Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:46:
[...]

of.. mensen stoppen met zaniken en gaan:

Boosts
Xp potions
Refer a friend

etc
etc doen

Er zijn nu meerdere opties. Jij wil alleen dat 1 optie aangepast wordt omdat het jou niet aan staat. Nee zo werkt het spel niet. Als je dat wil, zoek een private server met het oude levellen.
Oh en blijf vooral weg van de vanilla servers, die ga je niks vinden.
Of mensen hadden maar moeten spelen toen het current content was en je zones (het hele continent zelfs) volledig afmaakte tijdens het levelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:31:
[...]

50% voor de leaf, 25% voor de Sinew van Onyxia en 100% van de sinew van Azuregos, we hadden 4 hunters in onze guild en we hadden het allemaal, fun fact, op dat moment was ik een alt, zo rare dus dat zelfs een alt het kreeg! Maar ja, elitist krijgen alles hé. :O

Maar ja, ik hoop dat alle kampen uiteindelijk zonder bullshit als RAF/dummy accounts(daar is het niet voor gemaakt hé) en boosting ook plezier kunnen krijgen in hun manier van levelen als dit elitism of egoïsme is so be it.
ja.. als je echt denkt dat dat het is.. 8)7

Benediction was ook gewoon even item looten en de priest had hem. Zelfde met de epic mounts van Paladin/Warlock natuurlijk.. 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Voor diegene die lvlen kut vinden. www.hireachinesetodoyourleveling.com

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 19:58
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:34:
[...]

ja.. als je echt denkt dat dat het is.. 8)7

Benediction was ook gewoon even item looten en de priest had hem. Zelfde met de epic mounts van Paladin/Warlock natuurlijk.. 8)7
Geen flauw idee wat de droprates waren voor The Eye of Divinity en The Eye of Shadow. Mijn maat had er wel 1, kan me niet meer goed herinneren of we meer priests hadden.

Vergeet niet dat dus de leaf etc een hoge droprate hebben, dat ook je MC als je in een goede guild zat, vrij veel kon killen en dat men het vaak ook bleef doen, zelfs met blackwing lair. En hoe beter je realm was hoe meer mensen je er mee zag lopen (vrij duh).

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:39:
[...]

Geen flauw idee wat de droprates waren voor The Eye of Divinity en The Eye of Shadow. Mijn maat had er wel 1, kan me niet meer goed herinneren of we meer priests hadden.

Vergeet niet dat dus de leaf etc een hoge droprate hebben, dat ook je MC als je in een goede guild zat, vrij veel kon killen en dat men het vaak ook bleef doen, zelfs met blackwing lair. En hoe beter je realm was hoe meer mensen je er mee zag lopen (vrij duh).
1 tip, als je elitair over wil komen, zorg dat je weet waar je het over hebt. iets over een questline na het looten van de items etc. Iets over kennis van zaken hebben...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:39:
[...]

Quest hebben != Quest completen
zat mensen hadden de quest, dat was ook niet zozeer het probleem, voltooien echter wel (want externe hulp en je kon opnieuw beginnen)

Voor Eye of Divinity was het de andere 50% (er dropte altijd een Leaf óf een Eye bij Majordomo)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:42:
[...]

1 tip, als je elitair over wil komen, zorg dat je weet waar je het over hebt. iets over een questline na het looten van de items etc. Iets over kennis van zaken hebben...
Sorry, maar dit is echt te triest voor woorden. Ik weet waar ik het over heb, ik heb het gedaan, ik had niet het idee dat ik elke quest item + % + tekst moest voor je opschrijven, excuses.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op maandag 22 januari 2018 @ 12:54:
[...]

Sorry, maar dit is echt te triest voor woorden. Ik weet waar ik het over heb, ik heb het gedaan, ik had niet het idee dat ik elke quest item + % + tekst moest voor je opschrijven, excuses.
Nee, jij roept dat iedereen hem had "want je kan de items looten". Ik geef aan dat items looten compleet irrelevant is en ik ben triest? |:( iets over ironie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Warlock mount quest was nou zo moeilijk ook weer niet. Grotendeels reagents van de AH/Guildies krijgen en van daaruit verder. Heb die items een heel lange tijd gehad en weet ik hoeveel alliance warlocks geholpen met de quest omdat ik de items had. Leuk zakcentje aan overgehouden toen ook omdat andere warlocks klaarblijkelijk geen zin hadden om alles te doen :P wel veel soulshards farmen en dire maul doen, dat weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:04:
[...]

Nee, jij roept dat iedereen hem had "want je kan de items looten". Ik geef aan dat items looten compleet irrelevant is en ik ben triest? |:( iets over ironie?
''Hunter quest zeldzaam? ''Epic quest for [Lok'delar, Stave of the Ancient Keepers], [Rhok'delar, Longbow of the Ancient Keepers] and [Ancient Sinew Wrapped Lamina]. Starts after defeating Majordomo Executus in Molten Core in the chest that spawns after he surrenders. The [Ancient Petrified Leaf] has a 50% drop chance.''

Yup, ik schreef idd '' iedereen heeft het ''.

Edit*

Ik zal voortaan schrijven voor een kind die alles wilt weten met elke quest progressie die na het item looten heeft, van de 4 demons en wat elke demon heeft kwa tactic, en hoe de sinew van onyxia en azogura's dropt, en hoe lang het duurt.

Zal voortaan dan ook maar bij moeten zeggen dat de meeste problemen met de quests waren. En dat elke class kwa moeilijkheid anders was, maar ik wist niet dat ik moet gaan schrijven voor mensen die het zelf als weten hoe of wat!

[ Voor 26% gewijzigd door JinShepard op 22-01-2018 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:05:
Warlock mount quest was nou zo moeilijk ook weer niet. Grotendeels reagents van de AH/Guildies krijgen en van daaruit verder. Heb die items een heel lange tijd gehad en weet ik hoeveel alliance warlocks geholpen met de quest omdat ik de items had. Leuk zakcentje aan overgehouden toen ook omdat andere warlocks klaarblijkelijk geen zin hadden om alles te doen :P wel veel soulshards farmen en dire maul doen, dat weer wel.
klopt, paladin ding was wel ruk. De goede judgement en alles casten op de goede targets. Was daarentegen wel weer heel erg leuk. Dat mis ik dan weer wel, dat soort uitdaging :-(

Jin, ik ga de discussie niet met je aan. Jij bent de standaard rose tinted goggles vanilla speler. Je draait vanzelf wel weer bij. Iedereen is slechter dan jij bent, jou mening is vele malen belangrijker.

Ik ga gewoon lekker genieten van de patch changes, en als ik het niet wil doen? hmm.. volgens mij heb ik al wat andere opties gevonden.

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 22-01-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 13:06:
[...]

klopt, paladin ding was wel ruk. De goede judgement en alles casten op de goede targets. Was daarentegen wel weer heel erg leuk. Dat mis ik dan weer wel, dat soort uitdaging :-(

Jin, ik ga de discussie niet met je aan. Jij bent de standaard rose tinted goggles vanilla speler. Je draait vanzelf wel weer bij. Iedereen is slechter dan jij bent, jou mening is vele malen belangrijker.

Ik ga gewoon lekker genieten van de patch changes, en als ik het niet wil doen? hmm.. volgens mij heb ik al wat andere opties gevonden.
Challenge skins waren ook leuk om te doen, meer van dat mag best wel. Alleen zoals met alles outgear je dat ook op een bepaald moment. Aan de andere kant boeien dingen zoals M+ me dan weer totaal niet ( te repetitief enzo). Van dat soort oude mount quests zou ik ook wel weer willen doen hoor, classmounts waren leuk maar niet echt moeilijk enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:53:
[...]
Wel geinig dat iedereen en zijn grootmoeder opeens de hunter quests heeft gedaan, terwijl het ten tijde van vanilla zeer zeldzaam was.
Had dat niet meer te maken met het feit dat buitenstaanders dachten een hunter in de problemen te helpen (bijv door een heal op de hunter) en dat daardoor zijn mob weer voor een x aantal uur despawnde ?
Ik weet iig dat ik de nodige vloeken op me heb gekregen toen ik als nietwetende priest mensen aan het helpen was

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje. Ik doe nu Tijdens raids 450 tot 500 dps als guardian druid. Is dat genoeg of doe ik iets fout.

