[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.470 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLACKfm schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:52:
[...]

Ik probeerde het meer als een C-C-C-Combobreaker!, maar ik kijk een paar keer per dag, hele pagina aan reacties er bij steeds, en het is VEN voor en VEN na.

Lijkt meer 'specifiekchat' dan slowchat :).

Edit:

[afbeelding]
Laten we het over dentacoin hebben. Denk je dat er nog een toekomst in zit? Ik zie er toch zeker potentie in. Welke tandarts wil nu niet een betalingsysteem met blockchain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Laten we het over dentacoin hebben. Denk je dat er nog een toekomst in zit? Ik zie er toch zeker potentie in. Welke tandarts wil nu niet een betalingsysteem met blockchain?
Ik houd het toch gewoon op de Doge, gezien de meme's O-) (doen het altijd goed). Zag er tot een paar weken terug weer veelbelovend uit, maar nu 2 tientjes in de min :P (op 50 euro)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:59:
[...]

Het is een scam en volgens mij wil geen enkele tandarts dat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
FaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:01:
[...]

Serieus?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 20:27
FaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:01:
[...]

:X >:)

zit nu in VEN, ICX, XLM, ETH en XRP.... hopen op het goede :)
LSK is ook nog een goede om te overwegen.

[ Voor 7% gewijzigd door thestiffmeister op 23-01-2018 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=slow%20chat
verb. to chat slowly until the other party (or parties) involved loses interest in chatting.
Eigenlijk wel het geval.
Ik zou het liefst wat passief bijleren over de verschillende coins, kan ik hiervoor dan best terecht in het [Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic? Wel wat minder activiteit daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:02:
[...]

:X >:)

zit nu in VEN, ICX, XLM, ETH en XRP.... hopen op het goede :)
https://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s :+

[ Voor 7% gewijzigd door BLACKfm op 23-01-2018 17:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
FaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:58:
[...]

Je hoeft het niet te lezen. Of kwam je alleen even klagen? Bedankt dat jij het niveau weer een beetje opvijzelt he!
Het niveau kon niet lager dus mijn post zal daarin geen verschil maken.

Maar het eeuwige gezeik van mensen die hier even komen melden hoeveel winst of hoeveel verlies ze hebben gemaakt en ander ongefundeerd gezwets is echt Tweakers onwaardig. Er zijn genoeg Telegram chats waar je de hele dag kan lopen zaniken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Justevo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:03:
[...]

Maar het eeuwige gezeik van mensen die hier even komen melden hoeveel winst of hoeveel verlies ze hebben gemaakt en ander ongefundeerd gezwets is echt Tweakers onwaardig. Er zijn genoeg Telegram chats waar je de hele dag kan lopen zaniken.
Relax, chill... Het is een slowchat, wat verwacht je dan? En ja het nivo is echt heeeeeeeeeel laag maar moet kunnen toch? ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Relax, chill... Het is een slowchat, wat verwacht je dan? En ja het nivo is echt heeeeeeeeeel laag maar moet kunnen toch? ;)
Het zijn net de koersen, prijs = niveau :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
[...]

Let op:
Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
Geen links met referral.
Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
Wees vriendelijk, reageer niet op de man.

Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics.

Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
Het is een SLOW CHAT topic, wat verwacht je dan ??? |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Shiznit op 23-01-2018 17:06 ]

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:07:
Net in ICX gestapt voor een korte opvering
Ben helderziend vandaag. Maar waag mij niet aan meer calls :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003

FaceDown

Storende factor.

[...]

Het gaat dus vandaag niet zo best met je muntjes, wil je eigenlijk zeggen?

Klagen in een slowchat topic over het niveau is een beetje als in een kroeg aan de bar gaan zitten en dan klagen over de borrelpraat.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dentacoin was een beetje sarcastisch bedoeld... No offense naar investeerders uiteraard. Ik zit zelf met een dikke noob portfolio die hopenlijk nog wat leuks doet met een toekomstige geld instroom van nieuwe noobs, nu traden zou gewoon zonde zijn...

