“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jammer dat EOS het vandaag minder doet, anders was ik er al. Enja WaBi, dat ding is zo'n typisch gevalletje van kopen waarna de boel recht omlaag gaat, -40% inmiddels
Mooie timing om over Wabi te beginnen, zie wat ik net schreefzwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:08:
Ik hoor hier weinig mensen over WABI. Ik denk dat de techniek hierachter in China hoge ogen gaat gooien. Ze staan nu op $2,57 en de ATH was boven de $5. Met een Total Supply 99.218.023 WABI kan je hier ook niet nat op gaan dunkt me.
[ Voor 39% gewijzigd door Jebus4life op 30-01-2018 11:12 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
FUD of realiteit?
Prima dat je favoriete muntjes ripple en ven zijn. Maar ga hier geen leugens zoals dit lopen aankondigen en jouw mening voordoen als feiten om mensen hun icx te laten verkopen (puur omdat jij vindt dat er maar een vaag klein bedrijfje achter zit). We kunnen lang of kort discussiëren over deze munten maar laten we asjeblieft bij feiten blijven.FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Vandaag NL tijd 17:00 is 31-1 's ochtends in Korea.
17.00 NL tijd is niet 's ochtends in Korea, dat is 01.00 uur 's nachts. Dus voor mensen die buy the rumour sell the news willen doen: voor zover ik kan vinden (kan iemand dit bevestigen?) start de summit om 13.00 uur Korea tijd, dus 05.00 uur 's nachts bij ons.
Edit: NL start tijd summit
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Maar ik vraag me af;DarkShadow schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:14:
Sterke anti tether sentimenten de laatste dagen. Hoor weinig positiefs daarover: https://mashable.com/2018...lleged-scam/#G1C_ykvq9kqw
FUD of realiteit?
Ik heb nu mijn coins op Binance, stel dat ik deze even ''on hold'' wil zetten.
Welk alternatief heb ik dan?
CoinBase heeft een dergelijke optie om het terug naar de EUR-portemonnee te boeken, maar daar betaal je dik voor.
Hoe kan ik mijn geld op een andere manier tijdelijk even bevriezen zonder het meteen weer helemaal naar de bankrekening te gooien?
Haha ja maar juist nu is een leuk instap moment met 2,57. Kan die weer 40% up gaan haha.Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:09:
Indien ICX nog een procentje of 5 stijgt ga ik naar een nieuwe ATH in BTC waarde. Hier geen klachten dus voorlopig![]()
Jammer dat EOS het vandaag minder doet, anders was ik er al. Enja WaBi, dat ding is zo'n typisch gevalletje van kopen waarna de boel recht omlaag gaat, -40% inmiddelsTrekt nog wel eens bij hoop ik
[...]
Mooie timing om over Wabi te beginnen, zie wat ik net schreef
Gister zag ik ook een premium verhaal over BTC op AD.nl. Kon het niet lezen omdat ik geen premium account heb maar er stond iets van het net rondom BTC sluit zichsh4d0wman schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:18:
Amerika ontwaakt bijna, ben benieuwd wat dit met de koers gaat doen. Zowel daar als in Korea weer gedoe over Bitcoin en exchange regulatie. Nu.nl is ook weer heerlijk salty. Positieve berichten blijven wat achter in de mainstream media o.a. Switzerland welke interesse heeft in crypto, diverse advocaten en online winkels die cc willen accepteren, etc.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ergens op de Vechain reddit gelezen. https://www.reddit.com/r/Vechain/DeKoetsier schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:07:
@FaceDown heb jij voor mij nog enige bronnen wat betreft die NDA gesloten announcement hints?
De CEO van Sunny Lu heeft het hier meerdere malen over gehad op Twitter. Zou zijn Twitter feed er eens op na slaan.
Groetjes, FaceDown.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Coinbase is 1.49% om het naar je fiat wallet te storten toch? Dat valt wel mee of zie ik iets over het hoofd?Jasikevicius3 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:18:
[...]
Maar ik vraag me af;
Ik heb nu mijn coins op Binance, stel dat ik deze even ''on hold'' wil zetten.
Welk alternatief heb ik dan?
CoinBase heeft een dergelijke optie om het terug naar de EUR-portemonnee te boeken, maar daar betaal je dik voor.
Hoe kan ik mijn geld op een andere manier tijdelijk even bevriezen zonder het meteen weer helemaal naar de bankrekening te gooien?
BTC blijft maar zakken trouwens..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ach, als je op laag niveau bent ingestapt is dit nog steeds dikke winst. Ik zit er in vanaf 52 cent, 1 dollar, 1,18 dollar en later nog wat bijgekocht op 4 dollarmiicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:
VEN zakt behoorlijk door, benieuwd of hij nog eens gaat stijgen en boven het ATH uit gaat komen, ben ergens ook wel bang dat dat niet gebeurt, maar ja FUD
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
wat FUD ? is gewoon een gezonde correctie volgens mij.. iedereen was gewend 3x per dag een nieuw partnership aankondiging. ik denk dat hij vanaf 10 feb gaat stijgen tot dik boven de ATH.miicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:
VEN zakt behoorlijk door, benieuwd of hij nog eens gaat stijgen en boven het ATH uit gaat komen, ben ergens ook wel bang dat dat niet gebeurt, maar ja FUD
Met hindsight had ik ook liever even uitgestapt op de ATHmiicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Op welke termijn?miicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:20:
Einde van het jaar staat de prijs natuurlijk veel hoger. of het genoeg voor je is : geen idee.
