Ehhhh...........neeTon Hasselt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Heb jij nog een andere bezigheid dan???
Grijns, als jarenlang hodler zekers, de kleur van de Lambo .Ton Hasselt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Heb jij nog een andere bezigheid dan???
Denk de kawasaki groene
https://www.zerohedge.com...now-buy-supercars-cryptos
[ Voor 16% gewijzigd door RaptorXS op 25-01-2018 20:59 ]
Die kleurt leuk naast mijn kanariegele.RaptorXS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Grijns, als jarenlang hodler zekers, de kleur van de Lambo .![]()
Denk de kawasaki groene
Die zwarte cabrio is ook wel leuk, haal ik van de zomer wel,van m'n reddcoins.
[ Voor 9% gewijzigd door Ton Hasselt op 25-01-2018 21:05 ]
Verwijderd
Jullie bedoelen Verde Ithaca (groen) en Giallo Orion (geel). Kom op, wel alvast inlezen he!
Telkens als ik naar de koersen kijk denk ik dat m'n computer vast is gelopen.
Het moment dat je realiseert dat de slowchat checken leuker is dan de koersenRaptorXS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Denk de kawasaki groene
Is best opvallend inderdaad na al die schommelingen afgelopen week. Stilte voor de storm..Ton Hasselt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:13:
5 jaar geleden hadden ze je keihard uitgelachen als je met dat plaatje was komen aanzetten.RaptorXS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Denk de kawasaki groene
Groetjes, FaceDown.
Ja ken het, ben hierdoor veel te weten gekomen over bitcoin etc.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:11:
Iemand bekend met Bitcoin meester? Benieuwd of iemand ervaring heeft met dat bedrijf.
Klopt, de nerd was je toen en trouwens ik wil niet eens een Lambo..past niet bij me.FaceDown schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:18:
[...]
5 jaar geleden hadden ze je keihard uitgelachen als je met dat plaatje was komen aanzetten.
Maar wat is het rustig hier, de VEN chillers pleitos?
Benieuwd welke crypto de volgende hype is hier.
Beetje css & html kan je dag zoveel mooier maken ....Ton Hasselt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:13:

--edit-- aanpassing foto, zit de persoonlijke links van m'n compagnon even online te plaatsen.
[ Voor 20% gewijzigd door Turbo-Puppy op 25-01-2018 21:27 ]
Misschien m'n ltc-tjes maar eens gaan innen.Turbo-Puppy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:24:
[...]
Beetje css & html kan je dag zoveel mooier maken ....![]()
[[url="https://static..nl/1801/362471/tzZ7my3L.jpg"]afbeelding[/url]]
Vandaag mijn tweede aankoop gedaan, werkt op zich prima.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:11:
Iemand bekend met Bitcoin meester? Benieuwd of iemand ervaring heeft met dat bedrijf.
Alleen lijkt er veel "geld" verloren te gaan in overzetten van de gekochte crypto naar een trade programma (Binace in mijn geval).
Ik kocht voor €75,- Ethereum, daarna doorgezet naar Binace maar als ik het aantal Ethereum daar omreken lijkt er maar iets van €68 over te zijn.
Geen idee waar hem dat in zit...ook niet echt uitgezocht eerlijk gezegd.
if only ....Ton Hasselt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:26:
[...]
Misschien m'n ltc-tjes maar eens gaan innen.
Stop persoonlijk onmiddelijk met werken
Uit verveling maar munten die enigszins bekend klinken, en waar ik echt he-le-maal niets van gelezen heb aan het inkopen.
Ben inmiddels trots en mogelijk de enige bezitter van zowaar 5500 Reddcoins, 300 Stratis en waarschijnlijk zo'n beetje alle Dogecoins die in omloop zijn. Wie weet denk ik over 5 jaar, Wat een wereld aankoop was dat zeg.
Ben inmiddels trots en mogelijk de enige bezitter van zowaar 5500 Reddcoins, 300 Stratis en waarschijnlijk zo'n beetje alle Dogecoins die in omloop zijn. Wie weet denk ik over 5 jaar, Wat een wereld aankoop was dat zeg.
De Vericoin en Verium broeders lijken eindelijk wakker te worden uit hun slaap. Zal te maken hebben dat VRC waarschijnlijk op binance toegevoegd zal worden, aangezien ze bovenaan staan in de poll op Twitter.
Zit in een hoekje stil te HODL-enRaptorXS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:24:
[...]
Klopt, de nerd was je toen en trouwens ik wil niet eens een Lambo..past niet bij me.
Reddcoins heb ik ook nog.Turbo-Puppy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:41:
Uit verveling maar munten die enigszins bekend klinken, en waar ik echt he-le-maal niets van gelezen heb aan het inkopen.