Als ik wist wat ik nu weet... Dan had ik nu VEN, XRB en ICX op de longhold. En HTML als longshot, net als nu. Maar dan wel nadat ik mijn inleg uit ripple had getrokken op 3 dollar 80 😂

Het is wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt te moeilijk voor je om normaal te doen? Ga lekker onzin in je dagboek schrijven en val anderen daar niet mee lastig.

[ Voor 67% gewijzigd door Grotman op 23-01-2018 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 16:12
Oe, we komen weer in de buurt van de 11k, verkopen? Zodat we kunnen bijkopen op het moment dat ie weer gaat dippen of gaan we er nu keihard overheen? Wie kan even in zijn glazen bol kijken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de wat langere termijn ben ik nogal een Litecoin fan, verwacht een klapper dit jaar door oa
tweets van Charlie Lee. Er gaat iets gebeuren met de LTC en niemand weet wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Volgens mij een tijdelijke stijging. Vrijdag lopen er weer heel wat futures af en dan gaan we weer serieus dalen. Ik vermoed na het weekend dat de stijgende trend ingezet zal worden.

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Brainalyser1st schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:09:
Oe, we komen weer in de buurt van de 11k, verkopen? Zodat we kunnen bijkopen op het moment dat ie weer gaat dippen of gaan we er nu keihard overheen? Wie kan even in zijn glazen bol kijken :D
https://www.tradingview.c...t-the-fractal-road-to-8K/

Natuurlijk geen glazen bol, maar ziet er plausibel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Brainalyser1st schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:09:
11,3k is mijn resistance lijn. Als we daar boven gaan, gaan we verder omhoog.
Als we daar falen, gaan we naar beneden.

Wat men met deze informatie (En hun geld) doet, ga ik geen tips op geven. Het is allemaal te onduidelijk om een echte goede lijn te zetten voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Alles weer groen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:11:
Voor de wat langere termijn ben ik nogal een Litecoin fan, verwacht een klapper dit jaar door oa
tweets van Charlie Lee. Er gaat iets gebeuren met de LTC en niemand weet wat :P
Litecoin heb ik ook nog alle vertrouwen in. Deze moet nog gaan knallen dit jaar. Heeft in alle opzichten voordeel t.o.v Bitcoin. Heeft alleen niet zoveel bekendheid als Bitcoin, en blijft het kleine broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Morgen alles weer rood 8)7

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
Nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Wel interessant dat deze (dip) de stijging sneller gaat dan de daling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:04:
[...]

/niveau omlaag
FOMO creëren jaaaaa 1k satoshi omhoog op VEN Komop guys! Ik wil m'n winst!!!!!!!!! Ohshit nee ik heb verlies van 5€ per coin ohhh shit neeeeeee

/niveau mag weer omhoog

Gewoon teveel nieuwe mensen die geen moer van crypto af weten en maar wat roepen. Hoort gewoon bij een Slowchat topic niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:24:
[...]

/niveau omlaag
FOMO creëren jaaaaa 1k satoshi omhoog op VEN Komop guys! Ik wil m'n winst!!!!!!!!! Ohshit nee ik heb verlies van 5€ per coin ohhh shit neeeeeee

/niveau mag weer omhoog

Gewoon teveel nieuwe mensen die geen moer van crypto af weten en maar wat roepen. Hoort gewoon bij een Slowchat topic niets aan te doen.
Teveel nieuwelingen die pas ingestapt zijn of nog willen instappen, meeliften met een hype en lekker interessant er over mee willen praten.
Kan er bij mijn werkgever wel een zaaltje mee vullen met mensen die me dagelijks vragen om advies. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 23-01-2018 17:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek.

- Vandaag Digibyte weer even in de top 50.
- Mijn leidinggevende nog even op de kast gejaagd met verhalen over mijn 2030 pensioen. "gvd die smerige vieze kutmuntjes waarom heb je d'r een computer voor nodig..."

