[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.489 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:42:
Ik vind het knap van mensen die er LT inzitten en toch elke dag op het forum zitten.

Wat zien jullie als LT holden ? 8 uur?
Ik vermoed zelfs dat er mensen op het forum meelezen die zelfs.. (en nu komt ie 8)7 ) helemaal géén BTC of alt coins bezitten! The horror!! }) })
Omdat je elke dag geconfronteerd wordt met nieuws en verhalen die niet echt van belang zijn als LT.
lijkt mij heel moeilijk en ook wel stressend als ik ergens LT inzit om het elke dag bij te houden en de laatste weken/dagen alleen maar negatief nieuws en berichten moet lezen.
Dat kan toch juist fijn zijn om zo te kijken of je de juiste keus hebt gemaakt..? Of niet en toch met FOMO te maken hebt..

Bijna NIEMAND hier is 100% HODL'r volgens mij..

[ Voor 38% gewijzigd door D-Ed op 23-01-2018 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
shakespeare schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:26:
gewoon wachten tot BTC deze week op 8k dollar staat. ik heb alles verkocht gisteren. deze dip zat eraan te komen.

Dan kan je gelijk je posities ook weer goed neerzetten op je favo coins.
Wil vandaag BTC bijkopen als de koers onder €8.5k staat, maar die is net weer iets omhoog gegaan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:57
Het is daarentegen wel weer enigszins handig om te bepalen of het een moment is je portfolio uit te breiden met meer muntjes voor minder geld. :) (als je zelf de koersen niet bijhoudt that is...)

[ Voor 14% gewijzigd door RustStorm op 23-01-2018 09:50 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:50:
[...]

Ik vermoed zelfs dat er mensen op het forum meelezen die zelfs.. (en nu komt ie 8)7 ) helemaal géén BTC of alt coins bezitten! The horror!! }) })
Of wachten op the deep double dip der dips, om in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Weet iemand hoe het kan dat Coinmarketcap deze trading pair toont:
https://coinmarketcap.com/currencies/carvertical/#markets

Volgens deze site word de CarVertical token verhandeld op EtherDelta al, onder de naam 0xda6c/ETH, maar op EtherDelta staat "0xda6c" niet in de tokenlijst?

Morgen zou hij verhandelbaar worden op KuCoin ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:57
-knip-

[ Voor 96% gewijzigd door Jasikevicius3 op 23-01-2018 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kan je de tekst hier plakken of mag dat niet ? ik moet me registreren voordat je het kan lezen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03
Slux schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:58:
[...]

kan je de tekst hier plakken of mag dat niet ? ik moet me registreren voordat je het kan lezen
http://archive.is/qJvAt#selection-893.6-893.458

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Dafuq, ik heb van Delta een pushmelding gekregen waarin staat dat LiteCoin in 6 uur tijd 70% gezakt is, en nu 40$ o.i.d. waard zou zijn, maar dat kan ik echt nergens terugvinden, een bug misschien?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen gisteren nog VEN "bij"gekocht hebben. Als je deze daling niet zag aankomen heb je toch wel een enorm bord voor je kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
akaQ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:00:
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen gisteren nog VEN "bij"gekocht hebben. Als je deze daling niet zag aankomen heb je toch wel een enorm bord voor je kop.
Achteraf is het mooi wonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 13:19
Ari Gold schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:38:
Alle VEN fanatiekelingen hebben een meeting nu. :+
Hier :P ! Ik heb er nog altijd een leuke winst op en was ook niet van plan ze te verkopen voorlopig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Cis

[...]

Check! Daar ben ik er 1 van. Ik short B)

