Lijkt me handig dat als je zo een statement maakt ook even zegt waar je dat vernomen?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:59:
[...]
Ik heb echter vernomen dat het WTC neem niet zo sterk is en op kritische vragen geen goede antwoorden kan geven. Over de huidige groei weet ik ook niks.
Als de marges klein zijn moet je de kwantiteit omhoog gooien, dan heb je minder risico... Dacht ik...beepee schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Proberen uit/in te stappen voor dit soort kleine verschillen? Kleine kans dat je het nog terugziet voor die prijs.

staat lager nu.. is de btc dip de reden ? of heb ik wat gemist op nuls.Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:57:
[...]
Nuls fanboy hier![]()
De raket staat klaar op het lanceerplatform, maar er zit voorlopig nog een kink in de kabel dus we blijven daar nog even staan blijkbaarMaar alle vertrouwen dat die x10-20 gaat dit jaar nog
Oke.. daar gaan we.
Zojuist mijn portfolio uitgebreid met:
Particl
Stratis
Litcoin
Nu maar weer afwachten.
Zojuist mijn portfolio uitgebreid met:
Particl
Stratis
Litcoin
Nu maar weer afwachten.
Zero.
Iedereen in crypto?In opdracht van de Dag van de Crypto voerde Maurice de Hond een representatief onderzoek uit. Hieruit bleek dat ongeveer 400.000 Nederlanders (3%) in cryptocurrencies zoals bitcoin hebben geïnvesteerd. Dat is duidelijk meer dan in oktober 2017 door Kantar is gemeten (1%) in oktober 2017. Crypto-bezitters blijken vooral mannen te zijn tussen de 25 en 45, hoewel wij natuurlijk genoeg vrouwen kennen die volop in cryptocurrencies handelen (waaronder een groot deel van ons eigen team).
Nee, niet echt....
Het gaat nog steeds om een erg kleine groep.
Daarbij komt dat Exchanges de groei van nieuwe klanten nu al niet kunnen verwerken.
Hoe zou dat moeten zijn als bv 20% van de Nederlanders in crypto gaat?
Die 3 procent heeft waarschijnlijk ook maar een klein deel van haar spaargeld ingezet.
In andere landen zijn de cijfers wellicht iets anders maar grote verschillen verwacht ik niet.
Als je genoeg volume hebt kán het zinvol zijn. Maar nu heb je met dat volume een leuke winst misgelopen..Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:11:
[...]
Als de marges klein zijn moet je de kwantiteit omhoog gooien, dan heb je minder risico... Dacht ik...
Ik vond hem persoonlijk al echt laag staan. Zou in zo'n geval eerder bijkopen dan proberen te verkopen en weer terug te kopen.
Edit: en je hebt niet per se minder risico. Je kan met veel volume op kleine prijsverschillen hetzelfde rendement halen als met weinig volume op grotere prijsverschillen. (obviously
[ Voor 16% gewijzigd door beepee op 26-01-2018 13:17 ]
Ik heb so wie so een uitdaging dat ik op het verkeerde moment ingestapt ben - namelijk vlak voor de december dip - dus op dit moment is dat redelijk ATH voor zo'n beetje alle coins. En dus ben ik bewust wat pessimistisch - met vooral de hoop dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt, want ik geloof absoluut wel in crypto (en dus ook dat we weer een opwaartse trend gaan pakken op enig moment). Maar ik acht de kans wel aanwezig dat het voor mij zomaar nog eens héél lang kan gaan duren voordat ik in de plus ga geraken.... En tja, dat is toch gewoon beetje jammer he. Zeker na alle verhalen van collega's die afgelopen jaar tuinhuisjes, keukens, etcetera gekocht hebben met de winsten op crypto investeringen...poderosoo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:00:
[...]
Maar, dan ga je er dus vanuit dat we nooit meer een all-time high globable marketcap gaan halen. Daarnaast is je uitleg in percentages natuurlijk krom. Op basis van jou uitleg in percentages zou een markt dus nooit kunnen groeien absoluut gezien. En kijk je er vrij pessimistisch naar. Dan vraag ik me toch af, ben je enkel bearish over je eigen coins (verkeerde coins op ATH ingekocht?) of is crypto gewoon niets voor je?
[ Voor 15% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 13:20 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Vincent Everts is zo'n beetje de enige die echt een Tesla heeft overgehouden (zegt hij zelf...)
Zie dit artikel.
Wellicht volgende week een mini boost aan de NL Crypto markt nav dit event?
Dag van de Crypto
https://www.telegraaf.nl/...-je-alles-over-de-bitcoin
Zie dit artikel.
Dag van de Crypto
Maar na die dip in december hebben we toch nog een aantal weken gehad waarin letterlijk alles omhoog schoot, heb je in die weken je verlies niet kunnen compenseren?kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb so wie so een uitdaging dat ik op het verkeerde moment ingestapt ben - namelijk vlak voor de december dip - dus op dit moment is dat redelijk ATH voor zo'n beetje alle coins. En dus ben ik bewust wat pessimistisch - met vooral de hoop dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt - want ik geloof absoluut wel in crypto (en dus ook dat we weer een opwaartse trend gaan pakken op enig moment). Maar ik acht de kans wel aanwezig dat het voor mij zomaar nog eens héél lang kan gaan duren voordat ik in de plus ga geraken.... En tja, dat is toch gewoon beetje jammer he.
Ik bedoel dit niet lullig, maar als ik zie hoe vaak je erover begint dat je op X% verlies staat en dat je nog geen enkele keer op winst hebt gestaan, is het dan niet misschien beter dat je uit crypto stapt, zodra je breakeven speelt? Het lijkt je nogal bezig te houden, wat ik goed begrijp, maar mij lijkt het de irritatie/teleurstelling/stress etc. niet waard die je nu wel lijkt te hebben.