Bitcoins zijn duur om over te zetten (iets van €15), Ethereum redelijk (iets van €5) en Litecoins goedkoop (iets van €1.50). Blijf het wel een vervelend proces vinden om eerst geld te storten, dan BTC/ETH/LTC, dan overzetten naar exchange en dan de munt te kopen die je wil. Voor sommigen geldt dan ook nog eens het overzetten naar een hardware wallet en het hele riedeltje nog een keer bij uitbetaling. Al met al ben je zo een dag verder en een paar euro lichter aan fees. Geeft ook aan dat crypto nog in de baby/peuter fase zit.smoken schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:27:
[...]
Vandaag mijn tweede aankoop gedaan, werkt op zich prima.
Alleen lijkt er veel "geld" verloren te gaan in overzetten van de gekochte crypto naar een trade programma (Binace in mijn geval).
Ik kocht voor €75,- Ethereum, daarna doorgezet naar Binace maar als ik het aantal Ethereum daar omreken lijkt er maar iets van €68 over te zijn.
Geen idee waar hem dat in zit...ook niet echt uitgezocht eerlijk gezegd.
Nu ICX mainnet released is en de 31e hun event is zal het een ICX weekje worden schat ikRaptorXS schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:24:
[...]
Klopt, de nerd was je toen en trouwens ik wil niet eens een Lambo..past niet bij me.
Zouden eens moeten oplijsten was het de afgelopen 6 weken was
XVG
TRX
XRP
NEO
VEN
ICX
En tussendoor kleine fases van XRB en DBC
**En ik probeer nu iedereen op de Sojoez raket Nuls te krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 25-01-2018 22:04 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Begin december is er ook nog een Waves-fase geweest.Jebus4life schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:02:
[...]
Nu ICX mainnet released is en de 31e hun event is zal het een ICX weekje worden schat ik
Zouden eens moeten oplijsten was het de afgelopen 6 weken was
XVG
TRX
XRP
NEO
VEN
ICX
En tussendoor kleine fases van XRB en DBCDenk dat ik er niet ver vandaan zit
Aja klopt, was daar domweg opgesprongen, heeft me wel wat geld gekostBmfd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:03:
[...]
Begin december is er ook nog een Waves-fase geweest.
Ergens domweg opspringen kan al eens vaker geld kosten. Niet alleen in de cryptoJebus4life schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:04:
[...]
Aja klopt, was daar domweg opgesprongen, heeft me wel wat geld gekost
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Zeg maar niets meer...😓😓😓TomTorquay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:06:
[...]
Ergens domweg opspringen kan al eens vaker geld kosten. Niet alleen in de crypto
Bij mij gaan ze alleen maar naar beneden...Ton Hasselt schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:13:
Iets teveel zwaartekracht denk ik
Seriously? Nope, not a bit...
Beeldscherm omdraaien.Xessive schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:10:
[...]
Bij mij gaan ze alleen maar naar beneden...
Iets teveel zwaartekracht denk ik
En dan heb je ineens een derivaat die pas over 18 jaar aflooptTomTorquay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:06:
[...]
Ergens domweg opspringen kan al eens vaker geld kosten. Niet alleen in de crypto
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Dank je voor de uitleg! Gelukkig heb ik in mijn onwetendheid dan toch een redelijk goede keuze gemaakt door voor de Ethereum als doorsluismiddel te kiezen..Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:02:
[...]
Bitcoins zijn duur om over te zetten (iets van €15), Ethereum redelijk (iets van €5) en Litecoins goedkoop (iets van €1.50). Blijf het wel een vervelend proces vinden om eerst geld te storten, dan BTC/ETH/LTC, dan overzetten naar exchange en dan de munt te kopen die je wil. Voor sommigen geldt dan ook nog eens het overzetten naar een hardware wallet en het hele riedeltje nog een keer bij uitbetaling. Al met al ben je zo een dag verder en een paar euro lichter aan fees. Geeft ook aan dat crypto nog in de baby/peuter fase zit.
Heb nu sinds vorige week woensdag met een kleine €50 gespeeld, in totaal 10% in waarde kunnen laten toenemen. Op zich niet heel slecht, gezien alle "dips" denk ik.
Vandaag dus €75 toegevoegd (waar ongeveer €68 van overblijft na alle stukjes die je inlevert) en verdeeld over
ICX (45%) VEN (40%) en XLM (15%)
Zou leuk zijn als ik een leuke stijging in € voor elkaar kan krijgen, maar ik ben bang dat mijn inleg daarvoor te beperkt is.
Verwijderd
Jeetje, hou toch eens op met dat goedkope gespam...
[ Voor 90% gewijzigd door Grotman op 26-01-2018 01:55 ]
Ik zou wel eens willen weten waar je dat leest...Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:27:
Hoe kan het dat je bij Bitcoin meester "zomaar" coins kan aanschaffen en ik overal lees dat je soms dagen of weken bezig bent?
Ach wee, ach wee...koersen die stil liggen , inflatie die oploopt naar 2%, hoe ga ik dit m'n accountant uitleggen...wat een dag. 😢😢😢
Een paar weken terug was echt de piek qua drukte, nu lijkt het allemaal wat in rustiger vaarwater te zijn beland.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:27:
Hoe kan het dat je bij Bitcoin meester "zomaar" coins kan aanschaffen en ik overal lees dat je soms dagen of weken bezig bent?
