Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Zit ook pas op 11/21k met beide.
[ Voor 16% gewijzigd door rolandos582 op 08-02-2018 13:45 ]
De speciale armors krijg je alleen als je een nieuw char (van een allied race uiteraard) 'manueel' naar 110 levelt, dus zonder de boost optie te gebruiken.Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Ps, die special armor van de Allied races krijg je alleen maar als je de char naar max level brengt in BfA ?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Had gisteren een TOP pug voor de normal raid. In 1 uur en 14 min stond ik weer buiten... snel of niet? Dacht loop even snel door de raid heen en misschien krijg ik dan eindelijk die DH set rond.
geluk was aan mijn zijde want kreeg de schouders en kan daarmee de set maken. Heb daarnaast ook de legendary helm weten te looten uit een treasure chest op argus dus kan helemaal los nu
Statwise zit het ver va optimaal want heb echt veel te veel haste. Zit na een eye beam cast in demon form en de set buff op rond de 100% haste.... het is wel lekker knoppen rammen zo, maar moet meer mastery hebben en nogwat meer crit ten koste van die haste.
Moet wel zeggen dat die legendary helm echt bizzar goed werkt in dungeons. Ook nog even een m15 EoA gedaan en had op grote packs perma eye beam zo
Iemand inmiddels een blij man/vrouw?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik doe meestal die love boss met een char of 5/6 maar tot nu toe nog nietsRustStorm schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 21:21:
Ik vind het leuk om met m'n leveling characters ook de love even boss te doen, gewoon voor de experience die je er mee haalt... maar holy crap wat zijn de queue tijden lang zeg... niet grappig...
Iemand inmiddels een blij man/vrouw?
Meh sucks :-/ Ik heb echt het idee dat deze mount echt een van de meest zeldzame ingame is... Droprate is toch echt anders dan die van HH en Coren...Carthrax schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 07:52:
[...]
Ik doe meestal die love boss met een char of 5/6 maar tot nu toe nog niets
/fingerscrossed
Voor de rest wel aardig geluk met relics, artifact weapon is ilvl 987 nu. Ook de trinket van Argus is binnen en die zit op ilvl 960 nu. Het loopt dus wel soepeltjes.
De (Tweakes) guild begint gelukkig ook steeds meer vorm te krijgen, hopelijk dat we snel HC helemaal kunnen clearen. Daarnaast trouwens ook een leuke Mythic+ group gevonden waar ik me aankomende tijd naast het raiden meer op ga focussen. Een standaard groep hebben en voice chat maakt die Mythic+ echt leuk en uitdagend, hopelijk snel wel richting de 20+ clear te gaan.
Nice man. Aardige ontwikkeling. Is deze Tweakers gilde horde of alliance? En welke server?Raptar schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:12:
Al een tijdje niks meer omtrent mijn character gepost, bij deze. Shaman gaat lekker, nu ilvl 951 en gisteren zelfs twee leggos mogen ontvangen op één dag, ein-de-lijk zat daar ook mijn BiS leggo tussen waar m'n hele build op gebasseerd is. Heeft even mogen duren (10de leggo), maar dan heb je wel wat.
Voor de rest wel aardig geluk met relics, artifact weapon is ilvl 987 nu. Ook de trinket van Argus is binnen en die zit op ilvl 960 nu. Het loopt dus wel soepeltjes.
De (Tweakes) guild begint gelukkig ook steeds meer vorm te krijgen, hopelijk dat we snel HC helemaal kunnen clearen. Daarnaast trouwens ook een leuke Mythic+ group gevonden waar ik me aankomende tijd naast het raiden meer op ga focussen. Een standaard groep hebben en voice chat maakt die Mythic+ echt leuk en uitdagend, hopelijk snel wel richting de 20+ clear te gaan.
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
Draenor - HordeJoever schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Nice man. Aardige ontwikkeling. Is deze Tweakers gilde horde of alliance? En welke server?
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Thnx
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
Je bedoelt die mail gloves? Heb die gisteren ook ontvangen op mijn shammy na de legendary ring die je standaard van de quest krijgt. Was wel happy, 2 invasions gedaan op 2 characters. 2x legendary gekregen in dezelfde invasionRaptar schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 09:12:
Al een tijdje niks meer omtrent mijn character gepost, bij deze. Shaman gaat lekker, nu ilvl 951 en gisteren zelfs twee leggos mogen ontvangen op één dag, ein-de-lijk zat daar ook mijn BiS leggo tussen waar m'n hele build op gebasseerd is. Heeft even mogen duren (10de leggo), maar dan heb je wel wat.
Wel gisteren de eerste mythic boss down: Garothi! Hounds waren iets lastiger, maar zag er wel uit alsof die niet al te lang moet duren.
Draenor Horde inderdaad. Als je wilt joinen als social ben je natuurlijk van harte welkom, als raider zou alleen nog mooier zijnJoever schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 10:01:
[...]
Nice man. Aardige ontwikkeling. Is deze Tweakers gilde horde of alliance? En welke server?
@rolandos582
Smoldering Heart inderdaad
[ Voor 4% gewijzigd door Raptar op 09-02-2018 12:23 ]
Raptar schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Draenor Horde inderdaad. Als je wilt joinen als social ben je natuurlijk van harte welkom, als raider zou alleen nog mooier zijn. En is wel een aardige ontwikkeling ja, minder dan een half jaar geleden raidde ik nog Alliance en had ik de laatste 10 jaar geen Horde char gemaakt. Best snel gegaan dus, geen moment spijt van m'n reroll ook.
@rolandos582
Smoldering Heart inderdaad.
hehe. Same
Kan ik dan meteen al een Nightbourne maken ?
