de komende verwachtingen? Excuses alvast, ik moet er echt weer even inrollen.
De verwachting is dat VEN keihard gaat moonen omdat er allerlei mooi nieuws aan komt en de rebranding waardoor naar verwachting minstens de helft van de coins in circulatie gelocked gaat worden in nodes.
ICX is leuk om even snel te cashen en vervolgens meer VEN in te slaan 8)

Groetjes, FaceDown.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

GovertNL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:16:
Ben wel heel erg benieuwd hoe erg ICX gaat dalen als we naar de trend kijken dat voor een evenement of tijdens alles gedumpt gaat worden.

Want hij zit gigantisch in de lift. En dat zijn een hoop mensen denk die nog even mee willen liften en hem dan weer dumpen.

Ik zit mijzelf nu zelf even af te vragen wat wijs is. Ik ben in principe een hodler en heb er al zo gigantisch veel winst op gemaakt. Maar ik verwacht een behoorlijke correctie en uitstappers straks. Maybe dat ik 50 procent tussen vandaag en morgen even eruit haal.

Lastig dit haha.
Quit while you're winning zeggen ze.

Groetjes, FaceDown.

• Mortel
  • Laatst online: 07:45
ICX verkocht, VEN gekocht. Genoeg winst gemaakt op ICX de afgelopen dagen, het is prima geweest.

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:15:
Had ik toch zowaar ook even wat ICX. Heb er leuk weer 20 extra VEN van kunnen kopen :+
Hier kan ik bijna van 67 ven 100 ven maken dankzij de tijdelijke overstap naar IXC :9

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 19:53
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Quit while you're winning zeggen ze.
Zelfs als die paar dollar zakt is er eigenlijk niks aan de hand. Maar je dollar bedrag mogelijk straks gigantisch zien dalen doet natuurlijk ook wel pijn.

Ik zit er eigenlijk aan te denken om een keer te daytraden en een moment te bepalen, dan verkoop ik 50 of 25 procent. En koop er daarna meer terug.

Ik ga er eens over nadenken!

Verwijderd

Kijkend naar dagcharts valt mij op dat na een dag met unusual hoog volume de koers vrijwel altijd even 'omkeert'. Simpel iets, maar lijkt vaak voor te komen. Zit er ook aan te denken -voor de hold coins -als 'standard rule' om aan het eind van zo'n dag coin x te verkopen en een limit buy order te plaatsen 15-20% onder deze uitstapprijs. Hebben mensen hier ideeën over?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Mortel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:19:
ICX verkocht, VEN gekocht. Genoeg winst gemaakt op ICX de afgelopen dagen, het is prima geweest.
Denk dat dat verstandig is. Ik verwacht dat het event de enorme verwachtingen die in de koers zitten nu niet kan waarmaken zodat er een flinke correctie volgt en velen zullen instappen in andere alt coins waarvan de koers daardoor omhoog zal gaan. VEN lijkt me een goede kanshebber om te profiteren (bovendien mijn lange termijn munt).

Groetjes, FaceDown.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
GovertNL schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:16:

Lastig dit haha.
Ca. +30% in 48 uur, dat vraagt om een correctie vanmiddag.
Ikzelf dump 50% voor 16:00 uur vanmiddag om hopelijk dan lager meer in te kunnen kopen.
Maar mijn glazen bol is beslagen, dus misschien blijft hij stijgen............., maar misschien.........enz :9

• Tripod62
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:17:
[...]

De verwachting is dat VEN keihard gaat moonen omdat er allerlei mooi nieuws aan komt en de rebranding waardoor naar verwachting minstens de helft van de coins in circulatie gelocked gaat worden in nodes.
Mijn dank is groot! Niet de top gesellt, maar toch leuke winst

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Storm300 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:21:
[...]

Ca. +30% in 48 uur, dat vraagt om een correctie vanmiddag.
Ikzelf dump 50% voor 16:00 uur vanmiddag om hopelijk dan lager meer in te kunnen kopen.
Maar mijn glazen bol is beslagen, dus misschien blijft hij stijgen............., maar misschien.........enz :9
1 tip: Als het event voorbij is; is er dan nog aanleiding voor een stijging op korte termijn? Ik zou alleen terugkopen indien je van plan bent lang in ICX te blijven, niet als je wilt day traden.
En tip 2: Persoonlijk denk ik dat als er een dip volgt deze al voor 16:00 zal starten.

