TuurlijkShiznit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:04:
[...]
Vorige week nog een leuk "setje" voor mijn vrouw gekocht...Toen had ik genoeg uitgelegd![]()
Ben begin December ingestapt met €1500,00, meerdere keren mooi winst gepakt met daytraden.
9 van de 10 keer ga ik dan ook all in op 1 coin, en bereid de golven, buy low, sell high....
speel geld is op dit moment €8k en heb bijna net zo veel al afgeroomd naar fiat.
Zit nu dan ook all in VEN, gekocht voor 41K Satoshi, ik ga zo lekker slapen, zie het morgen wel
zo gauw je verkoopt heb je verlies he ik sta ook in de min maar als we geluk hebben kan er zo een muntje naar de maan gaan dan hoor je niemand meerkazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:05:
[...]
Klopt. Maar gezien het moment dat ik ingestapt ben is het voor mij wel link. Ben half december gestart met 1000. Dat is nu onder de 700. Als er nog meer omlaag schiet komt er een punt dat er zodanig weinig overblijft dat ik niet meer genoeg geld in portfolio heb om straks weer de plus te gaan pakken.... Dus dat geeft wel wat spanning toch wel! Je kunt rekening houden met verliezen - maar in een worst case scenario (waar ik nu zeker nog niet vanuit ga hoor) is het toch wel beetje sneu werk als je binnen dik een maandje Game Over bent
Dat gevoel heb ik ook. Maar door dit soort verhalen pompen wel weer nieuwkomers er geld in waar iedereen van profiteert..
Hmmm, zijn er meer mensen waarbij de litebit login er een beetje funky uit ziet? Ik heb het dan over het 2-factor auth onderdeel.
Ik heb deze aangezet in mijn account, maar kan vervolgens niet meer inloggen.... (eerst krijg je de normale login, daarna dus de 2factor met een vooringevuld ww), maar hij geeft altijd "wrong password or username" aan.
Ik heb deze aangezet in mijn account, maar kan vervolgens niet meer inloggen.... (eerst krijg je de normale login, daarna dus de 2factor met een vooringevuld ww), maar hij geeft altijd "wrong password or username" aan.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Daarom verkoop ik ook nietbie100 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:10:
[...]
zo gauw je verkoopt heb je verlies he ik sta ook in de min maar als we geluk hebben kan er zo een muntje naar de maan gaan dan hoor je niemand meer
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
True, maar ook die is even hard gedaald afgelopen 24h. zag ik op CMC.
Dus wat dat betreft maakt het dan niet zoveel uit.
Ik lees ook USD-T, maar ik weet niet, dat klinkt me te mooi om waar te zijn (of dat zo is weet ik niet natuurlijk)
Hoop doet leven, net als op de Titanic;)bie100 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:10:
[...]
zo gauw je verkoopt heb je verlies he ik sta ook in de min maar als we geluk hebben kan er zo een muntje naar de maan gaan dan hoor je niemand meer
Ondanks, hodl ik me de moeder!
Hopelijk knallen die Aziaten de marketcap weer naar x2, maar ik denk dat ik daar beter over kan dromen;)
Uiteraard nu nog véél te vroeg om iets zinnigs over te zeggen... Maar, ze worden in Azië nu toch echt langzaam aan wakker en er lijken nog geen grote hoeveelheden panic sells... Dus fingers crossedDeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:12:
[...]
Hoop doet leven, net als op de Titanic;)
Hopelijk knallen die Aziaten de marketcap weer naar x2, maar ik denk dat ik daar beter over kan dromen;)
USDT gaat al een hele tijd goed, maar ik ben ervan overtuigd dat het een grote scam is die binnenkort een keer zijn ware gezicht toont.Capt. Trippie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:12:
[...]
True, maar ook die is even hard gedaald afgelopen 24h. zag ik op CMC.
Dus wat dat betreft maakt het dan niet zoveel uit.
Ik lees ook USD-T, maar ik weet niet, dat klinkt me te mooi om waar te zijn (of dat zo is weet ik niet natuurlijk)
Maar ik denk dat op dit moment traden naar ETH het slimste is, die is afgelopen 24 uur 1,3% gestegen (bitcoin waarde). LTC kan ook, +0,81%
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
We lijken weer iets omhoog te gaan. Was het aantikken van de 10k resistance het signaal dat het weer (voor even) mooi is geweest met het zakken?
ach net als op de Titanic zullen er een hoop mensen verzuipen en een paar mensen het overleven al waren het op de Titanic vaak mensen met geldDeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:12:
[...]
Hoop doet leven, net als op de Titanic;)
Nope. totaal niet. En zodra dat wel gaat gebeuren stap ik er direct uit. Verlies of niet...miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:17:
Wat ik trouwens wel irritant vind, is dat zeker als ik er een dag veel mee bezig ben, ik ook ga dromen over de koersen e.d. en ik er onrustig door slaap
Meer mensen last van?
De Ripple begint een klein beetje te stijgen lijkt het...
Zoals al eerder gezegd in dit topic: vorige week woensdag voor €49 aan Ripple gekocht (53 stuks) daarna op Binace een beetje PROBEREN te traden, maar 32 Ripple laten staan.
Momenteel nog een waarde van €56,- dus sta nog net op winst 😂😂
Zoals al eerder gezegd in dit topic: vorige week woensdag voor €49 aan Ripple gekocht (53 stuks) daarna op Binace een beetje PROBEREN te traden, maar 32 Ripple laten staan.
Momenteel nog een waarde van €56,- dus sta nog net op winst 😂😂
Ik denk dat ik voortaan een uur voor het slapen gaan wat anders ga doen, dat lijkt me verstandigerkazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:17:
[...]
Nope. totaal niet. En zodra dat wel gaat gebeuren stap ik er direct uit. Verlies of niet...