Stomme vraag misschien, maar ben vandaag begonnen met crypte nadat ik er de afgelopen week veel over gelezen heb, maar dacht een vrij goedkope manier gevonden te hebben.Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:02:
[...]
Bitcoins zijn duur om over te zetten (iets van €15), Ethereum redelijk (iets van €5) en Litecoins goedkoop (iets van €1.50). Blijf het wel een vervelend proces vinden om eerst geld te storten, dan BTC/ETH/LTC, dan overzetten naar exchange en dan de munt te kopen die je wil. Voor sommigen geldt dan ook nog eens het overzetten naar een hardware wallet en het hele riedeltje nog een keer bij uitbetaling. Al met al ben je zo een dag verder en een paar euro lichter aan fees. Geeft ook aan dat crypto nog in de baby/peuter fase zit.
Via coinbase een bankstorting gedaan aangezien dit een stuk goedkoper is dan een cc. Vervolgens btc aangekocht en gratis overgeboekt naar gdax.com om vandaar uit weer gratis over te zetten naar binance. Vanuit daar verschillende coins aangekocht. Voor mijn gevoel ben ik niet zoveel kwijt aan transactiekosten. Zie ik iets over het hoofd?
Met deze koersen kun je inderdaad net zo goed in een crypte gaan liggen.Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Stomme vraag misschien, maar ben vandaag begonnen met crypte nadat ik er de afgelopen week veel over gelezen heb, maar dacht een vrij goedkope manier gevonden te hebben.
Via coinbase een bankstorting gedaan aangezien dit een stuk goedkoper is dan een cc. Vervolgens btc aangekocht en gratis overgeboekt naar gdax.com om vandaar uit weer gratis over te zetten naar binance. Vanuit daar verschillende coins aangekocht. Voor mijn gevoel ben ik niet zoveel kwijt aan transactiekosten. Zie ik iets over het hoofd?
Wel slim gedaan overigens.👍👍👍
Blijft iota dalen vanwege de wallet hack?
Als die op binance word gezet ga ik een dagje all in. Het is toch niet normaal dat elke coin die daar net op komt de eerste 24 uur als een malle gaat.Recklezz schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 21:47:
De Vericoin en Verium broeders lijken eindelijk wakker te worden uit hun slaap. Zal te maken hebben dat VRC waarschijnlijk op binance toegevoegd zal worden, aangezien ze bovenaan staan in de poll op Twitter.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heeft GDAX geen withdraw fees? Interesting.Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Stomme vraag misschien, maar ben vandaag begonnen met crypte nadat ik er de afgelopen week veel over gelezen heb, maar dacht een vrij goedkope manier gevonden te hebben.
Anycoindirect kun je weer registreren. Handig om direct naar je ledger te kunnen transferen ipv online wallet.
there's no tweak without the tweaker
Even een vraagje, op Kucoin heb je die Tesla giveaway met Carvertical, de omschrijving is dit:
Klopt het dus dat je alleen kans maakt als je tussen de top 999 aan traders zit? Want dan hoef ik er niet eens aan te beginnen gok ik.To celebrate carVertical (cV) lists on KuCoin, all users that trade volume of cV (Buys & Sells) during the competition period will be put in to a Lucky Draw. We will use the end time of the event as a node to match the rankings by the 3 digits (reverse digits) at the time of the Ethereum block height (https://etherscan.io/blocks) to select the Tesla lucky winner.
Zal er een behoorlijk aandeel in hebben. Zulke negatieve publiciteit is echt killing in een hypergevoelige markt als deze.pgs010 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:40:
Waarschijnlijk wel. Ik HODL mijn iota’s ondanks de stevige waardeverlies, zogauw de boel is gefixt zie ik hem weer flink omhoog gaan.pgs010 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:40:
Als ik het goed heb, had die hack te maken met een seed generator toch? Lag dus niet aan IOTA.
Bankstorting scheelt idd al de fees die je anders bij een BTCdirect, Bitonic of via CC betaald. Gratis overboeken kan idd tussen Gdax en Coinbase omdat dit hetzelfde bedrijf is meende ik. Uiteindelijk heb je wel transaction fees aan de BTC minertjes betaald om het op Binance te krijgen lijkt me. Je had (denk ik hoor, ben ook een amateur) mogelijk nog kunnen besparen door op Gdax een goedkopere coin te nemen zoals LTC als ze die aanbieden.Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Kortom, je ontkomt niet aan fees, maar het meeste bespaar je toch door ze op het laagste punt aan te kopen. Dan kun je zo 5-10% besparen wat een veelvoud is van de fees.
