[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 126 Laatste
Acties:
  • 402.493 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 21:52

Cis

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:33:
Mejongeren, gaat VEN nog naar de bekende dip vanavond? Wat denken jullie?
Ik verwacht nog wel een daling van 35-40%.
Kan snel gaan.

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:57
En daar werd even een ruim $2.600.000 buy wall aan BTC gedumpt (ruim 260 stuks) op $10500 op bitstamp. Was nog geen 5 minuten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 23:27
beepee schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:21:
[...]

Gebeurde bij mij van de week om 00.55 ‘s nachts. Normaal altijd gewoon tijdens kantooruren. Misschien kan je hier iets mee, en nog even wakker blijven vanavond!
#nietslapen. Einde van de middag overgemaakt dus zal wel morgenochtend worden(met geluk). Alles zal wel weer naar de moon gestegen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:35:
[...]

Heb net even gekeken naar de koers van 23:48 .. en de VEN zakt naar >$3 usd ... ik zal je matsen, geef je er nu nog $3,10 /s voor ... Jij je vraag beantwoord, en een verlies voorkomen. :)F
Ik sla je aanbod even over. Wie weet als ik es in een dip zit.

Ik hoop met je mee. 20% daling ben ik al content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:33:
Mejongeren, gaat VEN nog naar de bekende dip vanavond? Wat denken jullie?
De alom bekende dagelijkse dip van VEN vindt straks weer plaats om 22u39. Zorg dat je alles in USDT hebt gezet!

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 21:52

Cis

TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:41:
[...]
De alom bekende dagelijkse dip van VEN vindt straks weer plaats om 22u39. Zorg dat je alles in USDT hebt gezet!
Als het een alom bekende dagelijkse dip is... Spreken we dan niet van een Self fulfilling prophecy?

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik haat het zo hard als je een buy/sell order zet en hij komt echt 0.01% te kort om m te voldoen.

Overdreven, was maar 0.1% te weinig :+

[ Voor 20% gewijzigd door mark-k op 22-01-2018 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 18:54
TomTorquay schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:41:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y61RqEZ9jU7zCyZlOo3k1hcW/medium.jpg

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ypuh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 19:27:
Hoe werkt dat nou eigenlijk met market caps en volume?

De market cap van ADA is bijvoorbeeld redelijk hoog (15b), maar het volume laag (50m). Bij LTC is de marketcap lager (10b) maar het volume een stuk hoger (270m). De waarde van een LTC is dan ook een veelvoud van die van ADA (175$ vs 0.55$).

Ripple heeft op zijn beurt weer een hoog volume (1.55b), hoge marketcap (47b) bij een huidige koerswaarde van 1.22$.

Welke bruikbare info haal je uit de market cap? Is dat gewoon het volume / aantal coins?
Marketcap = aantal coins * koers. Meer is het niet. Het is verder een compleet nietszeggend getal. Meer een index waarmee je verschillende coins kunt vergelijken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalent
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 20:28
Voor de geïnteresseerden in ico's.

http://www.ico-sheet.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvH86
  • Laatst online: 10-09 16:02
Hoe zet ik mijn ven over in usdt in binance?🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripod62
  • Laatst online: 02-04-2024
Als VEN hetzelfde doet als gister avond, dan staan we morgen op 90k :) Laat em iedere dag even 1,15% groeien en we zitten voorlopig gebakken ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

TvH86 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:48:
Hoe zet ik mijn ven over in usdt in binance?🙈
Gewoon naar mij sturen en dan bidden naar de elfjes bij volle maan :+

Nee gewoon omzetten naar ETH of BTC en dat dan omzetten naar USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freekdamen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-09 08:12
Viper® schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:55:
[...]

Balen
was toen mijn eerste ico. gas limit toen verkeerd ingevuld dus kreeg toen destijds 'out of gas'.

vanaf mijn toen nog maar meegedaan, 5 min later uitverkocht.
Ja achteraf gezien wel idd, maar zat vroeg in Ada en die heeft wel redelijk wat goed gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:36
Blik1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 21:28:
[...]