Het was weer een mooie dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:41
Herstel begint nu serieuze vormen aan te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn portfolio begint gelukkig te stijgen. Wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de toekomst weer rooskleurig in...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
XPS15 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:34:
Het "tijdelijke" herstel volgens de meute die wacht totdat de BTC naar de 8K dollar gaat, bedoel je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lambo's op maan soon 😂 icon gaat ervandoor, verassend genoeg mijn bitshares ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:36:
Echt hoor... :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
XPS15 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:34:
Valt procentueel wel allemaal mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11
Recentelijk werd hier een leuke gadget van uit m'n hoofd 80 euro geplaatst (een link welteverstaan) die cryro koersen laat zien. Een leuk design met een schermpje dus. Ik kan die post helaas niet terug vinden. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneepie69
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-07-2022
Wauw, gaat snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ben nog niet ingestapt, zakken met die hap :o

Gaat idd wel hard opeens, iemand al nieuws gevonden waar dit door zou kunnen komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:38:
Recentelijk werd hier een leuke gadget van uit m'n hoofd 80 euro geplaatst (een link welteverstaan) die cryro koersen laat zien. Een leuk design met een schermpje dus. Ik kan die post helaas niet terug vinden. Iemand enig idee?
Volgens mij was dat nav mijn vraag, kan zo wel even terugzoeken. Je staat net weer in de plus en je wil meteen big gaan spenden? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:41
RaptorXS schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:36:
[...]

Het "tijdelijke" herstel volgens de meute die wacht totdat de BTC naar de 8K dollar gaat, bedoel je :)
Wie zal het zeggen... De weg omhoog gaat sowieso komen. Is het niet vandaag dan wel morgen/volgende week etc. De volhouder wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:48

Jebus4life

BE User

De grote vraag is idd wanneer we de bodem bereiken. Ik zie analyses die aangeven dat we er stilaan zijn. Anderen willen door tot 8k

Ik stel me de vraag of een daling naar 8k (dan zullen we al snel onder de 400 miljard market cap) wel gezond is met al het nieuwe geld. Kan me voorstellen dat die het stilaan gehad. Die krijgen het nu al warm (ik zou het ook warm krijgen als ik nu enkele 1000en in de min stond) en vraag me af of die nog staan te springen om opnieuw in te stappen als alle media gaat rapporteren dat de bubbel nu effectief gebarsten is... (wat ongetwijfeld gaat gebeuren als we die richting opgaan)

Ik ben geen analyst en begrijp de markt verre van goed genoeg, maar dat is gewoon wat mijn gezond verstand me ingeeft...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:43
Uhmm deze: https://www.ticrthing.com

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
https://www.youtube.com/w...sOFaWfho&feature=youtu.be kost 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
Ik ben toch even op Icx gesprongen. Mainnet launch morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:41:
Ik ben geen analyst en begrijp de markt verre van goed genoeg, maar dat is gewoon wat mijn gezond verstand me ingeeft...
Mijn gezonde verstand zegt me dat mensen een extreem slecht geheugen hebben en hebberig zijn. Klein sprankje hoop en de boel kan zomaar weer opveren. Kijk maar naar de gemiddelde amoebe in dit topic. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:07:
Haha dentacoin was een beetje sarcastisch bedoeld... No offense naar investeerders uiteraard. Ik zit zelf met een dikke noob portfolio die hopenlijk nog wat leuks doet met een toekomstige geld instroom van nieuwe noobs, nu traden zou gewoon zonde zijn...