Of wellicht sowieso wat meer wegkijken, scheelt een hoop stress!miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:20:
[...]
Ik denk dat ik voortaan een uur voor het slapen gaan wat anders ga doen, dat lijkt me verstandiger
Klopt, maar vind het ook wel leuk om er mee bezig te zijn, maar een echt HODL strategie lukt me nog niet (als in, gewoon een x periode, bijvoorbeeld 1 maand, helemaal nergens naar kijken).DeKoetsier schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:21:
[...]
Of wellicht sowieso wat meer wegkijken, scheelt een hoop stress!
Sowieso is dat ook lastig aangezien het ook nogal eens in de media komt.
Ja Ik,miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:17:
Wat ik trouwens wel irritant vind, is dat zeker als ik er een dag veel mee bezig ben, ik ook ga dromen over de koersen e.d. en ik er onrustig door slaap
Meer mensen last van?
Maar in mijn dromen sta ik meestal al bij de aston-martin dealer.
Los van de koersen en dipjes net een mooi stukje bij RTL late night over Amazon smart shopping... Mooi voorbeeld van hoe blockchain technologie kan worden toegepast lijkt me... kan niet wachten tot ik op deze manier, hier bij de Jumbo kan shoppen. In 1 woord: Geweldig!
Ton Hasselt schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:22:
[...]
Ja Ik,
Maar in mijn dromen sta ik meestal al bij de aston-martin dealer.

Met mijn inleg gaat dat nog niet lukken als is mijn PF +10.000%
Gewoon blijven dromen.miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:24:
[...]
nou, die sell wall op .00823 ETH voor VEN gaat er aan hoor. Zie even 60000 VEN weggekauwd worden. Nog 14000 over
[ Voor 7% gewijzigd door Point.Flare op 22-01-2018 23:26 ]
Maar ik ga even afschakelen en dan m'n bed bezoeken. En dan morgen, zodra ik wakker ben zien dat mijn PF +150.000% is
Ik moet namelijk van @Ton Hasselt blijven dromen
Ik ben hier echt te slecht in hahaPoint.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:25:
nou, die sell wall op .00823 ETH voor VEN gaat er aan hoor. Zie even 60000 VEN weggekauwd worden. Nog 14000 over
Even een vraagje aan de daytraders hier. Werken jullie veel met die BOLL lijnen? Was mee eens aan het verdiepen over de 3 lijnen.
Iets wat bij mij nog niet binnen komt is de wanneer je besluit te verkopen wanneer de bovenste lijn aangetikt wordt. Hij kan immers toch doorstoten?
for the record. Ben geen daytrader maar wil me daar eens in gaan verdiepen en met een kleine coin eens gaan oefenen.
Iets wat bij mij nog niet binnen komt is de wanneer je besluit te verkopen wanneer de bovenste lijn aangetikt wordt. Hij kan immers toch doorstoten?
for the record. Ben geen daytrader maar wil me daar eens in gaan verdiepen en met een kleine coin eens gaan oefenen.
Ik heb ook een leuke computer..
Vooral LAAAAAAANG slapen.😋😋😋😋😋😋😋miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:26:
Maar ik ga even afschakelen en dan m'n bed bezoeken. En dan morgen, zodra ik wakker ben zien dat mijn PF +150.000% isIk moet namelijk van @Ton Hasselt blijven dromen
Vasthouden aan je strategie. Geen als,als,als..
Ik heb net op dom geluk op 0.0086 ETH verkocht en ingekocht op 0.00824. Mijn sell order staat klaar op 0.009. Ik weet niet of hte lukt, maar we zien het wel.
Ik heb al meer winst zien verdampen..
Het is dat ik het ook eigenlijk weet, maar soms denk ik, Mwoah, dit moet haast lukkenPoint.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:30:
[...]
Vasthouden aan je strategie. Geen als,als,als..
Ik heb net op dom geluk op 0.0086 ETH verkocht en ingekocht op 0.00824. Mijn sell order staat klaar op 0.009. Ik weet niet of hte lukt, maar we zien het wel.
Ik heb al meer winst zien verdampen..
Verwijderd
Ik ben er nog niet over aan het dromen, maar ik merk wel dat ik er praktisch de hele dag mee bezig ben. Wakker worden en meteen koersen checken, overdag steeds koersen checken, af en toe snel inspelen met daytrades etc. De bedragen zijn hier ook wel tamelijk groot, niet BabyRattle formaat, maar komt wel in de buurt. Gelukkig is het meeste winst, maar dat neemt niet weg dat je af en toe flinke swings van je cryptovermogen te verduren krijgt. Dat levert me wel eens wat stress op.miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:17:
Meer mensen last van?
Ik vraag het maar op de man af. Hoeveel heb je er aan eigen geld in gestoken?Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:38:
[...]
Ik ben er nog niet over aan het dromen, maar ik merk wel dat ik er praktisch de hele dag mee bezig ben. Wakker worden en meteen koersen checken, overdag steeds koersen checken, af en toe snel inspelen met daytrades etc. De bedragen zijn hier ook wel tamelijk groot, niet BabyRattle formaat, maar komt wel in de buurt. Gelukkig is het meeste winst, maar dat neemt niet weg dat je af en toe flinke swings van je cryptovermogen te verduren krijgt. Dat levert me wel eens wat stress op.
Ik zie wat grote spelers hier en ik ben wel benieuwd wat ze nu anders doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Point.Flare op 22-01-2018 23:40 ]
Ja tuurlijk en hoeveel heb jij op je bankrekening staan?Point.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:40:
[...]
Ik vraag het maar op de man af. Hoeveel heb je er aan eigen geld in gestoken?
Ik zie wat grote spelers hier en ik ben wel benieuwd wat ze nu anders doen.
En al noemt ie een bedrag op, dat zegt nog steeds niet. Voor de een is 50k zakgeld en voor de ander life changing money.
