Stond net wel ff een sell wall van 55.000 coins (ca. $450k) op slechts 62k ETH. Is zo'n flippo die hem de hele tijd neerzet en weghaalt en schijnbaar de prijs naar beneden wil hebben.
Mijn doel is om deze wenslijst te vervullenVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:15:
Vinden jullie het erg dat ik die lambo maar een lelijke bak vind? Maar goed, de discussie van Ven zal nu wel even verschuiven naar ICX en de 31'ste Januari. Zit er over te denken iets van mijn winst op Ven over te zetten naar ICX na Vrijdag, er van uitgaande dat de dip nog komt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i9-7980XE Boxed | € 1.789,51 | € 1.789,51 |
1 | Asus TUF X299 Mark 1 | € 272,- | € 272,- |
1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING | € 629,- | € 629,- |
1 | Fractal Design Define S | € 77,27 | € 77,27 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro EN 1u 64bit OEM DSP OEI | € 98,49 | € 98,49 |
1 | Noctua NH-D15S | € 75,65 | € 75,65 |
1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 222,95 | € 222,95 |
1 | Corsair HX750i | € 151,50 | € 151,50 |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 118,41 | € 118,41 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.434,78 |
Verwijderd
Dat was natuurlijk een voorbeeld . Het is eigenlijk nooit letterlijk 1 aangezien alle munten wel minstens 10 sat ofzo waard is. Alleen paccoin niet. Dat is dan alleen de waarde in sat. In dollarwaarde of een andere waarde kan het natuurlijk wel.mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:32:
[...]
En ik dacht dat van 1 naar 2 zo makkelijk was?
[...]
Omdat mij bijv. de eurowaarde of dollarwaarde op dit moment totaal niet interesseert, handel doe ik tussen bitcoin en alts, met het doel mijn aantal bitcoins te verhogen, of die nu 8000 of 5000 of 12000 dollar waard is is dan niet relevant, dat is wel relevant als ik het wil cashen natuurlijk, maar ook enkel op dat moment.Nhz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:03:
Waarom praten jullie over waarde van VEN in Satoshi en niet in bijvoorbeeld USD of EUR? De koers van de Satoshi wijzigt ook continue dus dan is dat toch lastig vergelijken, of zie ik iets over het hoofd?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Auch, en nu één van 195k op 61k.Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:38:
Stond net wel ff een sell wall van 55.000 coins (ca. $450k) op slechts 62k ETH. Is zo'n flippo die hem de hele tijd neerzet en weghaalt en schijnbaar de prijs naar beneden wil hebben.

Ze laten ze niet staan though, maar zijn de prijs wel heel bewust naar beneden aan het drijven (hij wordt steeds iets lager gezet).
[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 08:45 ]
Interessant overkomen?Nhz schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:03:
Waarom praten jullie over waarde van VEN in Satoshi en niet in bijvoorbeeld USD of EUR? De koers van de Satoshi wijzigt ook continue dus dan is dat toch lastig vergelijken, of zie ik iets over het hoofd?
Zie liever zelf waarde in EUR.
De eur waarde wisselt continu door de koerst van de BTC.. de sat waarde is de vaste waarde van de munt op dat moment.Ari Gold schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:54:
[...]
Interessant overkomen?Waarschijnlijk omdat het ook zo wordt aangegeven op bijv CMC, gok ik..
heeft niks met interessant overkomen te maken maar met het verschil tussen het snappen en niet snappen.
Bijna goed, omdat je handelt in pairs (BTC/ETH) is de waarde in USD vrij zinloos. Als de bitcoin stijgt, stijgt de waarde van VEN ook en vice versa.Ari Gold schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:54:
[...]
Interessant overkomen?Waarschijnlijk omdat het ook zo wordt aangegeven op bijv CMC, gok ik..
Lekker wakker worden zo hoor, met dezelfde (btc) koers als gisteren
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Word vandaag weer een mooie dag om inkopen te doen, wat zal de bodem zijn van BTC en ETH in USD?
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Pffff iedereen dar hier maar zegt dat je whitepapers moet lezen, mensen achter product moet leren kennen etc.. uiteindelijk redelijk grote BS.
Kijk naar VEN: doet een aankondiging, met mooi nieuws, maar gaat kei hard naar beneden.
Het is en blijft gewoon voor 95% van de crypto’s een carrousel voor de rijke die er alleen nog rijker van worden door hun kapitaal dat makkelijk de koersen kan manipuleren.
Wij zijn kleine visjes die als we geluk hebben, een beetje van de koek kunnen meepikken.
Bij deze ga ik er heel wat minder tijd insteken, en beetje meer naar de trends kijken, en minder naar de echte achterliggende waarde.
Kijk naar VEN: doet een aankondiging, met mooi nieuws, maar gaat kei hard naar beneden.
Het is en blijft gewoon voor 95% van de crypto’s een carrousel voor de rijke die er alleen nog rijker van worden door hun kapitaal dat makkelijk de koersen kan manipuleren.
Wij zijn kleine visjes die als we geluk hebben, een beetje van de koek kunnen meepikken.
Bij deze ga ik er heel wat minder tijd insteken, en beetje meer naar de trends kijken, en minder naar de echte achterliggende waarde.
Never ever financial advice...
Zo en we gaan weer lekker hard naar beneden. Ben benieuwd hoe het er morgen voor staat als de futures zijn afgelopen.
Je merkt wel dat ze onze alle kanten op kunnen gooien met hun grote geld.
Wij moeten inderdaad maar geluk hebben dat we een graantje mee pikken.
Maar goed in sommige zit ik ook omdat ik denk dat het echt wat kan worden maar uiteraard wil ook ik er wel graag op verdienen :-)
Je merkt wel dat ze onze alle kanten op kunnen gooien met hun grote geld.
Wij moeten inderdaad maar geluk hebben dat we een graantje mee pikken.
