15" rMBP (late 2013) i7 2.6Ghz GT 750M, 15" MBP (mid 2009) C2D 2.66Ghz
Ik ga het op deze manier proberen zonder blauwe teksttoolkist schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:09:
[...]
Die post (die inderdaad nergens op slaat) kwam pas na jouw reactie op mijn post, dus ja die heb ik bij mijn antwoord daarop genegeerd. Ook omdat ik verwacht dat die post nog gaat veranderen in blauwe tekst.
Graag de discussie laten rusten en gewoon inhoudelijk te blijven. Verschil van mening zal er blijven en dat is prima, maar ga het niet escaleren. Thanks
Dat zou een hele mooie oplossing zijn. Op die manier kunnen de veteranen, die in principe de levering experience al hebben meegemaakt snel een alt levelen. Ik level nu langzaam een mage naar 110 en het speelt na de patch gewoon een stuk leuker. Je moet je abilities goed gebruiken en je kan niet zo maar ergens door heen rushen. De wereld leeft weer een stuk meer. Ik vind alleen dat de dungeons niet goed gebalanceerd zijn, mijn inziens krijg je er nu te weinig XP voor. Ik moet nu ook veel langer in queue staan om überhaupt een dungeon in te komen. Dit was voor de patch beter.Themperror schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 12:07:
[...]
Ik ben sterk tegen games die XP potions en zulke utilities verkopen, de huidige mounts en pets kan ik nog mee leven.
Nee, wat ik denk dat blizzard potentieel zou doen om het "alt-leveling" te verbeteren voor de mensen die veel alts maken, is een achievement toevoegen.
[Achievement: Alt-oholic]
Get 4 characters to maximum level.
Reward: Your character is always well-rested.
Dat zou dan ook nog eens een toggle moeten zijn ergens (net als de XP-lock), zodat het niet de mensen die gewoon graag levelen verpest.
Dat laatste komt waarschijnlijk vanwege het feit het niet lucratief genoeg meer is om te levelen via de dungeons... Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg, maar kan me voorstellen dat anderen (wellicht zoals jij) het wel jammer vinden.Rickpm1 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 10:54:
[...]
Dat zou een hele mooie oplossing zijn. Op die manier kunnen de veteranen, die in principe de levering experience al hebben meegemaakt snel een alt levelen. Ik level nu langzaam een mage naar 110 en het speelt na de patch gewoon een stuk leuker. Je moet je abilities goed gebruiken en je kan niet zo maar ergens door heen rushen. De wereld leeft weer een stuk meer. Ik vind alleen dat de dungeons niet goed gebalanceerd zijn, mijn inziens krijg je er nu te weinig XP voor. Ik moet nu ook veel langer in queue staan om überhaupt een dungeon in te komen. Dit was voor de patch beter.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ja precies, de dungeons worden overgeslagen ipv gespammed. Als ze de XP beloning iets omhoog gooien worden de dungeons weer gespeeld. Het leukste aan levelen vind ik quests doen met dungeons tussendoor.RustStorm schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:20:
[...]
Dat laatste komt waarschijnlijk vanwege het feit het niet lucratief genoeg meer is om te levelen via de dungeons... Ik vind het persoonlijk niet zo heel erg, maar kan me voorstellen dat anderen (wellicht zoals jij) het wel jammer vinden.
Het grote voordeel van tegenwoordig is dat alle in principe scaled naar je level. Dus ook de dungeons. Het maakt nu gelukkig niet meer uit welk level je bent om een dungeon te doen... je kan ze dus feitelijk allemaal af gaan om daar de bijbehorende quests te doen.Rickpm1 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:26:
[...]
Ja precies, de dungeons worden overgeslagen ipv gespammed. Als ze de XP beloning iets omhoog gooien worden de dungeons weer gespeeld. Het leukste aan levelen vind ik quests doen met dungeons tussendoor.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Damage per seconde is misschien wel gelijk gebleven, maar in plaats van 3 seconde door 5 mobs gehakt te worden word je nu gemiddeld 25 seconde lang door 5 mobs gehaktthundermo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:29:
Best apart eigenlijk, aangezien ze bij de 60+ content alleen de health van mobs hebben verhoogd en niet hun damage output.