[ Voor 15% gewijzigd door Trent900 op 22-01-2018 23:42 ]
Elke maand 2900 euro er bij.Trent900 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:41:
[...]
Ja tuurlijk en hoeveel heb jij op je bankrekening staan?
Ik snap die gene nooit zo.
Ik heb daar ook geen problemen mee hoor, maar ik ga dat niet zo op een openbaar forum aan een onbekend iemand vragen.Point.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:41:
[...]
Elke maand 2900 euro er bij.
Ik snap die gene nooit zo.
Verwijderd
@Point.Flare en @Trent900 Iedereen moet bepalen hoeveel hij of zij deelt op een publiek forum. Sommige accounts zijn wat anoniemer dan andere. Dit afgewogen heb ik er geen probleem mee om het te delen: Er zat origineel zo'n 30K in, en nu nog iets van 10K eigen inleg op een totaal cryptovermogen van 150K euro (op dit klote peilmoment).
Een anoniem forum lijkt mij dé plek om antwoord te geven...Trent900 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:43:
[...]
Ik heb daar ook geen problemen hoor, maar ik ga dat niet zo op een openbaar forum aan een onbekend iemand vragen.
Anyway, ik ben er benieuwd naar, dus ik vraag het. Het is niet dat hij MOET antwoorden.
Dankjewel. Ongeacht je maatstaf is het een goed bedrag.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:44:
@Point.Flare en @Trent900 Iedereen moet bepalen hoeveel hij of zij deelt op een publiek forum. Sommige accounts zijn wat anoniemer dan andere. Dit afgewogen heb ik er geen probleem mee om het te delen: Er zat origineel zo'n 30K in, en nu nog iets van 10K eigen inleg op een totaal cryptovermogen van 150K euro (op dit klote peilmoment).
Ben je niet geneigd die laatste 10k er ook uit te halen? Zoveel doet dit niet meer voor je leverage toch?
Verwijderd
Helemaal mee eens. Daarom zal ik erbij zeggen: het is veel geld voor mij. De verhouding fiat/crypto is flink scheef om het maar zo uit te drukken. Vandaar dat ik ook een goed moment zoek om meer uit te cashen.Trent900 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:41:
[...]
En al noemt ie een bedrag op, dat zegt nog steeds niet. Voor de een is 50k zakgeld en voor de ander life changing money.
Erin gestoken: 4 videokaarten (amd 5950, geloof ik) en wat stroomkosten
eruit gehaald: laat ik het zo zeggen, het financieert een aanzienlijk deel van het huis wat we willen laten bouwen
En nog steeds wat in de wallet ook
eruit gehaald: laat ik het zo zeggen, het financieert een aanzienlijk deel van het huis wat we willen laten bouwen

Ah, een vroege vogel. Geloof niet dat je nu nog ver komt met 4 GPUtjes en 'wat stroomkosten'anboni schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:49:
eruit gehaald: laat ik het zo zeggen, het financieert een aanzienlijk deel van het huis wat we willen laten bouwenEn nog steeds wat in de wallet ook
Verwijderd
Klopt. Ik had eerder al wat uit laten betalen en ga bij een volgende stijging weer wat eruit halen. Alles behalve nu..Point.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:48:
[...]
Dankjewel. Ongeacht je maatstaf is het een goed bedrag.
Ben je niet geneigd die laatste 10k er ook uit te halen? Zoveel doet dit niet meer voor je leverage toch?
Verwijderd
Hier een beste aanbouw. Ongeveer 1/3 van de woninganboni schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:49:
eruit gehaald: laat ik het zo zeggen, het financieert een aanzienlijk deel van het huis wat we willen laten bouwenEn nog steeds wat in de wallet ook
Klopt, dat was in 2011, meen ik, gewoon omdat het me interessant leek. Op een gegeven moment was ik erop uitgekeken en heb ik die hele wallet uit het oog verloren. Was halverwege vorig jaar dan ook maar wat blij dat ik die wallet nog terug kon vindenPoint.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:50:
[...]
Ah, een vroege vogel. Geloof niet dat je nu nog ver komt met 4 GPUtjes en 'wat stroomkosten'
Dat snap ik wel ja. Markt is niet ideaal. Ik heb geluk dat ik op VEN zit, anders had ik er een stuk slechter aan toe geweest.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:51:
[...]
Klopt. Ik had eerder al wat uit laten betalen en ga bij een volgende stijging weer wat eruit halen. Alles behalve nu..
Ben je voornamelijk een holder, een daytrader of meer een ICO investeerder?
Ja, ik heb nog een wallet ergens met wat LTC gruis detijds, waar ik nu maar al te blij mee zou zijn.anboni schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:52:
[...]
Klopt, dat was in 2011, meen ik, gewoon omdat het me interessant leek. Op een gegeven moment was ik erop uitgekeken en heb ik die hele wallet uit het oog verloren. Was halverwege vorig jaar dan ook maar wat blij dat ik die wallet nog terug kon vinden
https://www.1limburg.nl/b...g-gepland?context=default
de duitsers zien er blijkbaar toch nog heil in. 😀
Het is meer een opschep topic geworden sinds de slowchat er is. Kan dat niet in die Telegram chats of zo.
Pun intended?LTTFF schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:59:
https://www.1limburg.nl/b...g-gepland?context=default
Groetjes, FaceDown.
Verwijderd
Geen ICO's. Combinatie van holding (lange termijn "saaie" maar solide projecten zoals BTC, XMR en ETH) en daytrading met wat meer high stakes coins; op dit moment met name FUN en REQ. Relatief veilige maar interessante medium-sized market cap coins.Point.Flare schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:53:
[...]
Dat snap ik wel ja. Markt is niet ideaal. Ik heb geluk dat ik op VEN zit, anders had ik er een stuk slechter aan toe geweest.
