Dankzij Mr. Mcafee juist heel lekker kunnen verkopen ($0,28) Nog nooit zo'n leuke kerstbonus gehad.Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:54:
[...]
Coin trekt mijn totale pf gewoon steeds verder omlaag omdat het een te groot deel is van mijn totale pf.. uiteraard mijn eigen schuld.. ik hoop van harte dat er een nieuwe roadmap komt en dat we dan heel voorzichtig weer wat omhoog mogen kijken. Hopelijk krijgt naarmate van tijd de massa weer wat vertrouwen in verge want ik heb het idee dat dat echt helemaal weg is mede dankzij onze vriend Mcafee
Wat dacht je van de zeer slechte communicatie ten tijden van het hele Mcafee verhaal?? Dat was gewoon absurd slecht.. en is vooral in deze markt van directe invloed op de waarde van een coin. Het product kan goed zijn en werken maar als niemand daar vertrouwen in heeft door het gebrek aan communicatie valt een product in het niet.. communicatie (en marketing) is in de regel belangrijker dan een product zelf trouwens.. kijk maar naar AppleMachlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:56:
[...]
Ook als enige argument dat het een ellendige coin is: de prijs/winst dus.
[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 30-01-2018 15:00 ]
Zero.
Dus is het precies zoals Machlah zegt, je maakt er te weinig winst op en daarom is het ellendig.Pelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:54:
[...]
Coin trekt mijn totale pf gewoon steeds verder omlaag omdat het een te groot deel is van mijn totale pf.. uiteraard mijn eigen schuld.. ik hoop van harte dat er een nieuwe roadmap komt en dat we dan heel voorzichtig weer wat omhoog mogen kijken. Hopelijk krijgt naarmate van tijd de massa weer wat vertrouwen in verge want ik heb het idee dat dat echt helemaal weg is mede dankzij onze vriend Mcafee
Ik ben het er mee eens hoor dat dat hele gezeik van McAfee alles redelijk verziekt heeft. En Wraith heeft wat op zich laten wachten, maar dat werkt nu gewoon allemaal.
Het gaat nu eenmaal wat langzamer als er een klein team aan werkt ipv een bedrijf ofzo zoals bij VEN en ICX bijvoorbeeld. PR kan natuurlijk wel wat beter, maar de munt zelf is in mijn ogen niet ellendig.
Verge is niet ellendig geweest voor mij. Verge heeft mijn gehele huidige portfolio bekostigd. De hype door McAfee is misschien niet echt geweldig, maar die heeft er wel ontzettend aan bijgedragen dat ik er nog meer winst uit kon halen.Zeara schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Ik hap wel, waarom is verge dan zo ellendig??
Buiten alle onzin rondom McAfee en die andere dude op twitter doen ze het toch gewoon aardig. Stealth transactions werken voor zover ik weet nu gewoon. XVG komt op een paar nieuwe exhanges. Er komt een nieuwe website, en ik kan mij voorstellen dat er dan ook een nieuwe roadmap komt.
Dat wat ik heb bewaard ga ik gewoon vasthouden tot er inderdaad nieuwe vorderingen in het project zijn. En laten we hopen dat ze hebben geleerd van eind vorig jaar. Ik heb in elk geval de indruk dat ze nu een stuk meer en beter communiceren
Logisch natuurlijk. Is er enkel nog maar wat geroepen, maar nog niks gebeurd.Adnanos schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:00:
Wow VEN wordt terug hard gedumpt
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Niet alleen VEN, alles dipt op dit moment doordat BTC zakt..Adnanos schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:00:
Wow VEN wordt terug hard gedumpt
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
jij bent wel echt een fanvenboy hé...Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:25:
VEN is weer lekker populair in dit topic. Heerlijk!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Goed.. het is dus eigenlijk GEEN ellendige coin zeg je nu? Alleen de waarde van de coin is voor jou op dit moment ellendig. Ik zal geen discussie starten over Apple/Andere merken hahaPelox schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:58:
[...]