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik mijn class niet goed beheers (vooral de brews), maar als je in een paar uur (ingame) van 0 naar 62 bent gegaan en mobs dood neervallen voordat je kunt achterhalen wat de helft van je knopjes nou precies doen dan is dat misschien ook niet zo raar
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja precies. Hoe zit het dan met die goedkopere boost als je wow+expansion moet halen?icemotion schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:48:
[...]
https://eu.shop.battle.ne.../world-of-warcraft-legion
Daar staat t; Requires World of Warcraft.
https://www.instant-gamin...of-warcraft-battle-chest/
[ Voor 35% gewijzigd door DidierB op 25-01-2018 17:53 ]
[Battle.net: Forsaken#22243]
Zover ik weet zit dit in het systeem van '' first kill of that boss in the same week ''Intelcorei7 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 20:30:
Iemand die weet of je die nightshards voor de questline balance of power, op normal kan krijgen en dezelfde week ook nog met heroic ? Staan verschillende reacties op het internet.
Dus 1 kans per boss per week, geen idee of heroic meer shards geeft dan normal, heb het Emerald Nightmare stuk gedaan en toen gametime laten uitlopen want na Argus story te doen was er voor mij niks meer te doen maar ik weet niet meer of heroic meer gaf dan normal.
Ik denk per boss kans op bv 1 tot 8 shards, ongeacht de moeilijkheid maar kan het niet 100% zeggen.
Oke, bedankt !Katmi schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:42:
[...]
Zover ik weet zit dit in het systeem van '' first kill of that boss in the same week ''
Dus 1 kans per boss per week, geen idee of heroic meer shards geeft dan normal, heb het Emerald Nightmare stuk gedaan en toen gametime laten uitlopen want na Argus story te doen was er voor mij niks meer te doen maar ik weet niet meer of heroic meer gaf dan normal.
Ik denk per boss kans op bv 1 tot 8 shards, ongeacht de moeilijkheid maar kan het niet 100% zeggen.
[Battle.net: Forsaken#22243]
Verwijderd
Sephuz?Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 10:52:
Vanavond nieuwe leggy op m'n mage. Hopelijk bracers. Op m'n monk krijg ik ongeveer de slechtste leggy die je maar kan krijgen voor m'n spec, dus dat was jammer.
Steam: Ryada.
Ah de talent ring. Dan neem ik aan dat je geen Brewmaster speelt.
Verwijderd
Mistweaver inderdaad!Ryada schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Ah de talent ring. Dan neem ik aan dat je geen Brewmaster speelt.
deze bv

[ Voor 36% gewijzigd door JinShepard op 26-01-2018 16:49 ]
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
http://www.twitch.tv/ryada_tv
Aansluitend is er een Black Temple Timewalking raid (Horde). Lekker voor de fun. Vanaf lvl 75.
Info via de Discord server. Kijk en doe mee!
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nvm, andere guy.junglebeast schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:35:
Op zondagmiddag vanaf 13:00 uur is er een interview met Cayna van Method. Alles is te volgen via:
http://www.twitch.tv/ryada_tv
Aansluitend is er een Black Temple Timewalking raid (Horde). Lekker voor de fun. Vanaf lvl 75.
Info via de Discord server. Kijk en doe mee!
[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 28-01-2018 13:17 ]
Ik zit niet in Method, degene die we interviewen wel. Cayna is hun elemental Shamanrolandos582 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 12:32:
[...]
Die streamer zit toch helemaal niet in Method of ben ik nou gek?
Ja ik bedacht het me later.Ryada schreef op zondag 28 januari 2018 @ 13:16:
[...]
Ik zit niet in Method, degene die we interviewen wel. Cayna is hun elemental Shaman

En Twitch kanaal van Cayna. https://www.twitch.tv/cayna
[ Voor 31% gewijzigd door junglebeast op 28-01-2018 14:21 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Zelf nog niet echt tevreden over mijn logs, ben net geswitched van Outlaw naar Assas en dat zie ik aan mijn performance. Moet er wat meer tijd in stoppen om betere logs te krijgen, al was de dps niet slecht...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Vrijdag avond de hele raid in 1 keer neergmept op hc. Scheelt zo echt een bak tijd want ga geen tijd vespillen aan mhytic... dus heb tijd over
Alles ging wel snel nekkie en ga hem de komende tijd ook naar 110 brengen al is het alleen maar vanwege de follower missions. echt bizzar hoeveel gold je daarmee kan verdienen. Ze Zullen het wel een keer nerfen, maar tot die tijd een zooitje van die tokens inslaan
Welke missie doel je op?Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:54:
Zooo...