Is gewoon een net stuk toch over de partnership en DNV GL over wat blockchain wel en niet is?0xygen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:17:
Goed verhaal over Vechainhttp://mp.weixin.qq.com/s/GwMOc1n-uz_IPOrZp0JexA
Ik snap zijn smiley niet.... zal wel aan mij liggen..Ypuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:23:
[...]
Is gewoon een net stuk toch over de partnership en DNV GL over wat blockchain wel en niet is?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik ook niet, dus je bent niet de enige.hmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:24:
[...]
Ik snap zijn smiley niet.... zal wel aan mij liggen..
ETH ga ik van de hand doen en in VEN stoppen, die blijft maar zakken.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik zet gewoon translate aan?0xygen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:27:
Aha, jullie verstaan als ervaren cryptohandelaren allemaal natuurlijk vloeiend Chinees. Ik ben nog maar een aantal maandjes op weg dus moet nog een beetje in die taal komen.
Dan zou ik ook niet klagen. Ik ben ingestapt op 77k sat, volgens mij was dat $8,10 o.i.d.sjorremans schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:22:
[...]
Ach, als je op laag niveau bent ingestapt is dit nog steeds dikke winst. Ik zit er in vanaf 52 cent, 1 dollar, 1,18 dollar en later nog wat bijgekocht op 4 dollar
Dit is Tweakers, Google's ingebouwde vertaaldienst in Chrome zou vanzelfsprekend moeten zijn...0xygen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:27:
Aha, jullie verstaan als ervaren cryptohandelaren allemaal natuurlijk vloeiend Chinees. Ik ben nog maar een aantal maandjes op weg dus moet nog een beetje in die taal komen.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 09:55:
Neo event om 17.00 uur.
Icx event, iemand die een tijd weet??
Morgen Tron announcement, doe ik toch even een klein gokje op....
FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:28:
[...]
Oh jaik las ergens dat het om 17:00 NL tijd zou starten.. zal dus wel later zijn.
Het evenement start blijkbaar om 13:00 Korean time (de 31e dus)powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:23:
[...]
Volgende deze site is het evenenement morgen pas
https://www.cryptocoinsni...sante-week-boeg-icon-icx/
Dit staat er op het programma:
ICON Annual Summit “The Genesis
05:00 in onze tijdzone dus
Vroeg wekker zetten dus!
Duurde even maar ben blij dat ik eindelijk de muntjes heb :-)
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Mijn quantum computer vertaalde dat in 1 seconde automatisch naar Nederlands. Ow wacht, dat deed mijn k*t browser al.0xygen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:27:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Google translate?0xygen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:27:
Doe mij maar een DeLorean.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:31:
Slowchat: Tekst die ik vaak in mn hoofd heb deze dagen:
YouTube: Dio - Tijdmachine ft. Sef
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Naar mijn bescheiden mening niet, te laat.Cobraa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:34:
Nu nog handig om in ICX te stappen?
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Hmm ik heb nog niets ontvangen. Beetje geduld hebben zeker?NeHoX schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
Eindelijk is de IGNIS airdrop van NXT beschikbaar op Bittrex.
Ik heb de mijne ook.Stephaniedt schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:36:
[...]
Hmm ik heb nog niets ontvangen. Beetje geduld hebben zeker?
Denk dat ze er normaal moeten opstaan
Dat weet niemand....ik gok dat ICX nog naar 12$ kan gaan. Maar misschien was 10 de max. Je bent een paar dagen te laat.Cobraa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:34:
HODL betekend niet perse dat je daarnaast geen strategie hebt om dmv day-trading op random coins winst te pakken. Het blijft zuur om je korte termijn rendement te zien halveren ook al geloof je dat op langere termijn je investering meer waard zal zijn. Indien je deze dips met day-trading wat kan compenseren dan blijft dat mooi meegenomen. Ik heb een apart budget daarvoor en mijn hold portfolio blijft gewoon in stand. Afhankelijk waar ik behoefte aan heb trade ik voor BTC winst of USD.Rebbelx schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:30:
Lijkt me dat meer en meer mensen short term traden en niet meer HOLDEN, volgens mij is dat de oorzaak dat de markt niet echt aantrekt. Er is veel meer koop / verkoop van munten waar iedereen een 5 a 10 % kan op pakken en men doet dit dan ook gewoon omdat de kans te groot is dat de dag erna de winst alweer is verdampt. Voor een holder zoals mezelf zijn dit vrij saaie tijden aangezien er weinig gebeurd en mooi groeit
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik denk/verwacht maar vooral hoop, dat hij in aanloop naar het event nog wat verder omhoog gaat.zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:36:
[...]