FUMES et CARNES
Klopt inderdaad, als jij de class requirements hebt gehaald en de quest afgerond kan je gelijk een nightborne boosten.Iusedto schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 14:59:
Als ik het goed begrijp krijg je dus een 110 boost bij het pre orderen van BfA .
Kan ik dan meteen al een Nightbourne maken ?
Hoi, Casual speler hierRaptar schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 12:22:
[...]
Draenor Horde inderdaad. Als je wilt joinen als social ben je natuurlijk van harte welkom, als raider zou alleen nog mooier zijn. En is wel een aardige ontwikkeling ja, minder dan een half jaar geleden raidde ik nog Alliance en had ik de laatste 10 jaar geen Horde char gemaakt. Best snel gegaan dus, geen moment spijt van m'n reroll ook.
@rolandos582
Smoldering Heart inderdaad.
Raiden doe ik niet meer sinds ik vader ben geworden, geen tijd
De void elf is nu 63 en je moet 65 zijn voor degene in Outland. Dus we gaan weer verder.
Nope. 2020 gok ik op, wanneer de komende expansion zijn laatste patch ingegaan is.Tomski1986 schreef op maandag 12 februari 2018 @ 09:04:
Ondertussen nog niets bekend over Classic?
Ik ben zelf geen lid maar heb weten te ontdekken dat de gilde naam <Distinct> is op de server Draenor. Ik zou daar even aankloppen.JeVader schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:50:
[...]
Hoi, Casual speler hier. Ik zoek een guild op een nieuwe server (zit nu op Burning Legion, maar 90% is daar russisch/pools en niet mee te communiceren). Horde.
Raiden doe ik niet meer sinds ik vader ben geworden, geen tijd. Maar M+ vind ik super tof. Zou jullie guild wat voor mij zijn?
Verwijderd
29 per dag en begin het inderdaad al aardig zat te wordenKaap schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:25:
Ik zal blij zijn als "Love is in the air" event weer voorbij is. Wordt er een beetje simpel van elke dag met 10 chars die dungeon te moeten doen.
Sinds de guild gestopt is met Mythic raiden mezelf maar op wat alts gestort.
Een Void Elf Warlock gemaakt om zelf maar de nieuwe lvling "experience" te ervaren. Man man man wat gaat het langzaam nu. Had toch graag een optie gehad om de oude situatie te behouden. Misschien is Affliction niet zo'n goed lvling spec maar urgh wat langzaam. Wel een goede reden om de ontbrekende Loremaster achievements in Eastern Kingdoms te doen, Outland/Northrend/Cata komen hierna wel. Kalimdor doe ik wel op een van de nieuwe Horde races.
Gelukkig schijnt het na lvl 60 weer beter te worden (bijna zoals het was), dus nog 5 lvls doorbijten.
Een guildie heeft ook een warlock aangemaakt en die zag ik met lvl 43 elke keer que-en voor een Invasion point. Dus ik vroeg hoe die daar dan kwam en of het goede xp gaf. Blijkbaar met Engineering lvl 1 kan je al de Wormhole Generator (toy) gebruiken

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Huh?Afflication lock is de beste lock specc en een van de beste (zoniet de beste) speccs overall om mee te levelen. Dotten en doorlopen. Dit icm een personal tank (voidwalker) en self healing. Wat wil je nog meer?Zertaxka schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:36:
[...]
Man man man wat gaat het langzaam nu. Had toch graag een optie gehad om de oude situatie te behouden. Misschien is Affliction niet zo'n goed lvling spec maar urgh wat langzaam.
Driekwart van het stuk dat je quote gaat er over dat het zo langzaam gaat; wat denk je dat gemist wordt?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Nou zo werkt het echt niet meer, tot lvl 40(?) heb je al geen Soul Leech (Absorb op Pet en jezelf), dus als je teveel pult gaat je Void Walker nog wel eens dood. Dots doen lang niet zoveel damage. (Perma) Corruption doet bijna geen damage, Agony moet je 3x/4x refreshen om een mob daarmee neer te leggen en doet weinig damage. Pet zelf slaat nog geen deuk in een pakje boter.Unstable Affliction en Drain Soul zijn je beste damage dealers en daarmee ook je beste zelf heals/shield. Tijd dat je alles kon dotten en door kon lopen zijn echt voorbij.Joever schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:40:
Huh?Afflication lock is de beste lock specc en een van de beste (zoniet de beste) speccs overall om mee te levelen. Dotten en doorlopen. Dit icm een personal tank (voidwalker) en self healing. Wat wil je nog meer?
Hoezo moet ik het nogmaals lezen? Het gaat allemaal langzamer, daar zeg ik toch ook niets over? Ik geef alleen aan dat zijn gedachtegang mbt "affliction mogelijk slechte lvling specc" niet klopt. Niet meer niet minder.Paul schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:47:
Lees het stukje nog eens![]()
Driekwart van het stuk dat je quote gaat er over dat het zo langzaam gaat; wat denk je dat gemist wordt?
Zo ervaar ik het niet. Met de hierloom gear vlieg ik er nog vrij snel doorheen. Wellicht is 'dot en doorlopen' iets te kort door de bocht maar in de basis level ik nog steeds zo. Ag, corr en een UA of 3 en op naar de volgende mob.Zertaxka schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:51:
[...]
Nou zo werkt het echt niet meer, tot lvl 40(?) heb je al geen Soul Leech (Absorb op Pet en jezelf), dus als je teveel pult gaat je Void Walker nog wel eens dood. Dots doen lang niet zoveel damage. (Perma) Corruption doet bijna geen damage, Agony moet je 3x/4x refreshen om een mob daarmee neer te leggen en doet weinig damage. Pet zelf slaat nog geen deuk in een pakje boter.Unstable Affliction en Drain Soul zijn je beste damage dealers en daarmee ook je beste zelf heals/shield. Tijd dat je alles kon dotten en door kon lopen zijn echt voorbij.
