[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.487 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:32
Steefmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:08:
En wederom erin getrapt.. Gisteren VEN gekocht. Toch beetje laten meeslepen en gehoopt dat hij diep genoeg in de dip zat op € 6,88, om erna weer te stijgen naar > 7€

Hopelijk zorgt de announcement en rebranding voor wat vuurwerk :)
Ik heb als beginner (gisteren mijn eerste coins ooit) ook deze fout gemaakt. Samen met wat BTC en ETH overigens. Ik ben overigens van plan om dit als "investering/gok" er lang op te houden. Het is niet zo dat ik dagelijks wil schuiven e.d., eigenlijk helemaal niet.

Ik ben benieuwd! Het is in ieder geval interessant en boeiend om het allemaal te volgen als nieuweling, begin nu ook te ontdekken hoe ik alles inzichtelijk kan maken met Delta etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
Gebruiken ze in China ook niet vaak andere search engines?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emphast schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:49:
[...]

Gebruiken ze in China ook niet vaak andere search engines?
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Bij bijna alle munten staan we in de top 3 (die ik geprobeerd heb).
Litecoin en Waves onder andere :P . Blijkbaar hebben we een hoge dichtheid qua crypto gebruik :+ .
maakt dat ons dom of slim?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
de koersen schieten niet op. Ik wilde eigenlijk volgend jaar wel zoveel verdient hebben dat ik met pensioen kan. Lijkt me een realistische gedachte, zeker omdat ik dan al 25 ben :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:50:
[...]

Zolang we op tijd uitstappen is het slim en goed voor het land :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sneller geïnteresseerd in mogelijke technische en financiële ontwikkelingen. Dat maakt ons in ieder geval nieuwsgierig. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2018 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:51:
de koersen schieten niet op. Ik wilde eigenlijk volgend jaar wel zoveel verdient hebben dat ik met pensioen kan. Lijkt me een realistische gedachte, zeker omdat ik dan al 25 ben :+
heb gehoord dat buy high en sell low, + kopen op ath erg goed werkt om dat te behalen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-04-2024
Wat ik wel echt humor vind, TRX hobbelt gewoon in een zelfde koers door, terwijl menig aan het kelderen zijn haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:50:
[...]

Bijna NIEMAND hier is 100% HODL'r volgens mij..
:w * OkkE is 100% HODLer.

Alleen nog maar gekocht (halverwege 2017 en afgelopen weken) en wacht het rustig af. Waarschijnlijk haal ik halverwege dit jaar mijn inleg er uit (als m'n target price is gehaald) en de rest bewaar ik tot eind van het jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 23-01-2018 11:56 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:51:
[...]

Zolang we op tijd uitstappen is het slim en goed voor het land :P .
die les heb ik gemist geloof ik _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

kazz1980 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:06:
Grote Vechain announcement morgen om 14.00 GMT. Ik Hodl ook tot dat moment en daarna afwachten wat er gebeurt.
Mijn logica vertelt me dat de uren na de announcement er een dip(je) komt.

Iedereen de ven in de gaten houdt heeft al eerder gekocht, de waarde die je nu dus ziet heeft de announcement al ingeprijst, er zal een aanzienlijke groep zijn die speculeert op de announcement en hem vrijwel direct daarna verkopen vermoed ik.

Als je gaat afwachten ben je ws te laat.

Denk ik dan hè. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:20

Nutellaah

Bits N Sites

Flagg schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:53:
[...]

Mijn logica vertelt me dat de uren na de announcement er een dip(je) komt.

Iedereen de ven in de gaten houdt heeft al eerder gekocht, de waarde die je nu dus ziet heeft de announcement al ingeprijst, er zal een aanzienlijke groep zijn die speculeert op de announcement en hem vrijwel direct daarna verkopen vermoed ik.

Als je gaat afwachten ben je ws te laat.

Denk ik dan hè. :+
Ze noemen dit ook wel "buy the rumours, sell the news".

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Tripod62 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:53:
Wat ik wel echt humor vind, TRX hobbelt gewoon in een zelfde koers door, terwijl menig aan het kelderen zijn haha
TRX zakt gewoon even hard als menig andere coin op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutellaah schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:55:
[...]

Ze noemen dit ook wel "buy the rumours, sell the news".
Daarentegen zijn het geen vage announcements. We weten eigenlijk wel in grote lijnen wat er gaat gebeuren morgen en bij de rebranding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Bmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:26:
[...]

Ga je hem nu verkopen om hem later weer terug te kopen of hou je hem long term?

Koers staat 5 keer hoger dan een week geleden, volume staat 20 hoger dan een week geleden, vaak zie je dat als het volume terugvalt de koers hetzelfde doet.
ik zit er in vanaf 830 sat, samen met POE en TRX gekocht. TRX alweer met (iets te veel, bleek achteraf) verlies van de hand gedaan.

ik hodl nog ff, heb er niet al te veel, 5k, dus compenseert de rest :).