Maar goed in sommige zit ik ook omdat ik denk dat het echt wat kan worden maar uiteraard wil ook ik er wel graag op verdienen :-)
Zou dit weekend ook nog ff afwachten als je het zeker wil weten. Vandaag lijkt alweer een beter inkoop moment dan gister (spreek uit ervaringRebbelx schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:08:
(laatste) koopjesdag ?
kijk even naar BTC..kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:01:
Pffff iedereen dar hier maar zegt dat je whitepapers moet lezen, mensen achter product moet leren kennen etc.. uiteindelijk redelijk grote BS.
ik ben er met de fundamentals van VEN niet bang voor, geduld wordt beloond. Whales (zoals Crypto Ed met meer dan 1 miljoen coins) bepalen wat er gebeurd. VEN heeft het in zich om een top 10 coin te worden. Kijk eens naar Youtube video's over market makers, filmpjes die uit de Forex wereld komen, daar zie je hoe eenvoudig ze de kleine visjes opeten.kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:01:
Ik was ook net te laat om op de piek van 80 uit te springen, dus zit ook geduldig deze rit uit
Buy the rumour, sell the newskazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:01:

Verwijderd
VEN wel erg in het rood nu, moet wel iets van reactie komen. Ingestapt op 6500 sat. Uitzitten maar.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:17:
VEN wel erg in het rood nu, moet wel iets van reactie komen. Ingestapt op 6500 (btc). Uitzitten maar.
BTC going down. Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe bodem zal worden.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Alles gaat weer door het afvoerputje heen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hou op hou op...Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:17:
VEN wel erg in het rood nu, moet wel iets van reactie komen. Ingestapt op 6500 sat. Uitzitten maar.
Ik heb VEN via drie instap momenten.. rond de 70k, rond de 75k en rond de 78k. Don't ask!
Wat dan te denken van Substratum....Maat van mij liep in december nog te fluiten....Sindsdien nog maar 1/3 waard van toen
Ben zelf relatief vroeg ingestapt in SUB.. dus hier nog 150% rendement.. Maar van mij mag die wel weer richting de 3 dollar gaanRebbelx schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:21:
Wat dan te denken van Substratum....Maat van mij liep in december nog te fluiten....Sindsdien nog maar 1/3 waard van toen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als de VEN gaat Rebrande wat gebeurt er dan met de VEN Coins zelf in mijn PF?
Worden de aantal coins gewoon weg omgezet naar VET of hoe moet ik dit zien?
Worden de aantal coins gewoon weg omgezet naar VET of hoe moet ik dit zien?
Ik heb mijn portfolio in Cointrackr staan, en ik kijk elke dag een paar keer naar de waarde.
Op Binance kijk ik niet meer.Die candlesticks zijn leuk voor daytraders, maar dat daytraden doe ik niet meer.
Door alleen op Cointrackr te kijken is de stress een stuk minder. Ik heb niet heel veel in Crypto, maar mijn ATL was een paar weken terug 1970 en ATH was 2500 (week terug ofzo). Op dit moment is mijn ATL van 1970 aangetikt, en we gaan vast verder naar beneden
Maar dan denk je aan die ATH van 2500. Het gaat toch wel weer omhoog. Is het niet morgen, is het niet volgende week, is het wel volgende maand.
Op Binance kijk ik niet meer.Die candlesticks zijn leuk voor daytraders, maar dat daytraden doe ik niet meer.
Door alleen op Cointrackr te kijken is de stress een stuk minder. Ik heb niet heel veel in Crypto, maar mijn ATL was een paar weken terug 1970 en ATH was 2500 (week terug ofzo). Op dit moment is mijn ATL van 1970 aangetikt, en we gaan vast verder naar beneden
Ben begonnen met VEN toen hij op 4000 Sat stond.Dacide schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:19:
[...]
Hou op hou op...
Ik heb VEN via drie instap momenten.. rond de 70k, rond de 75k en rond de 78k. Don't ask!
Enkel spijt dat ik niet meer gekocht heb.
Kan bijna geen toeval meer zijn dat we vlak voor het aflopen van de futures weer naar beneden gaan, of zie ik spoken?
Helemaal mee eens ... Zonde van je tijd er is gewoon geen zinnig woord te zeggen over het koers verloop. Er gebeuren de meest onlogische dingen daarmee. Dat het eigenlijk gewoon een loterij is. Ik ga zelf gewoon elke maand een kleine investering doen in projecten die ik denk echt wat kunnen worden. en dan hoop ik over paar jaar leuk centje te hebben.kazzzdafke schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:01:
Relax, het staat net zo hoog als 1 week geleden op ATHDacide schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:19:
[...]
Hou op hou op...
Ik zou alles op alles zetten op een masternode van 10.000 VEN binnen te harken nu. Had in mei vorig jaar ook gewoon alles op NEO moeten zetten, dan had ik nu een uitkering van USD 2,500 per maand gehad aan GAS fees.
Alle hypeberichten van afgelopen 2 weken waren inhoudelijk correct qua team, partnerships, implementatie. De domme massa snapt niet dat VeChain gebruikt gaat worden en dus intrinsieke waarde gaat krijgen, niet alleen speculatie. Zelfs NEO is nog niet zo ver en volgens mij zijn er ook geen grote bedrijven die processen op Ethereum laten draaien.
Dit is waar het om gaat, speculatie dat een token waarde gaat hebben vanwege implementatie, VeChain is daar al. Maar goed, dat ziet men pas weer half februari als rebrand-event eraan komt en mei/juni wanneer het mainnet in juni lanceert. Dan zie je weer de berichten, had ik maar VEN gekocht voor USD 6.
Het is waar dat je geen instant-dopamine shot krijgt van een snelle stijging, maar op de lange termijn is dit toch waar je moet zijn.
Chinees nieuwjaar is ook een leuke, ze gaan weer kerstinkopen doen ofzo.powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:30:
Kan bijna geen toeval meer zijn dat we vlak voor het aflopen van de futures weer naar beneden gaan, of zie ik spoken?