Simmen als tank is echt compleet irrelevant dus dat gaat niet helpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Ik heb eindelijk ook een alliance poppetje op 110! Mijn paladin genaamd Hutspot is gisteravond max level geworden na maaaaanden op 109 te hebben gestaan... gear is echt ruk.. moet rustig even wat gear gaan farmen. Maar geen haast!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:39:
Vraagje. Ik doe nu Tijdens raids 450 tot 500 dps als guardian druid. Is dat genoeg of doe ik iets fout.

Hier valt nauwelijks een antwoord op te geven zonder te weten wat je gear en talents zijn (en eventueel logs). Je kan eventueel kijken op Warcraft Logs naar guardian druids rondom jouw itemlevel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
corset schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:39:

Hier zijn mijn logs:
https://www.warcraftlogs..../eu/lightbringer/treerex#

Verder zal de druid discord channel ook erg veel info hebben voor je:
http://discord.gg/dreamgrove

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

sabriel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Had dat niet meer te maken met het feit dat buitenstaanders dachten een hunter in de problemen te helpen (bijv door een heal op de hunter) en dat daardoor zijn mob weer voor een x aantal uur despawnde ?
Ik weet iig dat ik de nodige vloeken op me heb gekregen toen ik als nietwetende priest mensen aan het helpen was
Correct.

Ik weet niet zeker of de mob alleen despawnde voor x-uur; maar je moest iig wel opnieuw beginnen met de quest omdat deze auto failde.
(zelfde goldt voor de Benediction quest voor Priests)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Zucht, toxic toxic toxic ... lijkt wel reddit hier.

Blizzard heeft de prijs van een level boost verhoogd zo'n 3? maanden terug, kost €60 tegenwoordig .... nogal idioot (oude prijs van €50 was al hoog)
Elixir of the rapid mind kost 100k op Draenor ... sorry hoor maar ik heb nog nooit meer dan een 300k gehad, gold farmen of AH grinden moet je ook maar leuk vinden.

Dus zeggen je hebt opties zat is gewoon bullshit.

Ik heb op de PTR gespeeld, Dungeons grinden voor XP hoef je niet meer te doen gewoon quests doen is voor een DPS/Tank nu sneller. Questen in een Area is gemiddeld 2/3 langer nu dan dat her eerst was (dus als voorbeeld waar je eerst een level in 20 minuten deed doe je hetzelfde nu in 60, tijd is uit mijn duim gezogen en is ter illustratie). De heirlooms geven idd nog steeds een XP boost maar je bent gewoon veel meer tijd kwijt dan hiervoor omdat de stats flink verlaagd zijn.

Punt blijft sommige mensen vinden levelen en farmen leuk anderen niet, maar ga niet een ander je wil opleggen van "dit moet je maar leuk vinden" want dat is wel waar jullie nu mee bezig zijn. Ik heb nooit lopen zeuren dat er niks te doen was en hier heb ik niet om gevraagd, dat jullie er blij mee zijn laat maar weer zien dat casuals altijd "winnen" uiteindelijk.

Ik speel graag max level Mythic Raids en evt. M+, de leveling experience heb ik wel gezien.
Dawn schreef op maandag 22 januari 2018 @ 16:54:
[...]

Correct.

Ik weet niet zeker of de mob alleen despawnde voor x-uur; maar je moest iig wel opnieuw beginnen met de quest omdat deze auto failde.
(zelfde goldt voor de Benediction quest voor Priests)
De Demons despawnde en dan kon je weer gaan wachtten. Heb dit meerdere keren gehad zelfs met guildies erbij die iedereen probeerden te waarschuwen (wel gehaald uiteindelijk :p)

[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 23-01-2018 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 23:06

UTADDICT

NERF

Ashrah schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:15:

Ik speel graag max level Mythic Raids en evt. M+, de leveling experiance heb ik wel gezien.

[...]
Dan redeneer je toch ook vanuit wat JIJ leuk vindt?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:47
Jeetje normaal vind ik het wel leuk om in dit topic te lurken.. maar het niveau en op de man spelen maakt dat ik de 'laatste' pagine heel vluchtig ben doorgescrolled. Grow up boys.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Wat Blizzard gedaan heeft is een zo goed mogelijke middenweg te kiezen voor zowel de doorgewinterde speler als nieuwe spelers.
Waar de ervaren spelers met Heirlooms en de EXP bonus door de content gaan (en dus ook sneller klaar zijn), zullen nieuwe spelers die deze niet hebben naar rato meer quests/dungeons doen om hetzelfde doel te bereiken.
conclusie: heirlooms zijn qua EXP nog steeds 'een verkort traject'

Dat 'dungeonspam + heirlooms' voor velen wordt gezien als 'de enige manier van levelen' moet in een MMO natuurlijk niet kunnen (waarheid: niet iedereen deed dit), je hebt dan geen synergy met je character; kent maar de helft van de spells of effects en wil zsm max gearen. Tuurlijk willen de meeste mensen niet 12345678-uur bezig zijn met een nieuw character; maar persoonlijk (ja... persoonlijk) is het een goede keuze om eea aan changes door te voeren zodat je daadwerkelijk wat meer synergy met je char hebt. Daarnaast kun je nu stories afmaken in zones (een zone werkt namelijk naar een climax), als je na ¼ van alle quests naar de volgende zone gaat maak je dit nooit mee (voor zover mensen überhaupt in de open world speelden... want: dungeonspam. Zo creeer je ook meer leven in de wereld voor de nieuwe spelers die wél alle content willen zien en doen, is het makkelijker om groepen voor elites te vinden e.d.

Wil je dit niet is de boost van €60 natuurlijk een optie, maar net hoeveel de individu waarde hecht aan de tijd 1-100.

True, naar rato zal je waarschijnlijk wel wat langer bezig zijn dan 'dungeonspam', maar dat laatste kan ik niet zien als een goede evolutie binnen een MMO dat dát de benchmark is om te levelen.

EDIT:
eindopmerking: omdat de WoW playerbase zó groot en zó verschillend is "is het nooit goed" wat Blizzard veranderd aan de game, er zijn namelijk altijd mensen die er iets niet goed aan vinden. Komt neer op het laatste, respecteer iemands mening en laten we hier vooral niet "ik heb gelijk en jij niet"-spelletjes spelen wanneer we een discussie voeren, dat lost vooral niks op, creeert een bak irritatie en vooral een toxic environment (die je hier niet willen).

Als laatste; Mogelijk (far fetched) heeft de leveling change ook te maken met aankomende Classic, om mensen iig weer met twee benen op de grond te krijgen wanneer het gata om tijd benodigd tov level. In Vanilla (en dus Classic als ze het 1:1 overnemen) was het niet gek om 15 dagen /played op je naam te hebben staan al je LV60 werd. Mijn eerste mage had een /played van 19d toen ze LV60 werd bijv.

[ Voor 24% gewijzigd door Dawn op 22-01-2018 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Gemiste kans om niet samen met de revamped lvling scale de allied races beschikbaar te maken, al dan niet met een vereiste BfA pre-purchase eraan verbonden.

Aangezien ze op de 7.3.5 PTR zaten zijn ze getest en ready to go behind a flip switch, dus ik wacht nog wel even af tot ze er zijn voor ik weet gametime zet.
Eventueel een paar weken ervoor aangezien ik nog argussian reach ( of whatever its called ) rep moet afmaken voor een void elf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:27:
[...]

Voor jou niet, maar volgens mij voor een hele hoop andere wel. Laten we het op 50/50 houden, wie wil je dan benadelen? De andere natuurlijk omdat dat jou beter uitkomt..