Niet zo somber!kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb so wie so een uitdaging dat ik op het verkeerde moment ingestapt ben - namelijk vlak voor de december dip - dus op dit moment is dat redelijk ATH voor zo'n beetje alle coins. En dus ben ik bewust wat pessimistisch - met vooral de hoop dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt, want ik geloof absoluut wel in crypto (en dus ook dat we weer een opwaartse trend gaan pakken op enig moment). Maar ik acht de kans wel aanwezig dat het voor mij zomaar nog eens héél lang kan gaan duren voordat ik in de plus ga geraken.... En tja, dat is toch gewoon beetje jammer he. Zeker na alle verhalen van collega's die afgelopen jaar tuinhuisjes, keukens, etcetera gekocht hebben met de winsten op crypto investeringen...(en zoals al wel vaker ook hier gezegd, ik ben niet ingestapt met de verwachting dat ik ook zulke mega winsten op korte termijn zou behalen... Dus wat dat betreft zit ik absoluut niet in zak en as oid... Maar had het uiteraard wel graag anders gezien!)
Wat is nu een paar weken op de schaal van huidige ontwikkelingen?
Je stapt op enig moment in en moet dat gewoon afwachten tot de koersen omhoog gaan.
Dat kan de volgende dag zijn, een week later of twee maanden later.
Dat weet je natuurlijk niet want als je het wel zou weten zou je altijd precies op de laagste dip instappen.
En ook al doe je dat toevallig wel zegt dit nog niets want misschien volgt er nog wel een lagere dip.
Dat hij er een Tesla aan over heeft gehouden zegt toch helemaal niets over dat hij de enige is die er een Tesla er aan over heeft gehouden? Dat lees ik niet terug in het artikel en het klopt natuurlijk ook niet met de werkelijkheid.HoppyF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:20:
Vincent Everts is zo'n beetje de enige die echt een Tesla heeft overgehouden (zegt hij zelf...)
Zie dit artikel.
Dag van de Crypto
Verwijderd
forums op internet, dus dat is ook maar een mening. Ik geef het dan ook niet weer als feit.wehave schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:10:
[...]
Lijkt me handig dat als je zo een statement maakt ook even zegt waar je dat vernomen?
VEN zit sinds vanmorgen alweer op weg naar boven. Dit na een flinke dip. Dus die verkoop van je was behoorlijk riskant. Bovendien lopen om 1600u de futures af en dus is de kans groot dat we iets voor of rond die tijd flink gaan stijgen. Wellicht ziet VEN zelfs nooit 59K meer. Als ik jou was zou ik tussen nu en 14.00u een mooi koopmoment uitzoeken en voortaan minder risicovol daytraden.Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 12:48:
Ik heb zojuist m'n VEN verkocht op 59.600 om het weer te kopen op 58.922. Nu loop hij alleen hard op, nu weet ik niet of ik mijn verlies moet pakken of dat ik op een daling moet wachten...
Groetjes, FaceDown.
Zoals gezegd, ik ben er helemaal niet somber over en zit ook niet in de stress
Het houdt me uiteraard wel bezig... Maar naast inderdaad toch wel een stukje frustratie mbt enkel verliezen is dat vooral omdat ik het hele spel rondom de crypto markt evenals de technologische ontwikkelingen mbt blockchain waanzinnig interessant en bovenal leuk vindt! Dus no way dat ik uit ga stappen als ik eenmaal break-even sta
Daar is het allemaal veel te leuk/boeiend voor!
Ik geloof dat ik mij hier (zo schriftelijk) negatiever uitdruk dan wat ik werkelijk bedoel... Dus wees gerust: ik ben niet somber, in de stress en ik slaap er ook geen minuut minder door (tenzij er 's nachts ineens allemaal interessante ontwikkelingen zijn dan
). Enige dat er wel qua iets frustratie blijft is dat ik de domme pech heb dat ik nét verkeerd ingestapt ben... Had ik een paar dagen eerder of later begonnen had het er heel anders uitgezien. Maar hey - shit happens 
Ik geloof dat ik mij hier (zo schriftelijk) negatiever uitdruk dan wat ik werkelijk bedoel... Dus wees gerust: ik ben niet somber, in de stress en ik slaap er ook geen minuut minder door (tenzij er 's nachts ineens allemaal interessante ontwikkelingen zijn dan
Nee - want ben echt (nagenoeg) ATH ingestapt... De prijzen zijn daarna nooit meer op de hoogte geweest van het moment waarop ik ingestapt ben. En had natuurlijk ook niet vanaf dag 1 het beste portfolio - moest er ook even inkomen heBmfd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:22:
[...]
Maar na die dip in december hebben we toch nog een aantal weken gehad waarin letterlijk alles omhoog schoot, heb je in die weken je verlies niet kunnen compenseren?
[ Voor 21% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 13:32 ]
vanaf hoe laat is de verwachting dat de koersten omhoog schieten ? 15:00 ? futures afgelopen rond die tijd ? ik geloof namelijk niks van dat dit gelinkt is aan de huidige stand van zaken.
Hoe vaak ga je dit nog herhalen ? Volgens mij heb ik dit nu wel 10 keer gelezen.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik heb so wie so een uitdaging dat ik op het verkeerde moment ingestapt ben - namelijk vlak voor de december dip - dus op dit moment is dat redelijk ATH voor zo'n beetje alle coins. En dus ben ik bewust wat pessimistisch - met vooral de hoop dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt, want ik geloof absoluut wel in crypto (en dus ook dat we weer een opwaartse trend gaan pakken op enig moment). Maar ik acht de kans wel aanwezig dat het voor mij zomaar nog eens héél lang kan gaan duren voordat ik in de plus ga geraken.... En tja, dat is toch gewoon beetje jammer he. Zeker na alle verhalen van collega's die afgelopen jaar tuinhuisjes, keukens, etcetera gekocht hebben met de winsten op crypto investeringen...(en zoals al wel vaker ook hier gezegd, ik ben niet ingestapt met de verwachting dat ik ook zulke mega winsten op korte termijn zou behalen... Dus wat dat betreft zit ik absoluut niet in zak en as oid... Maar had het uiteraard wel graag anders gezien!)