Iedereen ziet spoken. De markt is compleet overspannen. Veel mensen die niet zo heel lang geleden ingestapt zijn. Die willen gouden bergen en als ze rode cijfers zien en verhalen horen over futures dan gaan ze verkopen. Vervolgens ontstaat er een sneeuwbal effect...powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:30:
Geen idee...Is nu wel erg toevallig dat het weer samenvalt met de futures....Die verkloten de markt gewoon.pirojil schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:33:
[...]
Iedereen ziet spoken. De markt is compleet overspannen. Veel mensen die niet zo heel lang geleden ingestapt zijn. Die willen gouden bergen en als ze rode cijfers zien en verhalen horen over futures dan gaan ze verkopen. Vervolgens ontstaat er een sneeuwbal effect...
of ze houden de markt in balans, alleen maar stijgen is onmogelijkRebbelx schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:35:
[...]
Geen idee...Is nu wel erg toevallig dat het weer samenvalt met de futures....Die verkloten de markt gewoon.
Trading terminates at 4:00 p.m. London time on the last Friday of the contract month. If that day is not a business day in both the UK and the US, trading terminates on the preceding day that is a business day for both the UK and the US.powercoaster schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:30:
we zullzen zien na 17uur
Verwijderd
Mensen anticiperen op de gedachte dat het effect gaat hebben. Self fulfilling prophecyRebbelx schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:35:
[...]
Geen idee...Is nu wel erg toevallig dat het weer samenvalt met de futures....Die verkloten de markt gewoon.

Deep double dip for sure...
Kleine bounce nu. Maar het houdt niet op, niet vanzelf jongens.
Kleine bounce nu. Maar het houdt niet op, niet vanzelf jongens.
Lekker verdienen met XRP momenteel, meerdere ritjes van 2/3 cent per uur op het moment
Precies ditVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:37:
[...]
Mensen anticiperen op de gedachte dat het effect gaat hebben. Self fulfilling prophecy
Hierdoor werkt (denk ik) TA ook, want mensen gaan er naar handelen....
Laat alles maar lekker ff inzakken, dan stappen die mensen die via via via hebben gehoord dat er geld valt te verdienen in crypto uit. Want die hebben de laatste weken wat slaag gehad
Verwijderd
Jij snapt het ;-)Danny.G schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:49:
[...]
Crypto_Ed heeft vrij genomen.Geef hem eens ongelijk, die gast is normaal constant bezig met koersen en cryptocurrencies en zijn service en what not.
Gewoon even een paar dagen wat rust genomen qua social media en op de achtergrond bezig met wat nieuwe plannen..... Ik ben in september begonnen met mijn service en sinds die tijd lijk ik in een rollercoaster te zitten. Bijna 70k volgers op Twitter in 6mnd, iedereen wil wat van je, of zit te wachten tot je een fout maakt om je te kunnen bashen. tv/internet interviews, tv serie over crypto, kan in geen Telegram groep komen of ik heb 10 dm's...ga zo maar door....ik had er gewoon even genoeg van, ben iemand die niet zo nodig op de voorgrond hoeft te staan. Had ooit het idee om wat trainingen te geven in de avonduren en dat is in no time uitgegroeid tot een service met 6 teammmembers en wachtlijst van 200+ en mensen noemen mij een guru/influencer..... WTF, doe normaal!
Om dan meteen nog wat andere zaken op te helderen:
* VEN wordt voorlopig niet verkocht. Heb er vertrouwen in dat VEN eind 2018 in top 6 CMC staat.
* wij zijn geen P&D groep. Het is een groep van serieuze traders die bij ons tips krijgen, trainingen, samen research doen, pools voor private ico's, fiscaal advies etc etc. Heb al menig discussie gehad met leden die wilden dat ik een coin ging hypen. Dat doe ik niet, ik wijs ze dan door naar andere groepen. Wij geven niet eens calls als "buy here, sell at X". Als ik al eens zit te shillen, is dat vooral enthousiasme. Was daar de laatste weken wat tevee mee bezig, ook een van de redenen om een stapjes terug te doen. Als ik tweet sta je een bepaalde coin "moet" kopen, is dat omdat ik op langere termijn een goed potentieel zie. Niet vanwege de korte spike die mijn tweet nog wel eens veroorzaken.
* het is een bijzondere gewaarwording om te merken dat allerlei lieden ineens een mening over mij moeten hebben. Mensen die mij absoluut niet kennen, menen mij te moeten afschilderen opnegatieve manier. Alleen daarom al post ik niet meer op fora, ik heb er geen zin in om tegen allerlei voorooordelen in te gaan. Ik heb juist een enorme hekel aan oneerlijkheid, p&d en allerlei andere vieze spelletjes die in de Crypto gespeeld worden. Heb al diverse mensen "gecalled" omdat ik zeker wist dat ze oneerlijk bezig waren. Als je dan zo nodig iets over mij wil schrijven op een forum, kom dan met feiten ipv zomaar wat te roepen.
* ik ben ook maar een mens, ik zit er ook wel eens naast met mijn TA. Mijn TA is maar een hulpmiddel in mijn strategie. Het is geen voorspelling maar een verwachting. Moet altijd lachen om lieden die roepen dat ik er altijd naast zit. Je hebt dan totaal geen idee hoe ik trade en je kijkt enkel naar een grafiekje.
Zo, even mijn hart gelucht ;-)
Was hier al een maand of 7-8 niet meer geweest..... tot de volgende break!
Happy trading allen!
Valt me tegen dat iedereen (lees: nagenoeg iedereen) enkel een goed kortetermijngeheugen heeft. December was per saldo een geweldige maand met stijgingen die niet vol te houden zijn op lange termijn. Deze maand wordt per saldo een licht dalende maand tenzij er gekke dingen gebeuren in positieve zin.
