[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.474 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:24
RideWithUz schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:07:
Net mijn ICX en NEO versterkt , dip mag nu wel voorbij zijn :D
Nee, nog ff weer naar beneden! Ik stond net op het punt om BTC bij te kopen @ €8.3k, springt ie vervolgens weer naar €8.6k+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Ypuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:14:
[...]

Nee, nog ff weer naar beneden! Ik stond net op het punt om BTC bij te kopen @ €8.3k, springt ie vervolgens weer naar €8.6k+.
nou ok , ff dan voor jou, daarna Maan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
@NeHoX About the same here, ben zéér benieuwd naar de komende 3 maanden voor deze coin. Hoeveel coins heb je in je bezit als ik vragen mag?

[ Voor 9% gewijzigd door Caritius op 23-01-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InstantKarma
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
Begint ook weer te kriebelen om wat fiat erin te pompen... alleen ivm werk / gezin af en toe lastig om het goede moment te timen.

Misschien Fiat --> LTC --> USDT regelen op binance, zodat ik wat USDT buy orders op BTC kan zetten mocht het vanmiddag / vandaag verder gaan dippen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Paresto schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:18:
@NeHoX About the same here, ben zéér benieuwd naar de komende 3 maanden voor deze coin. Hoeveel coins heb je in je bezit als ik vragen mag?
O-) Doe ik op een publiekelijk forum geen uitspraak over. :P

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
InstantKarma schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:19:
Begint ook weer te kriebelen om wat fiat erin te pompen... alleen ivm werk / gezin af en toe lastig om het goede moment te timen.

Misschien Fiat --> LTC --> USDT regelen op binance, zodat ik wat USDT buy orders op BTC kan zetten mocht het vanmiddag / vandaag verder gaan dippen...
]
houd je koers in de gaten tussen de LTC waar je koopt en LTC op binance.. grote bedragen scheelt vaak 50a100 euro... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius
@NeHoX Agreed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
beepee schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:08:
[...]

Misschien handig om eerst de regels te lezen voordat je gebruikt maakt van een (financieel) product?

Laatst hier ook iemand die zijn litecoins naar een bitcoin adres gestuurd had en stomverbaasd was dat ze weg waren. 8)7

Doe eerst even onderzoek naar wat je gaat doen, zeker als er geld mee gemoeid is.
Ik heb me juist goed ingelezen. Heb ook veel onderzoek gedaan naar de verschillende walltets en de bijbehorende voor- en nadelen, maar als je net begint met crypto maak je wel eens fouten en zie je wel eens dingen over het hoofd, zo gek is dat toch niet? Heeft er mijn inziens niets met het lezen van 'de regels' te maken.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:16

hmr

NeHoX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:09:
[...]

Zelfde hier. Ik denk met 8 USD cent dat XVG nog een mooie toekomst tegemoet gaat. Ook omdat hij al ruim 20 cent is geweest. Mocht hij weer onder de 750 sat duiken koop ik nog voor een paar honderd euro bij. :9~
Het feit dat hij 20 cent is geweest zegt echt absoluut niets over de toekomstige waarde... Verge kan echt alle kanten op. Nu alweer paar weekjes stil en de fork is geweest/aan de gang. Als het echt allemaal werkt en een keer goed gemarket wordt, dan kan dit nog wel eens een klappertje worden.. Zo niet, dan dondert het als een kaartenhuis in elkaar.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:13:
[...]

@.oisyn Ik zou het ook waarderen als de mods geen geenstijlformuleringen gebruiken :)
GS mijd ik als de pest. Misschien moeten zij mijn formulering niet overnemen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
InstantKarma schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:19:

Goede tip, ik vertrouw alleen die USDT voor geen meter ;P.

