Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:50
Ik ben gisteren van night elf naar void elf gegaan. Had wat gold gespaard en tijdje terug 2 tokens gekocht, dus die kon ik nu mooi inzetten. Moet nog eens goed gaan kijken hoe het er allemaal uit ziet en hoe die teleport werkt en zo, maar morgen dus als void elf de raid in :)

Laatste weken gaat het ook steeds beter met groepen vinden voor m+ dungeons. Een iets betere score helpt behoorlijk, maar gelukkig heb ik de laatste tijd ook zelf een paar mooie keys gehad waardoor ik zelf groepen kan starten. Gisteren lower kara +18 binnen de tijd met een pug en heb zelf nog een +17 Maw in m'n bags die hopelijk nog naar een leuke +18 te upgraden is. Nog 3 dungeons die ik nog niet heb gedaan dit "seizoen", dus nog meer dan genoeg ruimte om m'n score nog veel hoger te krijgen.

Vorige week had ik een +20 Vault key, maar dat liep nog niet helemaal soepel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 08:09:
Ik heb gisteren na het weggooien van 4 chars een paar nieuwe gemaakt met de allied races.

Waarschijnlijk zullen de komende tijd veel groepen voorzien zijn van Highmountain tauren tanks want daar zag ik voornamelijk warriors en druids voorbij komen.

Mijn boost bewaar ik voor de nieuwe troll denk ik.
Maar je hebt toch al 4 extra slots gekregen? :+ Ik in ieder geval wel, heb nu een scroll balk bij me characters.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Kadardar schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Maar je hebt toch al 4 extra slots gekregen? :+ Ik in ieder geval wel, heb nu een scroll balk bij me characters.
Klopt 4 slots bij de server maar ik zat al aan de max met het aantal chars totaal ;) (50 stuks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kadardar schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:38:
[...]

Waarschijnlijk had hij ze al gedelete, voordat de melding kwam van Blizzard dat de vier extra slots waren geïmplementeerd na herstarten van WoW. :)

I was wrong :D

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 01-02-2018 09:40 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Klopt 4 slots bij de server maar ik zat al aan de max met het aantal chars totaal ;) (50 stuks)
Ah ja daar had ik niet aan gedacht.

Heb er zelf maar een stuk of 30 geloof ik dus ik heb die problemen nog niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 09:40:
[...]

Ik heb alles < level 20 gewist en heb weer voldoende ruimte. Mijn boost heb ik gebruikt voor een Worgen priest op de server waar mijn broer speelt. Dan kunnen we tenminste ook fatsoenlijk traden en de character zit bij hem in de guild, zodat ik ook in guildchat mee kan luisteren als ik met 4 man van zijn guild op pad ben.

Hij zit in de guild waar ik in TBC in zat, ik ken daar meer mensen als mijn broer.Alleen ben ik toen naar een iets actievere raid guild gegaan en toen in Cata de server uitstierf zijn zij naar een pve realm en wij naar een pvp realm getransfered. Tot halverwege Cata speelden we dus gewoon op dezelfde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er misschien tien. Waarvan 4 op level 110. Rest allemaal 30 of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige wat ik niet heb als level 110 zijn een Warlock en een Demon Hunter. Maar goed, nu een 110 boost over dus ik zou er 1 kunnen boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Volgende denk een shammy of druid. Beide lijken me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Mijn Dwarf Lock is nu een Void Elf Lock :)
die 5% damage procedd lekker vaak dus is leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bewaar mijn boost nog even... misschien dat ik een allied race gelijk max maak als ik van class moet wisselen bijv maar tegelijkertijd... ik ben een tank dus wie gaat er nou ineens een tank wisselen mid raid 8)7. Alle tanks heb ik al max en hoger dan ilvl 780 dus daarvoor hoef ik het ook niet te laten...

Het is jammer dat je de boost niet kan traden voor wat gold zodat iemand die gaat boosten ook gewoon blij is... ben bang dat deze boost stof gaat happen aangezien ik me allied races chars wil gaan levelen voor de armor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-04 18:13
Kadardar schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:08:
Ik bewaar mijn boost nog even... misschien dat ik een allied race gelijk max maak als ik van class moet wisselen....
Houdt er wel rekening mee dat je dan niet de Allied Class specific Heritage transmog armor krijgt. Deze krijg je alleen als je je toon van lvl 20 tot 110 zonder boost leveled.

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Joever schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:25:
[...]
Houdt er wel rekening mee dat je dan niet de Allied Class specific Heritage transmog armor krijgt. Deze krijg je alleen als je je toon van lvl 20 tot 110 zonder boost leveled.
En dan ook nog eens per ras. Dus als je alles wil heb je nog wel wat werk.

Tijd voor een highmountain tauren druid

[ Voor 5% gewijzigd door rolandos582 op 01-02-2018 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joever schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:25:
[...]

Klopt, die boost is ook een noodoplossing... als ik het echt per direct nodig heb.
rolandos582 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:27:
[...]

En dan ook nog eens per class. Dus als je alles wil heb je nog wel wat werk.