Groetjes, FaceDown.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Neo event om 17.00 uur.
Volgende deze site is het evenenement morgen pas
https://www.cryptocoinsni...sante-week-boeg-icon-icx/

Dit staat er op het programma:
ICON Annual Summit “The Genesis” Agenda

- Mainnet demo
- DApps on ICON network
- Business and technical roadmap for 2018
- Interoperability initiatives: Creating standards

Bron: https://steemit.com/crypt...ch-and-summit-the-genesis

Op dit moment lijkt ICX zijn top gehaald te hebben voor vandaag

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
RickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:56:
[...]

Die tactiek wil ik ook toe gaan passen.
Heb met VEN en ICX op hoofdlijnen zelf al de goede inschatting gehad. Al faalde ik in mijn eigen trades.

ADA zal positief uitpakken verwacht ik die roadmap update. Stratis en IOTA staan ook op mijn watchlist :).
Lisk blijft ook gestaat groeien, dus die laat ik even links liggen.
De tactiek kan prima werken en heb ik in het verleden ook al vaker toegepast, maar dan moet het wel ‘spectaculair’ genoeg zijn. VEN en ICX hadden heel wat op het programma staan, een roadmap update is vaak niet heel erg bijzonder. Aangezien de roadmap volgens mij pas net uit is verwacht ik er zelf geen hele grote dingen van.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:23:
[...]

Volgende deze site is het evenenement morgen pas
https://www.cryptocoinsni...sante-week-boeg-icon-icx/

Dit staat er op het programma:
ICON Annual Summit “The Genesis” Agenda

- Mainnet demo
- DApps on ICON network
- Business and technical roadmap for 2018
- Interoperability initiatives: Creating standards

Bron: https://steemit.com/crypt...ch-and-summit-the-genesis

Op dit moment lijkt ICX zijn top gehaald te hebben voor vandaag
Vandaag NL tijd 17:00 is 31-1 's ochtends in Korea.

Groetjes, FaceDown.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Vandaag NL tijd 17:00 is 31/01 - 1 uur s'nachts in Korea ;)
Indien het event overdag is dan zal het dus vannacht starten, indien het s'avonds is in de voormiddag bij ons.

• smoken
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:24:
[...]

Net even gekeken en het tijdsverschil is +8 uur tov NL.
Dus het duurt nog wel even voor dat evenement is, toch?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Vandaag NL tijd 17:00 is 31/01 - 1 uur s'nachts in Korea ;)
Indien het event overdag is dan zal het dus vannacht starten, indien het s'avonds is in de voormiddag bij ons.
Oh ja :+ ik las ergens dat het om 17:00 NL tijd zou starten.. zal dus wel later zijn.

Groetjes, FaceDown.

• DeKoetsier
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:17:
[...]

De rebranding eind februari snap ik, maar dat is in cryptoland nog aardig ver weg. Welk ander 'allerlei mooi nieuws' heb jij het over dan?

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]

Daarom zeg ik ook: gokje ;) Staat van alles met voorbehouden op misschien morgen. Dus dat is gewoon afwachten.

https://coinmarketcal.com..._by%5D=&form%5Bsubmit%5D=

• Bmfd
Neo event om 17.00 uur.
https://twitter.com/justinsuntron/status/951514583721590784

Doel je op deze tweet? Een paar dagen terug werd er namelijk door Tron een partnership met Spacety aangekondigd, maar die aankondiging werd niet veel later verwijderd. Lijkt me best waarschijnlijk dat dat alsnog morgen bekend wordt gemaakt.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Vandaag NEO verkocht op 0146. Nu het dilemma: de koers aankijken en weer instappen voor lange termijn of toch een andere korte termijn coin kiezen. Ik zie alleen niet echt leuke BTC paren om in te stappen op Binance, wellicht WTC in de gaten houden om te kijken hoe ver de daling door zet. Als ik het weer in VEN stop hou ik alleen nog BTC en XMR over in mijn pf :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• RickvN
Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:24:
[...]

De tactiek kan prima werken en heb ik in het verleden ook al vaker toegepast, maar dan moet het wel ‘spectaculair’ genoeg zijn. VEN en ICX hadden heel wat op het programma staan, een roadmap update is vaak niet heel erg bijzonder. Aangezien de roadmap volgens mij pas net uit is verwacht ik er zelf geen hele grote dingen van.
Ja bedankt.
Ik ga mijn ETH verkopen en dan met mijn sell van ICX en NEO in STRAT, IOTA en een klein beetje ADA erbij met een sell order daarop gereed.