[ Voor 35% gewijzigd door Cis op 23-01-2018 10:05 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu een goed moment om VEN te kopen? Wilde er gisteren al instappen maar had de VEN-trein natuurlijk al behoorlijk gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akaQ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 17:35
D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Achteraf is het mooi wonen..
Tuurlijk. Maar 10k stijging in 24 uur. Kom op zo stom ben jij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:04:
Nu een goed moment om VEN te kopen? Wilde er gisteren al instappen maar had de VEN-trein natuurlijk al behoorlijk gemist.
Deze vraag zit ik NU ook mee... hij lijkt momenteel weer beetje te gaan stijgen zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog even, heb ook niet zoveel Eth/btc (laatste gebruik ik überhaupt niet) op binance staan en wil die nu niet kopen. Liever vanmiddag (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Chinese overheid is enorm geïnteresseerd in blockchain'
Niemand is veilig voor de jacht van de Chinese autoriteiten op alles wat met cryptovaluta's te maken heeft. Dat merkten sinds afgelopen september uitbaters van handelsplatformen, uitgevers van virtuele munten en cryptohandelaren. Toch ziet VeChain, dat snel uitgroeide tot de vierde digitale munt van het cryptogekke China, de donkere wolken langzaam wegtrekken.
Een bitcoinmijn in Binnen-Mongolië
Een bitcoinmijn in Binnen-MongoliëFoto: Bloomberg
‘We hebben geluk gehad’, zegt Sunny Lu lachend in een gesprek met het FD. Hij stond in 2015 aan de wieg van VeChain, dat dit jaar 360% in waarde steeg en in China alleen nog de cryptomunten Neo, Tron en Qtum voor zich moet dulden. Alle VeChain-munten samen hebben volgens Coinmarketcap.com een waarde van €2,3 mrd.
‘Ook al lijkt het nu misschien een bubbel, over tien jaar kijken we terug en zullen we concluderen dat dit pas het begin is geweest’, is Lu’s stellige overtuiging.
Cryptobeursgang
Het zag er eind vorig jaar niet naar uit dat de VeChain zo'n ontwikkeling zou doormaken. Medio augustus haalde Lu met een cryptobeursgang (een initial coin offering, oftewel ICO) $25 mln op bij investeerders. Kort daarna legde Peking de zweep over de Chinese cryptomarkten. ‘Het was een rotzooi’, herinnert Lu zich.
Hij zegt de nieuwe richtlijnen van de overheid te verwelkomen, ook al werd VeChain er zelf hard door geraakt. Hoewel de ICO van VeChain formeel gezien in Singapore plaatshad, werd de digitale munt toch getroffen door de heksenjacht. Lu en de zijnen zagen zich genoodzaakt 130 miljoen digitale munten terug te kopen die binnen de Volksrepubliek waren uitgegeven. Uit voorzorg, zegt Lu. ‘Om de goede relaties met de Chinese overheid in stand te houden.’
Ook partijen die bitcoins 'delven' merken dat de overheid nooit ver weg is. Wat niet mag is vaak wel duidelijk. Wat wordt getolereerd is waziger. ‘Pas als er een nadrukkelijke deadline komt en de bitcoins verboden worden verklaard, begin ik me zorgen te maken’, stelt Xie Jinming. Hij is oprichter van Inner Mongolia Block Cloud Computing, een kleinere partij in China die zich richt op het delven ('minen') van de digitale munten, wat gebeurt door computers ingewikkelde rekensommen te laten oplossen.
Munten delven
De bedrijven die digitale munten delven vallen onder het bewind van de lokale overheid in China. Die heeft vaak weinig belang bij het sluiten van de bedrijven. Partijen die digitale munten delven leveren werkgelegenheid op, zorgen voor huurinkomsten op lege industrieterreinen en delen in veel gevallen hun winst met lokale elektriciteitsbedrijven.
‘Wat we met VeChain doen heeft zich al meermaals bewezen’• Sunny Lu, oprichter digitale munt VeChain