Dat weet niemand....ik gok dat ICX nog naar 12$ kan gaan. Maar misschien was 10 de max. Je bent een paar dagen te laat.
Aangezien het event om 05:00u NL tijd start morgenochtend, zou mijn aanname zijn dat de piek rond een of 03:00u NL tijd ligt .. maar ik heb er totaal geen verstand van, dus reken me hier aub niet op af ;-)
Ik heb ze ook! Was het holden van nxt destijds niet waardNeHoX schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
Achja, wie weet wordt het beter. Ik hou ze lekker vast. Vooralsnog kan je er op bittrex niet mee traden.
Was ze al bijna weer vergeten. Maar doordat IGNIS vanochtend ineens in de top 100 op CMC stond dacht ik: laat ik eens kijken! En ja hoor, ze waren er. Helaas maar 35, maar toch... Op NXT wel e.e.a. aan winst gemaakt, dus die IGNIS is een extra bonusNeHoX schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:28:
Ik teken ervoor. En een Ven die naar de 5 dollar gaat. Icon alweer bijna naar 10$ nu.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
ICX ATH is 12,62. Ik zie niet in waarom we niet gewoon die kant op gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 30-01-2018 11:45 ]
Ik verkoop mijn hoogst ingekochte coins (8k sat) (18-20%) wel vanavond laat ja, wil niet riskeren dat ik daar verlies op ga draaien mocht er toch een grote dip komen (die ik wel niet verwacht). Is ook ineens handig om wat winst veilig te stellen...smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:40:
[...]
Ik denk/verwacht maar vooral hoop, dat hij in aanloop naar het event nog wat verder omhoog gaat.
Aangezien het event om 05:00u NL tijd start morgenochtend, zou mijn aanname zijn dat de piek rond een of 03:00u NL tijd ligt .. maar ik heb er totaal geen verstand van, dus reken me hier aub niet op af ;-)
De rest hold ik tot we minstens x2 gaan vanaf dit punt
Niet vergelijken met de dollar waarde. We staan op een ATH in vergelijking met BTC, BTC staat gewoon lager dan toen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
[ Voor 17% gewijzigd door Jebus4life op 30-01-2018 11:47 ]
Speculeren is het leukste wat er is, ongeacht of het ICX,VEN of ETH is.
http://i63.tinypic.com/65mpw0.png
[ Voor 21% gewijzigd door Mortel op 30-01-2018 11:47 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
je moet niet naar dollar kijken! hoevaak moeten we dit nog zeggen hier.. dit wisselt omdat btc daalt of stijgt. icx is boven zijn ath op dit moment.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
Verwijderd
Het gaat je toch uiteindelijk om geld op de bank. Dus natuurlijk moet je wel naar dollar kijken.shakespeare schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:46:
[...]
je moet niet naar dollar kijken! hoevaak moeten we dit nog zeggen hier.. dit wisselt omdat btc daalt of stijgt. icx is boven zijn ath op dit moment.
Wie heeft er wat aan 800000btc als die 0.000001$ per stuk waard zijn.
ja en het geld op je bank is afhankelijk van je waarde van je sat.. oelewapper.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:47:
[...]
Het gaat je toch uiteindelijk om geld op de bank. Dus natuurlijk moet je wel naar dollar kijken.
Zo niet, toch mooie winst gemaakt en op naar de volgende
Jahoor. Icx is nog maar net de trend lijn positief doorbroken. En de 31e moet nog komen.Cobraa schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:34:
Verwijderd
Tja als je het niet begrijpen wilt dan houdt het op he.shakespeare schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:50:
[...]
ja en het geld op je bank is afhankelijk van je waarde van je sat.. oelewapper.![]()
Waarom zet je een sell order als je 'm toch wilt deleten?Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:50:
Ik heb een sell order staan op 0.008740 Eth. Heb de gsm wel bij me, als ie plots omhoog schiet kan ik (hopelijk) snel order deleten en verder meeliften.
Zo niet, toch mooie winst gemaakt en op naar de volgende
Groetjes, FaceDown.
Waarom? Ik vind dat men wel erg snel advies geeft. Op de korte termijn is de rek er mogelijk inderdaad uit. Dan heb ik het over komende week. Voor de iets langere termijn komt er nog veel aan. De munt is gericht op gebruik in Zuid-Korea maar is daar nog niet eens te koop. Voordat je een munt in ZK aan mag bieden op de daar opererende exchanges is het vereist dat de munt werkzaam is (lees geen token maar een eigen mainnet). Nu is dat van ICX toevallig de 24e gelanceerd en zal volgens mij vanaf de 31 het swappen van token naar coin plaats gaan vinden. Vanaf dat moment verwachten er velen, waaronder ik zelf, dat veel Zuid-Koreanen zullen instappen. Dit kan ook nog een flinke stijging veroorzaken.