Tijd voor een highmountain tauren druid
Ik heb het een tijdje niet gevolgd maar je hebt toch gewoon per ras heritage armor? Ongeacht of je een cloth/leather/mail/plate wearer bent, ze zijn toch allemaal hetzelfde en bruikbaar voor al je zelfde ras chars of ga je me nu vertellen dat ik letterlijk per cloth, leather, mail en plate een allied race max moet gaan maken en levelen? Weet zeker dat dat niet zo aangekondigd was op blizzcon, maarja dat is ook alweer een tijdje geleden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Ik heb het een tijdje niet gevolgd maar je hebt toch gewoon per ras heritage armor? Ongeacht of je een cloth/leather/mail/plate wearer bent, ze zijn toch allemaal hetzelfde en bruikbaar voor al je zelfde ras chars of ga je me nu vertellen dat ik letterlijk per cloth, leather, mail en plate een allied race max moet gaan maken en levelen? Weet zeker dat dat niet zo aangekondigd was op blizzcon, maarja dat is ook alweer een tijdje geleden. :P
Ja. Er is per Allied Race een heritage armor. Deze unlocked (per ras) zodra je deze 'handmatig' van lvl 20 tot 110 weet te brengen. Het armor is niet armortype gebonden. Een level 110 Nightborne Elf kan dus het cloth uitziende armor transmoggen op zijn plate armor. Tevens kan dit armor alleen door het betreffende ras gebruikt worden. Nightborne Heritage armor alleen voor Nightborne, Void Elf armor alleen voor Void Elf. Andere rassen kunnen dit dus niet transmoggen. Maar je een nieuwe Nightborne elf (nadat je er al 1 tot lvl 110 hebt gebracht), kan deze meteen het armor transmoggen. Een Blood elf dan weer niet.

bron: Interview met Shani Edwards (Art Producer) en Paul Kubit (Senior Game Designer)
The Heritage Armor sets also make them unique. The team put a lot of time into making them unique. They aren't material specific, so you can wear the Lightforged plate looking set on a Mage.
edit: Bron

[ Voor 17% gewijzigd door Joever op 01-02-2018 13:27 ]

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
rolandos582 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 12:27:
[...]
En dan ook nog eens per class. Dus als je alles wil heb je nog wel wat werk.
Dit klopt naar mijn weten niet. Er is een heritage armor per geallieerd ras, niet per class. Zoals ik hierboven ook al aangaf is het heritage armor namelijk niet armortype (cloth/leather/mail/plate) gebonden, alleen per ras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
My bad, zat niet op te letten. Per ras dus inderdaad. Wel jammer dat een human geen highmountain tauren kan dragen maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joever schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:19:
[...]

Dit klopt naar mijn weten niet. Er is een heritage armor per geallieerd ras, niet per class. Zoals ik hierboven ook al aangaf is het heritage armor namelijk niet armortype (cloth/leather/mail/plate) gebonden, alleen per ras.
Ja zo had ik het dus ook begrepen. Nou ja... binnenkort heb me highmountain tauren unlocked :D Misschien dta ik nog een Druid maak (als 2de druid in dat ras voor de shapeshift forms)

[ Voor 59% gewijzigd door Kadardar op 01-02-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Kadardar schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 15:37:
[...]

Ja zo had ik het dus ook begrepen. Nou ja... binnenkort heb me highmountain tauren unlocked :D Misschien dta ik nog een Druid maak (als 2de druid in dat ras voor de shapeshift forms)
Ik vind die druidforms met die rendiergeweien zo raar uitzien haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Vanaf morgen weer twee weekjes hopen dat de Love Rocket dropped. Dit jaar probeer ik het met 16 chars, fingers crossed :P

Ben ik trouwens de enige die niet zo excited is voor die allied races? Ik bedoel, het is wel een leuk nieuw dingetje maar 't komt voor mij een beetje cheap van Blizzard over daar het gewoon kleine make overs zijn van bestaande races ipv echt nieuwe races.

edit:
@RustStorm dit is niet m'n echte geboortedatum maar thanks dude ;)

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 01-02-2018 19:24 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
temp00 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 16:43:
Vanaf morgen weer twee weekjes hopen dat de Love Rocket dropped. Dit jaar probeer ik het 16 chars, fingers crossed :P

Ben ik trouwens de enige die niet zo excited is voor die allied races? Ik bedoel, het is wel een leuk nieuw dingetje maar 't komt voor mij een beetje cheap van Blizzard over daar het gewoon kleine make overs zijn van bestaande races ipv echt nieuwe races.
Yup, toevallig vandaag een aantal keer gedacht: wat is nou echt een GROOT verschil tussen een lightforged draenei en een classic one... echt, ik vind het bijzonder saai zoals je zegt. :)

Dat gezegd hebbende: iedereen vanaf morgen weer veel succes toegewenst! :D

gefeliciteerd met je verjaardag man! :)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 01-02-2018 17:09 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:03

hmr

Nog steeds in dubio wat het wordt... een Nigtborne Warrior of Hunter... :D...

Heb nog even want moet de insurrection q-chain nog afronden.. gisteravond al begonnen maar zat een follower gated mission tussen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZOOOoo...

Bizzar dit. Dinsdag avond mijn paladin van 100 naar 110 gebracht. Had een hele berg van die tokens dus hij was toen die 110 was vrijwel direct 890.