‘De elektriciteitsprijzen in Binnen-Mongolië zijn de afgelopen tijd gestegen’, zegt Xie, gevraagd naar de belangrijkste veranderingen. ‘Verder zijn onze activiteiten tot nu toe niet beïnvloed.’ In de westelijke provincie Sichuan, waar veel bedrijven die de bitcoins delven op energie uit waterkracht draaien, zijn de prijzen volgens hem gelijk gebleven. China’s grootste delver van de bitcoins, Bitmain, wilde niet reageren op vragen over de veranderingen op de markt voor cryptovaluta's.
Overheid wil samenwerken
‘Het delven van cryptomunten is een handel op zich’, zegt Sunny Lu van VeChain. Liever kijkt hij naar de praktische toepassingen die blockchaintechnologie de maatschappij kunnen brengen. Een kant van de markt waarin de Chinese overheid een heel ander gezicht laat zien, zegt hij.
‘Ik kan wel zeggen dat de interesse in onze diensten enorm is. Bijna dagelijks krijgen we verzoeken binnen. Ook van overheidsinstanties’, zegt Lu. Geruchten dat VeChain in gesprek is met de Chinese overheid voor het grootste blockchaincontract in de wereld, wil hij bevestigen noch ontkennen.
Op verschillende plekken werkt VeChain al samen met de Chinese overheid, zoals bij het traceerbaar maken van voedingsproducten. Dat is een belangrijk thema in een land waar het vertrouwen in de industrie na diverse voedingsschandalen ver te zoeken is. Ook loopt er een project waarbij geïmporteerde producten gevolgd kunnen worden, onder meer om fraude met importheffingen tegen te gaan. Een luxemerk vecht tegen namaak met blockchaintechnologie van VeChain.
'Dit zijn geen concepten'
‘Dit is pas het begin’, stelt Lu. ‘Wat we met VeChain doen zijn geen concepten. Dit is een systeem dat zich al meermaals heeft bewezen.’ De waarde van VeChain zit volgens hem vooral in het 'recht om publieke infrastructuur te gebruiken' en ook in 'de snelheid' waarmee het werkt. 'Een digitale munt die meer handel kan ondersteunen, zou een hogere waarde moeten hebben’, stelt Lu, die voorheen chief innovation officer voor China was bij luxemerk Louis Vuitton.
De markt geeft VeChain voorlopig het voordeel van de twijfel. Enkele maanden terug was het nog een onbekende cryptostartup, maandag stormde het bedrijf de top 20 binnen van grootste cryptomunten ter wereld. Sinds de ICO is de munt al ruim honderd keer in waarde vermenigvuldigd.
Lu bestrijdt dat de waardering te hoog is. ‘Met de opkomst van het internet concludeerden mensen al snel dat het om een zeepbel ging. Nu weten we dat internettechnologie de wereld heeft veranderd. Het is mijn stellige overtuiging dat eenzelfde rol is weggelegd voor cryptovaluta's, en voor blockchaintechnologie in het bijzonder.’
Twee stappen vooruit, een stap terug. Op die manier trachten de autoriteiten in Peking de kansen en bedreigingen op de wilde cryptovalutamarkten in goede banen te leiden. China ziet blockchaintechnologie als sleutel tot de oplossing voor velerlei vraagstukken, waaronder voedselveiligheid. De staat wil enerzijds ruimte bieden voor innovatie, maar is huiverig voor nadelige bijeffecten.
Sinds begin september zijn cryptobeursgangen verboden. Handelsplatforms zijn op last van de overheid gesloten. Eerder deze maand werd, onder meer namens China’s centrale bank, een document uitgestuurd naar provinciale overheden waarin ook werd verzocht bitcoinmijnen te sluiten. Tot nu toe zonder veel succes.
Handel vindt, nu de platforms gesloten zijn, vooral plaats met informele transacties via berichtenapp WeChat. Het in bezit hebben van bitcoins is, in tegenstelling tot het openlijk verhandelen ervan, niet illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Jasikevicius3 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Deze vraag zit ik NU ook mee... hij lijkt momenteel weer beetje te gaan stijgen zo te zien
Ik ga BTC en BCH verkopen als deze nog weer een piekje mochten pakken - en dan gaat het geld dat vrijkomt wellicht in VEN, of XLM... of Misschien ook wel WAVE.. of REQ of EOS.... of... haha. Zien we dan wel weer - betwijfel me of we die piek nog gaan halen voordat hij weer een dip in schiet :P

