3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Klopt ik zit op Gdax sinds gisteren dus niet ervaring ermee vandaar mijn vraag of het mogelijkmark-k schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:24:
[...]
Dus je zit al op GDAX en nog steeds moest je hier de vraag komen stellen of je er VEN kunt kopen?
Hier zijn dus schoenen met klittenband voor uitgevonden
Uw opmerking over schoenen met klitten slaat nog geen kant of wal
Nou een beetje eigen initiatief mag toch wel. Er zijn genoeg bronnen om te zien waar je verschillende coins kunt verhandelen. Dan registreer je bij Gdax, log je in, kun je de hele markt zien en dan ga je alsnog vragen of je VEN op Gdax kan kopen terwijl die er niet tussen staat.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:28:
[...]
Klopt ik zit op Gdax sinds gisteren dus niet ervaring ermee vandaar mijn vraag of het mogelijk
Als je niks nuttigst te melden hebt graag je dan ook buiten te houden aangezien dit offtopic is en geen antwoord op een vraagwann0wfhc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:32:
[...]
Nou een beetje eigen initiatief mag toch wel. Er zijn genoeg bronnen om te zien waar je verschillende coins kunt verhandelen. Dan registreer je bij Gdax, log je in, kun je de hele markt zien en dan ga je alsnog vragen of je VEN op Gdax kan kopen terwijl die er niet tussen staat.
Er wordt iets te fel op je gereageerd omdat dit de zoveelste keer is dat hier zulke vragen voorbij komen, dus ik zou het niet persoonlijk opvatten.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:28:
[...]
Klopt ik zit op Gdax sinds gisteren dus niet ervaring ermee vandaar mijn vraag of het mogelijk
Maar op dit topic komen om de haverklap zulke obvious vragen voorbij, terwijl 1 minuut eigen research al een antwoord had gegeven op je vraag. Het zou fijn zijn als dit topic niet gebruikt wordt als persoonlijke Google.
Hier kun je prima zien waar Vechain wel te krijgen is: https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/#markets
[ Voor 7% gewijzigd door Bmfd op 23-01-2018 15:36 ]
Ik zit niet eens op GDAX en toch weet ik dat je er geen VEN kunt kopen aangezien je zelfs zonder account de volledige markt kunt bekijken.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:28:
[...]
Dit was echt van het kaliber: Jongens ik sta bij de bakker, zou ik hier toevallig brood kunnen kopen?
[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 23-01-2018 15:36 ]
Het is de basis, beetje zelf onderzoek doen kan geen kwaadRambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:35:
[...]
Als je niks nuttigst te melden hebt graag je dan ook buiten te houden aangezien dit offtopic is en geen antwoord op een vraag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je dat vlak met regels hieronder leest zie je dat jij ook offtopic bezig bent met je simpele vraagjes en geen eigen inzet.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:35:
[...]
Als je niks nuttigst te melden hebt graag je dan ook buiten te houden aangezien dit offtopic is en geen antwoord op een vraag
Dus als je de regels zo goed kent pas ze dan ook toe op jezelf

Volgens mij wordt er wel gewoon antwoord gegeven op je vraag, hij meldt namelijk dat VEN niet tussen de verhandelbare coins staat. Verder worden er nog tips gegeven hoe je dit de volgende keer zelf kunt uitzoeken dus zijn post is prima ontopic, in tegenstelling tot de jouwe hierboven.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:35:
[...]
komt allemaal wel goed hoor, niet zo aangebrand.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Ik heb toch netjes je vraag beantwoord?Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:41:
Goed dan vraagt niemand iets meer hier iedereen blij dus alleen voor de PROS
En nou niet meer zo mopperen op elkaaar.
