Met het risico op disputes, terugboekingen, oplichting etc etc, en de hoge kosten niet te vergeten.Slux schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:54:
Zijn we diensten zoals een PayPal vergeten ?
Groetjes, FaceDown.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Met het risico op disputes, terugboekingen, oplichting etc etc, en de hoge kosten niet te vergeten.Slux schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:54:
Zijn we diensten zoals een PayPal vergeten ?
Groetjes, FaceDown.
TenxFlagg schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:53:
[...]
En wat wil jij gaan doen in het buitenland met Crypto? Iets betalen? Knap.
We hebben het toch over snel overmaken tussen familie ? lekkere familie heb jij dan als je over oplichting praatFaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Met het risico op disputes, terugboekingen, oplichting etc etc, en de hoge kosten niet te vergeten.
Verwijderd
Alle munten zijn speelballen.kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:54:
Kan mij iemand uitleggen waarom WTC het zo goed blijft doen tov alle andere altcoins?
Ik heb deze in mijn PF staan, en omdat ik wel achter de gedachte sta, kan ik dat enigszins begrijpen, echter sta ik ook achter de VEN, maar dat is een speelbal geworden.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik hoop op een globale munt met transactie kosten ongeveer nihil, en hele snelle transfers die dienst kan doen als een soort tussentijdse vertaling van de ene fiat naar de andere.Sanalologo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:56:
[...]
Tenx![]()
Maar goed, de acceptatie is nog niet daar natuurlijk, Maar uiteindelijk is crypto toch sneller en gemakkelijker, daar gaat het toch om? dat de acceptatie nog niet daar is lijkt me evident.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik vind het mooi geweest. Zie het vanavond wel weer. Hopen dat er dan nog iets van over isJebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:59:
We naderen de 500 miljard market cap... Afgelopen week was de low 485-490 miljard.
Tijdens de crash 430 miljard ongeveer...
Heb 1 grote winnaar in mijn portfolio vandaag die de boel wel nog rechttrekt voorlopig, maar dat zal niet meer lang duren, we gaan best wel hard.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
OK quoting myselfthestiffmeister schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 09:58:
[...]
ik zou nu ook met een ruime boog om Coinbase heen gaan lopen. Ook zij hebben veel last van missing deposits (waaronder ik). Zie Reddit voor meer informatie:
https://www.reddit.com/r/CoinBase/
Ik vertrouw die platformen voor fiat niet meer. Support reageert dagenlang niet meer, zeer storend.
De vraag is nu hoe je dit volk kan aanpakken, want dit riekt naar scam in mijn ogen.
ik heb maar even wat winst eraf gehaald voordat alles down the drain gaat. met dit tempo lijkt het wel heel hard te gaan. koop wel weer in als hij lekker laag staat
Wat niet is kan nog komen, maar inderdaad. Staan nu op -5-10% de afgelopen 24u. Als dit de bodem is, ben ik tevreden.zilver7 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:07:
Ik vind het nog meevallen. Vannacht is de boel niet ingestort en op het mometn blijft BTC steeds rond de 10.500 USD schommelen. Bij de vorige futuresdip zaten we 7 uur voor het aflopen van die futures allang rond de 9000.
Dat is best een flinke drop wel....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Goed gezegd inderdaad. Hoop dat het een kwestie van tijd is voordat crypto geaccepteerd word.macselect schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:21:
[...]
Wij zijn gewoon de vroege adaptors van deze technologie (tov de meute). Omdat de rest (lees: grootste deel van de bevolking) het niet begrijpt en ons het niet gunt om hiermee geld te verdienen, wordt de technologie in een kwaad daglicht gezet. Ik ben benieuwd over hoeveel tijd crypto als een positief iets wordt gezien door de massa.
Hodl!kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Ik sta nu op ca. 32% verlies.... Vind het dus toch best wel spannend vandaag. Heb nu eigenlijk te weinig massa om een flink verlies te kunnen incasseren. Dat geldt al langere tijd, maar vandaag is het toch wel een beetje erop of eronder. En dus zit ik ook nog steeds in dubio om vandaag toch even uit te stappen. Maar ja - in principe hou ik een hodl strategie aan. Ben twee keer eerder toch eens uitgestapt met eenzelfde redenatie en dat heeft me toen enkel (relatief veel) geld gekost... Dus ik weet het niet!