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 14:55

Martijn02

/* No Comment */

miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:59:
Dafuq, ik heb van Delta een pushmelding gekregen waarin staat dat LiteCoin in 6 uur tijd 70% gezakt is, en nu 40$ o.i.d. waard zou zijn, maar dat kan ik echt nergens terugvinden, een bug misschien?
Die kreeg ik gisteren ook. In grafiekje zie ik vreemde dalen tot +- 40 usd. denk dus dat dat een bug is:

Afbeeldingslocatie: http://martijn.vanzal.com/files/tweakers/IMG_0777.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:59:
Klopt inderdaad. Is inderdaad nog maar 40$ waard. Niet best!

Nee maar beetje onderzoek en je weet het antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 20:44
[...]

[...]

Dat kan toch juist fijn zijn om zo te kijken of je de juiste keus hebt gemaakt..? Of niet en toch met FOMO te maken hebt..

Bijna NIEMAND hier is 100% HODL'r volgens mij..
Met crypto recent begonnen met een idee alles te HODL-en.
Ik geef toe dat de combinatie van dit thread (wat ik vaak op het werk doorneem) en de Delta app, ik het hier heel moeilijk mee heb. Zou het best allemaal achter slot en grendel steken en binnen een jaartje eens terug kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

Martijn02 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:11:
[...]

Die kreeg ik gisteren ook. In grafiekje zie ik vreemde dalen tot +- 40 usd. denk dus dat dat een bug is:

[afbeelding]
bekend fenomeen... hierdoor heb ik perongeluk eens mijn LTC verkocht omdat ik dacht dat ie aan het instorten was |:( .... vooral coinbase heeft hier last van. (ik had de app op mijn iphone, als globaal inzicht widget)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In Maart komen er weer heftige dips. In april mei juni en juli ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:17:
Dus in augustus to the moon?? 8)7
haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
in 2018 ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rookert25
kazz1980 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:17:
[...]

Dus in augustus to the moon?? 8)7
haha.
Nee in augstus, september, oktober, november en december ook. Stond op Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
Rookert25 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:20:
[...]

Nee in augstus, september, oktober, november en december ook. Stond op Facebook.
En op Instagram :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Ah. Dan is het waar. Nuttige info, ga alles meteen verkopen. 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-02 20:40
Ah, dat is goed om te weten! Ik noteer het meteen ook even in de agenda!

Wel echt fijn voor jou, als succesvol, awesome en kundige (VEN) daytrader, dat je dit soort dingen nu al ziet aankomen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 20:37
Stevie_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:40:
[...]

Ah, dat is goed om te weten! Ik noteer het meteen ook even in de agenda!

Wel echt fijn voor jou, als succesvol, awesome en kundige (VEN) daytrader, dat je dit soort dingen nu al ziet aankomen! O+
Het is een beetje pijnlijk om toe te kijken hoe de koers daalt. Ik had besloten om VEN in ieder geval tot de announcement vandaag vast te houden.

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Laatst online: 11-09 10:14
Zelf paar weken geleden ingestapt in SIAcoin, VERGE, en Monaco. Sta nu lekker in de min zoals zovelen denk ik, hopende dat het weer wat bijtrekt in de toekomst. Heb het niet nodig dus laat het voorlopig staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
bobberg schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Het is een beetje pijnlijk om toe te kijken hoe de koers daalt. Ik had besloten om VEN in ieder geval tot de announcement vandaag vast te houden.
Ach hou toch op, de hele markt dipt sinds gisteren / vorige week en vermoed dat de marktcab de komende dagen nog wel verder daalt; VEN dus ook. Ondanks dat is VEN afgelopen week alsnog 20 / 30% gestegen. Dat hebben niet veel coins gedaan afgelopen week. Maar schijnbaar, omdat het hier enkel en alleen maar over VEN gaat verwacht men 40% stijging per dag o.i.d. ;-).

De rebranding van VEN is sowieso pas eind februari gepland; tot die tijd zou ik sowieso hodl doen, maar ieder zijn ding, wellicht knalt ICX volgende week weer en stap je daar in met enige FOMO (en zo blijf je bezig...).

[ Voor 3% gewijzigd door Stevie_ op 23-01-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:37
Is er iemand die meer informatie heeft over de tijd en locatie (welke exchange) waarop Wanchain te verhandelen wordt?

In dit topic heb ik "Woensdag a.s. op Binance" voorbij zien komen, maar geen nadere informatie of bevestiging hiervan kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Binance verteld nooit wanneer coins gelist worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Stevie_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:49:
[...]

Ach hou toch op, de hele markt dipt sinds gisteren en vermoed dat hij de komende dagen nog wel verder daalt; VEN dus ook. En VEN is in 1 week 20 / 30% gestegen. Dat hebben niet veel coins gedaan afgelopen week. Maar schijnbaar, omdat het hier enkel en alleen maar over VEN gaat verwacht men 40% stijging per dag o.i.d. ;-).

De rebranding van VEN is sowieso pas eind februari gepland; tot die tijd zou ik sowieso hodl doen, maar ieder zijn ding, wellicht knalt ICX volgende week weer en stap je daar in met enige FOMO (en zo blijf je bezig...).
ICX zou je sowieso al moeten hebben. 8)
TuutjDrie schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:50:
Is er iemand die meer informatie heeft over de tijd en locatie (welke exchange) waarop Wanchain te verhandelen wordt?

