Nee, ik heb de "Composition Media"

Die chromen sierlijst vind ik persoonlijk zo ontiegelijk lelijk, maar goed ieder zijn ding. Met de uitlaatsierstukjes kan ik je wel helpen, bestel de Skoda onderdeelnummer 5L0071910, dan heb je dezelfde pijpjes met alleen een Skoda logo voor ongeveer 27 euro (voor 2 stuks)

Haha, ik heb de labels achterop de auto er niet zitten, dus hij is nu erg kaal achterop

Uitlaatstukken maken een groot verschil vond ik, thx voor die tip!
GerCor schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 01:28:
Hartstikke leuk om te lezen hoe enthousiast je bent. Ik kan me nog herinneren dat je de auto in Duitsland kocht omdat je deze configuratie -het ging jou, dacht ik, om ACC en DSG- voor dat geld dat je hebt uitgegeven niet in Nederland kon vinden. Je verraste me de standkachel. Die had ik niet verwacht maar in deze dagen natuurlijk heerlijk om te hebben.
Jup

Ik ben er sowieso 100% blij mee. Upgrades overweeg ik alleen omdat ik gewoon hou van kleine gemakken. Die standkachel was voor mij niet eens een reden tot aankoop, ACC en DSG waren met name de belangrijke overwegingen. Maar juist die standkachel is momenteel errrrg prettig

Ik weet niet of je zelf een beetje handig bent want de aanschaf van diverse hardware is één. Het installeren kost vaak ook nog de nodige euro's.
Ik kan een PC in elkaar sleutelen maar daar houdt het bij op. Ik heb eigenlijk bijzonder weinig gereedschappen en als het op elektra aankomt wat verder gaat dan "plug een kabel in op de plek waar het past" (zoals in een PC) dan houdt het al snel op
Dus montage zou ik het liefst uitbesteden, vooral omdat ik geen flauw benul heb van hoe een auto werkt.
Heb je trouwens ook elektrisch inklapbare spiegels? Zaten er bij mij ook niet op. Maar nu wel en ik vind het de prijs zeker waard. Mooi ook dat er verlichting in zit. En ik vind het stoer staan.
Yeah die heb ik! Erg mooi inderdaad, heb d'r al enkele videos van gemaakt om familie en vrienden te laten zien dat we toch écht in de toekomst leven

Ik denk dat die Mode functie, als het 'maar' € 250 incl, kost zeker de moeite waard is. Ik heb het zelf niet maar voor dat geld had ik het zeker gedaan. Nogmaals, hoeft allemaal niet deze maand. Stap voor stap....
Ja na aanschaf en import is het restant op mijn spaarrekening iets waar ik liever even van afblijf. Ik wil nog op vakantie kunnen en onverwachte zaken kunnen betalen

Dus een investering zou pas over een paar maanden gaan spelen.
De Mode functie krijg ik wisselende reacties op. Dan is €250 euro vergeleken met de rest een kleine investering, maar eerlijk is eerlijk: nog steeds een pak geld. Dus dan treedt mijn oude levensregel in werking: "Wacht eerst 2 weken, als je het dan nóg wilt mag je het kopen". Dus, wachten maar

PS, dat haaievinnetje op het dak is o.a. inderdaad de GPS antenne. Maar er zijn varianten van:
[..]
Oh wauw. Ik denk dat ik gewoon een nepperd heb eigenlijk omdat het media-systeem geen navigatie aanbiedt. Kan me zo voorstellen dat een GPS-vin installeren de nodige tijd kost (bekabeling van voor naar achteren vermoed ik zo? Of zitten achterin ook aansluitpunten voor de boordcomputer?)
Zodra ik dat ga doen moet ik dit eerst kundig laten indexeren om onverwachte kosten te voorkomen.
Maargoed, dat knopje sla ik dan ff over na wat @
Rainesh , @
Tylen en @
Vissa66 zeggen

Dan eerst de gasresponse laten tweaken!