Scaling - Ja
Langzamer lvlen - Nee
Maar dat is mijn mening. Het is allemaal wat saai en ik heb het al een keer of 8 gedaan dus heb de behoefte niet om het allemaal nog eens te doen (maar ben wel bezig met de Mage, lvl 95 op het moment, en wellicht dat ik andere classes ook nog doe gezien het nog heel lang duurt voor BfA komt)
...snap je het nou echt niet? Wat wordt er gemist aan affliction als lvling spec? Snelheid...Joever schreef op maandag 12 februari 2018 @ 12:56:
Hoezo moet ik het nogmaals lezen? Het gaat allemaal langzamer, daar zeg ik toch ook niets over?
Als je nu zou argumenteren dat alle specs hier sinds de patch "last" van hebben dan heb je een punt, maar nou net dat éne punt waar dat stuk over gaat, daar heb je het niet over...
Ik vermoed dat alle (of in ieder geval meer) specs en classes hier last van hebben; met mijn brewmonk was het ook groepje mobs in rennen, 2x AoE en doorlopen naar de volgende groep, dat is nu wel over. Wel heb ik het idee dat op level 63 de mobs in Outland sterker zijn dan die in Northrend; in Northrend ben ik ook wel een rotatie of twee bezig per mob maar lig ik niet direct tussen 6 plankjes als ik 3 mobs tegelijk pull, waar dat in Outland wel anders was, maar ik heb niet heel veel data om die bewering mee te onderbouwen
Rhàshan - Aditu Sunlock
Natuurlijk snap ik het. Al het levelen is langzamer voor iedere class en iedere specc. @Zertaxka geeft echter aan dat "affliction lock wellicht niet zo'n goede leveling specc is", want het gaat zo langzaam. Daar geef ik hem geen gelijk in. Afflication is nog steeds heel goed als leveling specc (dus niet de reden dat het langzamer gaat). Over het feit dat het hele levelen verhaal langzamer is geworden (dus ook voor warlocks) hoor je mij toch niets over zeggen toch? Ik heb niet gezegd dat warlocks NIET langzamer zijn geworden. Ik snap daarom ook niet waarom jij aangeeft dat ik iets zou impliceren (dat het voor afflication locks niet langzamer zou zijn geworden). Ik geef gewoon commentaar op 1 zin, niet het hele stuk.Paul schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:06:
[...]
...snap je het nou echt niet? Wat wordt er gemist aan affliction als lvling spec? Snelheid...
Als je nu zou argumenteren dat alle specs hier sinds de patch "last" van hebben dan heb je een punt, maar nou net dat éne punt waar dat stuk over gaat, daar heb je het niet over...
- 1 - 60 levelen met een rogue ging op normale snelheid (met full looms), oftewel je moet werken voor je centen.
- Met een paladin was bijna alles een steam roll. Die vliegen door de content heen.
- Enhancement shammy heeft 2/3 hits nodig voor een mob.
- De frost mage heeft als hij geen crits krijgt en dus geen flurry of instant ice bolt nog best wel wat frost bolts nodig voor een mob plat ligt.
Ook dit is allemaal met full heirlooms.
Ikzelf heb hier geen problemen mee, daarom is mijn nieuwe rogue ook alweer level 63. Deze nieuwe manier van levelen geeft het weer een vanilla gevoel.
Oh en als extra notitie: Dood aan Desolace. Die moest ik nog doen voor de Loremaster achievement maar nu weet ik direct weer waarom ik hier na Vanilla nooit meer was geweest. Wat een ellende is dat land zeg.
Weet je het zeker? Pas in deze post beantwoord je de vraag die @Zertaxka stelt, en zelfs dat met een omweggetje.Joever schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:16:
Natuurlijk snap ik het.
En dat is exact het probleem dat ik probeer aan te duiden. Ik ben het eens met de argumenten die je wel geeft, maar die beantwoorden niet de vraag. En ondertussen gaan we er veel te serieus op in, zo heftig bedoel ik het nu ook allemaal niet.Over het feit dat het hele levelen verhaal langzamer is geworden (dus ook voor warlocks) hoor je mij toch niets over zeggen toch?
Maar je quote het wel. En die zin is geen eilandje, die zin staat in een bepaalde context. Als je er dan van alles bij haalt behalve de context waarin die zin geplaatst is, dan krijg je dus dit soort discussies.Ik geef gewoon commentaar op 1 zin, niet het hele stuk.
Long story short: Affliction is (ongeveer) net zo snel of traag als de andere specs; dat het traag is ligt niet aan Affliction maar aan een recente patch.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Precies.Paul schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:43:
[...]
En ondertussen gaan we er veel te serieus op in, zo heftig bedoel ik het nu ook allemaal niet.
Het enige doel wat ik had was aan @Zertaxka (en andere die dit lezen) aangeven dat Affliction nog steeds een goede specc is om mee te levelen.
Dit is inderdaad mijn ervaring tot nu toe. Moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik voor deze patch meer met dungeons afgewisseld met een makkelijke/bekende zone deed en dus weinig levelde met quests. Zal voor de gein vanavond eens kijken wat ik op andere chars rond lvl 40-60 aan played heb ten opzichte van mijn nieuwe lock.Paul schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:43:
Long story short: Affliction is (ongeveer) net zo snel of traag als de andere specs; dat het traag is ligt niet aan Affliction maar aan een recente patch.