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2018 15:44 ]
Verwijderd
Balen, maar keep [insert name here]Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:44:
1400 USD verloren in 2 dagen tijd:(
Je verliest alleen als je verkoopt hé... Waaruit bestaat je portfolio?Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:44:
1400 USD verloren in 2 dagen tijd:( IK begin echt agressief te worden door dit dat merken ze ook op werk.
Stoppen met werkenVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:44:
1400 USD verloren in 2 dagen tijd:( IK begin echt agressief te worden door dit dat merken ze ook op werk.
Troll alertVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:44:
Neem ontslag, merken ze je niets van je agressieve gedrag
[ Voor 10% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 15:48 ]
Vanaf morgen niet meer want hij zou binnen 1 week max compleet uitstappen
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Joh ga even een blokje om in je lambo. Misschien koel je daar wat van af.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:44:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik ben hier ook niet om lullig te doen tegen je... maar ik denk dat het zeker met het handelen in cryptocurrency heel belangrijk is om je eigen onderzoek te doen.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:41:
Goed dan vraagt niemand iets meer hier iedereen blij dus alleen voor de PROS
Als je dit soort simpele dingen niet zelf uit kan vinden, heb je er dan zelf vertrouwen in dat je goede beslissingen kan gaan maken over waar je in gaat investeren? waar je informatie vandaan gaat halen? of die informatie betrouwbaar is en of je er wat aan hebt?
Uiteindelijk zijn dit soort forums heel leerzaam en staan er soms best goede tips tussen maar vertrouwen op je eigen kennis en kunde blijft toch echt het meest cruciaal.
Vandaar dat ik 't ook zegOogje schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:48:
[...]
Vanaf morgen niet meer want hij zou binnen 1 week max compleet uitstappen
Waarom? Ik sta ook dik in de min de laatste weken anders.. enige plus is Ripple die ik op 0,19 gekocht heb. Verder is het huilen met de pet. Koop al weken in de dip bij maar dit blijkt telkens niet dé dip te zijn.. en dus weer verder in de min.. Maar goed we blijven hodl-en..Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:48:
[...]
Troll alert
Neem ontslag, merken ze je niets van je agressieve gedrag

Zero.
Account aanmaken op Binance. LTC van GDAX naar Binance sturen.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:20:
[...]
Ik heb geen zin op heleboel onbekende plekken te registreren met id gegevens vandaar dat ik het alleen op coinbase/gdax houdt
Van mij mogen ze daar best meer coins toevoegen
Nuff saidPelox schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Waarom? Ik sta ook dik in de min de laatste weken anders.. enige plus is Ripple die ik op 0,19 gekocht heb. Verder is het huilen met de pet. Koop al weken in de dip bij maar dit blijkt telkens niet dé dip te zijn.. en dus weer verder in de min.. Maar goed we blijven hodl-en..
[Handel] Het grote cryptocurrency handelstopic (#6)
[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic
[ Voor 9% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 15:54 ]
Nee joh crypto winsten maak je door er gewoon geld tegenaan te smijten en verder niet bij na te denken. Tenminste, wij maken winst als anderen dat doenwann0wfhc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Ik ben hier ook niet om lullig te doen tegen je... maar ik denk dat het zeker met het handelen in cryptocurrency heel belangrijk is om je eigen onderzoek te doen.
Als je dit soort simpele dingen niet zelf uit kan vinden, heb je er dan zelf vertrouwen in dat je goede beslissingen kan gaan maken over waar je in gaat investeren? waar je informatie vandaan gaat halen? of die informatie betrouwbaar is en of je er wat aan hebt?
Uiteindelijk zijn dit soort forums heel leerzaam en staan er soms best goede tips tussen maar vertrouwen op je eigen kennis en kunde blijft toch echt het meest cruciaal.
Er zijn toch flink wat mensen die zich niet aan de gouden regel van crypto (of beleggen) houden ziet het eruit als ik dit topic zo lees..
Kom op mensen, ff een flink dalletje om straks weer omhoog te gaan (hoop ik
Ik weet genoeg dat aan crypto je geld smijt dat je kunt missen en rest is luckwann0wfhc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:50:
[...]
Ik ben hier ook niet om lullig te doen tegen je... maar ik denk dat het zeker met het handelen in cryptocurrency heel belangrijk is om je eigen onderzoek te doen.
ahaa
Ja zo sta ik er nu ook in maar echt leuk is anders.brick5492 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:53:
Ik sta nu ook dik in de min, heb mn ticket widgets verwijderd en heb nu al een paar dagen niet meer gekeken.Gewoon lekker een maand met rust laten en dan wel weer zien. Crypto is zo onvoorspelbaar en dat is juist waarom ik erin zit.
[ Voor 34% gewijzigd door Pelox op 23-01-2018 15:55 ]
Zero.
Check even mijn post hierboven, is al enkele dagen aan het trollen en heeft alleen een account aangemaakt hier om te kunnen klagen over alle hypesD-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:53:
Agressief worden omdat het allemaal wat dipt zelfs..