In dit topic heb ik "Woensdag a.s. op Binance" voorbij zien komen, maar geen nadere informatie of bevestiging hiervan kunnen vinden.
Is niet bekend en zij die dat wel denken te weten, zijn simpelweg aan het liegen. Er is niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ter info, net even opgezocht.. Als de futures inderdaad de dips veroorzaken: er loopt er nog eentje af op 14/02. Ben benieuwd of het rond die tijd ook weer de dieperik ingaat, zo ja hebben we met zekerheid (een van de) schuldige(n)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie_
[quote]Danny.G schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:52:
[...]

ICX zou je sowieso al moeten hebben. 8)

[...]

Al tijdje aanwezig in portfolio uiteraard 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 22:54

Sandyman538

SandstorM [148839]

akaQ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:05:
[...]

Tuurlijk. Maar 10k stijging in 24 uur. Kom op zo stom ben jij ook niet.
Het punt is natuurlijk dat dit achteraf, zoals al gezegd wordt, zo enorm makkelijk praten is. Voor hetzelfde geld was het door gestegen met nog eens 10k, daarom, achteraf zulke comments plaatsen heeft totaal geen waarde/zin. Als je dit vantevoren zegt, ik verwacht de max op 80k en daarna een dip van minimaal 20%, dan heb je een verhaal, maar achteraf zulke oneliners plaatsen voegt weinig toe naar mijn idee.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beepee
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-10-2022
bobberg schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:43:
[...]

Volgens mij is er helemaal geen announcement vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
beepee schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:59:
[...]

Morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:23
beepee schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:59:
[...]

volgens mij morgen... dus ik HODL nog maar ff.
VEN had ik gisteravond moeten verkopen. 8)7 Nu te laat, maar ja daytraden is niet echt mijn ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:52:
Ter info, net even opgezocht.. Als de futures inderdaad de dips veroorzaken: er loopt er nog eentje af op 14/02. Ben benieuwd of het rond die tijd ook weer de dieperik ingaat, zo ja hebben we met zekerheid (een van de) schuldige(n)...
Bron? En kan je daar ook zien waar de beleggers voor gekozen hebben (hogere of lagere waarde BTC?).

In ieder geval; een future hoeft niet enkel een lage(re) waarde van BTC te zijn, wellicht dat een groot deel van de 'beleggers' er juist in februari vanuit zijn gegaan dat alles weer skyrocket gaat en juist ingezet hebben op een hogere koers.

En opzich, dat zou niet gek zijn; de markt wordt nu klaargestoomd om weer goed te gaan stijgen, mochten de mensen vanuit Wallstreet de koers kunnen manipuleren (is een broodje aap verhaal maar goed) dan zou ik juist een extreme stijging rondom 14 februari logischer vinden dan een extreme (3e) daling.

En dan hebben al die mensen uit Wallstreet 6 x kassa; ze hebben ze 3 x flink verdiend op de futures, 2 x uitverkoop gehad en daarna een massive stijging. Zou wel een typische en mooie 'Wolf of Wall Street' streek zijn ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Grote Vechain announcement morgen om 14.00 GMT. Ik Hodl ook tot dat moment en daarna afwachten wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
thestiffmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:03:
[...]

volgens mij morgen... dus ik HODL nog maar ff.
VEN had ik gisteravond moeten verkopen. 8)7 Nu te laat, maar ja daytraden is niet echt mijn ding!
Verkocht op 81000, teruggekocht op 73000 (terwijl ik sliep, order gisteravond ingesteld). Al met al nog steeds geen verkeerd besluit. Even veel VEN nu trouwens al voorheen, maar wel wat BNB gekocht in de tussentijd :).

Eerder zo'n trucje uitgehaald met Civic, maar 't is wel lastig en ik doe het nooit met alles. Ongeveer 50% van wat ik heb. Dan stap je er in elk geval niet volledig uit, mocht het ineens toch onwijs gaan stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:45

watercoolertje

Untertitel

kowlier schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:24:
[...]

als ik overstap dan vervalt mijn e-mail adres inderdaad.
Tja ik heb mail bij (internet)providers dan ook nooit begrepen, het is alleen maar weer een extra drempel om over te stappen terwijl het tegenover andere gratis alternatieven eigenlijk niks extra's bied.