Wat dacht je van de zeer slechte communicatie ten tijden van het hele Mcafee verhaal?? Dat was gewoon absurd slecht.. en is vooral in deze markt van directe invloed op de waarde van een coin. Het product kan goed zijn en werken maar als niemand daar vertrouwen in heeft door het gebrek aan communicatie valt een product in het niet.. communicatie (en marketing) is in de regel belangrijker dan een product zelf trouwens.. kijk maar naar Apple
Wat betreft communicatie.. het is maar net waar je hebt gekeken. Doe je eigen onderzoek en geloof niet alles wat er op reddit staat.
[ Voor 8% gewijzigd door Machlah op 30-01-2018 15:05 ]
Bijna 4 procent in het afgelopen uur.. is er nieuws?sjorremans schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:03:
[...]
Niet alleen VEN, alles dipt op dit moment doordat BTC zakt..
Ik denk dat we er gewend aan moeten raken dat de BTC gewoon rond de 10K gaat hangen en er echt voorlopig even geen beweging in gaat komen en je dus rendement moet gaan halen uit Alts..
BTC lijkt wel een dood paard op dit moment.
BTC lijkt wel een dood paard op dit moment.
Communicatie en marketing van een bedrijf dragen direct bij aan het product, als die bar slecht is dan kan bijvoorbeeld een coin daardoor ook als ellendig bestempeld wordenMachlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Goed.. het is dus eigenlijk GEEN ellendige coin zeg je nu? Alleen de waarde van de coin is voor jou op dit moment ellendig. Ik zal geen discussie starten over Apple/Andere merken haha
It's all in the eye of the beholder.
Zero.
Na 6 weken of zo ook eindelijk toegang gekregen tot bitstamp, man man man, hoe lang kan verificatie duren..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het is iig een munt die niks speciaals brengt. Volgens mij hebben meerdere munten een soort Wraith protocol (anonimiteit) en een stuk beter werkend.Machlah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:04:
[...]
Goed.. het is dus eigenlijk GEEN ellendige coin zeg je nu? Alleen de waarde van de coin is voor jou op dit moment ellendig. Ik zal geen discussie starten over Apple/Andere merken haha
De soap rond Verge was verschrikkelijk, slechte communicatie, een halve crimineel McAfee die de munt pumpt (en chanteert), een lamme developer die dan wel/ dan niet zn protocol uitbrengt die hij eigenlijk nooit had verwacht te hoeven maken of op tijd uit te brengen, een whale met grote zakken die blijft pumpen en het geld weer eruit trekt. Je zou er een film over kunnen maken.
DIT dus.....Laatste weken constant hier gelezen "Een correctie was / is nodig" Maar ondertussen....al zo goed als de volledige maand januari waar het geen bal optrekt, integendeel. Persoonlijk zie ik deze trend nog enkele weken doorgaan.Adamoland schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 14:54:
Het lijkt er op dat we februari gaan beginnen met een bear market. BTC onder de 9k? Hopelijk niet, maar als we alles doortrekken van de weken geleden moet het ergens mid februari beter (lees : bullish) gaanlet's hope so
tja bekijk het positief je heb al die weken geld in je zak gehoudenmiicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:09:
Na 6 weken of zo ook eindelijk toegang gekregen tot bitstamp, man man man, hoe lang kan verificatie duren..
Hoeft niet erg te zijn. Wat mij betreft wordt dit jaar een CC van 2017.Rebbelx schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:13:
[...]
DIT dus.....Laatste weken constant hier gelezen "Een correctie was / is nodig" Maar ondertussen....al zo goed als de volledige maand januari waar het geen bal optrekt, integendeel. Persoonlijk zie ik deze trend nog enkele weken doorgaan.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
scheelt dat jij altijd voor jezelf klapt, hoeven wij het niet te doenmiicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:09:
Verwijderd
Allemaal fanta wat die lui voorspellen. Zogenaamde experts met hun voorspellingen op https://www.tradingview.c...tocurrencies/?sort=recentRebbelx schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:13:
[...]
DIT dus.....Laatste weken constant hier gelezen "Een correctie was / is nodig" Maar ondertussen....al zo goed als de volledige maand januari waar het geen bal optrekt, integendeel. Persoonlijk zie ik deze trend nog enkele weken doorgaan.