Pak voor de gein de 3-maandsgrafiek van een willekeurige coin uit de top 100 erbij en 95% van het geklaag wordt volkomen belachelijk.
De mensen die recent zijn ingestapt verwachten schijnbaar dezelfde stijging mee te maken tegen minder risico (de markt heeft immers haar potentie reeds laten zien) dan de early adopters.
Note: ik ben zelf ook "pas" begin december ingestapt. Heb dus wel winst momenteel maar nog geen Lambo in de garage staan.
Pak voor de gein de 3-maandsgrafiek van een willekeurige coin uit de top 100 erbij en 95% van het geklaag wordt volkomen belachelijk.
De mensen die recent zijn ingestapt verwachten schijnbaar dezelfde stijging mee te maken tegen minder risico (de markt heeft immers haar potentie reeds laten zien) dan de early adopters.
Note: ik ben zelf ook "pas" begin december ingestapt. Heb dus wel winst momenteel maar nog geen Lambo in de garage staan.
Netjes dat je even reageert Ed.
Maar wat een paniekvoetbal. Laat het maar crashen dan, kunnen we daarna eindelijk weer de weg omhoog vinden.
Hodl!!!!11!!
Maar wat een paniekvoetbal. Laat het maar crashen dan, kunnen we daarna eindelijk weer de weg omhoog vinden.
Hodl!!!!11!!
[ Voor 6% gewijzigd door Helix op 26-01-2018 09:53 ]
Gekke gewaarwording hoor, maar leuk dat het succesvol is. Fijne vakantie zou ik zeggenVerwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:41:
[...]
Jij snapt het ;-)
Gewoon even een paar dagen wat rust genomen qua social media en op de achtergrond bezig met wat nieuwe plannen..... Ik ben in september begonnen met mijn service en sinds die tijd lijk ik in een rollercoaster te zitten. Bijna 70k volgers op Twitter in 6mnd, iedereen wil wat van je, of zit te wachten tot je een fout maakt om je te kunnen bashen. tv/internet interviews, tv serie over crypto, kan in geen Telegram groep komen of ik heb 10 dm's...ga zo maar door....ik had er gewoon even genoeg van, ben iemand die niet zo nodig op de voorgrond hoeft te staan. Had ooit het idee om wat trainingen te geven in de avonduren en dat is in no time uitgegroeid tot een service met 6 teammmembers en wachtlijst van 200+ en mensen noemen mij een guru/influencer..... WTF, doe normaal!
* VEN wordt voorlopig niet verkocht. Heb er vertrouwen in dat VEN eind 2018 in top 6 CMC staat.
* wij zijn geen P&D groep. Het is een groep van serieuze traders die bij ons tips krijgen, trainingen, samen research doen, pools voor private ico's, fiscaal advies etc etc. Heb al menig discussie gehad met leden die wilden dat ik een coin ging hypen. Dat doe ik niet, ik wijs ze dan door naar andere groepen. Wij geven niet eens calls als "buy here, sell at X". Als ik al eens zit te shillen, is dat vooral enthousiasme. Was daar de laatste weken wat tevee mee bezig, ook een van de redenen om een stapjes terug te doen. Als ik tweet sta je een bepaalde coin "moet" kopen, is dat omdat ik op langere termijn een goed potentieel zie. Niet vanwege de korte spike die mijn tweet nog wel eens veroorzaken.
* het is een bijzondere gewaarwording om te merken dat allerlei lieden ineens een mening over mij moeten hebben. Mensen die mij absoluut niet kennen, menen mij te moeten afschilderen opnegatieve manier. Alleen daarom al post ik niet meer op fora, ik heb er geen zin in om tegen allerlei voorooordelen in te gaan. Ik heb juist een enorme hekel aan oneerlijkheid, p&d en allerlei andere vieze spelletjes die in de Crypto gespeeld worden. Heb al diverse mensen "gecalled" omdat ik zeker wist dat ze oneerlijk bezig waren. Als je dan zo nodig iets over mij wil schrijven op een forum, kom dan met feiten ipv zomaar wat te roepen.
* ik ben ook maar een mens, ik zit er ook wel eens naast met mijn TA. Mijn TA is maar een hulpmiddel in mijn strategie. Het is geen voorspelling maar een verwachting. Moet altijd lachen om lieden die roepen dat ik er altijd naast zit. Je hebt dan totaal geen idee hoe ik trade en je kijkt enkel naar een grafiekje.
Happy trading allen!
Hoi Ed, ik volg je op Twitter en vind het leuk om je hier te zien en te horen dat het succesvol is. Doe rustig aan en succes met het grote avontuur!Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:41:
[...]
Jij snapt het ;-)
Happy trading allen!
Ik denk ik kijk gelijk even naar de TA's van Ed, ligt tradingview er uit..
Had ik van de masternode in december had geweten kon ik nog een masternode “kopen”. Nu helaas onbetaalbaarRookert25 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:31:
[...]
Relax, het staat net zo hoog als 1 week geleden op ATH![]()
Ik zou alles op alles zetten op een masternode van 10.000 VEN binnen te harken nu. Had in mei vorig jaar ook gewoon alles op NEO moeten zetten, dan had ik nu een uitkering van USD 2,500 per maand gehad aan GAS fees.
Alle hypeberichten van afgelopen 2 weken waren inhoudelijk correct qua team, partnerships, implementatie. De domme massa snapt niet dat VeChain gebruikt gaat worden en dus intrinsieke waarde gaat krijgen, niet alleen speculatie. Zelfs NEO is nog niet zo ver en volgens mij zijn er ook geen grote bedrijven die processen op Ethereum laten draaien.
Dit is waar het om gaat, speculatie dat een token waarde gaat hebben vanwege implementatie, VeChain is daar al. Maar goed, dat ziet men pas weer half februari als rebrand-event eraan komt en mei/juni wanneer het mainnet in juni lanceert. Dan zie je weer de berichten, had ik maar VEN gekocht voor USD 6.