Tip dus: gebruik het email adres van je nieuwe provider gewoon niet maar zoek 1 van de vele gratis alternatieven op :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ibin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:28
kazz1980 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:06:
Grote Vechain announcement morgen om 14.00 GMT. Ik Hodl ook tot dat moment en daarna afwachten wat er gebeurt.
Linkje naar Facebook om het morgen live te volgen: https://www.facebook.com/dnvgl/videos/10156159703448395/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 21:38
En wederom erin getrapt.. Gisteren VEN gekocht. Toch beetje laten meeslepen en gehoopt dat hij diep genoeg in de dip zat op € 6,88, om erna weer te stijgen naar > 7€

Hopelijk zorgt de announcement en rebranding voor wat vuurwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Mij lijkt VEN gewoon een HODL coin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ari Gold schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:10:
Met de huidige fluctueringen is het ook een prima daytrade coin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Imgnrydrmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:52:
Ter info, met futures kan je ook long gaan. Denk je echt dat de marketmakers nog een keer de boel met 50% kapot shorten? Nee, want dan jagen ze de normies echt weg en die hebben ze toch echt nodig, om het geld uit hun broek te kloppen.

Wacht maar af tot de 26e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17
Ik lees toch wel vrij veel emotie en paniek in een hoop reacties, lijken mij niet de beste eigenschappen voor dit soort handel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Steefmeister schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:08:
En wederom erin getrapt.. Gisteren VEN gekocht. Toch beetje laten meeslepen en gehoopt dat hij diep genoeg in de dip zat op € 6,88, om erna weer te stijgen naar > 7€
Hopelijk zorgt de announcement en rebranding voor wat vuurwerk :)
Haha exact hetzelfde hier |:( :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 23:03
Als het voor long-term is, is het niks om je zorgen over te maken toch? :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thestiffmeister
Ari Gold schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:10:
ja klopt maar niet voor een te groot belang in de portfolio. Op een goed moment zet ik een gedeelte om richting ICX en XLM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Trent900 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:12:
[...]

Ter info, met futures kan je ook long gaan. Denk je echt dat de marketmakers nog een keer de boel met 50% kapot shorten? Nee, want dan jagen ze de normies echt weg en die hebben ze toch echt nodig, om het geld uit hun broek te kloppen.

Wacht maar af tot de 26e.
Precies, dat zei ik ook al :-). En als ze slim zijn op Wall Street en kunnen manipuleren dan is dat echt onwijs slim!

of naja slim, het zou een aardig schandaal zijn, daarom > broodje aap verhaal dat ze het kunnen manipuleren, hoop ik...

[ Voor 11% gewijzigd door Stevie_ op 23-01-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 14:10
Geen paniek, we komen er wel weer bovenop.
Enkel misschien een kans gemist om goedkoop bij te kopen, als je gisteren nog geïnvesteerd hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackwidow998
  • Laatst online: 21:16
Ik had vannacht ook een buy order ingezet op 74500, had wat beter gekund achteraf gezien.

Maar alles dipt +/- 12% nu dus vooralsnog maak ik me nog geen zorgen. Voor morgen zet ik misschien wel een stop limit klaar mocht hij hard gaan dalen ivm de announcement... Hoelaat word deze eigenlijk gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 14:21

NoE

Que?

CND alweer op 2800sat... hmmm had er wat meer moeten kopen :)

We love the smell of innovation in the morning!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Stevie_ schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:05:
[...]

Bron? En kan je daar ook zien waar de beleggers voor gekozen hebben (hogere of lagere waarde BTC?).
Hier vind je de CBOE BTC futures: http://cfe.cboe.com/cfe-products/xbt-cboe-bitcoin-futures
Hier zijn de CME futures: http://www.cmegroup.com/t...dex/us-index/bitcoin.html
Oh, ik weet dat ze long ook kunnen gaan. Laat ons hopen dat ze die van februari goed hoog zetten ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Imgnrydrmr op 23-01-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

Iemand ervaring met Reddcoin? Wil daar mogelijk voor de lol een paar honderd euro in gaan stoppen als "gokje" :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:18:
Iemand ervaring met Reddcoin? Wil daar mogelijk voor de lol een paar honderd euro in gaan stoppen als "gokje" :)
Staat al eventjes stil en gebeurd niet veel. Ik ben eruit gestapt. Heb het in een wat actievere coin gestopt

