Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.890 views

Onderwerpen

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Rookert25 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:25:
Dit is de reden voor de VEN-pump van zojuist; nieuw raadsel van de Coca Cola Kid op Twitter. Mogelijk iets met Cisco, onderdeel van IoT Alliance die ook vorige weken presentaties van VEN kreeg.

https://twitter.com/CocaColaKid_OG/status/958301320896811008
Ik heb een beetje gezocht naar die CocaColaKid en kwam op het volgende uit:

http://cryptorun.co/2018/01/chronicling-coca-cola-kid/

Dus men gelooft dat VeChain er zelf achter zit en dat zijn tweets altijd gevolgd worden door een belangrijke aankondiging van VEN.
Ik ben benieuwd...

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 14:55
Flagg schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:38:
[...]

Lol yep. :+

Ach zat maar 100€ in dus heel erg is het niet. Zien we volgend jaar wel weer. :P

Op zich wel grappige munt aangezien je direct vanuit de wallet geld kan overmaken naar IBAN rekeningen. Maar ach was een coin voor de fun.
Ik ook voor 100 euro dus ik maak me niet zo druk. Heb ze gekocht voor 18 cent geloof ik. Heb mn inleg ook al meer dan x2 zien gaan, de volgende keer is het wel tempting om ze dan weg te doen.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 22:00
Hmmm,.... die ICX is nu wel voldoende gedaald voor de volgende stijging vind ik 😬 ...
Mijn voornemen was om met een kleine winst te verkopen en weer een deel in VEN te duwen, maar dat lukt zo niet echt.

Misschien vanaf 16u weer..........of niet, dat kan ook.

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-11 10:31
VEN gaat wel keihard nu zeg..

• smoken
Uiteraard!! Ik heb er namelijk vannacht een paar verkocht (had een sell order klaar staan precies voor het bedrag van de stijging die hij had) en vanmorgen nog een paar. Alleen maar logisch dat hij daarna stijgt toch?

Ik heb het graag gedaan ... geen probleem ... stuur me maar een ICX door

• AFCAjax
smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:49:
[...]

Uiteraard!! Ik heb er namelijk vannacht een paar verkocht (had een sell order klaar staan precies voor het bedrag van de stijging die hij had) en vanmorgen nog een paar. Alleen maar logisch dat hij daarna stijgt toch?

Ik heb het graag gedaan ... geen probleem ... stuur me maar een ICX door
Haha, dat is namelijk altijd zo.. Ik ben er klaar mee. Ik ga de komende week goed inlezen en een portfolio samenstellen, waarmee ik Q1 ga uitzitten. en dan zie ik wel.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Haha, dat is namelijk altijd zo.. Ik ben er klaar mee. Ik ga de komende week goed inlezen en een portfolio samenstellen, waarmee ik Q1 ga uitzitten. en dan zie ik wel.
Wil je een tip? :+

Groetjes, FaceDown.

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
VEN stijgt en BTC daalt precies net zo hard andersom!

Ik heb ook een leuke computer..

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-11 18:29
Hahaha, het is toch werkelijk niet waar. Ik heb net wat fiat gepompt om toch nog maar ff wat VEN a $6.20 bij te kopen tegen bodem prijs. Schiet echt gewoon 5 minuten later nadat ik bij BTCdirect wat ETH heb aangeschaft de VEN prijs omhoog.

Wie ist moglich?

• AFCAjax
Ypuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:54:
Hahaha, het is toch werkelijk niet waar. Ik heb net wat fiat gepompt om toch nog maar ff wat VEN a $6.20 bij te kopen tegen bodem prijs. Schiet echt gewoon 5 minuten later nadat ik bij BTCdirect wat ETH heb aangeschaft de VEN prijs omhoog.

Wie ist moglich?
Even wachten, vanavond weer 58K :D

• smoken

Wie ist moglich?
Voor- of nadat je de VEN aangekocht hebt?
Net erna zou teveel mazzel zijn,.....bijna ondenkbaar :+

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-11 13:47
Adnanos schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Ik heb een beetje gezocht naar die CocaColaKid en kwam op het volgende uit:

http://cryptorun.co/2018/01/chronicling-coca-cola-kid/

Dus men gelooft dat VeChain er zelf achter zit en dat zijn tweets altijd gevolgd worden door een belangrijke aankondiging van VEN.
Ik ben benieuwd...
Is ook zo, ik vind het leuke marketing/insider viral shit, geeft een beetje kleur aan het geheel :)

Hij is nogal politiek incorrect op 4chan, dus dat doet me twijfelen of VeChain er zelf achter zit, maar misschien past het ook weer bij guerrilla marketing die (zoals blijkt) aansluit bij de doelgroep.