Zit zelf gewoon regelmatig te kijken naar BTCDirect/Bitonic om op het juiste moment aan te schaffen, maar is idd niet prestatiebevorderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb net PIVX gekocht op Binance. Nu zie ik echter deze melding staan: 'Wallet Maintenance, Deposit Suspend'. Terwijl mijn coins wel gekocht zijn. Of is dat maar schijn?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Het feit dat hij 20 cent is geweest zegt echt absoluut niets over de toekomstige waarde... Verge kan echt alle kanten op. Nu alweer paar weekjes stil en de fork is geweest/aan de gang. Als het echt allemaal werkt en een keer goed gemarket wordt, dan kan dit nog wel eens een klappertje worden.. Zo niet, dan dondert het als een kaartenhuis in elkaar.
Hey C alles oke? Ben het met je eens, maar als je er al in zit vanaf het moment dat XVG nog (veel) minder dan een cent was, is het risico om geld te verliezen ook verwaarloosbaar als hij nu nog 8-10 cent kost ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
pven schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:21:
Ik heb net PIVX gekocht op Binance. Nu zie ik echter deze melding staan: 'Wallet Maintenance, Deposit Suspend'. Terwijl mijn coins wel gekocht zijn. Of is dat maar schijn?
Dat staat volledig los van elkaar, er is alleen geen withdrawal of deposit op dit moment mogelijk. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
pven schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:21:
Een trade is geen deposit.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@hmr Zo waar als dat de rest van de daredevils, avonturiers en alle andere mogelijke 'investeerders' in zoverre deze mening ook delen *O* :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

NeHoX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:23:
[...]

Hey C alles oke? Ben het met je eens, maar als je er al in zit vanaf het moment dat XVG nog (veel) minder dan een cent was, is het risico om geld te verliezen ook verwaarloosbaar als hij nu nog 8-10 cent kost ;)
Hey hoi! Leuk om je hier te zien! Making them moniez ;). Maar on a serieus note: verwaasloosbaar ligt eraan hoeveel fiat je erin stopt. Als je nu 25k investeert en die dev van XVG blijkt een fraudeur te zijn kan de waarde van het muntje weer terugschieten naar die 0.0002...

Zit er zelf al lang in en heb mijn winst gepakt op 0,28 dollarcent. Destijds afgesloten met een rendement van 4000%.. Toen een herinvestering gedaan met een gedeelte van mijn winst op 0,15 dollarcent.. die zit nu nog steeds flink in de min.,..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InstantKarma
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
shakespeare schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:20:
[...]

]
houd je koers in de gaten tussen de LTC waar je koopt en LTC op binance.. grote bedragen scheelt vaak 50a100 euro... ;)
Zal er rekening mee houden.. nog geen exchanges / brokers beschikbaar waar je rechtstreeks Tether via fiat kan inkopen voor zover ik weet?
Ypuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Goede tip, ik vertrouw alleen die USDT voor geen meter ;P.

Zit zelf gewoon regelmatig te kijken naar BTCDirect/Bitonic om op het juiste moment aan te schaffen, maar is idd niet prestatiebevorderend.
Idd, omdat ik (helaas) niet 24/7 actief kan traden is het geplande ordertjes inschieten via usdt the next best thing.
Alleen wel risky als de boel intussen astronomisch moont natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Hey hoi! Leuk om je hier te zien! Making them moniez ;). Maar on a serieus note: verwaasloosbaar ligt eraan hoeveel fiat je erin stopt. Als je nu 25k investeert en die dev van XVG blijkt een fraudeur te zijn kan de waarde van het muntje weer terugschieten naar die 0.0002...

Zit er zelf al lang in en heb mijn winst gepakt op 0,28 dollarcent. Destijds afgesloten met een rendement van 4000%.. Toen een herinvestering gedaan met een gedeelte van mijn winst op 0,15 dollarcent.. die zit nu nog steeds flink in de min.,..
Ik zit nu gemiddeld met 0,17 in Verge.. |:(

Hoop echt dat hij weer in de buurt gaat komen..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de carvertical kunt kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-09 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:28:
Etherdelta

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
@Verwijderd momenteel alleen op Etherdelta.com (https://coinmarketcap.com/currencies/carvertical/#markets)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:28:
google

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Het is letterlijk de tweede link op google... |:( 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 23-01-2018 14:30 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:26:
[...]

Ik zou er voor tekenen. 4000% winst en vervolgens gedeelte van je winst zien halveren. Voor nu. Ik denk dat Verge er helaas ook last van heeft dat de hele markt bearish is. Ze zijn na het Wraith akkefietje echt een goede weg ingeslagen. Een flink aantal NL shops accepteert nu Verge. Nieuwe website is in ontwikkeling en Wraith protocol is gewoon alive en kicking. Ik denk echt straks een x10 mogelijk is. 1 Dollar gaat nog een tijdje duren maar 70-80 cent zeker haalbaar in 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
nvm

[ Voor 92% gewijzigd door BertP op 23-01-2018 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
En vanaf morgen ook op Kucoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:09