Gisteren lfr gedaan (Argus nog niet gedaan), 2 WQ caches en 3 invasions.. resultaat legendary wrist en die BiS ring :P

Lol kan die 2de legendary nog niet eens dragen. Nog 22 uur en dan is het pas onderzocht. Zo is alts aanmaken wel er snel gedaan :)

Misschien nog maar 1tje dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despie
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13:41
Na 3 jaar weer eens begonnen. Is er nog een Tweakers guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08-2023
Despie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:40:
Check de Lijst met spelers en guilds van tweaker in het rode vlak onderaan het scherm. :D

[Wow - Ignodil - Aerie Peak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
Gisteren ook maar de laatste 3k rep verzameld van de Argussian Reach.
Gelijk een Void Elf Mage gemaakt.
Dat is het brak wakker worden op de vrijdag toch wel waard.

Nu maar de keuze maken om of de Mage te levelen of mijn Horde weer naar max level te krijgen en rep verzamelen voor de Nightborn en Highmountain Tauren.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Mew op 02-02-2018 09:55 . Reden: Wakker aan het worden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
RustStorm schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 17:07:
[...]

Yup, toevallig vandaag een aantal keer gedacht: wat is nou echt een GROOT verschil tussen een lightforged draenei en een classic one... echt, ik vind het bijzonder saai zoals je zegt. :)

Dat gezegd hebbende: iedereen vanaf morgen weer veel succes toegewenst! :D

gefeliciteerd met je verjaardag man! :)
Beetje hetzelfde voor de Tauren en Highmountain Tauren. Andere hoorns en tattoo's. Bij draenei is het andere kleur en customization opties. Hetzelfde zal met de dark iron dwarfs zijn. Ander kleurtje. Het gaat echter juist om deze flavours voor de immersion. Mensen willen graag een echte Army of the Light paladin kunnen spelen. een bruine gecorrumpeerde Orc, en een Moose Tauren met tattoo's.

De echte verschillend vind je meer bij de Nightborne, Velfs en de rechtopstaande Zandalari Trollen (welke mij ook vet lijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Despie schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 20:40:
Op Draenor zijn wij vrij recent een guild begonnen waar ook aardig wat Tweakers inzitten, deze is alleen wel Engelstalig. We raiden twee keer per week en doen elke avond wel M+ (16/18). Als social joinen kan natuurlijk ook, laat maar weten als je geïnteresseerd bent ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Zijn jullie horde of alliance?

Gisteren insurrection questline gedaan, leverde mij iets van 15k rep op met nightfallen dus mijn eerste allied race unlocked! Volgende stop HM Tauren

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Forn schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:26:
Zijn jullie horde of alliance?

Gisteren insurrection questline gedaan, leverde mij iets van 15k rep op met nightfallen dus mijn eerste allied race unlocked! Volgende stop HM Tauren
Wij zijn Horde.

@Joever
Viel mij inderdaad ook op dat de Nightfallen (of Void Elf) er echt anders uitzien. Ze hebben een dunner/langer lichaam en een andere ren animatie. Vond het er beetje creepy uitzien tbh, net een belf met een enge ziekte onder de leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Raptar schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 10:29:
[...]

Wij zijn Horde.

@Joever
Viel mij inderdaad ook op dat de Nightfallen (of Void Elf) er echt anders uitzien. Ze hebben een dunner/langer lichaam en een andere ren animatie. Vond het er beetje creepy uitzien tbh, net een belf met een enge ziekte onder de leden.
Voideritus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren na de raid nog even snel een void elf warlock gemaakt. Nog niet echt wat mee gedaan, daar was het al te laat voor.
https://worldofwarcraft.c...racter/grim-batol/beitidh gaat het worden
Naam ziet er exotisch uit, maar is gewoon Gaelic voor Betty/Betsy ;-)

Ik ga hem helemaal levellen voor de heritage armor set, wel meteen volgehangen met looms, moet zo snel mogelijk. Overigens raar dat de armory niet laat zien dat de armor pieces volledig geupgrade zijn, maar wel van mijn wapen dat die maar gedeeltelijk is geupgrade (WoD doe ik met de staff van hellscream, die is van 90-100 hoger ilevel dan de Dignified Headmaster's Charge en vanaf 100 heb je artifact wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensch! Veel geluk bij de jacht op de ingame dildo rocket!

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 02-02-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Ik heb het afgelopen half jaar de game eigenlijk niet aangeraakt, echter wel zoals altijd de expansion aangeschaft.

Ik heb een Pally/Lock/DK waarmee ik afwisselend speel, andere classes eigenlijk nooit gespeeld muv starter-quests, daarom vraag ik me af wat een leuke nieuwe class zou zijn waarmee ik voornamelijk casual pvp en dailies kan grinden. Ik zit zelf aan een hunter te denken :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Bossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:06:
Ik heb het afgelopen half jaar de game eigenlijk niet aangeraakt, echter wel zoals altijd de expansion aangeschaft.

