ja haha.. je moet cex.io eens bekijken. alleen die hebben ledenstop.P2P2me schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:11:
Hopelijk heb je gelijk. Dan is het binnenkort weer een procentje of 2-4.
Ik zat meer te denken dat er uitcashers/miners zijn vertrokken naar een andere exchange of dat er onderling een koppeling is gemaakt op één of andere manier aangezien er haast geen verschil meer is. Toevallig direct na de update tot op de dag van vandaag.
[...]
Naar aanleiding van een post hier ingeschreven voor de gems ico. Maar volgens mij is iedereen gewhitelist en klopt die manier van ico totaal niet. Owners houden 3/4 van totale supply en het is een Dutch auction..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik sta er ook op inderdaad maar als ik nu alles zo doorlees ben ik niet heel positief.hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:19:
Naar aanleiding van een post hier ingeschreven voor de gems ico. Maar volgens mij is iedereen gewhitelist en klopt die manier van ico totaal niet. Owners houden 3/4 van totale supply en het is een Dutch auction..
Meer mensen van hier in ECC?
Doet het erg lekker de afgelopen weer ( +80% )
Met nieuwe tech , website en marketing die eind v/d week uitkomt zou het zomaar nog een paar keer over de kop kunnen gaan...
Excited :-)
Met nieuwe tech , website en marketing die eind v/d week uitkomt zou het zomaar nog een paar keer over de kop kunnen gaan...
Hoeveel heb jij in die munt gestopt?Lasteraar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:28:
Meer mensen van hier in ECC?
Nou ook ik ben in de crypto munten gestapt na de grote dip van vorige week. Ik lees hier veel berichten als de koers omlaag gaat om dan USDT te kopen, waarom is dit? Is dit een munt die redelijk stabiel blijft waardoor je geen geld verliest?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
USDT is direct aan de dollar gekoppeld, dus 'waardevast'
Dat is een punt van discussie - maar op dit moment is de USDT min of meer gelijk aan de waarde van de USD. Er gaan wel stemmen op dat het een scam is en op enig moment in kan storten. De koppeling aan de USD is er namelijk enkel op papier. Als iedereen de USDT in zou wisselen voor dollars zijn die dollaers er (wellicht) helemaal niet.... Maar voor nu zit je redelijk safe als je je munten tijdelijk in USDT stalt als je even niet mee wilt liften met dalen (of pieken... blijft altijd een gok he)bennoklever schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:40:
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
En het is een scam, maar dat moet nog een keer blijkenbennoklever schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:40:
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Verwijderd
Iedereen de ruimtepakken al uit de kast voor vanmiddag? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ah ok duidelijk, laat het op dit moment gewoon staan maarja heb wel het idee dat er geen grote winsten meer te behalen valt met de munten of je moet er echt grote bedragen in gaan steken. Heb nu 650 RPX, 1000 VXG en 761 BTS. Zijn dit een beetje slimme munten of raden jullie iets anders aan?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
https://cointrackr.com/s/0LGeMNEKTpPvZBertP schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:45:
Bescheiden portfolio, 21 dec begonnen.
https://cointrackr.com/s/RszOzv97b5LEM
Hier het mijne... iets minder kleurrijk.. wel lekker rendement ;-)
Als je het doet moet je ook wel voor extravaganza gaan natuurlijk:Lasteraar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:43:
[...]
Genoeg om hier druk bezig te zijn![]()
http://configurator.lamborghini.com/configurator/
http://configurator.lamborghini.com/configurator/load/AAK5YX
Ruimtepak en duikpakVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:46:
Iedereen de ruimtepakken al uit de kast voor vanmiddag? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
"Buy the rumour, sell the news"Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:46:
Kan je aangeven waarom deze munten en of je er inzit voor day traden of lange termijn?dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:48:
Ah ok duidelijk, laat het op dit moment gewoon staan maarja heb wel het idee dat er geen grote winsten meer te behalen valt met de munten of je moet er echt grote bedragen in gaan steken. Heb nu 650 RPX, 1000 VXG en 761 BTS. Zijn dit een beetje slimme munten of raden jullie iets anders aan?
Als je er voor de korte termijn in zit, of als je hoog wil verkopen om vervolgens laag weer terug te kopen dan ja. Ik laat het lekker staan, kijk wel wat het doet
Over een uurtje of 5 wordt er door Weiss Ratings een rapport opgeleverd met ratings van veel grote crypto's. Dat kan ook nog behoorlijk wat invloed gaan hebben verwacht ik..
https://weissratings.com/
Wauw, als ik zie hoeveel mensen er hier in VeChain zitten.. allemaal vanwege de hype? Ik heb me eerlijk gezegd (nog) niet erin verdiept. Hou er rekening mee dat het hele event/rebranding gebeuren al in de huidige prijs verweven zit, en er een goeie correctie kan komen tijdens/na het evenement. Vaak genoeg meegemaakt..