Niet
Verwijderd
Gewoon holden of volgende keer uitstappen op een piek. daling kan zo ook weer over zijn.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:15:
[...]
Ik sta nu op ca. 32% verlies.... Vind het dus toch best wel spannend vandaag. Heb nu eigenlijk te weinig massa om een flink verlies te kunnen incasseren. Dat geldt al langere tijd, maar vandaag is het toch wel een beetje erop of eronder. En dus zit ik ook nog steeds in dubio om vandaag toch even uit te stappen. Maar ja - in principe hou ik een hodl strategie aan. Ben twee keer eerder toch eens uitgestapt met eenzelfde redenatie en dat heeft me toen enkel (relatief veel) geld gekost... Dus ik weet het niet!
Bitstamp niet anders. Je moet het alleen wel in perspectief zien, de lange wachttijden komen door de enorme toeloop. Ik snap heel goed dat ze het niet aankunnen op het moment, zeker niet als er aan alle kanten ook nog eens gedreigd wordt. Het is klote maar wachten is eigenlijk het enige dat je kunt doen.thestiffmeister schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:06:
[...]
OK quoting myselfmet gedeeltelijke rectificatie.
Sinds vandaag heeft Coinbase mijn geld (E500) terecht gemaakt ofwel bijgeschreven op mijn rekening (na fucking 4 weken geen reactie te hebben gehad)
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vasthouden! Dit was mijn grootste fout bij de vorige dip. Hierdoor alle winst volledig verspeeld en ook deel inleg foetsie. Ik ben gister ochtend uitgestapt met de hoop op een dikke dip vandaag om straks weer in te stappen en mijn verliezen te compenseren.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:15:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tja, mijn idee is dat het uiteindelijk vast weer gaat herstellen...kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:15:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door m0ridin op 26-01-2018 11:21 ]
Precies ditVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:16:
[...]
Gewoon holden of volgende keer uitstappen op een piek. daling kan zo ook weer over zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 11:23 ]
Oke.. Goed onderbouwde reactie, hier hebben we wat aanNotSoSteady schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:24:
Crypto's zijn alweer dood, lijkt me vrij duidelijk.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
OK lange wachtrijen tot daar aan toe, maar stuur op zijn minst een update zo af en toe.Crypts schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Bitstamp niet anders. Je moet het alleen wel in perspectief zien, de lange wachttijden komen door de enorme toeloop. Ik snap heel goed dat ze het niet aankunnen op het moment, zeker niet als er aan alle kanten ook nog eens gedreigd wordt. Het is klote maar wachten is eigenlijk het enige dat je kunt doen.
Dit is ook mijn idee. Vandaag ook mijn storting van Coinbase terugontvangen na een ruime week radiostilte.Crypts schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Bitstamp niet anders. Je moet het alleen wel in perspectief zien, de lange wachttijden komen door de enorme toeloop. Ik snap heel goed dat ze het niet aankunnen op het moment, zeker niet als er aan alle kanten ook nog eens gedreigd wordt. Het is klote maar wachten is eigenlijk het enige dat je kunt doen.
Populisme!NotSoSteady schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:24:
Een heel jaar spaarcentjes, ja daar zou ik ook wel wat zenuwachtig van wordenkazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:21:
[...]
Precies ditIk weet dat ik er echt een gave voor heb om precies in de dip uit te stappen... Wanneer ik verwacht dat we flink in het rood gaan uitstappen en dan een uur later te zien dat precies daarna alles (al dan niet tijdelijk) juist in het groen gegaan is....
Maar ja - het is gewoon spannend. Stel we gaan vandaag toch een enorme dip in (als in 20% of meer omlaag) dan neigt het voor mij toch richting een game over. Heb dan dusdanig weinig geld over in het portfolio dat het zelfs bij daarna mooie stijgingen het lastig gaat worden ooit nog weer de inzet eruit te kunnen halen (anderzijds - je weet nooit hoe het loopt he - zo is vorig jaar ook wel gebleken).
Wat dat betreft ook wel weer relevant: ik ben er aan begonnen met de wetenschap dat ik mijn gehele inzet ook kwijt kan raken. Dat blijft dan natuurlijk enorm klote (het is toch een heel jaar spaarcentjes...)... Maar het is niet dat ik dan mijn boterhammen niet meer kan betalen oid(ben niet één van die sukkels die een lening afgesloten heeft om in de crypto's te stappen!