Tot nu toe heeft er geen één gelijk gehad over januari 2018. De crypto is een onvoorspelbare markt en 2018 zal wat moeilijker worden vermoed ik dankzij de media met hun hype waardoor er nu veel pump en dump groepen zijn bijgekomen. Het product en team erachter is steeds minder belangrijk voor deze lui. Mensen die eind december of begin januari zijn ingestapt krijgen nu de klappen. Dit kan lang duren eer dat het zich herstelt. Maar reken maar niet op 50%+ herstel in een korte tijd.
Er is gewoon echt geen touw aan vast te knopen weer vandaag. Ben het de hele dag in de gaten aan het houden en pomp wat fiat bij, schiet vlak daarna VEN bijna 10% omhoog. Prijs VEN daalt weer langzaam, daalt BTC/ETH nog harder. Kortom, had m'n euro's beter nog ff op de bank kunnen houden
.
In de grand scheme of things maakt het waarschijnlijk allemaal weinig uit, maar het blijft een bijzondere markt.
In de grand scheme of things maakt het waarschijnlijk allemaal weinig uit, maar het blijft een bijzondere markt.
[ Voor 28% gewijzigd door Ypuh op 30-01-2018 15:20 ]
Another day in the life of a crypto-ownerYpuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:19:
Er is gewoon echt geen touw aan vast te knopen weer vandaag. Ben het de hele dag in de gaten aan het houden en pomp wat fiat bij, schiet vlak daarna VEN bijna 10% omhoog. Prijs VEN daalt weer langzaam, daalt BTC/ETH nog harder. Kortom, had m'n euro's beter nog ff op de bank kunnen houden.
Voor mij is XLM nu de grote schadepost. Blijf die wel vasthouden, maar had deze daling even niet aan zien komen.
[ Voor 9% gewijzigd door kazz1980 op 30-01-2018 15:27 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Zie ook geen directe aanleiding waarom XLM zo onderuit moet gaan. Er heerst op dit moment wel een gouden regel 'What goes up, must come down'.
Net 50% van mijn icx winst omgezet in lisk. Verwacht nog wel een stijging tot 20 februari.
ICX ook ... nu is het alleen opletten dat ik op de ETH of BNB waarde let en niet op de $ waarde ....
Maak me ook weinig zorgen over XLM, maar het ging uit het niets ineens relatief heel hard omlaag. Voor mij is dat voorlopig een hodl munt. Dus maak me niet heel druk om schommelingen op 1 enkele dag, maar opvallend was het wel - en voor de totaalwaarde van het portfolio uiteraard niet gunstig...Tinusvolkel schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:46:
XLM gaat weer moeizaam omhoog maar hij gaat iig weer omhoog
Net nog wat ICX bij gekocht... Was gedaald - nu hopen dat deze in aanloop naar morgenochtend nog wat gaat stijgen. Denk vanavond nog even bekijken en dan een sell order klaarzetten... Nog geen idee waarop ik die ga zetten alleen...
[ Voor 20% gewijzigd door kazz1980 op 30-01-2018 15:52 ]
Deze ochtend 50% van mijn ICX verkocht aan 10dollar.
Dit volledig in ADA gestoken, dit omdat 5 feb hun roadmap bekend wordt gemaakt. Ik hoop hier niet op een to the moon koers. Maar ik hoop een +/- 20% winst te nemen op dit evenement.
Vervolgens zal ik van het te bekomen bedrag van ADA, 50% inzetten op LISK ( evenement op 20feb) & 50% bijzetten op VEN
Vandaar zie ik dan weer wel
Bedenkingen bij mijn 'strategie'?
Dit volledig in ADA gestoken, dit omdat 5 feb hun roadmap bekend wordt gemaakt. Ik hoop hier niet op een to the moon koers. Maar ik hoop een +/- 20% winst te nemen op dit evenement.