Handiger om eth te kopen lijkt mij, kun je direct alles mee kopen ipv dat je het weer om moet wisselen op binance
Ik heb Neo juist goedkoop gekocht, voor maar 86 dollar per stuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24
Lucky0wn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:07:
[...]

Ik heb Neo juist goedkoop gekocht, voor maar 86 dollar per stuk!
Neo kun je niet kopen op coinbase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirodr01
  • Laatst online: 28-06-2024
daar gaan we jongens...richting de 10k nu...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:09:
[...]

Neo kun je niet kopen op coinbase...
Dat zegt hij toch ook niet?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het als je nu een coin koopt en deze gaat omhoog en de eth gaat ook omhoog dat je dubbel winst heb? Is het daarom goed om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Vandaag was een mooie dag voor de daghandelaren :)
Ga ik binnenkort ook eens een dagje doen, met een klein budget, eens kijken hoeveel winst/verlies ik op een dagje kan pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:14:
Vandaag was een mooie dag voor de daghandelaren :)
Ga ik binnenkort ook eens een dagje doen, met een klein budget, eens kijken hoeveel winst/verlies ik op een dagje kan pakken.
Ik ben het helemaal met je eens. Net weer ingekocht op VEN op 76k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:13:
Klopt het als je nu een coin koopt en deze gaat omhoog en de eth gaat ook omhoog dat je dubbel winst heb? Is het daarom goed om te kopen?
Tip: begin er niet aan en zet je geld op een spaarrekening. ;)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:13:
Waarom zou het zo werken?
Voorbeeld:
Stel 1 euro = 1 ETH = 1 VEN
Je koopt voor 1 euro een ETH met die koop je 1 VEN, vervolgens wordt VEN 2 euro waard, maar ETH ook. Als je verkoopt heb je dus gewoon 2 euro.

Je koopt voor 1 euro een ETH en daar koop je 1 VEN van, VEN wordt 2 euro waard, maar ETH blijft 1 euro waard, dan heb je ook 2 euro..

Komt dus op hetzelfde neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
Ik vraag me af of we weer reacties als 'de bubbel is gebarsten' gaan zien als we onder de 10K gaan. :)

Overigens kan de huidige dip niet meer echt als een verrassing gezien worden. Ik heb de afgelopen dagen veel te vaak termen als bearish, double bottom en rising wedge horen vallen. 8)7 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Voorbeeld:
Je koopt voor 1 euro een ETH met die koop je 1 VEN, vervolgens wordt VEN 2 euro waard, maar ETH ook. Als je verkoopt heb je dus gewoon 2 euro.

Je koopt voor 1 euro een ETH en daar koop je 1 VEN van, VEN wordt 2 euro waard, maar ETH blijft 1 euro waard, dan heb je ook 2 euro..

Het geldt alleen als je de koers VEN-ETH als uitgangspunt neemt voor het stijgen van VEN, als je puur naar VEN euro kijkt maakt het inderdaad niet uit wat elke andere coin doet. Maar misschien werd het eerste bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:17:
[...]

Voorbeeld:

Duh, hij bedoelt waarschijnlijk dat de ETH waarde van zijn coin zou stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:23

Jebus4life

BE User

Market cap onder de 500 miljard terug...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ripple is ook belachelijk hard gaan dalen zeg.. Had ik hem toch maar vanochtend verkocht en er VEN van gekocht. Nu nog maar even wachten tot hij weer omhoog gaat (hopelijk) en anders m'n verlies nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Portfolio van 14k naar 11K op 1 dag, jawatte.