).
Trollen (en met succes zo blijkt
hoelang ben je al bezig als ik vragen mag ?kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:21:
[...]
Precies ditIk weet dat ik er echt een gave voor heb om precies in de dip uit te stappen... Wanneer ik verwacht dat we flink in het rood gaan uitstappen en dan een uur later te zien dat precies daarna alles (al dan niet tijdelijk) juist in het groen gegaan is....
Maar ja - het is gewoon spannend. Stel we gaan vandaag toch een enorme dip in (als in 20% of meer omlaag) dan neigt het voor mij toch richting een game over. Heb dan dusdanig weinig geld over in het portfolio dat het zelfs bij daarna mooie stijgingen het lastig gaat worden ooit nog weer de inzet eruit te kunnen halen (anderzijds - je weet nooit hoe het loopt he - zo is vorig jaar ook wel gebleken).
Wat dat betreft ook wel weer relevant: ik ben er aan begonnen met de wetenschap dat ik mijn gehele inzet ook kwijt kan raken. Dat blijft dan natuurlijk enorm klote (het is toch een heel jaar spaarcentjes...)... Maar het is niet dat ik dan mijn boterhammen niet meer kan betalen oid(ben niet één van die sukkels die een lening afgesloten heeft om in de crypto's te stappen!
).
[ Voor 34% gewijzigd door CyBeRSPiN op 26-01-2018 11:28 ]
Ik ben rond 20 december ingestapt - nét een dag of 2 voor de december dipGeoHound schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:27:
[...]
hoelang ben je al bezig als ik vragen mag ?
en als hij daalt verdwijnen je aantal "munten" niet, alleen de waarde . dus waarom zou die niet weer omhoog kunnen bounce ? of je moet uitstappen met telkens verlies van aantallen. ?
[ Voor 7% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 11:31 ]
Alle exchanges hebben op dit moment forse schalingsproblemen hoewel Kraken wel erg snel was laatst met een storting. Coinbase heb ik zelf tot nu toe eigenlijk ook geen problemen mee, ze zijn wel wat traag. Ik zou exchanges op dit moment ook niet afrekenen hierop, was was de reden van terugstorten?Pieroman schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:25:
[...]
Dit is ook mijn idee. Vandaag ook mijn storting van Coinbase terugontvangen na een ruime week radiostilte.
Denk dat er gewoon extra capaciteit is bijgeschakeld en er nu een enorme inhaalslag wordt gemaakt.
Ben nu wel aan het kijken waar ik het beste een aankoop kan doen vanuit fiat. Coinbase lukt dus niet, Kraken heeft een verificatiestop.
Iemand nog tips?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar, ik ben eind 2013 ingestapt en heb meer dan een jaar tijd op 60% verlies gestaan (40% over van mijn inzet). Gelukkig heb ik in die tijd niets gedaan en gewoon vastgehouden. Toen ik op winst stond heb ik een deel verkocht en eind 2017 stond ik op meer dan 1500% winst. Had ik niet een deel verkocht, dan had ik op 3000% winst gestaan. Alsnog heb ik niets te klagen natuurlijk.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:28:
[...]
Ik ben rond 20 december ingestapt - nét een dag of 2 voor de december dip![]()
Heb dus tot op heden enkel nog verlies gezien helaas.
Verwijderd
Alweer dood en toch komt het iedere keer weer tot leven. Ongelofelijk hè?NotSoSteady schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:24:
ik HODL wel blijf aan het bij kopenhenk jansen schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:32:
Hoe is het met jullie glazen bollen? Nu al bijkopen of nog verder dalen?
Dat betkend gewoon dat er geen / weinig moon boys zijn?...
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Basement Bios ---- Exo-S
Steeds een beetje minder.Danny.G schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:41:
[...]
Alweer dood en toch komt het iedere keer weer tot leven. Ongelofelijk hè?
Mag ik opmerken dat ik denk dat ze 'few' moonboys bedoelen als in weinig?
Nee, er was (en is nog steeds) een downtrend aanwezig. Als je je enigszins had verdiept in de stof, had je geweten dat dit niet te voorkomen is en zelfs geheel normaal is. Bij elke grote stijging zal ook een correctie moeten plaatsvinden.
Verwijderd
Ik gok Rookert25Mystikal schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:47:
Een koekje voor de persoon die weet welke nick rookert42 heeft op GOT!