Vervolgens zal ik van het te bekomen bedrag van ADA, 50% inzetten op LISK ( evenement op 20feb) & 50% bijzetten op VEN
Ik wacht ook nog steeds op Bitstamp, inmiddels zon 5 weken verder...miicker schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:09:
Overigens wel gisteren op Kraken binnen paar uur Tier 3 verified
niets nadeligs richting jou maar meer in general. Het forum krijgt wel een hoog twitter gehalte af en toe. "vandaag heb ik brood gegeten. nu even naar de wc en straks lekker gezellig naar de supermarkt" als je die woorden vervangt door portfolio, een coin of stijging/daling dan zie ik wel een hoop overeenkomsten. Misschien handig dat we meer nieuws plaatsen ipv persoonlijk portfolio keuzes? Want ik kan het verkeerd hebben maar ik denk dat weinig mensen iets aan die informatie hebben omdat het voor iedereen anders is.Rubberen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:53:
Deze ochtend 50% van mijn ICX verkocht aan 10dollar.
just my 2 cents
Welke verificatie bedoelen jullie hiermee? Gewoon ID verificatie? Dit was dan namelijk bij mij relatief snel gegaan. 15 januari geregistreerd + verificatie opgestuurd en 23 jan. kreeg ik een mail dat het geverifieerd was.Synn7 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:58:
[...]
Ik wacht ook nog steeds op Bitstamp, inmiddels zon 5 weken verder...
Overigens wel gisteren op Kraken binnen paar uur Tier 3 verifiedKan ik iig direct met fiat aan de slag ipv steeds bitonic/litebit gebruiken.
en daarom is dit de slow chat en niet de "motiveer hier je keuzes in 3 paragrafen welke coin volgens jouw de beste RIO heeft" chatnemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:59:
[...]
niets nadeligs richting jou maar meer in general. Het forum krijgt wel een hoog twitter gehalte af en toe. "vandaag heb ik brood gegeten. nu even naar de wc en straks lekker gezellig naar de supermarkt" als je die woorden vervangt door portfolio, een coin of stijging/daling dan zie ik wel een hoop overeenkomsten. Misschien handig dat we meer nieuws plaatsen ipv persoonlijk portfolio keuzes? Want ik kan het verkeerd hebben maar ik denk dat weinig mensen iets aan die informatie hebben omdat het voor iedereen anders is.
just my 2 cents
blup
idd, hoog twitter gehalte hier...nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:16:
[...]
scheelt dat jij altijd voor jezelf klapt, hoeven wij het niet te doen
Eens. En ook niet eens... Ik zie persoonlijk wel graag ook de afwegingen die andere maken om bepaalde coins wel of juist niet te (ver)kopen op enig moment... En soms brengt het me op ideeën en volg ik iemands redenatie - en andere keren ook niet. Maar het blijft nuttige info. Voor mij dan...nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:59:
[...]
niets nadeligs richting jou maar meer in general. Het forum krijgt wel een hoog twitter gehalte af en toe. "vandaag heb ik brood gegeten. nu even naar de wc en straks lekker gezellig naar de supermarkt" als je die woorden vervangt door portfolio, een coin of stijging/daling dan zie ik wel een hoop overeenkomsten. Misschien handig dat we meer nieuws plaatsen ipv persoonlijk portfolio keuzes? Want ik kan het verkeerd hebben maar ik denk dat weinig mensen iets aan die informatie hebben omdat het voor iedereen anders is.
just my 2 cents
nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:59:
[...]
"vandaag heb ik portfolio gegeten. nu even naar de coin en straks lekker gezellig naar de stijging/daling"
Zero.
Ja klopt, ID verificatie. Ik heb alles ingezonden nog voor de kerst ergens...ulTimaS schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:02:
[...]
Welke verificatie bedoelen jullie hiermee? Gewoon ID verificatie? Dit was dan namelijk bij mij relatief snel gegaan. 15 januari geregistreerd + verificatie opgestuurd en 23 jan. kreeg ik een mail dat het geverifieerd was.
mee eens, mits er een goede onderbouwing is voor de keuze van de munt. Daar ben ik ook absoluut niet tegen. Ik weet dat het een slowchat is maar voor mij persoonlijk volg ik liever nieuwtjes en de keuzes van mensen ipv dat ik lees dat: "iemand zoveel coin x heeft bij gekocht en to the moon met je lambo"kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:03:
[...]