Heb geen ervaring met Demo en Destro vond ik de laatste keer dat ik dat speelde nou niet zo geweldig om te spelen. Kon niet zo snel vinden wat de beste levling spec was dus maar Affliction gepakt, altijd wel een goede specc geweest. Locks die ik verder tegen kom zijn ook allemaal Affl dus heb zo'n vermoeden dat de andere 2 speccs niet zo best zijn om mee te lvlen.Joever schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:45:
Het enige doel wat ik had was aan @Zertaxka (en andere die dit lezen) aangeven dat Affliction nog steeds een goede specc is om mee te levelen.
al speel ik met nieuwe uitbreidingen het level gedeelte ook gewoon als destroy daar ik affli niet super vind spelen
[ Voor 18% gewijzigd door mrsar op 12-02-2018 14:02 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
DPS is inderdaad tegenvallend in Argus. In het begin van de expansion was Demo de to-go specc. Nu doet affliction het beter en op sommige gevechten destro, afhankelijk van het gevecht. Zelf speel ik nog steeds demo en moet moeite doen om mee te draaien met de rest terwijl ik vroeger meetal in de top 3 stond (keerzijde begon langzaam te komen in ToS). Geen zin/tijd om te investeren in een nieuwe specc mbt gear+artifact.mrsar schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:00:
klopt, affl is de beste leveling spec,daarna demo denk ik (nooit mee geleveld,maar heeft endgame betere survivability) Destro blijf ik zelf het lekkerste spelen endgame,een mede warlock in de guild is nu ook vaker destro ipv demo door tegenvallende dps in argus.
al speel ik met nieuwe uitbreidingen het level gedeelte ook gewoon als destroy daar ik affli niet super vind spelen
Demo vind ik ook een goede tweede voor mee te lvlen. Zoals je al aangeeft is demo vooral goed in endgame content vanwege de survivability en prima AOE (voor solo content).
Hey, onze guild kan zeker iets voor jou zijn. We zijn wel beginnend, dus veel actieve leden hebben we nog niet. Wel is het tot nu toe een leuk en gezellig groepje goede spelers. De meeste members nemen het M+ aardig serieus en zijn hierin ook aardig ambitieus. Spreek dit jou aan, dan pas je zeker bij ons.JeVader schreef op zondag 11 februari 2018 @ 10:50:
[...]
Hoi, Casual speler hier. Ik zoek een guild op een nieuwe server (zit nu op Burning Legion, maar 90% is daar russisch/pools en niet mee te communiceren). Horde.
Raiden doe ik niet meer sinds ik vader ben geworden, geen tijd. Maar M+ vind ik super tof. Zou jullie guild wat voor mij zijn?
Ben iig wel met een nighborne hunter begonnen in de silverpine forest > hillsbrad > en drna wie weet waar het verhaal heengaat
Ik vindt de nieuwe methode van lvlen gewoon geweldig
nu maar iig wachtten voor BFA om mn Zandelari troll shaman te levellen
[ Voor 8% gewijzigd door Metallize op 12-02-2018 15:23 ]
Ja heh! Levelen is nu weer gewoon een ding ipv met de ogen knipperen en BAM level 100.Metallize schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:20:
Ik vindt de nieuwe methode van lvlen gewoon geweldiggewoon in je eigen tijd rustig eens alle questen lezen etc , het hoeft allemaal niet op zn powerlevelling manier
Ik wil straks een troll Warrior maken die rechtop kan staan.. want badass..Metallize schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:20:
nu maar iig wachtten voor BFA om mn Zandelari troll shaman te levellen
Want Zul'jin was a badass!
Ik wacht maar op de Zandalari Druid!icemotion schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:40:
[...]
Ik wil straks een troll Warrior maken die rechtop kan staan.. want badass..
Want Zul'jin was a badass!
[Wow - Ignodil - Aerie Peak]
Ik heb nu enkel een Worgen Druid.icemotion schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:47:
Tja ik heb al een stuk 0f 6-7 druids verdeeld over verschillende realms.. tis mn favo class, maar om er nou nog een te maken..
Heb nog geen Horde Druid.
Dus een perfecte kans!
Ik had al een worgen en een tauren druid. Pas een highmountain druid gemaakt. Die rendier geweien zien er wel maf uit als je de 'normale' tauren hoorns gewend bentMr.Mew schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:48:
[...]
Ik heb nu enkel een Worgen Druid.
Heb nog geen Horde Druid.
Dus een perfecte kans!
Ik ben merendeels overgehaald door de raptor travel form met enorme slagtanden.Joever schreef op maandag 12 februari 2018 @ 15:53:
Ik had al een worgen en een tauren druid. Pas een highmountain druid gemaakt. Die rendier geweien zien er wel maf uit als je de 'normale' tauren hoorns gewend bent
Dan maar toch even verder met een voidelf priest ? maarja hoe gaat dat dan met holy
Hetzelfde als met een Shadow lightforged draeneiMetallize schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:06:
Ik wou in het weekend zelfs een Highmountain Tauren druid aanmaken genaamd "Mooselini" maar dat werdt me toch afgeraden ...
Dan maar toch even verder met een voidelf priest ? maarja hoe gaat dat dan met holy?
Ben blij met de veranderingen nu blijf ik weer bezig.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Maarja unlucky...

Vind het echt bizar dat wij voor die alliance races het zo veel moeilijker hebben dan voor de horde races.
Alliance is veel meer dedicated...Ricmaniac schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 08:15:
Ik wil ook graag een void elf maar ik ben pas net honored met argussian reach.
Vind het echt bizar dat wij voor die alliance races het zo veel moeilijker hebben dan voor de horde races.
