Jij had het gisterochtend gedaan toch? Dan zal de mijne later in de avond wel komen of in de nacht..RideWithUz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:30:
[...]
Gelukkig wel, vanmiddag rond uur of 1
28 uur onderweg geweest... tijd dat crypto's fiat gaan vervangen
https://www.cointrackr.com/s/CXlzKY1aSDNIQneonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
Kunnen jullie je portfolio's delen via www.cointrackr.com? Ben wel benieuwd hoe jullie de portfolio's hebben ingericht. (als je een portfolio deelt, worden enkel de percentages aan munten getoond en niet de waarde/hoeveelheid munten)
De resultaten van veel zoekwerk, opvolgen van goede adviezen en leren van fouten. Best tevreden mee... Tijdens de dips de verliezen redelijk binnen de perken gebleven. En nu er weer een stijging is mooi wat omhoog. Vandaag op dit moment +6,3%! (al verwacht ik wel dat het nog weer gaat zakken - maar voor nu is het even mooi!)
[ Voor 29% gewijzigd door kazz1980 op 23-01-2018 19:45 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
hmm net te laat voor de stijging niet ingestapt. ik wacht even op een dip en dan stap ik weer in VEN.
Allemaal wel leuk die groene kleurtjes, maar ik heb ondertussen nog een order voor $100,- op Neo liggen, zolang die nog niet uitgevoerd is, gaan we dus echt niet omhoog hè
Creditcard, instant overgemaakt..RideWithUz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:30:
[...]
Gelukkig wel, vanmiddag rond uur of 1
28 uur onderweg geweest... tijd dat crypto's fiat gaan vervangen
of ideal via btcdirect en dan oversturen.
Verwijderd
Whale.powercoaster schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:38:
Allemaal wel leuk die groene kleurtjes, maar ik heb ondertussen nog een order voor $100,- op Neo liggen, zolang die nog niet uitgevoerd is, gaan we dus echt niet omhoog hè
Verwijderd
Of litebit.eu koop meteen doge, lage fee en direct om te ruilen op elke exchange. Gotta love dogeRezje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:39:
[...]
Creditcard, instant overgemaakt..
of ideal via btcdirect en dan oversturen.
https://www.cointrackr.com/s/65IMjMSBA0jkNneonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
Kunnen jullie je portfolio's delen via www.cointrackr.com? Ben wel benieuwd hoe jullie de portfolio's hebben ingericht. (als je een portfolio deelt, worden enkel de percentages aan munten getoond en niet de waarde/hoeveelheid munten)
https://www.cointrackr.com/s/LJmlpEM9RGG2gneonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
https://www.cointrackr.com/s/Xe4YrBDjL9BlNneonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
Facebook live session van VeChain is morgen 15:00 CET trouwens (14:00 GMT).
Ik verwacht toch een dipje nadien dus ga (een deel) verkopen rond de middag. Dan zie ik morgenavond of donderdag wel weer wat ik met dat budget ga doen. Terug inkopen, bijsteken in ICX in afwachting van de summit binnen een dikke week of moven naar Ardor (maar vrees dat die al boven de 1.20$ gaat staan tegen donderdag als er geen dipje meer is...)
Ik verwacht toch een dipje nadien dus ga (een deel) verkopen rond de middag. Dan zie ik morgenavond of donderdag wel weer wat ik met dat budget ga doen. Terug inkopen, bijsteken in ICX in afwachting van de summit binnen een dikke week of moven naar Ardor (maar vrees dat die al boven de 1.20$ gaat staan tegen donderdag als er geen dipje meer is...)
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik verwacht geen dipje, lekker vasthouden.Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:44:
Ik verwacht toch een dipje nadien dus ga (een deel) verkopen rond de middag.

https://www.cointrackr.com/s/dbm2Sl52ckYJlneonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Waarom verwacht je een dipje?Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:44:
De dip van gisteren/vandaag was wederom veroorzaakt door de BTC.
https://www.cointrackr.com/s/ZPSW7GhG3crPO
Ik lees veel gespeculeer over PBoC en VeChain, terwijl de sessie van morgen over een ander, reeds bekend/geleaked, partnership gaat naar ik begrijp (DNV GL). Vrees wat FUD hierna
Buy the rumour, ...HoppyF schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:49:
[...]