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 26-01-2018 11:51 ]
Zero.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Maar met de vorige dip (17 Jan geloof ik) stonden we ook ongeveer zoals nu en ging het nog 10-15% verder. Toen te vroeg ingekocht, maar nog steeds wel goed..Pelox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:50:
Ik heb het idee dat we op het diepste punt zitten vandaag.. komende uren zouden dus een optie kunnen zijn om te investeren.. Kan ook zomaar weer verder droppen.. Ik wil vandaag echt een klein beetje van mijn verlies goedmaken..
vipers120 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:49:
mijn waves maar omgezet in vechain, zit toch net wat meer potentie in denk ik. Waves wordt een beetje teveel een platform om makkelijk en zonder nadenken een coin de wereld in te brengen.
[ Voor 8% gewijzigd door ybos op 26-01-2018 12:02 ]
HODL!kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:15:
[...]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Ik hodl ook nog wordonline, wie weet wordt het nog wat!OkkE schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:08:
[...]
HODL!
Je moet gewoon wachten. Zoals al vaker is gezegd; pas op moment dat je uitstapt heb je verlies (of winst), tot die tijd kan alles nog gebeuren. Als het goed is heb je geïnvesteerd in munten/projecten waar je vertrouwen in hebt, dus dan komt het wel goed.
Toen ik net ingestapt was ruim een half jaar geleden, heb ik ook maanden ~30% verlies gestaan. Nu sta ik lekkere winst.
[ Voor 12% gewijzigd door Thommie.nl op 26-01-2018 12:21 ]
Dan vind ik je geen echte HODLerkazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:21:
[...]
Crypto zal in mijn ogen de komende jaren echt niet Game Over gaan, dus ook als we nog 20% verder dalen is er in mijn ogen niks aan de hand, eind van het jaar staan we echt wel weer ver in de plus.Maar ja - het is gewoon spannend. Stel we gaan vandaag toch een enorme dip in (als in 20% of meer omlaag) dan neigt het voor mij toch richting een game over. Heb dan dusdanig weinig geld over in het portfolio dat het zelfs bij daarna mooie stijgingen het lastig gaat worden ooit nog weer de inzet eruit te kunnen halen (anderzijds - je weet nooit hoe het loopt he - zo is vorig jaar ook wel gebleken).
Maar heb je nog wel spaargeld over (op de bank), of is het ook direct al je geld, want dan heb je in mijn ogen als nog te veel in crypto gestopt.[...] (het is toch een heel jaar spaarcentjes...)... Maar het is niet dat ik dan mijn boterhammen niet meer kan betalen oid(ben niet één van die sukkels die een lening afgesloten heeft om in de crypto's te stappen!
).
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Vergeet de standaard zondag dip niet.Sam2013 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:20:
Wat er nu gebeurd is gewoon top in mijn ogen.
Futures lopen af, je ziet dat er een neiging naar beneden is door de instructies die de bots krijgen, maar onder de 10 komt hij gewoon niet meer onder ondanks alle "troep" in de wereld over de Bitcoin.
Wat mij betreft is dit voorlopig dan ook de bodem of in ieder geval dicht erbij.
Ook duidelijkheid in Korea en al dat soort zaken, Altcoins krijgen daadwerkelijk toepassingen enzo, ja tijd voor positiviteit dat komt eraan.
Koop je na 16:00 in dan ben je denk ik net iets te laat, ik vermoed dat veel mensen rond 16:00 inspringen maar ook een gedeelte ervoor en dan ben je goed bezig lijkt mij.
Helder. Ben zelf nog niet zo heel erg actief met het traden, ben vooral van/naar usdt en eth aan het gaan. Af en toe een uitstapje naar een andere coin. Ik kijk dus eigenlijk met name naar de koersen tov die twee.watercoolertje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:41:
[...]
Omdat mij bijv. de eurowaarde of dollarwaarde op dit moment totaal niet interesseert, handel doe ik tussen bitcoin en alts, met het doel mijn aantal bitcoins te verhogen, of die nu 8000 of 5000 of 12000 dollar waard is is dan niet relevant, dat is wel relevant als ik het wil cashen natuurlijk, maar ook enkel op dat moment.