Dan later nog bijstappen op VEN, al staat die nu wel weer erg mooi...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik denk wel dat icon nog naar 12 dollar gaat voor en tijdens hun evenement.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik denk persoonlijk ook niet dat ICX al gedaan is met stijgen

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:32:
[...]

https://twitter.com/justinsuntron/status/951514583721590784

Doel je op deze tweet? Een paar dagen terug werd er namelijk door Tron een partnership met Spacety aangekondigd, maar die aankondiging werd niet veel later verwijderd. Lijkt me best waarschijnlijk dat dat alsnog morgen bekend wordt gemaakt.
Doelde niet specifiek op die tweet, maar wel het gerucht dat die anouncement eraan komt, gerucht dat ze op een nieuwe exchange komen, etc. Heb bar weinig vertrouwen in Tron, en is dus voor mij absoluut geen hodl munt. Maar gezien alle geruchten doe ik er (met een klein bedragje) een gok mee. No guts no glory ;)

Verder vooral benieuwd naar VEN en ICX. NEO verwacht ik ook nog wel wat van, maar momenteel gaat GAS harder dan NEO... opvallend.

[ Voor 6% gewijzigd door kazz1980 op 30-01-2018 10:39 ]

• DeKoetsier
Adnanos schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:36:
Ik denk persoonlijk ook niet dat ICX al gedaan is met stijgen
Als je kijkt naar events van VEN / NEO, etc. dan heb je tot een paar uur voor het event.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik hold ICX toch lekker tot het trading pair KRW/ICX established is in Korea. Shouldn't be long 8)

Snap niet dat jullie over verkopen spreken terwijl het nu pas begint. Kijk wat er gebeurd is bij NEO toen er enkele DApps tevoorschijn kwamen 8)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34
Evenement is toch morgen pas?

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DeKoetsier schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:29:
[...]

De rebranding eind februari snap ik, maar dat is in cryptoland nog aardig ver weg. Welk ander 'allerlei mooi nieuws' heb jij het over dan?
Er zijn verschillende hints gegeven mbt nieuwe partners die nog onder NDA vallen, welke op korte termijn zouden verlopen. Je mag redelijkerwijs dus wat aankondigingen verwachten op korte termijn.

Groetjes, FaceDown.

• DeKoetsier
Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:37:
Ik hold ICX toch lekker tot het trading pair KRW/ICX established is in Korea. Shouldn't be long 8)

Snap niet dat jullie over verkopen spreken terwijl het nu pas begint. Kijk wat er gebeurd is bij NEO toen er enkele DApps tevoorschijn kwamen 8)
Short term verkopen, later weer inkopen is mijn plan. Er is toch wel iets te zeggen van een dip/daling na een event. Al helemaal bij VEN, nu ook bij NEO.

@FaceDown , heb je daar ook enige bronnen van? Ben benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door DeKoetsier op 30-01-2018 10:39 ]

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
Tripod62 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:22:
[...]

Mijn dank is groot! Niet de top gesellt, maar toch leuke winst
Ik zou niet snel je keuzes baseren op FaceDown. Regelmatig basht hij ICX de grond in. Sterker nog, elke munt is ruk behalve VEN, zo lijkt. Deze pipo vond niet zo heel lang geleden Ripple de munt der munten. Zoals al gisteren getipt was, check zijn post history. Dus be warned.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
DeKoetsier schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Short term verkopen, later weer inkopen is mijn plan. Er is toch wel iets te zeggen van een dip/daling na een event. Al helemaal bij VEN, nu ook bij NEO.

@FaceDown , heb je daar ook enige bronnen van? Ben benieuwd!
Na een event wel, maar meestal is er een grote stijging enkele uren voor het event. En we zijn nu toch nog 12-20 uur verwijdert van het event.

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

DeKoetsier schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:38:
[...]

Ik had gehoopt dat Neo rond de middag vandaag zijn piek zou bereiken, niet om 2u vannacht >_<

• DeKoetsier
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Ik had gehoopt dat Neo rond de middag vandaag zijn piek zou bereiken, niet om 2u vannacht >_<
Ja dat is zuur, mijn sell orders waren net gemist, dus vanochtend alsnog voor 50% de deur uitgedaan en in ICX gestopt.