Vrijdag avond de hele raid in 1 keer neergmept op hc. Scheelt zo echt een bak tijd want ga geen tijd vespillen aan mhytic... dus heb tijd overHeb gisteren daarom mijn lvl 100 paladin naar 101 gebracht met een invasion en dat wapen even gehaald. Het speelt wel erg click, holy power, click nog meer holy power en Boom grote klap.
Alles ging wel snel nekkie en ga hem de komende tijd ook naar 110 brengen al is het alleen maar vanwege de follower missions. echt bizzar hoeveel gold je daarmee kan verdienen. Ze Zullen het wel een keer nerfen, maar tot die tijd een zooitje van die tokens inslaan
Verwijderd
Heb je een analyzer gebruikt?hmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 11:15:
Gisteren heroic gedaan met een groepje van onze recent gestarte guild. Was een leuke run met wat pug mensen erbij! Uiteindelijk 6 kills heroic.![]()
Zelf nog niet echt tevreden over mijn logs, ben net geswitched van Outlaw naar Assas en dat zie ik aan mijn performance. Moet er wat meer tijd in stoppen om betere logs te krijgen, al was de dps niet slecht...
Laatste raid die ik gedaan heb eens door de analyzer heen gehaald. Was blij verrast, bijna elke fight vrijwel optimale score gehad.
Zeker, allemaal minor improvements die ik kreeg. Vond dat ik het nog best redelijk deed op de meeste fights, maar logs waren voornamelijk groen... :[Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 13:58:
[...]
Heb je een analyzer gebruikt?
Laatste raid die ik gedaan heb eens door de analyzer heen gehaald. Was blij verrast, bijna elke fight vrijwel optimale score gehad.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
die follower missies die je gold opleveren. Heb het afgelopen maand even bijghouden, maar de inkomsten liegen er niet om. Heb nog 5 of 6 dagen te gaan en sta al op ruim 320k (in 1 maand) met maar 3 characters die de hoogste 950 missies kunnen doen. Een guildie heeft een hele bak met alts en die haalt op goede dagen soms gewoon 60k per dag op... en dat is dus click click klaar

Zal wel een moment komen dat ze niet meer verschijnen, maar tot die tijd is het cashen
Verwijderd
Gaan ze niet meer aanpassen denk ik. Wellicht in bfa.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:26:
[...]
die follower missies die je gold opleveren. Heb het afgelopen maand even bijghouden, maar de inkomsten liegen er niet om. Heb nog 5 of 6 dagen te gaan en sta al op ruim 320k (in 1 maand) met maar 3 characters die de hoogste 950 missies kunnen doen. Een guildie heeft een hele bak met alts en die haalt op goede dagen soms gewoon 60k per dag op... en dat is dus click click klaar![]()
Zal wel een moment komen dat ze niet meer verschijnen, maar tot die tijd is het cashen
Verwijderd
mooi toch dan.. is het cashen de komende 8 maanden... want zie dat bfa echt niet snel verschijnen. Heb ook nog een lvl 90 en 100 boost van voorgaande expansion die nooit gebruikt zijn.., welicht nog iets maken.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:27:
[...]
Gaan ze niet meer aanpassen denk ik. Wellicht in bfa.
Met die bloods kan je 5k resources kopen die je naar je alts kan sturen. Die hoeven dus als ze max followers (incl. gear) hebben die hele class hall niet eens meer uit (misschien alleen even naar de mail). Heb op mijn dk d8 ik iets van 900 van die dingen en warrior/dh samen ook rond de 400... dus resources for dayssssssss
Dus iedereen een gnome aanmaken op een realm die we dan nog uit moeten zoeken, even laten portallen naar Teldrassil en vanaf daar rennen naar Silithus.
Geen choppers, nee gewoon de benenwagen.
Heb je een hekel aan gnomes, maakt niet uit want je gaat zeker wel een aantal keren dood onderweg, dus wat is dan leuker voor iemand met een hekel aan gnomes dan deze te zien sterven
Maar vooral voor de fun en om te kijken of we met een bult gnomes Silithus kunnen halen.
Als hier wat animo voor is dan zal ik eens kijken of we wat op kunnen zetten.
Verwijderd
Jep, ben ook net begonnen om m'n followers te levellen en wat meer cash te scoren.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:33:
[...]
mooi toch dan.. is het cashen de komende 8 maanden... want zie dat bfa echt niet snel verschijnen. Heb ook nog een lvl 90 en 100 boost van voorgaande expansion die nooit gebruikt zijn.., welicht nog iets maken.