Groetjes
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 12:33 ]
Volgens mij een aantal vorig jaar zonder groot succes. Misschien heb ik er een heel verkeerde kijk op en is dit toch een pareltje. Ik vind alleen dat ze niet echt wat 'vernieuwends' hebben. Wat betreft platformen om ICO's op te launchen zie ik zelf meer in ethereum, neo, stratis, OMG. Ook de startups die werken bij waveslab die in ICO worden omgezet (dat is het doel vgm) vind ik nou nog niet echt wereldschokkende ideeen hebben. Kortom, kan best potentie in zitten maar denk andere coins nog meer.Sanalologo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:56:
[...]
![]()
Hoeveel ICO's heeft waves al gedaan dan?
Verwijderd
1. cryptovaluta komen nooit meer op het niveau van afgelopen december. Ik heb dan iets meer dan een paar honderd euro verloren. Korte termijn: balen Lange termijn: balenVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:30:
Er zijn eigenlijk twee opties.
1. cryptovaluta komen nooit meer op het niveau van afgelopen december. Ik heb dan een paar honderd euro verloren. Korte termijn: balen Lange termijn: mooi verhaal.
2. cryptovaluta gaan weer stijgen: Korte termijn: geld Lange termijn: geld + mooi verhaal.
Wat is het leven toch eigenlijk prachtig haha
Zero.
Verwijderd
Ach het wordt toch optie 2Pelox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
[...]
1. cryptovaluta komen nooit meer op het niveau van afgelopen december. Ik heb dan iets meer dan een paar honderd euro verloren. Korte termijn: balen Lange termijn: balen
2. cryptovaluta gaan weer stijgen: Korte termijn: geld Lange termijn: veel geld + mooi verhaal.
1: 3x inleg + mooi verhaalPelox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:32:
[...]
1. cryptovaluta komen nooit meer op het niveau van afgelopen december. Ik heb dan iets meer dan een paar honderd euro verloren. Korte termijn: balen Lange termijn: balen
2. cryptovaluta gaan weer stijgen: Korte termijn: geld Lange termijn: veel geld + mooi verhaal.
Dat klopt. Op basis van die ervaringen ben ik destijds overgestapt naar de hodl strategie
Crypto niet, maar ik mogelijk wel met mijn inleg.... Simpelweg omdat ik te weinig massa heb om grote klappen op te kunnen vangen. Als mijn inleg slinkt tot een minimale waarde heb ik te weinig financiële middelen in crypto's om nog mooie winsten te kunnen behalen (tenzij er weer wat bizarre stijgingen komen als afgelopen jaar - maar die verwacht ik niet zo snel meer... Al weet je het nooit!).Crypto zal in mijn ogen de komende jaren echt niet Game Over gaan, dus ook als we nog 20% verder dalen is er in mijn ogen niks aan de hand, eind van het jaar staan we echt wel weer ver in de plus.
Misschien dat sommige coins het inderdaad niet halen, maar dat zullen dan coins zijn die te veel beloftes hebben gedaan die ze niet konden waarmaken of die te weinig toegevoegde waarde hadden.
Uiteraard!! Ik spaar alweer 7 jaar en heb de spaarcenten van 1 jaar hierin, de spaarcenten van 1 jaar in andere beleggingen (traditioneel beleggingsfonds) en de resterende 5 jaar aan spaarcenten staat gewoon veilig op de bankMaar heb je nog wel spaargeld over (op de bank), of is het ook direct al je geld, want dan heb je in mijn ogen als nog te veel in crypto gestopt.
Amen to that. Zo zit ik er ook in.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:30:
Er zijn eigenlijk twee opties.
1. cryptovaluta komen nooit meer op het niveau van afgelopen december. Ik heb dan een paar honderd euro verloren. Korte termijn: balen Lange termijn: mooi verhaal.
2. cryptovaluta gaan weer stijgen: Korte termijn: geld Lange termijn: geld + mooi verhaal.
Wat is het leven toch eigenlijk prachtig haha
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 12:36 ]
Verwijderd
Zou niet slecht zijn als we daar wat gebruik van maken om ook eens wat positief nieuws weer het nieuws in te slingeren. De titel is wat veradelijk maar ze zoeken ook naar mensen die winst hebben.
'Te weinig' massa slaat nergens op want alles gaat in percentages. 50 dollar aan Ethereum wordt evensnel 100 dollar als dat 5000 dollar 10000 dollar wordt. Als jij dus nu op 25 dollar staat en met 50 begonnen bent is hetzelfde als dat die ander die met 5000 dollar was begonnen nu op 2500 dollar staat.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:34:
[...]
