Met projectors is het sowieso prima om er Xenon achter te hangen. Ik zou dat wel doen, lichtopbrengst is erg fijn, ze worden wel warm in tegenstelling tot LED waardoor je koplampen in de winter gewoon vanzelf ontdooien, en met projectors heb je nauwelijks risico op het verblinden van je tegenliggers. (zie ook plaatje van lichtbeeld van mn vectra eerder in het topic, snaarstrakke cut-off lijn vanwege de projectors.)
Verkapte V&A: Ik heb nog een gloednieuwe Irmscher IRS spoiler liggen voor een Corsa C. Nieuw in doos, moet nog in kleur gespoten worden. Belang bij? Dat wisselt enorm bij de Corsa C. Er zijn vziw 3 fabrikanten die OEM koplampen hebben geleverd voor de C.
Sommige met H7, andere met H1 voor het dimlicht. En natuurlijk de Xenon variant.
Was nog ff vervelend toen ik een vervangende koplamp nodig had. Meerdere slopen langs geweest om de juiste te vinden, en dat was nog een normale halogeen reflector koplamp.
Verder, lampjes heb je in allerlei kwaliteiten

Gewoon een lampje van 50 cent is vaak niet zoveel. Hang je er een Osram Nightbreaker of Philips ExtremeVision pitje van 10 euro per stuk in, heb je al aardig meer licht dan normale halogeen pitjes. En dan heb je nog alles er tussenin. OEM replacements van een bekend merk doen het b.v. beter dan random goedkope lampjes.
Edit:
Over lampjes gesproken. Pas nog een complete set Philips Whitevision lampjes gehaald voor de Vec. H1 grootlicht, T10 stadslicht, H3 mistlicht, zodat de halogeen lampen iets beter matchen met het wit van de Xenon pitjes. En twee sets Silvervision knipperlichtjes, want de oranje gloed achter de knipperlicht glaasjes stoorde me enorm

Dus nu mooi verchroomde lampjes zodat ze in rust gewoon blanko lijken.
Met opzet geen LED gehaald, te veel hit-and-miss wat betreft het lampcontrole systeem. Geen zin in het gezeur. @
Joopieboy had me al eens T10 LED's mee gegeven die voortreffelijk zouden werken icm lampcontrole. Niet in een Vectra C, blijkbaar

Als t goed is vandaag nog een setje lampjes op de mat. Na inbouw maar weer eens wat plaatjes bij schieten
[
Voor 66% gewijzigd door
McKaamos op 03-01-2020 13:54
]