TLDR: Zo lang je niet jojo't tussen exchanges/wallets/brokers boeit het allemaal niet zoveel
Ik denk dat we allemaal wel ons leergeld betaald hebben.Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Bankstorting scheelt idd al de fees die je anders bij een BTCdirect, Bitonic of via CC betaald. Gratis overboeken kan idd tussen Gdax en Coinbase omdat dit hetzelfde bedrijf is meende ik. Uiteindelijk heb je wel transaction fees aan de BTC minertjes betaald om het op Binance te krijgen lijkt me. Je had (denk ik hoor, ben ook een amateur) mogelijk nog kunnen besparen door op Gdax een goedkopere coin te nemen zoals LTC als ze die aanbieden.
Lang verhaal kort, je ontkomt niet aan fees, maar het meeste bespaar je toch door ze op het laagste punt aan te kopen. Dan kun je zo 5-10% besparen wat een veelvoud is van de fees.
TLDR: Zo lang je niet jojo't tussen exchanges/wallets/brokers boeit het allemaal niet zoveel
Zoals jij btc van coinbase naar gdax hebt gekregen kon je dat ook met de euro's doen. En dan wat al eerder genoemd is ltc of eth kopen als je doel een andere exchange is 
Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Ik had gelezen dat je vanuit Gdax gratis kon overboeken naar binance. Ook het exacte bedrag aan btc wat ik overgeboekt had is binnengekomen op binance, dus volgens mij geen kosten gemaakt. Vervolgens BNB aangekocht, aangezien je dan maar 50% aan fee betaald voor het omwisselen naar andere coins.Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:47:
[...]
Bankstorting scheelt idd al de fees die je anders bij een BTCdirect, Bitonic of via CC betaald. Gratis overboeken kan idd tussen Gdax en Coinbase omdat dit hetzelfde bedrijf is meende ik. Uiteindelijk heb je wel transaction fees aan de BTC minertjes betaald om het op Binance te krijgen lijkt me. Je had (denk ik hoor, ben ook een amateur) mogelijk nog kunnen besparen door op Gdax een goedkopere coin te nemen zoals LTC als ze die aanbieden.
Kortom, je ontkomt niet aan fees, maar het meeste bespaar je toch door ze op het laagste punt aan te kopen. Dan kun je zo 5-10% besparen wat een veelvoud is van de fees.
50%??? 😲😲😲Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:56:
[...]
Ik had gelezen dat je vanuit Gdax gratis kon overboeken naar binance. Ook het exacte bedrag aan btc wat ik overgeboekt had is binnengekomen op binance, dus volgens mij geen kosten gemaakt. Vervolgens BNB aangekocht, aangezien je dan maar 50% aan fee betaald voor het omwisselen naar andere coins.
Dit verhaal rammelt aan alle kanten...
50% van de normale fee, dus 0.05% ipv 0.1%
Pffffoeh.......😓😓😓mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:01:
[...]
50% van de normale fee, dus 0.05% ipv 0.1%
Ahh nou ja dat scheelt ook alweer toch, zoals ik al zei het is mijn eerste dag dat ik er daadwerkelijk in zit.
Uiteindelijk in elk geval dezelfde hoeveelheid btc van coinbase naar binance weten te krijgen. Natuurlijk wel kosten gemaakt voor het aankopen van btc, maar de koers was veel gunstiger dan op bv litebit.eu of btcdirect.eu. maar nogmaals als ik bepaalde kosten over het hoofd zie dan hoor ik het graag. Jullie zitten er al een stuk langer in..
Uiteindelijk in elk geval dezelfde hoeveelheid btc van coinbase naar binance weten te krijgen. Natuurlijk wel kosten gemaakt voor het aankopen van btc, maar de koers was veel gunstiger dan op bv litebit.eu of btcdirect.eu. maar nogmaals als ik bepaalde kosten over het hoofd zie dan hoor ik het graag. Jullie zitten er al een stuk langer in..
Tja, als jij graag 2x zoveel geld per trade weggooit mag je van mij. Het grootste voordeel is nog wel dat je geen restjes overhoudt van coins die niet deelbaar zijn.
Fijn! Eindelijk weer eens iemand die zich goed heeft ingelezen mbt exchanges vóór het instappen. Volgens mij zie je niets over het hoofd hoor. Netjes gedaan Marcon!Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Ik lul ook zomaar wat
Ik heb al withdrawfee's van17% meegemaakt.mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:13:
[...]
Tja, als jij graag 2x zoveel geld per trade weggooit mag je van mij. Het grootste voordeel is nog wel dat je geen restjes overhoudt van coins die niet deelbaar zijn.
Belachelijk natuurlijk.
https://www.cointrackr.com/s/WRkFxghxxABOa
Wonderlijk. Over de gehele dag -1,48 euro. Had wel door dat het allemaal wat stil stond - maar dit is wel heel erg op de kop af! Mocht ook wel een keer... Vind het een goed teken dat er weer wat rust in de markt zit. Vraag is wel voor hoe lang natuurlijk
Wonderlijk. Over de gehele dag -1,48 euro. Had wel door dat het allemaal wat stil stond - maar dit is wel heel erg op de kop af! Mocht ook wel een keer... Vind het een goed teken dat er weer wat rust in de markt zit. Vraag is wel voor hoe lang natuurlijk
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Je hebt je gewoon goed in gelezen en het netjes gedaan!Marcon schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:13:
Ahh nou ja dat scheelt ook alweer toch, zoals ik al zei het is mijn eerste dag dat ik er daadwerkelijk in zit.