Waarom verwacht je een dipje?
De dip van gisteren/vandaag was wederom veroorzaakt door de BTC.
Ik lees veel gespeculeer over PBoC en VeChain, terwijl de sessie van morgen over een ander, reeds bekend/geleaked, partnership gaat naar ik begrijp (DNV GL). Vrees wat FUD hierna
[ Voor 83% gewijzigd door Jebus4life op 23-01-2018 19:51 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Dan heb ik je moneys nu denk ik. Portofolio afgelopen week zien stijgen, btc volume wel te verstaan.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:
TRX 40% - VEN 15% - ICX 20% - APPC 25% Ik zie het allemaal zwart tegemoet... Heb spijt dat ik ben overgehaald om hier aan mee te doen... Had naar mijn vriendin moeten luisteren.
XRP is tov VEN vandaag meer gestegen.FaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:54:
[...]
Mogelijk komt binnen nu en een paar uur het Q4 market report uit waarin oa namen van nieuwe partners genoemd zouden kunnen worden. Zo ja dan krijgen we een stoot omhoog verwacht ik. Ik zit daarom dan ook momenteel in XRP ipv VEN.
Prima dus, er moet nog meer bij maar het herstelt begint.
De reden?
Misschien Korea waarbij nu wel regulering van de cryptomarkt aangekondigd is maar het in feite alleen maar neerkomt op het voorkomen van witwassen en het niet mogen gebruiken van een anonieme rekening.
Niks aan de hand dus want de meeste Koreanen zullen gewoon legaal bezig willen zijn en vinden dit vast niet erg.
hoe is je ervaring de andere kant op richting fiat bij litebit.eu?Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:41:
[...]
Of litebit.eu koop meteen doge, lage fee en direct om te ruilen op elke exchange. Gotta love doge
Verwijderd
Die ervaring is er nog niet. Heb nog niks uitgecasht, zit er maar voor enkele honderdjes in. Zijn daar veel problemen mee?thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:00:
[...]
hoe is je ervaring de andere kant op richting fiat bij litebit.eu?
Ik heb alleen ervaring met inkopen daar en dat is altijd keurig gegaan.
Na veel gelezen te hebben zal ik ook mijn portfolio ff delen, zoals je ziet redelijk van alles wat.
Vooral bedoeld voor de lange termijn.
https://www.cointrackr.com/s/vhWoYA7eh8w3S
geinige site
https://www.cointrackr.com/s/J3WYGfBxGjrg5
Zegt alleen niet zoveel als je daytrade he;)
https://www.cointrackr.com/s/J3WYGfBxGjrg5
Zegt alleen niet zoveel als je daytrade he;)
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Verwijderd
Ja laten we niet vergeten dat de futures nog moeten aflopen, zie BTC toch noch wel dalen voor vrijdag. Vraag is of ICX zich daar even niet te veel van aantrekt tot morgen in ieder geval. Blijft gokken.
[/quote]
Sorry, maar waarom elke keer die futures als excuus gebruiken? Want als we allemaal zouden weten dat die daardoor zou dalen. En daarna weer gaat stijgen,omdat ze afgelopen zijn, dan waren we allemaal rijk inmiddels. Daarnaast zullen er straks ALTIJD futures aflopen. Dus als de markt dan altijd zakt, zou investeren alleen nog nut hebben als futures op een bepaalde dag zijn afgelopen? Deze theorie vind ik echt onzin
[/quote]
Sorry, maar waarom elke keer die futures als excuus gebruiken? Want als we allemaal zouden weten dat die daardoor zou dalen. En daarna weer gaat stijgen,omdat ze afgelopen zijn, dan waren we allemaal rijk inmiddels. Daarnaast zullen er straks ALTIJD futures aflopen. Dus als de markt dan altijd zakt, zou investeren alleen nog nut hebben als futures op een bepaalde dag zijn afgelopen? Deze theorie vind ik echt onzin
edit. niet waar
[ Voor 104% gewijzigd door Mortel op 23-01-2018 20:10 ]
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Idd wel een handige site!
https://www.cointrackr.com/s/MrKPhrXkdhuJs
Wil binnenkort de ADA en BCH inruilen voor wat 'stabielere' coins, ETH of LTC.
https://www.cointrackr.com/s/MrKPhrXkdhuJs
Wil binnenkort de ADA en BCH inruilen voor wat 'stabielere' coins, ETH of LTC.