Met die bloods kan je 5k resources kopen die je naar je alts kan sturen. Die hoeven dus als ze max followers (incl. gear) hebben die hele class hall niet eens meer uit (misschien alleen even naar de mail). Heb op mijn dk d8 ik iets van 900 van die dingen en warrior/dh samen ook rond de 400... dus resources for dayssssssss
Denk dat hetzelfde scenario nu wel weer gaat komen, dus cashen zolang als het kan.
Heb nu zelf 5 lvl 110's die alle gold missies met 200% doen. En dan heb ik nog 3 andere 110's die ik verder moet helpen om ook de gold missies met 200% te kunnen doen.
Had daar echter nooit tijd voor ivm Mythic raiden maar de guild is gestopt met Mythic raiden dus ik ben nu een filthy casual
Zijn 4k resourcesVerwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:33:
mooi toch dan.. is het cashen de komende 8 maanden... want zie dat bfa echt niet snel verschijnen. Heb ook nog een lvl 90 en 100 boost van voorgaande expansion die nooit gebruikt zijn.., welicht nog iets maken.
Met die bloods kan je 5k 4k resources kopen die je naar je alts kan sturen. Die hoeven dus als ze max followers (incl. gear) hebben die hele class hall niet eens meer uit (misschien alleen even naar de mail). Heb op mijn dk d8 ik iets van 900 van die dingen en warrior/dh samen ook rond de 400... dus resources for dayssssssss
Meeste tijd en moeite zit inderdaad in het maximaal aantal followers te krijgen en die op ilvl 950 te krijgen met de beste upgrades om de missie kansen zo hoog mogelijk te krijgen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
hahaa.. ik had zelfs op de warrior en dk die missies die rep voor de warders geven gedaan zodat ik de tokens naar de dh kon sturen om ASP die schouder enchant te kunnnen kopenZertaxka schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:50:
Maar met de schouder enchants stromen de bloods binnen.
Afgelopen weekend ook gezien dat die missies die je bloods opleveren ook intressant kunnen zijn. Stanaard is het 4 en dan 8 erbij met de 200%. Heb je 12 bloods voor dacht ik 400 resources. Enige missies die ik nu nog aanzet zijn gold en blood rewards en op de dk en dh een antorus raid reward als die er is.
Kom de tijd zo wel door.. 1-2 avonden raiden en 1-2 uur m+ en de rest beetje lvl-en en gold maken. Gaat niet om het geld, maar wil nu ook wel genoeg balance hebben straks om daar die bfa van te kopen dan
De 12 bloods missies kosten je minimaal 1800 resources nu. Is nog niet slecht, levert meer resources op dan dat het kost.Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:24:
[...]
hahaa.. ik had zelfs op de warrior en dk die missies die rep voor de warders geven gedaan zodat ik de tokens naar de dh kon sturen om ASP die schouder enchant te kunnnen kopen
Afgelopen weekend ook gezien dat die missies die je bloods opleveren ook intressant kunnen zijn. Stanaard is het 4 en dan 8 erbij met de 200%. Heb je 12 bloods voor dacht ik 400 resources. Enige missies die ik nu nog aanzet zijn gold en blood rewards en op de dk en dh een antorus raid reward als die er is.
Kom de tijd zo wel door.. 1-2 avonden raiden en 1-2 uur m+ en de rest beetje lvl-en en gold maken. Gaat niet om het geld, maar wil nu ook wel genoeg balance hebben straks om daar die bfa van te kopen dan.. plus nog een hele zooi tokens voor gametime.
En ik ben mn Falcosaur mounts aan het afmaken.. gisteren Skorpyron gedaan in Nighthold.. van de week nog een keertje Krosus..
Maar misschien toch even kijken of ik wat met gold missies kan doen op alts.. al is t maar een beetje.. bloods krijg ik zat binnen om resources mee over te pompen..
Assassination Rogue is nog niet ver genoeg uitgewerkt dat je er veel waarde aan moet hechten. Je kan denk ik beter in de class Discord een log review vragen.hmr schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:00:
[...]
Zeker, allemaal minor improvements die ik kreeg. Vond dat ik het nog best redelijk deed op de meeste fights, maar logs waren voornamelijk groen... :[
En wanneer is dit dan?Carthrax schreef op maandag 29 januari 2018 @ 14:38:
In het kader van het Blizzard evenement The Running of the Gnomes is het misschien leuk om hier een "Tweakers Kalimdor Survival Run" van te maken.
Dus iedereen een gnome aanmaken op een realm die we dan nog uit moeten zoeken, even laten portallen naar Teldrassil en vanaf daar rennen naar Silithus.