Mijn verwachting is dat we nu een beetje blijven dobberen tot een uur of 15.00/16.00. Ik hoop dat we daarna richting de moon gaan.shakespeare schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:29:
vanaf hoe laat is de verwachting dat de koersten omhoog schieten ? 15:00 ? futures afgelopen rond die tijd ? ik geloof namelijk niks van dat dit gelinkt is aan de huidige stand van zaken.
Zero.
17h dacht ik?shakespeare schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:29:
Ik geloof ook niet dat het er rechtstreeks mee te maken heeft. Maar onrechtstreeks is een ander verhaal. Overal lees je over die futures dat de mensen het echt zijn beginnen geloven en ernaar acteren. Het is een self fulfilling prophecy geworden.
En nu 11 keerk1978 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:31:
[...]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen ? Volgens mij heb ik dit nu wel 10 keer gelezen.
Dit zijn toch wel de betere dagen voor de daytraders onder ons, top dag hier
ik wilde eigenlijk niet meer bijkopen maar wilde een paar weken terug al RDD kopen maar kocht toen RED
Koers RDD ging daarna omhoog dus niet meer gekocht. Net alsnog RDD gekocht -> HODL

PSN ID: Svennie-NL
Er werd om gevraagd wanneer ik ingestapt ben en waarom ik dan in de min sta... Dus daar gaf ik antwoord op.k1978 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:31:
[...]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen ? Volgens mij heb ik dit nu wel 10 keer gelezen.
Vind het verder niet zo fraai dat mensen hier blijkbaar wel 10 keer mogen herhalen welke lambo ze willen en hoeveel winst ze nog hebben, maar ik dat blijkbaar niet mag met een toevallig nu even wat minder leuk verhaal?
Ik deel graag waar ik sta en heb daarop veel hele goede adviezen/tips ontvangen waar ik super blij mee ben. Maar helaas dus ook regelmatig weer de opmerking dat ik niet moet zeiken (in minder sterke verwoording).
Ik zeik niet, ik zeg waar ik sta (net als velen hier). En dat is in mijn geval wat minder rooskleurig dan bij anderen. Kan ik ook niets aan doen he.... En zoals ook al vaak gezegd zit ik daar niet over te sippen oid of totaal gefrustreerd te doen. Ook dit hoort bij investeren! Soms maak je winst, soms maak je verlies. Onderdeel van het spel. Heb ik geen problemen mee... Ik zit op de slowchat omdat ik het hele spel leuk vind en graag met gelijkgestemden deel. Niets meer, niets minder...
[ Voor 15% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 13:40 ]
Ok, ik hou het niet meer ik ga weer ven kopen op 63.145...
Met 6% verlies.
Met 6% verlies.
[ Voor 12% gewijzigd door Starcaz op 26-01-2018 13:40 ]
Das wel balen. Ik heb ook wat extra RDD bijgekocht!Svennie schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:34:
ik wilde eigenlijk niet meer bijkopen maar wilde een paar weken terug al RDD kopen maar kocht toen RED![]()
Koers RDD ging daarna omhoog dus niet meer gekocht. Net alsnog RDD gekocht -> HODL
Technisch gezien waarschijnlijk geen link maar.. er is wel degelijk een psychologisch effect. Markt is nog steeds bang dat groot geld een 'trucje' uit haalt vlak voordat de futures aflopen waardoor BTC alsnog onder de 9k dropt..shakespeare schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:29:
Mijn verwachting (en hoop) is dat het volume langzaam aan zal toenemen nadat futures zijn verlopen en dat het weekend gekkenhuis gaat worden
Maar na 3 keer hadden we dat ook wel begrepen hoorkazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Er werd om gevraagd wanneer ik ingestapt ben en waarom ik dan in de min sta... Dus daar gaf ik antwoord op.
Vind het verder niet zo fraai dat mensen hier blijkbaar wel 10 keer mogen herhalen welke lambo ze willen en hoeveel winst ze nog hebben, maar ik dat blijkbaar niet mag met een toevallig nu even wat minder leuk verhaal?
Ik deel graag waar ik sta en heb daarop veel hele goede adviezen/tips ontvangen waar ik super blij mee ben. Maar helaas dus ook regelmatig weer de opmerking dat ik niet moet zeiken (in minder sterke verwoording).
Ik zeik niet, ik zeg waar ik sta (net als velen hier). En dat is in mijn geval wat minder rooskleurig dan bij anderen. Kan ik ook niets aan doen he.... En zoals ook al vaak gezegd zit ik daar niet over te sippen oid of totaal gefrustreerd te doen. Ook dit hoort bij investeren! Soms maak je winst, soms maak je verlies. Onderdeel van het spel. Heb ik geen problemen mee...
- Lees de topicwaarschuwing -kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:36:
[...]
Er werd om gevraagd wanneer ik ingestapt ben en waarom ik dan in de min sta... Dus daar gaf ik antwoord op.
Ik zeik niet, ik zeg waar ik sta (net als velen hier). En dat is in mijn geval wat minder rooskleurig dan bij anderen. Kan ik ook niets aan doen he.... En zoals ook al vaak gezegd zit ik daar niet over te sippen oid of totaal gefrustreerd te doen. Ook dit hoort bij investeren! Soms maak je winst, soms maak je verlies. Onderdeel van het spel. Heb ik geen problemen mee...
[ Voor 1% gewijzigd door .oisyn op 26-01-2018 14:02 ]
Iedereen kent wel het Tesla verhaal maar het gaat altijd om horen zeggen en bewijs is er niet.orf schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Dat hij er een Tesla aan over heeft gehouden zegt toch helemaal niets over dat hij de enige is die er een Tesla er aan over heeft gehouden? Dat lees ik niet terug in het artikel en het klopt natuurlijk ook niet met de werkelijkheid.
Bij Vincent lijkt er wel een bewijs te zijn.
Maar goed, het is natuurlijk onzin dat iedereen een Tesla zou moeten verdienen.
Kleine winst is ook winst hè!