Crypto niet, maar ik mogelijk wel met mijn inleg.... Simpelweg omdat ik te weinig massa heb om grote klappen op te kunnen vangen. Als mijn inleg slinkt tot een minimale waarde heb ik te weinig financiële middelen in crypto's om nog mooie winsten te kunnen behalen
Inderdaad!! Ik sla over (want enkel nog verlies). Maar zou toch wel geweldig zijn als zelfs in de Telegraaf weer eens positief nieuws staat over crypto!Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:41:
[...]
Zou niet slecht zijn als we daar wat gebruik van maken om ook eens wat positief nieuws weer het nieuws in te slingeren. De titel is wat veradelijk maar ze zoeken ook naar mensen die winst hebben.
Zo kan je nog eens wat nieuw geld aantrekken
Verwijderd
Ik woon niet meer in Nederland dus ik moet helaas ook een rondje overslaan. Nog wel op winst gelukkigkazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:44:
[...]
Inderdaad!! Ik sla over (want enkel nog verlies). Maar zou toch wel geweldig zijn als zelfs in de Telegraaf weer eens positief nieuws staat over crypto!
Eens. Maar ik kijk ook in percentages....Alleen op een andere manier.poderosoo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:43:
[...]
'Te weinig' massa slaat nergens op want alles gaat in percentages. 50 dollar aan Ethereum wordt evensnel 100 dollar als dat 5000 dollar 10000 dollar wordt. Als jij dus nu op 25 dollar staat en met 50 begonnen bent is hetzelfde als dat die ander die met 5000 dollar was begonnen nu op 2500 dollar staat.
Het enige zou kunnen zijn dat je tussentijds hebt gepanic-selled en je 50 dollar nu nog 10 dollar is, maar dat is een heel ander verhaal en je eigen schuld hoe lullig het ook klinkt.
[ Voor 11% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 12:53 ]
Njah, dan zou ik nu ook wachten hé. Stick to the plan. De koers kan over een paar uur weer +5 of -5% staan, dat gaat niet in seconden/minuten.Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:48:
Ik heb zojuist m'n VEN verkocht op 59.600 om het weer te kopen op 58.922. Nu loop hij alleen hard op, nu weet ik niet of ik mijn verlies moet pakken of dat ik op een daling moet wachten...
[ Voor 11% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 12:51 ]
Verwijderd
You win some, you lose some... Or you hodlStarcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:48:
Ik heb zojuist m'n VEN verkocht op 59.600 om het weer te kopen op 58.922. Nu loop hij alleen hard op, nu weet ik niet of ik mijn verlies moet pakken of dat ik op een daling moet wachten...
Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:50:
[...]
Njah, dan zou ik nu ook wachten hé. Stick to the plan. De koers kan over een paar uur weer +5 of -5% staan, dat gaat niet in seconden/minuten.
Hij begint al met zakkenVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:50:
[...]
You win some, you lose some... Or you hodl
Heb je sowieso al je VEN verkocht of een deel?Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:54:
[...]
[...]
Hij begint al met zakken
Stick to the plan it is!
Heb namelijk ervaring dat wanneer ik zenuwachtig wordt ik de verkeerde beslissing maak.
Nuls fanboy hierGJmetal schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:51:
Lees hier vooral veel over icx en ven de laatste dagen. Nog meer mensen met Nuls in hun wallet?
Alles naar BTC...Buffster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:55:
[...]
Heb je sowieso al je VEN verkocht of een deel?
Maar, dan ga je er dus vanuit dat we nooit meer een all-time high globable marketcap gaan halen. Daarnaast is je uitleg in percentages natuurlijk krom. Op basis van jou uitleg in percentages zou een markt dus nooit kunnen groeien absoluut gezien. En kijk je er vrij pessimistisch naar. Dan vraag ik me toch af, ben je enkel bearish over je eigen coins (verkeerde coins op ATH ingekocht?) of is crypto gewoon niets voor je?kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Eens. Maar ik kijk ook in percentages....Alleen op een andere manier.
Stel je hebt 100 euro ingezet. De markt stort in met 50 % - dan heb je nog 50 euro over.
Vervolgens is er een mooi herstel en stijgt de markt weer met 50%.... Klinkt mooi, maar toch heb je dan 'maar' 75 euro en dus een verlies van 25%...