Het is waar dat je geen instant-dopamine shot krijgt van een snelle stijging, maar op de lange termijn is dit toch waar je moet zijn.
Ik ben zelf ook veel meer gewend geraakt aan die rode lijnen. (Wel toevallig weer net voor het aflopen van de futures)
Heb nog steeds mijn oude portfolio aanstaan, als reminder dat ik moet hodlen. Had ik 30% meer gehad dan door mijn eigen 'damage control' bij de crash van 16januari.
Dus allemaal hodor:)
Heb nog steeds mijn oude portfolio aanstaan, als reminder dat ik moet hodlen. Had ik 30% meer gehad dan door mijn eigen 'damage control' bij de crash van 16januari.
Dus allemaal hodor:)
[ Voor 4% gewijzigd door DeKoetsier op 26-01-2018 09:59 ]
Pff wat gaat het weer hard naar beneden. Ondanks m'n redelijk gevarieerde portefeuille sta ik op het moment 35% in de min. Ben precies 2 weken geleden ingestapt. Verkeerde moment, al hadden we toen al 5 bloedrode dagen achter de rug voordat ik instapte. Alsnog veel te vroeg ingestapt blijkt nu. Nou ja helaas, shit happens.
Gewoon hodl en bijkopen wanneer we bottom hitten vandaag, over een maand zit je lachend naar je portfolio te kijken.outlandos schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:00:
Pff wat gaat het weer hard naar beneden. Ondanks m'n redelijk gevarieerde portefeuille sta ik op het moment 35% in de min. Ben precies 2 weken geleden ingestapt. Verkeerde moment, al hadden we toen al 5 bloedrode dagen achter de rug voordat ik instapte. Alsnog veel te vroeg ingestapt blijkt nu. Nou ja helaas, shit happens.
Well that explains a lot
*Perfect moment om een lading NEM in te slaan vanavond ^^
[ Voor 55% gewijzigd door Jebus4life op 26-01-2018 10:06 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Bij de laatste dip gingen de koersen vanaf ongeveer een uur voor het vervallen van de futures weer omhoog, wanneer denken jullie (zijn jullie ervaringen) dat het dieptepunt bereikt is voor vandaag? Ergens rond het middaguur?
Vanavond ben je te laat.Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:05:
Well that explains a lot
[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 26-01-2018 10:07 ]
Zero.
Uur of 15:00 Nederlandse tijd,Pelox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:07:
Bij de laatste dip gingen de koersen vanaf ongeveer een uur voor het vervallen van de futures weer omhoog, wanneer denken jullie (zijn jullie ervaringen) dat het dieptepunt bereikt is voor vandaag? Ergens rond het middaguur?
[...]
Vanavond ben je te laat.
Wacht zelf op VEN @ 4,50 en ETH @ 890 usd
Het zou goed voor de markt zijn als je voorspelling niet klopt.seezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:08:
[...]
Uur of 15:00 Nederlandse tijd,
Anders is er dus echt mega met die futures te kloten.
[ Voor 9% gewijzigd door DeKoetsier op 26-01-2018 10:12 ]
Coincheck doet alleen maar in BTC zo te zien. (Edit: niet dus, ze doen meer dan BTC!)
Iets van $ 575M.
https://bitgur.com/exchanges/coincheck
[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 26-01-2018 10:29 ]
Verwijderd
Nu.nl doet de laatste weken niks anders dan alleen maar negatief nieuws over crypto te posten. Bitcoin zakt met -20% bla bla. Stijgt die weer met 20% hoor je niks. Gefrustreerde mannetjes daar bij Nu.nl
haha VEN op 4.50? 50% lager t.o.v. gisteren.. tuurlijk joh.DeKoetsier schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:10:
[...]
Het zou goed voor de markt zijn als je voorspelling niet klopt.
Wellicht als de total market cap 300 miljard is.
Harde daling komt dus door die exchange in Japan. Dat schiet altijd door naar beneden. Uitschieten naar boven doet niks echter meer, alleen een paar coins die net goed nieuws brengen (maar dan vlak voor het daadwerkelijke goede nieuws). Nu al zo vaak meegemaakt (Verge met Wraith, Ven met livestream van gisteren, TRON met dat fietsbedrijf, ICX met hun mainnet en announcements) dat er vlak voor het daadwerkelijke nieuws een enorme pump is en het daarna daalt. De enige manier waarop het daarna nog harder zou stijgen is een werelddeal (in zee met alibaba, apple of VISA o.i.d.), al het mindere zorgt vrijwel zeker voor een dip. Oftewel, raad eens wie er in al deze gevallen 10% qua aantal coins op vooruit is gegaan
Is het niet handiger even op hun website zelf te kijken? Wellicht een heel stom idee.HoppyF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:14:
[...]
Coincheck doet alleen maar in BTC zo te zien.
Iets van $ 575M.
https://bitgur.com/exchanges/coincheck

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Inderdaad, duidelijk stemmingmakerij door NU.nl en andere media.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:15:
[...]
Nu.nl doet de laatste weken niks anders dan alleen maar negatief nieuws over crypto te posten. Bitcoin zakt met -20% bla bla. Stijgt die weer met 20% hoor je niks. Gefrustreerde mannetjes daar bij Nu.nl
Ze krijgen waarschijnlijk een zak geld toegeschoven om crypto een negatief imago te geven.
Overal hoor, is gewoon Reuters/AP persbericht dat ze knippen/plakken. FD doet hetzelfde, FT en Guardian ook.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:15:
[...]
Komt vanzelf goed
Verwachten jullie de BTC onder de 10K USD vandaag?
Haha mooi toch, kwestie van tijd totdat het geen zin meer heeft. Tot die tijd lekker profiteren van de swings. Enige kutte is dat ik telkens 20 coins moet omzetten naar BTC en USDT, wat met een procent kost. maargoed, als je er 5% op kan pakken.Rookert25 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:19:
[...]