Ben je voornamelijk een holder, een daytrader of meer een ICO investeerder?
Heren, nog beginnend en dus misschien een rare vraag, maar kom er nog niet uit.
Ik zit op binance waar ik altcoins kan kopen vs bitcoin, ether of usdt (redelijk waardevast). Ik heb nu BTC. Mijn vraag is hoe je nou kunt profiteren van de dips als je toch elke coin moet traden tegen een ethereum of bitcoin. In veel gevallen is het zo dat wanneer bitcoin daalt, ook de altcoins dalen. Dus ik zit continu met een btc waarde vs altcoin waarde, die tegen elkaar balanceren als het ware. Hoe kan ik coins dan goedkoop inkopen als bitcoin zelf ook daalt of stijgt? M'n BTC omzetten naar USDT kan, om vervolgens altcoin te kopen, maarja... bitcoin dalende dus ook niet handig..
Ik zit op binance waar ik altcoins kan kopen vs bitcoin, ether of usdt (redelijk waardevast). Ik heb nu BTC. Mijn vraag is hoe je nou kunt profiteren van de dips als je toch elke coin moet traden tegen een ethereum of bitcoin. In veel gevallen is het zo dat wanneer bitcoin daalt, ook de altcoins dalen. Dus ik zit continu met een btc waarde vs altcoin waarde, die tegen elkaar balanceren als het ware. Hoe kan ik coins dan goedkoop inkopen als bitcoin zelf ook daalt of stijgt? M'n BTC omzetten naar USDT kan, om vervolgens altcoin te kopen, maarja... bitcoin dalende dus ook niet handig..
Fluctuatie's moeten ook wel groot genoeg zijn.svoetbal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:09:
Succes.
Ik lees toch al meerder weken achter elkaar mensen praten over verlies zoveel procent dit, dip dat, dingen uit moeten leggen aan de vrouw, etc etcJustevo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:59:
Het is meer een opschep topic geworden sinds de slowchat er is. Kan dat niet in die Telegram chats of zo.
En dan komen er een paar positieve verhalen, en dan wordt het, of:
niet gelooft,of wordt het gezien als opscheppen....henk jansen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:10:
[...]
Dat gevoel heb ik ook. Maar door dit soort verhalen pompen wel weer nieuwkomers er geld in waar iedereen van profiteert..
Zal mijn Lambo wel weer cancelen, opschepperij hou ik niet van

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎
Vandaag verkocht ik VEN voor XRP (via BTC). Vervolgens steeg XRP en daalde VEN en 5 uur later deed ik het omgekeerde. Resultaat 20 VEN erbij. Maar je moet wel een beetje mazzel hebben. Mijn bedoeling was eigenlijk anticiperen op een koerssprong van XRP die uitbleef, maar heb er gelukkig toch nog iets aan overgehouden.svoetbal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:09:
Groetjes, FaceDown.
Fully agree.Shiznit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:19:
[...]
Ik lees toch al meerder weken achter elkaar mensen praten over verlies zoveel procent dit, dip dat, dingen uit moeten leggen aan de vrouw, etc etc
[...]
[...]
niet gelooft,of wordt het gezien als opscheppen....
Snap ik, maar dan zit je toch nog met de verhouding VEN/BTC en XRP/BTC, je hebt er niks aan als bitcoin daalt. Je koopt een munt, die je later toch weer moet terug traden met BTC of ETH bijv.FaceDown schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:19:
[...]
Vandaag verkocht ik VEN voor XRP (via BTC). Vervolgens steeg XRP en daalde VEN en 5 uur later deed ik het omgekeerde. Resultaat 20 VEN erbij. Maar je moet wel een beetje mazzel hebben. Mijn bedoeling was eigenlijk anticiperen op een koerssprong van XRP die uitbleef, maar heb er gelukkig toch nog iets aan overgehouden.
Komt heus wel goed, ik ben ooit met minen begonnen en misschien 50€ in stroomkosten gehad jaren geleden, sindsdien gewoon beetje HODLen en soms beetje zitten daytraden. Gok dat ik ondertussen wel een lambo had kunnen kopen (misschien nu nog, geen idee hoeveel dat zo'n kreng kostmiicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:24:
[...]
Hele portfolio bij elkaar is nu ongeveer wel een leuk bedrag, maar: geen het is geen fiat cash dus ook geen geld voor mij wat ik zo eruit zal trekken
[ Voor 59% gewijzigd door Lucky0wn op 23-01-2018 00:37 ]
VEN is inmiddels gegroeid naar bijna 50% van mijn portfolio.
Daarom een gedeelte doorgeschoven naar ICX, die misschien de volgende sterke stijger na VEN kan worden.
Deze week mainnet launch, volgende week aankondigingen, geruchten dat VISA met ICX gaat samenwerken. We zullen zien.
Daarom een gedeelte doorgeschoven naar ICX, die misschien de volgende sterke stijger na VEN kan worden.
Deze week mainnet launch, volgende week aankondigingen, geruchten dat VISA met ICX gaat samenwerken. We zullen zien.
http://www.avfoto.nl
Ze gaan zelden helemaal gelijk op. Ze bewegen tov BTC en daar kun je dus je voordeel mee proberen te doen.svoetbal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:26:
[...]
Snap ik, maar dan zit je toch nog met de verhouding VEN/BTC en XRP/BTC, je hebt er niks aan als bitcoin daalt. Je koopt een munt, die je later toch weer moet terug traden met BTC of ETH bijv.
Groetjes, FaceDown.
Weet niet of het al gepost is, maar de ICO "Benebit" blijkt dus een scam. Ik wilde vanmiddag meedoen maar m'n Metamask staat niet ingesteld op werk dus kon niet bij m'n Ether... thank god.