Enkel Vechain staat nog int het groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:19:
Ik vraag me af of we weer reacties als 'de bubbel is gebarsten' gaan zien als we onder de 10K gaan. :)

Overigens kan de huidige dip niet meer echt als een verrassing gezien worden. Ik heb de afgelopen dagen veel te vaak termen als bearish, double bottom en rising wedge horen vallen. 8)7 >:)
Mwah. I had toch niet zien aankomen dat we zo snel alweer een dip zouden krijgen... Kom zo nooit in de plus :/ Zou toch wel fijn zijn als het een tijdje wat stabieler was. Ik blijf rustig hodlen, maar toch is het iedere keer weer spannend als de boel zo in het rood schiet! Kan het geld missen - maar desondanks is het wel een jaar sparen dat op het spel staat. Niet leuk om te zien verdampen - zelfs al heb ik nog steeds de verwachting dat het wel weer bij gaat trekken. Ooit.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Tweede keer dat BTC de USD 11100 test (2-3 dagen terug ook), de vorige keer vond hij steun en ging hij hierop terug omhoog. Ik verwacht echter dat hij er deze keer doorheen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:24
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:12:
[...]

Dat zegt hij toch ook niet?
Hij reageert op een post die over aankopen op coinbase gaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:46
Levert dat dagelijks checken niet gewoon veel te veel stress op? Op een dag als vandaag ga ik toch niet aan-/verkopen want daarvoor heb ik gewoon nog te weinig kennis. Als de verwachting is dat het wel weer goedkomt, heeft dat F5'en eigenlijk ook maar bar weinig zin :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09 20:30
Ach als dit echt vooral te maken heeft met de futures die vrijdag aflopen, dan zijn we 1 februari alweer bijna op de maan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:19:

Wijs anders even de goede januari maanden aan van de afgelopen jaren. O-)
In februari trekt het allemaal weer wat bij, in maart staan we te juichen om meest exotische ico's ... dan weer een nieuwsbericht en begint de paniek want BTC en crypto is over ... allemaal niets nieuws onder de zon, jammer dat we vorig jaar geen "slow chat" hadden, die had er niet veel anders uit gezien. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Turbo-Puppy op 22-01-2018 22:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
gabn88 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:28:
Tweede keer dat BTC de USD 11100 test (2-3 dagen terug ook), de vorige keer vond hij steun en ging hij hierop terug omhoog. Ik verwacht echter dat hij er deze keer doorheen valt.
Maar de koers zit nu op 10.1k ish USD? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:29:
Ach als dit echt vooral te maken heeft met de futures die vrijdag aflopen, dan zijn we 1 februari alweer bijna op de maan ;)
Tja.... Maar tel voor de gein is hoe vaak er de laatste weken gezegd is dat we naar de maan gaan en waar we nu staan :P Ik hou dus voorlopig gewoon rekening met verlies. (het went wel :P Dik een maand bezig - welgeteld 1 dag een plus gezien en verder enkel in de min...).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gabn88
Danny.G schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:30:
[...]

Maar de koers zit nu op 10.1k ish USD? :P
Ohja, nvm. Ik zie dubbele 1tjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoe erg de dip deze keer wordt. De vorige keer wilde ik er voor de zekerheid geen extra fiat in stoppen, maar ben het deze keer wel van plan mits BTC tot net zo'n laag punt daalt als de vorige keer. Vrijwel elke altcoin daalde toen ongeveer 30% mee, wie weet gebeurt dat nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik blijf erbij; en het lijkt al aardig uit te komen.
Verkoop je boel ga naar fiat en vrijdag rond half vijf knalt hij weer omhoog. Dus koop ietsje ervoor in.

[ Voor 15% gewijzigd door Thommie.nl op 22-01-2018 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:31:
[...]

Tja.... Maar tel voor de gein is hoe vaak er de laatste weken gezegd is dat we naar de maan gaan en waar we nu staan :P Ik hou dus voorlopig gewoon rekening met verlies. (het went wel :P Dik een maand bezig - welgeteld 1 dag een plus gezien en verder enkel in de min...).
Ik ben bezig sinds begin december, zag mijn portfolio oplopen tot +315%, sta nu op -17%. Ergens is er iets misgegaan :+
Sam2013 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:34:
Ik blijf erbij;
Verkoop je boel ga naar fiat en vrijdag rond half knalt hij weer omhoog. Dus koop ietsje ervoor in.
Dat heb ik inderdaad vanmiddag maar gedaan voor de twee coins waar ik het meest van had, dus sta klaar om weer te kopen..