EDIT: zie net dat het volume is toegenomen en de pieken en dipper hoger worden... misschien toch wat actiever mee worden.

[ Voor 9% gewijzigd door NoE op 23-01-2018 12:14 ]

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
[...]

Hebzuchtig denk ik eerder.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:56:
[...]

TRX zakt gewoon even hard als menig andere coin op dit moment
TRX deinst al langer tussen de 614 en 700 en zit nu op 636

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
VEN gaat lekker jongens! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

Lekker naar beneden? :p

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Het is rustig op de markt.... Sta nu al een flinke tijd nagenoeg stil qua waarde portfolio. Geen idee wat dat betekent. Is het stilte voor de storm? En zo ja - welke kant gaat die opwaaien? Omlaag of omhoog?

Concreet sta ik nu stil op -35% ten opzichte van initiële inleg. Toch niet iets om heel vrolijk van te worden... :/

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
kazz1980 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:18:
Het is rustig op de markt.... Sta nu al een flinke tijd nagenoeg stil qua waarde portfolio. Geen idee wat dat betekent. Is het stilte voor de storm? En zo ja - welke kant gaat die opwaaien? Omlaag of omhoog?

Concreet sta ik nu stil op -35% ten opzichte van initiële inleg. Toch niet iets om heel vrolijk van te worden... :/
Hele rare periode inderdaad. Als je met een alt wat meer sats binnensleept, zakt BTC de andere dag weer leuk en andersom. Rare gewaarwording.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17

Dat is nu de zoveelste keer dat je dit aangeeft, wacht je misschien ergens op het verlossende woord van een mede-tweaker die je gaat vertellen wat je moet doen? Niet vervelend bedoeld hoor, viel me alleen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik blijf voorlopig toch leuk wegzakken hoor

*Mja, VEN zakt gewoon heel stevig weg in vergelijking met veel anderen, dus best logisch. Gisteren nog getwijfeld om te verkopen rond de 80k value, maar wou holden tot vanavond omdat ik dacht dat hij zou doorstijgen tot voor de announcement.

Te greedy geweest :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

uuldriks schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Dat is nu de zoveelste keer dat je dit aangeeft, wacht je misschien ergens op het verlossende woord van een mede-tweaker die je gaat vertellen wat je moet doen? Niet vervelend bedoeld hoor, viel me alleen op :)
Daar is een slowchat toch voor? ;) Af en toe ook even frustratie ventileren (en bij beter nieuws met elkaar vieren dat het weer de goede kant op gaat) en mekaar opzoeken met tips en trucs....

Voor nu is mijn strategie hodl. Heb naar mijn gevoel een mooi portfolio (voor een deel ook dankzij goede adviezen hier!) die met de huidige daling toch redelijk stabiel blijkt. Maar ik wacht wel naarstig op het moment dat het weer omhoog gaat...

[ Voor 4% gewijzigd door kazz1980 op 23-01-2018 12:26 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:50
Ik heb gisteren alles verkocht.
Valt mij toch weer op hoeveel er onderweg aan de strijkstok blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
Wat een saaie dag. M'n ven is ook gelijk een kwart minder waard dan gister. Gelukkig wel laag in de 4usd gekocht dus ik hold rustig. De rest van m'n portefeuille is dramatisch gesteld sinds gisteren. En de Bitcoin lijkt niet te weten welke kant hij op wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17

Wees dan maar voorbereid wanneer BTC echt bearish gaat worden. Dan is de markt een langere tijd zoals nu, of erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:21:

*Mja, VEN zakt gewoon heel stevig weg in vergelijking met veel anderen, dus best logisch. Gisteren nog getwijfeld om te verkopen rond de 80k value, maar wou holden tot vanavond omdat ik dacht dat hij zou doorstijgen tot voor de announcement.

Wat ik alleen niet snap in het algemeen net als dat constante gehodlroep... Als je denkt dat hij nog gaat stijgen en je twijfelt op een X waarde te verkopen, ziet dat een munt constant heen en weer gaat boven en onder dat punt X, waarom verkoop je dan idd niet gewoon? Logica zegt mij iig mijn winst (even ervan uitgaande dat je winst hebt) te pakken en eventueel later en lager weer in te stappen mocht die kans zich voordoen. Ook al zou hij niet meer dippen beneden je verkoopwaarde dan kun je je alsnog iets hoger weer inkopen als je ervan uit gaat dat hij nog meer gaat stijgen.