Verwijderd
Sorry, maar waarom elke keer die futures als excuus gebruiken als BTC daalt? Want als we allemaal zouden weten dat die daardoor zou dalen. En daarna weer gaat stijgen,omdat ze afgelopen zijn, dan waren we allemaal rijk inmiddels. Daarnaast zullen er straks ALTIJD futures aflopen. Dus als de markt dan altijd zakt, zou investeren alleen nog nut hebben als futures op een bepaalde dag zijn afgelopen? Deze theorie vind ik echt onzin
Bij wie?Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:07:
He jongens, als ik op bewerken klik kan ik gewoon jullie bedragen zien hoor. Tenminste daar lijkt het op.
ik zou er wel een beetje mee opletten
weet je zeker dat je niet in je eigen profiel inlogt?
zolang je Coinbase maar negeert... niet te vertrouwen in uitcashen (spreek uit eigen ervaring).Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:03:
[...]
Die ervaring is er nog niet. Heb nog niks uitgecasht, zit er maar voor enkele honderdjes in. Zijn daar veel problemen mee?
Vandaar zoek ik wat alternatieven.
Bij mij goed, meeste keren dezelfde dag nog op de bankrekening.thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:00:
[...]
hoe is je ervaring de andere kant op richting fiat bij litebit.eu?
als ik op die rose knop boven in drukte kwam er telkens een willekeurig bedrag te staan bij elke link. Ik ga er maar even van uit dat die random was, want de percentages klopten niet.DRuw schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:09:
[...]
Bij wie?
weet je zeker dat je niet in je eigen profiel inlogt?
Ik heb zelf daar geen account en had nog nooit ingevuld, dus mijn bedrag was het sws niet.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Verwijderd
Goed om te weten. Mocht ik ooit gigantische gains moeten cashen haha... Zucht...pirodr01 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:11:
[...]
Bij mij goed, meeste keren dezelfde dag nog op de bankrekening.
Eigenlijk nog niet over nagedacht, over het cashen naar € van je crypto cash, maar via welke weg doen de meeste dat hier?thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:09:
[...]
zolang je Coinbase maar negeert... niet te vertrouwen in uitcashen (spreek uit eigen ervaring).
thanks! zal daar eens een account openen. (Y)pirodr01 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:11:
[...]
Bij mij goed, meeste keren dezelfde dag nog op de bankrekening.
Als je een nieuwe account aanmaakt gooit hij er zomaar wat in wat je moet aanpassen.Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:12:
[...]
als ik op die rose knop boven in drukte kwam er telkens een willekeurig bedrag te staan bij elke link. Ik ga er maar even van uit dat die random was, want de percentages klopten niet.
Ik heb zelf daar geen account en had nog nooit ingevuld, dus mijn bedrag was het sws niet.
dacht dat hij automatisch iets oppakte maar klopte geen hol van zag ik ineens:)
Anyweg, het begint weer rinchting mijn sell orders te gaan zo te zien dus even kijken of ik nog een nieuwe potentie zie in een muntje vanavond:)
Volgens mij zie je dan gewoon een preview van een mogelijk portfolio..Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:12:
[...]
als ik op die rose knop boven in drukte kwam er telkens een willekeurig bedrag te staan bij elke link. Ik ga er maar even van uit dat die random was, want de percentages klopten niet.
Exotisch ;)!pkool837 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:04:
Na veel gelezen te hebben zal ik ook mijn portfolio ff delen, zoals je ziet redelijk van alles wat.
Al meerdere keren coinbase gebruikt voor transactie maar mijn rekening. Werkt gewoon goed.thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:09:
[...]
zolang je Coinbase maar negeert... niet te vertrouwen in uitcashen (spreek uit eigen ervaring).
Wat doen jullie voor vannacht? Alles laten staan of overzetten op usdt voor een goede nachtrust?