Voor de nog langere termijn (eind 2018) verwacht ik nog veel moois voor deze munt. Als hij echt gebruikt gaat worden in ZK kan de koers nog flink stijgen.
Dus waarom het advies wordt gegeven dat instappen niet meer rendabel is, is voor mij onbegrijpelijk. Hangt gewoon erg af van je eigen visie en doelen.
Samengevat, naar mijn idee zit er nog veel meer in het vat. Disclaimer: heb een forse positie in ICX en het kan uiteraard ook floppen, maar dat lijkt mij persoonlijk zeer onwaarschijnlijk. ICX en VEN zet ik persoonlijk in het rijtje van stabiele groeiers voor de komende maanden. Mooncoins zijn het niet.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Doe mij maar dat lekkere spul wat op het schaaltje ligt.Mortel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:46:
Is vechain op bezoek bij Guggenheim investors, of zie ik gewoon toevallige dingen?
Speculeren is het leukste wat er is, ongeacht of het ICX,VEN of ETH is.
http://i63.tinypic.com/65mpw0.png
Goed gespot!
Omdat ik deze namiddag in meeting moet en dan niet meer kan kijken. Moest ie dan aantikken en daarna naar beneden duikelen heb ik de boot gemist. Nu heb ik eraan gedacht en heb ik 'm alvast klaargezet (kans is groot dat ik er straks, bij de lunchpauze, ook niet meer aan denk).FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:55:
[...]
Waarom zet je een sell order als je 'm toch wilt deleten?
Je dollar value is enkel belangrijk als je direct wilt uitcashen in fiat (want dan is het uiteraard wel belangrijk hoeveel je krijgt). Of omzet naar USDT (maar gezien dat volgens mij, en vele anderen, een tikkende tijdbom is termijn raad ik dat ook niet aan).Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:47:
[...]
Het gaat je toch uiteindelijk om geld op de bank. Dus natuurlijk moet je wel naar dollar kijken.
Anders is je sat value belangrijk. Als BTC morgen zwaar stijgt (+50% pakweg) en je ALT met 10% daalt tegenover BTC) sta je in dollars goed, maar heb je minder BTC dan voorheen als je dan verkoopt. Dus indien BTC terug daalt heb je verlies gemaakt.
Op lange termijn heeft Icon wel de potentie om een moon coin te zijn denk je niet? Als ik veel Icon had dan liet ik ze zeker staan. Evenement of niet. Maar met 128 ICX ga je nooit een mega klapper maken. ICX heeft iig de helft minder beschikbare coins dan Vechain.
Ik vond het juist goed dat er iemand aangaf dat het wellicht te laat is. Iedereen is hier altijd hartstikke optimistisch en schetst een scenario waarbij het haast niet meer fout kan gaan. Zelfde verhaal bij VEN, steeg al wekenlang best hard, het viel te verwachten dat er na de announcement een dip zou komen, maar alsnog werd er hier alleen maar aangeraden om in VEN te stappen met als gevolg dat er nu redelijk wat mensen verlies hebben.B-Bandit schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:56:
[...]
Waarom? Ik vind dat men wel erg snel advies geeft. Op de korte termijn is de rek er mogelijk inderdaad uit. Dan heb ik het over komende week. Voor de iets langere termijn komt er nog veel aan. De munt is gericht op gebruik in Zuid-Korea maar is daar nog niet eens te koop. Voordat je een munt in ZK aan mag bieden op de daar opererende exchanges is het vereist dat de munt werkzaam is (lees geen token maar een eigen mainnet). Nu is dat van ICX toevallig de 24e gelanceerd en zal volgens mij vanaf de 31 het swappen van token naar coin plaats gaan vinden. Vanaf dat moment verwachten er velen, waaronder ik zelf, dat veel Zuid-Koreanen zullen instappen. Dit kan ook nog een flinke stijging veroorzaken.
Voor de nog langere termijn (eind 2018) verwacht ik nog veel moois voor deze munt. Als hij echt gebruikt gaat worden in ZK kan de koers nog flink stijgen.
Dus waarom het advies wordt gegeven dat instappen niet meer rendabel is, is voor mij onbegrijpelijk. Hangt gewoon erg af van je eigen visie en doelen.
Samengevat, naar mijn idee zit er nog veel meer in het vat. Disclaimer: heb een forse positie in ICX en het kan uiteraard ook floppen, maar dat lijkt mij persoonlijk zeer onwaarschijnlijk. ICX en VEN zet ik persoonlijk in het rijtje van stabiele groeiers voor de komende maanden. Mooncoins zijn het niet.
Voor de launch van het mainnet is hier al vaker over ICX begonnen en dat een stijging te verwachten viel. Toen stond de koers onder de 7 en 8 dollar. Amper mensen ingestapt. Gisteren is de koers gaan stijgen tot boven de 9 dollar en nu staat die tegen de 10 dollar aan, en dan gaat ineens iedereen instappen. Dan denk ik dat je er verstandiger aan doet om ICX nu te laten schieten, want op korte termijn vind ik dat risk/reward niet in verhouding staan. Op lange termijn is het natuurlijk een ander verhaal
Volgens deze persoon gebeurde dit ook tijdens de ANT/NEO rebranding. Iemand die dit kan bevestigen of BS?