Bedoel hiermee niet dat je moet handelen maar de logica van het vasthouden ontgaat mij een beetje. Inmiddels ruim -15% tov 80k. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
Gaat de BTC onder de $10k komen? Trommel geroffel...

[ Voor 23% gewijzigd door Ypuh op 23-01-2018 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, alles is bij Litebit weer eens op. Structureel na een daling zijn de schappen daar leeg.
Denk stiekem dat de koersen nog wel wat verder gaan dalen maar vind dit al wel mooie prijzen, durf sowieso niet te verkopen. Te bang dat ik dan een grote stijging mis en heb ook geen zin om elk uur te kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2018 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AFCAjax
Ypuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:32:
Gaat de BTC onder de $10k komen?
Ja, over 1 dag, 2 uur en 45 minuten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 16:32
AFCAjax schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:33:
[...]

Ja, over 1 dag, 2 uur en 45 minuten. 8)7
Doe mij die tijd machine :P

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:33:
Bah, alles is bij Litebit weer eens op. Structureel na een daling zijn de schappen daar leeg.
Denk stiekem dat de koersen nog wel wat verder gaan dalen maar vind dit al wel mooie prijzen, durf sowieso niet te verkopen. Te bang dat ik dan een grote stijging mis en heb ook geen zin om elk uur te kijken.
Net aangevuld. Litebit is zo slecht nog niet, er kan hier soms echt overdreven worden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 09-08 23:51
Ik wordt een beetje moe van constant de koers in de kont te kijken, ik ga aan de bak en probeer me een week niet om te laten kijken naar de koers. Dus waarschijnlijk meld ik me hier eind van de middag weer en heb ik 4 x gekeken. 8)7 :P ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

DeKoetsier schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:37:
Ik wordt een beetje moe van constant de koers in de kont te kijken, ik ga aan de bak en probeer me een week niet om te laten kijken naar de koers. Dus waarschijnlijk meld ik me hier eind van de middag weer en heb ik 4 x gekeken. 8)7 :P ;)
Totzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Ypuh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:32:
Gaat de BTC onder de $10k komen? Trommel geroffel...
Geen idee, dit kan de bottom zijn. Als hij eronder komt gaat het waarschijnlijk naar de 8k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:23
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Wat ik alleen niet snap in het algemeen net als dat constante gehodlroep... Als je denkt dat hij nog gaat stijgen en je twijfelt op een X waarde te verkopen, ziet dat een munt constant heen en weer gaat boven en onder dat punt X, waarom verkoop je dan idd niet gewoon? Logica zegt mij iig mijn winst (even ervan uitgaande dat je winst hebt) te pakken en eventueel later en lager weer in te stappen mocht die kans zich voordoen. Ook al zou hij niet meer dippen beneden je verkoopwaarde dan kun je je alsnog iets hoger weer inkopen als je ervan uit gaat dat hij nog meer gaat stijgen.

Bedoel hiermee niet dat je moet handelen maar de logica van het vasthouden ontgaat mij een beetje. Inmiddels ruim -15% tov 80k. :)
Helemaal mee eens dat HODL ten koste van alles een sub-optimale strategie is. Logica dicteert dat als bijvoorbeeld Ven een ATH bereikt, dat hij weer een correctie te verwerken krijgt. Dit is een patroon die keer op keer terugkomt (en we nu op een grotere tijdschaal ook zien bij Bitcoin na de ATH van december).

De grote kunst is echter het juist kunnen inschatten wanneer het moment is om te verkopen. Neem bijvoorbeeld Ven weer, die had zaterdag middag een piek rond 0.0007, een stijging van 20% binnen een dag. Hoe weet je op dat moment dat hij nog flink gaat doorgroeien, en dat dat niet de piek was? Dat is wat zo lastig is, en waarom HODL toch vaak een betere strategie is dan lukraak kopen en verkopen als je niet goed weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:37:
[...]

Net aangevuld. Litebit is zo slecht nog niet, er kan hier soms echt overdreven worden.
Klopt zag het! Viel deze keer absoluut mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
  • Laatst online: 21:01
Iedereen zegt maar 8K. Waar in hemelsnaam is dat op gebaseerd?

WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16
atvokado schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:38:
[...]

Geen idee, dit kan de bottom zijn. Als hij eronder komt gaat het waarschijnlijk naar de 8k.
De vorige grens ligt op de 9700usd. Gaan we daaronder dan kan het wel eens snel richting de 8k gaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:39:
https://www.tradingview.c...d-of-Correctoin-Altcoins/

Hij is overigens lang niet de enige, maar ik vind wel dat hij een van de besten is qua uitleg en onderbouwing.

[ Voor 16% gewijzigd door Imo62 op 23-01-2018 12:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:52
Dit is onder meer gebaseerd op de maanstand welke op dit moment de 35% aantikt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:31:
[...]