Geen choppers, nee gewoon de benenwagen.
Heb je een hekel aan gnomes, maakt niet uit want je gaat zeker wel een aantal keren dood onderweg, dus wat is dan leuker voor iemand met een hekel aan gnomes dan deze te zien sterven
Maar vooral voor de fun en om te kijken of we met een bult gnomes Silithus kunnen halen.
Als hier wat animo voor is dan zal ik eens kijken of we wat op kunnen zetten.
Als er een beetje animo voor is moeten we kijken wanneer het het beste uitkomt voor iedereen. Dus de raid dagen van een ieder een beetje zien te vermijden.
Anyways, heirlooms aangetrokken en als elemental bezig gegaan. Wat is het toch leuk om nu hele gebieden af te kunnen maken en zorgeloos te kunnen questen. Fantastisch! Ook zo nu en dan een Dungeon doen is prima! Duren iets langer dan voorheen, maar erg vind ik het niet.
Denk dat ik zo maar eens verder ga met levelen...
Inclusief:
- Level 110 boost
- Early access Nightborne, Lightforged Draenei, Highmountain Tauren en Void Elves
Zag ze net wel op de auction house staan, 317k.Zertaxka schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 21:10:
Rip Token Prices![]()
Oh je kan ze niet eens kopen omdat ze niet vooradig zijn
[afbeelding]
Dan maar met echt geld halen. Oh wait![]()
[afbeelding]
Oh en nu 320k alweer.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Er gaat af en toe ineens een hele grote hap vanaf.Enchantress schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:15:
Wauw, pre-order ‘You are 16,023 in line’ ‘estimated wait time 4 days’
Haha wordt een lange zit.
Net alleen toch nog een iets te kleine hap, maatje van me is nu z'n char aan het maken en ik zit nog te wachten op plekje 1335
Klopt staan inderdaad op de AH maar als je op Buyout klikt dan krijg je nog steedstoolkist schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 22:10:
Zag ze net wel op de auction house staan, 317k.
Oh en nu 320k alweer.
"There are currently no WoW Tokens for sale. Please check back later."

1/3e gelukkig alweer terug verdiend

[ Voor 10% gewijzigd door Zertaxka op 30-01-2018 22:31 ]
Verwijderd
Gingen ze de chars limiet per server niet verhogen met de komende xpac?RustStorm schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 12:47:
Dit weekend heb ik er voor gekozen om een dwarf shaman aan te maken. Helaas kwam ik er eerst achter dan ik aan m'n max zat voor wat betreft hoeveelheid characters op m'n account. En jammer genoeg is een GNOME shaman geen optie.
Anyhoo, ik ben enkele maanden geleden begonnen aan een WoW pauze, maar ik twijfel nu al weer om terug te komen door de nieuwe levelling ervaring
[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 31-01-2018 08:07 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Alleen geen idee waar ik die boost aan moet spenderen...
Gisteravond in de Q&A door Ion bevestigd dat de 4 extra slots binnenkort al geactiveerd worden.Kapoen schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 08:06:
[...]
Gingen ze de chars limiet per server niet verhogen met de komende xpac?
Dacht en nu ga ik kijken wat er allemaal voor datamining live is gekomen... nou dag chars

Vanochtend even snel gekeken.... mocht ik ooit stoppen met Horde dan komt er zowiezo een Void Elf... maar ook een lightforged draenei. Maar zie ik voorlopig niet gebeuren aangezien onze guild nu wel aardig op gang begint te komen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Wel de Void Elf/Draenei Scenarios gedaan.
Lightforged draenei was toch wel de mindere van de 2 (T'paartosssssssss)
Geen idee op welke character ik de 110 boost ga gooien, moet ik nog even over nadenken
Verwijderd
Maar man man man, i love het levelen nu!
[ Voor 53% gewijzigd door RustStorm op 31-01-2018 09:45 ]
Die Raptor mount die bij de CE zit is wel echt heel nice btw!
Ik doe hetzelfde.. lekker wachten op de fysieke CE..RustStorm schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:29:
Ik ga, zoals altijd, voor de fysieke CE. Dus voor mij voorlopig nog niets wat te maken met BfA.
En ja je kan ongetwijfeld weer de wisseltruc doen met; pre-order nu, geef de digitale weer weg als je de fysieke CE binnenkrijgt.. maar dat is ook maar gedoe..
Bol is meestal vrij vlot, maar ze moeten de fysieke CE nog eerst aankondigen.. dat duurt meestal een maand of 1-2.ph4nt0m schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:02:
Iemand al een plek gevonden waar je de CE kan preorderen?