FOMO kopersBmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:04:
[...]
Ik vond het juist goed dat er iemand aangaf dat het wellicht te laat is. Iedereen is hier altijd hartstikke optimistisch en schetst een scenario waarbij het haast niet meer fout kan gaan. Zelfde verhaal bij VEN, steeg al wekenlang best hard, het viel te verwachten dat er na de announcement een dip zou komen, maar alsnog werd er hier alleen maar aangeraden om in VEN te stappen met als gevolg dat er nu redelijk wat mensen verlies hebben.
Voor de launch van het mainnet is hier al vaker over ICX begonnen en dat een stijging te verwachten viel. Toen stond de koers onder de 7 en 8 dollar. Amper mensen ingestapt. Gisteren is de koers gaan stijgen tot boven de 9 dollar en nu staat die tegen de 10 dollar aan, en dan gaat ineens iedereen instappen. Dan denk ik dat je er verstandiger aan doet om ICX nu te laten schieten, want op korte termijn vind ik dat risk/reward niet in verhouding staan. Op lange termijn is het natuurlijk een ander verhaal
Denk dat we nu toch allen wel weten dat VEN een hype muntje is toch?Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:04:
[...]
Ik vond het juist goed dat er iemand aangaf dat het wellicht te laat is. Iedereen is hier altijd hartstikke optimistisch en schetst een scenario waarbij het haast niet meer fout kan gaan. Zelfde verhaal bij VEN, steeg al wekenlang best hard, het viel te verwachten dat er na de announcement een dip zou komen, maar alsnog werd er hier alleen maar aangeraden om in VEN te stappen met als gevolg dat er nu redelijk wat mensen verlies hebben.
Maar hoe plaats ik dan een sell order vraag ik me af? Normaal heb heb ik ETH/EUR. Dus ik koop 1 eth @ €900 en plaats sell order op € 1000 en hoef alleen te wachten tot hij wordt gehit.Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:01:
[...]
Je dollar value is enkel belangrijk als je direct wilt uitcashen in fiat (want dan is het uiteraard wel belangrijk hoeveel je krijgt). Of omzet naar USDT (maar gezien dat volgens mij, en vele anderen, een tikkende tijdbom is termijn raad ik dat ook niet aan).
Anders is je sat value belangrijk. Als BTC morgen zwaar stijgt (+50% pakweg) en je ALT met 10% daalt tegenover BTC) sta je in dollars goed, maar heb je minder BTC dan voorheen als je dan verkoopt. Dus indien BTC terug daalt heb je verlies gemaakt.
Hoe werkt dit als ik in het geval van ICX wil verkopen tegen een vaste prijs, als ETH/BTC constant schommelen? Dus ik heb bijv 1000 euro aan ICX ingekocht en wil ze verkopen als ze 1100 waard zijn. Moet ik het dan constant monitoren en kan ik niet een sell order plaatsen? Want het kan dat ICX stijgt maar ETH verder daalt.
Verwijderd
Uiteindelijk wil je altijd uitcashen naar Fiat. Tenzij je in de coins zit omdat je ze wilt gebruiken voor....? zegt u het maar.Jebus4life schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:01:
[...]
Je dollar value is enkel belangrijk als je direct wilt uitcashen in fiat (want dan is het uiteraard wel belangrijk hoeveel je krijgt). Of omzet naar USDT (maar gezien dat volgens mij, en vele anderen, een tikkende tijdbom is termijn raad ik dat ook niet aan).
Dus wat moet er uitendelijk het hoogst komen? Je fiat waarde.
Kan je wel mooi zeggen dat je in BTC op je ATH zit, maar daar heb je dus helemaal niets aan als aan 't einde van de rit de BTC waarde laag is. Of ga je dan wachten tot de BTC stijgt? En wat als hij dat nooit meer doet?
Dus, je eindproduct is waar je op moet focussen. En dat is fiat voor mij. De BTC/ALT ATH kan me gestolen worden. Doe mij maar een FIAT/ALT ATH
Lijkt me enigszins FUDderig. Als USDT inderdaad niet de backing heeft die ze beweren, dan is er nog steeds "maar" 2.2 miljard in omloop. Alleen de BTC marketcap is al 184mrd, dus die 30-80% crash waar ze het over hebben, klinkt me wat onwaarschijnlijk in de oren.DarkShadow schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:14:
Sterke anti tether sentimenten de laatste dagen. Hoor weinig positiefs daarover: https://mashable.com/2018...lleged-scam/#G1C_ykvq9kqw
FUD of realiteit?