Goh, greed & FOMO he :)

Gekocht rond de 30-35k sat mark, zo'n 22% verkocht op 60k sat om winst veilig te stellen (ook zeer tevreden mee, verdubbelen is goed). Steeg hij door naar 80k en dan kickt de FOMO & greed in. "Vorige keer toch wat te vroeg verkocht, het is nog meer dan 24 uur voor de eigenlijke announcement... Ik hou em nog vast tot morgenavond en dan doe ik 50% ervan van de hand".

Ik sta dus nog steeds zeer mooi (in sats nog altijd x2 tegenover m'n buy), maar het had veel meer moeten & kunnen zijn. Maar that's life he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
De vorige support levels, alhoewel er rond de 9.2k ook nog een zit geloof ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• o-TANK-o
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-02-2018
Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:21:

Ven stond 3 dagen geleden op 20-1 op een ath van ongeveer 51k sat. Na gisteren een hoogtepunt op ongeveer 81k sats staat het nu op ongeveer 68k sat. Alles is bijna afgelopen week gedaald waarbij ven gisteren nog een nieuw ATH heeft aangetikt en nu iets lager staat. Ik vind dat ven een van de weinige munten op het moment is die het zeer goed doet ondanks alles bijna daalt.
Dus snap je reactie dat ven heel stevig zakt in vergelijking met veel anderen eigenlijk niet. Jij verwacht dat het elke dag 10k sats omhoog gaat en nooit naar beneden gaat neem ik aan?
Misschien moet je eens uitzoomen op de charts dan zie je hoeveel ven is gestegen de afgelopen tijd!
Enige waar ik op het moment op let is de Bitcoin charts. Gaat bitcoin naar beneden dan trekt dit alle alts naar beneden. Gisteren is er toch support gevonden rond de 10k en nu staat er ook nog support rond de 10k op Finex met een wall van ongeveer 1200btc. Zolang deze wall niet wordt gebroken zie ik geen reden om nu bang te zijn dat de koers veel verder daalt. Ziet er meer uit als een 'accumulation' punt voor whales om de weak hands eruit te krijgen op het moment als je het mij vraagt door de prijs tussen 10k - 11k te houden.
De zuid korea fud is ook over dus zie persoonlijk dan ook geen reden om nog een flinke dip te krijgen. Mocht de 10k toch breken dan verwacht ik een snelle dip naar max 7.5-8k met een flinke bounce omhoog. Blijven we de komende dagen hier hangen tussen de 10-11k dan zie ik dit als de bodem. Breken we 13k dan ben ik weer bullish :+ .
Maar goed dat is hoe ik er op het moment tegen aan kijk :)

Edit: en de 10k support op finex is gebroken, benieuwd wat er nu gebeurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortel
Imo62 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:39:
[...]

https://www.tradingview.c...d-of-Correctoin-Altcoins/

Hij is overigens lang niet de enige, maar ik vind wel dat hij een van de besten is qua uitleg en onderbouwing.
Ik geloof echt niet in die grafiekjes. Momenteel zit er zoveel weak geld in dat alles mogelijk in crypto. Ik heb al 100 dead cats zien stuiteren en 5 (reversed) head-shoulders voor bij zien komen. Tevens de grafiekjes van vorig jaar.

Ik ken zijn uitleg, en die is goed onderbouwd. Maar we weten het gewoonweg niet. Ik ga daarom ook geen voorspellingen doen. We zien het wel.

EDIT: We zitten onder de 10K $ op binance, lets see

[ Voor 14% gewijzigd door Mortel op 23-01-2018 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:47

DJT

De BTC zit weer onder de $10k en daalt best hard. $100 eraf terwijl ik dit bericht typ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imo62
Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Ik geloof echt niet in die grafiekjes. Momenteel zit er zoveel weak geld in dat alles mogelijk in crypto. Ik heb al 100 dead cats zien stuiteren en 5 (reversed) head-shoulders voor bij zien komen. Tevens de grafiekjes van vorig jaar.
Dat kan, en ik sta er zelf ook met gezonde scepsis naar te kijken. Soms lijken die lijntjes ook wel heel erg op natte vinger werk.

Dat neemt echter niet weg dat de mensen met de grafiekjes een betere kijk op de markt lijken te hebben dan de meeste anderen. Deze dip waar we nu weer inzitten wordt al dagen voorspeld. Toen alles weer omhoog vloog afgelopen weekend, bleven de meesten herhalen dat deze correctie nog niet voorbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
10025 hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Ik ken zijn uitleg, en die is goed onderbouwd. Maar we weten het gewoonweg niet. Ik ga daarom ook geen voorspellingen doen. We zien het wel.
En toch zie je ook nog vrij vaak dat de koers bij dat soort grenzen vaak even blijft hangen of weer omhoog gaat. TA is zeker niet bepalend of leidend, maar het geeft soms wel wat psychologische grenzen aan waar de echte whales/handelaren mogelijk naar kijken, handelen of op anticiperen.

