tja het is toch altijd de waan van de dag in de crypto wereldDakillerbean schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:37:
En hop, daar gaat de hele meute weer van VEN naar ICX. En dat in een paar dagen. Snap het aan de ene kant wel, winst is winst en gun iedereen die Lambo enzo, maar kom op. 20 pagina's discussie over hoe geweldig VEN wel niet is blabla om na een paar dagen 180 graden andersom naar ICX te hoppen, omdat er voor VEN de komende weken "niets op de planning staat die de koers kan stuwen". En over een half jaar als VEN op $30 staat hoor je weer iedereen roepen: "Had ik toen in Januari maar mijn VEN gehouden".
Watch my words...
Wee gerust ik heb er 900000 die ik maar niet overgezet krijg van oude wallet 2014. Uiteraard 10% van mijn coins als iemand het wel weetnemesis2212 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:33:
[...]
ja deel die magisch bron is van je over Reddcoin. ben erg benieuwd sinds die coin groot deel van mijn portfolio is.
AnimeAdicted
ligt eraan welke wallet je gebruikt, of gebruik je redd wallet?Offens1490 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:39:
[...]
Wee gerust ik heb er 900000 die ik maar niet overgezet krijg van oude wallet 2014. Uiteraard 10% van mijn coins als iemand het wel weet
als je nou ook vertelt wat er fout gaat dan kunnen ze je makkelijker helpen lijkt mijOffens1490 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:39:
[...]
Wee gerust ik heb er 900000 die ik maar niet overgezet krijg van oude wallet 2014. Uiteraard 10% van mijn coins als iemand het wel weet
Wil je ze niet - markeren- ?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
@Dakillerbean Heb alleen maar ICX en VEN bijgekocht in de uitverkoop. Zijn beide coins om te holden in mijn ogen.
Ik heb zojuist uit onbetrouwbare bron vernomen dat deze nu op een ATL staat voor de komende 25 jaar.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:44:
Mja als VEN nog wat zakt, koop ik er terug inBeste coin in mijn portfolio.
Groetjes, FaceDown.
Daarom heb ik beidenDakillerbean schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:37:
En hop, daar gaat de hele meute weer van VEN naar ICX. En dat in een paar dagen. Snap het aan de ene kant wel, winst is winst en gun iedereen die Lambo enzo, maar kom op. 20 pagina's discussie over hoe geweldig VEN wel niet is blabla om na een paar dagen 180 graden andersom naar ICX te hoppen, omdat er voor VEN de komende weken "niets op de planning staat die de koers kan stuwen". En over een half jaar als VEN op $30 staat hoor je weer iedereen roepen: "Had ik toen in Januari maar mijn VEN gehouden".
Watch my words...
Basement Bios ---- Exo-S
Wie wacht er nog meer samen met mij op TRX die even de 668 opnieuw tikt? Ik meen ergens dat dat rond dit tijdstip zou moeten gebeuren (A)
Dat is inderdaad lastig. Er komen zoveel mooie announcements aan. XVG, TRX, XLM, ICX, VEN....Imgnrydrmr schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:29:
[...]
Ik ben echt aan het twijfelen... Snel kopen om dan hopelijk met 10% winst te verkopen op 31/01 of een andere munt kiezen...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zou de dip voor het verlopen van de futures gaan beginnen? Lijkt een redelijke duikeling te maken nu..
Waar?powercoaster schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:52:
Zou de dip voor het verlopen van de futures gaan beginnen? Lijkt een redelijke duikeling te maken nu..
Het was een schwalbe.
Groetjes, FaceDown.
Alles in mijn PF stijgt het laatste uur?powercoaster schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 15:52:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
De market cap is 3 miljard minder dan 4 of 5 uur geleden, wat een dip
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Haha dit is erg, mijn browser liep vast en liet een rode streep recht naar beneden zien.
Gewoon doorlopen mensen

Het is bizar om te zien hoe gigantisch hard mensen op hun bek gaan als een coin voor de eerste keer op exchanges terecht komt.
Vandaag is Zilliqa op EtherDelta gekomen. Staat nu ergens tussen de X10 en X20 van ICO, wat al veel is. Prijs tijdens de ICO was minder dan 1 cent. Maar er is dus iemand geweest die 113 Ethereum voor nog niet eens 1 Zilliqa heeft betaald. Ik hoop echt dat het een bewsute actie is geweest, anders is het wel een hele dure fout van meer dan een ton.
https://twitter.com/crypto_brahma/status/956519265426747392
Vandaag is Zilliqa op EtherDelta gekomen. Staat nu ergens tussen de X10 en X20 van ICO, wat al veel is. Prijs tijdens de ICO was minder dan 1 cent. Maar er is dus iemand geweest die 113 Ethereum voor nog niet eens 1 Zilliqa heeft betaald. Ik hoop echt dat het een bewsute actie is geweest, anders is het wel een hele dure fout van meer dan een ton.