• Bmfd
RickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:33:
[...]

Ja bedankt.
Ik ga mijn ETH verkopen en dan met mijn sell van ICX en NEO in STRAT, IOTA en een klein beetje ADA erbij met een sell order daarop gereed.

Dan later nog bijstappen op VEN, al staat die nu wel weer erg mooi...
Prima keuzes denk ik. Las gisteren nog een stuk over IOTA

https://m.imgur.com/a/5UNBW

https://www.reddit.com/r/...u_havent_heard_much_from/

Als je de reacties leest, lijkt het erop dat ze de stap naar een forex of stock exchange willen gaan zetten. Geen idee hoe ze het willen doen, maar de intentie lijkt er te zijn.

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:41:
[...]

Wie zegt dat dat niet nog gaat gebeuren ;) Event is om 17.00 uur pas.

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-10 13:49
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 01:30:
[...]

Omdat ICX van een vaag Koreaans bedrijfje komt
Je wordt met de dag ongeloofwaardiger. :+

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Aurora schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Ik zou niet snel je keuzen baseren op FaceDown. Regelmatig basht hij ICX de grond in. Sterker nog, elke munt is ruk behalve VEN, zo lijkt. Deze pipo vond niet zo heel lang geleden Ripple de munt der munten. Zoals al gisteren getipt was, check zijn post history. Dus be warned.
Misschien moet je de topic warning even lezen. Volgens mij mag ik best mijn mening hier geven. Ik bash helemaal geen enkele munt. Ik zie gewoon niets in ICX op lange termijn, maar het is een leuke PnD munt. Net nog 20 VEN aan over gehouden zoals ik aan gaf.
En Ripple heeft nog steeds een prachtig toekomstperspectief. Maar is inderdaad niet geschikt voor de meeste gokkers hier.

Groetjes, FaceDown.

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Misschien moet je de topic warning even lezen. Volgens mij mag ik best mijn mening hier geven. Ik bash helemaal geen enkele munt. Ik zie gewoon niets in ICX op lange termijn, maar het is een leuke PnD munt. Net nog 20 VEN aan over gehouden zoals ik aan gaf.
En Ripple heeft nog steeds een prachtig toekomstperspectief. Maar is inderdaad niet geschikt voor de meeste gokkers hier.
Je basht niet? Lees de quote boven jouw post hierboven van beepee. Ik ga ook verder niet meer op jou in. Dus succes verder ;)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

beepee schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Je wordt met de dag ongeloofwaardiger. :+
Sorry als ik aan je heilige munt kom, maar ik heb gewoon weinig vertrouwen in een munt die zijn basis voor 99% in Korea heeft liggen (partners en overheid). Korea is nou niet het toonbeeld van Westerse beschaving en democratie. Als een of andere overheidsfunctionaris het in z'n bol krijgt om crypto te verbieden dan is het over en sluiten voor ICX. En dan hebben we het niet over een dipje, maar over geld kwijt.
Ik ga dat risico dus niet lopen maar het staat een ieder vrij om zijn eigen keuzes daarin te maken.

Groetjes, FaceDown.

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
(zuid) Korea is juist het toonbeeld van Westerse beschaving?
Geen ander land daar wat meer Westers is dan Zuid Korea (buiten Japan).

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Aurora schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:46:
[...]

Je basht niet? Lees de quote boven jouw post hierboven van beepee. Ik ga ook verder niet meer op jou in. Dus succes verder ;)
Is dat bashen? Ik heb weinig vertrouwen in bedrijven die uit Korea komen samen met al hun partners. Heeft weinig met bashen te maken volgens mij.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Sorry als ik aan je heilige munt kom, maar ik heb gewoon weinig vertrouwen in een munt die zijn basis voor 99% in Korea heeft liggen (partners en overheid). Korea is nou niet het toonbeeld van Westerse beschaving en democratie. Als een of andere overheidsfunctionaris het in z'n bol krijgt om crypto te verbieden dan is het over en sluiten voor ICX. En dan hebben we het niet over een dipje, maar over geld kwijt.
Ik ga dat risico dus niet lopen maar het staat een ieder vrij om zijn eigen keuzes daarin te maken.
Ik lees hier een verhaal over Noord Korea :P

• Bmfd
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Ik bash helemaal geen enkele munt.
maar het is een leuke PnD munt.
:? :? :?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Wat een gezelligheid hier weer. Maar even 2da. Zag hier sell orders voor icx voorbij komen van 15 en 20 dollar? Zou natuurlijk wel gekkenhuis zijn. Ik hoop het voor die mensen uiteraard. Ik zit op dit moment 50/50 in ICX en POE, maar zal ICX bij een kleinere stijging alweer verkopen voor de winst. Als hij de 11 dollar aantikt ben ik alweer tevreden.