Ik vind dat er een iets te grote hype is ontstaan op Reddit/Tweakers, maar ik zou VEN zelf niet in dezelfde categorie plaatsen als Verge en Tron, wat ik dan wel echt hype munten vind. Op lange termijn verwacht ik veel van VEN.Matadores schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:19:
[...]
Denk dat we nu toch allen wel weten dat VEN een hype muntje is toch?
Ik denk dat je hier veel geld mee gaat verdienen, maar het blijft crypto heMalawolar schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:23:
Aanzienlijke gok, maar ik neem hem. Zojuist voor 2000 dollar aan coins verkocht op Binance (ICX, Navcoin, Ethlend, Wabi) en dit via LTC naar Kucoin gestuurd. Alles in XRB gestopt en een sell order op 23 dollar (nu 18 dollar). Zodra die op Binance verschijnt verwacht ik eigenlijk dat die hier doorheen knalt. Het volume van deze coin ligt zo laag dat het haast niet anders kan.
Juist. Bovendien lijkt mijn voorspelling uit te komen: ICX daalt, VEN stijgt weer. Hopelijk accelereert dit effect nog.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Ik vind dat er een iets te grote hype is ontstaan op Reddit/Tweakers, maar ik zou VEN zelf niet in dezelfde categorie plaatsen als Verge en Tron, wat ik dan wel echt hype munten vind. Op lange termijn verwacht ik veel van VEN.
Groetjes, FaceDown.
Hoe vaak moeten we het nou zeggen dat je geen tientallen miljarden nodig hebt om een crash van 50% te veroorzaken? Reken maar dat de koers in elkaar kan zakken met 'slechts' een paar miljard.anboni schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:22:
[...]
Lijkt me enigszins FUDderig. Als USDT inderdaad niet de backing heeft die ze beweren, dan is er nog steeds "maar" 2.2 miljard in omloop. Alleen de BTC marketcap is al 184mrd, dus die 30-80% crash waar ze het over hebben, klinkt me wat onwaarschijnlijk in de oren.
Ik ga ook een voorspelling doen: zometeen stijgt ICX weer en daalt VEN weer!FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:27:
[...]
Juist. Bovendien lijkt mijn voorspelling uit te komen: ICX daalt, VEN stijgt weer. Hopelijk accelereert dit effect nog.
Echt, niet zo focussen op die 1 minute chart..
[ Voor 24% gewijzigd door Luca op 30-01-2018 12:29 ]
'Hopelijk accelereert dit effect nog'? Wat is het toch bij jou? Waarom hoop je dat ICX nog verder daalt? Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon beide stijgen, wat hebben die 2 coins met elkaar te maken? Daarnaast is ICX het afgelopen uur nog altijd gestegen.FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:27:
[...]
Juist. Bovendien lijkt mijn voorspelling uit te komen: ICX daalt, VEN stijgt weer. Hopelijk accelereert dit effect nog.
Man man man ben het helemaal met je eens. Mensen laten we vooral gewoon hopen dat er minder mensen overstappen van de één naar de andere munt. Ik zie liever meer geld aan de gehele markt worden toegevoegd. Dat we hier allemaal van profiteren.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:30:
[...]
'Hopelijk accelereert dit effect nog'? Wat is het toch bij jou? Waarom hoop je dat ICX nog verder daalt? Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon beide stijgen, wat hebben die 2 coins met elkaar te maken? Daarnaast is ICX het afgelopen uur nog altijd gestegen.
Van andere munten hopen dat ze een diep dal in duiken? Waar gaan we heen haha. Ik kom hier (voorlopig) niet meer!
Heb jij je hele pensioen in VEN belegd ofzo?FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:27:
[...]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Hij heeft de boot gewoon gemist....en man, wat een voorspellingBmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:30:
[...]
'Hopelijk accelereert dit effect nog'? Wat is het toch bij jou? Waarom hoop je dat ICX nog verder daalt? Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon beide stijgen, wat hebben die 2 coins met elkaar te maken? Daarnaast is ICX het afgelopen uur nog altijd gestegen.
Lekker, beide zijn samen bijna mijn gehele porto.
Ja, plus spaargeld plus studiegeld voor de kinderen.armageddon_2k1 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:38:
[...]
Heb jij je hele pensioen in VEN belegd ofzo?
Groetjes, FaceDown.
Ook prima natuurlijk maar zo werkt het niet. De influx in de alt coins is nu nog te weinig om alle munten te laten profiteren dus je ziet vaak een wisselwerking; de ene stijgt ten koste van de andere. Als je weet welke munten het betreft kun je hier ook aardig op speculeren overigens.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:30:
[...]
Groetjes, FaceDown.
jaren geleden dachten mensen ook dat je met 128 bitcoins geen megaklapper kon maken.... well...zwembroek schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:02:
[...]
Op lange termijn heeft Icon wel de potentie om een moon coin te zijn denk je niet? Als ik veel Icon had dan liet ik ze zeker staan. Evenement of niet. Maar met 128 ICX ga je nooit een mega klapper maken. ICX heeft iig de helft minder beschikbare coins dan Vechain.