• carpachio
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-11 12:13
Tja, op een leuk moment (half uur geleden) wat VEN gekocht. Allemaal leuk en aardig, maar wanneer verkoop je nou zoiets hè :P

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:15

Wie ist moglich?
Dat gebeurt mij ook altijd.
Als ik een munt 100 dagen hodl, en er gebeurt 100 dagen niks!!! Als ik de munt omwissel in een andere munt, gaat die munt opeens keihard omhoog!! Bullies zijn het !

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 22:22
Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:04:
[...]

Ik vond het juist goed dat er iemand aangaf dat het wellicht te laat is. Iedereen is hier altijd hartstikke optimistisch en schetst een scenario waarbij het haast niet meer fout kan gaan. Zelfde verhaal bij VEN, steeg al wekenlang best hard, het viel te verwachten dat er na de announcement een dip zou komen, maar alsnog werd er hier alleen maar aangeraden om in VEN te stappen met als gevolg dat er nu redelijk wat mensen verlies hebben.

Voor de launch van het mainnet is hier al vaker over ICX begonnen en dat een stijging te verwachten viel. Toen stond de koers onder de 7 en 8 dollar. Amper mensen ingestapt. Gisteren is de koers gaan stijgen tot boven de 9 dollar en nu staat die tegen de 10 dollar aan, en dan gaat ineens iedereen instappen. Dan denk ik dat je er verstandiger aan doet om ICX nu te laten schieten, want op korte termijn vind ik dat risk/reward niet in verhouding staan. Op lange termijn is het natuurlijk een ander verhaal
Welnee, DYOR geldt als hoofdmoot wat mij betreft. En een ieder die dat negeert moet niet klagen als hij zijn geld kwijt is. Ik sloot daarom zelf ook af met een disclaimer maar in feite is dat niet nodig...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:12
carpachio schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:57:
Tja, op een leuk moment (half uur geleden) wat VEN gekocht. Allemaal leuk en aardig, maar wanneer verkoop je nou zoiets hè :P
wanneer die op 100 USD staat >:)

• Ypuh
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:55:
[...]

Even wachten, vanavond weer 58K :D
Zou het bijna hopen ja. Het is wel bijzonder dat het moment dat ik m'n i-net bankieren ding neerleg hij van 530k naar 600k ETH schiet in een paar tellen.

Verwijderd

technoaddict schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:57:
[...]

Dat gebeurt mij ook altijd.
Als ik een munt 100 dagen hodl, en er gebeurt 100 dagen niks!!! Als ik de munt omwissel in een andere munt, gaat die munt opeens keihard omhoog!! Bullies zijn het !
Zorgen dat je die Trojan van je computer/smartphone verwijdert.

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 20:36
Pff gaat weer lekker, vanochtend VEN verkocht vanwege de doorzettende daling. ICX gekocht. Inmiddels staat ICX onder mijn aankoop waarde en VEN ruim boven mij verkoop. Misschien moet ik wat minder vaak naar de koersen kijken.

• Mortel
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:45
powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:59:
Pff gaat weer lekker, vanochtend VEN verkocht vanwege de doorzettende daling. ICX gekocht. Inmiddels staat ICX onder mijn aankoop waarde en VEN ruim boven mij verkoop. Misschien moet ik wat minder vaak naar de koersen kijken.
Niet verkopen als iets een week of 2 niet stijgt, tenzij er fundamenteel is mis is met een crypto.
De zon kan ook niet elke dag schijnen.

