[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.804 views

Onderwerpen

• Pierlala
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-07-2021

Pierlala

Hij bijt niet!

ibead schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:33:
[...]

Zeker interessant! Maar zie niet in waarom dit groot zou kunnen worden. Het heeft wel de potentie, maar de theater wereld is nu niet het platform om de 'masses' te bereiken :)
https://www.gov.uk/govern...bans-the-ticket-tout-bots

Quote van deze site:

Dutch startup Guaranteed Unique Ticketing System has launched in the UK and uses Blockchain technology to make it impossible to resell tickets at a higher price.

British firm DICE is using innovative mobile technology to lock tickets to user accounts and beat the touts.

Big UK music stars such as Adele and Ed Sheeran have partnered with sites such as Twickets.co.uk, which prohibits the resale of tickets at a profit.

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-10 08:42
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:32:
[...]

Het verlies zit hem in de "ik heb op ath gekocht!!!"

Wat een nonsense dat ik dit moet uitleggen zeg. Waar denk je precies dat jou winst uit komt? Dat geldboompje waar ze het altijd over hadden?

Zolang de crypto's nog niet, zoals aandelen, werkelokk ergens tegenover staan, gaat er uiteindelijk altijd iemand verliezen.
Jij praat over verlies door "ik heb op ath gekocht!", dus "jij" verkoopt lager en hebt daardoor verlies? Ja daar ben ik het mee eens.

MAAR

Waar ik op reageerde was "Onze winst komt uiteindelijk uit een anders verlies.".

Dat zijn 2 aparte situaties

Zoals ik hierboven aangeef, mijn winst is niet een verlies voor iemand anders op het moment van die deal want hij kiest er voor om iets te kopen omdat hij het minstens die waarde vind hebben. Als hij het nog meer waard vindt dan zijn aankoopprijs maakte hij dus eigenlijk winst op dat moment.

Als ik verkoop met winst of verlies, de koper heeft altijd winst op het moment van de deal.

"Wat een nonsense dat ik dit moet uitleggen zeg"

Inderdaad, erg dat ik deze discussie met mensen al regelmatig heb die er niks begrijpen, van een Tweaker had ik meer verwacht. :+

[ Voor 0% gewijzigd door Rakward op 23-01-2018 21:47 . Reden: typefout ]

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Leuke links die ik hier tegenkom... Misschien is m'n eigen spul toch iets teveel uitgegroeid tot een bij elkaar geraapt zootje :+. Had er ook een aantal voor de korte duur, maar door de dip is dat nu long term geworden :)

https://www.cointrackr.com/s/Do021iuswpKV3

Verwijderd

Rakward schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:44:
[...]

Jij praat over verlies door "ik heb op ath gekocht!", dus "jij" verkoopt lager en hebt daardoor verlies? Ja daar ben ik het mee eens.

MAAR

Waar ik op reageerde was "Onze winst komt uiteindelijk uit een anders verlies.".

Zoals ik hierboven aangeef, mijn winst is niet een verlies voor iemand anders op het moment van die deal want hij kiest er voor om iets te kopen omdat hij het minstens die waarde vind hebben. Als hij het ngo meer waard vindt dan zijn aankoopprijs maakte hij dus eigenlijk winst op dat moment.

Als ik verkoop met winst of verlies, de koper heeft altijd winst op het moment van de deal.

Inderdaad, erg dat ik deze discussie met mensen al regelmatig heb die er niks begrijpen, van een Tweaker had ik meer verwacht. :+
1 ding is zeker; de exchanges lachen altijd het hardst...

Verwijderd

Rakward schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:44:
[...]

MAAR

Zoals ik hierboven aangeef, mijn winst is niet een verlies voor iemand anders op het moment van die deal want hij kiest er voor om iets te kopen omdat hij het minstens die waarde vind hebben. Als hij het ngo meer waard vindt dan zijn aankoopprijs maakte hij dus eigenlijk winst op dat moment.

'Onze winst komt uiteindelijk uit een ander verlies'

Dat klopt wel in de zin van dat er niet meer fiat uit cryptomunten kan, dan er in komt. En daar is het de meeste stiekem toch wel om te doen volgens mij :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Dat klopt wel in de zin van dat er niet meer fiat uit cryptomunten kan, dan er in komt. En daar is het de meeste stiekem toch wel om te doen volgens mij :)
Kijk, jij begrijpt het. Elke euro winst die ik uit crypto haal, kan iemand anders er niet meer uithalen en zal dat dus moeten inleggen.

Dat de een daar heel vroom overheen kijkt "omdat de ander het kocht en dus instemde" is net zo blind als instemmen met een woekerpolis. Je hebt daar destijds toch mee ingestemd? Wat is het probleem.

Uiteindelijk is er altijd iemand die verliest. Dus we kunnen hier af en toe wel iets minder schreeuwen als we op 20% minder WINST staan.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Morgen icon mainnet. Heb een plukje op binance staan maar het meeste op myetherwallet. Hoe gaat de migratie van icx vanaf mew aangezien zij vanaf morgen geen erc20 token meer zijn ?

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:56:
[...]