Ik verwacht (en daarin zit een aanname waarop ik een potentiële Game Over beredeneer) dat we nog wel regelmatig scherpe dalingen gaan zien, maar minder vaak scherpe stijgingen... In 1 dag 20% kwijt zijn gebeurt dus wel - maar een 20% stijging kan vervolgens een maand duren - en onder de streep sta je dan dus nog altijd in de min en gedurende die hele periode is er een kans op een nieuwe daling... En dus het risico dat je op enig moment de plus niet meer te pakken gaat krijgen. (maar zoals gezegd: doe hierin wel een stevige aanname dat we geen snelle stijgingen meer gaan pakken maar wel nog wat goede dips).
Misschien is het in de toekomst verstandiger om dit wat meer te spreiden om zodoende ook je risico te spreiden?Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Alles naar BTC...
Misschien iets te gierig geweest, wilde een flinke flip doen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb ook een leuke computer..
Oké, ik snap je redenatie hier mee iets beter. Maar dan heb je in mijn ogen of te weinig vertrouwen in de markt/je coins of je bekijkt het als nog op een te korte termijn. In verwacht van het grootste deel van mijn portfolio aan het eind van 2018 een hogere waarde dan op dit moment.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:49:
[...]
Eens. Maar ik kijk ook in percentages....Alleen op een andere manier.
Stel je hebt 100 euro ingezet. De markt stort in met 50 % - dan heb je nog 50 euro over.
Vervolgens is er een mooi herstel en stijgt de markt weer met 50%.... Klinkt mooi, maar toch heb je dan 'maar' 75 euro en dus een verlies van 25%... [...]
Je hebt 100% gelijk, maar ik zeg altijd:Buffster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:00:
[...]
Misschien is het in de toekomst verstandiger om dit wat meer te spreiden om zodoende ook je risico te spreiden?
Iedereen checkt 36 ker per dag de koers en als daar geen groene lijn in zit is men niet tevreden.OkkE schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:03:
[...]
Oké, ik snap je redenatie hier mee iets beter. Maar dan heb je in mijn ogen of te weinig vertrouwen in de markt/je coins of je bekijkt het als nog op een te korte termijn. In verwacht van het grootste deel van mijn portfolio aan het eind van 2018 een hogere waarde dan op dit moment.
Mee eens hoor... heb deze fout in het begin ook gemaakt, dus ik spreek uit ervaringStarcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:04:
[...]
Je hebt 100% gelijk, maar ik zeg altijd:
"Ondanks dat je soms de verkeerde beslissingen neemt, kan dat toch waardevol zijn als je er wat van leert."
Dus mocht het niet uitpakken, heb ik er iig wel van geleerd.
Hier ben ik het deels mee eens, echter denk ik persoonlijk dat er zoveel activiteit is op deze markt dat er zoveel kan veranderen in een jaar dat het lastig in te schatten is. Buiten dat ben ik het er inderdaad mee eens dat een lange termijn visie toch enorm belangrijk is in deze markt.ybos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Iedereen checkt 36 ker per dag de koers en als daar geen groene lijn in zit is men niet tevreden.
Jij doet t verstandiger, kijk eens een jaar vooruit en stel daar verwachtingen op af.
Per dag? Per uur eerderybos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:05:
[...]
Iedereen checkt 36 ker per dag de koers en als daar geen groene lijn in zit is men niet tevreden.
Jij doet t verstandiger, kijk eens een jaar vooruit en stel daar verwachtingen op af.
Die tweede, ik bekijk het op (relatief) korte termijn. En inderdaad wat pessimistisch. Niet omdat ik er geen vertrouwen in heb (anders zou ik er ook niet aan mee doen!), maar meer omdat ik het liever wat zwart bekijk en een meevaller heb dan andersomOkkE schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:03:
[...]
Oké, ik snap je redenatie hier mee iets beter. Maar dan heb je in mijn ogen of te weinig vertrouwen in de markt/je coins of je bekijkt het als nog op een te korte termijn. In verwacht van het grootste deel van mijn portfolio aan het eind van 2018 een hogere waarde dan op dit moment.
Proberen uit/in te stappen voor dit soort kleine verschillen? Kleine kans dat je het nog terugziet voor die prijs.Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:48:
verkocht op 59.600 om het weer te kopen op 58.922.
Per min? Ik heb hem permanent open op mijn 2de scherm
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq