• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
glade008 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:14:
Vraagje: ik heb een 110 alliance character met exalted rep van highmountain. Ik zou graag een highmountain Tauren maken, dan moet ik een horde char tot 110 levelen en dan kan ik automatisch een quest doen om deze te unlocken, correct? Ik moet niet op men horde character ook nog eens exalted rep grinden van highmountain hé?
Ik heb op dezelfde realm ook een horde naar 110 gebracht en hier hoefde ik geen rep meer te verzamelen.
Ik ben echter niet zeker of dit cross-realm ook zo is.

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

• glade008
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 16:46
Oke bedankt, ja mijn alliance en horde is x realm. Maar denk dat reputation account wide is? Of werkt dit zo niet?

• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
glade008 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:17:
Oke bedankt, ja mijn alliance en horde is x realm. Maar denk dat reputation account wide is? Of werkt dit zo niet?
Rep werkt niet account wide, enkel character wide.
Maar requirements voor sub races zijn wel account wide.

Ik heb ook cross realm, Alliance op Aerie Peak en Horde op Bronzebeard. :P
Dit werkte zonder probleem, enkel de horde naar 110 brengen en dan krijg je automatisch de quest om naar de embassy te gaan.

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-04 18:13
Mr.Mew schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:16:
[...]

Ik heb op dezelfde realm ook een horde naar 110 gebracht en hier hoefde ik geen rep meer te verzamelen.
Ik heb met mijn main, Horde, alle reputaties en zo vervolgens het eerste vereiste , de reputatie, ontgrendeld. Vervolgens met mijn 110 alliance druid, welke op een andere server zit, de unlock quest gedaan voor de Alliance Allied Races. Je hoeft de unlock quest dus niet op dezelfde server te doen.

Dus wat je nodig hebt om alle rassen te ontrgrendelen is:
- Een lvl 110 horde karakter
- Een lvl 110 alliance karakter
- Exhalted rep van Highmountain (voor HM taurens), Nightborne (voor NBelfs), AotL(voor LF draenei) en Arg. Reach (Voor Velfs) (Dit hoeft niet allemaal op hetzelfde karakter).

edit: vereiste toegevoegd

[ Voor 27% gewijzigd door Joever op 15-02-2018 09:36 ]

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

• glade008
  • Laatst online: 17-09 16:46
Mr.Mew schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:16:
[...]

Oke bedankt, dan doe ik dit :)

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Sommige verwijten het aan de Meltdown/Spectre patches voor de AMD en Intel CPU's. Geen idee of de impact hiervan echter zo groot is.
Ohh okee, ja ik ben opzoek naar een systeem of laptop rond de 400-500 euro voor World of Warcraft die op 1080P op high kan spelen.
Bovenstaande systeem kon ik voor ong 300 euro overnemen van iemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joever
pascal073 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:37:
[...]

Ohh okee, ja ik ben opzoek naar een systeem of laptop rond de 400-500 euro voor World of Warcraft die op 1080P op high kan spelen.
Bovenstaande systeem kon ik voor ong 300 euro overnemen van iemand.
Ik zou het persoonlijk niet doen. 8350 is al wat oudere architectuur. Aangezien je niet ver boven de recommended speccs (8310) zit, twijfel ik of je high gaat halen, en zo ja hoe lang dat goed gaat (denk aan raids, BG, dungeons, quest hubs etc). Ik zou eerder kijken of ik voor die €500,- een beter systeempje op de kop kan tikken. Maar goed, dat is mijn mening. Wellicht dat iemand anders hier anders over denkt.

Om eerlijk te zijn is €500,- is een redelijk krap budget voor een game PC maar niet geheel onrealistisch. Zoek eens naar budget game pc's hier op Tweakers of dergelijke. Waar je evt zou kunnen kijken is op mmo-champion. Daar heb je voor je een budget staan build staan. Vanwege de nieuwere componenten kan je dit ook makkelijk upgraden in de toekomst.

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

• pascal073
Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:56:
[...]

Ik zou het persoonlijk niet doen. 8350 is al wat oudere architectuur. Aangezien je niet ver boven de recommended speccs (8310) zit, twijfel ik of je high gaat halen, en zo ja hoe lang dat goed gaat (denk aan raids, BG, dungeons, quest hubs etc). Ik zou eerder kijken of ik voor die €500,- een beter systeempje op de kop kan tikken. Maar goed, dat is mijn mening. Wellicht dat iemand anders hier anders over denkt.

Om eerlijk te zijn is €500,- is een redelijk krap budget voor een game PC maar niet geheel onrealistisch. Zoek eens naar budget game pc's hier op Tweakers of dergelijke. Waar je evt zou kunnen kijken is op mmo-champion. Daar heb je voor je een budget staan build staan. Vanwege de nieuwere componenten kan je dit ook makkelijk upgraden in de toekomst.
Super! bedankt voor je tijd en uitleg _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 15:08
pascal073 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:20:
Mede tweakers/Wowers ik heb een vraag,
Denken jullie met de volgende specs dat ik BFA op high 1080p kan spelen?

FX-8350
16 GB DDR3
MSI R9 380 4GB
SSD 128GB

Alvast bedankt voor jullie antwoord/conclussie
Tja als ik door de weeks op zakenreis op mn laptop moet inloggen (i5 met een intel hd630 ) dan is het goed genoeg om wat daily quests te doen, maar om de game fatsoenlijk te spelen, werkt het toch beter om het op mijn pc te spelen (i7 7700k met 16gb 3200mhz ddr4 en een nvme ssd met een GTX1070)
Dus ja het zal werken, maar bedenk wel dat deze game grondig gerenoveerd is! en mn pc net zo hard moet werken als bijvoorbeeld the witcher 3/rise of the tomb raider op ultra.

Dus mijn advies, investeer in wat moderner, dan speelt de game ook 1000x soepeler, minimaal een gtx1060 is mijn advies

[ Voor 7% gewijzigd door Metallize op 15-02-2018 10:06 ]

• pascal073
Metallize schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Tja als ik door de weeks op zakenreis op mn laptop moet inloggen (i5 met een intel hd630 ) dan is het goed genoeg om wat daily quests te doen, maar om de game fatsoenlijk te spelen, werkt het toch beter om het op mijn pc te spelen (i7 7700k met 16gb 3200mhz ddr4 en een nvme ssd met een GTX1070)
Dus ja het zal werken, maar bedenk wel dat deze game grondig gerenoveerd is! en mn pc net zo hard moet werken als bijvoorbeeld the witcher 3/rise of the tomb raider op ultra.

Dus mijn advies, investeer in wat moderner, dan speelt de game ook 1000x soepeler, minimaal een gtx1060 is mijn advies
Oke, ja ben beetje aan het rondneuzen en ik weet dat me budget niet erg aan de hoge kant is zeg maar.

• Joever
Metallize schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:05:
[...]

Inderdaad. Precies dit. Voor even dailies te doen zal het gaan lukken en dan houdt het op. Meer investeren (mits dat uberhaupt een optie is) is in dit geval beter. Je zult er veel langer plezier van hebben en niet alleen met WoW. Een GTX 1050 zal echter (als je echt met budget zit te vechten) ook een prima oplossing zijn lijkt mij.

• Joever
pascal073 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:10:
[...]

Oke, ja ben beetje aan het rondneuzen en ik weet dat me budget niet erg aan de hoge kant is zeg maar.
Je hoeft de eerste keer (als dit de eerste keer is) ook niet meteen een mega game-pc te maken. Echter moet je rekening houden dat des de meer je uitgeeft (tot een bepaalde grens), des te langer je er plezier van hebt (voordat het alweer verouder is). Kan je meer investeren, doe het dan ook. Wat je ook koopt, zorg er in ieder geval voor dat je iets koopt dat makkelijk te upgraden is. Belangrijk hierin is bijvoorbeeld het moederbord (MB). Probeer een van de nieuwere moederborden (bijv Z370) te kopen zodat je in de (nabije) toekomst altijd nog een betere processor (CPU) erin kunt zetten. Koop je een ouder MB dan zal je bij je CPU upgrade ook weer een nieuw MB moeten kopen. Hetzelfde met geheugen. Koop niet te oude geheugen DIMM's en ook niet te veel kleinere DIMM's. Heb je 4 sloten op je moederbord en je wilt nu 8GB halen. Pak dan niet 4x2GB DIMM's want dat heb je al je slots al vol zitten. Koop dan 2x4GB en stop er over een jaar nog eens 2x4GB bij (om maar een voorbeeld te geven). Denk vooruit zodat je je systeem kunt blijven verbeteren.