Iemand hier in The HempCoin of een andere cannabiscoin? THC komt morgen met nieuwe website, roadmap en eind van de maand hard fork.
Prijs per coin omgewisseld met het aantal gewenste coins o.i.d.? Alleszins een duur foutjeBmfd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:03:
Het is bizar om te zien hoe gigantisch hard mensen op hun bek gaan als een coin voor de eerste keer op exchanges terecht komt.
Laten we na VEN nu alsjeblieft niet weer een volgende hype creëren omtrent ICX.
Daarnaast is de annual summit pas over een week, in de tussentijd verwacht ik zelf niet super veel van ICX.
Buy the rumour, sell the news. Als het pas over een week is gaat nu de stijging gebeuren, zodra het nieuws is geweest zakt het weer.Bmfd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:19:
[...]
Daarnaast is de annual summit pas over een week, in de tussentijd verwacht ik zelf niet super veel van ICX.
Aangezien de ICX-raket van gisteren vannacht ook weer is neergestort op Aarde, denk ik niet dat er de eerstkomende twee dagen erg veel stabiele stijging moet verwacht worden in ICX. Waarom anders die terugval tot pre-mainnet-waarden? Die rumour was er immers gisterenavond ook al...mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:21:
[...]
Buy the rumour, sell the news. Als het pas over een week is gaat nu de stijging gebeuren, zodra het nieuws is geweest zakt het weer.
Mee eensBmfd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:19:
[...]
Daarbij komt dat de grootste invloed de koers van de BTC is.
Zo lang deze nog rond de 9000 euro blijft zweven schieten we niets op.
Dat is het begin december niveau.
Gisteren was door de release van t mainnet, eerst de Aziaten die boos worden dat het niet op hun 24e was, toen de daadwerkelijke release (pump), dan erachter komen dat het verder niet echt veel verandert (sell the news), en nu weer een nieuw dingetje waarvan je niet weet wat het gaat brengen (buy the rumour).TomTorquay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:25:
[...]
Aangezien de ICX-raket van gisteren vannacht ook weer is neergestort op Aarde, denk ik niet dat er de eerstkomende twee dagen erg veel stijging moet verwacht worden in ICX. Waarom anders die terugval tot pre-mainnet-waarden? Die rumour was er immers gisterenavond ook al...
Kan iemand mij vertellen (of linkje geven) naar hoe de futures van morgen er uit zien? Ik denk dat ik het concept begrijp maar wil me er graag wat meer in verdiepen. Met Google is het wat moeilijker zoeken op 'futures 26 January'
Je weet dat ze al een maand geleden hebben aangekondigd dat op de 31ste hun annual summit is? Je kunt dus niet meer echt spreken over een rumor ondertussen. Een heleboel mensen zijn al van weken geleden ingestapt, dus dat nieuws zit al voor een deel in de prijs verwerkt. Hij zal in de aanloop naar de 31ste vast nog wel stijgen, maar verwacht de komende dagen nog geen explosieve stijging.mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:21:
[...]
Buy the rumour, sell the news. Als het pas over een week is gaat nu de stijging gebeuren, zodra het nieuws is geweest zakt het weer.
Dat 'nieuw dingetje' is al veel langere tijd bekend dan vandaag. Waarom zou de koers dan opeens een half uur geleden omhoog moeten schieten? Moest het nu een compleet nieuw nieuwsbericht zijn, ja...mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:27:
[...] en nu weer een nieuw dingetje waarvan je niet weet wat het gaat brengen (buy the rumour).
Ze hebben letterlijk al een maand geleden aangekondigd dat op de 31ste hun annual summit is en ze hebben er ook meteen bij vermeld dat ze hun roadmap + een aantal DApps die op hun netwerk gaan lopen gaan presenteren, gisteren hebben ze bekend gemaakt dat het om 5 Dapps gaat. Je weet dus precies wat het gaat brengen.mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:27:
[...]
Gisteren was door de release van t mainnet, eerst de Aziaten die boos worden dat het niet op hun 24e was, toen de daadwerkelijke release (pump), dan erachter komen dat het verder niet echt veel verandert (sell the news), en nu weer een nieuw dingetje waarvan je niet weet wat het gaat brengen (buy the rumour).
Enige rumor wat er is, is deze cryptische tweet: https://twitter.com/helloiconworld/status/954983338216898560
De markt begint effectief wel achteruit te gaan trouwens, zo'n 9 miljard op 45 minuten.
Wil geen FUD verspreiden want ik vond dat het voorlopig lekker stabiel bleef, zo mag/mocht het van mij de komende 3/4 dagen zijn. Lijkt me de beste manier om de beren out of the picture te krijgen maar ik geef het gewoon mee.