Werkt prima?thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:09:
[...]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
beetje afhankelijk van de komende paar uur... maar waarschijnlijk gewoon lekker laten staan. Het kost mij geen nachtrust...TvH86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:16:
Wat doen jullie voor vannacht? Alles laten staan of overzetten op usdt voor een goede nachtrust?
[ Voor 28% gewijzigd door kazz1980 op 23-01-2018 20:19 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
https://www.reddit.com/r/CoinBase/akaQ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:16:
[...]
Al meerdere keren coinbase gebruikt voor transactie maar mijn rekening. Werkt gewoon goed.
ben ook E500 verloren op een succesvol gelinked SEPA bank account.
Ben niet de enige en heb inmiddels een aanklacht uitstaan.
Als ik het nu verkoop speel ik quitte. Ik zit er vrij simpel in op dit moment, daalt de boel dan heb ik nog wat achter de hand om bij te kopen. Stijgt de boel dan laat ik het lekker staan.TvH86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:16:
Niets, slapen gaan en morgen weer eens kijken. Of misschien wel een paar dagen niet kijken.TvH86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:16:
Zet soms een stop limit. Maar het loont over het algemeen het beste als je gewoon niets doet en na een week weer eens kijkt
INB4 mensen die gaan verkopen en morgen posten dat ze spijt hebben.TvH86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:16:
De mijne is niet zo spannend:
https://www.cointrackr.com/s/8iqkSklWBP1nA
https://www.cointrackr.com/s/8iqkSklWBP1nA
Lekker laten staan. Laat die Aziaten nou ook maar eens de kar trekken.TvH86 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:16:
Ik ben deze week 0x blij geworden van de sell orders die ik heb laten staan gedurende de nacht. Vaak steeg de prijs ruim boven mijn sell order en s'ochtends op een ATH en kleine dip/stabilisatie waardoor ik niet hetzelfde aantal terug kon kopen.Ari Gold schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:21:
[...]
INB4 mensen die gaan verkopen en morgen posten dat ze spijt hebben.
Kortom, voor een goede nachtrust geen gekke dingen.
Mijn portfolio https://www.cointrackr.com/s/UgnJ4SCmYvUdI
Redelijk breed en vooral gericht op de LT. Twijfel over Trx en xvg. Wellicht gaan die eruit.
Redelijk breed en vooral gericht op de LT. Twijfel over Trx en xvg. Wellicht gaan die eruit.
laatste weken transporteren ze alleen het virtuele geld van ons naar het Verre Oosten...outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:24:
[...]
Lekker laten staan. Laat die Aziaten nou ook maar eens de kar trekken.

Twijfel eraan op m'n coins op kucoin te verkopen (Dragonchain, DeepBrain en Utrust) en daar WaBi op binance voor terug te kopen. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Wat is je reden om weg te gaan van KuCoin?outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:30:
Twijfel eraan op m'n coins op kucoin te verkopen (Dragonchain, DeepBrain en Utrust) en daar WaBi op binance voor terug te kopen. Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Verwijderd
Valt mij ook op. Als ze het al stabiel houden in Azië is het al heel wat tegenwoordig. Maar laatste weken cashen ze alleen maar..
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2018 20:38 ]
Omdat ik WaBi wil kopen en zij die niet verhandelen
Heeft iemand hier ervaring met Cryptopia? Er staat op die exchange een coin die ik graag wil kopen, die staat niet op Binance en wil graag weten of het een beetje betrouwbaar is
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
NEM toevallig?miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:39:
Heeft iemand hier ervaring met Cryptopia? Er staat op die exchange een coin die ik graag wil kopen, die staat niet op Binance en wil graag weten of het een beetje betrouwbaar is
Prima exchange.
Ik vertrouw de meeste van de review sites voor geen meter. Of het is nep, of het zijn alleen maar zeikerds, vandaar dat ik naar jullie mening en ervaringen vraag.
Gebruik het sinds kort. Het is geen binance en ze hebben geen fatsoenlijke app maar werkt prima verder. Geen klachten.outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:30:
Welke coin wil je daar?
en weer zakt die ven in elkaar............
Prepare for the next ATH
Prima exchange. Beetje logge site, maar ach. Heb er mijn eerste Encrypgen (DNA) gekocht.miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:39:
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
?? Heeft een top week achter de rug en volgt nu de rest. Wat had je gedacht ...dat die even non stop naar de $400 ging in nog voor het weekend?sourcecode schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:46:
heb je het ook op die site laten staan, of in een wallet gestopt?B-Bandit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:48:
[...]