Ik heb een Pally/Lock/DK waarmee ik afwisselend speel, andere classes eigenlijk nooit gespeeld muv starter-quests, daarom vraag ik me af wat een leuke nieuwe class zou zijn waarmee ik voornamelijk casual pvp en dailies kan grinden. Ik zit zelf aan een hunter te denken :)
Ligt er een beetje aan wat je leuk vind om te spelen. Hunter is een hele fijne class om dailies mee te doen aangezien ze (net als de lock) al een tank hebben in de vorm van hun pet. Met feral en Rogue daarin tegen kan je weer makkelijk voorbij dingen sneaken om sneller bij de doel te komen. Als je de paladin en DK leuk vind, zou je ook een warrior proberen. Nogmaals, het ligt eraan wat je wilt spelen. Iets wat je gewend bent (lock->hunter, pally/dk->warrior) of compleet iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:47
Joever schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:17:
[...]

Ligt er een beetje aan wat je leuk vind om te spelen. Hunter is een hele fijne class om dailies mee te doen aangezien ze (net als de lock) al een tank hebben in de vorm van hun pet. Met feral en Rogue daarin tegen kan je weer makkelijk voorbij dingen sneaken om sneller bij de doel te komen. Als je de paladin en DK leuk vind, zou je ook een warrior proberen. Nogmaals, het ligt eraan wat je wilt spelen. Iets wat je gewend bent (lock->hunter, pally/dk->warrior) of compleet iets anders.
Met de pally heb ik alles endgame geraid vanaf vanilla totdat ik gestopt ben in WLOTK, voornamelijk omdat deze class alle drie rollen kon spelen.De lock(affliction) was altijd het grind/pvp class buiten raids.

Nu speel ik voornamelijk met mijn DK, warrior is leuk maar DK is simpelweg een evil warrior :D.
Hunter vind ik in PVP sowieso altijd vervelend, onafhankelijk van welke class ik zelf speelde en lijkt me sowieso erg nice om dailies mee te doen. Nu ik erover na denk is elke alt, simpelweg een character boost van een expansion geweest, dit keer is het ook de vraag welke class ik ga boosten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Bossie schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 13:24:
[...]

Met de pally heb ik alles endgame geraid vanaf vanilla totdat ik gestopt ben in WLOTK, voornamelijk omdat deze class alle drie rollen kon spelen.De lock(affliction) was altijd het grind/pvp class buiten raids.

Nu speel ik voornamelijk met mijn DK, warrior is leuk maar DK is simpelweg een evil warrior :D.
Hunter vind ik in PVP sowieso altijd vervelend, onafhankelijk van welke class ik zelf speelde en lijkt me sowieso erg nice om dailies mee te doen. Nu ik erover na denk is elke alt, simpelweg een character boost van een expansion geweest, dit keer is het ook de vraag welke class ik ga boosten.
Je zou ook eens compleet iets anders kunnen proberen zoals de DH (double jump + glide= awesome) of de monk kunnen proberen.

Als kan je de DH uiteraard niet met de allied races of het nieuwe levelsysteem spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Joever op 02-02-2018 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
RustStorm schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:17:
Mensch! Veel geluk bij de jacht op de ingame dildo rocket!
Yup Good luck !

zelf 42 chars er doorheen vandaag, nog geen drop. Zit nu wel over de 1000 kills over de jaren dus hopelijk dropt ie dit jaar wel.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo heb nu allebei de quest chains gedaan voor de horde allied races te unlocken. Men Level 100 warlock weg gegaan en ingeruild voor een nightborne :P Nieuwe levelling zover voelt wel goed :)

Warlock... alles kapot dotten is wel grappig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kadardar op 02-02-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 13:54
Mijn 110 boost gebruikt voor een Monk. Nooit gespeeld, dus ben benieuwd of het wat is. Was een van de weinige classes die ik nog niet op 100+ had :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Zijn de nieuwe races ook voorzien van speciale race abbilities? Ik lees net dat ze idd wat hebben. 8)7
Of is het een kwestie van oude wijn in nieuwe zakken?

Ik heb de pre-purchase nog niet gedaan, en ik twijfel nu een beetje om het te doen. Dat opnieuw weer helemaal levellen staat me een beetje tegen sinds de nieuwe lvl experience. Ik vindt het heel squisy aanvoelen.

M'n account is nog 25 dagen beschikbaar voor er weer een nieuwe game-card in moet, dus tijd geneog om te levelen. Maar misschien dat het dan in een guild wat leuker is.

[ Voor 24% gewijzigd door tommy2005 op 03-02-2018 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat opnieuw levelen is alleen als je de heritage armor wilt. Als je alleen toegang tot de allied races wilt hebben moet je rep en questlines uit Legion op "een" toon gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Kaap schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 23:19:
Dat opnieuw levelen is alleen als je de heritage armor wilt. Als je alleen toegang tot de allied races wilt hebben moet je rep en questlines uit Legion op "een" toon gedaan hebben.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zertaxka schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 17:02:
zelf 42 chars er doorheen vandaag, nog geen drop. Zit nu wel over de 1000 kills over de jaren dus hopelijk dropt ie dit jaar wel.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eG75TMF.png

Meh, terug naar 29 chars per dag er door heen dan maar. Nog steeds geen mount.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo...

Die pala farmer is eigenlijk wel klaar zo. Geen intentie om deze echt te gaan spelen. (ilv klopt niet want heb een 925 trinky van de tokens aan)
https://worldofwarcraft.c...aracter/silvermoon/thorqq
Heb het even bijgehouden en het duurde ongeveer 18 uur om van 100 naar 110 te gaan en dan alles zover gedaan te hebben dat hij nu alleen nog maar in de class hall (gold) missies aan hoeft te zetten.