Wil geen FUD verspreiden want ik vond dat het voorlopig lekker stabiel bleef, zo mag/mocht het van mij de komende 3/4 dagen zijn. Lijkt me de beste manier om de beren out of the picture te krijgen maar ik geef het gewoon mee.
Here ya go:AtlAntA schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:27:
Kan iemand mij vertellen (of linkje geven) naar hoe de futures van morgen er uit zien? Ik denk dat ik het concept begrijp maar wil me er graag wat meer in verdiepen. Met Google is het wat moeilijker zoeken op 'futures 26 January'
http://www.cmegroup.com/t...dex/us-index/bitcoin.html
De volgende lopen af op 14/02, maar die worden uitgegeven door een andere firma. Dus hebben we er weer 2 in februari.
Nee niet perse een sprong in n half uur, gewoon de komende dagen een aardige stijging (met pieken en dalen ertussen uiteraard). En ja, dat het gaat komen is bekend, maar wat de inhoud is nog niet.TomTorquay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:32:
[...]
Dat 'nieuw dingetje' is al veel langere tijd bekend dan vandaag. Waarom zou de koers dan opeens een half uur geleden omhoog moeten schieten? Moest het nu een compleet nieuw nieuwsbericht zijn, ja...
Top! Dankjewel.Imgnrydrmr schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:34:
[...]
Here ya go:
De volgende lopen af op 14/02, maar die worden uitgegeven door een andere firma. Dus hebben we er weer 2 in februari.
Ok, ik denk dat we een andere definitie hebben van het woordje "nu". Ik dacht dat je daarmee exact dit eigenste moment bedoelde (als in "de raket gaat nu vertrekken"), maar ik begrijp nu dat je het meer als een uitgesmeerd proces ziet. En daar ben ik het mee eens.mark-k schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Nee niet perse een sprong in n half uur, gewoon de komende dagen een aardige stijging (met pieken en dalen ertussen uiteraard). En ja, dat het gaat komen is bekend, maar wat de inhoud is nog niet.
Met 'nu' bedoelde ik inderdaad de komende paar dagen (had beter 'vanaf nu' kunnen zeggen idd).TomTorquay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:40:
[...]
Ok, ik denk dat we een andere definitie hebben van het woordje "nu". Ik dacht dat je daarmee exact dit eigenste moment bedoelde (als in "de raket gaat nu vertrekken"), maar ik begrijp nu dat je het meer als een uitgesmeerd proces ziet. En daar ben ik het mee eens.
Hoezo zit erbij Binance opeens een minimum (0.02 eth) op XLM? Had ik gister niet.
Dan heb je gisteren een market order gedaan. Een limit order heeft idd die beperking.
[ Voor 12% gewijzigd door DJT op 25-01-2018 17:00 ]
Ik zie het. Thanks.DJT schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:59:
Dan heb je gisteren een market order gedaan. Een limit order heeft idd die beperking.
Maar als dit zo'n invloed blijft houden zie ik het somber in.. alles knalt dan minimaal 2x per maand omlaag en de stijging is minimaal.. ben benieuwd of het ergens op korte termijn de andere kant op zal gaan.Imgnrydrmr schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:34:
[...]
Here ya go:
Zero.
Die gaat zeker sky high! To the moon!The Redman schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:04:
Iemand hier in The HempCoin of een andere cannabiscoin? THC komt morgen met nieuwe website, roadmap en eind van de maand hard fork.
Tenzij die futures gestuurd worden, zal hun invloed wel beperkt zijn in de toekomst.Pelox schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Maar als dit zo'n invloed blijft houden zie ik het somber in.. alles knalt dan minimaal 2x per maand omlaag en de stijging is minimaal.. ben benieuwd of het ergens op korte termijn de andere kant op zal gaan.
Veel afnemen doet de koers stijgen.Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:13:
[...]
Voel me wel een beetje verbonden met het product
Hoe laat Nederlandse tijd lopen morgen de futures af?
Ik denk 16.00 uur, maar ben niet zeker.outlandos schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:14:
Hoe laat Nederlandse tijd lopen morgen de futures af?
Of anders 22.00 uur?
[ Voor 4% gewijzigd door Ton Hasselt op 25-01-2018 17:17 ]
Verwijderd
Vraag ik mij inderdaad dan ook af. Als dit echt zo'n invloed gaat hebben. Dan zitten we dus in een markt waar wij, met alle respect, met ons 'kleingeld weinig invloed op hebben. Maar heb te weinig kennis wat die futures nou precies voor invloed hebben.Pelox schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Maar als dit zo'n invloed blijft houden zie ik het somber in.. alles knalt dan minimaal 2x per maand omlaag en de stijging is minimaal.. ben benieuwd of het ergens op korte termijn de andere kant op zal gaan.