• pascal073
Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
[...]

Je hoeft de eerste keer (als dit de eerste keer is) ook niet meteen een mega game-pc te maken. Echter moet je rekening houden dat des de meer je uitgeeft (tot een bepaalde grens), des te langer je er plezier van hebt (voordat het alweer verouder is). Kan je meer investeren, doe het dan ook. Wat je ook koopt, zorg er in ieder geval voor dat je iets koopt dat makkelijk te upgraden is. Belangrijk hierin is bijvoorbeeld het moederbord (MB). Probeer een van de nieuwere moederborden (bijv Z370) te kopen zodat je in de (nabije) toekomst altijd nog een betere processor (CPU) erin kunt zetten. Koop je een ouder MB dan zal je bij je CPU upgrade ook weer een nieuw MB moeten kopen. Hetzelfde met geheugen. Koop niet te oude geheugen DIMM's en ook niet te veel kleinere DIMM's. Heb je 4 sloten op je moederbord en je wilt nu 8GB halen. Pak dan niet 4x2GB DIMM's want dat heb je al je slots al vol zitten. Koop dan 2x4GB en stop er over een jaar nog eens 2x4GB bij (om maar een voorbeeld te geven). Denk vooruit zodat je je systeem kunt blijven verbeteren.
Oke, ja was eigenlijk benieuwd wat je nu en met BFA nodig hebt om op high 1080p te spelen.
Als je naar de recommended kijkt klopt het ook niet een i7-4770 of fx-8350 8)7 een FX-8350 presteert zwaar onder de i7.

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
WoW is cpu-afhankelijk. Oude engine geschreven voor duo-cores. Nieuwe grafische kaart doet niet veel. Beste is een i7 met hoge coresnelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joever
Lootbox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:25:
WoW is cpu-afhankelijk. Oude engine geschreven voor duo-cores. Nieuwe grafische kaart doet niet veel. Beste is een i7 met hoge coresnelheid.
Klopt. WoW is vrij CPU-heavy. Nieuwe grafische kaarten maken echter wel een (groot) verschil .WoW anno 2018 is niet meer wow Anno 2008. Ook al is het een oude engine, veel is ondertussen geupgrade. In de essentie kan er je ervan uit gaan dat des de beter je grafische kaart, des de mooier je het spel kan spelen. Des de beter je CPU des de soepeler hij draait in stress zware omgevingen zoals raids, BGs, quest hubs etc.

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Klopt. WoW is vrij CPU-heavy. Nieuwe grafische kaarten maken echter wel een (groot) verschil .WoW anno 2018 is niet meer wow Anno 2008. Ook al is het een oude engine, veel is ondertussen geupgrade. In de essentie kan er je ervan uit gaan dat des de beter je grafische kaart, des de mooier je het spel kan spelen. Des de beter je CPU des de soepeler hij draait in stress zware omgevingen zoals raids, BGs, quest hubs etc.
Mijn upgrade van 980ti naar 1080ti deed niet echt veel in WoW :P. Maargoed in andere games natuurlijk wel.

• Joever
Lootbox schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:54:
[...]

Mijn upgrade van 980ti naar 1080ti deed niet echt veel in WoW :P. Maargoed in andere games natuurlijk wel.
Haha, van een goede naar de beste videokaart zal voor een spel als WoW inderdaad niet zoveel doen.
Uiteraard ligt het er ook een beetje aan waar je bottleneck op dat moment zit.

• Metallize
Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:16:
[...]

Haha, van een goede naar de beste videokaart zal voor een spel als WoW inderdaad niet zoveel doen.
Uiteraard ligt het er ook een beetje aan waar je bottleneck op dat moment zit.
een NVME ssd op m.2 deed echt wonderen voor mij 8) vooral als je in Stormwind etc rond vliegt heb je nog maar weinig framedrops omdat er spelers/items ingeladen moeten worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
Kaap schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:29:
[...]
Die requirements gaan er straks gewoon vanaf, en terecht, want in BfA vervolgens gaan verlangen dat mensen nog eens hele sloten quest content gaan doen van een vorige expansion slaat nergens op.
Dit is in mijn ogen niks anders dan het hele levelen en daar vind je (overigens niet jij alleen) het allemaal prima? Daar ben je nu ook verplicht om langer te doen in content van vorige expansions?
Ik hoop in ieder geval dat het 1-2 expansions duurt voordat ze de requirements pas weghalen. DK is hierin een mooi voorbeeld dat dergelijke requirements geen issue zijn.
Ik moet niet op zulke kortzichtigheid reageren :/

[ Voor 98% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-02-2018 16:12 ]

• Noiz
Kaap schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:02:
[...]

Als jij Legion nooit gespeeld hebt en in BfA weer gaat spelen, en denkt gebruik te gaan maken van de nieuwe races en je vervolgens de hele questline van Highmountain, Suramar en Argus uit een vorige expansion moet gaan weg questen plus alle benodigde rep moet gaan verzamelen eer dat je pas met de dan huidige expansion kunt beginnen...

Wees eventjes realistisch. Dat kost die mensen weken eer ze dan met BfA aan de gang kunnen. Daarom gaan die requirements er af.

Ik snap die vergelijking met levelen dan ook niet. We hebben het over nieuwe races, niet nieuwe classes.
Als je vanilla/TBC niet had gespeeld en begon in WotLK was je ook verplicht om eerst een character naar 60(?) te levelen eer je een DK kon aanmaken. Dat betekende dus dat je voor de Cataclysm revamp nog moest levelen door alle Vanilla gebieden.
En nee, het gaat niet over nieuwe races. Het gaat over sub-races. Een cosmetische verandering ten opzichte van bestaande races.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joever
Noiz schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Als je vanilla/TBC niet had gespeeld en begon in WotLK was je ook verplicht om eerst een character naar 60(?) te levelen eer je een DK kon aanmaken. Dat betekende dus dat je voor de Cataclysm revamp nog moest levelen door alle Vanilla gebieden.
En nee, het gaat niet over nieuwe races. Het gaat over sub-races. Een cosmetische verandering ten opzichte van bestaande races.
Ja en nee.
Wbt de vergelijking van de DK geef ik je gelijk. Een ander vereiste voor de allied races is ook nog eens dat je level 110 moet zijn. Nieuwe spelers zullen dus sowieso eerst iets anders moeten spelen. Een nieuwe speler laten beginnen met Allied Races kan niet en dat ligt niet alleen aan de rep.

Waar ik het niet helemaal mee eens ben zijn je uitleg over de sub-races. 3 van de 4 lijken het meeste op een reskin (LFD, Velf, HMT) echter de Nightborne lijkt niet op de andere elf rassen. Wat de Allied Races echter onderscheidt zijn de racials die ze hebben. Alle Allied Races hebben ook nieuwe racials, cultuur en mounts waardoor het wel degelijk meer is dan alleen maar een cosmetische verandering (vooral door de racials). De playerbase smeekt al jaren om sub-rassen (oftewel een puur cosmetische aanpassing). Blizzard is hier (gelukkig) een stap verder in gegaan.

• Metallize
[...]

Ik denk dat je iig in de toekomst , de verhaal lijn van de allied race moet spelen , en dat zal het zijn.
hoe ze dat met de dark iron dwarfs doen , dunno maar ze zullen er vast wel een storyline ingooien.. ik hoop stiekem op shadowforge city als een volledige tweede ironforge _/-\o_ _/-\o_
[...]

Als je vanilla/TBC niet had gespeeld en begon in WotLK was je ook verplicht om eerst een character naar 60(?) te levelen eer je een DK kon aanmaken.
Je vergelijking zou een beetje relevant zijn als de voorwaarde was dat je eerst een character naar level 80, toen de huidige levelcap, zou brengen.