En het lijkt me logisch dat VEN vandaag een tweet de wereld in zou sturen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mortel op 30-01-2018 14:02 ]

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

• Ypuh
Nul medelijden

:>

• powercoaster
En terecht ;)

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:31
Hier juist andersom, van de week ICX gekocht.. vanmorgen net voor de dip verkocht en tijdens de dip van VEN nog extra VEN (200stuks) aangeschaft :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• smoken
sjorremans schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Hier juist andersom, van de week ICX gekocht.. vanmorgen net voor de dip verkocht en tijdens de dip van VEN nog extra VEN (200stuks) aangeschaft :+
Congrats! Ik ga dat vanavond/vannacht doen!
(alleen dan niet met dat soort aantallen, dat is pas over 4 maanden ;-) )

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
En so far heb ik het voor elkaar gekregen nog een enkele keer naar m'n portfolio en/of de koersen te kijken vandaag. Ga dat sowieso de rest van de week volhouden. :P

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
RustStorm schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:04:
En so far heb ik het voor elkaar gekregen nog een enkele keer naar m'n portfolio en/of de koersen te kijken vandaag. Ga dat sowieso de rest van de week volhouden. :P
Wat doe je hier dan?

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
Bovenstaand bericht plaatsen en antwoorden nop jouw vraag.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• powercoaster
Mortel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:00:
[...]

Niet verkopen als iets een week of 2 niet stijgt, tenzij er fundamenteel is mis is met een crypto.
De zon kan ook niet elke dag schijnen.
Daar heb je gelijk in, maar dit deel van mijn portfolio is bedoelt wat vaker in de week kleine stapjes te maken. Maar misschien moet ik dat idee gewoon laten varen.

• AFCAjax
Als XLM nou nog eens een keer wat beweging naar boven gaat vertonen. Daar word ik ook verdrietig van :(

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 21:23
powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:06:
[...]

Daar heb je gelijk in, maar dit deel van mijn portfolio is bedoelt wat vaker in de week kleine stapjes te maken. Maar misschien moet ik dat idee gewoon laten varen.
Heb ik ook een paar keer gedaan, maar soms is het beter om hiervan van leren :)
Ik verkoop mijn ICX vanavond om winst te pakken. Koop later wel weer opnieuw in op een rustiger moment.

Panic sells/buys ... je verliest er alleen maar geld mee. O-)

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
RustStorm schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Bovenstaand bericht plaatsen en antwoorden nop jouw vraag.
en indirect de koersen volgen via het forum... zo lang je het zelf maar goed praat in je eigen hoofd is het allemaal prima toch 8)

[ Voor 14% gewijzigd door nemesis2212 op 30-01-2018 14:10 ]

Verwijderd

[...]

Zou als tip willen meegeven op coinmarketcal.com te kijken wanneer je coin bepaalde evenementen op de planning heeft staan. Voor ICX staat de 31e al wekenlang vast als datum voor de summit, dus zou ik hem iets eerder aanschaffen dan in de laatste dagen voor de 31e. 26 februari vindt de rebrand van VeChain plaats, alleen daarom al zou ik VEN gehouden hebben als ik jou was.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 14:14 . Reden: Foutjes ]

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
HoppyF schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Iedereen die hier in de topic meeleest moet zijn verhaal maar eens horen.
Geen korte termijn denken maar kijk naar het geheel.
De BTC gaat flink omhoog (nee niet vandaag...)
Hij noemde nog twee coins met potentie, EMC maar wat was die andere?
30 seconden research en je ziet dat hij main advisor is van EMC..... goh waarom zou die dat zeggen?

• TvH86
  • Laatst online: 13-11 16:31
Vanochtend mijn icx verkocht op 10,10, nu weer terug gekocht op 9,52. Toch weer 12 extra muntjes:) Wil vanavond voor het slapen gaan de helft verkopen maar weet echt niet waar ik het in moet steken...

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

[...]
Dit prober ik nu ook sinds vorige week, tot nu toe 3x met succes. Bij mij werkt dit echter alleen maar als ik dan ook direct een sell order 15% hoger instel. Anders zit ik te denken van 'Wat als ie hoger kan?' en dan wacht ik te lang, duikelt ie weer naar beneden en heb ik ernaast gegrepen.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:38
Malawolar schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:10:
[...]

30 seconden research en je ziet dat hij main advisor is van EMC..... goh waarom zou die dat zeggen?
dat hoef nog geen slecht teken te zijn

• AFCAjax
TvH86 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:11:
Vanochtend mijn icx verkocht op 10,10, nu weer terug gekocht op 9,52. Toch weer 12 extra muntjes:) Wil vanavond voor het slapen gaan de helft verkopen maar weet echt niet waar ik het in moet steken...
Waarschijnlijk staat VEN vanavond weer wat lager. Steek je het daar toch in? :)

• uuldriks
Op een plek waar de zon niet schijnt? _O-

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:28
smoken schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:45:
Hmmm,.... die ICX is nu wel voldoende gedaald voor de volgende stijging vind ik 😬 ...
Mijn voornemen was om met een kleine winst te verkopen en weer een deel in VEN te duwen, maar dat lukt zo niet echt.