[ Voor 25% gewijzigd door powercoaster op 22-01-2018 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svoetbal
  • Laatst online: 10-09-2019
De vraag is natuurlijk ook, gaat Azië er straks nog een schepje bovenop doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 07:40
powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:34:
[...]

Ik ben bezig sinds begin december, zag mijn portfolio oplopen tot +315%, sta nu op -17%. Ergens is er iets misgegaan :+
Wow. Da's wel een interessante. Nou ja, ik zit er eigenlijk bijna alleen nog met winst in. Misschien nog een 200 Euro eigen geld momenteel, maar moet zeggen dat het nog steeds pijn doet om de winst zo te zien verdampen. Maar je leert er ook van. Zo heb ik geleerd dat ik niet eigenwijs had moeten zijn toen Verge de 30 cent aantikte en gewoon wat had moeten verkopen :+.

Leermomentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uuldriks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 14:17
svoetbal schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:36:
De vraag is natuurlijk ook, gaat Azië er straks nog een schepje bovenop doen...
Schepje sambal? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CM-Centurion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-01-2020
Grote kans van wel :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Even niet over coins, maar ik heb nu een week Delta in gebruik, en holy shit, wat een fijne app is dat zeg. Ik kan precies bijhouden hoeveel er in mijn portfolio zit, wat het waard is (ook in euro's) en hoeveel ik all time winst/verlies heb gemaakt tegenover de laatste 24 uur.

Voor mensen die het nog niet kennen:
Je voegt een coin toe, zegt hoeveel je hebt en wat je ervoor betaald heb. Bijvoorbeeld 1 ETH
Vervolgens voeg je een andere coin toe en geef je aan hoeveel je ervoor betaald hebt (bijvoorbeeld 10 VEN voor 0,1 ETH). Dan kun je ervoor kiezen om 0,1 van je ETH holdings af te laten halen. Zo heb je ook een mooi overzicht van al je transacties.

Het enige wat ik mis is om aan te geven dat ik mijn transaction fees met BNB betaald heb. Nu is er alleen de optie op te kiezen voor de munt waarin je handelt of EUR/USD.

Misschien dus een goede tip voor mensen die (net zoals ik) nog niet zolang bezig zijn en meer inzicht willen hebben :)
App werkt op iOS en Android (ik heb het beide en je kan de app op 2 devices tegelijk draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:34:
[...]
Half december gestart. Eerste dag +10%, daarna de min in. Sta nu op ca. -35%.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:18
Sam2013 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:34:
Ik blijf erbij; en het lijkt al aardig uit te komen.
Verkoop je boel ga naar fiat en vrijdag rond half vijf knalt hij weer omhoog. Dus koop ietsje ervoor in.
dus je gaat je muntjes die je heb gekocht verkopen voor minder dan je er voor gegeven heb om het weer terug te kopen voor misschien weer wat minder strak plan ik HODL wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:41
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:38:
Even niet over coins, maar ik heb nu een week Delta in gebruik, en holy shit, wat een fijne app is dat zeg. Ik kan precies bijhouden hoeveel er in mijn portfolio zit, wat het waard is (ook in euro's) en hoeveel ik all time winst/verlies heb gemaakt tegenover de laatste 24 uur.

Voor mensen die het nog niet kennen:
Je voegt een coin toe, zegt hoeveel je hebt en wat je ervoor betaald heb. Bijvoorbeeld 1 ETH
Vervolgens voeg je een andere coin toe en geef je aan hoeveel je ervoor betaald hebt (bijvoorbeeld 10 VEN voor 0,1 ETH). Dan kun je ervoor kiezen om 0,1 van je ETH holdings af te laten halen. Zo heb je ook een mooi overzicht van al je transacties.