Das wel even peanuts vergeleken met een character naar 110 levelen om vervolgens 1 redelijke, 1 stevige en 1 absurde questline te gaan uitspelen en vervolgens weken aan reputation farm om exalted te worden voor je überhaupt aan de questlines mag beginnen om de races te unlocken. En dan daarna mag je pas levelen.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben gewoon fucked want ik heb m'n meeste chars gelevelt via de dungeon finder. Daarnaast pvp ik alleen (af en toe een dungeon healen/tanken) dus al m'n reps zijn super laag. Ah well, 't zijn m.i. toch maar deluxe reskins. Hopelijk gaat die rep zooi er ooit af (sorry voor de mensen die de grind al hebben gedaan :P ).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
Kaap schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:06:
[...]

Je vergelijking zou een beetje relevant zijn als de voorwaarde was dat je eerst een character naar level 80, toen de huidige levelcap, zou brengen.

Das wel even peanuts vergeleken met een character naar 110 levelen om vervolgens 1 redelijke, 1 stevige en 1 absurde questline te gaan uitspelen en vervolgens weken aan reputation farm om exalted te worden voor je überhaupt aan de questlines mag beginnen om de races te unlocken. En dan daarna mag je pas levelen.
Maar je krijgt toch gewoon een 110 boost bij BfA? Dus die requirement om een character naar 110 te levelen valt volledig weg. Uiteindelijk zal de tijd die het je kost niet veel meer zijn dan in het verleden een character naar 80 te levelen.
Wat ik overigens wel zie gebeuren is dat ze de rep voor de (world) quests nog iets omhoog gooien.

[ Voor 13% gewijzigd door Noiz op 16-02-2018 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Noiz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 08:36:
[...]

Maar je krijgt toch gewoon een 110 boost bij BfA? Dus die requirement om een character naar 110 te levelen valt volledig weg. Uiteindelijk zal de tijd die het je kost niet veel meer zijn dan in het verleden een character naar 80 te levelen.
Wat ik overigens wel zie gebeuren is dat ze de rep voor de (world) quests nog iets omhoog gooien.
Over het hoofd gezien. Maakt niet uit, die requirements voor Nightborne, Highmountain, Lightforged en Voidelfs gaan er toch af. En terecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:31:
[...]

Ja en nee.
Wbt de vergelijking van de DK geef ik je gelijk. Een ander vereiste voor de allied races is ook nog eens dat je level 110 moet zijn. Nieuwe spelers zullen dus sowieso eerst iets anders moeten spelen. Een nieuwe speler laten beginnen met Allied Races kan niet en dat ligt niet alleen aan de rep.

Waar ik het niet helemaal mee eens ben zijn je uitleg over de sub-races. 3 van de 4 lijken het meeste op een reskin (LFD, Velf, HMT) echter de Nightborne lijkt niet op de andere elf rassen. Wat de Allied Races echter onderscheidt zijn de racials die ze hebben. Alle Allied Races hebben ook nieuwe racials, cultuur en mounts waardoor het wel degelijk meer is dan alleen maar een cosmetische verandering (vooral door de racials). De playerbase smeekt al jaren om sub-rassen (oftewel een puur cosmetische aanpassing). Blizzard is hier (gelukkig) een stap verder in gegaan.
Ik verwacht overigens dat de requirements voor de huidige rassen op den duur wel losgelaten worden.

Immers tegen het einde van BfA zal een nieuwe speler niet snel meer even exalted worden met een faction uit een oude expansion en een lange questchain afwerken. Tegen die tijd zullen degene die ze op die manier vrijgespeeld hebben wel een Feat of Strength krijgen en kan het bekende jammeren om verdwenen achievement punten beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Gisteren is natuurlijk de hotfix live gegaan waardoor je weer meer xp krijgt van dungeons. Iemand dit al gedaan, is het weer net zoveel als voorheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:39:
[...]

Ik verwacht overigens dat de requirements voor de huidige rassen op den duur wel losgelaten worden.

Immers tegen het einde van BfA zal een nieuwe speler niet snel meer even exalted worden met een faction uit een oude expansion en een lange questchain afwerken. Tegen die tijd zullen degene die ze op die manier vrijgespeeld hebben wel een Feat of Strength krijgen en kan het bekende jammeren om verdwenen achievement punten beginnen ;)
Dat deze op den duur weggaat verwacht ik ook. Ik twijfel alleen of dit al bij release van bfa gedaan wordt. Ik denk dat dit door geschoven wordt naar een latere patch of zelf volgende expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joever schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:05:
[...]

Dat deze op den duur weggaat verwacht ik ook. Ik twijfel alleen of dit al bij release van bfa gedaan wordt. Ik denk dat dit door geschoven wordt naar een latere patch of zelf volgende expansion.
Eensch, ik verwacht dat het bij de laatste patch BfA/pre-patch voor de volgend expansion gebeurt.

Tijdens BfA zijn we immers druk bezig met het vrijspelen van de overige allied races ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Joever schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:17:
[...]

Ben uiteindelijk voor het volgende systeem gegaan:

i5-7500
GTX 960 4gb
8GB DDR4
128gb ssd
1 TB HDD

Ik neem aan met de volgende specs dat ik wel high kan draaien op 1080P ? ook in de toekomst BFA?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pascal073 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:20:
[...]

i5-7500
GTX 960 4gb
8GB DDR4
128gb ssd
1 TB HDD

Ik neem aan met de volgende specs dat ik wel high kan draaien op 1080P ? ook in de toekomst BFA?
Ja hoor. Weet alleen niet of je met de 960 een volle raid op high kan draaien. Met 30-40 man of zo. Het zal wel werken maar je hebt wellicht wat framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:32:
[...]
Ja hoor. Weet alleen niet of je met de 960 een volle raid op high kan draaien. Met 30-40 man of zo. Het zal wel werken maar je hebt wellicht wat framedrops.
Ja ik heb altijd wat instellingen laag staan zoals shadow, ik vind dat die erg veel vergt van je systeem met een minimale uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
pascal073 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 11:20:
[...]

i5-7500
GTX 960 4gb
8GB DDR4
128gb ssd
1 TB HDD

Prima hoor. De CPU is goed om mee te spelen. GPU zal je op den duur kunnen vervangen (GTX960 is de minimum grens van recommended speccs namelijk). Je zal hier en daar een beetje moeten tweaken m.b.t instellingen zoals de schaduwen (zoals jezelf al aangeeft).
Ik ga er even vanuit dat je ook gekeken hebt naar 8e generatie intel CPU's met een Z370 MB (ivm toekomstige upgrade mogelijkheden) maar dat deze buiten je budget vallen?

Veel plezier ermee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
Joever schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:43:
[...]

Prima hoor. De CPU is goed om mee te spelen. GPU zal je op den duur kunnen vervangen (GTX960 is de minimum grens van recommended speccs namelijk). Je zal hier en daar een beetje moeten tweaken m.b.t instellingen zoals de schaduwen (zoals jezelf al aangeeft).
Ik ga er even vanuit dat je ook gekeken hebt naar 8e generatie intel CPU's met een Z370 MB (ivm toekomstige upgrade mogelijkheden) maar dat deze buiten je budget vallen?

Veel plezier ermee iig.
Nou ik kan het volgende systeem kopen van iemand die ik ken voor 275 euro zonder videokaart.
Dat lijkt me een erg mooie deal haha.
Dus ben nu voor een videokaart kijken voor ong 100 euro.
Iemand een tip voor rond die prijs ik weet dat het niet veel is maar heb een krap budget zeg maar :P

*edit*

Het is alleen puur voor world of warcraft en sims 4 voor mijn vrouw |:(
Kan ook een RX 460 kopen is dat ook een goede kaart voor BFA High 1080P ?

[ Voor 8% gewijzigd door pascal073 op 16-02-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Zo, de eerste 2 gebieden doorlopen met mijn Human Paladin. Elwynn Forest en Westfall. Ik vond Westfall best een leuk verhaal hebben, met nog een leuke plotwending aan het einde. Zijn er meer van die gebieden die een doorlopend verhaal hebben? Zit even te kijken waar ik nu heen zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Bijna elk gebied heeft een doorlopend verhaal, dat is ook de hele bedoeling zodat je in een gebied alle chapters zou doen en uiteindelijk de achievement krijgt van een gebied uit te spelen.