Maar inderdaad zonder gekheid; so true... Blizzard heeft altijd wel een zwak gehad voor de Horde volgens mij... Maar uiteindelijk lukt het ons allemaal wel, alleen met iets meer effort.
[ Voor 21% gewijzigd door RustStorm op 13-02-2018 08:39 ]
Ligt er een beetje aan wanneer je ingestapt bent. Voor spelers die al vanaf het begin spelen is de horde veel makkelijker ja, de meeste heb je tenslotte al unlocked. Voor spelers die pas vanaf ´The Broken Shore´ zijn ingestapt juist niet. Oude gebieden, in dit geval Highmountain en Suramar, waren al niet meer zo interessant (tenzij je een AP farmer bent) waardoor deze gebieden zo goed als overgeslagen werden. Argus daar in tegen blijft interessant om dailies te doen. Ikzelf heb bijvoorbeeld met mijn meeste toons hogere rep met Argussian Reach en AotL dan met de andere Legion facties. Alleen de toons die ik pre-broken shore gespeeld heb, hebben goede rep met de niet argus-facties.
Dus ja, voor de meeste is de horde makkelijker, behalve voor de mensen die later ingestapt zijn.
Gelukkig zijn de meeste rep tokens BOA waardoor je ze door kunt sturen. Zie je dus in Argus een rep token als daily quest reward, speel die quest dan met al je toons en stuur ze door naar je main.
Zou me niet verbazen als dit ook tzt verwijderd wordt
FUMES et CARNES
Why not?Iusedto schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:03:
Feit blijft dat Blizzard nooit die Allied races achter een reputation lock had moeten plaatsen.
Zou me niet verbazen als dit ook tzt verwijderd wordt
Ik vind het gewoon niet handig. Je krijgt er ook weer discussies van, Blizzard loves Horde more, etc etc.
Is (imo) onzin maar je ziet die discussie hier nu ook al.
Blizzard vermeld wel netjes op de BfA site dat je ze moet unlocken ja maar toch blijf ik het vreemd vinden, helemaal icm die level 110 boost.
Stel dat je nieuw bent, je koopt de base game plus BfA, je gebruikt de boost om meteen met je vrienden te kunnen spelen maar je kan dan niet de Allied races maken (die een wezenlijk onderdeel van BfA zijn).
Dan moet je eerst een andere char maken en levelen, dan nog de rep grind doen en daarna kan je pas een Allied race maken.
Is wat omslachtig lijkt me
FUMES et CARNES
Ik ben een GW2 speler voor 5 jaar, en wil toch eens WoW proberen. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen! Ik level eerst tot 20 om te kijken of het mij bevalt. (Ben nu lvl 6). Ik ben van plan om mijn eerste character volledig zelf te gaan levelen.. Iemand enige tips voor een beginnende speler? Uiteindelijk wil ik richting raids, etc. als de game mij bevalt.
Alvast bedankt!
Gewoon spelen en genieten, dat zijn de beste tipsBranderoS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:51:
Goedemorgen allemaal o/,
Ik ben een GW2 speler voor 5 jaar, en wil toch eens WoW proberen. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen! Ik level eerst tot 20 om te kijken of het mij bevalt. (Ben nu lvl 6). Ik ben van plan om mijn eerste character volledig zelf te gaan levelen.. Iemand enige tips voor een beginnende speler? Uiteindelijk wil ik richting raids, etc. als de game mij bevalt.
Alvast bedankt!
Hoe dan ook, ik ben wel een klein beetje jaloers op je. Dat gevoel toen ik voor het eerst speelde, Valley of Trials voelde al immens en machtig. Niet wetende dat het maar 1/1000ste van de game is. Enjoy!
Welkom in WoWBranderoS schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:51:
Goedemorgen allemaal o/,
Ik ben een GW2 speler voor 5 jaar, en wil toch eens WoW proberen. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen! Ik level eerst tot 20 om te kijken of het mij bevalt. (Ben nu lvl 6). Ik ben van plan om mijn eerste character volledig zelf te gaan levelen.. Iemand enige tips voor een beginnende speler? U
Alvast bedankt!
Je hebt in principe een lange en mooie reis voor de boeg hehe
Tips ?
- Geniet ervan
- speel wat je leuk vind
- vorm je eigen mening en playstyle
- ( go Horde or go home) .....grapje
FUMES et CARNES
FTFY
Ik vermoed dat de reputation en achievement eisen verdwijnen wanneer BfA uitkomt.Iusedto schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 10:21:
[...]
Ik vind het gewoon niet handig. Je krijgt er ook weer discussies van, Blizzard loves Horde more, etc etc.
Is (imo) onzin maar je ziet die discussie hier nu ook al.
Blizzard vermeld wel netjes op de BfA site dat je ze moet unlocken ja maar toch blijf ik het vreemd vinden, helemaal icm die level 110 boost.
Stel dat je nieuw bent, je koopt de base game plus BfA, je gebruikt de boost om meteen met je vrienden te kunnen spelen maar je kan dan niet de Allied races maken (die een wezenlijk onderdeel van BfA zijn).
Dan moet je eerst een andere char maken en levelen, dan nog de rep grind doen en daarna kan je pas een Allied race maken.
Is wat omslachtig lijkt me
lol
Had grapje er maar bij gezet, vond het anders zo dwingend overkomen hehe.
Speel al sinds launch Horde dus ik ben een "ietsje" bevooroordeeld

FUMES et CARNES
Even gekeken en wow de tijd die je nodig hebt is verdubbeld.Zertaxka schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:56:
Dit is inderdaad mijn ervaring tot nu toe. Moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik voor deze patch meer met dungeons afgewisseld met een makkelijke/bekende zone deed en dus weinig levelde met quests. Zal voor de gein vanavond eens kijken wat ik op andere chars rond lvl 40-60 aan played heb ten opzichte van mijn nieuwe lock.