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zo.. iedereen de dip gekocht? mooi :)

en weer verder.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks! Whiteboard en de mensen erachter lijkt me interessant, hellemaal op langdurig termijn. hoe kijken jullie hierna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
NeHoX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Ik zou er voor tekenen. 4000% winst en vervolgens gedeelte van je winst zien halveren. Voor nu. Ik denk dat Verge er helaas ook last van heeft dat de hele markt bearish is. Ze zijn na het Wraith akkefietje echt een goede weg ingeslagen. Een flink aantal NL shops accepteert nu Verge. Nieuwe website is in ontwikkeling en Wraith protocol is gewoon alive en kicking. Ik denk echt straks een x10 mogelijk is. 1 Dollar gaat nog een tijdje duren maar 70-80 cent zeker haalbaar in 2018.
Dat zou mij heel erg blij maken :)

Niet Lambo blij maar wel OLED blij :9~

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr

hmr

NeHoX schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:30:
[...]

Je hoort mij ook niet klagen, maar mijn vertrouwen in de munt heeft een flinke deuk opgelopen.. Ik ben huiverig voor een herinvestering, maar begrijp jouw argumentatie goed. Als je geloof hebt in het product Verge dan lijkt deze koers een goed moment om bij te kopen. Hij is al langer stabiel rond deze koers en the only way is up. [ ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevreden dat ik wat VEN heb bijgekocht op 69k. Ondertussen alweer 75k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat die ene munt weer behoorlijk aan t terugkomen is. Ik denk ik laat het even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:34:
Ik merk dat die ene munt weer behoorlijk aan t terugkomen is. Ik denk ik laat het even weten.
Dank man. Het punt dat je probeert te maken devalueer je volledig met je eigen post. |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Een trade is geen deposit.
Ahja. Thx!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

AtlAntA schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:39:
Heb net voor 25 euro litecoin gekocht. Spannend! oOo

To the moon! Kom maar op met die Lamborghini!

;)

Sorry
Plaats even de tweet van Charlie en het mogenlijk partnership met Google...🙈 Vergeet niet te filosoferen over die —-> 💥

(Reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat de vraag regelmatig voorbijkomt, maar de verificatieregelsbij exchanges en brokers wisselen ook nog weleens heb ik het idee, vandaar mijn vraag:
Bij welke partijen is het momenteel nog toegestaan een ID te watermerken of BSN af te schermen voor verificatie, of zelfs helemaal geen verificatie noodzakelijk? Het gaat me vooral om buitenlandse site's met altcoins in hun aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:39:
Ik weet dat de vraag regelmatig voorbijkomt
Als je dat weet, waarom probeer je het dan niet gewoon eerst? De meesten hier zullen al een account hebben dus hoe moeten wij weten wat de exacte status op dit moment van exchange X is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:35:
[...]

Dank man. Het punt dat je probeert te maken devalueer je volledig met je eigen post. |:(
Ik hoop er toch wat mensen mee te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat de vraag regelmatig voorbijkomt, maar de verificatieregelsbij exchanges en brokers wisselen ook nog weleens heb ik het idee, vandaar mijn vraag:
Bij welke partijen is het momenteel nog toegestaan een ID te watermerken of BSN af te schermen voor verificatie, of zelfs helemaal geen verificatie noodzakelijk? Het gaat me vooral om buitenlandse site's met altcoins in hun aanbod.
Heb half december een account op Binance aan kunnen maken met mijn rijbewijs waarop mijn BSN niet zichtbaar was. Op Bittrex probeerde ik hetzelfde maar is de enhanced verification niet gelukt destijds (na 3 weken wachten ben ik uiteindelijk door FOMO vanwege de stijgende btc prijs naar Binance gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:41:
[...]

Als je dat weet, waarom probeer je het dan niet gewoon eerst? De meesten hier zullen al een account hebben dus hoe moeten wij weten wat de exacte status op dit moment van exchange X is? :?
Eehm. Misschien omdat je recent de verificatie ergens hebt doorlopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op binance is geen verificatie vereist zolang je niet meer dan 2 BTC per 24h withraweld.
Registreren op Binance is alleen om de haverklap gesloten, weet niet of dat momenteel wel weer kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
spartacusNLD schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:33:
Zo.. iedereen de dip gekocht? mooi :)

en weer verder.
Is de dip al voorbij dan? Volgens mij kan het nog wel wat dieper. Ik wacht nog wat af om mijn slag te slaan.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icx bijgekocht in de uitverkoop *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Ik zit even te bekijken of ik VEN kan verkopen om een swing trade te doen, is zo lastig in te schatten op het moment -.-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:43:
[...]