Duskwood rechts van Westfall is ook goed, Redridge mountains rechts van Elwynn forest is ook goed.
Nu dat de hele oude wereld scaled tot lvl 60 doe je best de kleine gebieden eerst ( dus westfall - duskwood - redridge - loch modan - etc ) verlies je minder tijd met rond te lopen / op een lvl 20 mount en de questen liggen ook dichter bij elkaar dan in grotere gebieden zoals Arathi Highlands of South Barrens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ik zit nu een beetje op een vast punt qua raiden. Ik heb alle antorus wings op lfr al zo vaak gedaan en dit gaat ook gewoon met twee vingers in de neus. Heb normal raid één keer met de guild gedaan alleen zij doen alleen progressive raiden op de donderdag en dan kan ik vaak niet.

Dus ik probeer in normal pugs te komen maar dit lukt dus gewoon niet. Ilv is 932 met twee legendaries en een volle artifact maar ze vragen alleen maar curved of een hoger ilv of gare achievements. Ben ik te laat met antorus normal? En hoe zouden jullie dit aanpakken. Guild progessive run ging best makkelijk, kleine struggle bij high command maar overal met 1 healer en een tank ging het goed.

Mijn ilv omhoog krikken lukt dus nog maar marginaal en moet dus gewoon via de normal antorus, waar ik dus niet geaccepteerd word, zelfs niet in waiting rooms lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
PepperNutz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:18:
Ik zit nu een beetje op een vast punt qua raiden. Ik heb alle antorus wings op lfr al zo vaak gedaan en dit gaat ook gewoon met twee vingers in de neus. Heb normal raid één keer met de guild gedaan alleen zij doen alleen progressive raiden op de donderdag en dan kan ik vaak niet.

Dus ik probeer in normal pugs te komen maar dit lukt dus gewoon niet. Ilv is 932 met twee legendaries en een volle artifact maar ze vragen alleen maar curved of een hoger ilv of gare achievements. Ben ik te laat met antorus normal? En hoe zouden jullie dit aanpakken. Guild progessive run ging best makkelijk, kleine struggle bij high command maar overal met 1 healer en een tank ging het goed.

Mijn ilv omhoog krikken lukt dus nog maar marginaal en moet dus gewoon via de normal antorus, waar ik dus niet geaccepteerd word, zelfs niet in waiting rooms lol.
Ik weet niet welke class je speelt, maar sommige classes worden nou eenmaal eerder verkozen dan de andere. Hoewel dat wel steeds minder wordt, aangezien alles wel goed presteert eigenlijk, zeker op Normal.

Je ilvl is meer dan prima om mee te draaien op Normal, je moet alleen wel echt boven de 1 mill. dps zitten, anders word je gewoon gekickt. En op zich terecht, het is namelijk prima te doen met jouw ilvl. De echt enige oplossing is zelf een group starten voor Normal. Kan je zelf de requirements bepalen en je kan niet gekickt worden. Er queuen vaak genoeg gasten boven de 950 voor Normal (zeker de laatste dag voor de reset), doe hier je voordeel mee en creëer je eigen boost ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PepperNutz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:18:

Zelf een groep maken. Dat is echt de beste manier. Wil je dat niet, dan ben je gedoemd tot LFR of wellicht een andere guild vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Niet online
Raptar schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 09:33:
[...]

Ik weet niet welke class je speelt, maar sommige classes worden nou eenmaal eerder verkozen dan de andere. Hoewel dat wel steeds minder wordt, aangezien alles wel goed presteert eigenlijk, zeker op Normal.

Je ilvl is meer dan prima om mee te draaien op Normal, je moet alleen wel echt boven de 1 mill. dps zitten, anders word je gewoon gekickt. En op zich terecht, het is namelijk prima te doen met jouw ilvl. De echt enige oplossing is zelf een group starten voor Normal. Kan je zelf de requirements bepalen en je kan niet gekickt worden. Er queuen vaak genoeg gasten boven de 950 voor Normal (zeker de laatste dag voor de reset), doe hier je voordeel mee en creëer je eigen boost ;) .
Ik speel fire mage, en tijdens de guild run twee weken terug zat ik 880 dps met 890ilv gear, verkeerde relics, maar 1 legendary, artifact traits nog niet unlocked etc. en zit voor me gevoel nu stuk hoger qua dps. Rotation en stats zijn ook helemaal in orde.

Edit: Ik heb net even mijn dps gechecked en die komt uit op 1.17 mil dps. Ik weet niet of dit verder nog wat uitmaakt voor antorus normal.

Maar gaan die 950ilv mensen dan wel joinen als ik zelf een groep maak? Ik heb geen ervaring met het opzetten van raid groepen, dps verdeling (range vs melee), of regelen zij dat zelf aangezien ze een hoog level hebben? Klinkt heel erg als carry me please als je snap wat ik bedoel hehe.

[ Voor 4% gewijzigd door PepperNutz op 17-02-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 21:16
Ze joinen wel. Als je geluk hebt krijg je een goede tank en wil die het doen maar als RL word wel verwacht dat je markers doet. Ready checks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
PepperNutz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:25:
[...]
Maar gaan die 950ilv mensen dan wel joinen als ik zelf een groep maak? Ik heb geen ervaring met het opzetten van raid groepen, dps verdeling (range vs melee), of regelen zij dat zelf aangezien ze een hoog level hebben? Klinkt heel erg als carry me please als je snap wat ik bedoel hehe.
Zoals andere mensen hier al zeggen, zit je dan wel bij de juiste guild ?
1M is meer dan genoeg voor een normal run. En clearen ze dan heroic in 1 dag, want je wilt namelijk elke week een antorus clear op normal of heroic/hoger om de trinket te upgraden. Onze raidleader is altijd vrij op woensdag dus hij doet een normal clear tot laatste boss, en bewaard dan de lock voor onze raid. Even een 8min gevecht om trinkets te upgraden en daarna full op heroic. Momenteel zitten we nu op Coven op 20%. Is gewoon balen dat 1 van onze healers debuffs niet zit op zijn add-ons en net 2 DPS te weinig voor een gebalanceerde raid. 2 dood is dan nu bijna altijd een whipe.

Wij raiden zelf op onze mains op woensdag/zondag en hebben op de vrijdag een alt-run met 2-3 mains om voortgang erin te houden. Belangrijkste is wel om de tactics te weten en dan praat ik niet over de LFR-tactics. Afgelopen vrijdag een alt-run met 4 pugs. 1 healer die het nog nooit gedaan had en een rogue ook zonder achievement. Na 3 whipes op Antorus maar gekicked. In P4 met soubomb in groep blijven staan, in P1 de soulblight in de groep etc. Na twee keer een waarschuwing en na de derde keer een kick. Daarna gewoon een 1-shot.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
PepperNutz schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 11:25:
[...]

Ik speel fire mage, en tijdens de guild run twee weken terug zat ik 880 dps met 890ilv gear, verkeerde relics, maar 1 legendary, artifact traits nog niet unlocked etc. en zit voor me gevoel nu stuk hoger qua dps. Rotation en stats zijn ook helemaal in orde.

Edit: Ik heb net even mijn dps gechecked en die komt uit op 1.17 mil dps. Ik weet niet of dit verder nog wat uitmaakt voor antorus normal.

Tenzij je in de gilde zit met RL vrienden zou ik toch op zoek gaan naar een gilde die kwa tijd beter bij jou uitkomt. Ik zit in een Mythic gilde. Wij raiden op zondag en dinsdag. Op zondag worden de meeste bazen eerst op hc gedaan (behalve Hounds, AHC, Portal Keeper en Eonar). Dit duurt ongeveer 1,5 en dan gaat de Mythic groep verder met Mythic. Dinsdag gaan ze verder in Mythic. Tijdens de Heroic raid worden echter meerdere mensen meegenomen zoals de heroic raiders (mensen die geen tijd hebben om zich genoeg te ontwikkelen tot Myythic raider) en de socials. Iedereen, met een redelijk ilvl, in onze gilde heeft zodoende de curve achievement.