Wat betreft die fee (of het ontbreken daarvan) van gdax naar binance lijkt ook te kloppen:
https://support.gdax.com/...hat-are-the-fees-on-gdax-
Edit: zouden meer mensen moeten doen ipv lukraak hier met hagel komen schieten zonder zich maar ook een seconde verdiepen in waar ze mee bezig zijn!
[ Voor 13% gewijzigd door beepee op 25-01-2018 23:29 ]
Stilte voor de storm?kazz1980 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:23:
https://www.cointrackr.com/s/WRkFxghxxABOa
Valt me op dat twee TA crypto 'specialisten' die ik volg, de stekkers er sinds deze week aardig uit hebben gegooid, o.a. Crypto Ed en AlanMasters. BTC is een beetje bearish en je hoort ze amper nog. Volgens mij doen ze het meest verstandige; even een weekje of 2 - 3 er minder mee bezig zijn en zodra de markt weer wat stabiel is e.a. weer lekker gaan traden.
Zij gingen / gaan er trouwens vanuit dat er een tweede crash komt binnenkort
Ik ben benieuwd hoe de dag morgen gaat! :-)
[ Voor 9% gewijzigd door Stevie_ op 25-01-2018 23:48 ]
Crypto_Ed heeft vrij genomen.Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:47:
[...]
Stilte voor de storm?
Valt me op dat twee TA crypto 'specialisten' die ik volg, de stekkers er sinds deze week aardig uit hebben gegooid, o.a. Crypto Ed en AlanMasters. BTC is een beetje bearish en je hoort ze amper nog.
Zij gingen / gaan er trouwens vanuit dat er een tweede crash komt binnenkort![]()
Van CryptoEd heb ik het gevoel dat hij uit VEN gestapt is en gecashed heeft.Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:47:
[...]
Stilte voor de storm?
Valt me op dat twee TA crypto 'specialisten' die ik volg, de stekkers er sinds deze week aardig uit hebben gegooid, o.a. Crypto Ed en AlanMasters. BTC is een beetje bearish en je hoort ze amper nog. Volgens mij doen ze het meest verstandige; even een weekje of 2 - 3 er minder mee bezig zijn en zodra de markt weer wat stabiel is e.a. weer lekker gaan traden.
Zij gingen / gaan er trouwens vanuit dat er een tweede crash komt binnenkort![]()
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Haha, dat denk ik niet hoor ;-)c0ne schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:50:
[...]
Van CryptoEd heb ik het gevoel dat hij uit VEN gestapt is en gecashed heeft.
"Well...that was faster as expected. Meanwhile we determined new (higher) targets. Our group invested 1,4mio $VEN tokens, most of them sub 3.5k sats. Don't worrie....we're not selling for the coming weeks.
Back in silence mode ;-)"
c0ne schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:50:
[...]
Van CryptoEd heb ik het gevoel dat hij uit VEN gestapt is en gecashed heeft.
Taking a break from Twitter. See you in a week (maybe).
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/954805748520947714
Nee hoor Edje is toch overstag gegaan en achter het grote geld aan het gaan:Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:51:
[...]
Haha, dat denk ik niet hoor ;-)
"Well...that was faster as expected. Meanwhile we determined new (higher) targets. Our group invested 1,4mio $VEN tokens, most of them sub 3.5k sats. Don't worrie....we're not selling for the coming weeks.
Back in silence mode ;-)"
@Crypto_Ed_NL
24 jan.
Meer
Our trading group is interested to participate more private/pre sale ICO's. Buying capacity up to aprox 300btc p/ico. If you consider your project as a future top 30 on CMC, please send your offer to contact@crypto-ta.nl. We're only interested in top notch projects!
Oftewel, het kan vriezen, het kan dooien.VEN heeft voor de verandering ff niet elke dag een top announcement de deur uit gedaan en de koers zakt meteen in...
Ti's hier ook al wat dagen aardig stil omtrent VEN ...allemaal de Lambo aan het inrijden of aan de drank?
Haha, ja, bijzonder. Nog twee weekjes en dan gaat men weer lekker hypen over de rebranding enzo ;-)Turbo-Puppy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:57:
Ti's hier ook al wat dagen aardig stil omtrent VEN ...allemaal de Lambo aan het inrijden of aan de drank?
Want jullie weten het vast allemaal, we gaan naar de moon, lambo blabla want:
VeChain rebranding event will occur on Feb 26th, 2018, in Singapore.
Daar kan jij uit opmaken dat hij VEN heeft verkocht? Awesome :-)paul-s83 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:56:
[...]
Nee hoor Edje is toch overstag gegaan en achter het grote geld aan het gaan:
@Crypto_Ed_NL
24 jan.