Eehm. Misschien omdat je recent de verificatie ergens hebt doorlopen? :)
Bitpanda, geen id noodzakelijk, duur en weinig aanbod. Alstu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38

JT

VETAK y0

Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:50:
Ik zit even te bekijken of ik VEN kan verkopen om een swing trade te doen, is zo lastig in te schatten op het moment -.-
Heb er net 8 gekocht :P

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Waarschijnlijk op 't verkeerde moment, had je beter onder de 70k kunnen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik hoop er toch wat mensen mee te helpen.
Nee dankjewel. Je laat het overkomen dat je een werkende glazen bol hebt met je semi cryptische one-liners maar daarmee verlaag je jezelf naar een niveau onder die van jomanda. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:51:
[...]

Waarschijnlijk op 't verkeerde moment, had je beter onder de 70k kunnen kopen :P
Tja, dat is nu te laat, ik twijfel ook heel erg, je hebt best kans dat de markt niet meer verder zakt voor nu. Zag ineens het verlies vrij snel een procent minder worden dus daarom.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
JT schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:52:
[...]

Tja, dat is nu te laat, ik twijfel ook heel erg, je hebt best kans dat de markt niet meer verder zakt voor nu. Zag ineens het verlies vrij snel een procent minder worden dus daarom.
Nooit op FOMO kopen.... Markt is daar op het moment te bearish voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:51:
[...]

Is meteen het antwoord op je eigen vraag, heb jij ingekocht op 70k? Dan is het nu tijd om te verkopen. ;)
Ik heb ook geen glazen bol maar kijk eens naar het recente koersverloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Nooit op FOMO kopen.... Markt is daar op het moment te bearish voor.
Waarom heb jij besloten te kopen bij 69? Hoe schat jij dan in dat de grootste dip is geweest en dat je niet langer moet wachten?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 20:57
koop helemaal niks meer bij als ik erbij koop zakt de boel in doe het voor jullie he jongens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik verloor er net 5 toen ik op 73 verkocht.

Niks voor mij dit..

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 13:48
BTC zit de hele tijd tegen 10.000$ aan te hikken.
Als hij hieronder duikt gaat het wel hard vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Tranzy schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:55:
Ik verloor er net 5 toen ik op 73 verkocht.

Niks voor mij dit..
Ach ja, voor hetzelfde geld staat hij over 2 uur weer op 69K sat, dan heb je alsnog winst. Je kan altijd meer winst hebben, maar kopen/verkopen op het perfecte moment is bijna niet te doen. Behalve als je misschien een whale bent die juist de koers stijging/daling in werking zet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Blijft toch een mooi fenomeen al die voorspellingen/verwachtingen a.d.h.v. de voorgaande ontwikkelingen en what not. Er zijn maar weinig mensen die de nullijn aanhalen doorsnee B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

rav994 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:56:
Ca $8500 zal de bodem ongeveer zijn.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Adamoland schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:58:
[...]

gebaseerd op de blauwe lucht buiten ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertP
GeoHound schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:00:
[...]

Gebaseerd op een TA, wat gelijk staat aan de blauwe lucht ja. Niemand weet het, dat maakt het zo mooi om over te praten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hier is het zojuist wat grijzer geworden dus vanaf nu zie ik het somber in, ik ga panic sellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:53:
[...]

Is meteen het antwoord op je eigen vraag, heb jij ingekocht op 70k? Dan is het nu tijd om te verkopen. ;)
Ik heb ook geen glazen bol maar kijk eens naar het recente koersverloop.
Nee, ik was helaas te druk met het normale leven van afstuderen haha, heb verkocht op 72k, dus moet even geduld hebben nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneepie69
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-07-2022
[...]

Dat icm de wind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:48

Jebus4life

BE User

[...]

Analyses zoals deze Interpretatie van de buy/sell wals enzo (zit ook meebegrepen in de analyse natuurlijk).

Dit zijn allemaal maar schattingen/vermoedens. Maar niet op de blauwe lucht gebaseerd dus ;)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is ook voor velen een tijds verdrijf voor als het op het werk saai is. Je moet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Adamoland schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:58:
[...]

Als hij goed onder de 10k klapt, gaat hij eerst 9k lijn testen. Dat is een hele zwakke fib lijn en gaat hij waarschijnlijk niet houden. Hierna zit de volgende supportlijn rond 7,7k tot 8,0k.