Ze hebben dus in één dag 3 miljoen USD opgehaald en nu is de site offline. Ze hebben o.a. foto's gebruikt van het personeel van een Engelse school. Zie info: https://www.reddit.com/r/...ico_is_a_scam_be_careful/
Louche praktijken.
Ik wilde eigenlijk meedoen uit pure FOMO. Alles zag er veelbelovend uit. Weer een wijze les..
Ze hebben dus in één dag 3 miljoen USD opgehaald en nu is de site offline. Ze hebben o.a. foto's gebruikt van het personeel van een Engelse school. Zie info: https://www.reddit.com/r/...ico_is_a_scam_be_careful/
Louche praktijken.
Ik wilde eigenlijk meedoen uit pure FOMO. Alles zag er veelbelovend uit. Weer een wijze les..
[ Voor 10% gewijzigd door Disfigured op 23-01-2018 01:04 ]
PIVX net op binance, weer veel te hoog🙂 Ben benieuwd waar die stopt
https://support.binance.c...-Binance-Lists-PIVX-PIVX-
[ Voor 39% gewijzigd door jorisdeket op 23-01-2018 05:45 ]
En we gaan weer naar beneden. Grappig te zien dat sommige vrij goede munten stilaan meer dan 50% goedkoper zijn dan hun ATH. Markt lijkt niet tot rust te komen...
Verwijderd
Gezien de BTC ook daalt maar ETH niet (zover ik het goed lees) is het slim om nu fiat om te zetten naar ETH en te investeren in nog wat coins? Of beter om te wachten tot de algehele markt aantrekt?
In mijn portfolio daalt ETH toch ook hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 06:20:
Gezien de BTC ook daalt maar ETH niet (zover ik het goed lees) is het slim om nu fiat om te zetten naar ETH en te investeren in nog wat coins? Of beter om te wachten tot de algehele markt aantrekt?
Verwijderd
De arme bitcoin rijken zullen dan gaan voor de Gallardo: https://www.autoscout24.n...71-b967cd7eb35b?cldtidx=1Lucky0wn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:27:
[...]
Komt heus wel goed, ik ben ooit met minen begonnen en misschien 50€ in stroomkosten gehad jaren geleden, sindsdien gewoon beetje HODLen en soms beetje zitten daytraden. Gok dat ik ondertussen wel een lambo had kunnen kopen (misschien nu nog, geen idee hoeveel dat zo'n kreng kost)
Hele portfolio bij elkaar is nu ongeveer wel een leuk bedrag, maar: geen het is geen fiat cash dus ook geen geld voor mij wat ik zo eruit zal trekken
90.000 Euro. Maar ga er maar van uit tussen de ton en twee. Ik weet niet hoe dicht je daar bij zit?
Verwijderd
Je hebt gelijk, alles daalt op dit moment.Rebbelx schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 06:29:
[...]
In mijn portfolio daalt ETH toch ook hoor.
Als BTC daalt, dalen alle Altcoins toch ook? Misschien fluctueren ze niet zoveel als BTC en worden sommige minder hard geraakt, maar volgens mij zijn alle altcoins nog steeds gekoppeld aan BTC?
Klopt, of ETH, maar ook die is weer gekoppeld aan BTC.rbadal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:12:
Als BTC daalt, dalen alle Altcoins toch ook? Misschien fluctueren ze niet zoveel als BTC en worden sommige minder hard geraakt, maar volgens mij zijn alle altcoins nog steeds gekoppeld aan BTC?

XRP = trash
gewoon wachten tot BTC deze week op 8k dollar staat. ik heb alles verkocht gisteren. deze dip zat eraan te komen.
Dan kan je gelijk je posities ook weer goed neerzetten op je favo coins.
Dan kan je gelijk je posities ook weer goed neerzetten op je favo coins.
Helaas geen 150.00% gestegenmiicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:26:
Maar ik ga even afschakelen en dan m'n bed bezoeken. En dan morgen, zodra ik wakker ben zien dat mijn PF +150.000% isIk moet namelijk van @Ton Hasselt blijven dromen
Ven nu 72K
Ik zat nog te denken gisteravond, alles verkopen en morgen weer inkopen? Had ik het nu toch maar gedaan
Misschien heb ik er te weinig verstand van of begrijp ik het principe van de futures niet maar zou het niet kunnen dat:
* Whales met groot aantal bitcoin veel geld pompen in futures
* Gokken op verlies van bitcoin
* Kort voor het aflopen van de futures AL hun bitcoin te verkopen op de huidige top
* Cashen op hun futures
* Hiermee opnieuw hun bitcoin aangekopen tegen een lagere prijs om uiteindelijk meer bitcoin te hebben dan voordien..
Win - Win situatie.
* Kort voor het aflopen van de futures AL hun bitcoin te verkopen op de huidige top
* Cashen op hun futures
* Hiermee opnieuw hun bitcoin aangekopen tegen een lagere prijs om uiteindelijk meer bitcoin te hebben dan voordien..
Win - Win situatie.
Men schijnt het blijkbaar gewoon te vinden dat de koers van PIVX op Bittrex 20 min voor go-live op Binance zo'n 80% steeg. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurde.jorisdeket schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 05:00:
PIVX net op binance, weer veel te hoog🙂 Ben benieuwd waar die stopt
Wellicht dat de API endpoints al werkten voordat de boel van start ging, hoewel ik meer neig naar insider trading.
Lijkt me heel aannemelijk, KrisDC.
Maar wanneer is dat dieptepunt van die Bitcoin bereikt? ;-)
9.000 dollar? 8k? Zelfs daaronder?
k Vraag me af wat het maximale wordt dat de Bitcoint ooit gaat bereiken... Of hij de 20k nog eens gaat halen en voorbij gaat streven...
k Vraag me af wat het maximale wordt dat de Bitcoint ooit gaat bereiken... Of hij de 20k nog eens gaat halen en voorbij gaat streven...