Prima exchange. Beetje logge site, maar ach. Heb er mijn eerste Encrypgen (DNA) gekocht.
En maar blijven hopen op die breakthrough. Wie weet gebeurt het nog.sourcecode schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:46:
Hier weinig verandering, zie dat een deel is gezakt, ander deel gestegen dus ben er weinig mee opgeschoten van 't weekend.
Ben ook niet helemaal fit dus weinig puf om alles actief te volgen
Ben ook niet helemaal fit dus weinig puf om alles actief te volgen
de Aziaten worden nu wakkerDhr. Satoshi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:49:
[...]
En maar blijven hopen op die breakthrough. Wie weet gebeurt het nog.

Die verkopen en masse alle shitzooi voor goede prijzen (mede mogelijk gemaakt door de EU / VS).
Ook hier hebben ze ons goed tuk en dat al weken lang..

[ Voor 5% gewijzigd door thestiffmeister op 23-01-2018 20:51 ]
Op Facebook stond dat ie snel naar 100 euro zou gaan..Turbo-Puppy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:48:
[...]
?? Heeft een top week achter de rug en volgt nu de rest. Wat had je gedacht ...dat die even non stop naar de $400 ging in nog voor het weekend?

Ik verbaas me er toch over hoe negatief er gereageerd wordt op ieder dipje. Dat gaat nog wat worden als de markt langere tijd (meerdere weken/maanden) bearish is.
Ik denk dat dit hoofdzakelijk een ergernis is voor de daytraders. En terecht.Bmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:53:
Ik verbaas me er toch over hoe negatief er gereageerd wordt op ieder dipje. Dat gaat nog wat worden als de markt langere tijd (meerdere weken/maanden) bearish is.
Staat nog op de site. Withdrawen en depositen gaat vlot hoor. Weinig onbetrouwbaar aan. Ze hebben alleen geen echte 2FA. Ze gebruiken en pincode, die je zelf instelt...sja.miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:49:
[...]
heb je het ook op die site laten staan, of in een wallet gestopt?
Om hoeveel gaat het dan? Zie mensen zich vaak druk maken om iets op de exchange laten. Heb zelf meer dan 7k op diverse exchanges staan. De rest in ledger...
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Welke coins in de top 50 zien jullie als 100% shitcoins?
Dit soort schommelingen zijn juist prima voor een daytrader.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:54:
[...]
Ik denk dat dit hoofdzakelijk een ergernis is voor de daytraders. En terecht.
Niet om veel geld, maar wat voor de een weinig is kan voor de ander toch nog best veel zijnB-Bandit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:54:
[...]
Staat nog op de site. Withdrawen en depositen gaat vlot hoor. Weinig onbetrouwbaar aan. Ze hebben alleen geen echte 2FA. Ze gebruiken en pincode, die je zelf instelt...sja.
Om hoeveel gaat het dan? Zie mensen zich vaak druk maken om iets op de exchange laten. Heb zelf meer dan 7k op diverse exchanges staan. De rest in ledger...
Ik heb vrijwel alles op Binance staan, maar je moet er niet aan denken dat er zoiets gebeurt als met Mt Gox. Vandaar dat ik er een beetje huiverig voor ben.
Juist niet eigenlijk. Hoe grilliger de grafiek, hoe meer potentie voor daytraders.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:54:
[...]
Ik denk dat dit hoofdzakelijk een ergernis is voor de daytraders. En terecht.
Ik koop iets en zet dan de verkoop op 5% hoger dan inkoop.
Kan ik lopen huilen als hij 10% stijgt of ik ben blij met 5% die ik "zeker" heb gesteld...
Daarom snap ik een reactie van een paar post geleden ook niet dat er iemand niet tevreden was met zijn verkoop orders snachts omdat de piek sochtends was.... dan ben je dus gewoon hebberig imho.
Schommelingen prima. Maar een onverwachte daling van 20% is alleen leuk als je toevallig op het punt staat om in te kopen.