Overal hoor, is gewoon Reuters/AP persbericht dat ze knippen/plakken. FD doet hetzelfde, FT en Guardian ook.
Komt vanzelf goed
Wij zijn gewoon de vroege adaptors van deze technologie (tov de meute). Omdat de rest (lees: grootste deel van de bevolking) het niet begrijpt en ons het niet gunt om hiermee geld te verdienen, wordt de technologie in een kwaad daglicht gezet. Ik ben benieuwd over hoeveel tijd crypto als een positief iets wordt gezien door de massa.Rookert25 schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:19:
[...]
Overal hoor, is gewoon Reuters/AP persbericht dat ze knippen/plakken. FD doet hetzelfde, FT en Guardian ook.
Komt vanzelf goed
Ik hoop toch echt dat we cijfers niet meer gaan halenseezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:08:
[...]
Uur of 15:00 Nederlandse tijd,

Haha ik hoop het. Ik hold sowieso, en we zien wel waar het schip strand.seezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:01:
[...]
Gewoon hodl en bijkopen wanneer we bottom hitten vandaag, over een maand zit je lachend naar je portfolio te kijken.
Grote kans van niet hoor, maar dan houd ik het lekker bij mn huidige VEN.. Zie vandaag als prima dag om extra te investeren, over een week of 2/3 is iedereen weer tevredenYpuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:23:
[...]
Ik hoop toch echt dat we cijfers niet meer gaan halen.
Nee, goed idee want Bitgur geeft dus verkeerde informatie.Crypts schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:18:
[...]
Is het niet handiger even op hun website zelf te kijken? Wellicht een heel stom idee.
De handel gaat gewoon door bij Coincheck zie ik.
Paniek om niks dus wederom.
https://coincheck.com/exchange
Twijfel, ik wil van XRP af.
Denk dat ik ze toch ga verkopen, heb ik zo'n 1k sat winst en dan kan ik mooi op de bodem nog wat instappen op VEN en TRX.
In TRX heb ik wel vertrouwen met de komende announcements om een klein sprongetje te maken
.
Denk dat ik ze toch ga verkopen, heb ik zo'n 1k sat winst en dan kan ik mooi op de bodem nog wat instappen op VEN en TRX.
In TRX heb ik wel vertrouwen met de komende announcements om een klein sprongetje te maken
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dat dacht ik een week of 2/3 geleden ookseezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Grote kans van niet hoor, maar dan houd ik het lekker bij mn huidige VEN.. Zie vandaag als prima dag om extra te investeren, over een week of 2/3 is iedereen weer tevreden
Ik wacht toch echt nog eventjes, verwacht dat hij wel weer richting de 2 dollar zal gaan.RickvN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:26:
Twijfel, ik wil van XRP af.
In TRX heb ik wel vertrouwen met de komende announcements om een klein sprongetje te maken.
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 26-01-2018 10:27 ]
Zero.
Tot er weer nieuwe futures aflopen waar massaal angst voor komt/mee gespeeld wordt.seezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:24:
[...]
Grote kans van niet hoor, maar dan houd ik het lekker bij mn huidige VEN.. Zie vandaag als prima dag om extra te investeren, over een week of 2/3 is iedereen weer tevreden
Ik denk dat we er even onder gaan, maar dat is enkel gebaseerd op het vermoeden dat er een relatie is met het aflopen van de futures. Zou gelijk een mooi koopmoment zijn, want dat betekent namelijk ook dat we daarna gelijk naar boven kunnen. Over 6,5 uur weten we meer..Nila schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:20:
Verwachten jullie de BTC onder de 10K USD vandaag?
geef je me ff een seintje als we op het laagste punt staan?seezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:01:
[...]
Gewoon hodl en bijkopen wanneer we bottom hitten vandaag, over een maand zit je lachend naar je portfolio te kijken.
Dit was wel te verwachten na december dat de markt zichzelf weer moest corrigeren, tot op heden zien we eigenlijk weinig geks... Lange termijn komt met allemaal weer in ordePelox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Dat dacht ik een week of 2/3 geleden ook
[...]
Ik wacht toch echt nog eventjes, verwacht dat hij wel weer richting de 2 dollar zal gaan.
Twijfel, want ik denk dat met TRX/VEN dat ritje sneller is te maken dan met XRP....Pelox schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:26:
Ik wacht toch echt nog eventjes, verwacht dat hij wel weer richting de 2 dollar zal gaan.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik heb gister wat bijgekocht en ben tevreden met mijn portfolio zo:seezung schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:24:
[...]
https://cointrackr.com/s/qYLF9H3SLfmYs
Blijf er de komende week(en) ook vanaf. Hooguit nog een deeltje hier en daar verkopen om zo tot 15-20% ETH te komen.
Niet zo wantrouwend joh, ze snappen het technische aspect niet. Dat neem ik ze niet kwalijk, want het is helemaal nieuws, maar ze zouden wel vaker gewoon een expert kunnen interviewen om zaken te duiden. Dat is echt geen schande in een tijd waar tech-bedrijven nieuwe financiële grootmachten worden/zijn. De eindredactie moet wat kritischer worden en niet eenvoudige 1 + 1 = 2 artikelen publiceren.macselect schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:21:
[...]
Wij zijn gewoon de vroege adaptors van deze technologie (tov de meute). Omdat de rest (lees: grootste deel van de bevolking) het niet begrijpt en ons het niet gunt om hiermee geld te verdienen, wordt de technologie in een kwaad daglicht gezet. Ik ben benieuwd over hoeveel tijd crypto als een positief iets wordt gezien door de massa.
De conclusie is vaak juist (koers daalt) maar de reden waarom (futures, whales, bitconnect) is vaak onjuist (wéér nieuwe regelgeving/ban is vaak wat je leest). Als onwetende lezer denk je "ah ja, klinkt logisch, meer regelgeving is niet goed voor deze schimmige onderwereld", maar zo simpel is het gewoon niet.