Voor de beeldvorming mijn pala heeft 2 legendaries, ilvl 921, 7/7 champions en alle missies op argus unlocked. Nu zal het nog wel een tijdje duren voordat alle champions legendary zijn, maar dat is puur een kwestie van tijd.

Even kijken hoe het loopt, maar kans is groot dat ik een keer een ranged class ga maken...nog nooit gespeeld dus misschien een keer een huntard aanmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je stopt op het moment dat het wat interessanter wordt qua uitdaging? (M+, raids enz.) :P Is toch juist het begin pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 19:54
Iedereen speelt anders :) Voor M+ en raids heb je behoorlijk wat tijd nodig, en vooral vooraf afgesproken tijd. Dat kan ik niet zomaar regelen (en als het wel lukt dan kan het nog zo gebeuren dat er iets tussendoor komt halverwege de instance), en mogelijk Albeto55 ook niet.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al iemand die zichzelf gelukkig met prijzen met de love rocket? Ik hoop het voor een ieder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:50:
Iedereen speelt anders :) Voor M+ en raids heb je behoorlijk wat tijd nodig, en vooral vooraf afgesproken tijd. Dat kan ik niet zomaar regelen (en als het wel lukt dan kan het nog zo gebeuren dat er iets tussendoor komt halverwege de instance), en mogelijk Albeto55 ook niet.
Een mythic duurt een halfuurtje of zo, afhankelijk van de moeilijkheidsgraad en instance. Moet te doen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:17:
Dus je stopt op het moment dat het wat interessanter wordt qua uitdaging? (M+, raids enz.) :P Is toch juist het begin pas!
bedoel je mij?

Zoals gezegd...het is een farmer alt.... hele opzet is om alleen maar in de class hall te blijven. Misschien paar wq's voor wat resources, maar dat moet met deze gear etc makkelijk gaan.

Speel alleen maar eindcontent met mijn dk en dh en die farmers (warrior en pala) zijn puur voor de followmissies. Wellicht dat als ik er nog 1 maak en als de speelstijl mij beter bevalt dan mijn dk/dh dat ik er "echt" op ga spelen, maar acht de kans erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:36
Dit weekend voor het eerst met wow begonnen. Heb het nog nooit eerder gespeeld (gratis trail) maar nu is mijn vraag stap ik niet en beetje laat in en is door spel en beetje casual en solo te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruudox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
Dit weekend voor het eerst met wow begonnen. Heb het nog nooit eerder gespeeld (gratis trail) maar nu is mijn vraag stap ik niet en beetje laat in en is door spel en beetje casual en solo te doen
Welnee, het is wat mij betreft nooit te laat. Als ik je zou mogen adviseren: vooral genieten van wat er allemaal gebeurt en wat je kan doen. Het is echt uiteindelijk veel te veel om op te noemen, dus zelf ervaren is het beste. Laat je niet verleiden tot het rushen door het spel heen, maar leer je character kennen en doe lekker alle quests. Heerlijk!

Want als het gaat om " te laat " instappen: je kunt qua items op maximum level best wel snel bijkomen om op hoog niveau te kunnen gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
RustStorm schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:05:
[...]

Welnee, het is wat mij betreft nooit te laat. Als ik je zou mogen adviseren: vooral genieten van wat er allemaal gebeurt en wat je kan doen. Het is echt uiteindelijk veel te veel om op te noemen, dus zelf ervaren is het beste. Laat je niet verleiden tot het rushen door het spel heen, maar leer je character kennen en doe lekker alle quests. Heerlijk!

Want als het gaat om " te laat " instappen: je kunt qua items op maximum level best wel snel bijkomen om op hoog niveau te kunnen gaan spelen. :)
Dat is goed 'm te horen nu maar even kunnen welk expensions gelijk ga aanschaffen. Vermaak me er iig wel lekker mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ruudox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Dat is goed 'm te horen nu maar even kunnen welk expensions gelijk ga aanschaffen. Vermaak me er iig wel lekker mee
Ook dat is heel gemakkelijk. ;) Je koop nu t/m Warlord of Draenor in het standaard pakket en je hoeft dus alleen nog maar Legion er bij te kopen als je dat zou willen. :)

https://eu.shop.battle.net/en-gb/product/world-of-warcraft

https://eu.shop.battle.ne.../world-of-warcraft-legion (misschien zit deze al zelfs bij de standaard, maar dat weet ik niet zeker)

https://eu.shop.battle.ne...rcraft-battle-for-azeroth

[ Voor 5% gewijzigd door RustStorm op 05-02-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruudox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:02:
Eerlijk gezegd denk ik dat je juist op het beste moment instapt.

Voordat jij ging spelen was levelling saai en niet uitdagend. Nu zit dat er wel in waardoor je echt goed kan leren spelen met je class. Natuurlijk zou er end game wijze nog genoeg te leren zijn maak je daar maar niet druk over.