Uiteindelijk is er altijd iemand die verliest. Dus we kunnen hier af en toe wel iets minder schreeuwen als we op 20% minder WINST staan.
Er is niemand die iemand er toe dwingt behalve onze eigen hebberigheid om hieraan mee te doen, dat een ander verliest zal me een zorg zijn, dat risico neem je toch echt zelf. Ik doe mee omdat spaarrente niet lonend is, en ik liever "heel veel" heb dan "iets meer" ... dat het van een Pakistaan, Indiër of Brabander komt die verkeerde keuzes maakt doet me werkelijk niets, geen enkele medelijden ook.

Het vergelijk met woekerpolissen gaat ook niet op, daar werden mensen willens en wetens misleid, en staat derhalve tot geen vergelijk met beleggen (lees:gokken) in crypto.

Verwijderd

Quote van deze site:

Dutch startup Guaranteed Unique Ticketing System has launched in the UK and uses Blockchain technology to make it impossible to resell tickets at a higher price.

British firm DICE is using innovative mobile technology to lock tickets to user accounts and beat the touts.

Big UK music stars such as Adele and Ed Sheeran have partnered with sites such as Twickets.co.uk, which prohibits the resale of tickets at a profit.

[/quote]

Hier een Nederlands stukje over de startup:
http://www.quotenet.nl/Ni...ude-met-blockchain-190311

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
RideWithUz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:01:
Morgen icon mainnet. Heb een plukje op binance staan maar het meeste op myetherwallet. Hoe gaat de migratie van icx vanaf mew aangezien zij vanaf morgen geen erc20 token meer zijn ?
ICX laat op zijn blog weten wanneer je deze 1:1 met ICON zelf kan wisselen.

• vipers120
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:15
walton vs iota, wat heeft jullie voorkeur en waarom?

• mark-k
  • Laatst online: 05-11 14:15

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:48:
[...]

Gaan we weer... Er zit helemaal geen geld in crypto, geen enkele cent. Iedere euro die iemand betaalt voor eender welke coin dan ook gaat naar de persoon van wie hij het kocht. Het is niet dat er maar een bepaalde hoeveelheid geld in zit en dat als mensen gaan verkopen het opeens op kan zijn ofzo. Er zitten net zo veel euro's in crypto als in je brood, namelijk nul. Ze vertegenwoordigen alleen een waarde, meer niet. Het is pertinent onwaar dat elke euro winst een euro verlies voor iemand anders betekent, dat is alleen zo als de volledige markt instort en het allemaal niks meer waard is.

Ook schijnen mensen te vergeten dat de waarde een afspiegeling is van de laatste verkoop. als er 1 miljoen coins zijn die eerst op 1 euro stonden en er wordt er 1tje voor 10 euro verkocht is de totale waarde opeens 10 miljoen. die 9 miljoen aan "winst" is dan gecreerd met 10 euro aan kosten, niet met 9 miljoen aan kosten.

[ Voor 14% gewijzigd door mark-k op 23-01-2018 22:19 ]

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:17

Cis

mark-k schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Gaan we weer... Er zit helemaal geen geld in crypto, geen enkele cent. Iedere euro die iemand betaalt voor eender welke coin dan ook gaat naar de persoon van wie hij het kocht. Het is niet dat er maar een bepaalde hoeveelheid geld in zit en dat als mensen gaan verkopen het opeens op kan zijn ofzo. Er zitten net zo veel euro's in crypto als in je brood, namelijk nul. Ze vertegenwoordigen alleen een waarde, meer niet. Het is pertinent onwaar dat elke euro winst een euro verlies voor iemand anders betekent, dat is alleen zo als de volledige markt instort en het allemaal niks meer waard is
Maar uiteindelijk is dat toch zo? Er komt een moment dat een bepaalde cryptomunt helemaal instort. Misschien niet allemaal. Maar minimaal 99%. Dus alle winst die uit crypto X gehaald wordt, zal leiden tot verlies bij anderen. De "verlichting" is dan wel dat we ons in een pyramide bevinden, waarbij de onderste/laatste laag dermate groot is dat het verlies per persoon relatief klein zal zijn. Als het goed is.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• mark-k
  • Laatst online: 05-11 14:15

mark-k

AKA markkNL

Cis schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:26:
[...]

Maar uiteindelijk is dat toch zo? Er komt een moment dat een bepaalde cryptomunt helemaal instort. Misschien niet allemaal. Maar minimaal 99%. Dus alle winst die uit crypto X gehaald wordt, zal leiden tot verlies bij anderen. De "verlichting" is dan wel dat we ons in een pyramide bevinden, waarbij de onderste/laatste laag dermate groot is dat het verlies per persoon relatief klein zal zijn. Als het goed is.
Maar een heleboel winsten zijn theoretisch doordat de waarde door 1 enkele aankoop beinvloed kan worden. Uiteindelijk kan je alleen je inleg volledig kwijtraken idd, maar dat is met alles. Straks gaan mensen die met 100 euro beginnen en op 1000 gestaan hebben roepen dat ze 1000 euro kwijtgeraakt zijn, terwijl ze die nooit gehad hebben. Uiteindelijk ben je maar 100 euro kwijt.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

het is wel bijzonder dat nu anno 2018 de markt zwaar stokt door invloeden van alle kanten......
wat mij betreft een kantelpunt.............

Prepare for the next ATH

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-11 23:29
sourcecode schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:32:
het is wel bijzonder dat nu anno 2018 de markt zwaar stokt door invloeden van alle kanten......
wat mij betreft een kantelpunt.............
Hoe bedoel je 'zwaar stokt'? Leg eens uit

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 19:12

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:03:
Quote van deze site:

[/quote]

Of gewoon wat beter kloppende teksten:

https://blog.guts.tickets...ocol-in-2018-abab9bf33e0f

;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 24-10 11:26

sourcecode

Prepare for the next ATH

Bmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:38:
[...]

Hoe bedoel je 'zwaar stokt'? Leg eens uit
dat de media / overheid zich erin gaat mengen.......
ze willen meer controle wat de koersen beinvloed

Prepare for the next ATH

• sneepie69
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-07-2022
sourcecode schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Is toch niks mis mee?

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-11 23:29
sourcecode schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Maar waar(om) stokt het zwaar? Kijk even naar de groei die over een jaar is gerealiseerd. Zet het even in een groter perspectief in plaats van de koers van nu te vergelijken met de ATH's van 2/3 weken geleden.

Daarnaast hoeft overheidsbemoeienis niet per definitie verkeerd te zijn, het is maar net hoe je het wilt bekijken.

• lighting_
  • Laatst online: 04-11 12:50
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:03:
Quote van deze site:

[/quote]

Waarom zou dat niet met een centrale database kunnen?

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-11 19:45
Mijn portfolio momenteel
https://cointrackr.com/s/LatJvwjBcGJ25

Gelukkig bijna alle coins (op voise en qash na) in het groen :*)

[ Voor 35% gewijzigd door hazecase op 23-01-2018 23:01 ]

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Als de overheid het overneemt, kun je het net zo goed op de bank zetten.
Brengt ook niks op.

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DUPS5SjWAAEGhdT.jpg:large

Real-life action hero!

[ Voor 27% gewijzigd door c0ne op 23-01-2018 23:04 ]

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Mag TRX eerst wel weer eens wat gaan doen 😁

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:31
hazecase schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:59:
Mijn portfolio momenteel
https://cointrackr.com/s/LatJvwjBcGJ25

Gelukkig bijna alle coins (op voise en qash na) in het groen :*)
Helemaal niks qua btc, eth en ltc? Ziet er verder netjes uit zou ik zeggen...

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-11 19:45
m0ridin schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:06:
[...]

Helemaal niks qua btc, eth en ltc? Ziet er verder netjes uit zou ik zeggen...
Nee eigenlijk niet. Had vorige week nog wat eth maar ook dat in ven en icon gepompt na de dip. Zodra Icon of Ven, in mijn ogen weer te hoog staat, wissel ik weer wat in voor eth..

• MartijnV03
  • Laatst online: 15-10 20:15
2 weken geleden ook eens begonnen met Crypto. Dus lekker na 2 dagen een mooie dip meegemaakt. Daarna eigenlijk alles laten staan. Kijk wel vaak dagelijks. Maar komende maanden lekker laten rusten.
https://www.cointrackr.com/s/Spx6WrOnVzykM

iRacing Profiel

• dominick11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-11 09:26
Mijn hodl portfolio. Ik zie over een paar maanden wel weer waar we staan.
https://cointrackr.com/s/EpfvG0FSce0dF

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Leuk, ik kan me niet herinneren dat ze plagiaat pleegden in de Matrix.//sarcasm

Maar serieus, dit is toch hartstikke irritant, wellicht meer vervelend dan al die ' to the moon' ' lambo' en ' hodl' memes bij elkaar :P TRX moet zich nog bewijzen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 19:12

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

lighting_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:56:
[...]

dat kan wel, maar dan haal je het idee van transparantie weer weg, en de ticketmarkt kan blijkbaar wel wat transparantie gebruiken, zeker de 2de-lijn, dus de doorverkoop.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Verwijderd

https://cointrackr.com/s/M9ctS9eF6Jnk0

Lachen, vernederen en kleineren uiteraard toegestaan. Ben het er zelf mee eens dat dit een prachtige shitcoin collectie is.

Ben nog redelijk verrast dat ik blijkbaar nog een euro of 250 in de plus sta ook.

Zo zie je maar dat zelfs de grootste prutsers nog een cent kunnen mee pakken in dit wilde westen.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:33:

Lachen, vernederen en kleineren uiteraard toegestaan. Ben het er zelf mee eens dat dit een prachtige shitcoin collectie is.

Ben nog redelijk verrast dat ik blijkbaar nog een euro of 250 in de plus sta ook.

Zo zie je maar dat zelfs de grootste prutsers nog een cent kunnen mee pakken in dit wilde westen.
En toch blijf ik er bij dat Reddcoin en Digibyte in 2018 nog best wel eens verassend uit de hoek zouden kunnen komen. ;)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Weet iemand hoe ik op binance een sell en buy order plaats, zodat de buy pas ingaat zodra de sell is vervuld?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:36
Digibyte mag van mij daar heb ik er genoeg van

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11 14:00
Heb een uurtje geleden eens tnt gekocht als daytradetest. Niet al te veel, maar die knalt leuk hard. :D

• Ton Hasselt
Reddcoin gaat minimaal verdubbelen, zo niet trippelen.
Let maar op.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:36
Ton Hasselt schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:42:
Let maar op.
ja ik let op

• Ton Hasselt
Goedzo. 👍👍👍

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:35

Een portfolio vol met penny crypto, de nieuwe penny stocks?

Afbeeldingslocatie: https://static01.nyt.com/images/2014/09/15/business/dealbook/dbpix-wolf/dbpix-wolf-tmagArticle.jpg

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
lighting_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 22:56:
[...]

Ik vind het een ontzettend interessante uitwerking. Ben nu bezig met de whitepaper en ziet er nochtans goed uit. Op dit moment werkt het systeem (deels) al, maar gebruiken ze nog geen blockchain. Dit probleem adresseren ze zelf ook en eigenlijk komt het er op neer dat er gewacht moet worden tot er een razendsnelle onderliggende blockchaintech beschikbaar gaat zijn.

Principle 3. Blockchain has its disadvantages (at least for now)
Large concerts and festivals have multiple entrances and 30+ scanning devices can be in use simultaneously. At
this rate, a constant stream of Codes must be scanned and the validity of the tickets verified. After validation,
each ticket must be instantly marked as used, to prevent others from sharing the same Code within moments
of each other.
Currently, blockchain technology is too slow to accommodate a robust, competitive, and user-friendly
instant verification ticketing system at times of such peak capacity. This disadvantage would prevent adoption
of a blockchain based solution by the current stakeholders in the market. Until blockchain can accommodate
all of the needs of stakeholders—and we believe it will, in time—the GET API fills in the blanks. With this
approach, the GET Foundation will bring a competitive ticketing service to the market that will gradually
introduce more on-chain solutions over the course of the GET Protocol roll out.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:42:
Let maar op.
Zou leuk zijn. Ik heb het allemaal in wallets staan op dit moment, en echt geen zin om nu alles om te gaan ruilen. Dan moet ik er echt even een middagje voor gaan zitten om het op gunstige momenten te doen.

Op dit moment staat alles zo laag dat ik er echt het nut niet van in zie om alles te gaan traden. Meer geld erin steken is een goede optie op dit moment maar dan krijg ik denk ik ruzie met mijn vrouwtje wat het me ook weer niet waard is. Zelf investeerd ze stevig in ah zegels. Lekker hypocriet...

Ik zie hier echt prachtige portfolio's voorbij komen waar je u tegen mag zeggen. Respect daarvoor.

Ik zou graag nog wat XRB kopen, vind dat echt een mooie crypto. Niet van dat sjieke platform zaken gedoe, gewoon lekker old-school bitcoin stylo.

En VEN en ICX zodat het lijkt alsof je weet waar je mee bezig bent.

Maargoed het is allemaal vrij relatief. Laten we hopen dat er 1 of andere nazaat van een oliesjeik die naast biljoenen ook beschikt over een extra chromosoom, en besluit om een biljard in 1 van mijn crypto's te pompen.

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Interessante materie, de paper van het lightning netwerk, waar uiteindelijk bitcoin/etc. goed op zal floreren *O*

https://lightning.network/lightning-network-paper.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door Caritius op 24-01-2018 00:07 ]

• Dakillerbean
  • Laatst online: 09-10 08:11

Die van mij bestaat ook uit een aantal van die kleine muntjes maar doet het verrassend leuk eigenlijk. HTMLcoin vind ik zelf ook een hele leuke en die deed het nog niet eens zo beroerd de laatste dagen t.o.v. De rest. En de afgelopen 12 uur weer flink zien groeien, en mede dankzij mining. Heb nu op wat (9) wallets op VPS servertjes toch al gauw 10.000 extra muntjes bij elkaar gevist in een goede week tijd. Beetje een luck factor dat wel maar ach, “gratis geld” en ze zullen ooit maar 10 cent worden, zijn wij de lachende derde met onze pennycoin crypto d:)b

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:52
Denk ik ook, heb hem niet voor niets vastgehouden. Had al eerder mijn inzet er dubbel uit kunnen trekken.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

Dakillerbean schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:00:
[...]

Die van mij bestaat ook uit een aantal van die kleine muntjes maar doet het verrassend leuk eigenlijk. HTMLcoin vind ik zelf ook een hele leuke en die deed het nog niet eens zo beroerd de laatste dagen t.o.v. De rest. En de afgelopen 12 uur weer flink zien groeien, en mede dankzij mining. Heb nu op wat (9) wallets op VPS servertjes toch al gauw 10.000 extra muntjes bij elkaar gevist in een goede week tijd. Beetje een luck factor dat wel maar ach, “gratis geld” en ze zullen ooit maar 10 cent worden, zijn wij de lachende derde met onze pennycoin crypto d:)b
HTML was ik redelijk vroeg bij en eigenlijk is het best een hele stabiele coin. Serieus team erachter en geen hype meuk. Zit in de community van reddit en die is ook echt goed bezig. Zou leuk zijn als ze een rebrand doen.

Heb hem echt voor de longhold en hoop eind 2097 op zeer positieve resultaten. *O*

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-10 18:49
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:07:
[...]
Heb hem echt voor de longhold en hoop eind 2097 op zeer positieve resultaten. *O*
Misschien ben je echt een sletje van '97 maar ik zou uitcashen voor m'n 100. :)

[ Voor 28% gewijzigd door anessie op 24-01-2018 00:11 ]

• Dakillerbean
Nou vooruit dan maar:

https://cointrackr.com/s/JxmYWmRI1hMdS

LTC staat te wachten voor een bestemming, laag gescoord vandaag maar bestemming nog niet echt gevonden. En ook die groeit een beetje dus vind het niet erg. En het plukje XP gaat ook nog de deur uit denk ik. Zit zelf te denken aan INS. Kan me best goed vinden in het hele idee en plan... maar dan wel voor de lange HODL, minimaal 9 maanden tot een jaar...

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 06:49
Dakillerbean schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:10:
Nou vooruit dan maar:

LTC staat te wachten voor een bestemming, laag gescoord vandaag maar bestemming nog niet echt gevonden. En ook die groeit een beetje dus vind het niet erg. En het plukje XP gaat ook nog de deur uit denk ik. Zit zelf te denken aan INS. Kan me best goed vinden in het hele idee en plan... maar dan wel voor de lange HODL, minimaal 9 maanden tot een jaar...
Ook wel eens gekeken naar Bitcoin Z als Bytecoin alternatief? Pas zelf ook de bytecoin tactiek toe, maar ben ernaast aan het uitbreiden naar BTCZ om mijn kansen te spreiden.

Verwijderd

Dakillerbean schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:10:
Nou vooruit dan maar:

Mooi om te zien dat mijn crapfolio de schaamte bij anderen wegneemt.

Bytecoin heeft echt een supersprong gemaakt, eind 2017. Ik had er 25000 staan in een daytrade. Echt 2 dagen later ofzo toen ik alles in andere coins had gezet ging ie er vandoor. Bytecoin what the fuck flik je me nu dacht ik echt hardop...

Digibyte ging er al vrij snel achteraan dus dat verzachte de pijn wel wat. Maar damn ik had die moeten houden... Tenminste tot na die ath...

Maar leuk toch? Het hoeft ook allemaal niet zo professioneel en high end... Als er 1 ding zeker is in crypto is dat er niets zeker is in crypto. May our risks be low and our gains humongous.

• Lucky0wn
  • Laatst online: 12:11
B-Bandit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 23:53:
[...]

Ik vind het een ontzettend interessante uitwerking. Ben nu bezig met de whitepaper en ziet er nochtans goed uit. Op dit moment werkt het systeem (deels) al, maar gebruiken ze nog geen blockchain. Dit probleem adresseren ze zelf ook en eigenlijk komt het er op neer dat er gewacht moet worden tot er een razendsnelle onderliggende blockchaintech beschikbaar gaat zijn.

Principle 3. Blockchain has its disadvantages (at least for now)
Large concerts and festivals have multiple entrances and 30+ scanning devices can be in use simultaneously. At
this rate, a constant stream of Codes must be scanned and the validity of the tickets verified. After validation,
each ticket must be instantly marked as used, to prevent others from sharing the same Code within moments
of each other.
Currently, blockchain technology is too slow to accommodate a robust, competitive, and user-friendly
instant verification ticketing system at times of such peak capacity. This disadvantage would prevent adoption
of a blockchain based solution by the current stakeholders in the market. Until blockchain can accommodate
all of the needs of stakeholders—and we believe it will, in time—the GET API fills in the blanks. With this
approach, the GET Foundation will bring a competitive ticketing service to the market that will gradually
introduce more on-chain solutions over the course of the GET Protocol roll out.
Ik ga zelf volgende week afstuderen bij een ticketing bedrijf. Idee is leuk maar juist de constante flow van scannen (moet zo snel mogelijk) is top prioriteit. Zie ik niet snel opgelost worden in een blockchain.

Anyhow mijn bescheiden portfolio atm :9

https://cointrackr.com/s/sNDtb20LpEIYP

• B-Bandit
Lucky0wn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:25:
[...]

Ik ga zelf volgende week afstuderen bij een ticketing bedrijf. Idee is leuk maar juist de constante flow van scannen (moet zo snel mogelijk) is top prioriteit. Zie ik niet snel opgelost worden in een blockchain.

Anderzijds, het feit dat ze het probleem benoemen en denken een oplossing te kunnen implementeren vind ik zelf sterk.

Bij deze overigens mijn portfolio. Heb ontzettend veel coins...
https://cointrackr.com/s/KmYgxoRJPTro6

[ Voor 3% gewijzigd door B-Bandit op 24-01-2018 00:38 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• anessie
Long op vanalles

https://cointrackr.com/s/ftfjvCQulaxsR

[ Voor 20% gewijzigd door anessie op 24-01-2018 01:12 ]

Verwijderd

anessie schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:10:
[...]

Misschien ben je echt een sletje van '97 maar ik zou uitcashen voor m'n 100. :)
Ik ben eigenlijk geen sletje maar een dude van 34. Het is meer een doordachte username omdat ik me inmiddels stevig heb laten naaien door meerdere soorten crypto. Vrij geniaal al zeg ik het zelf.

Wel vind ik het leuk om er wat mee bezig te zijn, heb meerdere hobby's en ik zit zwaar in de onderhandeling met m'n vrouwtje voor een mooi opgezet micro grow kastje waar ik 1 plantje in kan scroggen. Zodra de onderhandelingen positief zijn voor mijn kant kan ik me daar weer beetje op gaan richten. Tot die tijd vermaak ik me wat met crypto. Voornamelijk om mijn collega's die het alleen maar hebben over werken tot hun 70e een beetje op de kast te jagen. De magische digitale computermunten die rijkdom en vervroegd pensioen kunnen verwezenlijken voor hun jongste collega. Machtig

• B-Bandit
Je hebt een soort van crypto-ETF gemaakt :P Ziet er goed uit verder. Denk dat jij met name profiteert bij een generieke stijging van de marketcap? Als deze de komende maanden boven de 1mrd uitstijgt zit je sowieso gebakken!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:09
Zijn hier nog meer mensen die balen dat de arbitrage tussen kraken<>gdax voorbij is sinds de update???

• anessie
Leuke mens

YouTube: (75) BLIKSEMs goed nieuws in barre tijden
B-Bandit schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:50:
[...]Je hebt een soort van crypto-ETF gemaakt
Hoop dat de altcoins met gains de altcoins die floppen compenseren ja :)

[ Voor 49% gewijzigd door anessie op 24-01-2018 01:03 ]

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Lucky0wn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:25:
[...]

Met Masternodes kan men een transactie en waarschijnlijk ook een input vastzetten in: 1.3 seconden.

De functie heet InstantSend en werkt fantastisch :P, bijvoorbeeld als je de specifieke crypto wil uitcashen op Uphold. Al klinkt het wat mij betreft in dit specifieke geval van tickets scannen wel een beetje als "hamer zoekt spijkers."

• Lucky0wn
Krankenhausen schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 01:04:
[...]

Met Masternodes kan men een transactie en waarschijnlijk ook een input vastzetten in: 1.3 seconden.

De functie heet InstantSend en werkt fantastisch :P, bijvoorbeeld als je de specifieke crypto wil uitcashen op Uphold. Al klinkt het wat mij betreft in dit specifieke geval van tickets scannen wel een beetje als "hamer zoekt spijkers."
1.3 seconde per ticket? Dat is veel te weinig! Kijk eens voor de grap bij een Ziggo Dome, daar moeten binnen een uur/anderhalf uur 14.000 mensen naar binnen. Dan heb je precies 0.385 seconde per ticket dat gescand wordt in theorie. Als de load gelijk verdeeld is over dit anderhalf uur. Oftewel: 1.3 seconden is te traag, het moet 4x sneller.

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Lucky0wn schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 01:13:
[...]

1.3 seconde per ticket? Dat is veel te weinig! Kijk eens voor de grap bij een Ziggo Dome, daar moeten binnen een uur/anderhalf uur 14.000 mensen naar binnen. Als jij dan heb jij precies 0.38 seconde per ticket dat gescand wordt in theorie. Als de load gelijk verdeeld is over dit anderhalf uur. Oftewel: 1.3 seconden is te traag, het moet 4x sneller.
Maar zou het niet min of meer wel snel genoeg om het dubbel gebruik van tickets tegen te gaan? Dat is toch het grootste probleem, het "double spenden" van tickets. Je kan best sneller tickets scannen dan 1x per 1.3 seconden, ze zijn alleen pas na 1.3 seconden bevestigd (dus 1.3 seconden na de scan is de ticket niet meer opnieuw te gebruiken.) Wilde er verder alleen op wijzen dat er al weldegelijk werkende snelle oplossingen zijn met een blockchain.

Neemt niet weg dat ticket scannen met blockchain onzinnig is wat mij betreft. Waarom zou je die informatie op servers verspreid over een groot netwerk willen hebben staan? Waarom zou je je eigen ticketscanners niet vertrouwen? En hoe zinvol is die informatie na een maand nog als je je data-analyses er al op hebt losgelaten? En wie moet die data kunnen inzien behalve de organiseerder zelf?

[ Voor 3% gewijzigd door Krankenhausen op 24-01-2018 01:30 ]

• Lucky0wn
Jhg

[ Voor 106% gewijzigd door Lucky0wn op 24-01-2018 10:04 ]

Verwijderd

Wat ben je kwijt om te minen? En dan niet meteen het goedkoopste maar gewoon betaalbaar spul?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 18:55

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 01:56:
Wat ben je kwijt om te minen? En dan niet meteen het goedkoopste maar gewoon betaalbaar spul?
200 kudo’s, wat porretjes en een krabbel!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 01:57:
[...]

200 kudo’s, wat porretjes en een krabbel!
Haha grap van de dag!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 01:56:
Kijk eens verder als je neus lang is: Coin mining - hardware, software en instellingen - deel 2 :)

Verwijderd

Sorrryyy het is al laat. Of vroeg!

• Dakillerbean
neonite schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:12:
[...]

Ook wel eens gekeken naar Bitcoin Z als Bytecoin alternatief? Pas zelf ook de bytecoin tactiek toe, maar ben ernaast aan het uitbreiden naar BTCZ om mijn kansen te spreiden.
Zal d’r eens een blik op werpen, tips zijn altijd welkom!
Had LTC er tussen gezet omdat ik tot vandaag nog een slapende Deposit op Coinbase had staan. Dacht opeens bij een laag momentje om die vast om te zetten naar LTC om door te zetten naar de exchange waar ik er weer wat anders van ging kopen. Puur om die euro’s te laten groeien, anders levert het niets op. Leek me wel een mooi moment... Wie weet kan ik zo gauw geen muntje vinden die mijn vertrouwen weet te winnen en blijft hij wel staan zo ;)

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
http://nu.nl/cryptovaluta...n-zoals-cryptovaluta.html

Gaat Nederland vandaag voor een nieuwe dip zorgen ;-)

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-11 22:41
Jammer van die suggestieve titels, ook op AD: “AFM: Verbied bitcoin en andere riskante cryptovaluta”

Verder in het artikel wordt gewoon aangegeven dat het om futures ed gaat. Ook etoro en plus500. Verbieden van cryptomunten is niet mogelijk geeft AFM aan.

Helemaal prima toch.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
P2P2me schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 00:51:
Zijn hier nog meer mensen die balen dat de arbitrage tussen kraken<>gdax voorbij is sinds de update???
Ja maar dit komt denk ik door het free traden wat ze hebben haha

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-11 23:11
Pure stemmingmakerij van de kortzichtige gratis media in Nederland. Niet beseffend dat ze zelf juist extra risico genereren door dit soort berichtgeving.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Volgens de AFM beleggen 135.000 Nederlanders in cryptomunten. Valt me nog wel mee gezien de belangstelling en nieuwsitems op diverse Nederlandse media.

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:17

Cis

Short gaan is net zo riskant als long gaan in crypto. Het enige verschil met die futures is dat er een einddatum aan vast zit. En dan kan je idd tegen een heel slechte prijs moeten terugkopen.
Maar menig investeerder in dit forum heb ik grotere verliezen zien maken. Dus het verbieden van futures gaat het probleem niet oplossen.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:51
Titel klopt niet. AFM wil zaken als crypto op Plus500 verbieden, niet Bitcoin of cryptocurrency in het algemeen.

Laat ze die pensioenfondsen maar verbieden. Dat is de reinste oplichterij.

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
jordy2811 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:27:
[...]

Pure stemmingmakerij van de kortzichtige gratis media in Nederland. Niet beseffend dat ze zelf juist extra risico genereren door dit soort berichtgeving.
Niet beseffend=niet interesserend :-(( Want als het daardoor slechter gaat is het alleen maar ‘leuk’ want dan heb je er weer een vette (digitale) krantenkop bij om mee te scoren . Het is overigens stuitend hoe de oude mainstream media nieuwsberichten copy/pasten. En wat in het geval van crypto nog erger is: er een eigen interpretatie aan menen te moeten geven terwijl ze geen idee hebben waar ze het over hebben. Zo komen alle selffulfilling prophecies wel uit (of is dat een pleonasme?)

[ Voor 3% gewijzigd door fry_35 op 24-01-2018 07:52 ]

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
https://cointrackr.com/s/PkPoPMsSKVJvk

Mijn pf.. wil percentage neo/eth nog uitbouwen ten kosten van trx...

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Nu.nl heeft de titel aangepast haha

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
Helix schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:08:
[...]

Jammer van die suggestieve titels, ook op AD: “AFM: Verbied bitcoin en andere riskante cryptovaluta”

Verder in het artikel wordt gewoon aangegeven dat het om futures ed gaat. Ook etoro en plus500. Verbieden van cryptomunten is niet mogelijk geeft AFM aan.

Helemaal prima toch.
Ja die titel slaat nergens op 8)7
japjaan schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:51:
Nu.nl heeft de titel aangepast haha
Heel goed. Ik denk overigens niet dat deze berichtgeving een rol van betekenis gaat/kan spelen op de koersen.

[ Voor 22% gewijzigd door outlandos op 24-01-2018 08:07 ]

Verwijderd

Vandaag ICON (ICX) mainnet, ben eens benieuwd of alle vooruitzichten waarheid zullen worden..

• fry_35
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:13
outlandos schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:04:
[...]

Ja die titel slaat nergens op 8)7
Bijbehorende interview in Volkskrant, waarnaar NU.nl verwijst net gelezen. Op zich vind ik wat die AFM dame zegt: 'gamification van de financiële sector' wel kloppen. Door de laagdrempeligheid heeft beleggen (in crypto) natuurlijk ook wat spel elementen. En kan me voorstellen dat sommige mensen zich steeds moeten realiseren dat het uiteindelijk om echt fiat geld gaat. maar goed zal ik de disclaimer alvast inkoppen die de AFM dan maar bij crypto beleggen moet zetten? Zijn we daarvan af in het kader van zelfregulering ;) . Komt-ie AFM!

"Beleggen in crypto is geen spelletje en u kunt serieus geld verliezen. Het is geen monopoly waarbij u het bord kan omsmijten en opnieuw kunt beginnen"

Zo, nu weer verder spelen...

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:52

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
tot nu toe best tevreden met mijn pf.
is voor lange termijn.

https://cointrackr.com/s/LgxmCweHXmDNv

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:26
Verandering van spijs: Europees pensioenfonds op rand van de afgrond
https://nos.nl/artikel/22...-rand-van-de-afgrond.html

[ Voor 17% gewijzigd door Ypuh op 24-01-2018 08:24 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
Vandaag een leuke dag voor ICX en Ven HODLers.

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:31
Hoelaat is die VEN presentatie / conferentie nou (onze tijd)?

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:52
Hier ook maar even mijn portfolio:

https://cointrackr.com/s/L55EWvRgxbEv1

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 10:12
Jasikevicius3 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:31:
VEN conferentie is 15:00 NL tijd in Londen hoofdkantoor van DNV GL geloof ik :)

• buffel1997
  • Laatst online: 20-11-2023
Jasikevicius3 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:31:
15 uur

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• shakespeare
RedHat schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:29:
Vandaag een leuke dag voor ICX en Ven HODLers.
die icx komt niet op mainnet vandaag er staat ook duidelijk in een tweet einde januari.

#ICON #Mainnet launch is scheduled for the end of January 2018. We'll tweet when details become available. Thanks for bearing with us!

• buffel1997
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:35:
[...]

die icx komt niet op mainnet vandaag er staat ook duidelijk in een tweet einde januari.

#ICON #Mainnet launch is scheduled for the end of January 2018. We'll tweet when details become available. Thanks for bearing with us!
https://cryptocalendar.pro/event/732

en

https://medium.com/helloi...se-candidate-6a6c5b5d86da

ICON Mainnet will officially launch on January 24, 2018, one week before 2018 ICON Annual Summit. And today, we have launched our release candidate (RC) version of the ICON Testnet based on various loopchain implementation to generate the genesis block after additional data showing of stability and security of the network. As mentioned, the ICON team is focused on delivering exceptional results. We believe that by publishing RC and timing the Mainnet Launch right before our Annual Summit would again bring exceptional results.

[ Voor 45% gewijzigd door buffel1997 op 24-01-2018 08:38 ]

Mijn YouTube Kanaal: BuffaloBull Investing -- Hartelijk bedankt om te abonneren!

• lighting_
  • Laatst online: 04-11 12:50
fry_35 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:13:
[...]

Bijbehorende interview in Volkskrant, waarnaar NU.nl verwijst net gelezen. Op zich vind ik wat die AFM dame zegt: 'gamification van de financiële sector' wel kloppen. Door de laagdrempeligheid heeft beleggen (in crypto) natuurlijk ook wat spel elementen. En kan me voorstellen dat sommige mensen zich steeds moeten realiseren dat het uiteindelijk om echt fiat geld gaat. maar goed zal ik de disclaimer alvast inkoppen die de AFM dan maar bij crypto beleggen moet zetten? Zijn we daarvan af in het kader van zelfregulering ;) . Komt-ie AFM!

"Beleggen in crypto is geen spelletje en u kunt serieus geld verliezen. Het is geen monopoly waarbij u het bord kan omsmijten en opnieuw kunt beginnen"

Zo, nu weer verder spelen...
Echt een overspannen reactie. Op de normale beurs kan je ook verliezen. Zeker met opties kan het hard gaan. Dat is niet veel anders.
Verhalen als velen lenen geld of verkopen hun huizen om in cryptocurrency te stappen zijn eerder zeldzaam dan regelmaat.

• shakespeare
buffel1997 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:37:
[...]

en

ICON Mainnet will officially launch on January 24, 2018, one week before 2018 ICON Annual Summit. And today, we have launched our release candidate (RC) version of the ICON Testnet based on various loopchain implementation to generate the genesis block after additional data showing of stability and security of the network. As mentioned, the ICON team is focused on delivering exceptional results. We believe that by publishing RC and timing the Mainnet Launch right before our Annual Summit would again bring exceptional results.
waarom bevestigen ze dit niet via tweet dan ? ik zou het er niet op gokken.

• buffel1997
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:45:
[...]

waarom bevestigen ze dit niet via tweet dan ? ik zou het er niet op gokken.
https://twitter.com/helloiconworld/status/945888758972510209

Je moet echt beter je research doen...

• buffel1997

• buffel1997
Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:57:
[...]

Kan het niet lezen. Wat staat er?
These are the coins that will be added to OkCoin/OkEx in Korea when it launches.
I think many of you will be happy to see ICX among others.

ICX zal dus getrade worden in Korea, op OkEx

[ Voor 7% gewijzigd door buffel1997 op 24-01-2018 08:59 ]

• shakespeare
excuus.. niet gezien;) ik stap in zometeen.

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-10 21:23
buffel1997 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:37:
[...]

en

Voor de Mainnet launch, moeten wij specifiek nog wat gaan doen zodat het wederom gaat verschijnen in mijn Binance?

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21:09
Hopelijk heb je gelijk. Dan is het binnenkort weer een procentje of 2-4.
Ik zat meer te denken dat er uitcashers/miners zijn vertrokken naar een andere exchange of dat er onderling een koppeling is gemaakt op één of andere manier aangezien er haast geen verschil meer is. Toevallig direct na de update tot op de dag van vandaag.
shakespeare schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 07:13:
[...]

Ja maar dit komt denk ik door het free traden wat ze hebben haha
Pagina: 1 ... 15 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)