Het aantal variabelen wordt gelimiteerd om het begrijpelijk te houden; voor de journalist zelf

Het is de afgelopen 2 weken toch ook kommer en kwel op de cryptomarkt? Crypto vergaart nou eenmaal steeds meer populariteit dus logisch dat ze meer berichten erover. Toen het 1 maand geleden ging over de $5000, $10000, €10000, $15000 en $20000 vond je zeker ook dat ze overdreven.Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:15:
[...]
Wat mij betreft alleen maar goed. Want hoewel iedereen hier stoer loopt te doen, zijn er tig mensen die grof geld verliezen met beleggen en crypto. Dus prima als die tegen zichzelf in bescherming worden genomen doordat zij dit soort berichten lezen. Wat we nodig hebben in de markt zijn mensen die investeren...krijg je uiteindelijk stabielere koersen van.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik hoop dat “de massa” spoedig mee gaat doen, dan kan ik eindelijk echt gaan betalen en ontvangen met crypto’s.macselect schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:21:
[...]
Wij zijn gewoon de vroege adaptors van deze technologie (tov de meute). Omdat de rest (lees: grootste deel van de bevolking) het niet begrijpt en ons het niet gunt om hiermee geld te verdienen, wordt de technologie in een kwaad daglicht gezet. Ik ben benieuwd over hoeveel tijd crypto als een positief iets wordt gezien door de massa.
Nu ik aan crypto transacties gewend ben krijg ik een steeds grotere hekel aan de trage overschrijvingen via de bank.
Van SNS naar ING kan soms dagen duren, en komt in het weekend niet binnen....pffff
Ja dat zou goed kunnen, ik laat het lekker staan en zie wel. Het is mijn enige munt waar ik echt flinke winst op heb dus hij staat wel goed zoRickvN schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:29:
[...]
Twijfel, want ik denk dat met TRX/VEN dat ritje sneller is te maken dan met XRP....
Zero.
Ook niet zoals je ook kunt lezen op de website en twitter... Bitgur geeft correcte info, de handel in andere munten dan btc ligt stil en withdrawals zijn niet meer mogelijk.HoppyF schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:26:
[...]
Nee, goed idee want Bitgur geeft dus verkeerde informatie.
De handel gaat gewoon door bij Coincheck zie ik.
Paniek om niks dus wederom.
https://coincheck.com/exchange
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Nem staat nu wel lekker laag zeg. Zit er aan te denken om in de dip ICX, VEN of WABI aan te kopen. Maar ook IOTA trekt me wel. Keuzes keuzes....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ja noemt zowat precies mijn portefeuille op... Zwaar rode dag hier, maar mogelijk dus wel mooi instapmoment. Al heb ik dat laatste al te vaak gehoord deze maand.zwembroek schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:36:
Nem staat nu wel lekker laag zeg. Zit er aan te denken om in de dip ICX, VEN of WABI aan te kopen. Maar ook IOTA trekt me wel. Keuzes keuzes....
https://cointrackr.com/s/eL6AgXDFTo9KX
[ Voor 12% gewijzigd door outlandos op 26-01-2018 10:39 ]
Blijf gokken en overtuig zoveel mogelijk vriendjes om ook in te stappen.Ari Gold schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:54:
[...]
De afgelopen dagen heb ik juist een tegenovergestelde conclusie getrokken. Crypto is nog lang niet de vervanger van het girale geld.drijfhout schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:30:
[...]
Ik hoop dat “de massa” spoedig mee gaat doen, dan kan ik eindelijk echt gaan betalen en ontvangen met crypto’s.
Nu ik aan crypto transacties gewend ben krijg ik een steeds grotere hekel aan de trage overschrijvingen via de bank.
Van SNS naar ING kan soms dagen duren, en komt in het weekend niet binnen....pffff
Extreem voorbeeld; Waar ik tijdens mijn studie nog wel eens bij de kassa van Appie stond en mijn moeder telefonisch te hulp schoot, heb ik gister het volgende proces moeten doorlopen om zo goedkoop mogelijk VEN bij te kopen.
EUR > Kraken (ca. 15u)
EUR > LTC (fees zijn nu nog gratis)
LTC > Binance (€1.50 ofzo en ca. 0.5u)
LTC > ETH (0.05% fee)
ETH > VEN (0.05% fee)
Met een beetje pech ook nog:
VEN > Wallet (X transaction costs en ca. 0.5u)
Uitbetaling gaat via dezelfde maar omgekeerde route. Als ik zo lang bij de kassa had moeten wachten waren de ijsjes in mijn karretje wel gesmolten. Bij de bank is dat toch allemaal vrijwel instant en 'kosteloos'.
Sluit eens een nieuwe rekening af bij een bank. Haha wat een non-argumenten. Vergelijk het eens met het moment dat je XRB (snelste en goedkoopste) in je wallet hebt en dit transferred naar een ander.Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:40:
[...]
De afgelopen dagen heb ik juist een tegenovergestelde conclusie getrokken. Crypto is nog lang niet de vervanger van het girale geld.
Extreem voorbeeld; Waar ik tijdens mijn studie nog wel eens bij de kassa van Appie stond en mijn moeder telefonisch te hulp schoot, heb ik gister het volgende proces moeten doorlopen om zo goedkoop mogelijk VEN bij te kopen.
EUR > Kraken (ca. 15u)
LTC > ETH (0.05% fee)
ETH > VEN (0.05% fee)
Uitbetaling gaat via dezelfde maar omgekeerde route. Als ik zo lang bij de kassa had moeten wachten waren de ijsjes in mijn karretje wel gesmolten. Bij de bank is dat toch allemaal vrijwel instant en 'kosteloos'.
Verwijderd
Dit is ongeveer hetzelfde als jij zegt, ik wil eerst van ABN naar RABO, daarna nog eens naar Dollar en later een keer naar Chinese renminbi..... gaat echt niet binnen paar minutenYpuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:40:
[...]