Meer
blablabla
[ Voor 33% gewijzigd door Stevie_ op 26-01-2018 00:07 ]
Verwijderd
Vinden jullie het erg dat ik die lambo maar een lelijke bak vind? Maar goed, de discussie van Ven zal nu wel even verschuiven naar ICX en de 31'ste Januari. Zit er over te denken iets van mijn winst op Ven over te zetten naar ICX na Vrijdag, er van uitgaande dat de dip nog komt.
Precies, dit bericht en het stoppen van VEN-shillen op het hoogtepunt. Ik denk dat hij inderdaad een weekje vakantie heeft, op de Bahama's ofzo. Lifegoals.paul-s83 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:56:
[...]
@Crypto_Ed_NL
24 jan.
Meer
Our trading group is interested to participate more private/pre sale ICO's. Buying capacity up to aprox 300btc p/ico. If you consider your project as a future top 30 on CMC, please send your offer to contact@crypto-ta.nl. We're only interested in top notch projects!
Oftewel, het kan vriezen, het kan dooien.VEN heeft voor de verandering ff niet elke dag een top announcement de deur uit gedaan en de koers zakt meteen in...
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

De koers van NEO vanaf 9 uur vanochtend tot nu staat wel heel erg mooi symbool voor wat voor een dag het was...
Omhoog, omlaag, omhoog, omlaag, ad infinitum (of nauseam).
Ik vind het niet erg. Zo'n dagen zijn misschien niet spannend, maar zeker niet ongezond. Zelf hoop ik dat het een dag of 2 zo blijft, dat we de beren stilaan terug het bos kunnen injagen en we consensus krijgen dat er geen verdere correctie meer nodig is.
Laat iets daarna de stieren maar terug los
Laat iets daarna de stieren maar terug los
Het was hier al eerder gezegd, maar die ICO van Gems is toch wel een klein fiasco te noemen. Ze houden een dutch auction. Hierdoor ontstaat er waarschijnlijk een veel te hoge prijs. Daarnaast houdt het team 75% van de tokens, wat ook een abnormaal hoog percentage is. Het lijkt erop dat ze nagenoeg iedereen op de whitelist hebben gezet om op die manier zoveel mogelijk investeerders te krijgen.
Hier nog een artikel geschreven door Dustin Byington, president van Wanchain, waarom hij vindt dat iedere ICO een cap moet hebben: https://medium.com/@dusti...at-you-tezos-90d412f34b88
Ik vind dat het hele gebeuren omtrent ICO's op een grote speeltuin begint te lijken. Er zijn er echt honderden en bij velen vraag ik me af wat de usecase is, of de blockchain er wel echt voor nodig is, of het een al bestaand blockchain project verbetert (want vaak is het een kopie van een al bestaand project, er zijn weinig originele ideeën) en vaak is het antwoord daarop nee.
Een paar dagen terug hadden we de scam omtrent Benebit, waarbij het hele team in werkelijkheid niet bestond. Ze hebben mensen ingehuurd om hun whitepaper te schrijven, de marketing te doen, de communicatie in de Telegram te doen etc. Die zijn natuurlijk ook allemaal gescamd en zullen nooit betaald worden. Ook al is het moeilijk om zo'n scam te 'ontdekken', ik vind het een kwalijke zaak dat sites als icobench.com ze een goede review gaven op hun site. Ondertussen zijn ze er in een korte tijd met meer dan 3 miljoen van doorgegaan en zal dat geld waarschijnlijk nooit teruggehaald worden.
Ook is er nog GoNetwork. Dit is al een tijdje geleden, maar het dient als een goed voorbeeld.
https://github.com/ico-check/ico-check/issues/12
https://www.reddit.com/r/...y_away_youve_been_warned/
En dit is dan een ICO die heel erg goed beoordeeld wordt en waarschijnlijk binnen no time wordt uitverkocht. Waarom? Onder meer omdat ze Ian Balina als adviseur hebben. Ian Balina is een crypto-investeerder (uiteraard) die ondertussen ook een redelijke schare aan volgers heeft, omdat Ian in het verleden aan verschillende succesvolle ICO's heeft meegedaan. Door Ian toe te voegen als adviseur zorg je er dus meteen voor dat je grote exposure hebt en veel potentiële investeerders die Ian blindelings zullen volgen, zonder ook maar naar het product te kijken.
Daarnaast was er laatst ook nog dit artikel van bitcoin.com over ICO's: https://news.bitcoin.com/...d-in-icos-lost-or-stolen/
Het klinkt allemaal heel leuk die ICO's, zeker als je hoort dat je er gigantische rendementen mee haalt, maar er zit ook een behoorlijk risico aan en dat wordt naar mijn idee zwaar onderbelicht, erg jammer.
Hier nog een artikel geschreven door Dustin Byington, president van Wanchain, waarom hij vindt dat iedere ICO een cap moet hebben: https://medium.com/@dusti...at-you-tezos-90d412f34b88
Ik vind dat het hele gebeuren omtrent ICO's op een grote speeltuin begint te lijken. Er zijn er echt honderden en bij velen vraag ik me af wat de usecase is, of de blockchain er wel echt voor nodig is, of het een al bestaand blockchain project verbetert (want vaak is het een kopie van een al bestaand project, er zijn weinig originele ideeën) en vaak is het antwoord daarop nee.