Voor mijzelf weet ik dat ik me in principe niet zoveel "zorgen" hoef te maken als de koers niet onder X gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortel
Danny.G schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:47:
[...]

En toch zie je ook nog vrij vaak dat de koers bij dat soort grenzen vaak even blijft hangen of weer omhoog gaat. TA is zeker niet bepalend of leidend, maar het geeft soms wel wat psychologische grenzen aan waar de echte whales/handelaren mogelijk naar kijken, handelen of op anticiperen.

Voor mijzelf weet ik dat ik me in principe niet zoveel "zorgen" hoef te maken als de koers niet onder X gaat.
Ik ben het wel met je eens. Ik denk zelf dat het 'self fulfilling prophecy' is. Vorig jaar ging het minder, dus zal nu ook wel zo gaan. Volgens mij wordt er voornamelijk vanuit deze hoek naar crypto gekeken. Dit zorgt voor rare gewaarwordingen in crypto land.

Nogmaal, het is mijn mening. Trek je er niet te veel van aan. Ik ben enkel wat sceptisch.
We wachten rustig af en houden alles in de portefeuille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Mortel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:50:
[...]

Ik ben het wel met je eens. Ik denk zelf dat het 'self fulfilling prophecy' is. Vorig jaar ging het minder, dus zal nu ook wel zo gaan. Volgens mij wordt er voornamelijk vanuit deze hoek naar crypto gekeken. Dit zorgt voor rare gewaarwordingen in crypto land.

Nogmaal, het is mijn mening. Trek je er niet te veel van aan. Ik ben enkel wat sceptisch.
We wachten rustig af en houden alles in de portefeuille.
Mee eens. Ik zie veel berichten en tweets tegenkomen die zeggen "ja maar de vorige keer ging het zo, dus dat zal nu ook wel weer zo gaan" enzovoort, maar dat weten we gewoon niet. Dat hoort allemaal bij mens zijn. We zoeken bij alles een oorzaak, we willen overal een bevestiging op, we houden van patronen en verbanden zoeken en met die combinatie maken we het soms mooier dan het wellicht zal zijn.

Een geinig voorbeeld was eerder deze week, toen de koers ook in elkaar zakte. Het was tijdelijk even een drama hier in dit topic (snap ik ook), maar toen Bitcoin weer afgekoeld was en weer wat omhoog ging, leek het alsof er helemaal niks gebeurt was en was iedereen bijna vrolijk en dachten velen dat het wel weer over was.

Dus ja, skeptisch zijn is alleen maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gatehub heeft 2fa eindelijk na 4 weken disabled. Tot mijn grote verbazing heb ik een lege wallet en 0,0 history. En een compleet ander wallet adres. Schiet mij maar lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:03:
Gatehub heeft 2fa eindelijk na 4 weken disabled. Tot mijn grote verbazing heb ik een lege wallet en 0,0 history. En een compleet ander wallet adres. Schiet mij maar lek.
daar wordt je dan niet vrolijk van ben je de enige die daar last van heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
Haha, en dan wordt er weer 100 miljoen Tether bijgeprint :)

http://omnichest.info/loo...2b0b8e80ad56573adcbea79c4

Overigens lijkt het erop dat de audit er toch niet gaat komen volgens dit artikel: http://news.8btc.com/zhao...sdt-soon-listed-on-bigone
“Due to the pressure from US banking industry, we are not in a position to fully disclose our bank accounts. Therefore if possible, I hope you can help us deliver the right message to everyone and I will invite you to review our accounts, you will be able to witness our truthfulness and safety.”
In plaats daarvan hebben ze Zhao Dong, een investeerder in Bitfinex, de bankrekening laten checken en hij heeft bevestigd dat daar 3 miljard dollar opstaat, dus het zal allemaal wel goed zitten met Tether. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klinkt alsof je account gewoon gereset is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:06:
Klinkt alsof je account gewoon gereset is.
Dat idee heb ik ook. Gister mail contact gehad en nu al weer een dag niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Het dieptepunt op 17 januari werd bereikt rond 16u, benieuwd of dat vandaag hetzelfde gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2810292.0

[BREAKING NEWS] Good News: South Koreans To Resume Crypto Trading In 7 Days

Zou dit de komende tijd de koers een boost geven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Anton.net schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:09:
Het dieptepunt op 17 januari werd bereikt rond 16u, benieuwd of dat vandaag hetzelfde gaat zijn...
ja ik zit eigelijk ook te wachten op een dikke drop richting de $400 miljard marketcap om lekker cheap in te kopen. time will tell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
C6DL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:11:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=2810292.0

[BREAKING NEWS] Good News: South Koreans To Resume Crypto Trading In 7 Days

Zou dit de komende tijd de koers een boost geven dan?
wie zou het zeggen slechter zal het er niet op worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Na 2 weken traden sta ik op dit moment, tijdens deze dip, 10% in de min. Gisteren was dit nog 10% in de +, heb wat funds opnieuw verdeeld, dus ik ga ervan uit dat het morgen weer goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Imo62 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:38:
[...]