Hey kom op we zijn tweakers, dat geld gaat toch naar een nieuwe PC? Ik kan de core i9 al betalen met de winstShiznit schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:19:
[...]
Ik lees toch al meerder weken achter elkaar mensen praten over verlies zoveel procent dit, dip dat, dingen uit moeten leggen aan de vrouw, etc etc
[...]
[...]
niet gelooft,of wordt het gezien als opscheppen....
Klopt. Je portfolio zal daardoor op basis van de Dollar dus niet stijgen. Ook al heeft jouw crypto de hele dag in het groen gestaan.rbadal schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:12:
Echter je portfolio stijgt wel ten opzichte van de BTC waarde. Dat houdt dan volgens mij in, dat zodra de BTC weer eens gaat stijgen, je crypto's evenredig mee stijgen met die prijs in Dollar waarde.
Tenminste zo heb ik het mij laten uitleggen....
Zaterdag nacht een sell van VEN gezet op 70k, in de hoop de volgende ochtend wakker te worden met 64k en een sell van 70. Helaas 70k verkocht maar knalde door naar de 80k. Domper. Vannacht maar niet verkocht want ja, zo'n misser wil je niet nog een keer mee maken.miicker schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:31:
[...]
Helaas geen 150.00% gestegen
Ven nu 72K
Ik zat nog te denken gisteravond, alles verkopen en morgen weer inkopen? Had ik het nu toch maar gedaan
Had ik het nu toch maar weer verkocht op 80k

Iemand nog wat cointjes te leen? haha
[ Voor 3% gewijzigd door Tripod62 op 23-01-2018 08:46 ]
Portfolio nog maar 1/3e waard van wat ie max geweest is. Man, drama. Gezien de historie zou je verwachten dat ie weer gaat stijgen eind deze maand, maar door al het negatieve nieuws uit china etc, ben ik bang dat er niet veel winst meer in zit.
Professioneel Heftruck Syndroom
Voor mezelf besloten om voorlopig geen geld meer te steken in crypto tot wanneer de markt toch iets "normaler" wordt. Heb geen problemen met volatiliteit en zit zelf ook nog niet zolang in crypto maar ik veronderstel dat de situatie zoals we nu in januari zien zelfs ongewoon is voor deze markt, niet ?! Het gaat allemaal wel erg veel op en neer en vooral op een erg korte tijdspanne. Of ben ik verkeerd ?
in januari dipt het vaak volgende maand afwachten en ach ja wat kunnen we meer doen tochRebbelx schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:48:
Voor mezelf besloten om voorlopig geen geld meer te steken in crypto tot wanneer de markt toch iets "normaler" wordt. Heb geen problemen met volatiliteit en zit zelf ook nog niet zolang in crypto maar ik veronderstel dat de situatie zoals we nu in januari zien zelfs ongewoon is voor deze markt, niet ?! Het gaat allemaal wel erg veel op en neer en vooral op een erg korte tijdspanne. Of ben ik verkeerd ?
Als je de grafiek van 2013 over de huidige legt kan het terug naar 2500 dollar, ligt aan de gemiddelde gedachte, het meest wordt 8K uitgesproken, mensen met groot vermogen kunnen daarop inzetten.Jasikevicius3 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:38:
Lijkt me heel aannemelijk, KrisDC.
Maar ook een leuke vriendengroep die samen inzetten kunnen daar nog dieper op door hijsen, waardoor 6,5K bodem ook denkbaar is.
Maar daarna kan het nog hoger dan 20000K, kan alleen even duren.
XRP = trash
Zo hier wat informatie uit zk
Verder:
Bron: http://m.news.naver.com/r...01&oid=001&aid=0009829657Seoul-Yonhap News) Park, Yong-joo, Park, Ue-rae, reporter = Real name registration system that permits virtual currency trading only for those whose blindness is confirmed will be implemented on the 30th of this month.
From this point on, new investments in virtual money are allowed, but it is likely that more stringent standards will be applied in the process of confirming blindness
According to the financial authorities, banks and virtual money traders on the 23rd, six banks including Nonghyup Bank, Shinhan Bank and Shinhan Bank, which are providing virtual currency exchanges and virtual accounts, Start.
"The six banks are planning to open the system at the same time," said an official from the banks and virtual currency exchanges.
Confirmation of blindness deposit and withdrawal service is a service that permits only the account of the trader whose identity is confirmed and the deposit and withdrawal between the same bank account of the exchange. If the exchange and the trader's account are in different banks, the trader must open a bank account like the exchange.
A trader must go to a bank branch in person to open a bank account at another bank and check his / her name. During this process, you must present proof of your real name, such as your resident registration card or driver's license.
Confirmation of blindness When the deposit and withdrawal system is implemented, it is possible to compare the resident registration number in addition to the name and the account number of the trader, thereby effecting the establishment of a juvenile or non-resident foreigner in the market.
It also creates basic data for imposing transaction tax or transfer income tax related to virtual currency transactions and makes it possible to set additional transaction limit per capita in the future
When the blind deposit / withdrawal system is implemented, new investments that were previously blocked are allowed.
The Financial Services Commission (FSC) has suspended the provision of a new virtual account for the virtual currency trader, which was presented on 28th by issuing special measures related to the virtual currency, and canceling the provision of the virtual account for the new member of the existing virtual currency trader.
A financial official said, "There is no reason to institutionalize measures to prevent people who are new to virtual money investment from becoming blind," he said.
Verder:
Dus over een week is de FUD uit die richting grotendeels verdwenen. Rumours zijn erger dan duidelijke regels, het gaat een eigen leven leiden. Nu is het voor iedereen duidelijk en weet iedereen waar die aan toe is. Vanuit daar kan je opbouwen.Koreans could always trade on foreign exchanges -- there were never any regulations stopping a citizen from signing up on binance or kucoin or poloniex and trading.