Die CME futures lopen af om 4 pm GMT, dus 17.00 uur Nederlandse tijd.
Ik gok dat we er nog wel even last van gaan hebben, maar dat de invloed langzaam zal afzakken. Het kan voor die Wall Street mensen ook niet interessant zijn dat BTC op dezelfde plaats blijft trappelen.Pelox schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Futures kunnen ook de twee kanten op, dus mogelijks stuwen ze de markt net omhoog in februari. Afwachten ...
Die futures he, ik zie echt overal, op youtube, reddit etc. dat men er vanuit gaat dat die futures o.a. de veroorzaker zijn van de lage koers sinds vorige week.
Maar. hoe realistisch is dat? Enkel met miljarden dollars aan BTC kan je de koers beetje een richting opsturen. Ik geloof absoluut dat er grote spelers zitten in Amerika en vooral rondom Wallstreet, maar met zo'n vermogen gaan spelen om de koers te bepalen dat is wel een vrij groot schandaal.
Maar stel, de koers wordt toch gemanipuleerd vanuit Wallstreet zodat bepaalde futures worden behaald, als dat uitkomt, dan hebben ze toch een enorm probleem? Vooral voor de mensen die long futures hebben? Want lang niet iedereen die met die futures mee doen, gaan er vanuit dat de koers van BTC rond de 10.000 - 11.000 dollar ligt, toch?
Maar. hoe realistisch is dat? Enkel met miljarden dollars aan BTC kan je de koers beetje een richting opsturen. Ik geloof absoluut dat er grote spelers zitten in Amerika en vooral rondom Wallstreet, maar met zo'n vermogen gaan spelen om de koers te bepalen dat is wel een vrij groot schandaal.
Maar stel, de koers wordt toch gemanipuleerd vanuit Wallstreet zodat bepaalde futures worden behaald, als dat uitkomt, dan hebben ze toch een enorm probleem? Vooral voor de mensen die long futures hebben? Want lang niet iedereen die met die futures mee doen, gaan er vanuit dat de koers van BTC rond de 10.000 - 11.000 dollar ligt, toch?
Als maar genoeg mensen denken dat de futures een negatieve invloed op de koers gaan hebben, en ze gaan verkopen, dan krijg je een sneeuwbaleffect en gaat de koers dus onderuit door de futures zonder dat 'Wallstreet' daar veel aan hoeft te doen.Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:24:
Die futures he, ik zie echt overal, op youtube, reddit etc. dat men er vanuit gaat dat die futures o.a. de veroorzaker zijn van de lage koers sinds vorige week.
Groetjes, FaceDown.
Wie weet hebben de futures er niets mee te maken (of zijn ze maar 1 van 10 ofzo zaken die meespelen). Mensen zoeken altijd naar patronen of verklaringen, dit om volgende keer beter voorbereid te zijn.
We zullen zien wat er de komende 24-36 uur gebeurd, ik merk nu toch een lichte downtrend, 3% market loss op zo'n 2 a 3 uur tijd, benieuwd of dat doorzet. Mijn mening blijft dezelfde, als we de komende 48-72 uur boven de 500 miljard blijven acht ik de kans toch realistisch dat we daar niet snel meer onder zullen gaan (behoudens een externe schok die uit Davos voorkomt).
We zullen zien wat er de komende 24-36 uur gebeurd, ik merk nu toch een lichte downtrend, 3% market loss op zo'n 2 a 3 uur tijd, benieuwd of dat doorzet. Mijn mening blijft dezelfde, als we de komende 48-72 uur boven de 500 miljard blijven acht ik de kans toch realistisch dat we daar niet snel meer onder zullen gaan (behoudens een externe schok die uit Davos voorkomt).
Ongereguleerde markt nu eenmaalStevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:24:
[ Voor 28% gewijzigd door Jebus4life op 25-01-2018 17:29 ]
Maar, is het dan openbaar of men long of short gaat op de BTC koers? Want het kan toch ook juist het tegenovergestelde effect hebben...FaceDown schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Als maar genoeg mensen denken dat de futures een negatieve invloed op de koers gaan hebben, en ze gaan verkopen, dan krijg je een sneeuwbaleffect en gaat de koers dus onderuit door de futures zonder dat 'Wallstreet' daar veel aan hoeft te doen.
Juist, vergeet die futures.FaceDown schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:26:
[...]
Als maar genoeg mensen denken dat de futures een negatieve invloed op de koers gaan hebben, en ze gaan verkopen, dan krijg je een sneeuwbaleffect en gaat de koers dus onderuit door de futures zonder dat 'Wallstreet' daar veel aan hoeft te doen.