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
blackwidow998 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:17:
[...]
Ik had vannacht ook een buy order ingezet op 74500, had wat beter gekund achteraf gezien.
Maar alles dipt +/- 12% nu dus vooralsnog maak ik me nog geen zorgen. Voor morgen zet ik misschien wel een stop limit klaar mocht hij hard gaan dalen ivm de announcement... Hoelaat word deze eigenlijk gedaan?
Volgens kazz1980 "grote Vechain announcement morgen om 14.00 GMT"

Ik ben ergens wel een beetje bang voor een Trx effect.. al is VeChain een hele andere (lees veeel betere coin met meer potentie) toch blijven er mensen zijn die een nóg grotere announcement hadden verwacht of het principe buy the rumor sell the news hanteren hetgeen de koers geen goed doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:18:
ja al redelijk wat winst uit reddcoin gehaald. hij staat nu weer lekker laag. hopelijk wordt deze nog ooit een keer aan binance toegevoegd en krijgen we weer is een update want het blijft verdacht stil rondom de coin.

ik zie nog wel meer potentie dan de 1 cent waar hij nu op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

BillMcNeal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:20:
[...]

Ik ben ergens wel een beetje bang voor een Trx effect.. al is VeChain een hele andere (lees veeel betere coin met meer potentie) toch blijven er mensen zijn die een nóg grotere announcement hadden verwacht of het principe buy the rumor sell the news hanteren hetgeen de koers geen goed doet..
Zie http://www.coinmarketcal.com voor dergelijke data/tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillMcNeal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:20:
[...]

De gestage groei laat wel zien dat er veel Holders zijn. Het zal misschien geen 100% groeien, maar gewoon rustig verder groeien. Wellicht dat we bij de rebranding nog wel echt een pump gaan meemaken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
NoE schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:17:
CND alweer op 2800sat... hmmm had er wat meer moeten kopen :)
Ga je hem nu verkopen om hem later weer terug te kopen of hou je hem long term?

Koers staat 5 keer hoger dan een week geleden, volume staat 20 hoger dan een week geleden, vaak zie je dat als het volume terugvalt de koers hetzelfde doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen een VEN aankondiging. Instappen kan nu nog!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
wel grappig hoe iedereen zich "doodstaart" op VEN. er zijn nog meer coins mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:27:
waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:27
Dan moet Kraken vandaag nog wel mn geld beschikbaar maken. ;(
Kijk eens paar berichten boven je. Hebben ze aangekondigd op Twitter.

[ Voor 32% gewijzigd door Ari Gold op 23-01-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackwidow998
  • Laatst online: 21:16
Staan meestal geen tijden bij, maar in dit geval wel.... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
Ik denk dat iedereen die er interesse heeft om in te stappen dat ondertussen al lang gedaan heeft en daarnaast denk ik dat het weer een gevalletje 'buy the rumor, sell the news' gaat worden, dus zorg dat je je verwachtingen wat tempert.
VEN is nu weer op weg naar een nieuwe ATH voor vandaag!
Kan het geshill vanuit jouw kant iets minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Laatst online: 21:27
Officiele Vechain twitter kanaal.

[ Voor 3% gewijzigd door EHA1337 op 23-01-2018 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bmfd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Ik denk dat iedereen die er interesse heeft om in te stappen dat ondertussen al lang gedaan heeft en daarnaast denk ik dat het weer een gevalletje 'buy the rumor, sell the news' gaat worden, dus zorg dat je je verwachtingen wat tempert.

[...]

Kan het geshill vanuit jouw kant iets minder?
Vooral in Nederland is deze coin super populair. Veel andere landen moeten hem nog echt ontdekken:p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:33:
[...]

Vooral in Nederland is deze coin super populair. Veel andere landen moeten hem nog echt ontdekken:p.
Waar baseer je dit op? Een coin in de top 20 market cap is volgens mij wereldwijd populair, zeker niet alleen in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
Ik zit erg diep in VEN maar heb inderdaad ook wat meer discussie over andere coins, tunnelvisie is slecht en dit topic bloedt anders snel dood :)

Gisteren had ik het over GET Protocol, zag nu dat ook Trinity was gelist op KuCoin. Trinity is een soort Lightning netwerk voor NEO, is erg snel. Hebben meer mensen interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:34:
[...]