Er zijn toch flink wat mensen die zich niet aan de gouden regel van crypto (of beleggen) houden ziet het eruit als ik dit topic zo lees..
Kom op mensen, ff een flink dalletje om straks weer omhoog te gaan (hoop ik)
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2018 15:56 ]
Waarom zie je het somber in? zoveel eigen geld erin gestoken?Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:
TRX 40% - VEN 15% - ICX 20% - APPC 25% Ik zie het allemaal zwart tegemoet... Heb spijt dat ik ben overgehaald om hier aan mee te doen... Had naar mijn vriendin moeten luisteren.
Omdat je geen miljoen in een dag binnen haalt? Omdat de boel wat dipt wat het elk jaar doet rond deze tijd en je met een beetje research had kunnen voorzien?Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:
TRX 40% - VEN 15% - ICX 20% - APPC 25% Ik zie het allemaal zwart tegemoet... Heb spijt dat ik ben overgehaald om hier aan mee te doen... Had naar mijn vriendin moeten luisteren.
Balen, tot ziens!Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
sneepie69 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Waarom zie je het somber in? zoveel eigen geld erin gestoken?
Zijn vriendin gaat bij hem weg want hij heeft al d'r geld opgegokt door op FOMO momentjes alles aan te kopen

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 15:58 ]
Je doet je naam bepaald geen eer aan. DoeiVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:

Verwijderd
Heb best veel geld erin gestoken. ongeveer 4 weken geleden begonnen en tot nu toe nooit in de winst gestaan eerlijk gezegd.sneepie69 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:57:
[...]
Waarom zie je het somber in? zoveel eigen geld erin gestoken?
Crypto maakt meer kapot dan je lief isLucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:57:
[...]
[...]
Zijn vriendin gaat bij hem weg want hij heeft al d'r geld opgegokt door op FOMO momentjes alles aan te kopen
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
En over 4 weken kan je op 100% winst staan, geduld is een schone zaakVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Heb best veel geld erin gestoken. ongeveer 4 weken geleden begonnen en tot nu toe nooit in de winst gestaan eerlijk gezegd.
Als je een maand geleden begonnen bent had je wel wat winst op TRX kunnen pakken die x7 stond lijkt mijVerwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Heb best veel geld erin gestoken. ongeveer 4 weken geleden begonnen en tot nu toe nooit in de winst gestaan eerlijk gezegd.

Alle 3 de munten proberen het laatste uur uit te breken. Toch prettig als munten ook doen, wat charts voorspellen. Nu nog zelf met geld instappen er op, haha.
Nu verkopen ben je het echt "kwijt".. net zoals de reactie hierboven: misschien is over 4 weken alles wel anders.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Ik sta ook 20% verlies, maar gewoon HODL nu!
Nou vertel mij ff welke coins je gaat kopen dan hoef ik die in ieder geval nietRambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Ik weet genoeg dat aan crypto je geld smijt dat je kunt missen en rest is luck
TRX/XVG en XRP zeker?
Verwijderd
Klopt maar ik vond het geen veilig idee om niet geverifieerd te zijn wanneer er iets zou gebeurenwokkelz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:25:
[...]
Op Binance kan je zonder ID verificatie gewoon handelen tot 2 BTC per dag.
Met die instelling wel ja. Natuurlijk weet niemand wat er gaat gebeuren, maar eigen onderzoek (whitepapers lezen, teams analyseren, etc.) kan de zogenaamde geluksfactor flink verminderen.Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:54:
[...]
Ik weet genoeg dat aan crypto je geld smijt dat je kunt missen en rest is luck
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ah, had ik niet in de gaten. Het is ook onmogelijk geworden om alle reacties te lezen en verschillende namen te onthoudenLucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:55:
[...]
Check even mijn post hierboven, is al enkele dagen aan het trollen en heeft alleen een account aangemaakt hier om te kunnen klagen over alle hypes
Zeker waar, je slaat de spijker op de kop.[...]
Ja zo sta ik er nu ook in maar echt leuk is anders.