[...]

Die keuze heb je. Of je verdoet een hoop tijd aan het levelen en probeert met Heirlooms, Dungeon Spam, Quest Spam, XP Potions (Alchemie) en wat al dan niet al meer die tijd te verkorten. Of je gaat een paar uur extra werken/sparen en je koopt een LvL100 boost en de laatste 10 lvls doe je zelf. Er is alternatief, dat je daar voor de verandering niet tevreden mee bent is helaas jouw probleem :)
Draai het eens om. Ga jij lekker 60 euro betalen om langzaamaan te kunnen levellen? Of klinkt dat een beetje absurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
toolkist schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:15:
[...]

Draai het eens om. Ga jij lekker 60 euro betalen om langzaamaan te kunnen levellen? Of klinkt dat een beetje absurd?
Afbeeldingslocatie: https://buzzanything.com/wp-content/uploads/brain-universe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmlangwerden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05-2023
Katmi schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:08:
Gemiste kans om niet samen met de revamped lvling scale de allied races beschikbaar te maken, al dan niet met een vereiste BfA pre-purchase eraan verbonden.

Aangezien ze op de 7.3.5 PTR zaten zijn ze getest en ready to go behind a flip switch, dus ik wacht nog wel even af tot ze er zijn voor ik weet gametime zet.
Eventueel een paar weken ervoor aangezien ik nog argussian reach ( of whatever its called ) rep moet afmaken voor een void elf.
De allied races komen heel waarschijnlijk met de preorders en daar zijn ze schijnbaar nog niet klaar voor. Maar ik gok binnen een maandjes wel dus komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Katmi schreef op maandag 22 januari 2018 @ 20:08:
...
het is al bekend dat je voor AlRa BfA moet hebben (of prepurchased moet hebben), momenteel kan je alleen ingame zien of je aan de verschillende voorwaarden voldoet.
(een BfA pre-purchase zonder Beta die live is, zonder release is onlogisch)

tevens zijn er nog geen officiele intro's gemaakt dat de AlRa eraan zitten te komen ingame, omdat de story nog niet af is... de huidige Silithus quests is nog niet alles.

daarnaast zijn de races een BfA ding, dus het is logisch dat ze niet met 735 zijn meegekomen (hoe jammer ik dat persoonlijk ook vind). verwachtend is wel dat de, iig de eerste 4, al pre-order/pre-purchase bonus kunnen gaan spelen voor dat de expo daadwerkijk beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
vraagje aan de doorgewinterde M+-runners

Ik kreeg de vraag of ik van de enemy wel de castbars zag.
Ik zie echter alleen maar de health-bars.Is het mogelijk om in de basis UI de castbars weer zichtbaar te aken of moet ik hier een add-on voor downloaden.
En zo ja, welke addon raden jullie dan aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
UTADDICT schreef op maandag 22 januari 2018 @ 17:20:
[...]

Dan redeneer je toch ook vanuit wat JIJ leuk vindt?
Ik val niemand aan (maak een geintje over casuals maar dat is een meme), geef juist aan dat er 2 kanten aan zitten. Lezen is moeilijk of niet?
[...]

Idd dat is meer dan menig AAA game kost.

Shit dat is meer dan tier8 premium schepen kosten in World of Warships (waarmee je permanent meer XP en Credits krijgt dan met een gewoon schip) en daar ragen mensen nog steeds over.

Ze hadden de nieuwe leveling experience kunnen implementeren zonder de oude weg te halen, dit dmv heirlooms of een nieuwe mechanic (ze hebben toch ook iets gemaakt waardoor mensen op 60 en of 70 niet meer verder konden levelen als ze dat niet wilden). In plaats daarvan dringen ze dit aan iedereen op. Maar goed het word toch niet weer veranderd dus we zitten er aan vast .. maar ik ben klaar met levelen. Een char in een van de nieuwe allied races ja en daar wil ik best de tijd voor nemen, maar niet meer voor meer alts.

[ Voor 67% gewijzigd door Ashrah op 23-01-2018 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

sabriel schreef op maandag 22 januari 2018 @ 23:30:
vraagje aan de doorgewinterde M+-runners

Ik kreeg de vraag of ik van de enemy wel de castbars zag.
Ik zie echter alleen maar de health-bars.Is het mogelijk om in de basis UI de castbars weer zichtbaar te aken of moet ik hier een add-on voor downloaden.
En zo ja, welke addon raden jullie dan aan ?
Je kan in de basis UI ook enemy castbars aanzetten middels de standaard opties.

Persoonlijk gebruik ik TidyPlates als nameplate addon omdat het er net wat meer clean uitziet.
Evt kan je naar UI package ElvUI kijken, ziet er clean uit en wordt veel gebruikt. Zit alles in.

Maar idd, in M+ zijn enemy castbars mandatory, ook op de targets die je niet als target of focus hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Dawn schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 00:25:
[...]
Je kan in de basis UI ook enemy castbars aanzetten middels de standaard opties.
Mijn vraag is dus waar deze zich bevindt. Ik zie alleen maar topics voorbij komen dat het niet meer aanwezig is en niet waar het wel aanwezig is. Ik heb naderhand wel een optie aangevinkt dat nameplates altijd zichtbaar zijn, ook als ik niet in battle ben. Weet niet of dit de juiste optie is, aangezien ik het nog niet heb kunnen testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik begon in 2004, tijdens de beta, met WoW.. Nu 14 jaar later speel ik het samen met mijn oudste dochter (11).. Toch wel een droom dat uitkomt. Nu nog een leuke guild, de vorige guild schopte mij eruit toen de GM wist dat ze 11 was, dat vond ie echt niet kunnen. Iemand nog een tip voor een leuke social guild? Mag gewoon engels zijn, dat kunnen we prima lezen en schijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

sabriel schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:20:
[...]

Mijn vraag is dus waar deze zich bevindt. Ik zie alleen maar topics voorbij komen dat het niet meer aanwezig is en niet waar het wel aanwezig is. Ik heb naderhand wel een optie aangevinkt dat nameplates altijd zichtbaar zijn, ook als ik niet in battle ben. Weet niet of dit de juiste optie is, aangezien ik het nog niet heb kunnen testen.
Ik heb helaas geen game tot m’n beschikking tot vanavond, je kan dit proberen:

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17613231969

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RAF changes zijn binnen.. XP gain generfed, en stacked niet meer met heirlooms.

Not sure if happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:20
Gisteren met mijn undead rogue 58 geworden en eens naar Wrath gebied gegaan. Het voelt toch raar als level 58 in voormalig lvl68-70 gebied maar toch ook weer goed, misschien omdat ik TBC content graag mag skippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000

mrsar

waar een sar is,is een wodka

maniak schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:39:
Ik begon in 2004, tijdens de beta, met WoW.. Nu 14 jaar later speel ik het samen met mijn oudste dochter (11).. Toch wel een droom dat uitkomt. Nu nog een leuke guild, de vorige guild schopte mij eruit toen de GM wist dat ze 11 was, dat vond ie echt niet kunnen. Iemand nog een tip voor een leuke social guild? Mag gewoon engels zijn, dat kunnen we prima lezen en schijven ;)
Welke realm is misschien nog handig om erbij te vermelden :)

In mijn guild zit 1 minderjarige (dochter van 1 van de spelers) hier wordt wel rekening mee gehouden in discord en guildchat indien online. (silvermoon)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raptar
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Na alle verhalen van de Monk fanboys hier eergisteren ook voor het eerst eentje aangemaakt, de enige class die ik eigenlijk nooit gespeeld heb. Ja ja, dit had ik eerder moeten doen, speelt heerlijk en het is echt wat anders dan de rest. Animations zijn ook erg verfrissend, ben benieuwd wat er nog op m'n pad komt.