Eens. En ook niet eens... Ik zie persoonlijk wel graag ook de afwegingen die andere maken om bepaalde coins wel of juist niet te (ver)kopen op enig moment... En soms brengt het me op ideeën en volg ik iemands redenatie - en andere keren ook niet. Maar het blijft nuttige info. Voor mij dan...
maar daarvoor is toch het handel topic? Of ben ik nou blond.nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:07:
[...]
mee eens, mits er een goede onderbouwing is voor de keuze van de munt. Daar ben ik ook absoluut niet tegen. Ik weet dat het een slowchat is maar voor mij persoonlijk volg ik liever nieuwtjes en de keuzes van mensen ipv dat ik lees dat: "iemand zoveel coin x heeft bij gekocht en to the moon met je lambo"
blup
Zie de startpost:nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:07:
[...]
mee eens, mits er een goede onderbouwing is voor de keuze van de munt. Daar ben ik ook absoluut niet tegen. Ik weet dat het een slowchat is maar voor mij persoonlijk volg ik liever nieuwtjes en de keuzes van mensen ipv dat ik lees dat: "iemand zoveel coin x heeft bij gekocht en to the moon met je lambo"
Van mij persoonlijk mag er soms best ook wel iets meer onderbouwing e.d.... Maar het is uiteindelijk een slowchat... Dus tja.Dit topic is ervoor bedoeld om ruimte te geven aan de toch wel gewenste slowchat. [...]
Wat mag hier dan wel? Eigenlijk best veel. Bespreek de waan van de dag, plotselinge koersveranderingen, opmerkingen als "to the moon", en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen.
[ Voor 7% gewijzigd door kazz1980 op 30-01-2018 16:15 ]
Haha, ja. Je bent puur op nieuwsberichten aan het speculeren. Begrijpelijk en waarschijnlijk zelfs winstgevender dan wat ik doe, maar ik blijft het vreemd vindenRubberen schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:53:
"en zelfs crypto-ongerelateerde zaken die je met me mede-crypto'ers wilt delen"
Haha echt waar? Nou waar ik net wel over zat te denken toen ik zojuist mijn laatste boterham met kaas op aan het eten was dat de kaas vd Plus toch wel redelijk naar plastic smaakt (ik had zo'n groot blok gehaald) en ik volgende keer beter langs de Appie kan rijden. Ik twijfelde er op dat moment al over maar mijn luiheid overwon gisteren, mede omdat het hard aan t regenen was
Haha echt waar? Nou waar ik net wel over zat te denken toen ik zojuist mijn laatste boterham met kaas op aan het eten was dat de kaas vd Plus toch wel redelijk naar plastic smaakt (ik had zo'n groot blok gehaald) en ik volgende keer beter langs de Appie kan rijden. Ik twijfelde er op dat moment al over maar mijn luiheid overwon gisteren, mede omdat het hard aan t regenen was
BTC duikelt weer verder naar beneden! Op naar de $8k
Verwijderd
Vind dit juist wel interessant.nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:59:
[...]
just my 2 cents
Er zitten argumenten bij waarom hij het doet en het is ook geen spam.
Hehe ik op .25€ ach ja, gewoon vasthouden, blijf het een grappige munt vinden. En ik ga ooit een keer een winkel vinden waar ik er iets mee kan betalen.uuldriks schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 13:41:
[...]
Ik ook voor 100 euro dus ik maak me niet zo druk. Heb ze gekocht voor 18 cent geloof ik. Heb mn inleg ook al meer dan x2 zien gaan, de volgende keer is het wel tempting om ze dan weg te doen.
Ben nu een andere "tactiek" aan het uitproberen met 100$, maakt geen reet uit wat je koopt je krijgt vanzelf een keer winst. Dus gisteren nxt (0.32)random gekozen en wordt verkocht wanneer hij op 0.37$ staat.