Een schok, Davos? Wat? Ik snap hem niet, mis ik iets?Jebus4life schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:27:
(behoudens een externe schok die uit Davos voorkomt).
[...]
Ongereguleerde markt nu eenmaal
Zouden ook niet veel mensen eens goed wakker geschud geweest zijn na de crash van 1,5 week terug? En daardoor misschien voorzichtiger zijn, wat geld afhalen waardoor de marketcap trager stijgt.
Je hebt echt geen miljarden nodig om de koers te beïnvloeden. 24h volume staat dan wel op bijna 30 miljard, maar dat volume wordt voornamelijk veroorzaakt door daytraders en bots. Ik denk dat je met een paar miljard de markt gigantisch kan oppompen of juist laten crashen.Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:24:
Volgens mij stellen die futures zelf niet zoveel voor, er zit ook niet zo heel veel volume achter. Het is voornamelijk dat iedereen een reden is gaan zoeken achter de crash die we hebben gehad en toen werden de futures als voornaamste oorzaak aangewezen. Nu er morgen weer futures aflopen is iedereen bang voor hetzelfde soort scenario.
Je hebt geen miljarden nodig om de koers zichtbaar omhoog of omlaag te krijgen hoor.Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:24:
Waarom denkt iedereen altijd aan derivaten = dalen?Pelox schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:05:
[...]
Wel eens van long gehoord?
Dit ook inderdaad. De big boys pleuren een zak BTC in de sell en doen dat een paar keer en je krijgt een sneeuwbal effect. De rest die volgt. Ze hoeven een daling alleen maar te initieren en de markt doet de rest (en af en toe een extra zak in de sell, moeten wel blijven stoken heDanny.G schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:37:
[...]
Je hebt geen miljarden nodig om de koers zichtbaar omhoog of omlaag te krijgen hoor.
[ Voor 37% gewijzigd door Trent900 op 25-01-2018 17:40 ]
Denk ook dat het meevalt (denken=hopen). Ik probeer er zelf geen rekening mee te houden want als je eenmaal in de invloed van futures gaat geloven, kan je er net zo goed mee kappen. Want dan kan je elke keer als er een future afloopt wel weer bang zijn voor een crash.Bmfd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:36:
[...]
Je hebt echt geen miljarden nodig om de koers te beïnvloeden. 24h volume staat dan wel op bijna 30 miljard, maar dat volume wordt voornamelijk veroorzaakt door daytraders en bots. Ik denk dat je met een paar miljard de markt gigantisch kan oppompen of juist laten crashen.
Volgens mij stellen die futures zelf niet zoveel voor, er zit ook niet zo heel veel volume achter. Het is voornamelijk dat iedereen een reden is gaan zoeken achter de crash die we hebben gehad en toen werden de futures als voornaamste oorzaak aangewezen. Nu er morgen weer futures aflopen is iedereen bang voor hetzelfde soort scenario.
Verwijderd
Vroeger was ik wel aktief op trading fora en het valt mij op dat toen ook derivaten en futures altijd de schuld kregen als de koers niet deed wat men verwachtte.Trent900 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:37:
[...]
Waarom denkt iedereen altijd aan derivaten = dalen?
Ik denk dat het ten eerste komt omdat men eigenlijk niet precies weet wat een derivaat nu precies is ( hedging product) en het daarom maar snel de schuld geeft. Ten tweede denk ik dat - zoals koersen wel vaker dieper (massa) psychologisch gedrag weerspiegelen - het voorkomt vanuit een projectie van de externe locus of control. Omdat de koersen niet de kant van mijn positie op gaan ligt het aan een externe oorzaak; het calimero effect weerspiegelt.
De oplossing is door te krijgen dat de markt niets met jou als persoon van doen heeft en gewoon zijn eigen ding doet.
https://www.weforum.org/e...forum-annual-meeting-2018Stevie_ schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:29:
[...]
Een schok, Davos? Wat? Ik snap hem niet, mis ik iets?
Ze hebben zelfs een session over cryptocurrency, die nu gaat beginnen.
https://www.weforum.org/e...s/the-crypto-asset-bubble
[ Voor 26% gewijzigd door Zeara op 25-01-2018 17:57 ]
Valuations of bitcoin have reached unprecedented highs, and there are now close to 1,000 different crypto-assets on the market. Are these assets finally coming into their own or are they the seed of the next financial crisis?
Alsof deze markt ooit tot een wereldwijde financiële crisis kan leiden. Zelfs al zou alles 90% minder waard worden zijn de gevolgen nihil (mss niet voor ons, maar wel voor het financiële systeem).
Alsof deze markt ooit tot een wereldwijde financiële crisis kan leiden. Zelfs al zou alles 90% minder waard worden zijn de gevolgen nihil (mss niet voor ons, maar wel voor het financiële systeem).