Rookworst zonder r is ook worst.

• rickjehh
  • Laatst online: 13-11 20:19
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:50:
[...]

Is dat bashen? Ik heb weinig vertrouwen in bedrijven die uit Korea komen samen met al hun partners. Heeft weinig met bashen te maken volgens mij.
Ik denk dat je hierbij even voorbij gaat aan het verschil tussen Zuid- en Noord-Korea. Laten we daar hier niet verder op in gaan. Maar dat dit erg kortzichtig is heb je zelf hoop ik ook in de gaten.

• paul-s83
en de volgende BitCoooonnneeeeeect lijkt een feit zo te zien: van 160 usd naar 10 usd in 2 weken tijd:

https://coinmarketcap.com/currencies/davorcoin/

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ja? Een kritische noot staat gelijk aan bashen? Mensen hebben lange tenen hier als je aan 'hun' muntjes komt. Ik vind veel coins geschikt om mee te liften op een pump en vervolgens te verkopen, PnD dus. Zie ik toekomstperspectief op lange termijn? Nee dus. Heeft wederom niets met bashen te maken.

Groetjes, FaceDown.

• DeKoetsier
Laten we het weer even op niveau houden met elkaar jongens.

Ik ben zelf toch wel getriggered door dat IOTA nieuws/gerucht, sinds ik zit te zoeken naar mijn nieuwe short term munt(en). Even in de gaten houden.

Zelf heb ik vertrouwen op langere termijn in VEN - NEO - ICX - EOS - ETH. Met twijfel over XLM, XVG en ADA

[ Voor 31% gewijzigd door DeKoetsier op 30-01-2018 11:07 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

rickjehh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat je hierbij even voorbij gaat aan het verschil tussen Zuid- en Noord-Korea. Laten we daar hier niet verder op in gaan. Maar dat dit erg kortzichtig is heb je zelf hoop ik ook in de gaten.
Sorry die 2 kan ik prima uit elkaar houden. In Noord-Korea hebben ze niet eens internet, laat staan cryptocurrency.

Groetjes, FaceDown.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:50
powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:00:
Apart om te zien dat NEO alweer $10,- heeft ingeleverd sinds 2 uur vannacht. Winstnemingen of zullen de verwachtingen van het event straks minder zijn geworden?
sell the news, het maakt geen flikker uit wat er gezegd wordt, in aanloop gaat het omhoog, en daarna naar beneden. Tegenwoordig begint het meestal al en dag van te voren te dippen.

Gaat alleen verder omhoog als er iets heel heel groots gebeurt.

• Ypuh
DeKoetsier schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:52:
Zelf heb ik vertrouwen op langere termijn in VEN - NEO - ICX - EOS - ETH. Met twijfel over XLM, XVG en ADA
Lijkt me een prima PF. Alleen EOS ken ik niet goed.

De twijfels bij ADA, XLM en XVG heb ik ook, vandaar ook maar <5% inzitten (zal dus ook nooit echt meeprofiteren van eventuele winst, maar wel een goede manier om ze in de gaten te houden).

• rickjehh
  • Laatst online: 13-11 20:19
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Sorry die 2 kan ik prima uit elkaar houden. In Noord-Korea hebben ze niet eens internet, laat staan cryptocurrency.
Dan stel ik voor dat je dit ook zo brengt, want met Korea insinueer je namelijk dat je beide Korea's bedoelt en ik kan dat verschil namelijk niet echt opmaken uit al je reacties. :X Laten we deze discussie hier ook maar afsluiten.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Afgelopen week steeds meer winst, winst en meer winst.... and..... It's gone. Goeiemorgen. :)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:53:
[...]