Zelf een raid maken is mogelijk. Hopen dat de hogere ilvl spelers meegaan. Genoeg ilvl 950 mensen om mij heen gaan namelijk NIET mee met een raid waar geen achievement vereiste aan vast zit uit angst dat het een wipefest gaat worden (want die zijn er helaas op de latere bazen). Tevens wordt er, zoals door @rolandos582 al aangegeven werd, het een en ander van je verwacht. Je moet dus weten hoe alles in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

Ik heb samen met een mede Tweakers zaterdag een raid gelead naar Antorus normal met mijn 902 hunter. Ging prima, deed zelf alle rc's en markers etc in samenwerking met de tanks en gewoon normale communicatie. Wes booste eventjes met zijn DPS en prima full clear in best snelle tijd.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er aan de hand met tab targetting? Ik was op mijn nieuwe warlock in een dungeon en ipv naar de dichtstbijzijnde volgende hostile npc sprong mijn target regelatig naar een ooc groep verweg, maar nog net in range. De eerste paar keer had ik het niet eens door en pulde fijn extra trash.

De tank was er niet blij mee, maar ik zelf ook niet. WTF zit blizzard toch altijd te kloten met tab targetting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:11:
Wat is er aan de hand met tab targetting? Ik was op mijn nieuwe warlock in een dungeon en ipv naar de dichtstbijzijnde volgende hostile npc sprong mijn target regelatig naar een ooc groep verweg, maar nog net in range. De eerste paar keer had ik het niet eens door en pulde fijn extra trash.

De tank was er niet blij mee, maar ik zelf ook niet. WTF zit blizzard toch altijd te kloten met tab targetting...
Als lock zijnde tab ik ook met regelmaat maar ik heb dit probleem niet. Tab targeting is uiteraard altijd even oppassen maar dat hij in een keer naar een andere groep springt terwijl hij nog niet alle targets van de huidige groep heeft gehad is vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Joever schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:02:
[...]
Zelf een raid maken is mogelijk. Hopen dat de hogere ilvl spelers meegaan. Genoeg ilvl 950 mensen om mij heen gaan namelijk NIET mee met een raid waar geen achievement vereiste aan vast zit uit angst dat het een wipefest gaat worden (want die zijn er helaas op de latere bazen). Tevens wordt er, zoals door @rolandos582 al aangegeven werd, het een en ander van je verwacht. Je moet dus weten hoe alles in elkaar zit.
Mijn guildmaster doet regelmatig heroic pugs leaden maar bij het vormen van de groep zet hij altijd neer: link geen curve, je wordt gecontroleerd.

Mensen die toch curve linken worden uberhaupt standaard niet geinvite.
Niet meerdere kills geen invite. Dit geldt natuurlijk voor heroic, op normal zijn we een stuk soepeler.
Werkt als een tierelier.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 13:11:

Addon dingetje misschien? Ik gebruik ook tab, aangevuld met de muis voor bijv. orbs in mythics. Nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Addon dingetje misschien? Ik gebruik ook tab, aangevuld met de muis voor bijv. orbs in mythics. Nergens last van.
Ik zal eens kijken, maar het vreemde is juist dat ik bij deze lock buiten Shadowed Unit Frames en Bartender geen add-ons heb geïnstalleerd. Laatst afgelopen zaterdag targette ik een mob achter een muur die ik niet eens kon raken wegens gebrek aan LoS. Dit terwijl we bezig waren met een groep van 5 mobs waarvan ik er pas 1 van dots had voorzien.

Ik wordt echt langzaam gek... dit is bijna net zo irritant als varimathras door de vloer pullen als je met coven of Shivarra bezig bent. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 14:33:
[...]

Ik zal eens kijken, maar het vreemde is juist dat ik bij deze lock buiten Shadowed Unit Frames en Bartender geen add-ons heb geïnstalleerd. Laatst afgelopen zaterdag targette ik een mob achter een muur die ik niet eens kon raken wegens gebrek aan LoS. Dit terwijl we bezig waren met een groep van 5 mobs waarvan ik er pas 1 van dots had voorzien.

Ik wordt echt langzaam gek... dit is bijna net zo irritant als varimathras door de vloer pullen als je met coven of Shivarra bezig bent. 8)7
Daarom doen wij Varimathras eerder. ;)

Ik zou overigens eens testen zonder mods en kijken wat er dan gebeurd met tab-target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt wel gek dat dat spel na al die tijd nog bestaat... Ik heb het gespeeld van bij de release tot Wrath of the Lich King... Ben gestopt toen alles iedereen met een paar dailies te doen epics kon krijgen die maar beetje minder waren dan degene die je uit de raids kon halen... Elke update werd er wel iets generfd en makkelijker gemaakt...
Is dat ondertussen al beetje beter? Of is het nog altijd nerf-o-rama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:04:
Echt wel gek dat dat spel na al die tijd nog bestaat... Ik heb het gespeeld van bij de release tot Wrath of the Lich King... Ben gestopt toen alles iedereen met een paar dailies te doen epics kon krijgen die maar beetje minder waren dan degene die je uit de raids kon halen... Elke update werd er wel iets generfd en makkelijker gemaakt...
Gear systeem is nu helemaal simpel gemaakt. Zoveel sources waar je gear uit kan halen. En die kunnen dan ook nog proccen naar hogere item level. Het aantal raidkills, en curve (eindbaas killen per tier op Heroic) is nu wel belangrijker geworden. En in het begin ook het hebben van de juiste legendaries.
Dus het snel krijgen van gear is nu eigenlijk de 'nerf' voor raids. Je raakt snel overgeared voor de raid die je doet. En wil je bijvoorbeeld naar Mythic tja dan heb je wel meer dan 20+ spelers nodig.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
junglebeast schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:09:
[...]

Gear systeem is nu helemaal simpel gemaakt. Zoveel sources waar je gear uit kan halen. En die kunnen dan ook nog proccen naar hogere item level. Het aantal raidkills, en curve (eindbaas killen per tier op Heroic) is nu wel belangrijker geworden. En in het begin ook het hebben van de juiste legendaries.
Dus het snel krijgen van gear is nu eigenlijk de 'nerf' voor raids. Je raakt snel overgeared voor de raid die je doet. En wil je bijvoorbeeld naar Mythic tja dan heb je wel meer dan 20+ spelers nodig.
Je hebt er 20 nodig. Thats it, wel op jou eigen realm natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:24

junglebeast

hier staat iets

rolandos582 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:11:
[...]

Je hebt er 20 nodig. Thats it, wel op jou eigen realm natuurlijk
Tis meer dat je een roster van 23-25 moet hebben. Maar 20 voor in de raid ja. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joever
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:04:
Is het krijgen van Epic makkelijker? Ja. Zijn Epics nog zo epic als vroeger, neen. Gear lvl is nu belangrijker dan het kleurtje van je gear. Na een bepaald ilvl is alles Epic. Met dailies krijg je epics maar die stellen redelijk weinig voor. Leuk opstapje. De beste gear krijg je uit raids of Mythic+ Dungeon (dat is nieuw). Het gear level van het item dat je wint is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van je content (doe je een M+2 of M+15 dungeon/een Normal raid, of Mythic raid) en een beetje RNG. Al het gear wat je krijgt kan proccen naar een hoger level. Ga je bijvoorbeeld een heroic raid in dan krijg je standaard ilvl 945 gear. Echter kan deze proccen met +5+10+15 etc tot ik geloof +25 ilvl (verbeter mij als ik er naast zit). De kansen op een hoger ilvl is uiteraard kleiner.

Dus om de beste gear te krijgen zul je dus echt moeilijker content moeten doen. De lagere ilvl epics zijn echter wel een handige opstap voor alts. Aangezien Blizzard het spel alt vriendelijker wilt maken is dit naar m.i. een goede zet.
Enige uitzondering zijn de shards die je kunt inleveren. Echter gaat dit niet zo snel als een raid en de kans blijft klein dat hij procced. Aangezien het base ilvl relatief laag is, is dit niet zo goed als M+/Raid gear.

[ Voor 6% gewijzigd door Joever op 19-02-2018 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Joever schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:13:
[...]