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 25-01-2018 18:12 ]
VEN staat de hele dag echt al lekker stijf onderaan
. Lijkt wel een bodem bereikt te hebben zo rond de 63-64k.
*Als* morgenavond de boel stevig aan zou trekken dan voorspel ik VEN voorop in het herstel. Hopelijk houd de bodem van 63k.Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:26:
VEN staat de hele dag echt al lekker stijf onderaan. Lijkt wel een bodem bereikt te hebben zo rond de 63-64k.
Die futures hebben helemaal niet zo'n grote invloed. Het gaat om wat miljoenen en dat lijkt veel maar dat is het niet tov het geheel van de BTC markt.fry_35 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:44:
[...]
Denk ook dat het meevalt (denken=hopen). Ik probeer er zelf geen rekening mee te houden want als je eenmaal in de invloed van futures gaat geloven, kan je er net zo goed mee kappen. Want dan kan je elke keer als er een future afloopt wel weer bang zijn voor een crash.
Kortom, het stelt weinig voor en het kunstje is al een keer vertoond dus een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
Verwijderd
Vind de markt wel veranderd sinds de futures. Het was al een onvoorspelbare markt maar nu nog meer. Inzetten voor de langere termijn lijkt de meest veilige gok en zo snel mogelijk je inleg er uit proberen te krijgen. Als ik dat punt weet te bereiken ga ik alles nog eens evalueren en voor mijzelf besluiten of ik met de winst doorga of het voor gezien houd.
Stream is er bij mij mee gestopt helaas.Zeara schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:54:
[...]
https://www.weforum.org/e...forum-annual-meeting-2018
Ze hebben zelfs een session over cryptocurrency, die nu gaat beginnen.
https://www.weforum.org/e...s/the-crypto-asset-bubble
En hij deed het weer, maar was een weinig spannende discussie.
[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 25-01-2018 19:12 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
62-Ypuh schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:26:
VEN staat de hele dag echt al lekker stijf onderaan. Lijkt wel een bodem bereikt te hebben zo rond de 63-64k.
Wat vinden jullie van https://telegraf.money ?
Dit is toch niet de teleggram ico waarover men sprak?
Edit: neen blijkbaar niet
Dit is toch niet de teleggram ico waarover men sprak?
Edit: neen blijkbaar niet
[ Voor 48% gewijzigd door Adnanos op 25-01-2018 19:17 ]
Lol, op het moment dat de laatste persoon zei dat hij verwachtte dat bitcoin naar $25.000 gaat sprong die bijna 3% omhoog
Hier idem.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 18:59:
Vind de markt wel veranderd sinds de futures. Het was al een onvoorspelbare markt maar nu nog meer. Inzetten voor de langere termijn lijkt de meest veilige gok en zo snel mogelijk je inleg er uit proberen te krijgen. Als ik dat punt weet te bereiken ga ik alles nog eens evalueren en voor mijzelf besluiten of ik met de winst doorga of het voor gezien houd.
Zero.
Japanse toch?gabn88 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:14:
[...]
Lol, op het moment dat de laatste persoon zei dat hij verwachtte dat bitcoin naar $25.000 gaat sprong die bijna 3% omhoogIk vond die Chinese vrouw het meest intelligent over komen eigenlijk. Een door Chinese overheid gereguleerde cryptocurrency wordt de belangrijkste valuta over 10 jaar volgens haar, lijkt mij ook het meest waarschijnlijk.
Maar zij was idd redelijk pro Crypto, zag het niet als een bedreiging iig. Maar er werd weinig verteld wat je nog niet wist uiteindelijk.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ah, zou kunnen, heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien en weet niet precies wie het zijn eerlijk gezegd. En toch wel interessant vond ikFlagg schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:17:
[...]
Japanse toch?
Maar zij was idd redelijk pro Crypto, zag het niet als een bedreiging iig. Maar er werd weinig verteld wat je nog niet wist uiteindelijk.
WTC gaat weer lekker, ben zo benieuwd de 28e
Prepare for the next ATH
Nope ws toch Chinees. Jennifer szu Scott, gestudeerd in de uk en bij verschillende Chinese bedrijven gewerkt.gabn88 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:19:
[...]
Ah, zou kunnen, heb alleen de laatste 10 minuten of zo gezien en weet niet precies wie het zijn eerlijk gezegd. En toch wel interessant vond ik
Je kon wel leuk de terughoudendheid bij de "oude garde" zien, en de potentie die gezien wordt door de nieuwe generatie.
Vond het alleen wel jammer dat ze alleen Bitcoin in het vizier hebben. Die is naarmate de tijd en de concurrentie vorderd snel ouderwets en overbodig aan het worden denk ik.