Misschien vanaf 16u weer..........of niet, dat kan ook.
Haha ik had het ook helemaal in mijn hoofd zo te doen. Maar zo zie je maar de markt valt bijna niet te timen. Hadden we ICX verkocht op 10 dollar konden we Ven voor 6,20 halen. Achteraf de beste deal. Maar ICX had dan net zo goed kunnen stijgen naar 13 en Ven kunnen dalen naar 5. Dan dachten we kut te snel gehandeld.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:39
wou vandaag eens wat dash verkopen gisteren steeg het wat had gehoopt dat het nog een beetje door zo lopen omhoog maar lijkt er nog niet echt op. ach ja mischien in de loop van de dag toch nog iets hoger en dan maar verkopen

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:38

• powercoaster
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Dit prober ik nu ook sinds vorige week, tot nu toe 3x met succes. Bij mij werkt dit echter alleen maar als ik dan ook direct een sell order 15% hoger instel. Anders zit ik te denken van 'Wat als ie hoger kan?' en dan wacht ik te lang, duikelt ie weer naar beneden en heb ik ernaast gegrepen.
En blijf je dan wachten tot er wel weer winst is, of verkoop je bij een bepaald verlies?

• Ypuh
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:08:
Als XLM nou nog eens een keer wat beweging naar boven gaat vertonen. Daar word ik ook verdrietig van :(
XLM heeft wel een hele steady trend op dit moment. Was van plan om wat XLM en VEN bij te kopen vandaag. Zijn geen echte mooncoins, maar ik verwacht toch wel een 20-30% winst te kunnen realiseren binnen X maanden.

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:08:
Idd.... 75% van mijn PF bestaat uit XLM :| ik heb voorspellingen van 1 dollar in januari voorbij zien komen maar dan mogen ze toch wel opschieten :P

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 21:23
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:11:
[...]

Zo doe ik het ook.... je bent vaak geneigd langer te wachten en maak je het nooit meer mee.
VEN en XRP was mijn harde les voor mij :) 8)7 Had eerder moeten uitstappen.

Helaas met beiden nu verlies. Ik hoop dan ook nog op een herstel van XRP en VEN. Ga ze nu zeker niet verkopen, aangezien ik dan teveel verlies heb en met ander gegok dit nooit goed kan maken O-) (met meer verlies als gevolg)

• Ypuh
Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Idd.... 75% van mijn PF bestaat uit XLM :| ik heb voorspellingen van 1 dollar in januari voorbij zien komen maar dan mogen ze toch wel opschieten :P
Haha, ben bang dat we die niet meer gaan halen ;).

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Dit is dus de reden waarom je in satoshi moet kijken en niet in dollar waarde. Hoe kan je, er van uitgaande dat je je ven voor btc/eth/ltc verkoopt, nou (snel) zien of je goedkoper in kan kopen?

• Dazzling Dwild
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-08 14:47
XRB maakt even een duikeling.
de reden:
https://www.reddit.com/r/..._us_for_millions_dollars/

• AFCAjax
Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:16:
[...]

Ach, dat komt wel weer! :) Veel lager dan 4500 gaat hij waarschijnlijk niet uit komen. :D

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-11 11:14
Volgens mij begint VEN nu weer redelijk te zakken?

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
Ook al vind ik Bitgrail een amateuristische partij en geldt hetzelfde voor de eigenaar, hoe kan je zeker weten dat hij degene is die de boel opkoopt?

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:20:
[...]

Ach, dat komt wel weer! :) Veel lager dan 4500 gaat hij waarschijnlijk niet uit komen. :D
Idd we zien wel, heb ook het meeste op 1700 gekocht, dus heb nogal wat marge over :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• AFCAjax
Is het een rare gedachte om te denken dat VEN morgen weer flink gaat stijgen omdat iedereen ICX sell the news doet en iedereen weer terug in VEN stapt (gedeeltelijk).

Verwijderd

VEN is weer lekker populair in dit topic. Heerlijk!

• AFCAjax
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:25:
Je mag ook over TRX gaan praten ofzo.. Lijkt me logisch dat coins als VEN en ICX de meeste aandacht krijgen?