Had vorige week ook een Warrior aangemaakt, net voor 10k bags voor gekocht, alleen die zet ik nu echt op hold. M'n Monk heeft ze natuurlijk ook nodig, even aardig in het buideltje tasten dus. Heb daarmee ook eindelijk het eerste negatieve punt van de nieuwe patch gevonden (mag ook eindelijk zeiken): het kost teveel geld :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
mrsar schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:09:
[...]

Welke realm is misschien nog handig om erbij te vermelden :)

In mijn guild zit 1 minderjarige (dochter van 1 van de spelers) hier wordt wel rekening mee gehouden in discord en guildchat indien online. (silvermoon)
Wij zitten op Emeriss en spelen Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, iedereen wou zogenaamd vanilla levelling terug.... nu heb je meer challenge en beter gestroomlijnd maar het duurt te lang? Ik vraag me eigen echt af hoeveel mensen Classic dan vol gaan houden als dit al te te lang duurt... dan zou Classic wel eens never ending kunnen gaan aanvoelen voor de meeste + dat je op sommig levels beter af bent om te grinden dan nog te questen. Het zou me niet verbazen als blizzard dalijk zegt die classic servers die we hebben aangeboden? Nou daar zijn we van terug gekomen na patch 7.3.5 :+

Voor de rest heb ik nog niet geleveled maar de mensen die het doen hoor ik alleen maar positieve verhalen van (op raptar en ze gold problemen na :P ) dus ik wil binnenkort ook iets beginnen maar ik weet alleen nog niet wat. Dichtstbij mij playstyle wat ik nog over heb een enhc shammy maar die zit al ergens in de 60+... misschien toch maar me hunter opnieuw aanmaken (want level 26) om het nieuwe levelen goed te kunnen proeven. Keuzes, keuzes.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:00:
RAF changes zijn binnen.. XP gain generfed, en stacked niet meer met heirlooms.

Not sure if happy
Waarom zou je hier überhaupt blij over zijn? Als je voorheen niet snel wilde levelen moest je gewoon geen heirlooms en geen RAF gebruiken.

Dit is niks minder dan een poging om meer boosts te verkopen. Winstmaximalisatie ten koste van alles. :r :r :r :r

[ Voor 7% gewijzigd door EnigmaNL op 23-01-2018 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:45:
[...]

Waarom zou je hier überhaupt blij over zijn? Als je voorheen niet snel wilde levelen moest je gewoon geen heirlooms en geen RAF gebruiken.

Dit is niks minder dan een poging om meer boosts te verkopen. Winstmaximalisatie ten koste van alles. :r :r :r :r
hahaha... serieus? meen je dit nu echt serieus? of ben je sarcastisch? 8)7

Zoals een wijs iemand vanochtend poste ergens anders;

Blizzard makes leveling faster => OMG! EZ NOOBS! Back in my days we had to suffer to level up!

Blizzard makes leveling slower again => OMG! NERF! Blizzard is forcing us to pay for level boost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Mijn eerste reactie was, wait whut? Maar nu ik er langer over nadenk heb je echt een kromme redenatie.
Als je het uberhaupt zou kunnen omdraaien is dat je zelf 60 euro krijgt en dan 2x zo lang over het levelen doet, maargoed.

Weet je wat, je hebt gelijk. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:08:
[...]

hahaha... serieus? meen je dit nu echt serieus? of ben je sarcastisch? 8)7

Zoals een wijs iemand vanochtend poste ergens anders;

Blizzard makes leveling faster => OMG! EZ NOOBS! Back in my days we had to suffer to level up!

Blizzard makes leveling slower again => OMG! NERF! Blizzard is forcing us to pay for level boost!
Ik ben bloedserieus. Eerst passen ze het levelen aan zodat het langer duurt om max level te worden en vervolgens nerfen ze de RAF bonus. Voor de rest veranderen ze niets aan de oude wereld waardoor het questen nog steeds een grote puinzooi is.

Dit is niets anders dan een cashgrab. Als het geen cashgrab zou zijn zouden ze ook wat doen aan de bar slechte questing experience en zouden ze de boost prijs ook net zo erg verlagen als de RAF XP bonus.

Ik heb overigens nooit geklaagd dat het levelen te lang duurde, levelen was altijd al een noodzakelijk kwaad. De laatste keer dat ik het voor de lol deed was ergens in TBC.

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 23-01-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:05
maniak schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:39:
de vorige guild schopte mij eruit toen de GM wist dat ze 11 was, dat vond ie echt niet kunnen.
Ik kan vanuit een GM oogpunt (ben het zelf ook) wel begrijpen dat je geen 11 jarige in je guild wilt. Mijn guild heeft een gemiddelde leeftijd van 27 jaar. Veel banter in chat en op Discord. Veel privé zaken die worden besproken, en die echt niet voor oren van een 11jarige bestemd zijn.

En een ander topic. Gisteren 60 gedinged met m'n Dwarrior (dwarf warrior). Was lvl 58 en had nog een half uurtje over voor raid. Dus even wat quests gedaan in Northeren Strangletorn en voila 60 en op naar Northrend. Levelen gaat echt gewoon lekker vlot via questen. Merk totaal geen verschil met voor de veranderingen aan scaled zones en +exp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:18:
[...]
Voor de rest veranderen ze niets aan de oude wereld waardoor het questen nog steeds een grote puinzooi is.
Wat is er zo slecht aan dan? Aangezien sinds Cataclysm er een behoorlijke overhaul is geweest. Zones lopen lekker door, sluiten goed op elkaar aan (zeker omdat alles mee scaled), er zijn geen issues meer met 'owh je hebt die quest niet in die zone gedaan, nu kan je eigenlijk niet starten met deze nieuwe zone'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
thundermo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:19:
[...]

En een ander topic. Gisteren 60 gedinged met m'n Dwarrior (dwarf warrior). Was lvl 58 en had nog een half uurtje over voor raid. Dus even wat quests gedaan in Northeren Strangletorn en voila 60 en op naar Northrend. Levelen gaat echt gewoon lekker vlot via questen. Merk totaal geen verschil met voor de veranderingen aan scaled zones en +exp.
Komt omdat na 60 alleen de mob hp is verhoogt, geen xp req.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
thundermo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:22:
[...]

Wat is er zo slecht aan dan? Aangezien sinds Cataclysm er een behoorlijke overhaul is geweest. Zones lopen lekker door, sluiten goed op elkaar aan (zeker omdat alles mee scaled), er zijn geen issues meer met 'owh je hebt die quest niet in die zone gedaan, nu kan je eigenlijk niet starten met deze nieuwe zone'.
Dit is er zo slecht aan: https://i.imgur.com/Uxq7NmU.png

De verhaallijn gaat van hot naar her en slaat totaal nergens meer op. De TBC, WOTLK en Cataclysm gebieden hebben we nu al langer dan dat we ooit de Vanilla gebieden gehad hebben en zijn echt verouderd.

Tijd voor een echte overhaul van alle oude gebieden zodat de verhaallijnen ergens op slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:18:
[...]

Ik ben bloedserieus. Eerst passen ze het levelen aan zodat het langer duurt om max level te worden en vervolgens nerfen ze de RAF bonus. Voor de rest veranderen ze niets aan de oude wereld waardoor het questen nog steeds een grote puinzooi is.

Dit is niets anders dan een cashgrab. Als het geen cashgrab zou zijn zouden ze ook wat doen aan de bar slechte questing experience en zouden ze de boost prijs ook net zo erg verlagen als de RAF XP bonus.

Ik heb overigens nooit geklaagd dat het levelen te lang duurde, levelen was altijd al een noodzakelijk kwaad. De laatste keer dat ik het voor de lol deed was ergens in TBC.
Ja.. het was echt een cash grab.. poeh, je merkt dat het slecht gaat met blizzard en dat ze geld nodig hebben...

Je timeline plaatje slecht echt totaal nergens op. Timeline is niet door de patch opeens magisch anders geworden. Of hebben ze opeens de lore massaal aangepast?

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 23-01-2018 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:26:
[...]

Ja.. het was echt een cash grab.. poeh, je merkt dat het slecht gaat met blizzard en dat ze geld nodig hebben...