Ik zou je eens verdiepen in wat je zegt want er klopt niet veel van allemaal

• Bmfd
paul-s83 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:52:
en de volgende BitCoooonnneeeeeect lijkt een feit zo te zien: van 160 usd naar 10 usd in 2 weken tijd:

https://coinmarketcap.com/currencies/davorcoin/
Het Twitteraccount van Davor is een nieuwe ICO genaamd Hedgeconnect aan het promoten, waarschijnlijk dumpen ze Davor en stappen ze daar dus op over. Snap niet dat mensen er nog intrappen, maarja

[ Voor 5% gewijzigd door Bmfd op 30-01-2018 10:59 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Slux schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Dan kunnen we elkaar de hand geven. :+

Groetjes, FaceDown.

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Ik heb sinds eind december ICX en heb de koers daarom redelijk goed gevolgd. Dit is een munt die een hele steady stijging achter de rug heeft en de dips van BTC relatief goed heeft doorstaan. Voor mij een munt om vast te houden, maar goed ik ben sowieso niet van het daytraden.

Er zal vast wel een dump komen na die event, want dat is de trend in cryptoland. Maar ik geloof dat het de moeite waard is om af te wachten wat het effect is van de betere verkrijgbaarheid voor Koreaanse investeerders na 31 januari en de verdere ontwikkeling van deze munt, waar een solide team en partnerships achterstaan.

Verwijderd

Ik las gisteren ook een mooie scam. Daar hadden ze van iedereen geld gejat en de tekst op de website aangepast in: penis. grappig en triest tegelijkertijd.

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 10:04
Slux schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Only a small number of government officials and tourists are allowed to use the global Internet,
Wiki

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Adamoland schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:56:
Afgelopen week steeds meer winst, winst en meer winst.... and..... It's gone. Goeiemorgen. :)
Over de week heen sta ik zelf nog wel iets in de plus - maar is wel gehalveerd inmiddels ja... Schiet niet op zo :P Sta qua waarde in euro's nu al een flinke tijd min of meer stil. Niks te klagen. Maar ook niks te vieren. Voor nu wacht ik gewoon nog even af en heb een klein bedragje dat ik inzet voor pure korte termijn gokjes (zoals nu dus Tron).

• RickvN
Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Prima keuzes denk ik. Las gisteren nog een stuk over IOTA

https://m.imgur.com/a/5UNBW

https://www.reddit.com/r/...u_havent_heard_much_from/

Als je de reacties leest, lijkt het erop dat ze de stap naar een forex of stock exchange willen gaan zetten. Geen idee hoe ze het willen doen, maar de intentie lijkt er te zijn.
Bedankt hiervoor. Ik ga even verschillende buy orders inzetten :).

• Tripod62
Aurora schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Ik zou niet snel je keuzes baseren op FaceDown. Regelmatig basht hij ICX de grond in. Sterker nog, elke munt is ruk behalve VEN, zo lijkt. Deze pipo vond niet zo heel lang geleden Ripple de munt der munten. Zoals al gisteren getipt was, check zijn post history. Dus be warned.
Er is toch weer een klein beetje winst in de portfolio, ik moet nu weer aan het werk. Probeer het tussendoor in de gaten te houden, ICX naar 11 dollar deze dag, zou leuk zijn. Meer is beter.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Het was een verkeerde quote.

De enigste waar die wel juist zat :9

[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 30-01-2018 11:05 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Over de week heen sta ik zelf nog wel iets in de plus - maar is wel gehalveerd inmiddels ja... Schiet niet op zo :P Sta qua waarde in euro's nu al een flinke tijd min of meer stil. Niks te klagen. Maar ook niks te vieren. Voor nu wacht ik gewoon nog even af en heb een klein bedragje dat ik inzet voor pure korte termijn gokjes (zoals nu dus Tron).
Op zich is dat niet verkeerd in deze bear market. Het is lastig om geld te verdienen als de hele markt terug loopt. Wat je kunt doen is zoveel mogelijk muntjes verzamelen waar je van profiteert zodra de markt weer aantrekt. Ik sta ook al een paar weken ongeveer op hetzelfde niveau, maar heb wel 30 a 40 % meer coins.

Groetjes, FaceDown.

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Ik heb zowel korte als lange termijn gokjes, het blijven gokjes. Op zich een prima maand, netto sta ik niet in de min. Over maand zal het wel weer anders zijn, als alles weer gaat stijgen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Pagina: 1 ... 43 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)