Helemaal mee eens dat HODL ten koste van alles een sub-optimale strategie is. Logica dicteert dat als bijvoorbeeld Ven een ATH bereikt, dat hij weer een correctie te verwerken krijgt. Dit is een patroon die keer op keer terugkomt (en we nu op een grotere tijdschaal ook zien bij Bitcoin na de ATH van december).

De grote kunst is echter het juist kunnen inschatten wanneer het moment is om te verkopen. Neem bijvoorbeeld Ven weer, die had zaterdag middag een piek rond 0.0007, een stijging van 20% binnen een dag. Hoe weet je op dat moment dat hij nog flink gaat doorgroeien, en dat dat niet de piek was? Dat is wat zo lastig is, en waarom HODL toch vaak een betere strategie is dan lukraak kopen en verkopen als je niet goed weet wat je doet.
Dat snap ik maar wat ik bedoel in het algemeen is als je verwacht dat een munt nog gaat stijgen waarom je dan toch vast blijft houden als hij constant dipt en piekt. Het maakt niet zoveel uit of je nou precies op ath verkoopt of niet, door in dipjes weer opnieuw in te kopen vergaar je iig meer van het muntje en dat zal in veel gevallen een beter rendement opleveren dan wachten tot een nieuwe ath. Simpel voorbeeld, je verkoopt op 8000 sats en koopt opnieuw in voor 7500 maakt dat je je aandeel met 6,67% vergroot. Om datzelfde in waardetoename te bereiken met hodlen moet de koers tot 8533 sats stijgen. Daarnaast door tussendoor te verkopen stel je gemaakte winst veilig, dat is imho ook best wat waard.

Ik snap dat het een beetje koe-kont verhaal is maar het uitgangspunt is dus dat de verwachting er is dat hij toch wel stijgt dus waarom dan niks doen en die dipjes meepakken?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Nu zou ik de extra fees wel voor lief nemen bij het kopen van ETH bij een NL site. Heb je ze tenminste.

Nu alles lekker aan het zakken is en niet kunnen kopen. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Bmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:06:
Haha, en dan wordt er weer 100 miljoen Tether bijgeprint :)

http://omnichest.info/loo...2b0b8e80ad56573adcbea79c4

Overigens lijkt het erop dat de audit er toch niet gaat komen volgens dit artikel: http://news.8btc.com/zhao...sdt-soon-listed-on-bigone
Dat lijkt me een gevalletje waardeloze vertaling of suggestieve schrijfwijze. Het gequotete antwoord past ook helemaal niet bij de gesuggereerde vraag. Als je de blog leest (in het Chinees) dan wordt er helemaal niet gepraat over een audit.

Het staat ook haaks op een bericht van Tether zelf van 21 december waarin ze claimen dat Friedmap LLP met een audit bezig is.

Ik ben trouwens eens door die transacties heen gegaan. Alle aangemaakte USDT gaat in eerste instantie naar de hot wallet van Bitfinex. Van daaruit zie je allemaal withdrawals in de ordegrootte van 5-cijferige bedragen naar andere adressen, die uiteindelijk belanden bij andere grote exchanges als Binance, Huobi.

Bitfinex heeft overigens sinds kort EURT toegevoegd als withdrawal optie, en ze ondersteunen nu Ethereum tokens naast het Omni protocol (EURT is Ethereum only). Je kunt bovendien momenteel geen USDT op Omni withdrawen, misschien dat het daarom weer is aangevuld.

.edit: oh ze zeggen nu precies 141,046.13 USDT te hebben, exact het bedrag dat volgens de Omni explorer in de hot wallet staat :)

[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2018 13:36 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:18:
[...]

Dat snap ik maar wat ik bedoel in het algemeen is als je verwacht dat een munt nog gaat stijgen waarom je dan toch vast blijft houden als hij constant dipt en piekt. Het maakt niet zoveel uit of je nou precies op ath verkoopt of niet, door in dipjes weer opnieuw in te kopen vergaar je iig meer van het muntje en dat zal in veel gevallen een beter rendement opleveren dan wachten tot een nieuwe ath. Simpel voorbeeld, je verkoopt op 8000 sats en koopt opnieuw in voor 7500 maakt dat je je aandeel met 6,67% vergroot. Om datzelfde in waardetoename te bereiken met hodlen moet de koers tot 8533 sats stijgen. Daarnaast door tussendoor te verkopen stel je gemaakte winst veilig, dat is imho ook best wat waard.