Verwijderd
Lijkt mij ook. Hoop alleen dat dit psychologisch effect wel gaat verdwijnen. Anders zit je om de week/2weken (?) hiermee.RookieRooster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Technisch gezien waarschijnlijk geen link maar.. er is wel degelijk een psychologisch effect. Markt is nog steeds bang dat groot geld een 'trucje' uit haalt vlak voordat de futures aflopen waardoor BTC alsnog onder de 9k dropt..
Mijn verwachting (en hoop) is dat het volume langzaam aan zal toenemen nadat futures zijn verlopen en dat het weekend gekkenhuis gaat worden
Ik hodl gewoon.
Verwijderd
Liever een lambo dan een teslaHoppyF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:40:
[...]
Iedereen kent wel het Tesla verhaal maar het gaat altijd om horen zeggen en bewijs is er niet.
Bij Vincent lijkt er wel een bewijs te zijn.
Kleine winst is ook winst hè!
haha ja ik durf het even niet aan.. heb al VEN op 73k. heb nog 2 koppen klaarstaan.. ben bang dattie zometeen stokt.Starcaz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:37:
Ok, ik hou het niet meer ik ga weer ven kopen op 63.145...
Met 6% verlies.
stijgt al aardig weer.
Nee dat klopt de meeste zitten hier voor de lambo's .. Tesla is een de poor man's carHoppyF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:40:
[...]

Precies, veel mensen zijn dat negatieve effect van de futures wel een beetje zat.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:41:
[...]
Lijkt mij ook. Hoop alleen dat dit psychologisch effect wel gaat verdwijnen. Anders zit je om de week/2weken (?) hiermee.
Ik hodl gewoon.
Het zal dus wel overwaaien.
uiteindelijk zal niemand een lambo aanschaffen, maar een aantal wel een tesla door crypto. mensen denken echt dat ze op een dag oprah rich zullen zijn.. lach me kapot
Wat is jouw trackrecord om dit soort dingen te kunnen zeggen?FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:27:
[...]
VEN zit sinds vanmorgen alweer op weg naar boven. Dit na een flinke dip. Dus die verkoop van je was behoorlijk riskant. Bovendien lopen om 1600u de futures af en dus is de kans groot dat we iets voor of rond die tijd flink gaan stijgen. Wellicht ziet VEN zelfs nooit 59K meer. Als ik jou was zou ik tussen nu en 14.00u een mooi koopmoment uitzoeken en voortaan minder risicovol daytraden.
''voortaan minder risicovol daytraden''
Nogmaals: iemand vroeg er om... Die had het blijkbaar niet al 10 keer gehoord... Wat moet ik dan? 'Sorry, mag ik hier van bepaalde mensen niet meer zeggen, want die vinden mij een zeikerd'??k1978 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:39:
[...]
Maar na 3 keer hadden we dat ook wel begrepen hoor
Net als iedereen hier deel ik soms waar ik sta zodat anderen kunnen meedenken en zodat ik mogelijk kan leren van (denk)fouten. En dat werkt geweldig! Heb waanzinnig veel geleerd, mede dankzij de mede-tweakers hier. En mede omdat ik hen deelgenoot kon/mocht maken met waar ik nu zit met m'n crypto's.
En ik vind het nogal storend dat er blijkbaar wel bijgehouden wordt hoe vaak ik mijn winst/verlies percentage roep (dat toevallig min is) waar dat bij anderen met een positief percentage geen enkel probleem is... (met de kanttekening, die ik net maakte dat ik de dingen misschien onbedoeld wat negatiever verwoord dan ik ze bedoel.... Het hele crypto avontuur geeft mij nog altijd een glimlach op het gezicht - ook al had ik uiteraard graag financieel wat positiever nieuws te melden gehad hier ...
edit: Verder einde discussie trouwens... Ik heb gemeld hoe ik er in sta en dat ik niet gelukkig ben met dit soort reacties. Ik doe hierbij de toezegging er wél rekening mee te houden op hoe ik de dingen breng omdat hier (terecht) niemand zit te wachten op gezeik dat dingen even minder meezitten (en al bedoel ik het niet als gezeik - kan me er ook wel weer iets bij indenken dat sommigen het zo opvatten). Maar ik heb net zo veel recht als iedereen om hier te delen hoe bij mij de vlag er voor staat zodat we gezamenlijk het meeste uit het hele crypto avontuur kunnen halen.
[ Voor 19% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 13:51 ]
Ik vraag me echt af wie er nu op dit moment VEN kopen. Een paar uur geleden stond ie nog op 60k ETH en nu tikt ie de 68k alweer aan. Er stond een gigiantische sell wall vannochtend van $2 miljoen die niet is opgekocht maar gewoon weggehaald volgens mij.
Snap wel dat ze de prijs willen drukken om goedkoop in te slaan, maar snap niet waarom mensen het op 60k in de uitverkoop niet kopen en op 68k wel.
Snap wel dat ze de prijs willen drukken om goedkoop in te slaan, maar snap niet waarom mensen het op 60k in de uitverkoop niet kopen en op 68k wel.
Ik ben al blij met genoeg geld voor een leuke 205 gtiSlux schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Nee dat klopt de meeste zitten hier voor de lambo's .. Tesla is een de poor man's car
Mensen die snel tevreden zijn, voelen zich al snel “cryptomillionair”
Zijn er hier nog mensen die extreme sell-orders hebben staan om te kunnen profiteren van spikes? (zoals VEN/ETH van vandeweek). dus eigenlijk flink cashen op de fouten van anderen?
Verwijderd
I have a dream that one day ...nemesis2212 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:43:
[...]
uiteindelijk zal niemand een lambo aanschaffen, maar een aantal wel een tesla door crypto. mensen denken echt dat ze op een dag oprah rich zullen zijn.. lach me kapot
Ik sta achter je en vind dat er te veel gezeurd word hier. Vaak heb ik de neiging mezelf te verdedigen of de ander aan te vallen maar dan bedenk ik me en denk ach, we zijn allemaal keyboard warriors, we weten het allemaal beter dan de andere anonieme forumgebruiker. Who cares. Ik kom hier voor de cryptochat en wanneer iemand reageert op een post met "Zeikerd", dan lees ik daar overheen. Heeft geen waarde meerkazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:45:
[...]