Een paar dagen terug hadden we de scam omtrent Benebit, waarbij het hele team in werkelijkheid niet bestond. Ze hebben mensen ingehuurd om hun whitepaper te schrijven, de marketing te doen, de communicatie in de Telegram te doen etc. Die zijn natuurlijk ook allemaal gescamd en zullen nooit betaald worden. Ook al is het moeilijk om zo'n scam te 'ontdekken', ik vind het een kwalijke zaak dat sites als icobench.com ze een goede review gaven op hun site. Ondertussen zijn ze er in een korte tijd met meer dan 3 miljoen van doorgegaan en zal dat geld waarschijnlijk nooit teruggehaald worden.
Ook is er nog GoNetwork. Dit is al een tijdje geleden, maar het dient als een goed voorbeeld.
https://github.com/ico-check/ico-check/issues/12
https://www.reddit.com/r/...y_away_youve_been_warned/
En dit is dan een ICO die heel erg goed beoordeeld wordt en waarschijnlijk binnen no time wordt uitverkocht. Waarom? Onder meer omdat ze Ian Balina als adviseur hebben. Ian Balina is een crypto-investeerder (uiteraard) die ondertussen ook een redelijke schare aan volgers heeft, omdat Ian in het verleden aan verschillende succesvolle ICO's heeft meegedaan. Door Ian toe te voegen als adviseur zorg je er dus meteen voor dat je grote exposure hebt en veel potentiële investeerders die Ian blindelings zullen volgen, zonder ook maar naar het product te kijken.
Daarnaast was er laatst ook nog dit artikel van bitcoin.com over ICO's: https://news.bitcoin.com/...d-in-icos-lost-or-stolen/
Het klinkt allemaal heel leuk die ICO's, zeker als je hoort dat je er gigantische rendementen mee haalt, maar er zit ook een behoorlijk risico aan en dat wordt naar mijn idee zwaar onderbelicht, erg jammer.
[ Voor 64% gewijzigd door Bmfd op 26-01-2018 01:12 ]
Met een Ferrari op de achtergrondDhr. Satoshi schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 01:20:
Dan rest mij alleen nog dit filmpje:
YouTube: Straatdichter Imro over zijn Lamborghini
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De mooiheid zit aan de binnenkant zeggen ze altijd..Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 00:15:
Vinden jullie het erg dat ik die lambo maar een lelijke bak vind? Maar goed, de discussie van Ven zal nu wel even verschuiven naar ICX en de 31'ste Januari. Zit er over te denken iets van mijn winst op Ven over te zetten naar ICX na Vrijdag, er van uitgaande dat de dip nog komt.
VEN klapt goed onderuit!
Basement Bios ---- Exo-S
ja lekker is dat.. ingekocht op 73k SAT. ik dacht dat de bodem bereikt was. Toch maar hodlen komende weken dan...Mystikal schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 06:50:
VEN klapt goed onderuit!
Hier nog meer mensen die Eric Choe volgen op twitter? Vindt het wel altijd informatief de tweets die hij plaatst.
Rookworst zonder r is ook worst.
De bodem lag vorige week rond de 4,5 tot 5 $ en daarna de lift in... Geen idee waar jij die bodem vandaan haalt??? Misschien je grafiek eens op 7 dagen zetten ipv 12 uur? Helpt een stuk ;-)shakespeare schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:06:
[...]
ja lekker is dat.. ingekocht op 73k SAT. ik dacht dat de bodem bereikt was. Toch maar hodlen komende weken dan...
maakt niks uit.. hij is vanaf 83k naar 60 aardig gezakken. kan je mooi lullen..Dakillerbean schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 07:18:
[...]
De bodem lag vorige week rond de 4,5 tot 5 $ en daarna de lift in... Geen idee waar jij die bodem vandaan haalt??? Misschien je grafiek eens op 7 dagen zetten ipv 12 uur? Helpt een stuk ;-)
Heb mn VEN verkocht met de winst die ik had! Nu ff wachten tot hij nog meer daalt en er dan weer vol in
Haha, bij crypto heb ik er niet zo'n last van maar schijnbaar leef ik nog steeds ergens op de maan.
Waarom praten jullie over waarde van VEN in Satoshi en niet in bijvoorbeeld USD of EUR? De koers van de Satoshi wijzigt ook continue dus dan is dat toch lastig vergelijken, of zie ik iets over het hoofd?
Groetjes
paul-s83 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 23:56:
[...]
@Crypto_Ed_NL
24 jan.
Meer

De reden dat de koers inzakt heeft alles te maken met het feit dat CMC het aantal tokens wat in omloop is helemaal verkeerd heeft weergegeven. De tokens verkocht in private pre-sale worden niet meegenomen. Wat betekend dat de aanbod zijde wat hoger is dan verwacht. Dus dan wordt de token vervolgens wat lager gewaardeerd.