• Dazzling Dwild
Bmfd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Ook al vind ik Bitgrail een amateuristische partij en geldt hetzelfde voor de eigenaar, hoe kan je zeker weten dat hij degene is die de boel opkoopt?
Oops verkeerde linkje.
Bedoelde deze op te nemen waarin Francesco (eigenaar Bitgrail) uitleg geeft.

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Zullen ICX en VEN ook nog eens op bittrex komen?

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

powercoaster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:16:
[...]
En blijf je dan wachten tot er wel weer winst is, of verkoop je bij een bepaald verlies?
Verkopen bij bepaald verlies.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:17
XVG wat een ellendige coin is dat toch.. sorry moest het even kwijt. Bedoel het niet als fud btw.

Zero.

• nemesis2212
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:25:
heerlijk? ik vind het vrij boring worden.

ik denk dat het stuk stiller wordt als VEN en ICX uit de picture zijn. dan wordt het tenminste weer een iets interessanter topic...

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:31
Jasikevicius3 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:21:
Volgens mij begint VEN nu weer redelijk te zakken?
Komt omdat BTC zelf loopt te kloten en net een duikvlucht naar beneden nam ;)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:12
atvokado schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:28:
Zullen ICX en VEN ook nog eens op bittrex komen?
Waarom? Staan beiden op Binance, wat naar mijn idee een stuk beter is dan Bittrex...

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Je mag ook over TRX gaan praten ofzo.. Lijkt me logisch dat coins als VEN en ICX de meeste aandacht krijgen?
Ik kende iemand met een TRX project, nooit meer iets van gehoord 8)7 8)7

Toch blijft het leuk om wat te daytraden met TRX. Alleen niet vandaag 8)7

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:31:
XVG wat een ellendige coin is dat toch.. sorry moest het even kwijt. Bedoel het niet als fud btw.
Eens, sta op een redelijk beperkt verlies wat betreft XVG. Zit te twijfelen om dat verlies gewoon te nemen en om het geld in iets anders te stoppen. Er staat ook weinig op de planning voor XVG volgens mij.
(En bovendien zijn planningen bij XVG relatief)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Eens, sta op een redelijk beperkt verlies wat betreft XVG. Zit te twijfelen om dat verlies gewoon te nemen en om het geld in iets anders te stoppen. Er staat ook weinig op de planning voor XVG volgens mij.
Ben er op 840 uitgestapt enkele dagen terug. Een van mijn beste beslissingen ooit.

• bie100
[...]

tot die weer omhoog knalt ach we doen het toch nooit goed tenminste ik niet dan ik HODL ze iig O-)

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]

Hier hetzelfde. En idem dito voor REQ en XLM... Blijft ook enkel dalen...

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 23:16
De gok genomen om te kijken of ICX nog hoger dan 10 dollar zou stijgen. Helaas sindsdien alleen maar aan het dalen. Nu heb ik de helft op 9.5 dollar verkocht. Even de rest van de dag afwachten als we blijven dalen verkoop ik de rest om later weer bij te kopen

• Pelox
[...]

Ik sta op een vrij fors verlies.. mede omdat ik telkens in de "dips" heb bijgekocht.. helaas werden al deze dips gevolgd door weer een dip en weer.. je snapt mijn verhaal wel denk ik. Ik kan nu mijn verlies pakken uiteraard maar ergens blijft het gevoel hangen dat hij echt wel ergens zijn weg omhoog zal vinden.. nergens op gebaseerd trouwens.. ;(

We blijven maar weer Hodl-en, bijkopen gaat hem in ieder geval niet meer worden!

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 30-01-2018 14:41 ]

Zero.

• powercoaster
BTC weer richting $10k,-?

• bie100
zo ziet er wel naar uit maar de dag duurt nog lang

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:31:
Bedoel je niet: Ik heb geen winst gemaakt op XVG, dat vind ik echt ellendig.

• KreaTiV
  • Laatst online: 10-02-2021

• Machlah
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:23:
Is het een rare gedachte om te denken dat VEN morgen weer flink gaat stijgen omdat iedereen ICX sell the news doet en iedereen weer terug in VEN stapt (gedeeltelijk).
Zijn dit de enige 2 coins die er tegenwoordig verhandelt worden dan? Zijn ze aan elkaar gekoppeld ofzo?