Als ik wist wat ik nu weet... Dan had ik nu VEN, XRB en ICX op de longhold. En HTML als longshot, net als nu. Maar dan wel nadat ik mijn inleg uit ripple had getrokken op 3 dollar 80 😂

Het is wat het is.
Dentacoin is een scam inderdaad, zelf achter gekomen via wat research nog voor het op Reddit voorbij kwam. Desalniettemin mooi slaatje uit geslagen tijdens een flinke P&D vorige maand. 30 dollar zien groeien naar 360 :9~ Wou toen eigenlijk nog wat langer HODLen dus effe een diepgaand google rondje en toen kwam ik bij en niet bestaande haagse tandarts uit, met een review van een "nederlandse" pool, wonende in de UK met een auto met kenteken uit Ukraine op zowel de reviewfoto als hetzelfde facebook profiel. Toen waren ze mij kwijt en ben ik er snel met de centjes vandoor gegaan... Oftewel, research loont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:40:
[...]

Volgens mij was dat nav mijn vraag, kan zo wel even terugzoeken. Je staat net weer in de plus en je wil meteen big gaan spenden? :9
Nou ik ben 2 weken terug ingestapt, dus sta gewoon nog dik verlies hoor. Maar sinds vanmorgen en nu is wel een wereld van verschil. Het kan verkeren zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:14:
[...]

Litecoin heb ik ook nog alle vertrouwen in. Deze moet nog gaan knallen dit jaar. Heeft in alle opzichten voordeel t.o.v Bitcoin. Heeft alleen niet zoveel bekendheid als Bitcoin, en blijft het kleine broertje.
Litecoin wordt door velen w.o. mij gezien als hetgeen de Bitcoin moest zijn. Probleem is...de Bitcoin is zo hard gegaan dat het zijn doel in veelvoud behaald heeft, of compleet voorbij gestreefd is. Het is maar net hoe je het bekijkt. Tevens neemt de LTC een aantal fundamentele nadelen van de BTC weg waardoor hij veel toegankelijker is.

Ik ben de laatste die zal hypen, maar het is niet geheel zonder reden dat de allergrootste stiekem flirten met de Litecoin ...als waar blijkt wat men vermoed dan staan er nog mooie tijden de LTC te wachten. Wat mij betreft was 23 december j.l. een zeer krachtig signaal en een voorbode op wat gaat komen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Lol Al eerder gezegd dat speculeren in cc nogal bipolair is, maar jij spant de kroon. _/-\o_

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Anton.net schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:42:
Ik ben toch even op Icx gesprongen. Mainnet launch morgen...
Nog steeds een prima prijs imo. Morgen boven de 10usd: mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vrolijk, zo vrolijk Ik ben behoorlijk vrolijk Zo vrolijk was ik nooit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svoetbal
  • Laatst online: 10-09-2019
outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Ook maar instappen dan, op hoop van zege! Hoelaat morgen alert zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:46:
[...]

Jup, heeft al op 12usd gestaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:47:
Nou dat duurt nog wel even tot ik dat punt heb bereikt. 2 weken geleden keek ik nog tegen $650 aan in mijn Delta app, nu nog steeds maar $340. Ik ga pas met je meezingen vanaf $550 ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Flagg schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:45:
[...]

Lol Al eerder gezegd dat speculeren in cc nogal bipolair is, maar jij spant de kroon. _/-\o_
Het is een beetje als Carrie Mathison (voor wie de referentie niet snapt, google :) )

Maar wel grappig. Ik ga naar huis, alles dik in de min, kom thuis, alles weer in het groen. VEN wil nog niet helemaal meekomen, staat op 72-73K. Heb zo het idee dat die ook wel gaat stijgen, dus zit eraan te denken om er nu nog wat bij te kopen, maar denk dat ik het nog even afwacht.

Al met al een heeele mooie dag voor de day traders onder ons (ik niet :P )

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Jongens kap er toch allemaal lekker mee _0_

De reacties hier zijn soms echt om te lachen :+

[ Voor 37% gewijzigd door GovertNL op 23-01-2018 17:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• macapple82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:47:
Moest even reageren.......heb jij last van een bipolaire stoornis?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
GovertNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:54:
Jongens kap er toch allemaal lekker mee _0_

De reacties hier zijn soms echt om te lachen :+
Nee joh, er moet nieuw dom geld in blijven stromen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
Hoppa eindelijk m'n sell order op VEN aangetikt en direct met mininale winst weer terug gekocht. Kleine winst maar doordat btc weer even hoog stond durfde ik de gok niet te nemen.
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:54:
[...]

