Jebus4life schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:21:
Ik blijf voorlopig toch leuk wegzakken hoor
*Mja, VEN zakt gewoon heel stevig weg in vergelijking met veel anderen, dus best logisch. Gisteren nog getwijfeld om te verkopen rond de 80k value, maar wou holden tot vanavond omdat ik dacht dat hij zou doorstijgen tot voor de announcement.
Te greedy geweest

Ven stond 3 dagen geleden op 20-1 op een ath van ongeveer 51k sat. Na gisteren een hoogtepunt op ongeveer 81k sats staat het nu op ongeveer 68k sat. Alles is bijna afgelopen week gedaald waarbij ven gisteren nog een nieuw ATH heeft aangetikt en nu iets lager staat. Ik vind dat ven een van de weinige munten op het moment is die het zeer goed doet ondanks alles bijna daalt.
Dus snap je reactie dat ven heel stevig zakt in vergelijking met veel anderen eigenlijk niet. Jij verwacht dat het elke dag 10k sats omhoog gaat en nooit naar beneden gaat neem ik aan?
Misschien moet je eens uitzoomen op de charts dan zie je hoeveel ven is gestegen de afgelopen tijd!
Enige waar ik op het moment op let is de Bitcoin charts. Gaat bitcoin naar beneden dan trekt dit alle alts naar beneden. Gisteren is er toch support gevonden rond de 10k en nu staat er ook nog support rond de 10k op Finex met een wall van ongeveer 1200btc. Zolang deze wall niet wordt gebroken zie ik geen reden om nu bang te zijn dat de koers veel verder daalt. Ziet er meer uit als een 'accumulation' punt voor whales om de weak hands eruit te krijgen op het moment als je het mij vraagt door de prijs tussen 10k - 11k te houden.
De zuid korea fud is ook over dus zie persoonlijk dan ook geen reden om nog een flinke dip te krijgen. Mocht de 10k toch breken dan verwacht ik een snelle dip naar max 7.5-8k met een flinke bounce omhoog. Blijven we de komende dagen hier hangen tussen de 10-11k dan zie ik dit als de bodem. Breken we 13k dan ben ik weer bullish

.
Maar goed dat is hoe ik er op het moment tegen aan kijk
Edit: en de 10k support op finex is gebroken, benieuwd wat er nu gebeurd