Een lvl 68 warrior die ik heb heeft 23 uur played, voornamelijk met dungeons en makkelijke /bekende quest zones.
En mijn nieuwe lock heeft 21 uur played voor 35 lvls

Neah, uit ervaring zal dit niet gebeuren. Het moet toch een beetje speciaal blijven en je moet er wat voor doen.EnigmaNL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:27:
[...]
Ik vermoed dat de reputation en achievement eisen verdwijnen wanneer BfA uitkomt.
Jeetje, das niet veel.Zertaxka schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 11:43:
[...]
En mijn nieuwe lock heeft 21 uur played voor 35 lvls
Ga in BfA een zalandari troll druid levelen, tenminste dat was de bedoeling lol.
Overweeg nu om een boost te gebruiken en dan maar geen armor.
FUMES et CARNES
Uit ervaring kan ik zeggen dat het helemaal niet zo vreemd is, zo hebben ze destijds ook de lvl 55 vereiste van Death Knights verwijderd.rolandos582 schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Neah, uit ervaring zal dit niet gebeuren. Het moet toch een beetje speciaal blijven en je moet er wat voor doen.
Die requirement is verwijderd in Patch 6.1. Dus in Warlords of Draenor pas. 3 expansions later.EnigmaNL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 12:09:
[...]
Uit ervaring kan ik zeggen dat het helemaal niet zo vreemd is, zo hebben ze destijds ook de lvl 55 vereiste van Death Knights verwijderd.
Dus verwacht niet dat de requirements voor de Allied races die er nu zijn opeens weg zijn als BfA launched.
Allied races zijn een voornamelijk cosmetic change. En ja het is een key feature voor BfA. Maar wel een die gericht is op bestaande spelers.
De rep requirement is gewoon prima IMHO.. laat mensen maar iets doen voor een reward.
Verwijderd
Een bepaalde race waar ze voor betaald hebben is geen reward. Daarnaast staat op de BfA site niet vermeld dat je eerst rep en achievements moet grinden om deze rassen te kunnen spelen, er staat alleen dat je ze nu al kunt unlocken.icemotion schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:19:
[...]
De rep requirement is gewoon prima IMHO.. laat mensen maar iets doen voor een reward.
Ik kan me voorstellen dat nieuwe spelers zich bedrogen voelen als ze het spel kopen en dan zien dat ze het ras waarvoor ze de expansion gekocht hebben niet kunnen spelen. De boost die je krijgt is dan ook bijzonder nutteloos.
Ik hoop, voor nieuwe en terugkerende spelers in BfA, dat die rep en achievement eisen weggehaald worden op of kort na de release.
[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 13-02-2018 13:25 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Metallize op 13-02-2018 13:37 ]
Ik denk daar dan weer iets anders over Enigma. Voor raids heb ik ook betaald maar moet ook eerst 'grinden' d.m.v. mijn karakter te levelen (genoeg mensen die levelen niets aan vinden) voordat ik er gebruik van kan maken. Dat staat ook nergens vermeld (ook al weten wij dat tegenwoordig wel). Voor world quests te kunnen doen was er in het begin het vereiste dat je alle main questlines gedaan moest hebben. World quests was ook een selling point van Legion. Er stond nergens dat je eerst alle questchain gedaan moest hebben.EnigmaNL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Een bepaalde race waar ze voor betaald hebben is geen reward. Daarnaast staat op de BfA site niet vermeld dat je eerst rep en achievements moet grinden om deze rassen te kunnen spelen, er staat alleen dat je ze nu al kunt unlocken.
Ik kan me voorstellen dat nieuwe spelers zich bedrogen voelen als ze het spel kopen en dan zien dat ze het ras waarvoor ze de expansion gekocht hebben niet kunnen spelen. De boost die je krijgt is dan ook bijzonder nutteloos.
Ik hoop, voor nieuwe en terugkerende spelers in BfA, dat die rep en achievement eisen weggehaald worden op of kort na de release.
Zodoende zie ik het probleem eerlijk gezegd niet. Je moet iets doen om iets anders te unlocken. Dat is al een eeuwigheid een gegeven in spellen. Daar is ook het grootste deel van WoW op gebaseerd. Tevens zijn de reputaties tegenwoordig makkelijk te krijgen (Hydraxian Waterlords anyone?). Speel de Suraman campagne en je bent zo goed als exhalted. Voor de Highmountain Taurens heb je iets meer nodig maar daar ben je ook geen maanden mee bezig of zo. Verder zij er genoeg tokens te krijgen d.m.v. follower missies en Kirin Tor emissary. De Argus reputatie krijg je min of meer automatisch met het doen van de world quests welke je toch nodig hebt om je Artifact van de nodige AP te voorzien. Verder zijn ook hier genoeg tokens voor te krijgen. Zelf dailies waar het reward een BOA token is.
Allied Races zijn een speciale variatie op bestaande rassen. Om hier iets meer moeite voor te moeten doen is prima. Als ze je alles zo maar zouden geven in het spel was de lol er ook zo vanaf. Helaas zitten daar soms ook iets minder leuke dingen bij. De meeste spelers zullen de meeste Allied Races al vanaf dag 1 unlocked hebben omdat ze het spel al langer dan vandaag spelen. Ik denk dat nieuwe spelers zich er niet zo heel druk om maken aangezien voor hun ieder ras nieuw is.
Kortom: is het zonder rep vereiste makkelijker? Ja. Is het nu zoveel moeite tegenwoordig om de rep te behalen? Nee.