De afgelopen dagen heb ik juist een tegenovergestelde conclusie getrokken. Crypto is nog lang niet de vervanger van het girale geld.
EUR > Kraken (ca. 15u)
LTC > ETH (0.05% fee)
ETH > VEN (0.05% fee)
Dan moet je weer specifiek opzoek naar een munt, broker, exchange en wallet die die munt ondersteunen. Het confirmatie proces bij de brokers vind ik nou ook nog niet echt soepel.Malawolar schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:42:
[...]
Sluit eens een nieuwe rekening af bij een bank. Haha wat een non-argumenten. Vergelijk het eens met het moment dat je XRB (snelste en goedkoopste) in je wallet hebt en dit transferred naar een ander.
Anyway, difference of opinion. Het zal in de toekomst vast en zeker beter kunnen, maar wat mij betreft zijn de crypto's net uit de poepluiers en gaan ze nu de peuter fase in. Dat is dan ook één van mijn redenen om in te stappen, nieuwe technologie die nog alle kanten op kan.
Je hebt ook wel de langzaamste weg gekozen. Maar goed, het is zaterdag middag, jij hebt abn, je moeder heeft rabo, jij zit in het buitenland, je hebt geen geld meer. Hoelang duurt het voordat jij je geld hebt?Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:40:
[...]
EUR > Kraken (ca. 15u)
LTC > ETH (0.05% fee)
ETH > VEN (0.05% fee)
Als je via Western Union gaat is dat op een uurtje toch wel gefixtSanalologo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Je hebt ook wel de langzaamste weg gekozen. Maar goed, het is zaterdag middag, jij hebt abn, je moeder heeft rabo, jij zit in het buitenland, je hebt geen geld meer. Hoelang duurt het voordat jij je geld hebt?
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb je gelijk in. Hoe sneller alles wordt bekrachtigd door de massa, hoe sneller het gaat werken. Hoewel ik denk dat de waarde inmiddels al ligt op dat van een puber, zitten we in de peuter fase. Oftewel, het is nu overgewaardeerd voor wat er ligt, maar voor alles wat gaat werken kan de waarde nog wel eens makkelijk x10 gaan op lange termijn. (zelf denk ik daarbij aan XLM, VEN, IOTA, NEO, ICX, EOS en SUB)Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:46:
[...]
Dan moet je weer specifiek opzoek naar een munt, broker, exchange en wallet die die munt ondersteunen. Het confirmatie proces bij de brokers vind ik nou ook nog niet echt soepel.
Anyway, difference of opinion. Het zal in de toekomst vast en zeker beter kunnen, maar wat mij betreft zijn de crypto's net uit de poepluiers en gaan ze nu de peuter fase in. Dat is dan ook één van mijn redenen om in te stappen, nieuwe technologie die nog alle kanten op kan.
Moet je moeder in de auto stappen op weg naar een western union punt, betaalt vervolgens een dik tarief, de ontvanger moet ook op weg naar een western union punt. Je hebt geen geld, maar meot een taxi nemen, of de bus of weet ik veel wat.Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:50:
[...]
Als je via Western Union gaat is dat op een uurtje toch wel gefixt
Toch super omslachtig? De manier van Marcon die hij gister postte is toch veel slimmer en goedkoper?Ypuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:40:
[...]
EUR > Kraken (ca. 15u)
LTC > ETH (0.05% fee)
ETH > VEN (0.05% fee)
Haha, ik zie inmiddels ook in dat er 1,001 varianten mogelijk zijn op mijn analogie. Je kunt ook nog de factor papier geld en fysiek storten bij de bank meenemen, dan ben je die eerste dag ook wel kwijt. Even als het aanvragen van een rekening bij een bank of het conformatie proces bij een exchange/broker.
Valt mee toch? Hij heeft zijn geld ook eerst overgemaakt naar Coinbase wat ook waarschijnlijk ook een dag geduurd heeft. Dat het dan gratis is om van Coinbase > Gdax te sturen wist ik, maar dat je ook gratis kunt withdrawen van Gdax naar Binance was mij onbekend. Zijn oplossing was dan uiteindelijk wel €2,- goedkoper ofzo, dus zeker het onthouden waard.Ari Gold schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:52:
[...]
Toch super omslachtig? De manier van Marcon die hij gister postte is toch veel slimmer en goedkoper?
[ Voor 48% gewijzigd door Ypuh op 26-01-2018 10:55 ]
En wat wil jij gaan doen in het buitenland met Crypto? Iets betalen? Knap.Sanalologo schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:47:
[...]
Je hebt ook wel de langzaamste weg gekozen. Maar goed, het is zaterdag middag, jij hebt abn, je moeder heeft rabo, jij zit in het buitenland, je hebt geen geld meer. Hoelang duurt het voordat jij je geld hebt?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Misschien wel maar vergelijk VEN dan wel met een dividend aandeel en niet een currency. Dus succes om daar vanaf Western Union snel wat mee aan te schaffen.Jebus4life schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:50:
[...]
Als je via Western Union gaat is dat op een uurtje toch wel gefixt
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Kan mij iemand uitleggen waarom WTC het zo goed blijft doen tov alle andere altcoins?
Ik heb deze in mijn PF staan, en omdat ik wel achter de gedachte sta, kan ik dat enigszins begrijpen, echter sta ik ook achter de VEN, maar dat is een speelbal geworden.
Ik heb deze in mijn PF staan, en omdat ik wel achter de gedachte sta, kan ik dat enigszins begrijpen, echter sta ik ook achter de VEN, maar dat is een speelbal geworden.
Never ever financial advice...
Met PayPal kan je toch niks kopen in de winkel, paypal duurt ook enkele dagen voordat het op je rekening staat.Slux schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:54:
Zijn we diensten zoals een PayPal vergeten ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)