Je timeline plaatje slecht echt totaal nergens op. Timeline is niet door de patch opeens magisch anders geworden. Of hebben ze opeens de lore massaal aangepast?
Geld kan de enige motivatie zijn voor wat ze nu doen. Ze doen net alsof hele volksstammen klaagde over het snelle levelen maar dat is pure onzin.

Het timeline plaatje slaat totaal ergens op. Ze passen nu alleen het level tempo aan (de easy way out zeg maar) en doen niks aan het grotere probleem. Als ze nou echt de leveling/questing experience zouden fixen en niet alleen de EXP gains zouden nerfen zou je niemand horen klagen.

Wat ze nu doen is levelen langzamer maken en RAF bonussen verkrachten (oh ja EXP boost potions droppen ook niet meer!). De enige motivator daarvoor is het willen verkopen van meer boosts. Wil je snel lvl 100 zijn? Koop ff een boostje van 60 ballen... Vergeet niet dat Actiblizz een beursgenoteerd bedrijf is, geld is letterlijk het enige waarvoor ze iets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:22:
[...]

Komt omdat na 60 alleen de mob hp is verhoogt, geen xp req.
Ik had het over het levelen tussen 10/60. Daar ging ik eigenlijk als een brandweer doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
thundermo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Ik had het over het levelen tussen 10/60. Daar ging ik eigenlijk als een brandweer doorheen.
Ik weet niet hoe ik een grote lijst kleiner kan maken zodat het niet zo'n big ass post is maar lvl 10-21 is elke level 5% meer, 22-39 60% meer, 40-59 40% meer (https://www.mmo-champion....ne-Scaling-and-XP-Changes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:30:
[...]

Geld kan de enige motivatie zijn voor wat ze nu doen. Ze doen net alsof hele volksstammen klaagde over het snelle levelen maar dat is pure onzin.

Het timeline plaatje slaat totaal ergens op. Ze passen nu alleen het level tempo aan (de easy way out zeg maar) en doen niks aan het grotere probleem. Als ze nou echt de leveling/questing experience zouden fixen en niet alleen de EXP gains zouden nerfen zou je niemand horen klagen.

Wat ze nu doen is levelen langzamer maken en RAF bonussen verkrachten (oh ja EXP boost potions droppen ook niet meer!). De enige motivator daarvoor is het willen verkopen van meer boosts. Wil je snel lvl 100 zijn? Koop ff een boostje van 60 ballen... Vergeet niet dat Actiblizz een beursgenoteerd bedrijf is, geld is letterlijk het enige waarvoor ze iets doen.
8)7 wat een geklaag.. "Oh noez een bedrijf wil winst maken, ze zijn letterlijk satan, ISIS en alles tegelijk!"

Wie forceerd je een boost te kopen? Wie houdt er een geweer tegen je hoofd? Ik zou zeggen, bied hem een bak koffie aan. Wel van je eigen gemaakte bonen! Maar niet van een merk, want die willen geld verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:36:
[...]

8)7 wat een geklaag.. "Oh noez een bedrijf wil winst maken, ze zijn letterlijk satan, ISIS en alles tegelijk!"

Wie forceerd je een boost te kopen? Wie houdt er een geweer tegen je hoofd? Ik zou zeggen, bied hem een bak koffie aan. Wel van je eigen gemaakte bonen! Maar niet van een merk, want die willen geld verdienen :+
Dat ze winst willen maken is het probleem niet, het is de manier waarop ze het doen. Ik betaal al jaren lang zonder problemen mijn sub en ik heb ook al vaker gebruik gemaakt van de (veel te dure) services.

Wat ze nu doen is gewoon bullshit en ze doen het onder het mom van "de ervaring verbeteren". Dat mensen hier nog intrappen is echt verbazingwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Dat ze winst willen maken is het probleem niet, het is de manier waarop ze het doen. Ik betaal al jaren lang zonder problemen mijn sub en ik heb ook al vaker gebruik gemaakt van de (veel te dure) services.

Wat ze nu doen is gewoon bullshit en ze doen het onder het mom van "de ervaring verbeteren". Dat mensen hier nog intrappen is echt verbazingwekkend.
Ik zou zeggen, stem met je geld. stop met betalen :) Zo lastig lijkt het me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:35:
[...]

Ik weet niet hoe ik een grote lijst kleiner kan maken zodat het niet zo'n big ass post is maar lvl 10-21 is elke level 5% meer, 22-39 60% meer, 40-59 40% meer (https://www.mmo-champion....ne-Scaling-and-XP-Changes)
Dit lijstje ken ik. Ik moet alleen zeggen, dat ik er qua leveling snelheid (via questen) niks van merk. Ben donderdag begonnen en met heel veel geslack, een verjaardagfeest, raids, world quests op 12 lvl 110 alts etc, op maandag begin van de avond 60 geworden. Ik heb geen dungeon aangeraakt, heb alleen in full boa gear gequest. Ik heb ook het idee dat ze de quest reward exp verhoogd hebben, maar kan dit nergens vinden of maatstaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:35:
Heb je zelf al een character geleveld sinds de changes? Dus ook tenminste het 1-60 stuk doorgelopen en ben je merkbaar geirriteerder geworden omdat het gevoelsmatig langer duurde dan eerst? Of is het voornamelijk een onderbuik gevoel dat je probeert over te brengen door constant artikelen vanaf externe bronnen aan te halen?

Dus, jij levelde regelmatig een nieuw character op basis van RAF? Dus dat kost je een nieuwe account/game en ging je daar mee aan de slag om zsm. 110 te worden? En nu ben en voel je je enorm benadeeld door Blizzard? Of is dit ook een onderbuik gevoel en een soort van napraten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:46:
[...]

Heb je zelf al een character geleveld sinds de changes? Dus ook tenminste het 1-60 stuk doorgelopen en ben je merkbaar geirriteerder geworden omdat het gevoelsmatig langer duurde dan eerst? Of is het voornamelijk een onderbuik gevoel dat je probeert over te brengen door constant artikelen vanaf externe bronnen aan te halen?

[...]

Dus, jij levelde regelmatig een nieuw character op basis van RAF? Dus dat kost je een nieuwe account/game en ging je daar mee aan de slag om zsm. 110 te worden? En nu ben en voel je je enorm benadeeld door Blizzard? Of is dit ook een onderbuik gevoel en een soort van napraten?
Ik kan wel antwoord geven op allebei, maar dat zou niet eerlijk zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

[...]

Ik heb meerdere malen RAF gebruikt om alts te levelen ja. Goedkoop tijdens de kerstuitverkoop een extra licentie scoren en levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
[...]

Of hij het gedaan heeft weet ik niet, ik wel, Warrior naar 64 nu nog de moed opbrengen voor de rest.

(oh en op PTR een BE Hunter naar 100)

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 23-01-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:51:
Ik heb meerdere malen RAF gebruikt om alts te levelen ja. Goedkoop tijdens de kerstuitverkoop een extra licentie scoren en levelen.
En jij vond eerlijk gezegd dat dat ook de bedoeling was van RaF? Volgens mij was het juiste Recruit a Friend zodat je een vriend kon uitnodigen naar WoW om zo samen het spel te leren kennen. Volgens mij niet een verkapte sneller-level-methode zoals het nu gebruikt werd? Laatste vraag, wat waren dan die kosten tov. een LvL100 boost?
Ashrah schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:52:
Of hij het gedaan heeft weet ik niet, ik wel, Warrior naar 64 nu nog de moed opbrengen voor de rest.

(oh en op PTR een BE Hunter naar 100)
Dan dezelfde vraag aan jou, ben je merkbaar geirriteerder geworden omdat het levelen gevoelsmatig langer duurde dan voor patch 7.3.5? En had je voor patch 7.3.5 wel de moed gehad om van 64 naar 110 door te levelen op korte termijn?

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 23-01-2018 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
RaseriaN schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:01:
[...]