Stiekem ben ik eigenlijk wel blij dat ik voor even verlost ben van elk uur kijken hoeveel winst extra ik heb gemaakt. Maar ik zit momenteel alleen in IOTA en REQ, en heb zeer veel vertrouwen in beide teams. Ik heb zelf ook altijd alleen maar coins gekocht waar ik longterm echt vertrouwen in heb. Geen quick buck, maar misschien over een jaar ofwat een goed platform en lambo's on the moon
Het komt allemaal wel weer goed, het kan alleen niet altijd maar blijven stijgen he.
Verwijderd
Wanneer heb je je huidige coins aangekocht dan? Want die staan allemaal prima ten opzichte van 4 weken geleden.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:59:
[...]
Of je moet deze coins net hebben gekocht, dan heb je wel heel erg weinig geduld als je het nu al weer somber in ziet.
Verwijderd
Begin december ingestapt. Paar honderd euro, beetje lopen daytraden, inleg ongeveer verdubbeld daarmee. Daarna met een kleuter portfolio met de meest vuile vieze smerige shitcoins aan het hodlen vanaf eind december (toen alles groeide en het eigenlijk geen fuck uitmaakte wat je kocht).
Samen met wat vrienden ook nog ingekocht rond de all time high. Lachen.
Ik vind het topic geweldig.
Zodra ik iets nuttigs te melden heb of wat dan ook ben ik van plan dat hier te doen.
Offtopic: Sipdawg ik weet dat je meeleest ouwe lurker 😂
Voor VEN & ICX begrijp ik dan niet dat je zo slecht kan staan, die staan beiden in de buurt van hun ATH (in BTC waarde, fiat is iets anders gezien de BTC waarde gedaald is).Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:56:
Hoewel het natuurlijk niet leuk is moet je wat geduld proberen hebben, op enkele daytraders na is iedereen aan het afzien momenteel. We zijn dan ook dik 300 miljard aan market cap verloren sinds 2 weken.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Verwijderd
Heb in de tussen tijd verkocht en weer gekocht omdat ik dacht dat het afgelopen is.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:07:
[...]
Wanneer heb je je huidige coins aangekocht dan? Want die staan allemaal prima ten opzichte van 4 weken geleden.
Of je moet deze coins net hebben gekocht, dan heb je wel heel erg weinig geduld als je het nu al weer somber in ziet.
Goed idee! Tot binnenkort.oisyn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:20:
Als die regulars nou gewoon eens richting de andere topics verhuisden om daar een beetje op niveau te discussieren, ipv alle discussies hier te houden en ze te laten ondersneeuwen...
Hahaha ik zoek altijd op posts bij dit soort mensen, roepen maar wat zonder verstand meestal.D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:06:
[...]
Ah, had ik niet in de gaten. Het is ook onmogelijk geworden om alle reacties te lezen en verschillende namen te onthoudenDank in ieder geval!
Verwijderd
Als ik jou was zal ik eens goed onderzoek doen naar enkele coins om te gaan holden en het daytraden/switchen eventjes achter je laten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:09:
[...]
Heb in de tussen tijd verkocht en weer gekocht omdat ik dacht dat het afgelopen is.
Op het begin heb ik ook wat zitten daytraden en door puur geluk wat profit gemaakt, had ook slecht kunnen aflopen.
Probeer te holden en ga met een klein deel van je portefeuille daytraden. Wanneer je denkt dat je dit trucje door hebt kan je mogelijk met grotere aantallen gaan daytraden.
https://cryptomz.com/2017...e-sunerok-justinvendetta/
Het gaf mij gewoon geen vertrouwen om in Verge te blijven zitten. Toch is uiteindelijk het wraith protocol uitgekomen na veel vertraging. Maar ik zie de prijs die Verge in December heeft gehaald (mede ondanks de tweet van John McAfee) gewoonweg niet meer gehaald worden. Als ik de teams achter andere munten bekijk geeft mij dat persoonlijk meer vertrouwen dan bij Verge.
Ik hoop natuurlijk dat ik er hard naast zit en dat Verge heel hoog mag komen voor degene die het bezitten, just my 2 cents.