Is een globale trend denk ik, de stijging van de afgelopen weken is al best aanzienlijk maar mensen verwachten volgens mij dat die munt in 2 weken +1000% gaat doen. Mijn pf is ook een aanzienlijk deel VEN maar ik wacht het lekker af, voor de lange termijn voelt het als een goede keuze.mklkhanou schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:53:
Wauw, als ik zie hoeveel mensen er hier in VeChain zitten.. allemaal vanwege de hype? Ik heb me eerlijk gezegd (nog) niet erin verdiept. Hou er rekening mee dat het hele event/rebranding gebeuren al in de huidige prijs verweven zit, en er een goeie correctie kan komen tijdens/na het evenement. Vaak genoeg meegemaakt..
Hmmm ja waarom deze munten, ripple heb ik me wel redelijk in verdiept en wordt ook voorspeld dat het een goede munt is om in te investeren dit jaar, ook al is het eigenlijk geen munt. De andere BTS en XVG heb ik eigenlijk gekocht omdat ik die redelijk vaak omhoog zie gaan maar hier niet echt onderzoek voor gedaan. Zit er wel voor de langere termijn in.aaaido schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:52:
[...]
Kan je aangeven waarom deze munten en of je er inzit voor day traden of lange termijn?
Mocht Ardor op Binance staan, was het waarschijnlijk een groter percentage 
https://cointrackr.com/s/SbZ84v81TYuLQ
https://cointrackr.com/s/SbZ84v81TYuLQ
Ah dus je bent al voorbij de reserve Daytona's.Lasteraar schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:43:
[...]
Genoeg om hier druk bezig te zijn![]()
http://configurator.lamborghini.com/configurator/
Ik denk dat het neer komt inderdaad op het volgende (wat je al vaak genoeg ziet op de tv):fry_35 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 08:13:
[...]
Bijbehorende interview in Volkskrant, waarnaar NU.nl verwijst net gelezen. Op zich vind ik wat die AFM dame zegt: 'gamification van de financiële sector' wel kloppen. Door de laagdrempeligheid heeft beleggen (in crypto) natuurlijk ook wat spel elementen. En kan me voorstellen dat sommige mensen zich steeds moeten realiseren dat het uiteindelijk om echt fiat geld gaat. maar goed zal ik de disclaimer alvast inkoppen die de AFM dan maar bij crypto beleggen moet zetten? Zijn we daarvan af in het kader van zelfregulering. Komt-ie AFM!
"Beleggen in crypto is geen spelletje en u kunt serieus geld verliezen. Het is geen monopoly waarbij u het bord kan omsmijten en opnieuw kunt beginnen"
Zo, nu weer verder spelen...
https://www.afm.nl/nl-nl/...voorbereiden/vrijstelling
Is allang geregeld en dus niks nieuws. Er zal vast wat meer Wwft-regelgeving komen zodat je niet meer anoniem van crypto-naar-crypto kan handelen zonder op beide beurzen je paspoort/ID hebt achter gelaten, maar daar heb ik geen problemen mee. Zolang ze crypto nog maar een tijdje box 3-vermogen houden (max. 1.6% over winst) en geen resultaat uit overige werkzaamheden (box 1 - max 52% over winst) vind ik het prima.
Simplificaties van complexe financiële producten zoals BUX doet vind ik schadelijker. Niemand vertelt dat crypto makkelijk is, BUX doet daarentegen overkomen alsof je koersen met wat kennis kan lezen.

Ik las een stukje dat ze o.a. een partnership hadden met Renault, maar op de Renault website zelf haal ik dat er niet direct uit.mklkhanou schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:53:
https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1
Nog een leuk lees artikeltje van de ING over crypto valuta
https://www.nonplus.nl/wo.../180124-Crypto-TK-ING.pdf
Verwijderd
Als je er voor lange termijn in zit dan doe je toch juist onderzoekdennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Hmmm ja waarom deze munten, ripple heb ik me wel redelijk in verdiept en wordt ook voorspeld dat het een goede munt is om in te investeren dit jaar, ook al is het eigenlijk geen munt. De andere BTS en XVG heb ik eigenlijk gekocht omdat ik die redelijk vaak omhoog zie gaan maar hier niet echt onderzoek voor gedaan. Zit er wel voor de langere termijn in.

Met daytraden snap ik dat je enkel naar de koers kijkt, maar voor long term moet je toch meer achter de techniek staan en op basis daarvan verwachten dat die groot word?
Verwijderd
ik zag laatst dat ik nog een aardig wat iconomi in mijn portfolio had zitten van een tijdje terug.
Wat raden jullie mij aan meteen verkopen en mijn verlies pakken, of toch nog wat weekjes/maanden wachten?
Wat raden jullie mij aan meteen verkopen en mijn verlies pakken, of toch nog wat weekjes/maanden wachten?
*laat maar*
[ Voor 96% gewijzigd door bertje op 24-01-2018 11:24 ]
Temper je verwachtingen, het gaat om een Noors bedrijf waarmee ze partneren. Blijkbaar wordt er echt extreme zaken verwacht (zoals PBoC) waar geen sprake van is!Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:46:
Big news coming From @DNVGL_Assurance and @vechainofficial: Join our Facebook Live session on Jan 24 at 14:00 GMT
"DNV GL will announce our partnership at London in late January, and we are excited to start the journey with DNV GL."
Ooh, eerste wat ik hierover hoor, dit is echt wel huge.***NVM*** Blind voor de gigantische tickerCFC-Mathijs schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:53:
Over een uurtje of 5 wordt er door Weiss Ratings een rapport opgeleverd met ratings van veel grote crypto's. Dat kan ook nog behoorlijk wat invloed gaan hebben verwacht ik..
Er is wel geld te verdienen door in de coins te stappen die (onverwacht) hoog scoren. Of uit te stappen uit de coins die lager krijgen dan verwacht...
[ Voor 4% gewijzigd door Jebus4life op 24-01-2018 10:06 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
coinmarketcal.com.. daar staan de aankondigingen die gedaan worden..
Ja dan doe ik meer een combinatie van beide denk ik, Ripple voor de langere termijn en de rest daytradenVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:03:
[...]
Als je er voor lange termijn in zit dan doe je toch juist onderzoek![]()
Met daytraden snap ik dat je enkel naar de koers kijkt, maar voor long term moet je toch meer achter de techniek staan en op basis daarvan verwachten dat die groot word?
Als ik de link open zie ik een klok die aflooptJebus4life schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:05:
[...]
Temper je verwachtingen, het gaat om een Noors bedrijf waarmee ze partneren. Blijkbaar wordt er echt extreme zaken verwacht (zoals PBoC) waar geen sprake van is!
Big news coming From @DNVGL_Assurance and @vechainofficial: Join our Facebook Live session on Jan 24 at 14:00 GMT
"DNV GL will announce our partnership at London in late January, and we are excited to start the journey with DNV GL."
[...]
Ooh, eerste wat ik hierover hoor, dit is echt wel huge.***NVM*** Blind voor de gigantische ticker![]()
Er is wel geld te verdienen door in de coins te stappen die (onverwacht) hoog scoren. Of uit te stappen uit de coins die lager krijgen dan verwacht...
✌
Ja heb m'n reactie al aangepast; had de gigantische ticket gemist

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Duidelijke moneygrab deze ICO.hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:19:
Ook maar een bericht van mijn kant 
Ik heb een hoop ingelezen in de afgelopen twee weken. Vorige week heb ik ook wat geld in de cryptocoins gestopt.
Ben het avontuur begonnen door eerst geld te storten in coinbase. Vanuit heb ik Bitcoin en Ethereum gekocht. De bitcoin heb ik naar Binance gestuurd en de Ethereum naar Bleutrade. En vanuit daar gaan lezen welke altcoins eventueel interessant waren om te ruilen. Heb ook een aparte wallet geactiveerd op blockchain.info, maar daar nog niks mee gedaan. Ook vanwege de relatief hoge fees die worden gerekend en het bedrag nog niet zo hoog is, dat ik er erg rouwig om ben als het weg zou zijn. (wel vervelend natuurlijk).
Vandaag heb ik ook maar even alles in CoinTrackr toegevoegd, om dit wat meer te kunnen monitoren. Mijn strategie is HODL. Ik moet mijzelf wel regelmatig even van de FOMO afhouden. Maar dat lukt aardig goed tot nu toe. Wel verslavend om mee bezig te zijn en leuk om alles in de gaten te houden.
Bedankt allemaal voor de duidelijke informatie welke hier in het forum te vinden is.
Hierbij mij portfolio:
https://cointrackr.com/s/3K4theQcQzqiZ
Ik heb een hoop ingelezen in de afgelopen twee weken. Vorige week heb ik ook wat geld in de cryptocoins gestopt.
Ben het avontuur begonnen door eerst geld te storten in coinbase. Vanuit heb ik Bitcoin en Ethereum gekocht. De bitcoin heb ik naar Binance gestuurd en de Ethereum naar Bleutrade. En vanuit daar gaan lezen welke altcoins eventueel interessant waren om te ruilen. Heb ook een aparte wallet geactiveerd op blockchain.info, maar daar nog niks mee gedaan. Ook vanwege de relatief hoge fees die worden gerekend en het bedrag nog niet zo hoog is, dat ik er erg rouwig om ben als het weg zou zijn. (wel vervelend natuurlijk).
Vandaag heb ik ook maar even alles in CoinTrackr toegevoegd, om dit wat meer te kunnen monitoren. Mijn strategie is HODL. Ik moet mijzelf wel regelmatig even van de FOMO afhouden. Maar dat lukt aardig goed tot nu toe. Wel verslavend om mee bezig te zijn en leuk om alles in de gaten te houden.
Bedankt allemaal voor de duidelijke informatie welke hier in het forum te vinden is.
Hierbij mij portfolio:
https://cointrackr.com/s/3K4theQcQzqiZ
Producten als BUX en hun communicatie vind ik echt bizar! Ik kom zelf uit de reclame, maar daar zou ik echt principiële bezwaren voor hebben om er op die manier reclame voor te maken.Rookert25 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:00:
[...]
Ik denk dat het neer komt inderdaad op het volgende (wat je al vaak genoeg ziet op de tv):
https://www.afm.nl/nl-nl/...voorbereiden/vrijstelling
Is allang geregeld en dus niks nieuws. Er zal vast wat meer Wwft-regelgeving komen zodat je niet meer anoniem van crypto-naar-crypto kan handelen zonder op beide beurzen je paspoort/ID hebt achter gelaten, maar daar heb ik geen problemen mee. Zolang ze crypto nog maar een tijdje box 3-vermogen houden (max. 1.6% over winst) en geen resultaat uit overige werkzaamheden (box 1 - max 52% over winst) vind ik het prima.
Simplificaties van complexe financiële producten zoals BUX doet vind ik schadelijker. Niemand vertelt dat crypto makkelijk is, BUX doet daarentegen overkomen alsof je koersen met wat kennis kan lezen.
Ik heb zelf ook aardig wat Ripple (30% PF), maar ik heb toch ergens het gevoel dat dit een grote tegenvaller gaat zijn en dat deze gaat dalen of gelijk blijft gedurende het jaar, maar dat is puur gebaseerd op onderbuik gevoel. Daarom denk ik er ook aan op XRP in te ruilen voor VEN omdat ik daar (zowel short al long term) meer in zie.
Ik zou je juist eens gaan verdiepen in de whitepaper, website etc van BTS en XVG. Persoonlijk ken ik BTS niet goed dus kan daar weinig over zeggen. Xvg heb ik zelf ook maar is wel een risico munt. Kan zomaar niks worden of vallen aangezien er nog weinig klaar is gespeeld.dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:58:
[...]
Hmmm ja waarom deze munten, ripple heb ik me wel redelijk in verdiept en wordt ook voorspeld dat het een goede munt is om in te investeren dit jaar, ook al is het eigenlijk geen munt. De andere BTS en XVG heb ik eigenlijk gekocht omdat ik die redelijk vaak omhoog zie gaan maar hier niet echt onderzoek voor gedaan. Zit er wel voor de langere termijn in.
Maar vooral: lees jezelf in en investeer in munten waarin jij gelooft
XVG heeft z'n hard fork nu gehad. En zoals gewoonlijk, even een klein plekje en daarna weer terug naar waar we waren 
Volume voor XVG is ook wel echt laag geworden. Begin er aan te denken om toch deel te verkopen en in een andere club te zetten..maar ja.. welke
Volume voor XVG is ook wel echt laag geworden. Begin er aan te denken om toch deel te verkopen en in een andere club te zetten..maar ja.. welke
[ Voor 38% gewijzigd door flessuh op 24-01-2018 10:25 ]
Heb je misschien een site waar de verschillende technieken een beetje uitgelegd worden of moet je dat echt per munt gaan opzoeken?aaaido schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:20:
[...]
Ik zou je juist eens gaan verdiepen in de whitepaper, website etc van BTS en XVG. Persoonlijk ken ik BTS niet goed dus kan daar weinig over zeggen. Xvg heb ik zelf ook maar is wel een risico munt. Kan zomaar niks worden of vallen aangezien er nog weinig klaar is gespeeld.
Maar vooral: lees jezelf in en investeer in munten waarin jij gelooft
In het artikel van Renault wordt BitSe aangehaald. Dit is VeChainSlux schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:01:
[...]
Ik las een stukje dat ze o.a. een partnership hadden met Renault, maar op de Renault website zelf haal ik dat er niet direct uit.
https://media.group.renau...-de-carnet-dentretien-nu1
https://bitcoinmagazine.c...s-up-with-pwc-1480445198/
Tot nu toe nog geen enorme schommelingen vandaag, geeft ook wel wat rust, al zie ik natuurlijk liever alles op +300.000% staan
Tja, dat heb ik ook. Mijn aandeel in mijn portfolio ripple is zo'n 35% en heb hetzelfde onderbuikgevoel.miicker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:18:
Ik heb zelf ook aardig wat Ripple (30% PF), maar ik heb toch ergens het gevoel dat dit een grote tegenvaller gaat zijn en dat deze gaat dalen of gelijk blijft gedurende het jaar, maar dat is puur gebaseerd op onderbuik gevoel. Daarom denk ik er ook aan op XRP in te ruilen voor VEN omdat ik daar (zowel short al long term) meer in zie.
Maar goed met de dalende en daarna kabbelende koersen van xrp is dat natuurlijk verklaarbaar waar dat gevoel vandaan komt. Aan de andere kant, heb het grootste deel Ripple een maand geleden gekocht voor 0.21 dus wat zeur ik nou.. Maar ook een deel voor 2,20 euro, dat doet pijn
dat is een best hoog percentage. denk dat de meeste hier dan multimiljonair zouden zijnmiicker schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:27:
Tot nu toe nog geen enorme schommelingen vandaag, geeft ook wel wat rust, al zie ik natuurlijk liever alles op +300.000% staan

Dat gevoel heb ik al een tijd over XRP en XVG... heb met fiat mijn VEN positie gister nog wat versterkt, maar wilde eigenlijk ook al overstappen.. FOMO houdt mij nog steeds tegen en het pakken van mijn verlies op XVG ook. XRP nog steeds 400% maar dat was paar weken geleden 900%fry_35 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Tja, dat heb ik ook. Mijn aandeel in mijn portfolio ripple is zo'n 35% en heb hetzelfde onderbuikgevoel.
Maar goed met de dalende en daarna kabbelende koersen van xrp is dat natuurlijk verklaarbaar waar dat gevoel vandaan komt. Aan de andere kant, heb het grootste deel Ripple een maand geleden gekocht voor 0.21 dus wat zeur ik nou.. Maar ook een deel voor 2,20 euro, dat doet pijn
Voor wat betreft de Gems ico zie je in de telegram groep dat mensen echt boos zijn over de manier van werken, en terecht.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Leuk al die CoinTrackr's, maar in hoeverre kloppen die cijfers?
Als ik namelijk daar mijn huidige portfolio invoer, dan kom ik uit op een +19.91% over de laatste 7 dagen. Als ik kijk naar mijn Delta app, dan heb ik over de laatste 7 dagen +17.05%.
Volgens CoinTrackr heb ik over de afgelopen 7 dagen 7.46% winst op mijn ETH. Terwijl Delta aangeeft dat die over de afgelopen week -4.04% is gegaan.
Als ik namelijk daar mijn huidige portfolio invoer, dan kom ik uit op een +19.91% over de laatste 7 dagen. Als ik kijk naar mijn Delta app, dan heb ik over de laatste 7 dagen +17.05%.
Volgens CoinTrackr heb ik over de afgelopen 7 dagen 7.46% winst op mijn ETH. Terwijl Delta aangeeft dat die over de afgelopen week -4.04% is gegaan.
Heeft dat ook niet alles te maken met het bedrag waar je het voor gekocht hebt? Bij Delta moet je dat volgens mij invullen en bij CoinTrackr niet. Dat geeft natuurlijk een wat scheve verhouding.Noedels schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:36:
Leuk al die CoinTrackr's, maar in hoeverre kloppen die cijfers?
Ik gebruik CoinTrackr nu om het te vergelijken met mijn initiële investering.
Ah dat kan heel goed de reden zijn ja!Mister I schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:38:
[...]
Heeft dat ook niet alles te maken met het bedrag waar je het voor gekocht hebt? Bij Delta moet je dat volgens mij invullen en bij CoinTrackr niet. Dat geeft natuurlijk een wat scheve verhouding.
Ik gebruik CoinTrackr nu om het te vergelijken met mijn initiële investering.
Inderdaad Delta houdt rekening met je aankoopprijs en is dus accuraat.
CoinTrackr was gewoon om eens wat inzicht te krijgen op de anderen hun portfolio
CoinTrackr was gewoon om eens wat inzicht te krijgen op de anderen hun portfolio
Ik denk dat we wellicht (=disclaimer ;-)! naar een markt gaan die misschien (disclaimer 2!) wat rustiger wordt en waarbij niet elke tweet, whitepaper of nieuwsberichtje van een coin de koers laat ex- of imploderen.hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:34:
[...]
Dat gevoel heb ik al een tijd over XRP en XVG... heb met fiat mijn VEN positie gister nog wat versterkt, maar wilde eigenlijk ook al overstappen.. FOMO houdt mij nog steeds tegen en het pakken van mijn verlies op XVG ook. XRP nog steeds 400% maar dat was paar weken geleden 900%
Voor wat betreft de Gems ico zie je in de telegram groep dat mensen echt boos zijn over de manier van werken, en terecht.
Op zich vind ik dat ook wel normaler, het was de afgelopen tijd ook wel bizar dat er altijd wel iets heftigs gebeurde (positief of negatief) met de koers als er maar iets werd geroepen of getweet door een CEO. Maar ja, of deze normalisering goed is voor je portfolio....
Wat denken jullie over IOST? nieuwe coin, staat nu ook op Binance
[ Voor 25% gewijzigd door Neco75 op 24-01-2018 10:43 ]
Is Delta een algemene app waar je de munten in kan zetten voor hoeveel je ze koopt enzo? Of is dit alleen van een bepaalde exchange want ik zit op binance. Alleen bij binance kun je nergens zien op welke koers je het gekocht hebt, dat is best irritantEmphast schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:39:
Inderdaad Delta houdt rekening met je aankoopprijs en is dus accuraat.
Bij binance kun je dat wel zien hoor.dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:46:
[...]
Is Delta een algemene app waar je de munten in kan zetten voor hoeveel je ze koopt enzo? Of is dit alleen van een bepaalde exchange want ik zit op binance. Alleen bij binance kun je nergens zien op welke koers je het gekocht hebt, dat is best irritant
Ga naar orders en dan trade history.
Edit:
Zelf gebruik ik Blockfolio om mijn aankopen in de gaten te houden. Dat werkt we plezierig. Kun je ook alerts instellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Mister I op 24-01-2018 10:48 ]
Hier ook mijn PF, net even wat anders maar gaat op zich best redelijk
https://cointrackr.com/s/G1PwTVCSemx7v
https://cointrackr.com/s/G1PwTVCSemx7v
Ah ik zie het idd, maarja daar zie je alleen de prijs in bitcoin, niet in dollar.Mister I schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:46:
[...]
Bij binance kun je dat wel zien hoor.
Ga naar orders en dan trade history.
Edit:
Zelf gebruik ik Blockfolio om mijn aankopen in de gaten te houden. Dat werkt we plezierig. Kun je ook alerts instellen.
omdat binance coin to coin trading is. Binance heeft geen boodschap aan dollars of euro's ;-)dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:52:
[...]
Ah ik zie het idd, maarja daar zie je alleen de prijs in bitcoin, niet in dollar.
In Delta voer je dan ook de prijs in BTC indennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:52:
[...]
Ah ik zie het idd, maarja daar zie je alleen de prijs in bitcoin, niet in dollar.
Maar is Delta wel zo'n app dan waar je dat in kan vullen en bij kan houden?fry_35 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:54:
[...]
omdat binance coin to coin trading is. Binance heeft geen boodschap aan dollars of euro's ;-)
https://cointrackr.com/s/Y0Z1TiyPnz54G
That's it. Alle andere coins eruit gemikt waar ik mee heen en weer aan het schuiven was. Deze 3 zijn over en blijf ik tot minimaal eind van het jaar houden. Dan eens evalueren welke langer blijven, ws alle 3.
Enige wijziging die er nog gaat komen is bijkopen bij echt een serieuze dip.
That's it. Alle andere coins eruit gemikt waar ik mee heen en weer aan het schuiven was. Deze 3 zijn over en blijf ik tot minimaal eind van het jaar houden. Dan eens evalueren welke langer blijven, ws alle 3.
Enige wijziging die er nog gaat komen is bijkopen bij echt een serieuze dip.
[ Voor 13% gewijzigd door Flagg op 24-01-2018 10:58 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
In de Delta app, kan je jou aankoop/verkoop orders bijhouden en krijg je ook een waarde in euro'sdennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:55:
[...]
Maar is Delta wel zo'n app dan waar je dat in kan vullen en bij kan houden?
Dat is eigenlijk de hele werkwijze van cointrading: dollars of euro's worden pas weer interessant als je in fiat wil omzetten (wat winst wil pakken of compleet wil uitstappen). Toegegeven, het is soms lastig omdat je als referentie soms wel ff wil weten wat je portfolio in euro's waard is ipv in btc met 6 getallen achter de komma ;-)dennis112 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:55:
[...]
Maar is Delta wel zo'n app dan waar je dat in kan vullen en bij kan houden?
GoedVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:06:
Wat is jullie mening over Stellar (XLM)?
All-in en HODLVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:06:
Huuts sell wall op 5000Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:06:

Ik heb al lang spijt dat ik mijn PF niet met 50/50 VEN/WTC heb, en dan in het nadeel van VEN.
Mijn WTC dat nu maar 15% is, heeft me nog niet teleurgesteld.
Maar wanneer VEN hoog gaat, kan ik niet verkopen want de WTC staat dan ook hoog
En als VEN laag staat, blijft WTC hoog.. Doeme toch!
Mijn WTC dat nu maar 15% is, heeft me nog niet teleurgesteld.
Maar wanneer VEN hoog gaat, kan ik niet verkopen want de WTC staat dan ook hoog
En als VEN laag staat, blijft WTC hoog.. Doeme toch!
Never ever financial advice...
-97% ... KOPEN dus die handel. All-time-low!Neco75 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:42:
Wat denken jullie over IOST? nieuwe coin, staat nu ook op Binance

Gaat nergens over daar, 36 BTC

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Bitcoin gaat nog verder crashen, ik zou adviseren om de dip te kopen op vrijdag! https://i.imgur.com/RWP3QXU.jpg
- Dergelijke "adviezen" zijn niet gewenst
Je verwachting mag je uiteraard delen. -
- Dergelijke "adviezen" zijn niet gewenst
[ Voor 31% gewijzigd door .oisyn op 24-01-2018 11:18 ]
XRP komt terug dat zie je nu al gebeuren.hmr schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:34:
[...]
Dat gevoel heb ik al een tijd over XRP en XVG... heb met fiat mijn VEN positie gister nog wat versterkt, maar wilde eigenlijk ook al overstappen.. FOMO houdt mij nog steeds tegen en het pakken van mijn verlies op XVG ook. XRP nog steeds 400% maar dat was paar weken geleden 900%
Met een market van 10% is XRP echt geen kleintje, de helft van ETH en bijna de helft van alle kleintjes bij elkaar. XVG staat bij mij ook gewoon op HODL.
Vandaag lijkt een rustige dag te worden waarbij iedereen de kat uit de boom kijkt.
Verwijderd
Grmbl, ik had nog geen bnb op Binance, dus lekker transactiekosten betalen met VEN, probleem is dat VEN alleen in hele Ven's kan verkopen. Heb nu dus 0,95 VEN waar ik niet bij kan.
Geen groot bedrag natuurlijk, maar doet toch een beetje pijn vanbinnen..
Had gister middag al mijn XLM omgezet naar Ven met de bedoeling om later vandaag meer XLM terug te kopen. Guess what.....met de huidige stand van zaken dik verloren hahaha. Ik kan er wel om lachen. In het begin heb ik steeds zoveel winst gemaakt met daytraden, maar nu is elke beslissing verkeerd. De munten die ik na zorgvuldige bestudering kies zijn wel altijd goed, alleen kies ik steeds de verkeerde momenten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tip, koop er 1 bij, dan reduceer je het al tot 0,05Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:17:
Grmbl, ik had nog geen bnb op Binance, dus lekker transactiekosten betalen met VEN, probleem is dat VEN alleen in hele Ven's kan verkopen. Heb nu dus 0,95 VEN waar ik niet bij kan.
EDIT: Dit moest natuurlijk zijn 0,1, met een market order. Hoop niet dat je al gekocht had. BNB/VEN
[ Voor 9% gewijzigd door uuldriks op 24-01-2018 11:28 ]
rustig ?HoppyF schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:16:
[...]
XRP komt terug dat zie je nu al gebeuren.
Met een market van 10% is XRP echt geen kleintje, de helft van ETH en bijna de helft van alle kleintjes bij elkaar. XVG staat bij mij ook gewoon op HODL.
Vandaag lijkt een rustige dag te worden waarbij iedereen de kat uit de boom kijkt.
ik heb al dik 10% erbij in btc binnen 2 uurtjes
Verwijderd
Ah ja natuurlijk, stom dat ik dat zelf niet bedachtuuldriks schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:18:
[...]
Tip, koop er 1 bij, dan reduceer je het al tot 0,05
Dank!
Je kunt ook je 'dust' gewoon omzetten in BNB, dan sla je twee vliegen in één klapuuldriks schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:18:
[...]
Tip, koop er 1 bij, dan reduceer je het al tot 0,05
Die hele Futures handel is zo voorspelbaar.stefan1988 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:14:
Bitcoin gaat nog verder crashen, ik zou adviseren om de dip te kopen op vrijdag! https://i.imgur.com/RWP3QXU.jpg
Daarbij komt dat het aandeel gering is het gaat om miljoenen $ maar dat valt in het niet tegen het totaal van BTC. Kortom, het is een druppel op een gloeiende plaat.
Bovendien lopen er over een tijd weer Futures af. Zo kun je wel aan de gang blijven.
Been there, done thatTjibmeister schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:20:
[...]
Je kunt ook je 'dust' gewoon omzetten in BNB, dan sla je twee vliegen in één klap
Nou ja, relatief rustig.GeoHound schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:18:
[...]
rustig ?
ik heb al dik 10% erbij in btc binnen 2 uurtjesvan mij mag het zo rustig door gaan
Als de paniekhazen nu eens wegblijven gaat het wel goed.
Laatst uren positief maar dat hebben we vaker gezien de laatste dagen, het is hollen of stilstaan.
Niet erg als er per saldo maar een positieve lijn in zit.
Zo, ik heb mijn inleg en klein beetje winst eruit gehaald. Geeft veel rust. Nu speel ik verder met ongeveer € 1000 aan winst, die wil ik gewoon langere tijd aanhouden en dan zien we het wel.
Verwijderd
Sellen voor BNB op market price, dan kun je verkopen zolang de opbrengst maar minimaal 0,01 BNB is (tot restjes van ongeveer 15 cent dus!)