Dan dezelfde vraag aan jou, ben je merkbaar geirriteerder geworden omdat het levelen gevoelsmatig langer duurde dan voor patch 7.3.5?
Ik wel ja, maar ik hoor dan ook bij de club die niet leveled voor de "fun of it" maar omdat ik om welke reden dan ook een ander max level character nodig heb (en nogmaals €60 voor een level 100 boost is echt idioot, je kan evt. de €25 Legion boost toepassen door een extra account te koppelen .. dat is nog wel te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
RaseriaN schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:01:
[...]

En jij vond eerlijk gezegd dat dat ook de bedoeling was van RaF? Volgens mij was het juiste Recruit a Friend zodat je een vriend kon uitnodigen naar WoW om zo samen het spel te leren kennen. Volgens mij niet een verkapte sneller-level-methode zoals het nu gebruikt werd? Laatste vraag, wat waren dan die kosten tov. een LvL100 boost?
[...]
Als het niet bedoeld was als manier om sneller te levelen hadden ze niet vanaf het begin al een 200% XP bonus moeten geven. De XP bonus was een van de grootste selling points van RAF (daarmee adverteerde ze zelf ook voornamelijk).

Het kostte volgens mij 10 euro de laatste keer dat ik het gedaan heb (kerst 2016) en heb toen 4 chars gepowerleveled samen met een terugkerende speler.. 1 LVL 100 boost is al 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ashrah schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:04:
Ik wel ja, maar ik hoor dan ook bij de club die niet leveled voor de "fun of it" maar omdat ik om welke reden dan ook een ander max level character nodig heb (en nogmaals €60 voor een level 100 boost is echt idioot, je kan evt. de €25 Legion boost toepassen door een extra account te koppelen .. dat is nog wel te doen)
Dus voor jou zou een oplossing zoals het kopen van die Legion Character Boost (of dat wel of niet de bedoeling op deze manier is, laten we even buiten beschouwing) wel een mogelijkheid zijn buiten het levelen om? Maar had je voor patch 7.3.5 wel de moed gehad om die warrior naar 110 door te levelen op korte termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EnigmaNL schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Als het niet bedoeld was als manier om sneller te levelen hadden ze niet vanaf het begin al een 200% XP bonus moeten geven. De XP bonus was een van de grootste selling points van RAF.

Het kostte volgens mij 10 euro de laatste keer dat ik het gedaan heb (kerst 2016) en heb toen 4 chars gepowerleveled samen met een terugkerende speler.. 1 LVL 100 boost is al 60 euro.
als jij 60 betaald voor je boost doe je het toch echt fout. Kan stukken goedkoper...

Check voor de gein de Legion expansion prijs, ik zal je de rest zelf laten bedenken :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik snap de 'vijandigheid' hier niet tegen degenen die de levelling changes niet leuk vinden. Het is niet dat we roepen dat alles teruggedraaid moet worden en degenen die levellen wel leuk vinden dan maar pech hebben. Andersom daarentegen.... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:26:
Ik snap de 'vijandigheid' hier niet tegen degenen die de levelling changes niet leuk vinden. Het is niet dat we roepen dat alles teruggedraaid moet worden en degenen die levellen wel leuk vinden dan maar pech hebben. Andersom daarentegen.... Jammer.
andere kant op precies hetzelfde, als je gaat roeptoeteren "omg blizzard is fout want ze willen winst!" en je kan het dan totaal niet onderbouwen, dan kan je verwachten dat er mensen gaan reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
Snap ik ook niet, ik had meer verwacht, maar ja, je moet alles bewijzen, wat je nu doet of wat je 12 jaar geleden heb gedaan, het is gewoon ontiegelijk triest, en ik schaam me diep voor ze, misselijkmakend achterbakse gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:28:
[...]

Snap ik ook niet, ik had meer verwacht, maar ja, je moet alles bewijzen, wat je nu doet of wat je 12 jaar geleden heb gedaan, het is gewoon ontiegelijk triest, en ik schaam me diep voor ze, misselijkmakend achterbakse gedoe.
Want? waar vragen we dat? Volgens mij vroeg Rasserian alleen maar of je het zelf had geleveled of dat het een onderbuik gevoel was. 12 jaar geleden is compleet irrelevant, want dat was een totaal ander spel.
Of heb je het nu (nog steeds) over de leaf?

Jammer dat het zo moet, de goede discussies zijn blijkbaar de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dus, als je het niet eens bent met jouw mening en vraagt om meer onderbouwing dan ben je vijandig? Niet helemaal waar natuurlijk, want er zullen altijd met elke change 2 kampen zijn die het wel of niet leuk vinden!
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:28:
Wat had je dan wel verwacht? Ik probeer inhoudelijk te discussieren met je en vraag een hoop dingen en daar reageer je gewoon niet op, dat vind ik dan triest. Maar dan wel overal over roeptoeteren dat het klote is! En je hoeft je voor mij niet te schamen hoor, het is alleen leuker als je meer doet in dit topic dan alleen stemmingsmakerij over de leveling changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
RaseriaN schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:15:
[...]

Dus voor jou zou een oplossing zoals het kopen van die Legion Character Boost (of dat wel of niet de bedoeling op deze manier is, laten we even buiten beschouwing) wel een mogelijkheid zijn buiten het levelen om? Maar had je voor patch 7.3.5 wel de moed gehad om die warrior naar 110 door te levelen op korte termijn?
Ja was anders wel gebeurd zit er nu over te twijfelen, op de warrior en warlock na elke class op 110 (een aantal dubbel op verschillende servers) omdat het 'nodig' was ivm raiden of omdat ik een extra profession nodig vond om te hebben.

De Legion link boost doe ik misschien nog wel voor de laatste 2. Daar tegenover een allied race ga ik nog wel levelen op de normale manier, wil natuurlijk die starting zones en stories zien.

Ik heb geen probleem met de leveling experience an sich, maar vind het jammer/dom dat ze de snelle manier verwijderd hebben voor Alts. Ze hadden gewoon de keus moeten geven/laten aan de spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:27:
[...]

andere kant op precies hetzelfde, als je gaat roeptoeteren "omg blizzard is fout want ze willen winst!" en je kan het dan totaal niet onderbouwen, dan kan je verwachten dat er mensen gaan reageren
Dat is 1 persoon ja die dat roept, maar de negatieve houding is niet alleen naar hem... En los daarvan, dat is gericht aan Blizzard, niet aan jou. Maar jij voelt je daar schijnbaar enorm door aangevallen gezien de manier hoe je erop in gaat.
Terwijl we allemaal weten dat Blizzard geen liefdadigheidsinstelling is en elke beslissing die ze maken gebaseerd is op geld.
RaseriaN schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:31:
[...]

Dus, als je het niet eens bent met jouw mening en vraagt om meer onderbouwing dan ben je vijandig? Niet helemaal waar natuurlijk, want er zullen altijd met elke change 2 kampen zijn die het wel of niet leuk vinden!
Het zoekt wat klote op de telefoon, maar je reactie op mijn post was in de strekking van 'dan ga je toch lekker pvp-en/herben/minen/dungeon crawlen of een boost kopen'.
Terwijl mijn post was 'geef ons terug wat we hadden op een manier dat het "de andere kant" niet raakt dus geen 'geef ons terug wat we hadden en pak het af van "de andere kant". Hele andere insteek dus.

[ Voor 34% gewijzigd door toolkist op 23-01-2018 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:07:
[...]

Dat is 1 persoon ja die dat roept, maar de negatieve houding is niet alleen naar hem... En los daarvan, dat is gericht aan Blizzard, niet aan jou. Maar jij voelt je daar schijnbaar enorm door aangevallen gezien de manier hoe je erop in gaat.
Terwijl we allemaal weten dat Blizzard geen liefdadigheidsinstelling is en elke beslissing die ze maken gebaseerd is op geld.
Het is voor mij irrelevant, alleen ga ik er op in omdat het een 100% onzin argument is. Sorry, maar als ik ga roeptoeteren dat blizzard winst wil maken helpt dat geen enkele discussie. Het is ongeveer even nuttig als "het logo van blizzard is blauw".