Het is een beetje als Carrie Mathison (voor wie de referentie niet snapt, google :) )

Maar wel grappig. Ik ga naar huis, alles dik in de min, kom thuis, alles weer in het groen. VEN wil nog niet helemaal meekomen, staat op 72-73K. Heb zo het idee dat die ook wel gaat stijgen, dus zit eraan te denken om er nu nog wat bij te kopen, maar denk dat ik het nog even afwacht.

Al met al een heeele mooie dag voor de day traders onder ons (ik niet :P )
Hele mooie dag zelfs, had vandaag even tijd om te day traden maar heb bijna alle kansen laten liggen omdat ik te lang op de sell knop drukken wachtte. Gratis leren ipv verliezen, 4% winst is al meer dan ik in een jaar op de bank krijg (als m'n spaargeld erin zou zitten)

VEN is overigens logisch dat die niet meestijgt, is met een natuurlijke correctie bezig. Hopelijk
Stijgt die nu wat rustiger.

[ Voor 78% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Ik moet eens een beetje gaan uitcashen want m'n muis heeft kuren...

[ Voor 91% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 17:56:
Hoppa eindelijk m'n sell order op VEN aangetikt en direct met 3% winst weer terug gekocht. Kleine winst maar doordat btc weer even hoog stond durfde ik de gok niet te nemen.

[...]

Hele mooie dag zelfs, had vandaag even tijd om te day traden maar heb bijna alle kansen laten liggen omdat ik te lang op de sell knop drukken wachtte. Gratis leren ipv verliezen, 4% winst is al meer dan ik in een jaar op de bank krijg (als m'n spaargeld erin zou zitten)

VEN is overigens logisch dat die niet meestijgt, is met een natuurlijke correctie bezig.
Had je hem ook gelijk weer verkocht? Want hij kakte direct in op het hoge punt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:13:
[...]

Had je hem ook gelijk weer verkocht? Want hij kakte direct in op het hoge punt.
Jazeker, 2 minuten later :) Zojuist weer ingekocht op 73332. Kleine trades maar zolang ze boven de +0.05% zijn heb je in principe winst.

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Dus je verkoopt hem en koopt hem direct daarna met winst in en daarna direct verkocht en dat alles binnen 4 minuten?

Ik las alleen dat je hem snel terug kocht! ..niet dat je weer verkocht.. Jij verteld altijd graag hoe goed het gaat ;)

Mag ik jouw glazen bol?

[ Voor 17% gewijzigd door Tranzy op 23-01-2018 18:18 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Tranzy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:17:
[...]

Dus je verkoopt hem en koopt hem direct daarna met winst in en daarna direct verkocht en dat alles binnen 4 minuten?

Mag ik jouw glazen bol?
Dit was gewoon puur geluk omdat ik me besefte dat VEN niet mee zou stijgen met de rest, vanwege een mogelijke correctie. Was puur een gok, meer niet.

Ik heb gewoon een trade bot nagedaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
Kunnen jullie je portfolio's delen via www.cointrackr.com? Ben wel benieuwd hoe jullie de portfolio's hebben ingericht. (als je een portfolio deelt, worden enkel de percentages aan munten getoond en niet de waarde/hoeveelheid munten)

[ Voor 32% gewijzigd door neonite op 23-01-2018 18:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die hem nog niet kent: www.livecoinwatch.com

Hate it or love it. Vind het zelf een fijne site voor op de mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
neonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
Kunnen jullie je portfolio's delen via www.cointrackr.com? Ben wel benieuwd hoe jullie de portfolio's hebben ingericht. (als je een portfolio deelt, worden enkel de percentages aan munten getoond en niet de waarde/hoeveelheid munten)
Heb cointrackr even geprobeerd, maar hou het zelf bij Delta, werkt in mijn ogen een stuk prettiger :)