Nogmaals: iemand vroeg er om... Die had het blijkbaar niet al 10 keer gehoord... Wat moet ik dan? 'Sorry, mag ik hier van bepaalde mensen niet meer zeggen, want die vinden mij een zeikerd'??
Net als iedereen hier deel ik soms waar ik sta zodat anderen kunnen meedenken en zodat ik mogelijk kan leren van (denk)fouten. En dat werkt geweldig! Heb waanzinnig veel geleerd, mede dankzij de mede-tweakers hier. En mede omdat ik hen deelgenoot kon/mocht maken met waar ik nu zit met m'n crypto's.
En ik vind het nogal storend dat er blijkbaar wel bijgehouden wordt hoe vaak ik mijn winst/verlies percentage roep (dat toevallig min is) waar dat bij anderen met een positief percentage geen enkel probleem is... (met de kanttekening, die ik net maakte dat ik de dingen misschien onbedoeld wat negatiever verwoord dan ik ze bedoel.... Het hele crypto avontuur geeft mij nog altijd een glimlach op het gezicht - ook al had ik uiteraard graag financieel wat positiever nieuws te melden gehad hier ...)
Verwijderd
Omdat alles laag stond door bitcoin daling? Maar als je zo denkt zullen koersen nooit echt stijgen:p.Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:47:
Ik vraag me echt af wie er nu op dit moment VEN kopen. Een paar uur geleden stond ie nog op 60k ETH en nu tikt ie de 68k alweer aan. Er stond een gigiantische sell wall vannochtend van $2 miljoen die niet is opgekocht maar gewoon weggehaald volgens mij.
Ik denk dat veel mensen ook een stijging zien en dan willen meeliften. Op de cryptomarkt zijn meer beginners dan ergens anders.
Dat valt toch ook wel weer mee? Ja, ik vind dat Kazz iets te vaak vermeld dat hij nog nooit op winst heeft gestaan etc, maar ergens snap ik de irritatie ook wel.
Ik ben eind november ingestapt, volgens mij toen bitcoin net op 10K stond. Achteraf gezien heb ik er geluk mee gehad dat de boel vervolgens nog een aantal weken de lucht in knalde. Ik had er op het moment van instappen namelijk geen rekening mee gehouden dat alles de dag na mijn instappen in theorie ook net zo hard naar beneden had kunnen gaan. Ook al kan ik het me veroorloven om mijn inleg te verliezen, ik zou ook not amused zijn als mijn eerste ervaring met crypto een koersdaling van 30% zou zijn.
Het hele ‘hodl’-roepen etc. wat we zo vaak in crypto zien, gaat een stuk makkelijker als je je inleg er al een paar keer uit hebt gehaald.
Ik heb er niet aan gedacht een buy order te plaatsen en tegen de tijd dat ik kon kopen stond de prijs al op 68k. Toch maar gekocht, ging om een relatief klein bedrag.Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:47:
Is een simpele oplossing voor: Alle ALTS traden in euro/dollar i.p.v. BTC zodat ze waarde kunnen behouden onafhankelijk van BTC prijs..HoppyF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Precies, veel mensen zijn dat negatieve effect van de futures wel een beetje zat.
Het zal dus wel overwaaien.
Ik heb zojuist gekocht, had eerder geen tijd en staat nu toch nog een stuk lager dan een paar dagen terug.Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:47:
Verwijderd
Ik heb wel een paar collega's die even een ferrari hebben gehad. De conclusie was dat het meer een ding is voor als je 20 bent ( en niet te lang bent!) en je denkt dat dan opeens alle clubs voor je open gaan met hordes vrouwen ( of zoiets).
Als je bent genezen zie je in dat het eigenlijk een zeikbak is met weinig ruimte. Bij een kras voel je het meteen in je portemonnee. Als het slecht weer rijd je liever niet want dat is slecht voor de auto. Dat kratje bier moet toch maar achterop de fiets want dat past niet in je auto. Voor vrouwen is het juist vaak een weerstand.
Als je bent genezen zie je in dat het eigenlijk een zeikbak is met weinig ruimte. Bij een kras voel je het meteen in je portemonnee. Als het slecht weer rijd je liever niet want dat is slecht voor de auto. Dat kratje bier moet toch maar achterop de fiets want dat past niet in je auto. Voor vrouwen is het juist vaak een weerstand.
Verwijderd
Lachen is gezond, maar er zijn er genoeg die een mooi bedrag in een ico gestoken hebben die dan plots x100 gaat bij release.nemesis2212 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:43:
[...]
Toen ik begon heb ik ook de eerste twee maanden rond de -20% gestaan, daar sta ik nu ruim mee in de plus. Ik snap je punt, heb 't zelf ook met twee andere coins waar ik begin dit jaar ben ingestapt (ene nu -56% andere -42%); maar ook dat komt wel goed, als je maar geduld hebt.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:28:
[...] Enige dat er wel qua iets frustratie blijft is dat ik de domme pech heb dat ik nét verkeerd ingestapt ben... Had ik een paar dagen eerder of later begonnen had het er heel anders uitgezien. Maar hey - shit happens ;-)
[...]
Klopt dat het dan makkelijker is, maar een aantal van de HODLers die dat roepen (waar onder ik) hebben zelf in het begin ook flink in de min gestaan. Uiteindelijk is alles gaan stijgen en staan we nu winst (of zelfs onze inleg er al uit).Bmfd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Het hele ‘hodl’-roepen etc. wat we zo vaak in crypto zien, gaat een stuk makkelijker als je je inleg er al een paar keer uit hebt gehaald.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Haha held! Als ik mijn 205 1.9 GTI nu nog had gehad (hodl), had ik meer verdiend dan nu met de crypto's. Helaas was ik destijds meer een daytradersdrijfhout schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:47:
[...]
Ik ben al blij met genoeg geld voor een leuke 205 gti![]()
Mensen die snel tevreden zijn, voelen zich al snel “cryptomillionair”
Procentueel valt het echt wel mee denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:53:
[...]