Just my 2 cents.
@rolandos582 Gefeliciteerd man! Veel plezier met de Lightforged Draenei en Void Elves!
Ik hoop, voor alle spelers die een pre-order hebben gedaan en wel de rep en achievements hebben gehaald voor deze allied races dat dat niet gebeurd..EnigmaNL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 13:23:
[...]
Want het is echt een enorme slap in the face als jij wel de effort hebt gedaan voor een toffe allied race vrij te spelen dat vervolgens bij launch iedereen en zn moeder met zo'n character rondloopt.
Dit gaat wel gebeuren, je hebt namelijk nu de kans gehad om hem eerder te unlocken en dus eerder te spelen en te levelen. Dus ja die requirement gaan ze echt wel weg halen.icemotion schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Ik hoop, voor alle spelers die een pre-order hebben gedaan en wel de rep en achievements hebben gehaald voor deze allied races dat dat niet gebeurd..
Want het is echt een enorme slap in the face als jij wel de effort hebt gedaan voor een toffe allied race vrij te spelen dat vervolgens bij launch iedereen en zn moeder met zo'n character rondloopt.
Ja, aaal die rep en achievements die ik behaald heb voor die Allied races...icemotion schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Ik hoop, voor alle spelers die een pre-order hebben gedaan en wel de rep en achievements hebben gehaald voor deze allied races dat dat niet gebeurd..
Het gros van de mensen hebben die rep en achievements maanden terug al behaald door gewoon het spel te spelen. Volgens mij was ik zelfs in 2016 al exalted met Highmountain.
Die requirements gaan er straks gewoon vanaf, en terecht, want in BfA vervolgens gaan verlangen dat mensen nog eens hele sloten quest content gaan doen van een vorige expansion slaat nergens op. Als ze dat zouden doen zouden hier op GoT de nodige mensen liggen te janken daarover.
We hebben dat werk gedaan om de rassen vervroegd te unlocken. Exalted reps en achievements die je met twee vingers in de neus sowieso wel gehaald zou hebben door gewoon het spel te doen (world quests enzo). Het stelt echt geen reet voor. Het zou echter voor nieuwe spelers wel een enorme horde zijn omdat ze eerst een char naar 110 moeten levelen, weken moeten grinden voor rep en achievements om daarna eindelijk met hun samen met BfA aangekochte rassen te kunnen spelen. Nieuwe spelers moeten dan een enorme achterstand inhalen gewoon om een character van een bepaald ras te kunnen maken.icemotion schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:08:
[...]
Het zou een enorme fout van Blizzard zijn om mensen te dwingen oude content te grinden voor zoiets basics als een ras.
[ Voor 37% gewijzigd door EnigmaNL op 13-02-2018 16:33 ]
Zolang we maar plezier hebben in het spel.
Ik sta for once aan de kant van de kritiek, het zou inderdaad nergens op slaan als iemand BfA koopt eerst een char naar 110 moet levelen om een Allied Race te starten. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor nieuwe spelers, maar ook voor spelers die een xpac hebben overgeslagen. Als je straks 120 bent zijn die zones ook totaal niet meer uitdagend (scalen maar tot 110 denk) en dan is er al helemaal geen reet meer aan om ze te doen.
Wat ze nu gedaan hebben is prima; de mensen die dedicated gespeeld hebben een voorsprongetje/beloning geven. Straks met de launch lekker die gekkigheid verwijderen.
Ik ben het hier best mee eens.Raptar schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:07:
Ik heb geen problemen met de rep requirements aangezien - zoals @Kaap al zei - de meesten (waaronder ik) alle reputations gewoon al gehaald hebben door het spel te spelen.
Ik sta for once aan de kant van de kritiek, het zou inderdaad nergens op slaan als iemand BfA koopt eerst een char naar 110 moet levelen om een Allied Race te starten. Dit geldt natuurlijk niet alleen voor nieuwe spelers, maar ook voor spelers die een xpac hebben overgeslagen. Als je straks 120 bent zijn die zones ook totaal niet meer uitdagend (scalen maar tot 110 denk) en dan is er al helemaal geen reet meer aan om ze te doen.
Wat ze nu gedaan hebben is prima; de mensen die dedicated gespeeld hebben een voorsprongetje/beloning geven. Straks met de launch lekker die gekkigheid verwijderen.
Enkel ben ik wel van de mening dat de Rep en achievement requirement aangepast moeten worden naar level.
Het is in mijn ogen passender dat je pas na level 100-110 de sub races kan aanmaken.
Net zoals toen met WotLK dat je met 55 pas een DK kon aanmaken.
En nu met Legion met de Demon Hunters op lvl 70.
Dit is meer om de story aan te houden aangezien je rond dit level pas echt te maken krijgt met de sub races.
Ik ben nu 2 maand in het spel. Door mijn 'slechte' uren speel quasi altijd alleen.Ruudox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
Dit weekend voor het eerst met wow begonnen. Heb het nog nooit eerder gespeeld (gratis trail) maar nu is mijn vraag stap ik niet en beetje laat in en is door spel en beetje casual en solo te doen
Er is genoeg voorzien om de inhaalbeweging te maken en je hebt je char relatief snel op max lvl 110.
Geef geen gold uit aan equipment je vind zo wel ander en beter. Enige uitzondering is heirloom gear, je zal dan wel een sponsor in game moeten vinden die je wat gold kan voor schuiven.
Zelf heb ik flying in legion als doel gekozen. Werkt prima en je hebt iets om naar toe te werken, ben er bijna
Sorki#2242
Allied races zijn niet basic. Het zijn varianten van bestaande races (Elves, Taurens en Draenei) en daarmee voornamelijk cosmetisch van aard. Net als bijvoorbeeld.. een mount (ja ze hebben een nut ingame, maar je basic gryphon vliegt net zo hard als die Time-lost protodrake)EnigmaNL schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 16:29:
[...]