Mijn aanraden, mocht je blijven spelen en de game kopen, level gewoon op je gemak door. Als je echt die boost wilt gebruiken dan die van 100 en niet 110 (PS. als je tot warlards of draenor koopt is je boost maar 90 geloof ik, ik ben hier uitgegaan dat je legion koopt. maar zelfde verhaal blijft alleen dan 10 levels minder). Bij 110 heb je direct al je skills en als je van 7 spells naar 20+ gaat kan dat erg overweldigend zijn. Omdat je een nieuw account hebt is de game zo ingesteld dat als je boost naar level 100 dat die je skills gaat doseren over de andere 10 levels heen, hierdoor heb je wat meer skills maar niet gelijk 3 skill bars vol. Kun je een beetje wennen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 06-02-2018 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
Afgelopen zondag Vari mythic down! Sneller dan verwacht! Snelle fight waar je snel moet reageren, wat best lastig is als je niet de add ziet en tab target soms langzaam reageerde.. YouTube: Mythic Varimathras, Defeated!

M'n hordie samen met me maat die we levelen met heirlooms duurde tot 60 21 uur, het had sneller gekund maar de queue times voor ons (allebei) was 25 min per dungeon, random is het niet waard ivm xp reward dus we deden specific voor de quests. We hebben dus ook niet alles kunnen doen.

Tijdens het wachten wel quests, geprobeerd in STV maar 110 level players vinden het leuk te griefen dus gingen we naar Silverpine forest, wel een lekkere zone om te levelen. Nu naar Wrath of the Lich King zones !

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Zo dat was de 1000ste kill voor de love rocket vannacht op 4 characters en nog steeds niks.

Samen met de Headless horseman mount en Invincible en Sha of anger komt dat op ongeveer 5000 kills over de jaren en alle 4 niks en dan heb ik het niet over mounts farms zoals de time lost proto drake en onyxia die ik al sinds 2010 aan het farmen ben.

Wel dankzij mega geluk van me vriendin Ashes of Alar sinds vorig jaar na hem 5 keer gekillt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:31
DidierB schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:49:
Zo dat was de 1000ste kill voor de love rocket vannacht op 4 characters en nog steeds niks.

Samen met de Headless horseman mount en Invincible en Sha of anger komt dat op ongeveer 5000 kills over de jaren en alle 4 niks en dan heb ik het niet over mounts farms zoals de time lost proto drake en onyxia die ik al sinds 2010 aan het farmen ben.

Wel dankzij mega geluk van me vriendin Ashes of Alar sinds vorig jaar na hem 5 keer gekillt te hebben.
ik ken je frustraties

wel had ik ooit de baron mount en Alar op dezelfde dag en heb ik ony de rest al 1000den tries

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raptar
DidierB schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:49:

Invincible second try, git gud :P !

Rij er alleen echt nooit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister toch maar gekozen om mijn warlock de level 110 boost te geven en moet zeggen bevalt erg goed afflication.

Om daarna te lezen dat de corruption en agony is generfed met 6% :P
Source:
http://www.wowhead.com/bluetracker?topic=20761746576

[ Voor 16% gewijzigd door Kadardar op 06-02-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ruudox schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:11:
[...]

Mijn insteek zou zijn;

Koop nu de basegame. Dat bevat alle expansions tot en met Warlords of Draenor. Hiermee kan je tot level 100 en kan je door questen en Dungeons de game leren kennen..

Nu Legion kopen kost je 25 euro. Straks als Battle for Azeroth uitkomt krijg je het gratis omdat dan Legion ook onderdeel wordt van de base game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
icemotion schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 13:18:
[...]

Mijn insteek zou zijn;

Koop nu de basegame. Dat bevat alle expansions tot en met Warlords of Draenor. Hiermee kan je tot level 100 en kan je door questen en Dungeons de game leren kennen..

Nu Legion kopen kost je 25 euro. Straks als Battle for Azeroth uitkomt krijg je het gratis omdat dan Legion ook onderdeel wordt van de base game.
Hele goede ik ga denk ik ook voor de basegame nu (kost maar 7.50 zo te zien)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Ik ben nu de vers aangemaakte void elf aan het misbruiken voor het behalen van de Loremaster achievement. Ik moest nog een 4 tal voor Kalimdor en een 3 tal voor de Eastern Kingdoms. Die van de Eastern Kingdoms is nu binnen en ben nu goed bezig in Kalimdor.
Dus straks alle Loremaster questen voltooid. Bedankt patch 7.3.5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog steeds geen berichtje gezien van "woohooo the love rocket in the pocket"! :-( Laat me nou toch blij zijn voor jullie... want op deze manier is het niet leuk hoor. :/