Edit: criminal records Justin Erik Valo (Justin Vendetta / Sunerok):
https://www.instantcheckmate.com/people/justin-valo/
[ Voor 5% gewijzigd door o-TANK-o op 23-01-2018 16:26 ]
Ik zit er nu met te veel in om er op dit moment uit te stappen.. wacht dus rustig af.. raak ik alles kwijt dan is dat zo maar ik hoop dat hij nog wel wat gaat stijgen ergens dit jaar, afhankelijk van de situatie dan spring ik van boord of blijf ik weer lekker zitteno-TANK-o schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:18:
Zie nog steeds dat een aantal mensen hier in XVG (Verge) zitten. Ik heb zelf mijn stack in December verkocht. Ben ingestapt maanden terug toen het nog rond de 40sat stond. Toen de opvolgende maanden het wraith protocol steeds werd uitgesteld begon ik mijn hoop in Verge te verliezen. Toen in December kwam er nog een artikel uit over 'Justin Vendetta / Sunerok' wat ik al eerder voorbij had zien komen ergens in september. Het ging om de volgende informatie:
https://cryptomz.com/2017...e-sunerok-justinvendetta/
Het gaf mij gewoon geen vertrouwen om in Verge te blijven zitten. Toch is uiteindelijk het wraith protocol uitgekomen na veel vertraging. Maar ik zie de prijs die Verge in December heeft gehaald (mede ondanks de tweet van John McAfee) gewoonweg niet meer gehaald worden. Als ik de teams achter andere munten bekijk geeft mij dat persoonlijk meer vertrouwen dan bij Verge.
Ik hoop natuurlijk dat ik er hard naast zit en dat Verge heel hoog mag komen voor degene die het bezitten, just my 2 cents.
Zero.
Wat is de gouden regel dan? Niet panic-sellen?D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:53:
Agressief worden omdat het allemaal wat dipt zelfs..
Kom op mensen, ff een flink dalletje om straks weer omhoog te gaan (hoop ik)
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ook met dalende markten.
De inleg er al meerdere keren uitgehaald en speel dus nu met de gebakken lucht die overblijft
[ Voor 43% gewijzigd door RaptorXS op 23-01-2018 16:28 ]
Te veel mensen verwachten dat als ze in het weekend starten met 200 euro dat ze maandag gelijk niet meer hoeven te werken, althans zo komt het op mij overRaptorXS schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:26:
Na jaren Hodlen, lach ik maar eens.
Ook met dalende markten.
€200 is iets te weinig maar met iets meer kan dat nog steeds.uuldriks schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Te veel mensen verwachten dat als ze in het weekend starten met 200 euro dat ze maandag gelijk niet meer hoeven te werken, althans zo komt het op mij over
Ik denk overigens dat het meer is dat we lange tijd alleen omhoog gingen, mensen hebben getwijfeld, uiteindelijk kerstbonus/13de maand erin geduwd hebben en nu op de blaren zitten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
TRON’s First Beta Version — Exodus Will Be Launched on March 31
Today, TRON officially announced the latest progress of the project development, showing that the main network functions were all set and it will be launched on March 31. This should be the second important upgrade after the open source on December 29, 2017.
Zou Tron toch weer wat gaan doen in de koers?
Meh
Bij mij pakt ie al 2 uur lang net m'n sell order van 74190 net niet. En ik weiger bij te stellenMaarten2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:31:
Ai verkeerd gegokt met VEN. Dacht dat VEN nog verder zou dalen toen die op $6.90 stond, maar is toch weer gestegen. Nu kopen vind ik wel weer een iets te hoog risico. Nu hopen op een korte dip en anders maar weer heroverwegen.
Klassiek verhaal. Tenzij ik heel sterke aanwijzingen heb, begin ik er dan ook meestal niet meer aan.Maarten2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:31:
Ai verkeerd gegokt met VEN. Dacht dat VEN nog verder zou dalen toen die op $6.90 stond, maar is toch weer gestegen. Nu kopen vind ik wel weer een iets te hoog risico. Nu hopen op een korte dip en anders maar weer heroverwegen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
idem hier.. verkocht op 74KTomTorquay schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:34:
[...]
Klassiek verhaal. Tenzij ik heel sterke aanwijzingen heb, begin ik er dan ook meestal niet meer aan.

[ Voor 10% gewijzigd door thestiffmeister op 23-01-2018 16:35 ]
op een cloud een *.dat bestand teruggevonden van mijn litecoin mining pool tijd.