Die chain van ze heeft goede vooruitzichten. Ik houd NXT en IGNIS voorlopig vast. Bij IGNIS moet ik wel, want ik heb geen Bittrex-account.DarkShadow schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 11:41:
[...]
Ik heb ze ook! Was het holden van nxt destijds niet waard, die ging zo ongeveer door de helft en de ignis is nu 60 cent waard.
Achja, wie weet wordt het beter. Ik hou ze lekker vast. Vooralsnog kan je er op bittrex niet mee traden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
sst, de bank denkt dat ik er een huis voor gekocht hebarmageddon_2k1 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:38:
[...]
Heb jij je hele pensioen in VEN belegd ofzo?
Iedereen die hier in de topic meeleest moet zijn verhaal maar eens horen.
Geen korte termijn denken maar kijk naar het geheel.
De BTC gaat flink omhoog (nee niet vandaag...)
Hij noemde nog twee coins met potentie, EMC maar wat was die andere?
Verschil is wel dat er 20x zoveel ICX in omloop is als BTC en dat er daarnaast 100den andere coins op de markt zijnnemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:44:
[...]
jaren geleden dachten mensen ook dat je met 128 bitcoins geen megaklapper kon maken.... well...
Een koersstijging van VEN is echt niet afhankelijk van ICX. Een opmerking als 'hopelijk accelereert dit effect nog.' komt weinig sympathiek over, want je hoopt dus op een verdere daling van ICX. Prima dat je ICX zelf niet ziet zitten, dat is je goed recht, maar hopen op een daling slaat echt nergens op.FaceDown schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:43:
[...]
Ook prima natuurlijk maar zo werkt het niet. De influx in de alt coins is nu nog te weinig om alle munten te laten profiteren dus je ziet vaak een wisselwerking; de ene stijgt ten koste van de andere. Als je weet welke munten het betreft kun je hier ook aardig op speculeren overigens.
Het is overduidelijk dat je veel verwacht van VEN en dat is terecht naar mijn mening, maar de manier hoe je het uit wordt echt heel erg irritant en ik ben niet de enige die zich eraan ergert. Vanaf nu reageer ik in ieder geval niet meer op je, want dit soort 'discussies' dragen niets bij aan het topic en zijn ook weer een verdere irritatie voor anderen
@HoppyF De andere coin die wordt genoemd is Ethereum, nog altijd een redelijk onbekende munt, maar misschien heb je die naam al eens een keertje gehoord. Doet het best aardig de laatste tijd, zo uit mijn hoofd staan ze op nummer 2 op CMC.
Ja, dat weet ik ook wel dat ETH op 2 staat.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Een koersstijging van VEN is echt niet afhankelijk van ICX. Een opmerking als 'hopelijk accelereert dit effect nog.' komt weinig sympathiek over, want je hoopt dus op een verdere daling van ICX. Prima dat je ICX zelf niet ziet zitten, dat is je goed recht, maar hopen op een daling slaat echt nergens op.
Het is overduidelijk dat je veel verwacht van VEN en dat is terecht naar mijn mening, maar de manier hoe je het uit wordt echt heel erg irritant en ik ben niet de enige die zich eraan ergert. Vanaf nu reageer ik in ieder geval niet meer op je, want dit soort 'discussies' dragen niets bij aan het topic en zijn ook weer een verdere irritatie voor anderen
@HoppyF De andere coin die wordt genoemd is Ethereum, nog altijd een redelijk onbekende munt, maar misschien heb je die naam al eens een keertje gehoord. Doet het best aardig de laatste tijd, zo uit mijn hoofd staan ze op nummer 2 op CMC.
Ik had alleen in het interview niet gehoord dat hij het over ETH had alleen EMC was blijven hangen.
Toch bedankt om het te verduidelijken ook al komt dit nogal bot over....
Hij had het over Ethereum en Emercoin.HoppyF schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:50:
[...]
Iedereen die hier in de topic meeleest moet zijn verhaal maar eens horen.
Geen korte termijn denken maar kijk naar het geheel.
De BTC gaat flink omhoog (nee niet vandaag...)
Hij noemde nog twee coins met potentie, EMC maar wat was die andere?
It's All In The "Mix"
Ik ben niet akkoord met je redenering, naar mijn mening is de enige manier om bovenstaande te rechtvaardigen is als je enkel USDT/Crypto als trading pair gebruikt (wat ik dus persoonlijk afraad wegens Tether).Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:20:
[...]
Uiteindelijk wil je altijd uitcashen naar Fiat. Tenzij je in de coins zit omdat je ze wilt gebruiken voor....? zegt u het maar.
Dus wat moet er uitendelijk het hoogst komen? Je fiat waarde.
Kan je wel mooi zeggen dat je in BTC op je ATH zit, maar daar heb je dus helemaal niets aan als aan 't einde van de rit de BTC waarde laag is. Of ga je dan wachten tot de BTC stijgt? En wat als hij dat nooit meer doet?