Is het krijgen van Epic makkelijker? Ja. Zijn Epics nog zo epic als vroeger, neen. Gear lvl is nu belangrijker dan het kleurtje van je gear. Na een bepaald ilvl is alles Epic. Met dailies krijg je epics maar die stellen redelijk weinig voor. Leuk opstapje. De beste gear krijg je uit raids of Mythic+ Dungeon (dat is nieuw). Het gear level van het item dat je wint is afhankelijk van de moeilijkheidsgraad van je content (doe je een M+2 of M+15 dungeon/een Normal raid, of Mythic raid) en een beetje RNG. Al het gear wat je krijgt kan proccen naar een hoger level. Ga je bijvoorbeeld een heroic raid in dan krijg je standaard ilvl 945 gear. Echter kan deze proccen met +5+10+15 etc tot ik geloof +25 ilvl (verbeter mij als ik er naast zit). De kansen op een hoger ilvl is uiteraard kleiner.

Dus om de beste gear te krijgen zul je dus echt moeilijker content moeten doen. De lagere ilvl epics zijn echter wel een handige opstap voor alts. Aangezien Blizzard het spel alt vriendelijker wilt maken is dit naar m.i. een goede zet.
Enige uitzondering zijn de shards die je kunt inleveren. Echter gaat dit niet zo snel als een raid en de kans blijft klein dat hij procced. Aangezien het base ilvl relatief laag is, is dit niet zo goed als M+/Raid gear.
Alles KAN proccen op 985. Heb voldoende LFR drops gelinked gekregen van 985 dus het kan echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
rolandos582 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:22:
[...]

Alles KAN proccen op 985. Heb voldoende LFR drops gelinked gekregen van 985 dus het kan echt :P
Hmmm, weet je dat zeker? Niet dat je ongelijk hebt maar ik heb het net even opgezocht en meerdere mensen beweren dat de cap op ilvl985 zit met een max ilvl steiging van 60ilvl. Aangezien LFR op 915 begint zou de max dus op 975 liggen voor LFR gear. Tevens zou dit maar een kans zijn van .00024%. Dus technisch gezien kan iedereen aan makkelijke gear komen. Maar dat is hetzelfde als dat iedereen de lotterij 'kan' winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Katmi schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 19:03:
Bijna elk gebied heeft een doorlopend verhaal, dat is ook de hele bedoeling zodat je in een gebied alle chapters zou doen en uiteindelijk de achievement krijgt van een gebied uit te spelen.

Duskwood rechts van Westfall is ook goed, Redridge mountains rechts van Elwynn forest is ook goed.
Nu dat de hele oude wereld scaled tot lvl 60 doe je best de kleine gebieden eerst ( dus westfall - duskwood - redridge - loch modan - etc ) verlies je minder tijd met rond te lopen / op een lvl 20 mount en de questen liggen ook dichter bij elkaar dan in grotere gebieden zoals Arathi Highlands of South Barrens.
Of even de 30 heirlooms achievement halen als je die nog niet hebt, dan krijg je vanaf level 1 al een mount (chopper met je eigen chauffeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Zoals andere mensen hier al zeggen, zit je dan wel bij de juiste guild ?
1M is meer dan genoeg voor een normal run. En clearen ze dan heroic in 1 dag, want je wilt namelijk elke week een antorus clear op normal of heroic/hoger om de trinket te upgraden. Onze raidleader is altijd vrij op woensdag dus hij doet een normal clear tot laatste boss, en bewaard dan de lock voor onze raid. Even een 8min gevecht om trinkets te upgraden en daarna full op heroic. Momenteel zitten we nu op Coven op 20%. Is gewoon balen dat 1 van onze healers debuffs niet zit op zijn add-ons en net 2 DPS te weinig voor een gebalanceerde raid. 2 dood is dan nu bijna altijd een whipe.

Wij raiden zelf op onze mains op woensdag/zondag en hebben op de vrijdag een alt-run met 2-3 mains om voortgang erin te houden. Belangrijkste is wel om de tactics te weten en dan praat ik niet over de LFR-tactics. Afgelopen vrijdag een alt-run met 4 pugs. 1 healer die het nog nooit gedaan had en een rogue ook zonder achievement. Na 3 whipes op Antorus maar gekicked. In P4 met soubomb in groep blijven staan, in P1 de soulblight in de groep etc. Na twee keer een waarschuwing en na de derde keer een kick. Daarna gewoon een 1-shot.
Het is wel een top social guild haha, maar voor echt raiden niet zo, dus die overweging moet ik nog een keertje maken. Jullie praten allemaal over heroic maar dat is nu nog echt een bridge too far, speel het spel nu iets meer dan 3 maanden en ben al blij dat ik met normal raids en mythic 10+ mee kan doen :o.

Zoals je zelf zegt word je als raid groep gewoon kei hard afgestraft bij het missen van debuffs etc dus ik snap ook wel waar die requirements vandaan komen. De meeste mechanics snap ik wel, maar dingen als flame adds bij aggramar weg pullen maar niet killen lijken me gewoon erg lastig. Vooral de hele coordinatie, teamspeak lijkt me dan haast wel een verreiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
In het weekend heb ik nog eventjes mn nightborne gelevelled iig, mijn plan was om van Silverpine naar Hillsbrad naar arathi te gaan ... maar toen de quests in Stromgarde begonnen dacht ik van .... meh ik ga wel naar de Western Plaguelands , maar ik moet toegeven dat de quests daar wel goed zijn, kwa verhaallijn ... maarja wel al bijna lvl 50 ... hopelijk kan ik de Eastern plaguelands nog mee pakken.

[ Voor 15% gewijzigd door Metallize op 19-02-2018 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Joever schreef op maandag 19 februari 2018 @ 15:37:
[...]

Hmmm, weet je dat zeker? Niet dat je ongelijk hebt maar ik heb het net even opgezocht en meerdere mensen beweren dat de cap op ilvl985 zit met een max ilvl steiging van 60ilvl. Aangezien LFR op 915 begint zou de max dus op 975 liggen voor LFR gear. Tevens zou dit maar een kans zijn van .00024%. Dus technisch gezien kan iedereen aan makkelijke gear komen. Maar dat is hetzelfde als dat iedereen de lotterij 'kan' winnen.
Heel zeker, dit vind ik online na een snelle search.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/474x/74/cd/a8/74cda87eb13b08af6339f2cfe954e458.jpg

Waarschijnlijk kan ik 985 ook nog wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
rolandos582 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 16:51:
[...]

Heel zeker, dit vind ik online na een snelle search.
[afbeelding]

Waarschijnlijk kan ik 985 ook nog wel vinden.
Duidelijk. Bedankt voor de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Aaaaahmygaaaaaaaawddd, net heel blij BfA gekocht, keek er echt naar uit om een Highmountain Tauren Druid te gaan levelen, ben ik nog revered...... Nu dus een paar weekjes weer ouderwets WQs doen, zit pas 8k. Gaat nog wel eventjes duren dus.... haha
Moet zelf nog BfA kopen maar heb geen haast :)
Enige wat ik heel misschien doe is mijn female BE hunter veranderen naar een Nightbourne

Voor de rest wacht ik op de nieuwe Trolls maar dat wordt pas in September ben ik bang.

FUMES et CARNES

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Raptar schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:26:
Aaaaahmygaaaaaaaawddd, net heel blij BfA gekocht, keek er echt naar uit om een Highmountain Tauren Druid te gaan levelen, ben ik nog revered...... Nu dus een paar weekjes weer ouderwets WQs doen, zit pas 8k. Gaat nog wel eventjes duren dus.... haha
Je kan in de dungeon (Alle difficulties) Neltharion’s Lair ook rep krijgen van de 3e boss :) Dat heb ik samen met een maat gedaan en dan gaat het heel erg snel. Zo uit mijn hoofd geeft deze 250 per kill.

• Joever
Raptar schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 23:26:
Vergeet de BOA tokens niet door te geven aan je main vanuit je alts.

Joever schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:08:
[...]