Staat gewoon 10,5 ltc op, maar kan mijn wachtwoord niet meer herinneren. Alle wachtwoorden geprobeerd
Om vervolgens te kopen op? Ben je niet bang dat hij zich hersteld en niet meer echt daar onder komt. Waar haal je het vertrouwen vandaan .. hahah. Ik heb het vandaag geprobeerd maar ging niet goed.Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:32:
[...]
Bij mij pakt ie al 2 uur lang net m'n sell order van 74190 net niet. En ik weiger bij te stellen
Wat doe je als hij geleidelijk dit punt raakt. Dus niet in een piek?
[ Voor 7% gewijzigd door Tranzy op 23-01-2018 16:37 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Aiii, heb je geen password manager waar iets in staat?SonyEricsson schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:35:
F*CK
op een cloud een *.dat bestand teruggevonden van mijn litecoin mining pool tijd.
Staat gewoon 10,5 ltc op, maar kan mijn wachtwoord niet meer herinneren. Alle wachtwoorden geprobeerd
Voor dat bedrag zou ik toch bruteforcen eens overwegen. Kun je wel even op wachten maar zie het als een HODL investeringSonyEricsson schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:35:
F*CK
[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 16:36 ]
Wees blij dat het geen 10,5 btc isSonyEricsson schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:35:
F*CK
Groetjes, FaceDown.
spreiden richting ICX... ook goedkoop nu.Tranzy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Om vervolgens te kopen op? Ben je niet bang dat hij zich hersteld en niet meer echt daar onder komt. Waar haal je het vertrouwen vandaan .. hahah. Ik heb het vandaag geprobeerd maar ging niet goed.
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Zou gewoon geduld hebben inderdaad, redt het zeker nog wel. Zou me niks verbazen als VEN zometeen de opmars naar boven gevonden heeft en je beter de sellorder wat hoger kan zetten. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:32:
[...]
Bij mij pakt ie al 2 uur lang net m'n sell order van 74190 net niet. En ik weiger bij te stellen
Achja ik vind het wel prima. De ene keer gaat het goed en nu een keertje mis. Heb natuurlijk niks verloren nu, alleen wat (potentiële) winst minder.TomTorquay schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:34:
[...]
Klassiek verhaal. Tenzij ik heel sterke aanwijzingen heb, begin ik er dan ook meestal niet meer aan.
Verkocht op 74k is toch alleen maar mooi? Nu is ie 72.6K dus kun je goedkoper terugkopen als je wilt.
thanks for the tipMaarten2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:38:
[...]
Zou gewoon geduld hebben inderdaad, redt het zeker nog wel. Zou me niks verbazen als VEN zometeen de opmars naar boven gevonden heeft en je beter de sellorder wat hoger kan zetten. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze.
[...]
Achja ik vind het wel prima. De ene keer gaat het goed en nu een keertje mis. Heb natuurlijk niks verloren nu, alleen wat (potentiële) winst minder.
[...]
Verkocht op 74k is toch alleen maar mooi? Nu is ie 72.6K dus kun je goedkoper terugkopen als je wilt.
Dan ga ik op verlies staan, als je beetje terugleest kun je zien dat ik een tactiek heb waar verlies zoveel mogelijk ingeperkt wordt, drukt de winst ook maar dat maakt me niet heel veel uit.Tranzy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:35:
[...]
Om vervolgens te kopen op? Ben je niet bang dat hij zich hersteld en niet meer echt daar onder komt. Waar haal je het vertrouwen vandaan .. hahah. Ik heb het vandaag geprobeerd maar ging niet goed.
Wat doe je als hij geleidelijk dit punt raakt. Dus niet in een piek?
Shit, betrapt... Al was ik wel zo realistisch dat het misschien een paar maanden zou duren.uuldriks schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:28:
[...]
Te veel mensen verwachten dat als ze in het weekend starten met 200 euro dat ze maandag gelijk niet meer hoeven te werken, althans zo komt het op mij over
Als je verlies en winst wil drukken kun je beter een bankrekening nemenLucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:39:
[...]
Dan ga ik op verlies staan, als je beetje terugleest kun je zien dat ik een tactiek heb waar verlies zoveel mogelijk ingeperkt wordt, drukt de winst ook maar dat maakt me niet heel veel uit.
Groetjes, FaceDown.
liever een bankrekening dan een cryptorekening waar je salaris op gestort wordt. want kan zo maar zijn dat je dan een week later je huur niet eens meer kan betalen. of paar maanden vooruit kan betalenFaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:41:
[...]
