Een vraagje. Familie van mij wil weer terug naar KPN.
Ze zitten nu bij Caiway glasvezel, maar dat bevalt hen totaal niet.
Dus terug naar KPN DSL. Snelheid wel minder, maar een van hen gebruikte toen nog het aparte 4G modem erbij en dat werkte prima.
Anyway; beide adressen komen volgens KPN in aanmerking voor "Sneller internet buitengebied" en KPN heeft momenteel een actie lopen voor 2 gratis SuperWifi AP's. (of 3 maanden korting)
Na 1 jaar heb je met die 3 maanden actie zo'n €50 minder betaald dan wanneer je die AP's neemt.
Een van de adressen moet wat doen aan hun wifi-situatie (ze hebben nét voordat ze Caiway kregen 2 van die zwarte Experia Wifi AP's van KPN gekregen maar die werken beroerd).
Daarom heb ik mijn twijfels bij die SuperWifi AP's, maar het lijkt er op dat ze beter worden gereviewed dan de oude AP's van KPN en ik zie dat als je een ExperiaBox V10a hebt deze samenwerkt met de SuperWifi AP's wat in hun geval perfect zou zijn (qua plaats van ExperiaBox en 2 losse AP's).
Daarnaast kun je natuurlijk ook niet voor €50 zélf 2 access points kopen.
Op de site van KPN zélf kun je de SuperWifi AP's selecteren en ook de 4G modem wordt automatisch aangevinkt.
Maar in het KPN glasvezel topic las ik de tip over CashbackXL i.c.m. Pricewise/Breedbandwinkel en dat scheelt toch even zo'n €130. Maar daar kun je niet de SuperWifi AP's selecteren en ook het 4G modem wordt nergens genoemd.
De AP's is dan beperkt tot de site van KPN zélf, maar kun je het 4G modem ook krijgen als je niet bij KPN zelf besteld (bijv. bij Pricewise of Breedbandwinkel?)
EDIT: ter vergelijking.
Bij KPN zelf bestellen:
3 maanden €35 + 6 maanden €52,50 + €25 aansluitkosten = €602,50 (- €50 van CashbackXL maakt dit €552,50)
De actie met SuperWifi AP's:
12 maanden €52,50 + €25 aansluitkosten = €655 (-€50 van CashbackXL maakt dit €605)
(Voor de AP's betaal je dus effectief €52,50)
Pricewise:
6 maanden €31,25 + 6 maanden €52,50 + €25 aansluitkosten = €527,50 (-€35 van Pricewise en -€20 van CashbackXL maakt dit €472,50)
Breedbankwinkel is gelijk aan Pricewise maar dan met €27,50 van CashbackXL wat totaal op €465 komt.
Dat zou €552,50 - €465 = €87,50 komen en voor dat geld koop je maar net 1 Ubiquiti Lite AP.
[
Voor 18% gewijzigd door
Piet91 op 25-05-2020 13:34
]