Lachen is gezond, maar er zijn er genoeg die een mooi bedrag in een ico gestoken hebben die dan plots x100 gaat bij release.
Haha, zo kende ik er ook iemand die woon/werk in een Porsche 911 reed. Ding meurde naar altijd benzine en rubber, radio was niet te verstaan door het geluid, filerijden was veel te vermoeiend, last van z'n rug door de lage instap, uitzicht rondom 0, auto was altijd vies door vrachtwagens, regulier onderhoudsbeurtje kostte richting de 2k etc.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:52:
Ik heb wel een paar collega's die even een ferrari hebben gehad. De conclusie was dat het meer een ding is voor als je 20 bent ( en niet te lang bent!) en je denkt dat dan opeens alle clubs voor je open gaan met hordes vrouwen ( of zoiets).
Nul medelijden. Heeft hem volgens mij later ook ingeruild op een Cayenne.
Het leven een cryptomillionair gaat niet over rozen
Do { Ping } while ( LOL )
Mwah... Een Ferrari FF als tweede autootje voor de zondag... Kan ik best mee leven hoorVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:52:
Als je bent genezen zie je in dat het eigenlijk een zeikbak is met weinig ruimte.
Moet je wel een fatsoenlijke garage en ditto oprijlaan erbij hebben. Als je 'm de hele week op straat in je vinexwijk moet parkeren staat dat ook zo pauperig.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:02:
[...]
Mwah... Een Ferrari FF als tweede autootje voor de zondag... Kan ik best mee leven hoor
[ Voor 3% gewijzigd door FaceDown op 26-01-2018 14:04 ]
Groetjes, FaceDown.
Even een troost voor iedereen die hier nu baalt van de markt die niet echt omhoog wil. Ik ben in juni 2017 ingestapt met 300 euro. Dat heeft 3 maanden lang op 200 euro gestaan. Exact dezelfde gevoelens als jullie nu. In november vertrok de raket naar de maan... ATH van mijn pf was 1200 euro, nu weer iets van 900 euro.
Kortom rustig wachten, maar ga er niet vanuit dat het de komende maand goed komt, kan zomaar deze zomer of nog later worden...
Kortom rustig wachten, maar ga er niet vanuit dat het de komende maand goed komt, kan zomaar deze zomer of nog later worden...
Yup, het zijn vooral de succesverhalen die je hoort. De verhalen waarbij hun inleg meteen met -60% ging, zie je maar weinig. Gek zeg.
Ik hoop dat jij, (net als een paar anderen) mijn posts niet serieus hebben genomen? Tuurlijk kan iedereen op twitter posten wat ie wilt, echter mede door de posthistorie van Ed op Tweakers neem ik hem wel zeer zeker serieus, in tegenstelling tot 99,9% van alle zelfbenoemde crypto / trading expers op twitter.spartacusNLD schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:08:
[...]
[afbeelding]
De reden dat de koers inzakt heeft alles te maken met het feit dat CMC het aantal tokens wat in omloop is helemaal verkeerd heeft weergegeven. De tokens verkocht in private pre-sale worden niet meegenomen. Wat betekend dat de aanbod zijde wat hoger is dan verwacht. Dus dan wordt de token vervolgens wat lager gewaardeerd.
Doet niks af aan het feit dat #HODL modus aan moet tot 26-02 en vervolgens moon. ALS ze de verwachtingen waar kunnen maken (en die zijn hoog). PBOC enzo......
VEN is daarnaast bijna weer terug op de lange termijn trend. Dus ik verwacht op basis van TA binnen nu en een paar uur weer een bounce
*no promises
ps, heb VEN aangeschaft op 13K en daarna nog een zooitje op 40K, dus heb nog genoeg marge om een daling op te vangen
[ Voor 4% gewijzigd door paul-s83 op 26-01-2018 14:07 ]
UiteraardFaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:03:
[...]
Moet je wel een fatsoenlijke garage en ditto oprijlaan erbij hebben. Als je 'm de hele week op straat in je vinexstraat moet parkeren staat dat ook zo pauperig.
[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 26-01-2018 14:09 ]
We hebben inmiddels een half uurtje de weg maar boven te pakken. Ik denk dat iedereen beseft dat er geen dip volgt voor 16.00u en dus gaat kopuh kopuh kopuh!!
Groetjes, FaceDown.
Bij mij is het -45%. 700 euro verbrand. Om maar een andere kant van de medaille te laten zienDanny.G schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:04:
[...]
Yup, het zijn vooral de succesverhalen die je hoort. De verhalen waarbij hun inleg meteen met -60% ging, zie je maar weinig. Gek zeg.
niet goed opgelet, eigen schuld. RED ging daarna ook nog eens flink dalen dus die heb ik maar verkocht, maar goed ook, dust die ik nog heb staat op -62%DJ-Promo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:37:
[...]
Das wel balen. Ik heb ook wat extra RDD bijgekocht!
PSN ID: Svennie-NL
Ik denk dat ik een gokje op WABI ga doen. ICX dipt helaas niet genoeg. Komt wel een leuk event voor ze aan. Ik ga er nog een kwartiertje over na denken
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Als jij het zegt... Ben vandaag even een échte hodler en heb nu al 2 hele uren niet eens gekeken...FaceDown schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:10:
We hebben inmiddels een half uurtje de weg maar boven te pakken. Ik denk dat iedereen beseft dat er geen dip volgt voor 16.00u en dus gaat kopuh kopuh kopuh!!
Maare, iemand die de glazen bol erbij durft te pakken en iets kan roepen over wat er ná 16.00 uur gaat gebeuren? Ben er toch wel erg benieuwd naar. Ergens verwacht ik dat er helemaal niks gaat gebeuren... Dat iedereen gaat zitten wachten tot er wat gebeurt en er dús helemaal niks gebeurt.
Dec ingestapt. Schommelt tussen winst en verlies. Maar de dollar koers helpt ook niet mee.
Dat is de status als je nu zou cashen.Sbakker1982 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:10:
[...]