We hebben dat werk gedaan om de rassen vervroegd te unlocken. Exalted reps en achievements die je met twee vingers in de neus sowieso wel gehaald zou hebben door gewoon het spel te doen (world quests enzo). Het stelt echt geen reet voor. Het zou echter voor nieuwe spelers wel een enorme horde zijn omdat ze eerst een char naar 110 moeten levelen, weken moeten grinden voor rep en achievements om daarna eindelijk met hun samen met BfA aangekochte rassen te kunnen spelen. Nieuwe spelers moeten dan een enorme achterstand inhalen gewoon om een character van een bepaald ras te kunnen maken.
Het zou een enorme fout van Blizzard zijn om mensen te dwingen oude content te grinden voor zoiets basics als een ras.
Het kunnen dragen en gebruiken van bepaalde cosmetische is een reward voor het spelen van de game. En ik ga er echt vanuit dat ook de Zandalari trolls en Dark Iron dwarves straks achter een repgate zullen zitten en echt niet meteen beschikbaar zullen zijn bij de launch van BFA.
En zelfs al halen ze de rep en achievement requirement weg; er zit nog steeds een quest chain aan vast die je zal moeten doen. Een quest chain welke je ook niet zal kunnen doen op level 10..
Dus als nieuwe speler zit je dan nog steeds vast aan het moeten levelen van een ander character....
Hopelijk werkt het levelen nu weer wat beter en ben je niet meteen overleveled voor een zone als je 1 of 2x een dungeon induikt.
Outleveling zal je zo goed als nooit meer doen, want vrijwel alle zones scalen mee op je characterlevel. Dus je kan gewoon hele gebieden zonder problemen voltooien!Rudolf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:23:
Sinds afgelopen weekend ook weer begonnen met een fresh start, zonder heirlooms. Heb al jaren niet meer gespeeld. Ik speel nu met de Immersion-addon en lees alle queststeksten, waar ik voorheen gewoon door de content klikte om zo snel mogelijk door te gaan. Eigenlijk is het veel leuker zo. Ik pik veel meer van de Lore op.
Hopelijk werkt het levelen nu weer wat beter en ben je niet meteen overleveled voor een zone als je 1 of 2x een dungeon induikt.
Welcome back!
Thanks, dat had ik inderdaad begrepen en is voor mij ook de reden dat ik terug ben. Ik las veel negatieve berichten op het forum dat het nu langer duurt om naar max level te gaan, maar dat boeit mij niet. Wil juist zo veel mogelijk content meepikken en opgaan in de lore en verhalen.RustStorm schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:25:
[...]
Outleveling zal je zo goed als nooit meer doen, want vrijwel alle zones scalen mee op je characterlevel. Dus je kan gewoon hele gebieden zonder problemen voltooien!
Welcome back!
Ik ga ook lekker op m'n gemak mijn professions levelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Denken jullie met de volgende specs dat ik BFA op high 1080p kan spelen?
FX-8350
16 GB DDR3
MSI R9 380 4GB
SSD 128GB
Alvast bedankt voor jullie antwoord/conclussie
System Requirements zoals benoemd op de Blizzard Website.pascal073 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:20:
Mede tweakers/Wowers ik heb een vraag,
Denken jullie met de volgende specs dat ik BFA op high 1080p kan spelen?
FX-8350
16 GB DDR3
MSI R9 380 4GB
SSD 128GB
Alvast bedankt voor jullie antwoord/conclussie
Aangezien je net boven de 'recommended requirements' zit neem ik aan dat je op 1080p kan spelen. Is wel afhankelijk van welk content je speelt.
Ik merk zelf namelijk sinds kort dat mijn systeem (i5 4690k, GTX1080, 8GB) er moeite mee heeft tijdens raids om de FPS hoog te houden (hebben veel speler momenteel last van zoals te zien is op de fora). Waar ik vroeger op high settings 70-90 haalde in raids, zak hij nu naar 30 FPS waardoor ik de settings flink omlaag heb moeten schroeven. Solo content draait gewoon prima op 130-144 FPS. Gelukkig kan je voor raids aparte instellingen aanmaken zodat het spel automatisch omlaag schaalt als je een raid in gaat.
Maar is het een bug of gaan ze daar nog een oplossing voor zoeken? Want zoals in battlegrounds zou die dan wel op high draaien?Joever schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:33:
[...]
System Requirements zoals benoemd op de Blizzard Website.
Aangezien je net boven de 'recommended requirements' zit neem ik aan dat je op 1080p kan spelen. Is wel afhankelijk van welk content je speelt.
Ik merk zelf namelijk sinds kort dat mijn systeem (i5 4690k, GTX1080, 8GB) er moeite mee heeft tijdens raids om de FPS hoog te houden (hebben veel speler momenteel last van zoals te zien is op de fora). Waar ik vroeger op high settings 70-90 haalde in raids, zak hij nu naar 30 FPS waardoor ik de settings flink omlaag heb moeten schroeven. Solo content draait gewoon prima op 130-144 FPS. Gelukkig kan je voor raids aparte instellingen aanmaken zodat het spel automatisch omlaag schaalt als je een raid in gaat.
Sommige verwijten het aan de Meltdown/Spectre patches voor de AMD en Intel CPU's. Geen idee of de impact hiervan echter zo groot is.pascal073 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:39:
[...]
Maar is het een bug of gaan ze daar nog een oplossing voor zoeken? Want zoals in battlegrounds zou die dan wel op high draaien?
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.