Vergeet de BOA tokens niet door te geven aan je main vanuit je alts.
Dat is wel grappig, want ik moet zeggen dat ik dat continu vergeet. Maar aan de andere kant; maakt uiteindelijk niks uit met welke class je de reputation binnen hebt gehaald. Dus als je ze op je main niet meer nodig hebt, betekent het waarschijnlijk al dat je exalted bent. Het is overigens wel handig als je op geen enkele char exalted bent, om dan inderdaad middels die tokens op 1 character te focussen. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Weet iemand eigenlijk wat er veranderd is aan Ven DH ?
Lees op MMO Champion dat ze nu veel beter zijn geworden maar ik kan nergens vinden wat er dan precies veranderd is :)

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:54:
Weet iemand eigenlijk wat er veranderd is aan Ven DH ?
Lees op MMO Champion dat ze nu veel beter zijn geworden maar ik kan nergens vinden wat er dan precies veranderd is :)
Ik main er 1, sinds wanneer? Ik merk dat de threat generation wel een stuk beter is dan release van ABT, mitigation merk ik niet persé iets beters in maar zolang ik niet dood ga zonder dat ik er iets aan kan doen vind ik alles prima.

Ikzelf vind het nog steeds de leukste tank van alle. Enige nadeel wat je hebt is dat je een groot deel afhankelijk bent van je legendaries betreft survival of DPS tank. Er zijn wel wta mogelijkheden qua talents maar die zijn gelimiteerd aan 2 talents en die doen niet bijzonder veel.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joever
RustStorm schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:36:
[...]

Dat is wel grappig, want ik moet zeggen dat ik dat continu vergeet. Maar aan de andere kant; maakt uiteindelijk niks uit met welke class je de reputation binnen hebt gehaald. Dus als je ze op je main niet meer nodig hebt, betekent het waarschijnlijk al dat je exalted bent. Het is overigens wel handig als je op geen enkele char exalted bent, om dan inderdaad middels die tokens op 1 character te focussen. :)
Dat bedoelde ik er ook mee. Alle tokens, behalve die van de follower missions rewards, zijn altijd BoA. Of je nu exhalted bent of niet. Gewoon mailen naar je character waar je de meeste rep van de factie al mee hebt (over het algemeen je main). Vooral de AotL en Argussian Reach reputaties zijn hiermee sneller te behalen aangezien deze tokens met regelmaat als WQ reward voorbij komen. Even met alle alt die quest doen en je bent zo (een paar) duizend (afhankelijk van je hoeveelheid alts uiteraard) reputatie verder.

Heb je ze niet meer nodig op je main, dan uiter

Kadardar schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 10:50:
[...]

Ik main er 1, sinds wanneer? Ik merk dat de threat generation wel een stuk beter is dan release van ABT, mitigation merk ik niet persé iets beters in maar zolang ik niet dood ga zonder dat ik er iets aan kan doen vind ik alles prima.
Geen idee eigenlijk. Zit op werk dus kan die post zo niet even terug zoeken.
Was meer iets wat mij opviel toen ik wat aan het lezen was tijdens de installatie van WoW en Discord hehe
Zag ook zo iets dergelijks in het Blood DK forum.
Iets met overhealing.

Heb trouwens wel de nieuwe survival hunter in alpha gezien en dat ziet er geweldig uit moet ik zeggen.
Hoop dat ze dit niet al te veel veranderen want dit spreekt me enorm aan, wow.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:07:
[...]

heb trouwens wel de nieuwe survival hunter in alpha gezien en dat ziet er geweldig uit moet ik zeggen.
Hoop dat ze dit niet al te veel veranderen want dit spreekt me enorm aan, wow.
Dat, maakt mij nieuwsgierig...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:16:
[...]
Dat, maakt mij nieuwsgierig...
Ik heb diverse alpha steams gezien waarin Survival getest werd maar Preach heeft ook iets op YT gezet.
Niet de beste uitleg maar het is ook nog maar Alpha

PS, ook demo warlock zier er geweldig uit.

FUMES et CARNES

Iusedto schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:07:
[...]

Geen idee eigenlijk. Zit op werk dus kan die post zo niet even terug zoeken.
Was meer iets wat mij opviel toen ik wat aan het lezen was tijdens de installatie van WoW en Discord hehe
Zag ook zo iets dergelijks in het Blood DK forum.
Iets met overhealing.
Ja we kunnen redelijk healer met een aantal talents namelijk: feast of souls en spirit bomb en onze standaard soul cleave, daarnaast hebben we ook nog spirit shield maar het is over het algemeen niet waard om last resort daarvoor te droppen tenzij je het echt kan gebruiken... wellicht 5de stack op dogs als het je killed (been there, didnt change talents because iam an idiot :P ). Vergeleken is spirit bomb ten alle tijden sterker dan soul cleave en op meer dan 2 souls gebruikt. Maar zover staat dat niet gelijk aan bijv. een DK of een goed gecontroleerde ignore pain van een warrior.

[ Voor 18% gewijzigd door Kadardar op 23-02-2018 11:05 ]

• Joever
Iusedto schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:26:
[...]

PS, ook demo warlock zier er geweldig uit.
Nu ben ik benieuwd. Ik main een demo warlock en die zijn (ondanks dat ze zeer sterk waren in de eerste 3 raids) niet echt af naar m.i. DE is echt een $#@ spell om te gebruiken. Voelt gewoon niet lekker.

Ik ben op het werk en kan momenteel geen filmpjes zien. Is er ergens een geschreven stuk? Of kan je zelf in een notendop uitleggen wie wat hoe? Wat ik namelijk op MMO gelezen heb een paar dagen terug was niet nog heel erg denderend.

Joever schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:44:
[...]

Nu ben ik benieuwd. Ik main een demo warlock en die zijn (ondanks dat ze zeer sterk waren in de eerste 3 raids) niet echt af naar m.i. DE is echt een $#@ spell om te gebruiken. Voelt gewoon niet lekker.

Ik ben op het werk en kan momenteel geen filmpjes zien. Is er ergens een geschreven stuk? Of kan je zelf in een notendop uitleggen wie wat hoe? Wat ik namelijk op MMO gelezen heb een paar dagen terug was niet nog heel erg denderend.
Dat wordt lastig want ik ga zo de weg op richting Eindhoven.
Je kan vanavond eens kijken bij Preach die demo test. Sinds het Alpha is kan je natuurlijk niet bepalen of iets " viable" is maar ik vond het er zeer interessant uit zien. Preach was ook zeer enthousiast.
Ik speel zelf Afliction btw.

FUMES et CARNES

• PepperNutz
  • Niet online
Heb de afgelopen dagen een aantal mythic keys gedaan, waaronder +13 black rook met fortified ;(, maar wat ik vooral lastig vind is om de juiste dingen te interrupten bij een groep mobs. Bijvoorbeeld één spelcaster die geinterupt moet worden maar er staan 4-6 mobs omheen en ervoor wat het erg lastig maakt om die spellcaster te targetten. Hoe pakken jullie dit aan?

Nog een ander voorbeeld, explosive affix en dan twee stuks midden in een groep, hoe target je die dingen snel? Ik probeer meestal snel te klikken want met tab targetting schiet die meestal de orbs voorbij als ik aan het panick buttonen ben. Alle tips zijn welkom :)

• rolandos582
PepperNutz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:30:
Heb de afgelopen dagen een aantal mythic keys gedaan, waaronder +13 black rook met fortified ;(, maar wat ik vooral lastig vind is om de juiste dingen te interrupten bij een groep mobs. Bijvoorbeeld één spelcaster die geinterupt moet worden maar er staan 4-6 mobs omheen en ervoor wat het erg lastig maakt om die spellcaster te targetten. Hoe pakken jullie dit aan?

Nog een ander voorbeeld, explosive affix en dan twee stuks midden in een groep, hoe target je die dingen snel? Ik probeer meestal snel te klikken want met tab targetting schiet die meestal de orbs voorbij als ik aan het panick buttonen ben. Alle tips zijn welkom :)
Dit is vooral wel een ui dingetje. Want sommige UI stacken de mobs bovenop elkaar zodat je ze allemaal makkelijk kan aanklikken.

• Joever

Als je een beetje ervaren bent met Mythic+ en weet wat je moet interrupten kan je ook snel op de mob een 'focus target' zetten zodat je hem vlug kunt selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://wow.curseforge.com/projects/plater-nameplates

• PepperNutz
  • Niet online
Joever schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Als je een beetje ervaren bent met Mythic+ en weet wat je moet interrupten kan je ook snel op de mob een 'focus target' zetten zodat je hem vlug kunt selecteren.
Nee zo ervaren ben ik nog niet, maar op hogere keys met moeilijkere affixes wordt het me ook erg lastig gemaakt als er een zooitje voor bijvoorbeeld de spellcaster komt te staan. Ik ben als mage ook erg fragiel en kan niet overal zomaar naast gaan staan, vooral niet met fortified (2 á 3 auto attacks dood).
Oke dankje ik ga hier even naar kijken _/-\o_
rolandos582 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:00:
[...]