Edit, maar ik wil best m'n PF delen:

VEN 37,50% af en toe voor day trades, maar HODL in general
BTC 30,97% HODL
XRP 30,77% HODL (maar zit te denken om dit deel van de PF te verruilen voor VEN)
BNB 0,56% (enkel voor fees)
BCN 0,21% (paar coins gemined, stelt niet veel voor, zeker omdat de munt nog geen cent waard is :+ )

[ Voor 26% gewijzigd door miicker op 23-01-2018 18:49 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mainnet nieuws ICX alweer uitgewerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:47:
Mainnet nieuws ICX alweer uitgewerkt?
Bitcoin loopt wat terug, denk eerder dat het daardoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:48:
[...]

Bitcoin loopt wat terug, denk eerder dat het daardoor komt.
Ja laten we niet vergeten dat de futures nog moeten aflopen, zie BTC toch noch wel dalen voor vrijdag. Vraag is of ICX zich daar even niet te veel van aantrekt tot morgen in ieder geval. Blijft gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 11:48
Ik zie hier weinig over de HTMLCOIN is daar geen interesse in? Ik zie daar wel veel potentie inzitten echter is deze niet op Binance te verkrijgen.

Hoe denken jullie over deze Coin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
RideWithUz schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:52:
[...]

Vanochtend euros gestort, nog niets op kraken ☹
Zal wel erop staan als de koersen weer hoog staan 🤔
Bij jou al iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik heb toevallig vanmorgen een storting gedaan en die stond er net na de middag op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvH86
  • Laatst online: 10-09 16:02
valermos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:53:
Ik zie hier weinig over de HTMLCOIN is daar geen interesse in? Ik zie daar wel veel potentie inzitten echter is deze niet op Binance te verkrijgen.

Via Bleutrade, makkelijke regristratie. Heb er zelf veel voor heel weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valermos schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:53:

Heb er zelf een mooie bult van in bezit. Heb ze op nieuwjaarsdag gekocht voor 9 satoshi's per stuk. Zeker een project met potentie, het moet wel van heul heul heul ver komen... Heb hem voor de long hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Is er al bekend waar je de Telegram ICO kan volgen?

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdeket
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-08-2021
MaZo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:38:
[...]
Men schijnt het blijkbaar gewoon te vinden dat de koers van PIVX op Bittrex 20 min voor go-live op Binance zo'n 80% steeg. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurde.

Wellicht dat de API endpoints al werkten voordat de boel van start ging, hoewel ik meer neig naar insider trading.
Yes, vaste prik bij binance. iExec RLC stond in no time op $12.- terwijl de dag voordien dit $2,20 was. Verkopen en terug inkopen😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:12

Cis

Zou het kunnen dat BTC gewoon niet gaat dalen? Dat alles al ingecalculeerd en verrekend is?
Het is toch wel apart dat de koers nu stijgt Terwijl iedereen zogenaamd weet dat de waarden flink zal gaan dalen vrijdag. Waarom zou je nu gaan inkopen?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

html kun je ook kopen op cryptobridge,weet aleen niet of dat een goede exchange is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dChained
  • Laatst online: 02-09 12:27
Dit is mijn portfolio: https://www.cointrackr.com/s/oaHwRdVMM6PCF

Zelf denk ik wel dat het een goed portfolio is naast TRX en POE. TRX heb ik al mijn vertrouwen in verloren puur op die Justin zijn twitter gedrag, rare snuiter. POE weet ik nog niet zeker maar denk dat er leukere munten zijn.

Wat vinden jullie ervan? Eventuele toevoegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
dChained schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:09:
Dit is mijn portfolio: https://www.cointrackr.com/s/oaHwRdVMM6PCF

Zelf denk ik wel dat het een goed portfolio is naast TRX en POE. TRX heb ik al mijn vertrouwen in verloren puur op die Justin zijn twitter gedrag, rare snuiter. POE weet ik nog niet zeker maar denk dat er leukere munten zijn.