Eens kijken hoe lang het duurt. ( In het huidige tempo verdomd lang
Ja ik verveel me.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik vind dit juist super interessant om te lezen. Verder is dit niet een topic om je mening te geven over twittergehaltes en dergelijke. Misschien is het fokforum iets voor je?nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 15:59:
[...]
just my 2 cents
Grmbl. En dan? $5k? Op deze manier blijft het alleen maar achteruit gaan, lijkt het welTjibmeister schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:22:
BTC duikelt weer verder naar beneden! Op naar de $8k
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
forum is bedoeld om je mening te geven over welk nieuwtje of opmerking dan ook, en om dingen te delen. Dat jij het niet eens bent met mijn mening is helemaal prima. Gelukkig maar anders dacht iedereen hetzelfdeDhr. Satoshi schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:31:
[...]
Ik vind dit juist super interessant om te lezen. Verder is dit niet een topic om je mening te geven over twittergehaltes en dergelijke. Misschien is het fokforum iets voor je?
in other news: marketcap vliegt omlaag, ik hoop maar dat azie vanacht er weer een paar miljard tegenaan gooit want ik denk dat iedereen hier wel graag liever groenere cijfers ziet
[ Voor 14% gewijzigd door nemesis2212 op 30-01-2018 16:36 ]
Die wabi is ook een echte shitcoin geworden zeg.
Als je vind dat dit forum er is om dingen te delen... Waarom bekritiseer je dan een medetweaker op wat hij deelt en geeft zijn post de stempel " hoog twitter-gehalte". Ik hoop dat je jezelf nog begrijpt.nemesis2212 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:33:
[...]
forum is bedoeld om je mening te geven over welk nieuwtje of opmerking dan ook, en om dingen te delen. Dat jij het niet eens bent met mijn mening is helemaal prima. Gelukkig maar anders dacht iedereen hetzelfde
Omdat hij niet to the moon gaat zoals je had gehoopt?Ypuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:35:
ja HODLTomTorquay schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:31:
[...]
Grmbl. En dan? $5k? Op deze manier blijft het alleen maar achteruit gaan, lijkt het wel
Dit is allemaal een opgezet plan....................om mijn centjes af te pakken. 😢😢😢
Verwijderd
Odyssey (ocn) vandaag bezig met een vrije val. Stond zondag op 11cent nu nog maar op 5cent. Nieuw project van de mensen achter TRON. Schijnt dat die over een paar dagen op Binance komt en zou dan wel eens (heel)snel kunnen gaan. Ik heb hem ingekocht voor 3 cent dus ben heel benieuwd.
Snel naar beneden?Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:37:
Odyssey (ocn) vandaag bezig met een vrije val. Stond zondag op 11cent nu nog maar op 5cent. Nieuw project van de mensen achter TRON. Schijnt dat die over een paar dagen op Binance komt en zou dan wel eens (heel)snel kunnen gaan. Ik heb hem ingekocht voor 3 cent dus ben heel benieuwd.
ik bekritiseer niemand, ik deel alleen mijn mening van wat ik af en toe zie langs komen, mensen kunnen het daar mee eens zijn of niet. En jij deelt jouw mening dat je het niet met mijn mening eens bent. Prima toch...zolang het positief blijft is het allemaal goed.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:36:
[...]
Als je vind dat dit forum er is om dingen te delen... Waarom bekritiseer je dan een medetweaker op wat hij deelt en geeft zijn post de stempel " hoog twitter-gehalte". Ik hoop dat je jezelf nog begrijpt.
Lang leven vrijheid van meningsuiting
niet alleen je jouwe vriendTon Hasselt schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:37:
Dit is allemaal een opgezet plan....................om mijn centjes af te pakken. 😢😢😢
ICX, VEN, BTC, alles naar de filistijnen.
Als een coin op Binance komt wordt er een NDA getekend. Het team achter Odyssey weet dan wel dat ze op Binance gaat komen, maar ze hebben geen idee wanneer. Als ze vervolgens bekend maken dat ze op Binance gaan komen, wordt de overeenkomst beëindigd. Ik zou dus niet te veel waarde hechten aan zo'n gerucht.Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:37:
Het is niet omdat de waarde gedaald is dat het een shitcoin is.Ypuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:35:
Staat bij mij ook pak in de min nu, maar komt wel goed. Wou natuurlijk liever dat ik hem nu pas gekocht had
het gaat idd wel hard ja maar goed het hoofd koel houden en kijken waar het schip strandAFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:42:
ICX, VEN, BTC, alles naar de filistijnen.