Het enige wat ik mis is om aan te geven dat ik mijn transaction fees met BNB betaald heb. Nu is er alleen de optie op te kiezen voor de munt waarin je handelt of EUR/USD.

Misschien dus een goede tip voor mensen die (net zoals ik) nog niet zolang bezig zijn en meer inzicht willen hebben :)
App werkt op iOS en Android (ik heb het beide en je kan de app op 2 devices tegelijk draaien).
Probeer dan maar eens CoinTracking. Kan je gewoon de binance export inladen, en doet alles automagisch. Alles staat er in.. is ook een app van maar het importeren is natuurlijk via de pc :)

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 22:28
Iedereen is zeker weer in paniek om nep nieuws. Hopen dat het in beperken blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:39:
[...]

Half december gestart. Eerste dag +10%, daarna de min in. Sta nu op ca. -35%.... :/
Welke coins heb je zoal gekocht? (Ben zelf ook half december begonnen en sta qua aantal BTC op 300% en qua dollars op iets meer dan een verdubbeling op het moment). Dit komt vooral omdat ik redelijk vroeg in ICX, VEN en WTC ben gestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
  • Laatst online: 09-12-2021
bie100 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:39:
[...]

dus je gaat je muntjes die je heb gekocht verkopen voor minder dan je er voor gegeven heb om het weer terug te kopen voor misschien weer wat minder strak plan ik HODL wel
Ik denk dat hij doelt op de coins waar je gewoon winst op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik ga niet verkopen maar bijhouden. Ben wel van plan om een extra € 100 in te gooien na deze correctie/crash.

Nu proberen te timen wanneer een goed moment is om bij in te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 22:26
Kun je in delta ook van pair wisselen? Stel ik had 100 ven/btc, heb daarvan 50 ven naar eth verkocht. Dat krijg ik in blockfolio niet goed, dan blijf ik met een negatief saldo eth/ven en het originele ven/btc saldo... Of moet ik dat anders invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Ik zit echt in dubio of ik een koop order voor $100,- voor Neo ga inleggen, of toch nog wacht met het idee dat het deze week nog iets lager kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:46
Imgnrydrmr schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:42:
Ik ga niet verkopen maar bijhouden. Ben wel van plan om een extra € 100 in te gooien na deze correctie/crash.

Nu proberen te timen wanneer een goed moment is om bij in te stappen...
Ik wacht tot en met morgen. S'ochtends staan de koersen wat hoger viel mij op de afgelopen dagen, dus morgen einde van de middag boven of onder de $10k is de vraag...

(Vaak gebeurd het tegenovergestelde, dus pak je kans ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Capt. Trippie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:42:
[...]

Ik denk dat hij doelt op de coins waar je gewoon winst op hebt.
ja daar raak je een teer puntje waar je winst op heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
Btc onder $10k..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:41:
[...]

Welke coins heb je zoal gekocht? (Ben zelf ook half december begonnen en sta qua aantal BTC op 300% en qua dollars op iets meer dan een verdubbeling op het moment). Dit komt vooral omdat ik redelijk vroeg in ICX, VEN en WTC ben gestapt
Min of meer van hoog percentage naar laag qua aandeel in portfolio:
RLC, XVG, VEN, XLM, NEO , REQ, ADA, ETH, BCH, XBT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:31

GaMbiNo

1337

En de BTC zit onder de 10K. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
bie100 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:44:
[...]

ja daar raak je een teer puntje waar je winst op heb :*)
Haha, ja oke, dus nu zijn we grotendeels te laat. Behalve VEN, daar sta ik nog op +3$ per munt. Maar ik HoDL gewoon, kan nu wel verkopen en morgen weer bijkopen, maar stel het daalt niet ver genoeg, heb ik geen VEN meer. Ik geloof t wel.. Ik HODL met dit en we kijken in Februari wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 18:24

TheBorg

Resistance is futile.