Verwijderd
Dat werkt prima hoor, zoveel gedoe is het niet. Heb het nu al twee keer gedaan en een guildy die het niet ze breed heeft blij gemaakt met een gratis key.icemotion schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:55:
[...]
Ik doe hetzelfde.. lekker wachten op de fysieke CE..
En ja je kan ongetwijfeld weer de wisseltruc doen met; pre-order nu, geef de digitale weer weg als je de fysieke CE binnenkrijgt.. maar dat is ook maar gedoe..
Verwijderd
Eens gekeken waarom ik dan zoveel characters heb. 30 character onder de level 20, allemaal gemaakt tijdens vanilla toen er regelmatig server outages waren en we met de guild een server kozen die wel werkte om low level dungeons te runnen.
Wauw beste reden ever voor zoveel characters.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:00:
Lol liep tegen een character limit van 50 toons aan.
Eens gekeken waarom ik dan zoveel characters heb. 30 character onder de level 20, allemaal gemaakt tijdens vanilla toen er regelmatig server outages waren en we met de guild een server kozen die wel werkte om low level dungeons te runnen.
Ik heb veel van zulke characters helaas verwijderd. Net zoals me nelf Hunter die ik niet meer kon terug halen.
870 schijnbaar en friendly met alle factions plus je kan vliegen in Legion. Zover ik kan vinden dan.Zironako schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:17:
Iemand al een 110 geboost? Wat voor gear krijg je? Hoe zit het met je artifact en quest progress? Moet ik dat ellendige surumar weer opnieuw doen?
Geen idee over surumar. Vind het zelf niet zo heel erg om te doen.
Kan je ook vliegen als je het nog niet unlocked hebt? Want dat zou wel erg tof zijn. Ben er een flinke tijd uit geweest, dus heb dat helaas nog niet. Ilvl is wel redelijk hoog moet ik zeggen. Zit met mijn main momenteel op 886, dus maakt niet zo gek veel verschil. Twijfel heel erg tussen druid, demon hunter en hunter. Lastige keuze.DidierB schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:21:
[...]
870 schijnbaar en friendly met alle factions plus je kan vliegen in Legion. Zover ik kan vinden dan.
Geen idee over surumar. Vind het zelf niet zo heel erg om te doen.
Valt mee.. je kan tegenwoordig (zeker als timewalking up is) zeer snel op 880 zitten.Zironako schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:25:
[...]
Kan je ook vliegen als je het nog niet unlocked hebt? Want dat zou wel erg tof zijn. Ben er een flinke tijd uit geweest, dus heb dat helaas nog niet. Ilvl is wel redelijk hoog moet ik zeggen. Zit met mijn main momenteel op 886, dus maakt niet zo gek veel verschil. Twijfel heel erg tussen druid, demon hunter en hunter. Lastige keuze.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Artifact heb je unlocked (eentje), niet alle punten, maar 1x een heroic en je hebt direct alle punten. Behalve natuurlijk de laatste unlock waar je heel veel punten in moet gooien.
Flying moet je nog steeds halen voor legion voor zover ik weet.
Dat zou ook wel zo fair zijn, of je nou gestopt bent of niet. Als ze het na Legion gewoon "openbaar" maken begrijp ik dan weer wel, hoewel ik dat ook betwijfel.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:47:
Flying moet je nog steeds halen voor legion voor zover ik weet.
Hebben ze met Warlords ook niet gedaan, mijn vrouw kan nog altijd niet vliegen in Draenor (niet dat t haar wat kan schelen.. ze is momenteel ook gestopt met spelen en voorlopig ook nog niet van plan om BfA aan te gaan schaffen.. plus ze speelt meestal samen met mij en ik kan wel vliegen en haar meenemen..)Raptar schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:51:
[...]
Dat zou ook wel zo fair zijn, of je nou gestopt bent of niet. Als ze het na Legion gewoon "openbaar" maken begrijp ik dan weer wel, hoewel ik dat ook betwijfel.
Ik zou het eventueel kunnen doen en de key later aan mijn vrouw geven, maar die heeft momenteel 0 interesse in WoW en ik speel zelf ook vrij casual op het moment.. vooral omdat we druk bezig zijn om ons huis verder in te richten (druk aan het sparen voor extra meubilair) en omdat ons zoontje van 8 maanden ons ook heel goed bezig kan houden..Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:54:
[...]