Ik zit inmiddels bijna op quitemrmatiz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:26:
Zo, ik heb mijn inleg en klein beetje winst eruit gehaald. Geeft veel rust. Nu speel ik verder met ongeveer € 1000 aan winst, die wil ik gewoon langere tijd aanhouden en dan zien we het wel.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Maar je kan niet alle coins verkopen tegen BNB toch?Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:27:
[...]
Sellen voor BNB op market price, dan kun je verkopen zolang de opbrengst maar minimaal 0,01 BNB is (tot restjes van ongeveer 15 cent dus!)
Verwijderd
Veel coins wel, in ieder geval de coins waar ik restjes van heb gehad. Welke precies wel en niet kunnen zou ik niet weten.oldgrumpy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:29:
[...]
Maar je kan niet alle coins verkopen tegen BNB toch?
TRX blijkbaar niet, ETH ook nietVerwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:32:
[...]
Veel coins wel, in ieder geval de coins waar ik restjes van heb gehad. Welke precies wel en niet kunnen zou ik niet weten.
Klopt. Alles waar ik restjes van heb staan dus nietoldgrumpy schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:29:
[...]
Maar je kan niet alle coins verkopen tegen BNB toch?
HODLR portfolio 
https://cointrackr.com/s/wOGbuvvknBa5F
Ik zou nog wat kunnen uitbreiden binnen VEN of ETH en er zijn nog enkele coins die ik toe zou willen voegen. Echter zitten de meeste daarvan op ATH en ik weet niet goed hoe die zich gaan houden zodra BTC weer in lift zit. Verder wacht ik nog even op het Weiss report, kun je misschien ook wel wat winst oppakken als de meute instapt nu de BTC dip die hoogst waarschijnlijk nog volgt.
Wishlist:
Long term hold: WTC/OMG/ICON
Day trade: tnt/cnd/pivx/xlm
@Rookert25 ik hoop op een dipje na afloop want ik heb wat verkocht (altijd eerst koffie, dan pas handel)
https://cointrackr.com/s/wOGbuvvknBa5F
Ik zou nog wat kunnen uitbreiden binnen VEN of ETH en er zijn nog enkele coins die ik toe zou willen voegen. Echter zitten de meeste daarvan op ATH en ik weet niet goed hoe die zich gaan houden zodra BTC weer in lift zit. Verder wacht ik nog even op het Weiss report, kun je misschien ook wel wat winst oppakken als de meute instapt nu de BTC dip die hoogst waarschijnlijk nog volgt.
Wishlist:
Long term hold: WTC/OMG/ICON
Day trade: tnt/cnd/pivx/xlm
@Rookert25 ik hoop op een dipje na afloop want ik heb wat verkocht (altijd eerst koffie, dan pas handel)
[ Voor 10% gewijzigd door sh4d0wman op 24-01-2018 11:41 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
https://twitter.com/DNVGL/status/956109068896276480
Heel benieuwd. Het zal wel niet voldoende zijn voor de markt, maar op lange termijn ziet dit er heel solide uit. 15:00 uur vanmiddag horen we meer via https://www.facebook.com/dnvgl/posts/10156172454473395 .
Heel benieuwd. Het zal wel niet voldoende zijn voor de markt, maar op lange termijn ziet dit er heel solide uit. 15:00 uur vanmiddag horen we meer via https://www.facebook.com/dnvgl/posts/10156172454473395 .
[ Voor 22% gewijzigd door Rookert25 op 24-01-2018 11:39 ]
Ach op hitbtc heb ik 900 trx als 'dust' staan waar ik (volgens mij) helemaal niks mee kan...

Dat is op dit moment ruim €50...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Netjes.mrmatiz schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:26:
Deposit staat eindelijk op succes maar balance is nog niet geupdate. Nóg langer wachten. Kraken laat ik verder maar voor wat het is.
Verwijderd
Met een market order kom je er wel vanaf.Crypts schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:39:
[...]
Ach op hitbtc heb ik 900 trx als 'dust' staan waar ik (volgens mij) helemaal niks mee kan...![]()
Dat is op dit moment ruim €50...
Daytona's waren 2017. 2018 worden Lambo'sAri Gold schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 09:59:
[...]
Ah dus je bent al voorbij de reserve Daytona's.

ECC gaat wel lekker hoor... 32sat inmiddels.. +87%
[ Voor 10% gewijzigd door Lasteraar op 24-01-2018 11:44 ]
Dat zal maar met dergelijke bedragen heb ik liever wat meer controle, gaat nergens over dat je minimaal 1000 trx of een veelvoud daarvan als limit order moet plaatsen.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 11:42:
[...]
Met een market order kom je er wel vanaf.

Overigens heeft het voor mij weinig zin om nu te verkopen, kan het beter als 'gokje' laten staan op het moment
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)