Als je verlies en winst wil drukken kun je beter een bankrekening nemen
Remember Griekenland en Cyprus??nemesis2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:43:
[...]
liever een bankrekening dan een cryptorekening waar je salaris op gestort wordt. want kan zo maar zijn dat je dan een week later je huur niet eens meer kan betalen. of paar maanden vooruit kan betalen
Daar had men opeens weinig op een gesloten en of afgeroomde bankrekening en gesloten PIN automaten
Die heb ik. Ik heb het gevoel dat VEN momenteel qua satoshi waarde normaal staat na een correctie. Vanuit daar haal ik een ABCDE patroon waar we nu aan C zitten. Dit betekent nog 1 stijging + dip en hij kan weer omhoog gaan (short term) Daar houd ik nu even aan vast, ik probeer idd in een piek in te kopen.FaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:41:
[...]
Als je verlies en winst wil drukken kun je beter een bankrekening nemen
Edit: Als ik kijk in de tijd vanaf 14:05
[ Voor 4% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 16:47 ]
Speculatie dat Koreanen de prijs van Ripple weer omhoog gaan duwen denk ik.aaaido schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:44:
Ripple staat als enige in de + in de top 3. Iemand enig idee wat hier speelt?
Ripple stond er voor de 'shutdown' goed voor in Korea. Over een weekje komt er wellicht weer veel nieuw Koreaans geld in de markt.
Munten zoals ICX en WTC (Deden het ook heel goed in Korea) maken hetzelfde mee.
Niet met geld spelen dat je niet kunt missen..? Sommigen mensen zijn echt, echt gestrest als ik dat zo lees.. Dan zit je er te diep in naar mijn idee..
Je had zelf over iets anders kunnen beginnen, maar hebt het zelf ook over ven.....BLACKfm schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:48:
[afbeelding]
Gaat het hier ook nog wel eens over iets anders

Wanneer je het bekijkt op de 7 dagen schaal ziet het er heel anders uitaaaido schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:44:
Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Ik probeerde het meer als een C-C-C-Combobreaker!, maar ik kijk een paar keer per dag, hele pagina aan reacties er bij steeds, en het is VEN voor en VEN na.Shiznit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:50:
[...]
Je had zelf over iets anders kunnen beginnen, maar hebt het zelf ook over ven.....
Lijkt meer 'specifiekchat' dan slowchat
Edit:

[ Voor 11% gewijzigd door BLACKfm op 23-01-2018 16:56 ]
ik probeer altijd de onderste uit de kan te halen,en als ik in het ouwe mannenpakhuis zit samen met mijn mede tweakers tegen ze kan zeggen ik heb het geprobeerdLucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:39:
[...]
Dan ga ik op verlies staan, als je beetje terugleest kun je zien dat ik een tactiek heb waar verlies zoveel mogelijk ingeperkt wordt, drukt de winst ook maar dat maakt me niet heel veel uit.

Mogelijk komt binnen nu en een paar uur het Q4 market report uit waarin oa namen van nieuwe partners genoemd zouden kunnen worden. Zo ja dan krijgen we een stoot omhoog verwacht ik. Ik zit daarom dan ook momenteel in XRP ipv VEN.aaaido schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:44:
Groetjes, FaceDown.
Ven dusJustevo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:56:
De slowchat was achteraf toch niet zo'n goed idee. Het niveau is echt om te janken. Lijkt wel het Telegram kanaal van een willekeurige munt.
precies, zodra die gifjes voorbij komenJustevo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:56:
De slowchat was achteraf toch niet zo'n goed idee. Het niveau is echt om te janken. Lijkt wel het Telegram kanaal van een willekeurige munt.
Je hoeft het niet te lezen. Of kwam je alleen even klagen? Bedankt dat jij het niveau weer een beetje opvijzelt he!Justevo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:56:
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Lachen deze, doet me denken aan een tradingforum ( BigMike) waar ik vroeger wel eens aktief wasBLACKfm schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:52:
[...]
Ik probeerde het meer als een C-C-C-Combobreaker!, maar ik kijk een paar keer per dag, hele pagina aan reacties er bij steeds, en het is VEN voor en VEN na.
Lijkt meer 'specifiekchat' dan slowchat.
Edit:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)