Ik snap dat het een beetje koe-kont verhaal is maar het uitgangspunt is dus dat de verwachting er is dat hij toch wel stijgt dus waarom dan niks doen en die dipjes meepakken?
Ik ben het zeker met je eens. Met day traden valt veel geld te verdienen, een stuk meer waarschijnlijk dan met HODL'en. Zeker op dagen als vandaag en gister. Maar je moet dan ook de factor tijd en stress meenemen. Daytraden kost gewoon een stuk meer tijd en levert over het algemeen veel stress op. Ik speel zelf met een dusdanig klein portfolio, dat ik met normaal werk meer kan verdienen dan wat ik (op korte termijn) met daytraden kan verdienen.

Daarnaast levert daytraden, zeker als je met grotere bedragen speelt, gewoon veel stress op. Wanneer koop je? Wanneer verkoop je. Je doet het toch nooit perfect. Je hebt gelijk dat het niet uitmaakt of je koopt op ATH, of iets eronder, of dat je het weer inkoopt op het laagste moment van de dag of iets er boven, maar je hebt altijd de kans dat je verkoopt, maar dat de munt alleen maar blijft stijgen en niet meer zakt onder het punt waarop jij verkocht hebt. Of dat je je munt inkoopt, en dat hij nog enorm ver door zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Zoek een beetje advies. Ik 90% in VEN maar de koers ligt een beetje gelijk aan ICX waar ik ook erg veel vertrouwen in heb. Echter VEN net iets meer verwachting op korte termijn.
'
Zit met de gedachten te spelen deze te 50/50 te gaan doen. (175 om 175 muntjes).

Hoe denk en jullie hierover?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:49
Ik ben nieuw in deze handel. Liep al vrij lang met het idee om wat te investeren in muntjes. Vorige week in de dip wat gekocht (BTC, XRP, ADA en STRAT) van XRP heb ik spijt denk ik. Die staan op Gatehub en dat vind ik maar een vage bedoeling. De rest staan op Binance. Zojuist leek me een goed moment om weer wat te kopen. Heb er nu VEN, NEO, ICX en ETH bij.
Sta wel op -10% nu maar heb nu rust (hoop ik) dat ik alle muntjes die ik wilde heb en ze gekocht heb op een voor mij gevoel redelijk goede koers.
Ik ga ze nu vasthouden, en hopen dat ze in de loop van het jaar gaan stijgen en ik misschien aan het eind van 2018 een leuke winst heb. Ik verwacht geen enorme winsten, daarvoor ben ik veel te laat begonnen vermoed ik. Als ik met de winst bijvoorbeeld een leuke nieuwe TV kan kopen ben ik al een blij man. Zakt de boel toch in dan is het jammer, het is geen heel groot bedrag en ben ik het kwijt dan doet dat niet veel pijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

nemesis2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:12:
[...]

ja ik zit eigelijk ook te wachten op een dikke drop richting de $400 miljard marketcap om lekker cheap in te kopen. time will tell
Dan is het VEN-time :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Iemand hier die in PIVX zit? Die staat sinds een paar uur op Binance en heeft daardoor een behoorlijke boost gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
De BTC koers schiet in een half uurtje tijd alweer 5% omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:39
Ridders van de glazenbol,

Een vraagje; heb zojuist wat ETH bijgekocht want altijd lekker shoppen met blood on the streets. Echter waar in te stoppen. ETH / NEO / VEN / ICX / DGB / HTML reeds in bezit.

Ik twijfel om VEN en/of ICX te versterken maar wellicht heeft iemand nog een fijne tip als toevoegingen. Liefst een coin met lage waardering en enorme groeipotentie (uiteraard) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VEN klant weer de lucht in. Nieuwe ATH mejongeren!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:32:
Kun jij een keer kappen met shillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svoetbal
  • Laatst online: 10-09-2019
Ven gekocht op 69.5k sat, hoeveel marge nemen jullie aan? Wat vinden jullie voldoende? Twijfel op hoeveel ik een sellorder moet plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
captainleduc schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:31:
Ridders van de glazenbol,

Een vraagje; heb zojuist wat ETH bijgekocht want altijd lekker shoppen met blood on the streets. Echter waar in te stoppen. ETH / NEO / VEN / ICX / DGB / HTML reeds in bezit.