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:57
bie100 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:43:
[...]

zo ziet er wel naar uit maar de dag duurt nog lang
In crypto eindigt de dag nooit. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Pelox
Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:44:
[...]

Bedoel je niet: Ik heb geen winst gemaakt op XVG, dat vind ik echt ellendig.
Ik heb op zoveel coins geen winst gemaakt, dat maakt ze niet direct ellendig, verge is wat dat betreft een heel ander verhaal.

Zero.

• AFCAjax
Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:45:
[...]

Zijn dit de enige 2 coins die er tegenwoordig verhandelt worden dan? Zijn ze aan elkaar gekoppeld ofzo?
Heeft niks met gekoppeld te maken, ik zou beter lezen.

• bie100
AtlAntA schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:47:
[...]

In crypto eindigt de dag nooit. :p
klopt maar mijn dag wel :*)

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Ik heb op zoveel coins geen winst gemaakt, dat maakt ze niet direct ellendig, verge is wat dat betreft een heel ander verhaal.
Zojuist toch maar uitgestapt. Met winst overigens nog steeds. Dus wat dat betreft prima.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-11 23:03
Het zou me in ieder geval niet verbazen. Het 24h volume van de hele markt loopt steeds verder terug, nu zitten we alweer onder de 20 miljard dollar :X

Verwijderd

Ja daar ben je mooi mee. Ga jij ze maar lekker kopen op BitGrail, dat lijkt me het beste plan! :+

Kijken of je ze er ooit vanaf krijgt.

om nog maar te zwijgen over de enorme vertrouwensimpact die dit fiasco op de XRB koers gaat hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2018 14:50 ]

• Machlah
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:47:
[...]

Heeft niks met gekoppeld te maken, ik zou beter lezen.
Ik snap je hoor... maar waarom zouden ICX houders naar VEN gaan en andersom?

• Pelox
kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:48:
[...]

Zojuist toch maar uitgestapt. Met winst overigens nog steeds. Dus wat dat betreft prima.
Ik durf nu niet meer uit te stappen maar als ik winst had had ik het zeker ook gedaan ;)

Zero.

• Machlah
[...]

Waarom is Verge dan wel ellendig?

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-11 19:42
[...]

Ik hap wel, waarom is verge dan zo ellendig??

Buiten alle onzin rondom McAfee en die andere dude op twitter doen ze het toch gewoon aardig. Stealth transactions werken voor zover ik weet nu gewoon. XVG komt op een paar nieuwe exhanges. Er komt een nieuwe website, en ik kan mij voorstellen dat er dan ook een nieuwe roadmap komt.

• uuldriks
Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Omdat velen denken dat alles wat in dit topic voorbij komt ook in de markt terug te zien is 😉

• KreaTiV
  • Laatst online: 10-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:49:
[...]

Ja daar ben je mooi mee. Ga jij ze maar lekker kopen op BitGrail, dat lijkt me het beste plan! :+

Kijken of je ze er ooit vanaf krijgt.
kucoin bv

• Dazzling Dwild
Of nog heel even aankijken en hopelijk op day-time-low inslaan op kucoin.
Natuurlijk heb ik dat gisteren al gedaan toen die nog op 18,50 USD stond....

• AFCAjax
Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:49:
[...]

VEN is een waardevaste munt die nu al dagen tussen 55 - 62k schommelt en veel potentie heeft.

Als je er van uit gaat dat ICX op 100K gedumpt wordt na het event, zou ik uitstappen naar VEN. Ik denk dat meerderen dat doen.

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:26:
[...]
Heb er een redelijke hoeveelheid van maar ben er ook wel een beetje klaar mee om hier continu over VEN te lezen. Het is een prima coin om mee te daytraden en om vast te houden voor de toekomst maar volgens mij zitten hier teveel fanboys die denken dat deze in een paar maanden naar 20 dollar gaat (en nee dat gaat 'ie niet, tenzij er ongelofelijk veel geld de cryptowereld ingepompt gaat worden, maar deze discussie terzijde).

Ja ze hebben leuke plannen, ja ze hebben leuke partnerships maar dit is nog geen reden om continu elk dipje of stijgertje te blijven omroepen in dit topic. Wellicht is het tijd voor een eigen Fan van Ven topic ? O-)

• HellBeast
  • Laatst online: 11:45

HellBeast

Oh My GoT!