Bij mij is het -45%. 700 euro verbrand. Om maar een andere kant van de medaille te laten zien
Bij verbranden is de kans dat je het terug krijgt 0,0, maar nu bezit je nog een x aantal coins/tokens welke in potentie nog terug kunnen komen op het oude niveau.
Ik ga er dan wel vanuit dat je niet 700,- gespendeerd hebt aan fees met het heen en weer schuiven van crypto
Countdown timer CME future expiry. Nog even wachten dus.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Want? Je hebt je geld ook in dollars geïnvesteerd?lighting_ schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:12:
Dec ingestapt. Schommelt tussen winst en verlies. Maar de dollar koers helpt ook niet mee.

Denk dat we rustig stijgen en de lijn voortzetten. De angst voor de dip is nu wel weg vermoed ik.kazz1980 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:12:
[...]
Als jij het zegt... Ben vandaag even een échte hodler en heb nu al 2 hele uren niet eens gekeken...![]()
Maare, iemand die de glazen bol erbij durft te pakken en iets kan roepen over wat er ná 16.00 uur gaat gebeuren? Ben er toch wel erg benieuwd naar. Ergens verwacht ik dat er helemaal niks gaat gebeuren... Dat iedereen gaat zitten wachten tot er wat gebeurt en er dús helemaal niks gebeurt.
Mocht er nieuws voor bijv. VEN komen dan verwacht ik dat die weleens hard omhoog kan gaan.
Groetjes, FaceDown.
ik nuls denk die staat nog redelijk onder.. check maar eens.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:12:
Ik denk dat ik een gokje op WABI ga doen. ICX dipt helaas niet genoeg. Komt wel een leuk event voor ze aan. Ik ga er nog een kwartiertje over na denken
Klopt. Nee dat is niet gespendeerd aan schuiven, maar een ingestorte markt na wat ATH’s begin januari 😎.Firestorm schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:14:
[...]
Dat is de status als je nu zou cashen.
Bij verbranden is de kans dat je het terug krijgt 0,0, maar nu bezit je nog een x aantal coins/tokens welke in potentie nog terug kunnen komen op het oude niveau.
Ik ga er dan wel vanuit dat je niet 700,- gespendeerd hebt aan fees met het heen en weer schuiven van crypto
Oops dacht dat het 1600u onze tijd was..Zhou schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:15:
Countdown timer CME future expiry. Nog even wachten dus.
Groetjes, FaceDown.
Kort vraagje tussendoor, zijn er mensen die hun rijbewijs geverifieerd krijgen via Gdax?
Ik ben op coinbase erin gekomen met mijn paspoort, gdax eist een tweede id-verificatie maar blijft mijn rijbewijs maar uitspugen. Kwestie van support contacten?
Ik ben op coinbase erin gekomen met mijn paspoort, gdax eist een tweede id-verificatie maar blijft mijn rijbewijs maar uitspugen. Kwestie van support contacten?
Nee, wel buy orders.Firestorm schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:48:
Zijn er hier nog mensen die extreme sell-orders hebben staan om te kunnen profiteren van spikes? (zoals VEN/ETH van vandeweek). dus eigenlijk flink cashen op de fouten van anderen?
Ik ben er ook nog niet in geslaagd...Imo62 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:20:
Kort vraagje tussendoor, zijn er mensen die hun rijbewijs geverifieerd krijgen via Gdax?
Verwijderd
Ja was geen enkel probleem bij mij. Zo klaar..Imo62 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:20:
En toch maar weer buy order voor ICX gedaan.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En nu was ik natuurlijk weer te vroegpowercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 13:50:
[...]
Ik heb zojuist gekocht, had eerder geen tijd en staat nu toch nog een stuk lager dan een paar dagen terug.

Het schijnt dat je via de Coinbase app je beter kunt verifieren. Via de website van GDAX lukte het mij niet om mijn paspoort te verifieren. Helaas mag je maar beperkt aantel keer proberen per dag, dus moet ik vanavond nog een keer proberen via de Coinbase app.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Zelfde probleem: Paspoort direct goed (Coinbase), rijbewijs lukt niet (GDAX)Imo62 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:20:
Kan zijn dat ik me een keer moet scheren voordat GDAX foto rijbewijs herkent
Prima tip, eerste poging meteen gelukt via de Coinbase app, na minimaal tien failures via de Coinbase/Gdax website. Bedankt!Hoicks schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:31:
[...]
Het schijnt dat je via de Coinbase app je beter kunt verifieren. Via de website van GDAX lukte het mij niet om mijn paspoort te verifieren. Helaas mag je maar beperkt aantel keer proberen per dag, dus moet ik vanavond nog een keer proberen via de Coinbase app.
Verwijderd
Hoi ik ben nieuw hier. Ik ben nu een weekje bezig in de wereld van de Cryptomunten en al leek het aan het begin op algebra ik begin het aardig door te krijgen(denk, hoop ik). Mijn grootste valkuil is dat nog te gevoelig ben voor koersen die omhoog en omlaag schieten en daardoor te snel verkoop of juist inkoop op een te hoog punt. Al met al toch tevreden want sta op 300 dollar winst met 800 inleg. Op kucoin heb ik Odyssey (OCN) gekocht toen die op 2ct stond en die schiet nu omhoog(tip)
Ik ga na vandaag gewoon alles lekker laten staan en mijn balans maar 1 keer per week opmaken. Volgens mij levert dat op lange termijn veel op als je geloofd in de bedrijven waar je in investeert.
Succes iedereen
Ik ga na vandaag gewoon alles lekker laten staan en mijn balans maar 1 keer per week opmaken. Volgens mij levert dat op lange termijn veel op als je geloofd in de bedrijven waar je in investeert.