Wat vinden jullie ervan? Eventuele toevoegingen?
VEN natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:55:
[...]

Ik heb toevallig vanmorgen een storting gedaan en die stond er net na de middag op. :)
ING toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Nope ASN, was zelf ook erg verbaasd maar blijkbaar zit Kraken weer goed op de rit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
Die wil ik uiteraard al heel lang.. Maar wanneer is het slim om in te stappen is de vraag die steeds terugkeert..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
dChained schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Die wil ik uiteraard al heel lang.. Maar wanneer is het slim om in te stappen is de vraag die steeds terugkeert..
Over 23 minuten en 12 seconden! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Nope ASN, was zelf ook erg verbaasd maar blijkbaar zit Kraken weer goed op de rit!
Hmm oke, hopelijk heb ik niks verkeerd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ari Gold schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:16:
[...]

Hmm oke, hopelijk heb ik niks verkeerd gedaan.
Heb je wel de volledige referentie in de omschrijving gezet? Daar gaat het meestal mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 19:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Als jullie dit plaatje zien van eth vs euro op kraken, wat denken jullie dan?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/in05DUr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:15:
[...]

Hahaha clown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dChained
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:15:
[...]

Was ook meer een vraag die ik aan mezelf stelde dan aan jullie, maar vooruit, je bent grappig, klap klap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie leuke walls bij xlm en xrp en 23 uur hard fork bij verge.
Niet dat dat alles zegt maar het kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
dChained schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:14:
[...]

Zo snel mogelijk, in ieder geval deze week nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:17:
[...]

Heb je wel de volledige referentie in de omschrijving gezet? Daar gaat het meestal mis...
Uiteraard. Overgenomen van die Sepa pagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:48

Jebus4life

BE User

Cis schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:05:
Zou het kunnen dat BTC gewoon niet gaat dalen? Dat alles al ingecalculeerd en verrekend is?
Het is toch wel apart dat de koers nu stijgt Terwijl iedereen zogenaamd weet dat de waarden flink zal gaan dalen vrijdag. Waarom zou je nu gaan inkopen?
Als de grote beren beginnen verkopen dan schiet de markt nog wel eens in paniek ;)
Het is nog even wachten tot die beren er ook genoeg van krijgen en terug in stieren veranderen (of iig de stieren het terug overnemen van de beren ;))

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Euh dus...
Kom je thuis. Even checken hoe ver alles inmiddels gezakt is.... Is alles ineens in het groen?? Wat is er gebeurd terwijl ik in de file stond?? :P

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 07:55
Na de crash van TRON, kunnen we nog een serieuze rebound verwachten? Eind van dit kwartaal(die wachten we nog maar even af) iig over een eigen protocol.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nrr92
  • Laatst online: 12-09 14:49
neonite schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 18:20:
https://www.cointrackr.com/s/RwHrvaJqqawTS

Met de kanttekening dat de DTR van een ICO is en daarna flink is gestegen. Dat verklaart het grote aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Gelukkig wel, vanmiddag rond uur of 1

28 uur onderweg geweest... tijd dat crypto's fiat gaan vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PjotrStroganov schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:28:
Na de crash van TRON, kunnen we nog een serieuze rebound verwachten? Eind van dit kwartaal(die wachten we nog maar even af) iig over een eigen protocol.
Ik hoop het wel. Heb nog een trade openstaan voor trx. Het gaat om tientjes, maar toch. Gekocht op de low wat 2 dagen later de high bleek te zijn... Zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ari Gold schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 19:26:
[...]

Uiteraard. Overgenomen van die Sepa pagina.
Ah okee, dan weet ik het ook even niet. Kan verder niet zo gek veel mee misgaan en door de juiste referentie te gebruiken moet eea eigenlijk zo goed als automatisch verwerkt kunnen worden.

Pagina: 1 ... 13 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)