Even testen of ik het orderbook snap:
Hij gaat nu niet zwaar onder de 10,000 maar later (morgen) zou dat wel kunnen maar nooit onder de 8000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
  • Laatst online: 28-02 20:40
Alleen maar goed, op naar de 8k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen om winst te nemen, okee, maar uit paniek verkopen om je verlies te beperken is ongeveer het domste wat je kan doen. Hij veert sneller omhoog voordat je beseft dat je op de bodem zit te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Stevie_ schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:48:
[...]
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

It's going down for real.... Maar even. Vanwaar deze dip. Is dat een after shock van de vorige dip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog die welbekende dip he op VEN. Gekocht op 77k maar baal nu al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:31

GaMbiNo

1337

Ik ben dus 7 januari, vlak voor alle dips gestart en sta nu op - 32%.

Laten we hopen dat we die dips nu bijna toch wel gehad hebben. Ik kan het hier thuis bijna niet meer uitleggen dat dit het moment is om er nog meer geld in te steken als ik zo snel al zoveel van de inleg kwijt ben. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21-09 00:34
[...]

Dit bedoel ik niet lullig, maar puur interesse: laatst begon je nog over dat de bubbel was gebarsten en dat je je verlies had genomen en toen waren we nog boven de 9k. Waarom is het nu bij de 8k anders voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:50:
[...]
It's going down for real.... Maar even. Vanwaar deze dip. Is dat een after shock van de vorige dip?
Volgens mij diverse dingen. Eén of andere bobo op Wallstreet heeft geroepen dat de bitcoin totaal in kan storten. Nieuws m.b.t. regulering vanuit diverse overheden. Media die weer volop de dip sprong waardoor er panic sells ontstaan. Zeg het maar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
GaMbiNo schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:50:
Ik ben dus 7 januari, vlak voor alle dips gestart en sta nu op - 32%.

Laten we hopen dat we die dips nu bijna toch wel gehad hebben. Ik kan het hier thuis bijna niet meer uitleggen dat dit het moment is om er nog meer geld in te steken als ik zo snel al zoveel van de inleg kwijt ben. :P
Ik leg niets uit, zit geld in wat er nooit is geweest, zeg maar >:)

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Dit is een algemene Cryptocurrency dip en niet per se een VEN dip. Dit zal wel weer omhoog gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Volgens mij diverse dingen. Eén of andere bobo op Wallstreet heeft geroepen dat de bitcoin totaal in kan storten. Nieuws m.b.t. regulering vanuit diverse overheden. Media die weer volop de dip sprong waardoor er panic sells ontstaan. Zeg het maar....
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/pLyobNsBDHI/hqdefault.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:23

Jebus4life

BE User

Goed, ik ga een douche nemen en slapen.

Mentaal voorbereid om een zware correctie te zien en morgenvroeg wakker te worden met een market cap van nog net 400 miljard. Benieuwd of ik ver van de waarheid ga zitten... Dus Aziaten gaan binnen een aantal uur wakker worden en als we tegen dan al richting de 450 gaan, ik heb er niet echt een goed oog in...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Laatst online: 17-12-2024

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Voor mij bewijst deze tweede dip toch dat die futures er voor iets tussen zitten.
Als er nog van die dingen komen noteer ik die data...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ulTimaS schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Dit is een algemene Cryptocurrency dip en niet per se een VEN dip. Dit zal wel weer omhoog gaan.
Ik mag het hopen als daytrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Shiznit schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:52:
[...]

Ik leg niets uit, zit geld in wat er nooit is geweest, zeg maar >:)
tja als het weg is hoef je ook niks uit te leggen je heb vaak wat uit te leggen als je pakken geld bij je heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:53:
[...]

Ik mag het hopen als daytrader.
Een fatsoenlijke daytrader maakt ook winst op een neergaande trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
TheBorg schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:48:
[...]