But with these new regulation only residents of Korea can trade on Korean exchanges -- foreigners that are not living in Korea will not be able to sign up to Korean exchanges.
On the 30th of this month the government will lift the temporary ban on new account on exchanges in Korea which means the exchanges can start accepting new sign ups again.
WH-UD05HE5-1 split / 300L, 1680Wp zonnepanelen (W) i.c.m. GW1500-XS
Persoonlijk [glazen bol] verwacht ik nog zo’n 20% daling, daarna stabilisatie. [/glazen bol] Zo’n maand als deze is vrij normaal voor bitcoin, het is zelfs voorgekomen dat hij 70% daalde in 1 maand (2013). Ook toen was dit na een stijging van meer dan 1000%. Dus ja, what goes up, must come down geldt ook voor BTC, de hebzucht van mensen is nog steeds ongekend
je moet ervoor zorgen dat je de pair waarmee je trade zo goedkoop mogelijk koopt, anders maak je hier sws al verlies mee. wacht tot btc de bovem raak en koop dan terug.
Of hodl en wacht tot de dip voorbij is en ga verder met je trades.
Of hodl en wacht tot de dip voorbij is en ga verder met je trades.
mss een domme vraag, maar is het mogelijk je het e-mail adres van je account op kucoin te veranderen?
ik wil veranderen van provider maar heb bij het aanmelden bij al mijn coinwebsites natuurlijk het adres van mijn provider gebruikt...
ik wil veranderen van provider maar heb bij het aanmelden bij al mijn coinwebsites natuurlijk het adres van mijn provider gebruikt...
PSN - ps4 : sir_kowlier
welk probleem denk je dat jij hebt of gaat krijgen als je je provider email adres gebruikt? ik zie het probleem niet namelijk. of is het als je ooit overstapt van provider dat je je dan je email adres kwijt bent?kowlier schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:58:
mss een domme vraag, maar is het mogelijk je het e-mail adres van je account op kucoin te veranderen?
als ik overstap dan vervalt mijn e-mail adres inderdaad.nemesis2212 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:20:
welk probleem denk je dat jij hebt of gaat krijgen als je je provider email adres gebruikt? ik zie het probleem niet namelijk. of is het als je ooit overstapt van provider dat je je dan je email adres kwijt bent?
PSN - ps4 : sir_kowlier
begrijpelijk. ik zou het proberen zelf te veranderen en anders even support ticket inschieten met die vraag of het kan en de reden. zo gefixed lijkt mij. ik ken kucoin verder niet dus geen idee hoe het daar werktkowlier schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:24:
[...]
als ik overstap dan vervalt mijn e-mail adres inderdaad.
[ Voor 8% gewijzigd door nemesis2212 op 23-01-2018 09:26 ]
We kunnen een grote 'dip' maand verwachten in februari, de echte HODLérs blijven dan over
Bitcoin onder de 9k dollar. Ik verwacht mijn winst pas ergens na de zomer vakantie flink te zien groeien.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Waarom?Adamoland schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:28:
We kunnen een grote 'dip' maand verwachten in februari, de echte HODLérs blijven dan overBitcoin onder de 9k dollar. Ik verwacht mijn winst pas ergens na de zomer vakantie flink te zien groeien.
Januari lijkt een slechte maand, maar de eerste week was bizar en afgelopen week was het herstel ook bizar. Ik heb zelf meer groei gehad in januari dan in december. Ondanks de crashes.
Kijk ook eens naar de 2017 chart, future nieuws speelde het meest in nov/dec. De laagste koers daar was +- 6000 USD (op 13/11). Indien men pas heeft aangekocht nadat er groen licht was gegeven zitten de meeste met een Bitcoin van 9000 - 15.000 USD. Verder hebben veel dips altijd uitgeleveld rond de laaste low om daarna weer een nieuwe ATH te zoeken. Het blijft koffiedik kijkenMr_Ripple schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:51:
[...]
Als je de grafiek van 2013 over de huidige legt kan het terug naar 2500 dollar, ligt aan de gemiddelde gedachte, het meest wordt 8K uitgesproken, mensen met groot vermogen kunnen daarop inzetten.
Maar ook een leuke vriendengroep die samen inzetten kunnen daar nog dieper op door hijsen, waardoor 6,5K bodem ook denkbaar is.
Maar daarna kan het nog hoger dan 20000K, kan alleen even duren.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is hier een stukje rustiger geworden sinds vannacht lijkt het wel.. (Net zoals de Whatsapp groep met mijn vrienden..)
Tja, ik blijf dapper in het HODL kamp maar baal natuurlijk wel dat mijn portfolio zo'n $1.000,- is gezakt de laatste 18 uur..
Grootste deel van mijn portfolio is IOTA en VEN op dit moment.
Met alle drukte rondom deze dips, het bouwen van mijn kantoor/mine pc bijna vergeten dat ik mijn hoop nu kan vestigen op de Legolas Exchange ICO. Mijn eerste ICO en gelukkig in ronde 1 in kunnen stappen (dankzei een vriendelijke medetweaker!
)
Succes mannen (en dames), stay strong!
Tja, ik blijf dapper in het HODL kamp maar baal natuurlijk wel dat mijn portfolio zo'n $1.000,- is gezakt de laatste 18 uur..
Met alle drukte rondom deze dips, het bouwen van mijn kantoor/mine pc bijna vergeten dat ik mijn hoop nu kan vestigen op de Legolas Exchange ICO. Mijn eerste ICO en gelukkig in ronde 1 in kunnen stappen (dankzei een vriendelijke medetweaker!
Dat is de trend, februari gaat een grote dip maand worden. We zien als aanwijzingen de kleinere volumes, de dead cat bounces, de marketcap. Ik zeg dus niet zorgen maken, maar juist dat dit aan zit te komen. Gaat wel weer omhoog. Market moet ff bijkomen na die flinke winst weken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:33:
[...]