Naast die advertentie van borstvergroting door handoplegging... hetgeen ik overigens waarschijnlijker acht dan een munt die van $7 --> $100+ stijgt in een week.Matadores schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:52:
[...]
Op Facebook stond dat ie snel naar 100 euro zou gaan..
Verwijderd
Als het alleen maar leuk was waren we allemaal miljonair! Oh nee wacht... Onze winst komt uiteindelijk uit een anders verlies.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:58:
Schommelingen prima. Maar een onverwachte daling van 20% is alleen leuk als je toevallig op het punt staat om in te kopen.
Verwijderd
Waarom houdt superman niet van daytraden na 20:00?Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:58:
Dan wordt het weer crypto-night.
20%? Kom op zeg. Ik heb het erover dat er wordt gezegd dat de koers van Vechain weer in elkaar zakt, terwijl die waarschijnlijk amper 5% is gedaald.Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:58:
Heb daar ook een account, maar handel via Coinigy (op meerdere exchanges)miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:49:
[...]
heb je het ook op die site laten staan, of in een wallet gestopt?
Alles staat gewoon op de site.
Geen nare ervaringen (tot nog toe)

Als je de juiste coin kiest kun je die manipulatie vrij simpel uitvoeren. Kies eentje met nauwelijks handel, die in kleinere eenheden dan 1 te verdelen is, en koop de kleinste eenheid voor zeg 500 sats. Als die coin ook tot 8 decimalen gaat is elke coin opeens heel even 5 miljoen Dollar waardTurbo-Puppy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:59:
[...]
Naast die advertentie van borstvergroting door handoplegging... hetgeen ik overigens waarschijnlijker acht dan een munt die van $7 --> $100+ stijgt in een week.
2% zelfsBmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:02:
[...]
20%? Kom op zeg. Ik heb het erover dat er wordt gezegd dat de koers van Vechain weer in elkaar zakt, terwijl die waarschijnlijk amper 5% is gedaald.
Van 0,00830 naar 0,00815 (in ETH)
Das waar, maar de paranoia moet wel in verhouding staan tot het te verliezen geldbedragmiicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:56:
[...]
Niet om veel geld, maar wat voor de een weinig is kan voor de ander toch nog best veel zijn
Ik heb vrijwel alles op Binance staan, maar je moet er niet aan denken dat er zoiets gebeurt als met Mt Gox. Vandaar dat ik er een beetje huiverig voor ben.
Maar goed, wat betreft cryptopia, ze hebben me geen reden gegeven te twijfelen aan hun integriteit. Hack kan natuurlijk altijd (en overal) gebeuren.
Je kan ook overdrijven.sourcecode schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:46:
Dit is best een goed idee:

Als de koers dan zakt, even naar je arm kijken

Verwijderd
Ik heb er nooit problemen mee ervaren, stond zelfs dezelfde dag nog op de rekeningVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:03:
[...]
Die ervaring is er nog niet. Heb nog niks uitgecasht, zit er maar voor enkele honderdjes in. Zijn daar veel problemen mee?
Plak dan gewoon een post-it op je monitor.miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:06:
[afbeelding]
Dan kijk ik toch nog steeds liever naar mijn schermmiicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:06:
[afbeelding]
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ik vind 7k op exchanges veel, maar als dat 10% is valt het weer mee. Alles in verhouding inderdaad, voor mij persoonlijk kijk ik naar mijn maandsalaris.. Heb ongeveer 1,5 a 2 maandsalarissen in omloop, rest in een wallet. Maar als je zoals ik in de horeca werkt dan is je salaris ook maar droevig natuurlijk.B-Bandit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:05:
[...]
Das waar, maar de paranoia moet wel in verhouding staan tot het te verliezen geldbedragLaat ik het zo zeggen, gemiddeld staat max 10% van mijn portefeuille op een exchange. Dat vind ik te overzien. Als het misgaat, so be it, risico van dit pioniersgebied.
Maar goed, wat betreft cryptopia, ze hebben me geen reden gegeven te twijfelen aan hun integriteit. Hack kan natuurlijk altijd (en overal) gebeuren.
Dit schijnen heel veel mensen niet te weten. Of het wordt bewust genegeerd.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:00:
[...]