Bitconnect is me grootste stijger vandaag 👍👍
Iemand al een idee waar deze dip vandaan komt? Is dit misschien de oorzaak?
https://cointelegraph.com...-cash-is-original-bitcoin
[ Voor 10% gewijzigd door Ryan1981 op 30-01-2018 16:45 ]
Die 5k van bitcoin die ik al vaak heb zien voorbij komen kan mss wel eens waarheid worden. Ben benieuwd
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
BCC pleurt toch net zo hard naar beneden?Ryan1981 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:44:
We zitten nog niet eens onder de 10 en beginnen al over 5k? FUD?Nutellaah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:45:
Die 5k van bitcoin die ik al vaak heb zien voorbij komen kan mss wel eens waarheid worden. Ben benieuwd
Oh niet gechecked, misschien deze dan?
http://www.independent.co...-investment-a8184781.html
Wel erg onheilspellend. Volgens het bericht mogen koreanen niet meer anoniem handelen, UK hint dat het daar ook gaat komen etc.
Zo dan mag Azië ditmaal eens de portemonnee trekken
Ik heb trouwens zojuist besloten om echt even helemaal niks meer te volgen.. Ik zie het over een tijdje wel weer! Succes allemaal!
Ik heb trouwens zojuist besloten om echt even helemaal niks meer te volgen.. Ik zie het over een tijdje wel weer! Succes allemaal!
[ Voor 49% gewijzigd door Pelox op 30-01-2018 16:51 ]
Zero.
Waarom moet er per se een oorzaak achter zitten?Ryan1981 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:44:
Verwijderd
Gerucht wordt steeds sterker op Twitter dat deze donderdag op Binance gaat komen. Maar wellicht heb je helemaal gelijk hoor. Wel een munt om in de gaten te houden en nu dus erg goedkoop op te halen.
Een website die berichtgeving doet over techniek en cryptocurrencies, maar tegelijkertijd op een http-verbinding draait. Right..Ryan1981 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:47:
[...]
Wel erg onheilspellend. Volgens het bericht mogen koreanen niet meer anoniem handelen, UK hint dat het daar ook gaat komen etc.
Oh, zonet stond er http en nu weer https.
[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 30-01-2018 16:51 ]
Dit is al een week bekend en is afgelopen nacht in gegaan, beetje late reactie zou ik dan denkenRyan1981 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:47:
[...]
In de comments staat al dat dat nogal is aangedikt, die fouten staan in een draft van het document, wat intussen al is gecorrigeerd. Bewuste FUD van de schrijver van het artikel of prutsjournalistiek. Kies maarRyan1981 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:44:
Koopbel gaat bij 10k weer rinkelen.Nutellaah schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:45:
Gister op nieuwsuur dat Zimbabwe ondernemers btc voor betaling gebruiken omdat hun munt niet internationaal erkend wordt. De koers was ook 18k itt 12k. Er is dus vraag naar btc. Heel laag dalen verwacht ik ook niet.
ETH blijft lekker stabiel rond de 1120. Normaal daalt die wel redelijk mee met BTC. Nu niet...
FUD is hoe je hier maar interpreteert. Ik HODL al van in juli vorig jaar en ga dit nu ook doen.kazz1980 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:47:
[...]
We zitten nog niet eens onder de 10 en beginnen al over 5k? FUD?
Mss net "moed" om er niet uit te stappen, want na die 5K wordt er ook een stijging voorspeld naar de 20K+.
Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz
Ze zijn gewoon allebei net 5% gedaald?aaaido schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:50:
ETH blijft lekker stabiel rond de 1120. Normaal daalt die wel redelijk mee met BTC. Nu niet...
Klap nu dan ook maar lekker onder de 10K verder hoor, misschien wel een keertje goed. Gekwakkel wordt je ook niet vrolijk van op deze manier.
EDIT: blijft bijzonder dat XLM weer goed houdt onder een BTC daling..