Waarom?
Januari lijkt een slechte maand, maar de eerste week was bizar en afgelopen week was het herstel ook bizar. Ik heb zelf meer groei gehad in januari dan in december. Ondanks de crashes.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Troost je, bij mij was het €3000.D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:36:
maar baal natuurlijk wel dat mijn portfolio zo'n $1.000,- is gezakt de laatste 18 uur..
En de grote spelers hier zal het nog veel meer zijn.
Al blij dat ik men BTC op tijd verkocht heb.
Alle VEN fanatiekelingen hebben een meeting nu.D-Ed schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:36:
Het is hier een stukje rustiger geworden sinds vannacht lijkt het wel.. (Net zoals de Whatsapp groep met mijn vrienden..)
Tja, ik blijf dapper in het HODL kamp maar baal natuurlijk wel dat mijn portfolio zo'n $1.000,- is gezakt de laatste 18 uur..Grootste deel van mijn portfolio is IOTA en VEN op dit moment.
Met alle drukte rondom deze dips, het bouwen van mijn kantoor/mine pc bijna vergeten dat ik mijn hoop nu kan vestigen op de Legolas Exchange ICO. Mijn eerste ICO en gelukkig in ronde 1 in kunnen stappen (dankzei een vriendelijke medetweaker!)
Precies wat hier een weekje geleden is besprokenRebbelx schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:36:
Misschien heb ik er te weinig verstand van of begrijp ik het principe van de futures niet maar zou het niet kunnen dat:
* Cashen op hun futures
Win - Win situatie.
https://www.reddit.com/r/...ly_ever_is_happening_now/
Huobi launcht ook z'n eigen token
***EDIT***
Vermoed dat die koers relatief snel x2 kan gaan, maar niet zo héél veel meer. Niet echt een idee waar de limiet ligt... Veel meer coins dan BNB Of Kucoin Shares met een startvalue van 1 USDT; in eerste instantie zou ik dus een 2 a 2,20$ denken.
Heb nog wat NAS in het rood staan op Huobi, ging die holden maar eens goed inlezen in deze want als dit de weg van Binance coin enzo opgaat kan die best wel snel stijgen...Huobi Global launches Huobi Token (HT) on 24 Jan 10AM GMT+8!
Non-ICO, HT is a Token designed to reward Huobi Users
Dear esteemed user,
For an exciting start to the new year, we are pleased to share this great opportunity with you!
Having re-launched as Huobi Pro, we are now placed at top 5 in the global digital currency trading platform ranking within just 3 months. We are confident of even greater results this year.
To reward you for joining us in this rapid expansion, we will like to introduce our Huobi Token (HT) running natively on the Ethereum blockchain with ERC 20.
Huobi Token Value
Huobi Global will only be distributing and strictly limiting to a fixed total of 500-million HT, never to be increased.
% Amount (HT) Distribution
60% 300,000,000 will be given as gifts with the purchase of Point Cards on Huobi Pro, over 15 days.
20% 100,000,000 will be used for user rewards and platform operations.
20% 100,000,000 will be used as team incentives. Tokens are locked for 4-years and 25-million tokens will be distributed each year.
Each quarter, Huobi Pro will use 20% of its income to buyback the Huobi Tokens in the open market.
All the HT that were bought back will be allocated to Huobi Investor Protection Fund (HIPF) in a certain proportion.
Huobi Token Usage
1) With HT you can buy different grades of VIP membership, which provides you trading different fee discount percentage accordingly, up to 50%.
2) HT can also be exchanged for USDT, BTC, ETH on Huobi.pro
How can I get Huobi Token?
During the first 15 days users can only get free HT by purchasing the Point Card;. Also, you can use the Point Card; to offset the trading fees on Huobi.pro, where 1 point = 1 USDT.
This program will be launched on 24 Jan 10AM GMT+8, and only 300 million HT tokens will be distributed over 15 days, so grab them by purchasing the point card fast!
Please be conscious of the time zone of your location. For example:
New York – 23 Jan 9PM
London – 24 Jan 2AM
Tokyo – 24 Jan 11AM
Seoul – 24 Jan 11AM
***EDIT***
Vermoed dat die koers relatief snel x2 kan gaan, maar niet zo héél veel meer. Niet echt een idee waar de limiet ligt... Veel meer coins dan BNB Of Kucoin Shares met een startvalue van 1 USDT; in eerste instantie zou ik dus een 2 a 2,20$ denken.
[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 23-01-2018 09:45 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Ik vind het knap van mensen die er LT inzitten en toch elke dag op het forum zitten.
Wat zien jullie als LT holden ? 8 uur?
Wat is de correlatie tussen LT-holden en forumbezoek?Slux schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:42:
Ik vind het knap van mensen die er LT inzitten en toch elke dag op het forum zitten.
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Tja, hangt natuurlijk ook allemaal af van hoe groot je totale waarde is idd.. Gelukkig speel ik alleen nog maar met de winst uit vorige trades dus 'het voelt' wat minder echt (is het natuurlijk niet voor de mensen die hier op willen reageren! Hoeft nietRakward schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:37:
[...]
Troost je, bij mij was het €3000.
En de grote spelers hier zal het nog veel meer zijn.
Al blij dat ik men BTC op tijd verkocht heb.
Mijn btc kan ik niet verkopen want dat is al in de ICO gestort dus daar kan ik niets meer mee.
Omdat je elke dag geconfronteerd wordt met nieuws en verhalen die niet echt van belang zijn als LT.c0ne schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:44:
[...]
Wat is de correlatie tussen LT-holden en forumbezoek?
lijkt mij heel moeilijk en ook wel stressend als ik ergens LT inzit om het elke dag bij te houden en de laatste weken/dagen alleen maar negatief nieuws en berichten moet lezen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier
Verdere regels:
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)