Overigens hadden ze allemaal wel hun punt, meest (alle?) Cc is volledig onbruikbaar als betaalmiddel omdat het veel te volatiel is. Je wil niet vandaag voor 1 digicoin een heel brood kunnen halen en morgen ineens 1,25 moeten bralen en overmorgen .75 cent.
En die Shiller had nog wel een leuk punt dat met de futures en de mogelijkheid om short te gaan je juist minder voalitiliteit krijgt, klonk wel logisch.
[ Voor 23% gewijzigd door Flagg op 25-01-2018 19:35 ]
Ik had sinds een paar weken een LTC adres toegevoegd aan onze facturen
En vandaag voor het eerst een betaling via LTC ontvangen
Tof, welke branche zit je in?Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:41:
Ik had sinds een paar weken een LTC adres toegevoegd aan onze facturen![]()
De verdovende middelen branche.
Groetjes, FaceDown.
Of er juist dieper in. We staan al een paar dagen volledig stil en het is aannemelijk dat het expiren van die futures morgen zorgt dat de markt weer in beweging komt. Maar of dat naar boven of beneden nis, weet echt niemand. Voor beiden is er een redelijk argument te vinden momenteel, ons rest slechts afwachten en snel reageren zodra het duidelijk wordt welke kant we opgaan.Verwijderd schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 19:54:
Dus de glazen bol zegt dat we morgenavond omhoog gaan en uit de dip zijn?
Iets zegt mij dat er vanavond een heleboel mensen een strakke BTC stoploss instellen. Op -3% van de huidige koers, bijvoorbeeld.
Er is een handelaar die morgen wakker wil worden met -20% voor z'n snufferd. En zodoende verwacht ik nog steeds een flinke dip in de komende 24 uur.
Ik ben iig uit. Als er niks gebeurt: prima. Als er wel een hoop gebeurt, dan heb ik 2 buy orders ingesteld: op 8000 euro, en op 10500 euro. Kan beide kanten op, maar ik snap sowieso op het juiste punt weer in
Er is een handelaar die morgen wakker wil worden met -20% voor z'n snufferd. En zodoende verwacht ik nog steeds een flinke dip in de komende 24 uur.
Ik ben iig uit. Als er niks gebeurt: prima. Als er wel een hoop gebeurt, dan heb ik 2 buy orders ingesteld: op 8000 euro, en op 10500 euro. Kan beide kanten op, maar ik snap sowieso op het juiste punt weer in
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Beveiliging 's branche
We krijgen er meer respons op dan ik had verwacht, van is de printer stuk tot, wat zijn dat nou voor vage tekentjes op jullie facturen, en een aantal die het een briljant idee vonden en vandaag dus de eerste betaling
Ik dacht altijd dat derivaten een soort verzekering waren om toekomstige rentestijgingen van leningen af te dekken.Trent900 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:37:
[...]
Waarom denkt iedereen altijd aan derivaten = dalen?
[...]
Dit ook inderdaad. De big boys pleuren een zak BTC in de sell en doen dat een paar keer en je krijgt een sneeuwbal effect. De rest die volgt. Ze hoeven een daling alleen maar te initieren en de markt doet de rest (en af en toe een extra zak in de sell, moeten wel blijven stoken he)
Zie het verband niet direct met crypto eigenlijk.
hoe ga je dat belasting technisch doen ?Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:04:
[...]
Beveiliging 's branche
We krijgen er meer respons op dan ik had verwacht, van is de printer stuk tot, wat zijn dat nou voor vage tekentjes op jullie facturen, en een aantal die het een briljant idee vonden en vandaag dus de eerste betaling
Prepare for the next ATH
Geen idee, of die al gepost was, excuus if so;
Stellar 2018 Roadmap
https://www.stellar.org/blog/2018-Stellar-Roadmap/
Stellar 2018 Roadmap
Ik denk dat et niks gebeurt. Vorige keer was de daling al veel eerder ingezet. En ik wil het niet riskeren dat een korte daling een stoploss triggert om vervolgens weer omhoog te gaan. Mocht de dip toch komen dan gaan we na aflopen futures wel weer omhoog.Cis schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:00:
Iets zegt mij dat er vanavond een heleboel mensen een strakke BTC stoploss instellen. Op -3% van de huidige koers, bijvoorbeeld.
Het tegenovergestelde kan ook gebeuren: whales die long zijn gegaan gaan opeens de prijs flink opdrijven.
Groetjes, FaceDown.
Geen idee waar die factuur is inspecteur ...sourcecode schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:06:
[...]
hoe ga je dat belasting technisch doen ?

Ik laat het via een exchange storten op onze zakelijke rekening.sourcecode schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:06:
[...]
hoe ga je dat belasting technisch doen ?