Dat werkt prima hoor, zoveel gedoe is het niet. Heb het nu al twee keer gedaan en een guildy die het niet ze breed heeft blij gemaakt met een gratis key.
Dus ja.. ik vind t wel best zo
[ Voor 35% gewijzigd door icemotion op 31-01-2018 12:11 ]
Gaan ze dat aspect ook nabootsen met die nieuwe vanilla/legacy servers?Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:00:
Lol liep tegen een character limit van 50 toons aan.
Mijn vanilla (Horde) guild rollde masaal gnomes op andere realms om dan in trein naar/door Ironforge te stappen en via de tram naar Stormwind te reizen. Daarna volgde er steevast een 40 man raid op Hogger en dat soort flauwekul
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 31-01-2018 12:37 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
gz! wel leuk dat de item weer wat world PVP in het leven roept. Ik ga ze wel op m'n rogue farmenRustStorm schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 10:52:
En toen ging ik door het WoW-leven als Doomsayer!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Hoe moeilijk is het om na 10 jaar (Litch King expansion denk ik) de draad als vooral solo-speler weer op te nemen?
Graag tips & tricks als jullie die hebben...
totaal niet. Koop Legion en je krijgt een level 100 boost en je kan erin springenVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:09:
Hey Peeps,
Hoe moeilijk is het om na 10 jaar (Litch King expansion denk ik) de draad als vooral solo-speler weer op te nemen?
pre order de nieuwste expansion en je krijgt een 110 boost (itemlevel 780)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Tip: go for it!Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:09:
Hey Peeps,
Nieuwe account maken (als je het mij vraagt) en vanaf scratch beginnen.
Wat mij betreft heel goed te doen, veel classes zijn wel veranderd in de tussentijd dus het zal zeker even wennen zijn. Qua tips, speel wat je leuk vind en heb plezier in het spelletjeVerwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:09:
Hey Peeps,
voor de lone wolves onder ons (was ik voor kort ook) is het prima te doen met de ingebouwde group finder, kan je makkelijk voor het gros van de content snel een groep zoeken.
Ze hebben al aangegeven dat er ook andere Orcs gaan komen dan de groene. Er zullen dus ook bruine orcs komen.Raptar schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:47:
Ik ben wel superhyped voor BfA en vindt die Allied Races ook heerlijk, maar nog steeds niet beter dan Orcs.
bron:Blizz Q&A op MMO-champion
You will be able to work on unlocking other Allied Races (such as Draenor Orcs) as the expansion unfolds. You gain the Zandalari as allies in Battle for Azeroth.
Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/
kan wel, je moet wel aan de requirements voldoen, die kan je hier checken voor je char:rolandos582 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
Je kan de nieuwe allied races niet gelijk gebruiken toch? Hoorde iets over exalted rep met armies of the legionfall/light?
http://www.wowhead.com/attunement
Iedere allied race heeft een set requirements voordat je de quests kan doen waarna je een Allied race character aan kan maken.rolandos582 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
Je kan de nieuwe allied races niet gelijk gebruiken toch? Hoorde iets over exalted rep met armies of the legionfall/light?
Bijvoorbeeld;
Highmountain Tauren:
Exalted met Highmountain
Loremaster Highmountain (aka Aint no mountain High enough)
Zo heb je voor de Lightforged Draenei en Void Elves de storyline in Argus nodig en rep met Armies of the Light / Argussian Reach
En voor de Nightborne moet je Insurrection hebben afgerond (aka de complete Suramar storyline, en als je dat af hebt heb je de rep meestal ook wel)
Eentje die ik dan weer een beetje meh vindtJoever schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:13:
[...]
Ze hebben al aangegeven dat er ook andere Orcs gaan komen dan de groene. Er zullen dus ook bruine orcs komen.
[...]
High mountain heb ik wel. De rest gaat me nog wat werk kosten. Voornamelijk repicemotion schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:21:
[...]
Iedere allied race heeft een set requirements voordat je de quests kan doen waarna je een Allied race character aan kan maken.
Bijvoorbeeld;
Highmountain Tauren:
Exalted met Highmountain
Loremaster Highmountain (aka Aint no mountain High enough)
Zo heb je voor de Lightforged Draenei en Void Elves de storyline in Argus nodig en rep met Armies of the Light / Argussian Reach
En voor de Nightborne moet je Insurrection hebben afgerond (aka de complete Suramar storyline, en als je dat af hebt heb je de rep meestal ook wel)
Maar wel als void elf !