Succes iedereen
Zie een boel overeenkomstenYpuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Ik heb gister wat bijgekocht en ben tevreden met mijn portfolio zo:
https://cointrackr.com/s/qYLF9H3SLfmYs
Blijf er de komende week(en) ook vanaf. Hooguit nog een deeltje hier en daar verkopen om zo tot 15-20% ETH te komen.
https://cointrackr.com/s/17tTOfoBTij5q
Verwijderd
Kans dat deze vent gelijk gaat krijgen. Vanaf 16:00 een moon en dan 30 januari flinke daling.
https://www.tradingview.c...louds-with-a-high-of-15K/
Die kans zit er inderdaad in.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:41:
Kans dat deze vent gelijk gaat krijgen. Vanaf 16:00 een moon en dan 30 januari flinke daling.
Verwijderd
Een grotere is inderdaad prettiger ja. Of een X6, zijn zijn wagens waar gewoon een hufter in moet zitten als je die ziet. Mijn overburen hebben een panamera, is ook wel aardig ruim en (vind ik dan ) zijn hele mooie wagens om te zien. Schijnen wel een slechte wegligging te hebben.Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:00:
[...]
Haha, zo kende ik er ook iemand die woon/werk in een Porsche 911 reed. Ding meurde naar altijd benzine en rubber, radio was niet te verstaan door het geluid, filerijden was veel te vermoeiend, last van z'n rug door de lage instap, uitzicht rondom 0, auto was altijd vies door vrachtwagens, regulier onderhoudsbeurtje kostte richting de 2k etc.
Nul medelijden. Heeft hem volgens mij later ook ingeruild op een Cayenne.
Kans is net zo groot dat ie geen gelijk gaat krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:41:
Wel leuk te zien dat mensen zoveel tijd in een TA stoppen, dat zonnetje maakt hem af
Waarom is er trouwens de verwachting dat de futures tot een prijsstijging gaan leiden?
daar ben ik ook benieuwd naarBuffster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:45:
Waarom is er trouwens de verwachting dat de futures tot een prijsstijging gaan leiden?
Tron maakte net in een tweet de samenwerking met Spacety bekend, om de tweet vervolgens weer offline te halen. Spacety is een ruimtebedrijf en werd in de tweet het SpaceX van China genoemd. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het hele 'Netflix/SpaceX van China' een beetje zwak. Het komt op mij over alsof het partnership op zichzelf staand niet spectaculair genoeg is, dus wordt er maar een vergelijking gemaakt met een grotere naam om meer hype te creëren.
It's all in the mind
Veel mensen denken het en hoe meer dat er zijn hoe meer kans dat het ook gaat gebeuren.
Zero.
Vooral omdat heel veel mensen juist omwille van die futures verkocht hebben en dan gaan terugkopen als ze verlopen. Bij de vorige futures is de prijs ook heel snel omhoog gegaan nadat ze verlopen waren.Buffster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:45:
Had ik gister ook, als je het rijbewijs precies in het vakje houdt met de webcam dan pakt die hem niet. Echter als je hem dichterbij houdt dat die bijna over heel je scherm staat dan wordt die gelijk goed gekeurd. Best vreemd...Imo62 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:20:
Verwijderd
Duidelijk antwoord. Thanks!Adnanos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:48:
[...]
Vooral omdat heel veel mensen juist omwille van die futures verkocht hebben en dan gaan terugkopen als ze verlopen. Bij de vorige futures is de prijs ook heel snel omhoog gegaan nadat ze verlopen waren.
Wel van mening dat het allemaal tussen de oren zit bij die mensen die verkopen ivm die futures.
De redenatie is dat er nu short is gegaan en dat er na vandaag long wordt gegaan. Ik verwacht overigens wel dat er een stijging gaat komen de komende paar dagen, veel mensen hebben bitcoin verkocht om goedkoper terug te kopen, omdat ze een dip verwachten.Buffster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:45:
[ Voor 11% gewijzigd door Bmfd op 26-01-2018 14:50 ]
Het is imo een self fulfilling prohecy geworden... juist omdat zo veel mensen er in geloven, werkt het.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Duidelijk antwoord. Thanks!
Wel van mening dat het allemaal tussen de oren zit bij die mensen die verkopen ivm die futures.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Zo werkt de hele markt: op gevoel.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:50:
[...]
Volgens mij is bij crypto (en ook bij andere beleggingen) 90% van de koerswijzigingen self fulfilling prophecy.... Het gaat allemaal om vertrouwen. Dus als je maar hard genoeg allemaal roept dat de boel in gaat storten stort de boel naar alle waarschijnlijkheid dus ook in, en als je allemaal maar hard genoeg roept dat het naar de maan gaat zal dat waarschijnlijk dus ook gebeuren.Adnanos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:51:
[...]
Het is imo een self fulfilling prohecy geworden... juist omdat zo veel mensen er in geloven, werkt het.
Thnxs, ga het vanavond nog een keer proberen.. Misschien zo dicht bij houden omdat hij dan pas de pasfoto kan matchen?Marcon schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:49:
[...]
Had ik gister ook, als je het rijbewijs precies in het vakje houdt met de webcam dan pakt die hem niet. Echter als je hem dichterbij houdt dat die bijna over heel je scherm staat dan wordt die gelijk goed gekeurd. Best vreemd...
De Panamera is soort van mijn droom autoVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 14:43:
[...]
Een grotere is inderdaad prettiger ja. Of een X6, zijn zijn wagens waar gewoon een hufter in moet zitten als je die ziet. Mijn overburen hebben een panamera, is ook wel aardig ruim en (vind ik dan ) zijn hele mooie wagens om te zien. Schijnen wel een slechte wegligging te hebben.
Op foto's vind ik het maar een lelijk ding, maar in het echt istie prachtig. Mede omdat hij ook als enige auto gebruikt kan worden. Een speeltje voor erbij lijkt me niets (of ik moet naast Zandvoort gaan wonen). Dan liever een leuke motor/racefiets voor de plezier kilometers.
Desondanks denk ik dat zo'n auto er nooit gaat komen. Natuurlijk omdat ik het niet kan betalen, maar ook omdat ik het geld liever in iets zinnigs investeer (vastgoed, reizen, eigen bedrijfje o.i.d). Mocht je mij dus ooit in een Porsche zien dan weet je dat ik van ellende niet weet wat ik met het geld moet
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)