Dus, je eindproduct is waar je op moet focussen. En dat is fiat voor mij. De BTC/ALT ATH kan me gestolen worden. Doe mij maar een FIAT/ALT ATH
Elke altcoin (op een handvol uitzonderingen na) wordt in het westen gekoppeld aan BTC.
Als je op coinmarketcap of op de exchanges een dollar value ziet van een coin is dit omdat die coin (ik neem ICX verder in dit voorbeeld) afgezet wordt tegen BTC.
ICX is 8660 Sat op dit moment
BTC 11045 USD op dit moment
ICX waarde is dus (11045/10.000.000)*8660 wat neerkomt op ongeveer 9,55$ +-
Indien je dus ICX koopt op 8660 sat. BTC stijgt naar 22090 dollar (even een makkelijk x2 genomen) en ICX daalt naar 7780 sat (-10%) ga je in je fiat berekening zien dat ICX 17,18$ is, wat op een stijging van 80% uitkomt in fiat, maar minder is dan de BTC stijging.
Indien je op dat moment je ICX verkoopt in je trading pair heb je minder BTC dan voor je aankoop en heeft je ICX verlies gemaakt. Het feit dat je ICX meer waard is komt enkel en alleen door de stijging van BTC. Als je op dat moment je crypto omzet in fiat ben ik evenwel volledig akkoord dat je winst gemaakt hebt. Want je krijgt je 17,18$ gewoon. Maar indien je dan verder gaat traden naar een andere coin heb je gewoon 10% loss gemaakt tegenover BTC. Indien BTC terug zou vallen naar 11045$ is je verkoop op dat moment nog maar 8,59$ waard.
Zoals gezegd, je kan wat goochelen met die cijfers, en je moet zelf je doelen stellen.
Mijn doel is om met altcoins zoveel mogelijk BTC (of een andere coin zoals ETH of LTC die je rechtstreeks naar fiat kan verkopen, je kan kiezen) te verzamelen, omdat ik uitga van een verdere stijging van said coin in de toekomst.
https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/958301320896811008
[ Voor 47% gewijzigd door Rookert25 op 30-01-2018 13:26 ]
Verwijderd
Ja, steeds aan het dalen?uuldriks schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:29:
Nu weet ik wel dat niet veel mensen NLG als serieuze coin zien, maar heeft iemand gezien wat die momenteel aan het doen is? https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
Ja en niet te zuinig ook. Best sneu om te zien, ik denk dat er best veel NL'ers hun wallet nu steeds dunner zien worden
daar heb ik de gulden niet voor nodiguuldriks schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Ja en niet te zuinig ook. Best sneu om te zien, ik denk dat er best veel NL'ers hun wallet nu steeds dunner zien worden
Misschien is de munt zelf nog niet eens zo slecht als je het met andere shitcoins vergelijkt, het zijn de mensen die erachter zitten, af en toe zie je ook hier een aantal mensen de NLG promoten, laatst ook toen ging die van de 0.50 oid om vervolgens massaal gedumpt te worden en ze er weer een shitload of bagholders bij hadden.uuldriks schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:29:
Nu weet ik wel dat niet veel mensen NLG als serieuze coin zien, maar heeft iemand gezien wat die momenteel aan het doen is? https://coinmarketcap.com/currencies/gulden/
Ik zou hem nooit kopen en zeker niet adviseren.
Heeft weinig te maken met het event, gister was de apex ico waar mensen 65.000 NEO is opgehaald, dus 1% van de circulating supply. Hiervoor moesten mensen inkopen doen, en wat er eventueel over is wordt weer verkocht.powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 10:00:
Apart om te zien dat NEO alweer $10,- heeft ingeleverd sinds 2 uur vannacht. Winstnemingen of zullen de verwachtingen van het event straks minder zijn geworden?
Lol yep.uuldriks schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:34:
[...]
Ach zat maar 100€ in dus heel erg is het niet. Zien we volgend jaar wel weer.
Op zich wel grappige munt aangezien je direct vanuit de wallet geld kan overmaken naar IBAN rekeningen. Maar ach was een coin voor de fun.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zo heb ik het dus niet bedoeld. Ik acht het zeer waarschijnlijk dat er een correctie op ICX volgt, na de pump de afgelopen 2 dagen. Ik heb dat de verkopers vervolgens investeren in VEN. Lijkt me voor niemand vervelend. Mochten mensen deze redenatie volgen dan kan men natuurlijk gewoon zijn voordeel daarmee doen door in VEN te stappen.Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Een koersstijging van VEN is echt niet afhankelijk van ICX. Een opmerking als 'hopelijk accelereert dit effect nog.' komt weinig sympathiek over, want je hoopt dus op een verdere daling van ICX. Prima dat je ICX zelf niet ziet zitten, dat is je goed recht, maar hopen op een daling slaat echt nergens op.
[..]
En voor de duidelijkheid; ik wens geen enkele munt een daling toe; ik meld puur en alleen wat ik verwacht. Lijkt me niets mis mee.
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is gesloten.
![]()
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)