Even testen of ik het orderbook snap:
Hij gaat nu niet zwaar onder de 10,000 maar later (morgen) zou dat wel kunnen maar nooit onder de 8000.
Lijkt me stug maar aan de andere kant ook niet erg als we daar onder knallen. De dip van vorige week was wellicht niet laag genoeg, maar vermoed dat het rondom de 8k bij heel veel mensen gaat kriebelen: het is gegarandeerd geld verdienen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-07-2021
Sell wall nu van 190.000 VEN op Binance voor wat stabiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
77k naar 74k is nog geen 5%, dat is bijna niks :P Sommige coins van me stonden -20% bij de vorige dip, dat was ff hopen voor het beste maar uiteindelijk kwam dat weer goed. Don't panic, dan maak je de meeste fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe laat eindigen die cme futures op vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Danny.G schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:56:
[...]

77k naar 74k is nog geen 5%, dat is helemaal niks :P Sommige coins van me stonden -30% bij de vorige dip, dat was ff hopen voor het beste maar uiteindelijk kwam dat weer goed. Don't panic, dan maak je de meeste fouten.
klop altijd je gemak houden pc uit pleuren en vroeg naar bed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]
Don't panic, dan maak je de meeste fouten.
Been there, done that :P Haha...
Ik hodl nu lekker. Maar ja - het is toch wel weer beetje stress hoor... Als hij daadwerkelijk richting de 8k zou gaan lever ik toch wel heel veel centjes in en wordt het nog een uitdaging de plus nog te pakken te gaan krijgen...

Ik betwijfel het me vooralsnog overigens. Zie veel weerstand op 9500... En op veel exchanges is hij nog niet eens daadwerkelijk onder de 10k.... Maar veel zal afhangen van wat men in Azië zo dadelijk gaat doen....

[ Voor 20% gewijzigd door kazz1980 op 22-01-2018 22:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stevie_
Bmfd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:51:
[...]

Dit bedoel ik niet lullig, maar puur interesse: laatst begon je nog over dat de bubbel was gebarsten en dat je je verlies had genomen en toen waren we nog boven de 9k. Waarom is het nu bij de 8k anders voor je?
Ik leer snel :).

Maar goede vraag, ik snap het eigenlijk niet, vorige week was ik echt in paniek, maak ik verbaasde me over het snelle herstel. Ik ben er nu echt ontspannen onder, ook omdat ik toen al afscheid heb / had genomen van mijn investering en mijn verlies had genomen, haha. Tevens ben ik alleen maar meer in cryptocurrency gaan geloven: het is overduidelijk dat het niet deze week eindigt. Een dip zoals deze is alleen maar goed om verder te stijgen, vorige week dacht ik daar anders over :).

[ Voor 40% gewijzigd door Stevie_ op 22-01-2018 23:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

77k naar 74k is nog geen 5%, dat is bijna niks :P Sommige coins van me stonden -20% bij de vorige dip, dat was ff hopen voor het beste maar uiteindelijk kwam dat weer goed. Don't panic, dan maak je de meeste fouten.
Wie het kleine niet eert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capt. Trippie
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:49:
Verkopen om winst te nemen, okee, maar uit paniek verkopen om je verlies te beperken is ongeveer het domste wat je kan doen. Hij veert sneller omhoog voordat je beseft dat je op de bodem zit te verkopen...
Precies, ik heb ook nog niets verkocht met verlies (om dit in te perken) . Maar ik zit te denken aan verkopen, en dan laag inkopen. Maar met Binance wissel je het om in BTC en als die koers dan even snel daalt, veranderd er dus niets en kun je beter HODL'en volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
We komen er wel met z'n allen d:)b

Als we gaan dan gaan we met z'n allen als dit zo doorgaat met die trend naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imo62
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 21:23
kazz1980 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:57:
[...]