Maar, hij kan ook gewoon een tijdje rond de 10k blijven hangen. Dat is een psychologische lijn (Big Even) en kan zomaar zijn dat hij vanaf hier de weg naar boven wel weer terug gaat vinden. Maar op dit moment zit het er heel bearish uit en denk ik dat 7,7k zeker nog gaat gebeuren.

Over een week kan het heel anders zijn, dan komen de Koreanen weer massaal terug in de markt. Dan kunnen we zomaar over klappen naar een bullrun omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
JT schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:54:
[...]

Waarom heb jij besloten te kopen bij 69? Hoe schat jij dan in dat de grootste dip is geweest en dat je niet langer moet wachten?
Onderbuikgevoel + trends + TA

Daarbij werk ik met 25% orders > als ik verkoop heb ik altijd een buy order van 25% op die prijs staan.
Dan een buy order van de winst die ik wil hebben en een 50% order op 15% boven de ATH. Zodoende probeer ik zo weinig mogelijk verlies te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
rav994 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:56:
Hij heb al onder de $10k gezeten vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik denk dat ik VEN vandaag wel weer ga verkopen, hopen dat hij de 80K weer aantikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in ICX gestapt voor een korte opvering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:01:
[...]

Nee, ik was helaas te druk met het normale leven van afstuderen haha, heb verkocht op 72k, dus moet even geduld hebben nog.
Ge- of verkocht? Ik had ze zelf eerder vandaag voor 71555 en op 74000 er weer uit gedaan, terugkopen op hetzelfde nivo scheelt weer 20 ven.
Wel jammer dat ik ltc eerder vandaag niet voor €135,10 binnen heb kunnen slepen (was weer eigen eigenwijs en wilde niet verder gaan dan €135 :+), was een leuk stapje naar €140 geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo008
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 18:21
Is het mogelijk om via gdax VEN te kopen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:09:
Yup, staat niet op de site zelf maar via een invite kom je in een geheim menu waar vele alts worden aangeboden waaronder ven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Niet naar mijn weten, hier overzicht waar VEN beschikbaar is. Ik zelf heb VEN op Binance.

https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/#markets

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

ga naar gdax.com en kijk welke tradeparen ze hebben dan zie je dat t niet kan.. Mensen een klein beetje zelfredzaamheid mag toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick_PunkLover
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-03 18:16
Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Analyses zoals deze Interpretatie van de buy/sell wals enzo (zit ook meebegrepen in de analyse natuurlijk).

Dit zijn allemaal maar schattingen/vermoedens. Maar niet op de blauwe lucht gebaseerd dus ;)
Ze hebben het er weinig over crypto :+

Deze username zou ik nu niet meer kiezen, maar wegdoen is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:53
Of kijk hier:
https://bitgur.com/coin/VEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Onderbuikgevoel + trends + TA

Daarbij werk ik met 25% orders > als ik verkoop heb ik altijd een buy order van 25% op die prijs staan.
Dan een buy order van de winst die ik wil hebben en een 50% order op 15% boven de ATH. Zodoende probeer ik zo weinig mogelijk verlies te maken.
Die TA heb ik niet maar ik heb het ook gedaan op basis van die andere 2 ;) Afgelopen dagen ging VEN vrij hard omhoog als de markten in het groen kwamen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

mark-k schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:11:
[...]

ga naar gdax.com en kijk welke tradeparen ze hebben dan zie je dat t niet kan.. Mensen een klein beetje zelfredzaamheid mag toch wel?
Haha hoelang zit je inmiddels in de topic? Het aantal accounts dat hier recent is aangemaakt of mensen die letterlijk niet eens de moeite nemen voor een google-zoekopdracht is hier veelvuldig!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

[...]
Kwebie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:02:
[...]

Als hij goed onder de 10k klapt, gaat hij eerst 9k lijn testen. Dat is een hele zwakke fib lijn en gaat hij waarschijnlijk niet houden. Hierna zit de volgende supportlijn rond 7,7k tot 8,0k.
Februari lijkt bearish worden, ik zie de upswing naar bull niet zo maar gebeuren (kijk naar volumes en market cap) ik hoop van niet. Die 10k grens gaat doorbroken worden, niet om paniek te zaaien, maar gaat gewoon gebeuren. Komt wel weer omhoog dobberen. Die 8,5k of 7,7k rondom 8k of whatever zal in dat geval niet heel erg schokkend moeten zijn. De 9k grens wordt denk ik psychologisch snel gepasseerd.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Eigenlijk moeten we een Tweakers coin oprichten, zou wel gaaf zijn toch? TNET coin oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:14:
Eigenlijk moeten we een Tweakers coin oprichten, zou wel gaaf zijn toch? TNET coin oOo
10/10 would buy :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Haha hoelang zit je inmiddels in de topic? Het aantal accounts dat hier recent is aangemaakt of mensen die letterlijk niet eens de moeite nemen voor een google-zoekopdracht is hier veelvuldig!
Dé reden dat hier steeds minder kennis aanwezig van de oudgediende.. Erg jammer mijn inziens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ik zou beginnen met een Tweaco. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
Tja, dat hou je toch |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:08:
[...]