Ik twijfel om VEN en/of ICX te versterken maar wellicht heeft iemand nog een fijne tip als toevoegingen. Liefst een coin met lage waardering en enorme groeipotentie (uiteraard) ?
Ik zit even te kijken naar PROC, heb zelf genoeg uitgegeven deze maand, maar ziet er wel interessant uit, met name de koers :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:32:
- En jouw gezanik begin ik ook een beetje zat te worden -

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2018 13:51 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
svoetbal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:34:
Ven gekocht op 69.5k sat, hoeveel marge nemen jullie aan? Wat vinden jullie voldoende? Twijfel op hoeveel ik een sellorder moet plaatsen..
Als je blijft twijfelen dipt hij misschien weer onder je aankoopbedrag. :P
Maar even serieus, wat vindt jij voldoende? Wat is je insteek en hoeveel risico wil je nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

svoetbal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:34:
|:( |:( Zelf iets bedenken mag ook nog wel, ga je nou echt vragen wat anderen voldoende winst vinden? Ik zit hierin voor de maan dus of een marge van 10.000% winst of 100% verlies.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AtlAntA
Heb net voor 25 euro litecoin gekocht. Spannend! oOo

To the moon! Kom maar op met die Lamborghini!

;)

Sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:30:
Iemand hier die in PIVX zit? Die staat sinds een paar uur op Binance en heeft daardoor een behoorlijke boost gekregen.
jep sinds vanochtend, een klein plukje. benieuwd hoe dik die nog kan stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
AtlAntA schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:39:

;)

Sorry
met een beetje geluk kan je over meerdere maanden of een jaar+ een lambourghini tankdop kopen :)

schijnbaar zijn die van chroom en kosten 250 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:33:
[...]

Kun jij een keer kappen met shillen?
Wat is shillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:39
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:36:
[...]

Ik zit even te kijken naar PROC, heb zelf genoeg uitgegeven deze maand, maar ziet er wel interessant uit, met name de koers :P
Zit inderdaad behoorlijk wat rek in nog maar het totale volume van 178 BTC vind ik wel een risico, met name om er ooit nog van af te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax

;)

Sorry
#Lambomoonrocketpower :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
- doe eens geen lmgtfy linkjes posten -

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 23-01-2018 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waar slaat het trouwens op dat Exodus allemaal regels oplegt m.b.t. overmaken. Ik wil een kleine hoeveelheid BTC overboeken, maar dat kan niet, moet minimaal iets van €100 aan btc overboeken (dat heb ik er niet eens opstaan :| )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AtlAntA
nemesis2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:46:
[...]

met een beetje geluk kan je over meerdere maanden of een jaar+ een lambourghini tankdop kopen :)

schijnbaar zijn die van chroom en kosten 250 euro
Lol daar doe ik het voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Als het gaat om een goedkope Chinese Lambourghini namaak dop zou ik daar geen €250 voor neertellen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:51:
Waar slaat het trouwens op dat Exodus allemaal regels oplegt m.b.t. overmaken.
Je kiest er toch zelf voor om exodus te gebruiken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 23:27

;)

Sorry
https://when-lambo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Lol, met 13 VEN heb je over 6 jaar een Lambo, daar teken ik voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
beepee schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:58:
[...]

Je kiest er toch zelf voor om exodus te gebruiken?
Dat was voor ik erachter kwam dat ze dit soort regels hanteren.

Graag je laatste bericht te wijzigen als je al de laatste poster bent, je hebt nu op deze pagina al twee maal een dubbelpost.

[ Voor 22% gewijzigd door Grotman op 23-01-2018 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Laatst online: 11-04-2024
Net mijn ICX en NEO versterkt , dip mag nu wel voorbij zijn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caritius
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
En ik HODL maar rustig verder met mijn XVG... Waiting for a prosperous future zullen we maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Misschien handig om eerst de regels te lezen voordat je gebruikt maakt van een (financieel) product?

Laatst hier ook iemand die zijn litecoins naar een bitcoin adres gestuurd had en stomverbaasd was dat ze weg waren. 8)7

Doe eerst even onderzoek naar wat je gaat doen, zeker als er geld mee gemoeid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:05:
[...]

Wellicht is de reden dat anders de verhouding fees en transferbedrag wellicht wel erg scheef gaan lopen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Paresto schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:08:
En ik HODL maar rustig verder met mijn XVG... Waiting for a prosperous future zullen we maar zeggen ;)
Zelfde hier. Ik denk met 8 USD cent dat XVG nog een mooie toekomst tegemoet gaat. Ook omdat hij al ruim 20 cent is geweest. Mocht hij weer onder de 750 sat duiken koop ik nog voor een paar honderd euro bij. :9~

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:49:
[...]

[mbr]- doe eens geen lmgtfy linkjes posten -[/]
@.oisyn Ik zou het ook waarderen als de mods geen geenstijlformuleringen gebruiken :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 10 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)