Waar baseer je dit op? Een coin in de top 20 market cap is volgens mij wereldwijd populair, zeker niet alleen in NL.
Ik zag gisteren een plaatje waar Nederland als nr 1 stond waar de munt populair was. Zelfs voor China zelf.

Relatief natuurlijk he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Ik zag gisteren een plaatje waar Nederland als nr 1 stond waar de munt populair was. Zelfs voor China zelf.

Relatief natuurlijk he.
Care to share? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
Andere coins? Hmm, COLX geeft vandaag hun white paper vrij, ECA 31 januari. Dat zijn wel events waar ik naar uit kijk. Heb van beide coins wel een leuke voorraad (niet voor daytrade, maar echt voor de lange duur gezien dat beide projecten nog niet eens goed en wel begonnen zijn) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thestiffmeister
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:36:
[...]

Relatief natuurlijk he.
Tweakers effect :) We are all going down together O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben hem al aan het zoeken:p. Stond op FOK, maar dan moet ik door 10 topics doorbanjeren:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atvokado
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik heb gisteravond een buy order gezet voor VEN op binance en deze is geslaagd. Alleen heb ik nu niet meer VEN dan gisteravond? Het bedrag in BTC staat bij balances nog steeds ''in order'' terwijl bij ''my 24h order history'' wel gewoon filled staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 06:00
Google trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbadal
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-01 10:46
Ik denk dat er nog een dip aan komt; linkje (of mag ik dit hier niet posten?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
rbadal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:41:
Als we dit allemaal zo verspreiden dan komt er vanzelf ook wel een crash :X

Volgens het bericht is de koers maarliefst 4.35% gedaald :P

[ Voor 7% gewijzigd door CM-Centurion op 23-01-2018 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Lol als je Bitcoin invult, staat Nederland als 3e en Zuid-Afrika 1e. Klopt die data wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 23-01-2018 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Danny.G schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Lol als je Bitcoin invult, staat Nederland als 3e. Klopt die data wel?
De data is relatief en niet absoluut. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Crypts schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:45:
[...]

De data is relatief en niet absoluut. ;)
Dat verklaart veel. Dan doen we het niet slecht. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Danny.G schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:44:
[...]

Lol als je Bitcoin invult, staat Nederland als 3e en Zuid-Afrika 1e. Klopt die data wel?
Volgens mij gebruikt China sowieso amper Google, maar grotendeels alternatieve zoekmachines, dus in dat opzicht kun je je sowieso afvragen hoe relevant de data is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Hm. Best wel enorme buy wall bij VEN (in ieder geval bij Binance)... Benieuwd wat dat gaat doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
Ach, ze zorgen voor 'maar' 8 - 9 miljard van de martkcab (tenminste, je kan hier Korea aan- en uitzetten, verschil is nu 8 - 9 miljard :)

En Korea is sowieso al exit bij coinmarketcab, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
CM-Centurion schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:42:
[...]
Als we dit allemaal zo verspreiden dan komt er vanzelf ook wel een crash :X
Ik vind dit nog eigenlijk een best positieve uitkomst. De regering zegt niet "we gaan het verbieden of uitzonderlijk zwaar belasten"maar gooit enige transparantie erin over WIE er handelt. Oke dit gaat een beetje tegen het anonimiteitsprincipe in maar dat is toch al bekend als je je belastingaangifte moet doen waarin je je cryptocoins moet opgeven (moeten wij hier ook in NL).

"The new rules mean that traders in South Korea will be required to identify themselves with their real names to make deposits into virtual coin wallets, and have those details matched with information at local banks."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
Zal vast wel een dip kunnen veroorzaken, maar op de lange termijn denk ik dat dit alleen maar goed gaat zijn voor crypto. Overal waar je met financiële producten te maken krijgt, moet je je identificeren. Zou raar als crypto dan de enige uitzondering zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Danny.G schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:45:
[...]

Dat verklaart veel. Dan doen we het niet slecht. :P
Bij bijna alle munten staan we in de top 3 (die ik geprobeerd heb).
Litecoin en Waves onder andere :P . Blijkbaar hebben we een hoge dichtheid qua crypto gebruik :+ .
Pagina: 1 ... 9 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)