[ Voor 20% gewijzigd door AFCAjax op 30-01-2018 16:59 ]
Haha echt hè, schiet dan maar meteen door naar de 8k, dan hebben we dat ook weer gehad.AFCAjax schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:57:
Klap nu dan ook maar lekker onder de 10K verder hoor, misschien wel een keertje goed. Gekwakkel wordt je ook niet vrolijk van op deze manier.
Klopt maar niet over zeg een periode van de afgelopen maand gezien. Over het algemeen blijft ETH stabieler in waarde dat BTC op dit moment. Normaal gesproken (afgelopen maanden) ging de prijs van ETH evenredig mee met die van BTC. Dat is nu niet het geval.
Dat is imo interessant om verschillende redenen.
Twijfel, ICX inslaan voor vanavond, met het risico dat die niet gaat knallen.
Of VEN inslaan omdat die toch niet veel lager kan...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik neig sterk naar boel afsluiten, morgen pas weer kijken.Danny.G schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:59:
[...]
Haha echt hè, schiet dan maar meteen door naar de 8k, dan hebben we dat ook weer gehad.
Wil enkel nog even kijken wat ICX vanavond nog gaat doen... Maar verder ga ik zo denk ik mooi de bunker maar weer in en plaats een wit HODL vlaggetje er bovenop
Moet je snel zijn ... ICX begint net weer te klimmenRickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:02:
Van beide wat, zodat je het risico verlaagd? Zolang BTC zich wat weet in te houden, denk ik niet dat VEN weer terug naar die 56k zal gaan.RickvN schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:02:
Er zijn maar weinig munten nu die echt + cijfers laten zien.
Beauty is in the eye of the beerholder
Ik ging even kijken, maar sloot mijn Coinstream app weer snel.HellBeast schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:15:
Alle coins staan rood
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Behalve Decred.HellBeast schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:15:
en GAS
Beauty is in the eye of the beerholder
Zonet ICX voor winst verkocht naar ETH. Ik weet het, er kan bij ICX zomaar een eindsprintje inzitten vanavond, maar ik ben blij met wat ik heb.
Idd, iedere keer als je denkt "nu gaat ie toch echt niet meer lager", zakt ie weer 10%.Ypuh schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 16:35:
Is dat tegenwoordig de definitie van een shitcoin?TomTorquay schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:44:
[...]
Idd, iedere keer als je denkt "nu gaat ie toch echt niet meer lager", zakt ie weer 10%.
Nee, natuurlijk niet. Maar blij word je er niet van als hij op -60% staat tov inleg. Term shitcoin was idd wat ongelukkig. Daarnaast, dat was gewoon een shitactie van mij, ik had toen niet mogen inkopen. Leergeld betaald, dat doe ik niet meer.Buffster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:47:
[...]
Is dat tegenwoordig de definitie van een shitcoin?
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 30-01-2018 17:50 ]
Solide daler dan.Buffster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:47:
[...]
Als ik even over de koerslijst kijk, dan vind ik eerlijk gezegd de hele top 10 momenteel een behoorlijke "shitcoin" ...maar dat vind ik al snel van iets waar ik niet aan verdien.Buffster schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 17:47:
[...]
Normaliter zou ik bijkopen, maar ik heb zowaar een punt bereikt waarvan ik denk ...als 2018 het moet worden, dan moet hier ook wel mee lukken... tijd voor wat spanning wat mij betreft.
Jammer dat hier niemand op gereageerd heeft. Met relatief weinig risico ruim 15% kunnen pakken in minder dan een week is blijkbaar niet interessant voor crypto-dudes.gabn88 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 19:04:
Ik wil eigenlijk short bitcoin en dan vervolgens long gaan in altcoins en ETH, om het bitcoin risico af te dekken. Maar ik kan niet bij dezelfde exchange short en long, dat is wel vervelend. Is er iemand die hier al over nagedacht heeft en dit misschien zelfs al gedaan heeft?
[ Voor 6% gewijzigd door gabn88 op 30-01-2018 18:12 ]
Grote jongen, wil je nu een medaille?gabn88 schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 18:07:
[...]
Jammer dat hier niemand op gereageerd heeft. Met relatief weinig risico ruim 15% kunnen pakken in minder dan een week is blijkbaar niet interessant voor crypto-dudes.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)