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Verwijderd
Holy shit wat heeft die tank veel op z'n scherm staan. Ik snap echt niet dat mensen zo willen spelen. Props voor je hunter skills trouwens. Hunter is namelijk een retard magnet in mijn ervaring. Maar daar is hier niks van te merken.JinShepard schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 14:44:
Afgelopen zondag EINDELIJK Kingaroth Mythic down, hier een vid van 1 van de tanks en mijzelf YouTube: Mythic Kin'Garoth, Defeated! nu de leuke necrotic boss Vari progressen zzzzz
Maar wel als void elf !
Valt reuze mee wat die allemaal zijn scherm heeft. Het is wat chaotisch en het zou netter kunnen maar zeker niet veel. Dit nou eenmaal hoe een Monk tank speelt namelijk en die informatie wil je gewoon snel kunnen zien.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:08:
[...]
Holy shit wat heeft die tank veel op z'n scherm staan. Ik snap echt niet dat mensen zo willen spelen. Props voor je hunter skills trouwens. Hunter is namelijk een retard magnet in mijn ervaring. Maar daar is hier niks van te merken.
Begrijp je wel waar die WeakAuras voor zijn? Want dan begrijp ik wel dat je het denkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 31-01-2018 15:24 ]
Verwijderd
Ja hoor, ik zou het gewoon allemaal wat compacter houden.Kadardar schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:23:
[...]
Valt reuze mee wat die allemaal zijn scherm heeft. Het is wat chaotisch en het zou netter kunnen maar zeker niet veel. Dit nou eenmaal hoe een Monk tank speelt namelijk en die informatie wil je gewoon snel kunnen zien.
Begrijp je wel waar die WeakAuras voor zijn? Want dan begrijp ik wel dat je het denkt.
Ja dat versta ik onder wat netter.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:26:
[...]
Ja hoor, ik zou het gewoon allemaal wat compacter houden.
Uiteindelijk maakt het me niet veel uit. Als mijn raid team maar gewoon weet waar die op moet letten en weet wat ze moeten doen dan zou het me niet veel uitmaken wat er op hun scherm staat.
Verwijderd
Oh ja, ben me er van bewust dat het persoonlijk is hoor. Gewoon auti-modus van mij.Kadardar schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:29:
[...]
Ja dat versta ik onder wat netter.het is een beetje all over the place nu... zou het wat meer naar beneden werken zodat het midden wat meer zichtbaar blijft.
Uiteindelijk maakt het me niet veel uit. Als mijn raid team maar gewoon weet waar die op moet letten en weet wat ze moeten doen dan zou het me niet veel uitmaken wat er op hun scherm staat.
Verwijderd
Niet vergeten deze op twee verschillende characters te gebruiken, beetje zonde om je eerste boost te verspillen :-) En ja ik ken mensen die dat vorige expansion per ongeluk dedencorset schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:11:
[...]
totaal niet. Koop Legion en je krijgt een level 100 boost en je kan erin springen
pre order de nieuwste expansion en je krijgt een 110 boost (itemlevel 780)

Ik kan ook niet met zoveel stuff op mijn screen spelen, zelfs wat ik nu heb vind ik al veel, al kan ik wel 1 of 2 meer dingen gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 15:08:
[...]
Holy shit wat heeft die tank veel op z'n scherm staan. Ik snap echt niet dat mensen zo willen spelen. Props voor je hunter skills trouwens. Hunter is namelijk een retard magnet in mijn ervaring. Maar daar is hier niks van te merken.
Thanks voor de comment, alleen het enige jammeren is ik ben BM, maar dat is helaas alleen door het feit dat ik grooooote hoop had met de '' class fantasy aka vanilla hunter '' toen ik BM ging/bleef. Wellicht dat BfA beter word! En anders kan ik zonder issues swappen!
edit: Nerf de ROAR van void elf als je bestial wrath doet holy shit

[ Voor 4% gewijzigd door JinShepard op 31-01-2018 20:14 ]
Als je BfA pre ordered kan je void elf, Lightforged Dreneai, Nightborn en Highmountain taurens maken, mits je de req heb.rolandos582 schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 22:16:
Zijn er hier al mensen met die nieuwe races dan?
Waarschijnlijk zullen de komende tijd veel groepen voorzien zijn van Highmountain tauren tanks want daar zag ik voornamelijk warriors en druids voorbij komen.
Mijn boost bewaar ik voor de nieuwe troll denk ik.
Dit topic is gesloten.
Lijst met spelers en guilds van tweakers
Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX
Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.