Doet niks af aan het feit dat #HODL modus aan moet tot 26-02 en vervolgens moon. ALS ze de verwachtingen waar kunnen maken (en die zijn hoog). PBOC enzo......
VEN is daarnaast bijna weer terug op de lange termijn trend. Dus ik verwacht op basis van TA binnen nu en een paar uur weer een bounce
*no promises
[ Voor 32% gewijzigd door spartacusNLD op 26-01-2018 08:12 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vinden jullie het niet een beetje eng om een willekeurige twitteraar als next-door cola-vriendje te zien ?
Je snapt dat hij z'n eigen agenda (=portemonnee) heeft ? Echt bijzonder dat mensen hun zuur-verdiende geld in zaken stoppen omdat een willekeurige knakker dat zegt, die gaat ondertussen jouw geld cashen.
mwah... ik weet niet of dit uitkomt de aantallen op CMC. dan zou je verwachten dat je een dump zou zien. ik denk dat er veel hypeboys op de trein zaten die uitgestapt zijn vanwege het te snel willen cashen.spartacusNLD schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:08:
[...]
[afbeelding]
De reden dat de koers inzakt heeft alles te maken met het feit dat CMC het aantal tokens wat in omloop is helemaal verkeerd heeft weergegeven. De tokens verkocht in private pre-sale worden niet meegenomen. Wat betekend dat de aanbod zijde wat hoger is dan verwacht. Dus dan wordt de token vervolgens wat lager gewaardeerd.
Doet niks af aan het feit dat #HODL modus aan moet tot 26-02 en vervolgens moon. ALS ze de verwachtingen waar kunnen maken (en die zijn hoog). PBOC enzo......
VEN is daarnaast bijna weer terug op de lange termijn trend. Dus ik verwacht op basis van TA binnen nu en een paar uur weer een bounce
*no promises
ze proberen met edje mee te liftten en edje lacht zich zijn ballen uit zijn broek (hij neemt nou een weekje vrij om zijn geld te tellenz1rconium schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:10:
[...]
Vinden jullie het niet een beetje eng om een willekeurige twitteraar als next-door cola-vriendje te zien ?
Je snapt dat hij z'n eigen agenda (=portemonnee) heeft ? Echt bijzonder dat mensen hun zuur-verdiende geld in zaken stoppen omdat een willekeurige knakker dat zegt, die gaat ondertussen jouw geld cashen.
Dat zou ook kunnen. snel geld vs geloven in de technologie en long term kunnen denken.shakespeare schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:17:
[...]
mwah... ik weet niet of dit uitkomt de aantallen op CMC. dan zou je verwachten dat je een dump zou zien. ik denk dat er veel hypeboys op de trein zaten die uitgestapt zijn vanwege het te snel willen cashen.
snel geld is ook snel weer weg..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mooie dag om wakker te worden...Weer alles rood :-)
XLMRebbelx schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:25:
Mooie dag om wakker te worden...Weer alles rood :-)
Njah, die 15$ die ik daar in heb zitten gaat de kar ook niet trekken
Zo ik heb gisteravond mijn portfolio maar even omgezet naar USDT (ondanks dat ik er geen fan van ben). had door VEN en ICX toch nog wel een percentage winst.
Ik verwacht vandaag een rode dag om vanmiddag aan het eind van de dag weer in te kunnen stappen.
We gaan het zien
Ik verwacht vandaag een rode dag om vanmiddag aan het eind van de dag weer in te kunnen stappen.
We gaan het zien
Ik verwacht rode dagen. Nog veel rode dagenwann0wfhc schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:30:
Zo ik heb gisteravond mijn portfolio maar even omgezet naar USDT (ondanks dat ik er geen fan van ben). had door VEN en ICX toch nog wel een percentage winst.
We gaan het zien
WTC blijft trouwens wel lekker gaann. vooralsnog geen echte dip.
Hier ongeveer 80% van mijn PFYpuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:29:
[...]
Njah, die 15$ die ik daar in heb zitten gaat de kar ook niet trekken
Verwijderd
Domme vraag maar wat is een ATL? google verteld het me nietFaceDown schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:46:
[...]
Ik heb zojuist uit onbetrouwbare bron vernomen dat deze nu op een ATL staat voor de komende 25 jaar.
All Time Low ??Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:33:
[...]
Domme vraag maar wat is een ATL? google verteld het me niet
Jaja HODL HODL. tot nu toe heb ik geen spijt van om de HODL te doorbreken als ik de koers van VEN bekijkYpuh schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:32:
Een echte schipper...
Vaar vanavond even langs dan spring ik weer aan boord
Is kwestie van tijd....Laatste uur staat ie wel in het rood..Zo goed alles alles dipt op dit moment.shakespeare schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 08:32:
WTC blijft trouwens wel lekker gaann. vooralsnog geen echte dip.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)