Dit is vooral wel een ui dingetje. Want sommige UI stacken de mobs bovenop elkaar zodat je ze allemaal makkelijk kan aanklikken.
Ik heb dit wel eens gezien bij guides idd, heb al wel ervaring met elvui maar kon hier gewoon niet aan wennen dus meteen weer terug gegaan naar de standaard Blizzard ui.

Bedankt iedereen voor de hulp, ik ga kijken of het met die addon wat makkelijker gaat.

• rolandos582
PepperNutz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:54:
[
Ik heb dit wel eens gezien bij guides idd, heb al wel ervaring met elvui maar kon hier gewoon niet aan wennen dus meteen weer terug gegaan naar de standaard Blizzard ui.

Bedankt iedereen voor de hulp, ik ga kijken of het met die addon wat makkelijker gaat.
Ik heb dit :
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/2d169b7edc6890805b0835004279db51.jpg

En je ziet gewoon een castbar dus kan je makkelijk switchen.

• PepperNutz
  • Niet online
rolandos582 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 20:27:
[...]

Ik heb dit :
[afbeelding]

En je ziet gewoon een castbar dus kan je makkelijk switchen.
Nette UI :*) En idd, die enemy tags boven elkaar ziet er een stuk overzichtelijker uit, werkt dit ook bij bv. explosive orbs? Mag ik vragen hoe je dat instelt?

Heb net elvui er weer op gezet, misschien toch maar proberen om eraan te wennen.

[ Voor 3% gewijzigd door PepperNutz op 22-02-2018 22:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
Ik heb vandaag precies 41 runs Neltharion Lair gedaan en kan je vertellen dat ik er wel weer even klaar mee ben. Zit nu wel op 18.5k revered, morgen dus exalted en dan eindelijk die graag gewilde Highmountain Tauren :) .

Wel een groot voordeel dat m'n main een Ele Shaman is; queuen als healer, vervolgens de halve instance pullen, artifact gebruiken en it's done. Love it, morgen verder.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Joever schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:44:
[...]

ik heb altijd destro gespeelt maar een demo lock in de guild is voor de raid ook over op destro want hij bleef behoorlijk achter

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
PepperNutz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 22:09:
[...]
Nette UI :*) En idd, die enemy tags boven elkaar ziet er een stuk overzichtelijker uit, werkt dit ook bij bv. explosive orbs? Mag ik vragen hoe je dat instelt?

Heb net elvui er weer op gezet, misschien toch maar proberen om eraan te wennen.
Behalve mijn weakaurus voor interups/stuns en spells etc.
Hier is de UI, mocht er iets niet werken lemme know. Misschien verkeerde copy paste :
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

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Goedemorgen,

Naast het rep farmen op mijn oude main voor de nodige factions valt mij iets op, namelijk dat op mijn DH de eerste de beste paarse WQ er een legendary dropte en ik op mijn warrior er al 10 heb gedaan en alleen gold krijg. Het is overigens bij die ene legendary gebleven.....

De pest is dat ik op mijn warroir alles op exalted heb behalve Arnies of the Legionfall voor het vliegen op BI. Maar dat is nu nog een kwestie van een paar keer de WQ daar doen en dan kan ik wat beter bewegen met rep farmen.

Maar goed, terug naar mijn eerste opmerking, zijn er meer spelers die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren avondje bezig geweest met Elvui op te zetten. Denk dat ik het u wel redelijk naar mijn wens heb.
Ga dit weekend maar eens wat tijd in mijn DK steken, was altijd mijn main voor Legion maar staat deze expansie stof te vergaren :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tommy2005 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 07:57:
Goedemorgen,

Naast het rep farmen op mijn oude main voor de nodige factions valt mij iets op, namelijk dat op mijn DH de eerste de beste paarse WQ er een legendary dropte en ik op mijn warrior er al 10 heb gedaan en alleen gold krijg. Het is overigens bij die ene legendary gebleven.....

De pest is dat ik op mijn warroir alles op exalted heb behalve Arnies of the Legionfall voor het vliegen op BI. Maar dat is nu nog een kwestie van een paar keer de WQ daar doen en dan kan ik wat beter bewegen met rep farmen.

Maar goed, terug naar mijn eerste opmerking, zijn er meer spelers die dit ervaren?
Sure, gisteren nog een leggo ontvangen van een random rare tijdens het doen van mijn WQ's. Ook al meerdere gekregen van invasions op enkele toons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommy2005 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 07:57:
Goedemorgen,

Die paarse quests zijn world bosses, world bosses hebben een kans om een legendary te droppen. Het is gewoon geluk hebben. Er zijn meerdere manieren om legendaries te krijgen en je krijgt er 1 wanneer je bad luck protection hoog genoeg is en de dobbelsteen goed rolt. RNG noemen ze zoiets.

Ik geloof dat we in het vorige deel van dit topic een compleet lijstje hadden gemaakt waar legendaries nu uit kunnen komen maar ik zou hem nog een keer proberen op te bouwen met wat ik nog weet.
  • World bosses
  • Heroic/Mythic/Mythic+ dungeons
  • Raid bosses (LFR/Normal/Heroic/Mythic hebben allemaal hun eigen kans, meerdere keren dezelfde killen op hetzelfde niveau heeft geen nut btw)
  • Invasions (zo'n rift op Argus)
  • Greater invasions
  • Je weekly M+ chest
  • Blingtron 6000
  • Emisary quest chests
  • Bonus emisary chests (deze krijg je als een rep exalted hebt en de balk opnieuw vult mer rep)
  • Trash ABT
  • Rares op Argus
  • Kistjes op Argus
  • Veiled argunite aankopen kunnen proccen in legendaries
Ik geloof dat dit ze zijn, als ik iets heb gemist hoor ik het wel. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 23-02-2018 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Thrash en rares op argus droppen ook leggos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 11:41:
Thrash en rares op argus droppen ook leggos.
toegevoegd, Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige van mijn chars hebben nog steeds geen Legendary lol.
Ach, misschien heb ik een lucky weekend :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreflar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 18:10
Zijn er meerdere die ook de boeken lezen van WoW? Ik heb ben een groot fan van de lore en lees bijna alles wat los en vast zit wat hier mee te maken heeft. Naast Illidan, het laatste grote boek, zijn er nog meer recente boeken uitgekomen die bijvoorbeeld het stuk over Legion beschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kistjes op Argus lijken ook een kans te hebben op legendaries en increasen ook de kans op een legendary. Toegevoegd aan de lijst.

Daarbij kan Argunite zooi ook proccen voor legendaries en increasen ook bad luck protection, toegevoegd aan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 12:21
Dreflar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:26:
Zijn er meerdere die ook de boeken lezen van WoW? Ik heb ben een groot fan van de lore en lees bijna alles wat los en vast zit wat hier mee te maken heeft. Naast Illidan, het laatste grote boek, zijn er nog meer recente boeken uitgekomen die bijvoorbeeld het stuk over Legion beschrijven?
Heeft iemand hier een lijstje van bijvoorbeeld?

Ik heb van de oude lore wel wat boeken, maar de nieuwere waren merendeel van die strips kreeg ik het idee en daar had ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Dreflar schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 12:26:
Ja hoor, vroeger in de oude tijd veel boeken van Christie Golden gelezen. Zij schrijft erg goed, soms samen met Metzen. Ondertussen was ze zelfs in dienst genomen bij Blizzard denk ik.

Hier is een lijst van haar boeken: http://wowwiki.wikia.com/wiki/Christie_Golden
Ik heb er ook nog andere gelezen, maar heb ze altijd afgegeven aan de zoon van een Chinese vriendin, die indertijd nog flink z'n Engels moest bijschaven, én groot fan was van Warcraft. Hij heeft de boeken verslonden en er een flinke verbetering van z'n Engels aan overgehouden :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.