[ Voor 35% gewijzigd door RustStorm op 07-02-2018 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:35
RustStorm schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:29:
Ik heb nog steeds geen berichtje gezien van "woohooo the love rocket in the pocket"! :-( Laat me nou toch blij zijn voor jullie... want op deze manier is het niet leuk hoor. :/
elke dag probeer ik het weer met 12 level 110 characters... helemaal niks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
Nou nou nou, krijgen we ook al Iron Dwarves. Ik wil de ochtend uiteraard niet te negatief beginnen, maar ik vind op de Highmountain Tauren na de Allied Races wel een beetje meh. Voor de rest ziet BfA er fantastisch uit en kijk ik er met veel plezier naar uit, maar ik had toch liever een nieuw race gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier met 9 chars voorlopig nog geen geluk met mount. Headless sinds 2017 wel in bezit. Baron en Firehawk al enkele jaren. Alar farm ik niet, te gay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05 16:37
Raptar schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:21:
Nou nou nou, krijgen we ook al Iron Dwarves. Ik wil de ochtend uiteraard niet te negatief beginnen, maar ik vind op de Highmountain Tauren na de Allied Races wel een beetje meh. Voor de rest ziet BfA er fantastisch uit en kijk ik er met veel plezier naar uit, maar ik had toch liever een nieuw race gezien.
Kwam dit als onverwacht voor je? Iron dwarf zat al bij de 6 aangekondigde allied races.. Jammer dat de Trolls en dwarfs pas bij BfA komen. Als ik kijk naar de features van BfA dan is Allied Races er 1 van. Ligt misschien aan mij, maar is het niet een beetje makkelijk scoren? Allied races is nu al beschikbaar, een half jaar voor BfA.. oke, 2 zijn pas beschikbaar vanaf BfA.. maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog niks. Probeer het elke dag met m'n chars te doen. Zal wel niks worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
Ik zal vanavond ook weer verder gaan met de pogingen.
Wel al een hele hoop cosmetische rozen binnen.

Vergeet ook niet de foeilelijke transmog die erbij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr.Mew schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:25:
[...]

Ik zal vanavond ook weer verder gaan met de pogingen.
Wel al een hele hoop cosmetische rozen binnen.

Vergeet ook niet de foeilelijke transmog die erbij hoort.
Transmog? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke dag met 11 characters, jaar in jaar uit alle holidays. Heb alleen de brewfest mounts...

't is dat het een zerg is die geen tijd kost :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
Hele simpele roze armor en de roos in de mond.
En de Sun Lute als wapen.

https://pbs.twimg.com/media/DVbFJk9X0AEJPJC.jpg

Tweakers houdt niet van grote plaatjes, nu geen tijd om het kleiner te maken.
Dan maar een linkje!

[ Voor 18% gewijzigd door Mr.Mew op 07-02-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
Mr.Mew schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:45:
[...]

Hele simpele roze armor en de roos in de mond.
En de Sun Lute als wapen.

https://pbs.twimg.com/media/DVbFJk9X0AEJPJC.jpg

Tweakers houdt niet van grote plaatjes, nu geen tijd om het kleiner te maken.
Dan maar een linkje!
Haha, lekker fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Wel eindelijk de classic dungeon master en classic raider achievements binnen. Eerste achievement daarvan gehaald in 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik ben laatst weer begonnen met World of Warcraft. Heb het ooit wel eens vaker gespeeld, maar niet heel lang. Zo was mijn hoogste character een Warior van level 74.

Nu dus opnieuw begonnen op Dreanor (Drukste Horde server). Iemand een tip voor een gezellige guild of wellicht andere tips die bruikbaar zijn? Ik heb een Tauren Warrior aangemaakt en ben ondertussen al lvl 13 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Gisteren een shammy geboost naar 110. Met wat relinquished gear etc kwam ik op ilvl 900. Normal antorus als raidleader, uiteindelijk in 3 uurtjes 11/11 normal in pug en 925 ilvl. Not bad 😁

Maar loot is wel makkelijk these days.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennyV
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-02-2023
JST94 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:26:
Ik ben laatst weer begonnen met World of Warcraft. Heb het ooit wel eens vaker gespeeld, maar niet heel lang. Zo was mijn hoogste character een Warior van level 74.

Nu dus opnieuw begonnen op Dreanor (Drukste Horde server). Iemand een tip voor een gezellige guild of wellicht andere tips die bruikbaar zijn? Ik heb een Tauren Warrior aangemaakt en ben ondertussen al lvl 13 :-)
Hey je zou Distinct wel mogen joinen hoor :) zitten een paar tweakers in maar is wel engels :) weet niet of dat een probleem voor je is ?

Mocht je interesse hebben stuur mij even een pm met je battlenet tag dan kan ik je inviten wanneer je online bent

En veel plezier met het ontdekken van wow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Kazzak Horde spelers hier? Ik zoek een guild :) Kevin#26900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
rolandos582 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:37:
Gisteren een shammy geboost naar 110. Met wat relinquished gear etc kwam ik op ilvl 900. Normal antorus als raidleader, uiteindelijk in 3 uurtjes 11/11 normal in pug en 925 ilvl. Not bad 😁

Maar loot is wel makkelijk these days.
Damn dat is rap haha. Gear verzamelen is misschien wel makkelijk alleen het lastige is om de juiste gear met de juiste secondary stats te krijgen. Merk dat er met die relinquished items erg veel pvp versatility items tussen zitten. Probeer rond de 60% crit te blijven met m'n mage maar word me erg lastig gemaakt met de nieuwe T21 set antorus gear en relinquished items in het algemeen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
2x useless crate. 975 boots waar ik bis legendary boots heb en 970 hands waar ik 950 setbonus heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk 2e BiS leggy gehaald voor m'n mage. Ook nog paar goede items van chest voor alts. Not too bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik lees dat de BfA alpha ook begonnen is.
https://www.mmo-champion....Azeroth-Alpha-Build-25976

Zie ook al wat streamers de alpha casten.