Nogmaals, als je wil reageren op veranderingen doe dat met een degelijke basis. Bewijs mij maar dat alle patch changes 100% gemaakt zijn om winst te maken. En niet om in te spelen op de vraag van spelers. Dat kan blijkbaar niet.
En daardoor ben ik opeens "de lul"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:14:
[...]

Het is voor mij irrelevant, alleen ga ik er op in omdat het een 100% onzin argument is. Sorry, maar als ik ga roeptoeteren dat blizzard winst wil maken helpt dat geen enkele discussie. Het is ongeveer even nuttig als "het logo van blizzard is blauw".

Nogmaals, als je wil reageren op veranderingen doe dat met een degelijke basis. Bewijs mij maar dat alle patch changes 100% gemaakt zijn om winst te maken. En niet om in te spelen op de vraag van spelers. Dat kan blijkbaar niet.
En daardoor ben ik opeens "de lul"
Als je er op een normale manier op in gaat is er niks aan het handje...
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:36:
En met dit soort reacties, tja. Dan ben je inderdaad in dit geval ineens "de lul". Of vind je dat die post de discussie wel helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toolkist schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:22:
[...]

Als je er op een normale manier op in gaat is er niks aan het handje...

[...]

En met dit soort reacties, tja. Dan ben je inderdaad in dit geval ineens "de lul". Of vind je dat die post de discussie wel helpt?
zullen we het omdraaien?
Is toch wat tandjes erger, maar die negeer je voor het gemak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik kap er mee. Ik probeerde netjes met @JinShepard en met @toolkist te discussieren maar weigeren beide om inhoudelijk te reageren op mijn vragen of lezen er gewoonweg overheen. En dan non-argument dat het lastig zoeken is op de telefoon, maar dan wel mensen af kunnen fakkelen op voorgaande uitspraken, ga toch fietsen man!

Mijn laatste opmerking blijft staan, kom eens vaker in het topic buiten alleen voor het roeptoeteren en de negatieve stemmingsmakerij dan zal de rest ook minder hard terug reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:15:
[...]

als jij 60 betaald voor je boost doe je het toch echt fout. Kan stukken goedkoper...

Check voor de gein de Legion expansion prijs, ik zal je de rest zelf laten bedenken :X
Hmm? Hoe werkt dit dan?

En wat is de discussie omtrent RaF. Dit werkt toch op dezelfde manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Hmm? Hoe werkt dit dan?

En wat is de discussie omtrent RaF. Dit werkt toch op dezelfde manier?
Je kan de legion expansion toevoegen aan een nieuw account op je battle net. De boost is "account wide", wat wil zeggen dat je op je main account de boost dan ook kan gebruiken.

Source; Zelf zo 3 characters geboost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Laatst online: 12:16
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:43:
[...]

Je kan de legion expansion toevoegen aan een nieuw account op je battle net. De boost is "account wide", wat wil zeggen dat je op je main account de boost dan ook kan gebruiken.

En als je goed shopt kan je legion best goedkoop regelen 8)

Ben zelf al een tijdje aan het levelen tussen het klussen en huiswerk door en het bevalt mij erg goed! Eindelijk geen mobs meer oneshotten _/-\o_ als de mobs nu ook nog iets meer schade zouden doen zou ik helemaal blij zijn, maar dit is al een goed begin.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
RaseriaN schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:33:
Ik kap er mee. Ik probeerde netjes met @JinShepard en met @toolkist te discussieren maar weigeren beide om inhoudelijk te reageren op mijn vragen of lezen er gewoonweg overheen. En dan non-argument dat het lastig zoeken is op de telefoon, maar dan wel mensen af kunnen fakkelen op voorgaande uitspraken, ga toch fietsen man!

Mijn laatste opmerking blijft staan, kom eens vaker in het topic buiten alleen voor het roeptoeteren en de negatieve stemmingsmakerij dan zal de rest ook minder hard terug reageren.
Mijn antwoord kon je vinden in mijn begin posts 2 dagen geleden.. geen zin om te herhalen, en dat was menig wens toch dat ik dat niet deed?
De negatieve stemmignsmakerij kwam omdat iemand een oplossing wil zien voor mensen die zoals je zelf al leest, graag de xp gain/hour terug willen hebben als OPTIE zonder idiote manieren, waarbij iedereen happy is case closed. Helaas word je dan door een aantal direct aangevallen en moet je allerlei verschillende bewijzen geven, dan hoeft het niet voor mij meer, zeker niet op deze manier zeker niet als het zo ontzettend voor de hand ligt hoe of wat.

Ik had graag een post gemaakt dat ik EINDELIJK me fox mount invitation heb gehaald vandaag. Maar ja als je 2 posts leest om het te posten en je ziet weer dezelfde persoon dezelfde manier posten tegen mensen, tja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ashrah
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:47:
[...]
Ik had graag een post gemaakt dat ik EINDELIJK me fox mount invitation heb gehaald vandaag.
Grats!, ik heb hem zelf nog steeds niet voorbij zien komen

[ Voor 18% gewijzigd door Ashrah op 23-01-2018 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dacht dat iedereen die fox ondertussen wel had :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

mrsar schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:55:
dacht dat iedereen die fox ondertussen wel had :P
Heb net pas die chauffeur mount ontvangen omdat ik voor twee poppetjes een heirloom set heb aangeschaft...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hmr schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:58:
Heb net pas die chauffeur mount ontvangen omdat ik voor twee poppetjes een heirloom set heb aangeschaft...
Voordeel van die chauffeur mount is dat je hem al vanaf lvl1 kunt gebruiken, toen had ik hem snel gefixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Probeer anders eens KUINameplates. Kan je vrij goed personaliseren IMO.

Voordat BfA is released zijn er XP potions te koop in de Blizzard shop, zal me niks verbazen.

Na 30+ chars te hebben geleveld zit ik persoonlijk niet te wachten om nu nog langzamer door al uitgekauwde content heen te gaan. Dus ja in mijn mening dwingt Blizz je naar de overpriced Boost/Transfer opties op deze manier.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ach ik zit ook nog op bepaalde drops te wachten die maar niet willen,maar gewoon stug doorgaan, 320 mounts is nog niet genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dank, wist ik niet. Met de prijzen van Legion is dat nog wel te overwegen.

@RaseriaN waar moet ik nog op reageren dan, qua onderbouwing? Want daar zal ik inderdaad (onbewust) overheen gelezen hebben.
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:47:
De negatieve stemmignsmakerij kwam omdat iemand een oplossing wil zien voor mensen die zoals je zelf al leest, graag de xp gain/hour terug willen hebben als OPTIE zonder idiote manieren, waarbij iedereen happy is case closed. Helaas word je dan door een aantal direct aangevallen en moet je allerlei verschillende bewijzen geven, dan hoeft het niet voor mij meer, zeker niet op deze manier zeker niet als het zo ontzettend voor de hand ligt hoe of wat.
Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:30:
[...]

zullen we het omdraaien?

[...]

Is toch wat tandjes erger, maar die negeer je voor het gemak?
Die post (die inderdaad nergens op slaat) kwam pas na jouw reactie op mijn post, dus ja die heb ik bij mijn antwoord daarop genegeerd. Ook omdat ik verwacht dat die post nog gaat veranderen in blauwe tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
[...]

Ik heb ook nog ingame gekeken maar ik kan niks vinden over de castbars, volgens mij staat het altijd aan, alleen als je niet nameplates altijd aan heb staan en je hebt geen aggro op een mob die cast, zie je het niet.

Vroeger was er wel een optie ervoor in combat settings (als je googled zie je zelfs een filmpje van 2016)
Anders is je enige optie een addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonvdijk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:03
JinShepard schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:27:
[...]