Ge- of verkocht? Ik had ze zelf eerder vandaag voor 71555 en op 74000 er weer uit gedaan, terugkopen op hetzelfde nivo scheelt weer 20 ven.
Wel jammer dat ik ltc eerder vandaag niet voor €135,10 binnen heb kunnen slepen (was weer eigen eigenwijs en wilde niet verder gaan dan €135 :+), was een leuk stapje naar €140 geweest. :)
Verkocht, en zojuist op 74200 weer 25% verkocht.
Daarna beide orders volledig weer in VEN omgezet op 72421. Dus netto geen verlies, zelfs kleine winst.

Direct weer sell order van 25% op 75244 gezet. Zo probeer ik het daytraden beetje te leren.

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:16:
[...]

Ik zou beginnen met een Tweaco. :+
Als afkorting is TNET wel een goede, TWEAK past niet, en om de coin nu als "WEAK" af te korten.. Dat maakt ook geen sterke indruk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Lang genoeg dat ik me inmiddels begin te ergeren aan die mensen ;)

Zit sinds eind december in crypto en sinds ietsje daarvoor in de topics hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
TWC dus

Maken er een coin die cross platform op fora gebruikt kunnen worden.

Iemand kan wel eens een mail sturen naar reddit en twitch zodat we kunnen zeggen dat we bezig zijn met hen alianties te smeden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Als die regulars nou gewoon eens richting de andere topics verhuisden om daar een beetje op niveau te discussieren, ipv alle discussies hier te houden en ze te laten ondersneeuwen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal je zonder TMG waarschijnlijk niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo008
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 18:21
mark-k schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Ik heb geen zin op heleboel onbekende plekken te registreren met id gegevens vandaar dat ik het alleen op coinbase/gdax houdt
Van mij mogen ze daar best meer coins toevoegen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwebie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-12-2020
Adamoland schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:14:
[...]

Februari lijkt bearish worden, ik zie de upswing naar bull niet zo maar gebeuren (kijk naar volumes en market cap) ik hoop van niet. Die 10k grens gaat doorbroken worden, niet om paniek te zaaien, maar gaat gewoon gebeuren. Komt wel weer omhoog dobberen. Die 8,5k of 7,7k rondom 8k of whatever zal in dat geval niet heel erg schokkend moeten zijn. De 9k grens wordt denk ik psychologisch snel gepasseerd.
Ik ga nog geen echte voorspelling voor februari plaatsen. Want ik zie het ook gewoon een alt-party worden in februari.

Februari is nog jaren weg in crypto-tijd eigenlijk. Alles kan met een dag compleet omslaan.
Voor de rest ben ik het met je eens hoor, ik denk dat 9k grens niks voorstelt. Daarom noemde ik het ook een hele zwakke fib lijn.

Wordt wel eng als hij 7,7k niet kan houden. Dan gaan we naar hele oude supportlijnen. Dan denk ik ergens tussen 3k en 4k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Rambo008 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:20:
[...]

Ik heb geen zin op heleboel onbekende plekken te registreren met id gegevens vandaar dat ik het alleen op coinbase/gdax houdt
Van mij mogen ze daar best meer coins toevoegen
Dus je zit al op GDAX en nog steeds moest je hier de vraag komen stellen of je er VEN kunt kopen?

Hier zijn dus schoenen met klittenband voor uitgevonden :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Heb half december een account op Binance aan kunnen maken met mijn rijbewijs waarop mijn BSN niet zichtbaar was. Op Bittrex probeerde ik hetzelfde maar is de enhanced verification niet gelukt destijds (na 3 weken wachten ben ik uiteindelijk door FOMO vanwege de stijgende btc prijs naar Binance gegaan).
Op Binance kan je zonder ID verificatie gewoon handelen tot 2 BTC per dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
mark-k schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:24:
Hier zijn dus schoenen met klittenband voor uitgevonden :z
Vergeet de zijwieltjes en zittend plassen niet. :P

Pagina: 1 ... 11 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)