Persoonlijk heb ik besloten om even een maandje geen WoW te gaan spelen daar al mijn tijd opgeslokt wordt door Monster Hunter.
Na een maandje zal het wel weer gaan kriebelen.....:)
(zit al kwijlend te kijken naar een Zandalari Troll druid _/-\o_ )

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 08-02-2018 09:39 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Heb mijn boost gebruikt voor hunter, maar wat valt die class mij tegen zeg.. totaal niet meer vergelijkbaar met mop.. en niet leuk (omhoog). Mm rotatie is irritant en bm is te te simplistisch. Heb een ticket aangemaakt om te kijken of een refund mogelijk is :))

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Mew
hmr schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:59:
Heb mijn boost gebruikt voor hunter, maar wat valt die class mij tegen zeg.. totaal niet meer vergelijkbaar met mop.. en niet leuk (omhoog). Mm rotatie is irritant en bm is te te simplistisch. Heb een ticket aangemaakt om te kijken of een refund mogelijk is :))
Ik ben het hier opzich wel mee eens.
Ik was na wrath of the lich king gestopt met WoW en weer begonnen met de aankondiging voor WoD.
Ik heb toen een Hunter gemaakt en met veel plezier gespeeld.

Kort hierna ben ik overgestapt naar Paladin en speel deze nog steeds met heel veel plezier.
Recentelijk geprobeerd mijn Hunter weer op te pakken, enkel om binnen 20 minuten weer over te schakelen naar mijn DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
hmr schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 09:59:
BM is wat, een 4 button rotatie? Althans dat was het aan het begin van Legion.
Ik moet nog 6500 rep met Argussian Reach om eggsalted te worden. Ik wil die Void Elfs eens proberen.

Wat sprak je trouwens aan aan een BM hunter? Pet class? Probeer anders eens een Demonology warlock. Daar is de rotatie wat complexer.

[ Voor 10% gewijzigd door Joever op 08-02-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Joever schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 10:40:
[...]

BM is wat, een 4 button rotatie? Althans dat was het aan het begin van Legion.
Ik moet nog 6500 rep met Argussian Reach om eggsalted te worden. Ik wil die Void Elfs eens proberen.

Wat sprak je trouwens aan aan een BM hunter? Pet class? Probeer anders eens een Demonology warlock. Daar is de rotatie wat complexer.
Nee MM sprak mij aan :). BM was ik op de hoogte dat het simpel was, maar toen ik MM niet leuk vond heb ik het even geprobeerd.. Het blijkt gewoon fundamenteel anders te zijn geworden en de leuke surv spec met traps en explosive shot is ook weg en vervangen door een ondoordachte melee spec. :'(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ik speel dagelijks mm hunter. Wat al heel lang mijn main is. En ik vind het wel fijn spelen, zorgen dat vulnurable up is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik ben een heul luie speler: i LOVE bm hunter <3 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb met heel veel plezier een survival hunter van 1 naar 110 geleveled in Legion :)
Ben waarschijnlijk een van de weinige lol :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:37:
Ik heb met heel veel plezier een survival hunter van 1 naar 110 geleveled in Legion :)
Ben waarschijnlijk een van de weinige lol :+
Nee hoor, hier nog eens die het heel cool vond / vindt om met survival hunter te spelen. Zeker als gnome! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:39:
[...]
Nee hoor, hier nog eens die het heel cool vond / vindt om met survival hunter te spelen. Zeker als gnome! ;)
Zo jammer die gnome opmerking er achter aan :P

Ps, die special armor van de Allied races krijg je alleen maar als je de char naar max level brengt in BfA ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:53:
[...]
Ps, die special armor van de Allied races krijg je alleen maar als je de char naar max level brengt in BfA ?
Neuh, kan het me niet voorstellen. Als je er nu aan begint en je het voor elkaar krijgt, dan zal je ongetwijfeld ook deze armor set krijgen. :)

Gnomes... liever heb jij ze voor breakfast met je Orc, don't you? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Ook BM hunter alt speler hier. :)
Vind het heerlijk lekker spelen. Vooral het bewegen en instant casts is wel handig. Net of je een Ranged Melee speelt.
Ik speel meestal ook een Archer of Hunter class wanneer ik een nieuwe MMO speel. Alleen met WoW had ik wat dingen gelezen over Huntards en ben toen maar een Priest en later Druid begonnen. Zeker de NE zone was erg mooi. Die muziek ook..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:58:
[...]
Neuh, kan het me niet voorstellen. Als je er nu aan begint en je het voor elkaar krijgt, dan zal je ongetwijfeld ook deze armor set krijgen. :)
Ik wil een Zalandari Troll hebben maar die zit toch in BfA ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iusedto schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:08:
[...]

Ik wil een Zalandari Troll hebben maar die zit toch in BfA ?
Dark Iron Dwarves en Zandalari Troll komen inderdaad pas met BfA ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 12:12:
[...]
Dark Iron Dwarves en Zandalari Troll komen inderdaad pas met BfA ingame.
Ok, bedankt voor de info :)
Dan heb ik nog even hehe.

FUMES et CARNES

Pagina: 1 ... 7 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.