Ik heb ook nog ingame gekeken maar ik kan niks vinden over de castbars, volgens mij staat het altijd aan, alleen als je niet nameplates altijd aan heb staan en je hebt geen aggro op een mob die cast, zie je het niet.

Vroeger was er wel een optie ervoor in combat settings (als je googled zie je zelfs een filmpje van 2016)
Anders is je enige optie een addon.
YouTube: How to enable cast bar on nameplates in WOW
filmpje uit medio 2016. niet zelf getest, want zit op kantoor. maar zitten deze checkboxes er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
antonvdijk schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:02:
[...]

YouTube: How to enable cast bar on nameplates in WOW
filmpje uit medio 2016. niet zelf getest, want zit op kantoor. maar zitten deze checkboxes er nog?
Helaas niet meer, tenminste niet in de combat settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
[...]

Hmm wist niet dat die dan account wide waren. Ik weet wat ik ga doen 😉

Wat is een goede prijs? Zie ze zo rond de 25 voorbij komen. Scheelt toch de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rolandos582 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:16:
[...]

Hmm wist niet dat die dan account wide waren. Ik weet wat ik ga doen 😉

Wat is een goede prijs? Zie ze zo rond de 25 voorbij komen. Scheelt toch de helft.
25 is standaard inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
corset schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 16:27:
[...]

25 is standaard inderdaad
Maar je kan legion toch niet toevoegen zonder de base game? Of te wel World of Warcraft: Legion (Battle.net) + basegame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 10:17
thundermo schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:19:
Merk totaal geen verschil met voor de veranderingen aan scaled zones en +exp.
Daar misschien niet aan... Maar ik logde mijn level 62 Brewmaster Monk vóór de patch uit in Thrallmar: Ren een groepje in, Keg Smash, Breath of Fire, een paar Blackout Strike en Tiger Palms er achteraan en je kunt met 90% health resterend door naar de volgende groep.

Ik log ná de patch in, ren een groepje in en lig 13 seconde later dood op de grond, één van de 5 mobs dood.

Iets voorzichtiger dan: 1 mob tegelijk om te kijken wat er veranderd is: Sta je GVD 10 seconde op 1 mob te hakken en als je er 3 tegelijk trekt moet je blij zijn als je het 25 seconde later overleefd hebt.

Dat eerste was een beetje over the top (maar ik doe het dan ook niet voor the leveling experience, heb het al een aantal keer gedaan dus zo heel erg vond ik het ook niet) maar nu is het wel heel erg de andere kant op doorgeslagen. Mogelijk dat het onder level 60 nog wel te doen is, en op mijn level 110 Shaman lijkt er niks veranderd, maar in eerste instantie ben ik niet enthousiast... Mogelijk zit ik net op de sour spot en moet ik er even doorheen, maar ik snap dat mensen denken dat het een poging is meer boosts te verkopen :P

Ik heb in ieder geval nu reden om vóórdat ik op endgame zit uit te zoeken waar die (voorheen) nutteloze brews voor dienen :+
Kadardar schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:30:
Wow, iedereen wou zogenaamd vanilla levelling terug.... nu heb je meer challenge en beter gestroomlijnd maar het duurt te lang?
Je hebt al door dat dit twee verschillende groepen mensen zijn? ;)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paul schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 21:13:

[...]
Je hebt al door dat dit twee verschillende groepen mensen zijn? ;)
Heb er al een paar gespot hoor ;)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 10:17
Ok, over het algemeen dan :P En "te ver doorgeslagen" is ook een valide mening waar niet iedereen het mee eens hoeft te zijn :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

[...]

Iets voorzichtiger dan: 1 mob tegelijk om te kijken wat er veranderd is: Sta je GVD 10 seconde op 1 mob te hakken en als je er 3 tegelijk trekt moet je blij zijn als je het 25 seconde later overleefd hebt.

[...]
jep door de level balance is de agro range wel soms wat vervelend :)

Zelf merk ik dat het levelen iets minder snel gaat, maar dat het stuk minder verveeld. Waar je in red ridge mountains nog vroeger er doorheen blies met fouten (denk aan de stealth missie met elites) moet je nu wat meer je best doen. was wel wat teleurgesteld dat ik de bloodmist isles missies niet compleet kon afmaken als niet draenei.

[ Voor 7% gewijzigd door knightofn1 op 24-01-2018 09:27 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thundermo
[...]
Daar misschien niet aan... Maar ik logde mijn level 62 Brewmaster Monk vóór de patch uit in Thrallmar: Ren een groepje in, Keg Smash, Breath of Fire, een paar Blackout Strike en Tiger Palms er achteraan en je kunt met 90% health resterend door naar de volgende groep.

Ik log ná de patch in, ren een groepje in en lig 13 seconde later dood op de grond, één van de 5 mobs dood.

Dat eerste was een beetje over the top (maar ik doe het dan ook niet voor the leveling experience, heb het al een aantal keer gedaan dus zo heel erg vond ik het ook niet) maar nu is het wel heel erg de andere kant op doorgeslagen. Mogelijk dat het onder level 60 nog wel te doen is, en op mijn level 110 Shaman lijkt er niks veranderd, maar in eerste instantie ben ik niet enthousiast... Mogelijk zit ik net op de sour spot en moet ik er even doorheen, maar ik snap dat mensen denken dat het een poging is meer boosts te verkopen :P

Ik heb in ieder geval nu reden om vóórdat ik op endgame zit uit te zoeken waar die (voorheen) nutteloze brews voor dienen :+
Best apart eigenlijk, aangezien ze bij de 60+ content alleen de health van mobs hebben verhoogd en niet hun damage output. Ik merk op het moment in Howling Fjord niks van een verhoging in damage door mobs. Pak als Warrior tank nog steeds een groep van 5/10 mobs en aoe ze langzaam neer. Enige wat er voor kan zorgen dat ik dood ga is een stun mechanic of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Nu online
thundermo schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 10:29:
[...]

Best apart eigenlijk, aangezien ze bij de 60+ content alleen de health van mobs hebben verhoogd en niet hun damage output. Ik merk op het moment in Howling Fjord niks van een verhoging in damage door mobs. Pak als Warrior tank nog steeds een groep van 5/10 mobs en aoe ze langzaam neer. Enige wat er voor kan zorgen dat ik dood ga is een stun mechanic of iets dergelijks.
Geen idee of je alliance speelt, maar 5 frosthorn rams pullen gaat je je leven kosten mits een van hun abilities nog bugged is :D
Dingen deden op 77 met die ability meteen 80% van mijn HP eraf stampen dus tja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Zertaxka schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 13:02:
[...]

Probeer anders eens KUINameplates. Kan je vrij goed personaliseren IMO.

[...]

Voordat BfA is released zijn er XP potions te koop in de Blizzard shop, zal me niks verbazen.

Na 30+ chars te hebben geleveld zit ik persoonlijk niet te wachten om nu nog langzamer door al uitgekauwde content heen te gaan. Dus ja in mijn mening dwingt Blizz je naar de overpriced Boost/Transfer opties op deze manier.
Ik ben sterk tegen games die XP potions en zulke utilities verkopen, de huidige mounts en pets kan ik nog mee leven.

Nee, wat ik denk dat blizzard potentieel zou doen om het "alt-leveling" te verbeteren voor de mensen die veel alts maken, is een achievement toevoegen.

[Achievement: Alt-oholic]
Get 4 characters to maximum level.

Reward: Your character is always well-rested.

Dat zou dan ook nog eens een toggle moeten zijn ergens (net als de XP-lock), zodat het niet de mensen die gewoon graag levelen verpest.

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Pagina: 1 ... 5 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lijst met spelers en guilds van tweakers

Tweakers Discord: https://discord.gg/EwQvNDX

Dit is geen shopping topic, dus vragen over waar bepaalde versies te kopen of dat je game onderweg/binnen is zijn niet toegestaan
Het bespreken van de servers die de ToS verbieden is niet toegestaan op Tweakers.