Is er iemand hier die iets in SALT heeft zitten? Heb de statistieken even bekeken. Heeft 2 keer een piek gehad (+/-0.001200) en is nu alweer een flink tijdje aan het afzakken. De pieken zijn 3 keer de waarde van wat hij nu staat (0.000650). Ik heb hier wat ingelegd met de hoop dat de derde piek er misschien aan zit te komen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Verwijderd

Dan nog. Ik denk dat het onderschatten van het vertrouwensprobleem dat dit veroorzaakt eventuele raiblocks kopers veel geld kan gaan kosten

• nemesis2212
Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Waarom is Verge dan wel ellendig?
hele grote hype geweest. als je voor 8 december ongeveer in had geslagen dan had je met kerst of oud en nieuw een hele leuk bonus gehad. 8 dec stond hij op 0.007 dollar cent. met kerst was hij 0.3 cent. reken maar uit. maar zij beloven een hoop bergen maar komen het niet na, dus mensen geloven er niet meer zo in

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Het lijkt er op dat we februari gaan beginnen met een bear market. BTC onder de 9k? Hopelijk niet, maar als we alles doortrekken van de weken geleden moet het ergens mid februari beter (lees : bullish) gaan :') let's hope so

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Machlah
nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:52:
[...]

hele grote hype geweest. als je voor 8 december ongeveer in had geslagen dan had je met kerst of oud en nieuw een hele leuk bonus gehad. 8 dec stond hij op 0.007 dollar cent. met kerst was hij 0.3 cent. reken maar uit. maar zij beloven een hoop bergen maar komen het niet na, dus mensen geloven er niet meer zo in
Ok... dus zoals ik al zei... het is een ellendige coin omdat je er geen winst op hebt gemaakt. Welke hoop (gouden) bergen hebben ze niet waargemaakt?

• Pelox
Zeara schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50:
[...]

Ik hap wel, waarom is verge dan zo ellendig??

Buiten alle onzin rondom McAfee en die andere dude op twitter doen ze het toch gewoon aardig. Stealth transactions werken voor zover ik weet nu gewoon. XVG komt op een paar nieuwe exhanges. Er komt een nieuwe website, en ik kan mij voorstellen dat er dan ook een nieuwe roadmap komt.
Coin trekt mijn totale pf gewoon steeds verder omlaag omdat het een te groot deel is van mijn totale pf.. uiteraard mijn eigen schuld.. ik hoop van harte dat er een nieuwe roadmap komt en dat we dan heel voorzichtig weer wat omhoog mogen kijken. Hopelijk krijgt naarmate van tijd de massa weer wat vertrouwen in verge want ik heb het idee dat dat echt helemaal weg is mede dankzij onze vriend Mcafee :( met zijn smerige spelletjes.

Zero.

• Ypuh
BillMcNeal schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Wellicht is het tijd voor een eigen Fan van Ven topic ? O-)
Ik stel dan voor om dit topic gewoon te hernoemen oOo

• Machlah
Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Coin trekt mijn totale pf gewoon steeds verder omlaag omdat het een te groot deel is van mijn totale pf.. uiteraard mijn eigen schuld.. ik hoop van harte dat er een nieuwe roadmap komt en dat we dan heel voorzichtig weer wat omhoog mogen kijken. Hopelijk krijgt naarmate van tijd de massa weer wat vertrouwen in verge want ik heb het idee dat dat echt helemaal weg is mede dankzij onze vriend Mcafee :(
Ook als enige argument dat het een ellendige coin is: de prijs/winst dus.

• nemesis2212
Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Ok... dus zoals ik al zei... het is een ellendige coin omdat je er geen winst op hebt gemaakt. Welke hoop (gouden) bergen hebben ze niet waargemaakt?
grootste ding was dat zij Wraith protocol zouden uitbrengen 1 januari. dit zou zorgen voor stealth transacties, waarmee je nog anoniemer verge kon overboeken naar elkaar. zij brachten dit veel later en uit en toen werkte het nog niet zoals zij wilde. Dit is een van de voorbeelden.

we zien het wel, mogelijk maken ze het binnen nu en aantal maanden nog meer dan goed.

PS: uiteindelijk zitten de meeste mensen hier om winst te maken met coins. Ga mij niet het politieke correcte antwoord geven dat je "investeert in een goed product", want dat is veruit de minderheid die het daarom doet.

[ Voor 14% gewijzigd door nemesis2212 op 30-01-2018 14:59 ]

Pagina: 1 ... 45 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)