Als het alleen maar leuk was waren we allemaal miljonair! Oh nee wacht... Onze winst komt uiteindelijk uit een anders verlies.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik vind dit zo'n rare redenatie.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:00:
[...]
Als het alleen maar leuk was waren we allemaal miljonair! Oh nee wacht... Onze winst komt uiteindelijk uit een anders verlies.
Jij verkoopt iets uit vrije wil en maakt winst omdat je inkoopprijs lager was en de andere persoon koopt iets uit vrije wil omdat hij de "coin" zoveel geld(of meer) waard vind op dat moment.
Dat is een win-win situatie.
Waar zit het verlies?
Waar verkoop je het dan voor? Want als je die 5% pakt en dan verkoopt voor btc en die daalt ook, dan heb je nog steeds niets...DRuw schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:58:
[...]
Juist niet eigenlijk. Hoe grilliger de grafiek, hoe meer potentie voor daytraders.
Ik koop iets en zet dan de verkoop op 5% hoger dan inkoop.
Kan ik lopen huilen als hij 10% stijgt of ik ben blij met 5% die ik "zeker" heb gesteld...
Daarom snap ik een reactie van een paar post geleden ook niet dat er iemand niet tevreden was met zijn verkoop orders snachts omdat de piek sochtends was.... dan ben je dus gewoon hebberig imho.
Óf zie ik iets over het hoofd?
In het gejank dat iemand op -x% staat. Dat geld is dus naar iemand anders gegaan die er waarschijnlijk een lambo van heeft besteld.Rakward schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:18:
Waar zit het verlies?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
De theorie is blijkbaar onzin, omdat je er niets van snapt....Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 20:09:
Sorry, maar waarom elke keer die futures als excuus gebruiken als BTC daalt? Want als we allemaal zouden weten dat die daardoor zou dalen. En daarna weer gaat stijgen,omdat ze afgelopen zijn, dan waren we allemaal rijk inmiddels. Daarnaast zullen er straks ALTIJD futures aflopen. Dus als de markt dan altijd zakt, zou investeren alleen nog nut hebben als futures op een bepaalde dag zijn afgelopen? Deze theorie vind ik echt onzin
Nope, dat heb je correct.Noedels schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:20:
[...]
Waar verkoop je het dan voor? Want als je die 5% pakt en dan verkoopt voor btc en die daalt ook, dan heb je nog steeds niets...
Óf zie ik iets over het hoofd?
Ik verkoop tegen ETH en die blijft relatief stabiel.
Uiteindelijk koop/verkoop je tegen een munt die ook volatiel is.... tenzij je met Litebit bijvoorbeeld werkt en tegen EUR handelt maar daar kun je niet daytraden gezien de marges daar veeel te groot zijn.
Hij zal vast bedoelen dat er 1% in de markt gepompt wordt door panieksellers. Daar snoepen we allemaal wat van.Rakward schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Ik vind dit zo'n rare redenatie.
Jij verkoopt iets uit vrije wil en maakt winst omdat je inkoopprijs lager was en de andere persoon koopt iets uit vrije wil omdat hij de "coin" zoveel geld(of meer) waard vind op dat moment.
Waar zit het verlies?
https://blog.guts.tickets...ocol-in-2018-abab9bf33e0f
Ze timmeren leuk aan de weg, deze gaat groot worden!
Guts / GET
Guts / GET
[ Voor 3% gewijzigd door Pierlala op 23-01-2018 21:26 ]
Verwijderd
Het verlies zit hem in de "ik heb op ath gekocht!!!"Rakward schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:18:
[...]
Ik vind dit zo'n rare redenatie.
Waar zit het verlies?
Wat een nonsense dat ik dit moet uitleggen zeg. Waar denk je precies dat jou winst uit komt? Dat geldboompje waar ze het altijd over hadden?
Zolang de crypto's nog niet, zoals aandelen, werkelokk ergens tegenover staan, gaat er uiteindelijk altijd iemand verliezen.
Zeker interessant! Maar zie niet in waarom dit groot zou kunnen worden. Het heeft wel de potentie, maar de theater wereld is nu niet het platform om de 'masses' te bereikenPierlala schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:26:
https://blog.guts.tickets...ocol-in-2018-abab9bf33e0f
Guts / GET
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)