Er is gewoon een BTW factuur opgemaakt
ik heb het nu bij de accountant neergelegd of het zo kan, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er echt een betaling op binnen zou komen
Dat wordt moeilijk want we werken alleen B2B, en leveren producten die ook ingekocht zijn en de betalende klant is een bedrijf die moet het ook in de boeken zettenTurbo-Puppy schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:09:
[...]
Geen idee waar die factuur is inspecteur ...
[afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door Slux op 25-01-2018 20:14 ]
That’s Itseezung schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:07:
Geen idee, of die al gepost was, excuus if so;
Stellar 2018 Roadmap
For those of you hoping for splashy partnership announcements, that’s not our goal here. Also, at a philosophical level, we believe that applauding our nth partner is less important than ensuring existing partnerships are successful.
Ha ha!
En we gaan weer naar beneden in 3..2..1..
[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 25-01-2018 20:12 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die roadmap staat al uren online dus dat zal wel meevallen.zwembroek schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:11:
[...]
That’s It
For those of you hoping for splashy partnership announcements, that’s not our goal here. Also, at a philosophical level, we believe that applauding our nth partner is less important than ensuring existing partnerships are successful.
Ha ha!
En we gaan weer naar beneden in 3..2..1..
Groetjes, FaceDown.
Je zou de ontvangen LTC ook offline kunnen bewaren in de hoop dat deze meer waard gaat worden.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:10:
[...]
Ik laat het via een exchange storten op onze zakelijke rekening.
Er is gewoon een BTW factuur opgemaakt
ik heb het nu bij de accountant neergelegd of het zo kan, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er echt een betaling op binnen zou komen
[...]
Dat wordt moeilijk want we werken alleen B2B, en leveren producten die ook ingekocht zijn en de betalende klant is een bedrijf die moet het ook in de boeken zetten
Je hebt dan meer ontvangen voor de diensten/product.
Andersom kan natuurlijk ook dat de waarde daalt. Het is maar net welk risico je onderneming wil lopen.
De klant heeft betaald dus het kan gewoon in de boeken gezet worden.
daarom is crypto waarde in mijn optiek nog niet gesckikt voor betalingen gezien de extreme violatieHoppyF schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Je zou de ontvangen LTC ook offline kunnen bewaren in de hoop dat deze meer waard gaat worden.
Andersom kan natuurlijk ook dat de waarde daalt. Het is maar net welk risico je onderneming wil lopen.
Prepare for the next ATH
Valt op dit moment wel mee. 😴😴😴sourcecode schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:20:
[...]
daarom is crypto waarde in mijn optiek nog niet gesckikt voor betalingen gezien de extreme violatie
Klopt ik zou ze kunnen bewaren als fanatieke LTC spaarderHoppyF schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:18:
[...]
Je zou de ontvangen LTC ook offline kunnen bewaren in de hoop dat deze meer waard gaat worden.
Volgens mij moet je ook extra belasting betalen als ik meer voor een product ontvang dan er op de factuur oorspronkelijk stond, of ik had het naar privé moeten boeken en dan via privé zakelijk betalen.
Durf het niet te zeggen zodra ik het weet zal ik het hier melden
Klopt helemaal ik had vandaag geluk dat het niet mega up en down ging en het gelukkig maar om een paar k ging.sourcecode schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:20:
[...]
daarom is crypto waarde in mijn optiek nog niet gesckikt voor betalingen gezien de extreme violatie
Het is visa versa natuurlijk, zowel de ontvangende als betalende partij hebben hier mee te maken.
Wel in goed overleg gedaan met de klant
[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 25-01-2018 20:31 ]
Zolang het zakelijk geboekt staat betaal je belasting over de winst, naar je privé storten dus.Slux schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:28:
[...]
Klopt ik zou ze kunnen bewaren als fanatieke LTC spaardermaar moet het eerst even goed uit laten zoeken hoe het wettelijk zit wel er geen gezeur over krijgen blijft toch zakelijk.
Volgens mij moet je ook extra belasting betalen als ik meer voor een product ontvang dan er op de factuur oorspronkelijk stond, of ik had het naar privé moeten boeken en dan via privé zakelijk betalen.
Durf het niet te zeggen zodra ik het weet zal ik het hier melden
[...]
Klopt helemaal ik had vandaag geluk dat het niet mega up en down ging en het gelukkig maar om een paar k ging.
Het is visa versa natuurlijk, zowel de ontvangende als betalende partij hebben hier mee te maken.
Wel in goed overleg gedaan met de klant
Ik denk dat ik voor mijn gemoedsrust maar een paar dagen niet meer moet checken hoe het staat met de koersen...
Heb jij nog een andere bezigheid dan???pilskes schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:50:
Ik denk dat ik voor mijn gemoedsrust maar een paar dagen niet meer moet checken hoe het staat met de koersen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)