Been there, done that :P Haha...
Ik hodl nu lekker. Maar ja - het is toch wel weer beetje stress hoor... Als hij daadwerkelijk richting de 8k zou gaan lever ik toch wel heel veel centjes in en wordt het nog een uitdaging de plus nog te pakken te gaan krijgen...
Na de vorige dip steeg alles ook enorm rap. Toen kregen we er 40% Market cap erbij binnen 36 uur... Deze dip is niet als een volslagen verrassing, veel mensen die zich met TA bezig houden hadden dit al verwacht. Lange termijn ziet het er nog goed uit, op de korte termijn kan dit nog even pijn doen. Hopelijk zien we vanaf februari weer structurele winsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Capt. Trippie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Precies, ik heb ook nog niets verkocht met verlies (om dit in te perken) . Maar ik zit te denken aan verkopen, en dan laag inkopen. Maar met Binance wissel je het om in BTC en als die koers dan even snel daalt, veranderd er dus niets en kun je beter HODL'en volgens mij.
Je kan ook wisselen tegen BNB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Haha dat zeker, we zijn verwend met grote stijgingen, maar 5% is peanuts in een markt als deze. Dat risico neem je, vooral bij day trading. 77k is wel weer haalbaar voor VEN, zelfs nu, dus verkopen zonder winst en verlies kan altijd nog als het wederom mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiznit
  • Laatst online: 15-10-2024
bie100 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:55:
[...]

tja als het weg is hoef je ook niks uit te leggen je heb vaak wat uit te leggen als je pakken geld bij je heb :+
Vorige week nog een leuk "setje" voor mijn vrouw gekocht...Toen had ik genoeg uitgelegd ;)

Ben begin December ingestapt met €1500,00, meerdere keren mooi winst gepakt met daytraden.
9 van de 10 keer ga ik dan ook all in op 1 coin, en bereid de golven, buy low, sell high....

speel geld is op dit moment €8k en heb bijna net zo veel al afgeroomd naar fiat.

Zit nu dan ook all in VEN, gekocht voor 41K Satoshi, ik ga zo lekker slapen, zie het morgen wel :7

Mijn R7 5800X + 3060Ti build op HWInfo -> Zit nu een RX 6800 XT Midnight Black Ed. in 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Imo62 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:02:
[...]

Na de vorige dip steeg alles ook enorm rap. Toen kregen we er 40% Market cap erbij binnen 36 uur... Deze dip is niet als een volslagen verrassing, veel mensen die zich met TA bezig houden hadden dit al verwacht. Lange termijn ziet het er nog goed uit, op de korte termijn kan dit nog even pijn doen. Hopelijk zien we vanaf februari weer structurele winsten.
Klopt. Maar gezien het moment dat ik ingestapt ben is het voor mij wel link. Ben half december gestart met 1000. Dat is nu onder de 700. Als er nog meer omlaag schiet komt er een punt dat er zodanig weinig overblijft dat ik niet meer genoeg geld in portfolio heb om straks weer de plus te gaan pakken.... Dus dat geeft wel wat spanning toch wel! Je kunt rekening houden met verliezen - maar in een worst case scenario (waar ik nu zeker nog niet vanuit ga hoor) is het toch wel beetje sneu werk als je binnen dik een maandje Game Over bent ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powercoaster
Capt. Trippie schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:00:
[...]

Je kan het bij Binance omzetten naar USDT, dat is altijd +- $1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Bah...die 75 inch tv die ik op het oog had wordt nu toch een portable'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevie_
[...]

Volgens mij niet meer dan de grens opzoeken dat men weer wil kopen. Maar wellicht ook wel door de futures, alleen dippen we dan wel paar dagen te vroeg :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
powercoaster schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:06:
[...]

Je kan het bij Binance omzetten naar USDT, dat is altijd +- $1
Tot die scam een keer ontmanteld wordt en je alles kwijt bent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powercoaster
miicker schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:07:
[...]

Tot die scam een keer ontmanteld wordt en je alles kwijt bent :p
Zou dat eerder zijn dan het knappen van de Bitcoin bubbel? :+
Pagina: 1 ... 7 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Meediscussieren over het reilen en zeilen van dit topic? Dat kan hier :)

Verdere regels:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)